Jump to content
kchristus

Golf 5&6 - Service (Ανταλλακτικά - Αναλώσιμα - Part Numbers)

Recommended Posts

Μια χαρα ειναι, ειδικα το λαδι σου (αν ειναι το edge) 10/λιτρο ειναι κατω απο το μ.ο. που πωλειται. Θα μπορουσες να γλιτωσεις συνολικα 2-3 ευρω απο τα φιλτρα, αλλα νομιζω δεν αξιζει να τραβηχτεις.

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

έφτασε η ώρα για το service των 90.000km και ετοιμάζομαι να παραγγείλω τα αναλώσιμα από internet

 

Μέχρι τώρα από ιμάντα δυναμό, ιμάντα κομπρέσσορα, βαλβολίνες έχει αλλάξει κάτι ή κάτι άλλο πλην των γνωστών αναλωσίμων;

Για να σε έχω σαν μέτρο σύγκρισης.

Σε θυμάμαι ότι τα έιχαμε πάρει πολύ κοντά σε ημερομηνία τα golf μας.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα από ιμάντα δυναμό, ιμάντα κομπρέσσορα, βαλβολίνες έχει αλλάξει κάτι ή κάτι άλλο πλην των γνωστών αναλωσίμων;

Για να σε έχω σαν μέτρο σύγκρισης.

Σε θυμάμαι ότι τα έιχαμε πάρει πολύ κοντά σε ημερομηνία τα golf μας.

 

 

Μέχρι τώρα από ιμάντα δυναμό, ιμάντα κομπρέσσορα, βαλβολίνες έχει αλλάξει κάτι ή κάτι άλλο πλην των γνωστών αναλωσίμων;

Για να σε έχω σαν μέτρο σύγκρισης.

Σε θυμάμαι ότι τα έιχαμε πάρει πολύ κοντά σε ημερομηνία τα golf μας.

Ιανουάριο του 2008 το είχα πάρει.

επιπλέον από τα service έχω αλλάξει βαλβολίνες στα 75000km

 

Μια χαρα ειναι, ειδικα το λαδι σου (αν ειναι το edge) 10/λιτρο ειναι κατω απο το μ.ο. που πωλειται. Θα μπορουσες να γλιτωσεις συνολικα 2-3 ευρω απο τα φιλτρα, αλλα νομιζω δεν αξιζει να τραβηχτεις.

 

ναι το edge είναι τα φίλτρα τα βρήκα και αλλού περίπου 8€ φθηνότερα οπότε από αλλού το λάδι και αλλού τα φίλτρα 

 

 

μου πρότειναν αντί για castrol να βάλω τα liqui moly όπως και ένα καθαριστικό πάλι της liqui moly που το ρίχνεις μέσα στο παλιό λάδι και καθαρίζει τον κινητήρα έχετε ακούσει τίποτα?

 

http://powerparts.gr/shop/index.php/antallaktika-autokiniton/lipantika/012470-liqui-moly-motor-clean-500ml-1883-detail

Link to comment
Share on other sites

Φιλε gtse, βαζω liqui moly, προχωρα αφοβα ειναι πολυ σοβαρη εταιρεια και πολυ καλο προϊον με εκτενη τεχνικα στοιχεια για τα προιοντα της διαθσημα στο site της. Αλλα αν θυμαμε καλα απο αλλη συζητηση εισαι ευχαριστημενος μετα castrol (εγω καθολου), οποτε γιατι να τα αλλαξεις? Αν ειναι για να δοκιμασεις κατι αλλο παω πασο.

Θα ελεγα να μην βαλεις προσθετο καθαριστικο λαδιου.Υπαρχουν πολλες θεωρειες σχετικα με το flush που κανουν αυτα τα πρϊοντα στον κινητηρα ανεξαρτητου μαρκας, το φιλμ που αφηνουν, την καυστικοτητα του μεχρι οτι ειναι πεταμενα λεφτα (15 ευρω θα μου πεις, αλλα 15 -15 βγαινει ενα κουστουμακι) και προσωπικα δεν θα το εβαζα, παρολες τις εγγυησεις και τις μελετες της Liqui, ειδικοτερα αν δεν ειχα κανενα θεμα με την λειτουργια του μοτερ. Το ειχα σκεφτει και εγω εψαξα μπολικο, αλλα προτιμησα να μην το κανω. Εξαλλου, δεν μιλαμε για σωληνακια βενζινης/καθαριστικο ντεποζιτου, ειναι λιγο πιο σοβαρο το θεμα μοτερ. Αποφαση δικια σου.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε gtse, βαζω liqui moly, προχωρα αφοβα ειναι πολυ σοβαρη εταιρεια και πολυ καλο προϊον με εκτενη τεχνικα στοιχεια για τα προιοντα της διαθσημα στο site της. Αλλα αν θυμαμε καλα απο αλλη συζητηση εισαι ευχαριστημενος μετα castrol (εγω καθολου), οποτε γιατι να τα αλλαξεις? Αν ειναι για να δοκιμασεις κατι αλλο παω πασο.

Θα ελεγα να μην βαλεις προσθετο καθαριστικο λαδιου.Υπαρχουν πολλες θεωρειες σχετικα με το flush που κανουν αυτα τα πρϊοντα στον κινητηρα ανεξαρτητου μαρκας, το φιλμ που αφηνουν, την καυστικοτητα του μεχρι οτι ειναι πεταμενα λεφτα (15 ευρω θα μου πεις, αλλα 15 -15 βγαινει ενα κουστουμακι) και προσωπικα δεν θα το εβαζα, παρολες τις εγγυησεις και τις μελετες της Liqui, ειδικοτερα αν δεν ειχα κανενα θεμα με την λειτουργια του μοτερ. Το ειχα σκεφτει και εγω εψαξα μπολικο, αλλα προτιμησα να μην το κανω. Εξαλλου, δεν μιλαμε για σωληνακια βενζινης/καθαριστικο ντεποζιτου, ειναι λιγο πιο σοβαρο το θεμα μοτερ. Αποφαση δικια σου.

 

σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου όντως δεν έχω κανένα θέμα με τα castrol εκτός 200ml που είχα συμπληρώσει όταν ήταν καινούριο δεν έχω ξανασχοληθεί με τα λάδια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που βάζεις καλό λάδι και το αλλάζεις στην ώρα του μαζί με φίλτρα και τα συναφή, δεν χρειάζεται να κάνεις engine flush..  Εξάλλου δεν έχεις και κάποιο μοντέλο 15ετίας! Ούτε και 250,000 χλμ στην πλάτη....   Όπως είπε και ο φίλος granset οι απόψεις διίστανται για τα θετικά και αρνητικά του... Όσο για τα liqui moly, θεωρείται απο τις κορυφαίες εταιρείες ομοίως και για τα προϊόντα της..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μια τελευταία ερώτηση μου είχε περισσέψει από το προηγούμενο service 1,5 λίτρο λαδιού μπορώ να χρησιμοποιήσω τώρα. είχα πάρει 5λιτρη συσκευασία

Link to comment
Share on other sites

μια τελευταία ερώτηση μου είχε περισσέψει από το προηγούμενο service 1,5 λίτρο λαδιού μπορώ να χρησιμοποιήσω τώρα. είχα πάρει 5λιτρη συσκευασία

 

Εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση τα χρησιμοποίησα μετά από ένα χρόνο...

Link to comment
Share on other sites

έφτασε η ώρα για το service των 90.000km και ετοιμάζομαι να παραγγείλω τα αναλώσιμα από internet

 

castrol 5x30 4lt --> 40€

φίλτρο λαδιού mann HU712/6x --> 11,15

φίλτρο καμπίνας mann cuk2939 --> 12,85€

φίλτρο βενζίνης mann wk69 --> 23,60€

σύνολο --> 87,60€

 

φίλτρο έχω της K&N και θέλει καθάρισμα μόνο καλές δεν είναι οι τιμές? εάν ξέρετε κάπου να τα φθηνότερα ενημερώστε

 

 

έγινε σήμερα το service να προσθέσω αλλαγή μπροστινά τακάκια 68€ ΑΤΕ και εργασία 36€. φίλτρο βενζίνης τελικά δεν άλλαξα το είχα αλλάξει πριν 3000km οπότε σύνολο 168€

 

τσέκαρε και τον ιμάντα του κομπρέσορα  και μου είπε ότι τώρα ακόμα είναι μια χαρά και βλέπουμε στο επόμενο. Αυτά

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο αλλά σημαντικό update: όσοι χρησιμοποιούμε το Mann W 712/90 (CAXA από 2008 κλπ), αντικαταστάθηκε από το W 712/93. Το W 712/91 επίσης αντικαταστάθηκε από το W 712/94 (για κινητήρες CAXA, CAVD κλπ από μέσα 2010 νομίζω). Συνοπτικά:

03C 115 561 B / J   ->  Mann W 712/90  ->  Mann W 712/93

03C 115 561 D / H  ->  Mann W 712/91  ->  Mann W 712/94

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Στις 83.000 άλλαξα λάδια και έβαλα Castrol 5-30, βαλβολίνες Motul 300, φίλτρα (όλα mann) και πολλαπλασιαστές. Τακάκια και υγρά φρένων.

Ένα αναιπαίσθητο τρέμουλο που είχα στο ρελαντί εξαφανίστηκε, όπως και κάποιοι μικροδισταγμοί με μεγάλη ταχύτητα και λίγα χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Τους πολλαπλασιαστές έχει νόημα να τους αλλάξουμε προληπτικά αν δεν έχουν κάποιο πρόβλημα?

Σκεφτομαι για αλλαγη στα 90κ χλμ

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω 83000 αλλά έχω 5αρι άρα πιο παλιό. Αλλωστε οι πολλαπλασιαστες ηταν κατασκευή 2006 οπότε νομίζω ότι ήθελαν αλλαγή πράγμα που φαινεται σημερα μετα την αλλαγη. Εσυ έχεις 90000 αλλα πιο καινούργιο και δεν ξέρω αν η πτώση στην απόδοση έρχεται απο τον χρόνο η την χρήση.

Πάντως σε εμένα άξιζε η αλλαγη

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Έφτασε η ώρα να κάνω και εγώ service. Επειδή έχω καιρό να το πάω στην αντιπροσωπεία, λέω εγώ στον μάστορα τι να αλλάξει.

Έχω 82500 Km και σκέφτομαι να αλλάξω τα εξής :

λάδια Castrol Edge 5W30 4lt (40E)

φίλτρο λαδιού MANN HU712/6x  (11,33E)

φίλτρο βενζίνης  MANN WK69  (23,65Ε)

μπουζί NGK PZFR6R  X 4     (55,12E)

φίλτρο γύρης    CUK 2939    (12,87E)

υγρό φρένων Super Disk Brake Fluid BP DOT4  X 3 των 300ml (14,46Ε)

 

Θα του πω να τσεκάρει τα τακάκια γιατί κάνουν λίγο θόρυβο (έχω δει ότι έχουν ψωμι).

Ξέρετε αν πρέπει να δω κάποιον ιμάντα ή τίποτα άλλο, εκτός από τα κλασικά αναλώσιμα?

Βαλβολίνες έχω αλλάξει στις 48000Km.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά έχεις TSI 140άρι, οπότε διάβασε λίγο το θέμα με τα μπουζί, ο κωδικός που έχεις γράψει παραπάνω είναι παλιός, έχει βγει ένας μεταγενέστερος για TSI που είναι ο PZFR6R8EG και ένας ακόμα μεταγενέστερος που είναι ο SIZFR6B8EG (που δεν ξέρω εάν είναι διαθέσιμος από NGK ακόμα).

Link to comment
Share on other sites

Παίδες μερικές ερωτήσεις πριν το βάλω συνεργείο

Φίλτρα καμπίνας και αέρος ανά πόσα χλμ ή χρόνια αλλάζουμε;

Το φίλτρο καμπίνας με το φίλτρο γύρης είναι το ίδιο;

Ελεγχο και ενδεχομενη αντικατασταση βαλβιδων n75 - n249 πως κάνουμε μέσω διαγνωστικού;

 

Ξέρετε κανενα site να παραγγείλω ιμάντα δυναμό και ιμάντα κομπρέσσορα και τους κωδικούς τους;

 

ευχαριστώ...

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Παίδες μερικές ερωτήσεις πριν το βάλω συνεργείο

Φίλτρα καμπίνας και αέρος ανά πόσα χλμ ή χρόνια αλλάζουμε;

Το φίλτρο καμπίνας με το φίλτρο γύρης είναι το ίδιο;

Ελεγχο και ενδεχομενη αντικατασταση βαλβιδων n75 - n249 πως κάνουμε μέσω διαγνωστικού;

 

Ξέρετε κανενα site να παραγγείλω ιμάντα δυναμό και ιμάντα κομπρέσσορα και τους κωδικούς τους;

 

ευχαριστώ...

φιλτρο καμπινας κ γυρης ειναι το ιδιο!

καθε χρονο εαν μπορεις να τ αλλαζει καλο ειναι....10-12 ευρω κανει...αλλα κ 2 χρονια που λεει ο λογος να τ αφησεις δεν υπαρχει προβλημα.

οι βαβλιδες που αναφερεις απ οτι ξερω δε βγαζουν προβλημα στο διαγνωστικο...εαν εχουν προβλημα το καταλαβαινεις απ τη πεσμενη αποδοση του κινητηρα κ τα κομπιασματα που θα κανει.

site για ανταλακτικα

www.nt.gr

www.mister-auto.gr

Link to comment
Share on other sites

Ο ιμάντας δυναμό είναι αυτός

http://www.nt.gr/?Section=AUTO&carmodel=19469&caryear=2007&carcategory=100016&cargroup=305

 

Ο ιμάντας κομπρέσσορα πως τον βρίσκω. Γιατί από μια ματιά που έριξα δεν είδα κάτι...

Link to comment
Share on other sites

παρε ενα τηλ εκει κ με τον αριθμο πλαισιο θα σου πουν τι κανει για το αυτοκινητο σου....καλυτερο θα ηταν να παρεις ενα σετ ιμαντα...μαζι με τεντωτηρες κτλ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω golf v gt με 65.000 χλμ. Επειδή δεν το κινούσα πολύ (6.000 χλμ από το 2012) το τελευταίο service το έκανα στα 60.000 πριν 1 χρόνο. Τα λάδια και το φίλτρο τα αλλάζω κάθε 7.000 χλμ. Τώρα θα το πάω για service ξανά στις 75.000. Ξέρει κανείς να μου πει τι περιλαμβάνει στις 75.000 και στις 90.000 το service?

Edited by konv
Link to comment
Share on other sites

Λάδια,όλα τα φίλτρα,μπουζι, αναλυτικό έλεγχο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και από μένα!!

Θέλω να ρωτήσω:

Έχω το mk5 FSI 90HP και έχω 195,000 Km.

Μου έχει ανάψει η ένδειξη “Service Now”

Σε αυτά τα χιλιόμετρα τι πρέπει να αλλάξω? Είναι το ίδιο service των 30.000km ?? (λάδια φίλτρα μπουζί κτλ)?

Ποσό περίπου θα κοστίσει εντός & εκτός αντιπροσωπίας?

Τα service που του έκανα είναι κάθε 15,000 λάδια και φίλτρο λαδιού & κάθε 30,000 μπουζί και τα σχετικά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Link to comment
Share on other sites

Να πας εκτός αντιπροσωπείας με το βιβλιο σερβις σου, και ο μάστορας θα το κανονίσει.

Για τιμές μην ρωτάς , δεν βγαίνει ακρη.

Το τι θ αλλαξεις τώρα εξαρτάται απ το τι άλλαξες την προηγούμενη φορά.

Απλά είναι τα πράγματα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την τελευταία φορά δηλαδή πριν 15,000 χλμ άλλαξα λάδια μπουζί και φίλτρα.

Τώρα λογικά είναι μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού…

Απλά έκανα αυτή την ερώτηση μήπως λένε οι αντιπροσωπίες ότι στα 195,000 Χλμ. αλλάζουμε και κανέναν τεντωτήρα καδένας κτλ…

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.