DarkX Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 On 2/7/2018 at 7:46 PM, giannis2929 said: Τα εχω αλλάξει μια φορά ολο το σετ τρόμπα νερου ρουλεμάν όλα στα 87.000 χιλιομετρα και απο τοτε που τα έχω αλλάξει εχω κάνει πάλι 60.000 χιλιόμετρα και μια 5ετια. Να μην το κανω ακόμα δηλαδή? Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Θες να το κάνεις τώρα να σου φύγει το άγχος γιατί σε βλέπω και το μελετάς πολύ κάντο, 3 κατοστάρικα όλο το σετ με εργατικά για τα επόμενα 5 χρόνια δεν είναι και κάνα μεγάλο ποσό, δηλαδή είτε το πληρώσεις τώρα είτε του χρόνου από οικονομικής άποψης μικρή η διαφορά. Εγώ σου δειξα φωτό του δικού μου στα 6,5 χρόνια και αν δεν μπορείς να καταλάβεις πολλά από τη φωτό σου λέω εγώ η κατάστασή του ήταν για να αλλαχθεί αλλά κανένα άγχος, δεν ήταν οριακά δηλαδή. Εσύ κάντο τώρα και έληξε. 8 hours ago, giannis2929 said: Οποίο έρθει ποιο γρήγορα δηλαδή? Η τα χιλιόμετρα η τα χρόνια? Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ότι έρθει πρώτο ναι. Ως προς τα χιλιόμετρα συμφωνώ και γω για τα 90.000 εκεί γύρω, εγώ όπως είπα στα 92 το κανα. Και συ στα 87 που έκανες το πρώτο ήσουν σωστός, χιλιομετρικά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 21, 2018 Report Share Posted February 21, 2018 Παιδια καλημέρα. Θέλω να παραγγείλω λάδια και εχω την εξής απορία. Ενδιαφέρομαι για τα Castrol edge. Μετα απο μια αναζήτησή στο Ίντερνετ βρίσκω διάφορους τύπους όπως: FST LL, FST C3, FST. Τι να προτιμήσω για golf v tsi 140 (BMY). Επισης διαβάζω πολλα για ιμάντες, τεντωτήρες κτλ. Προσωπικά στα 10 χρόνια και 75.000 δεν εχω αλλάξει κάτι; Ο μηχανικός που τον ρωτάω για τον ιμάντα δυναμό μου λεει ειναι οκ. Αυτον τον ιμάντα λέτε ή ειναι κάποιος άλλος. Μπορείτε με κανα λινκ να με διαφωτισετε στο θεμα; Ευχαριστω. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 24, 2018 Report Share Posted February 24, 2018 Παιδια καλημέρα. Θέλω να παραγγείλω λάδια και εχω την εξής απορία. Ενδιαφέρομαι για τα Castrol edge. Μετα απο μια αναζήτησή στο Ίντερνετ βρίσκω διάφορους τύπους όπως: FST LL, FST C3, FST. Τι να προτιμήσω για golf v tsi 140 (BMY). Επισης διαβάζω πολλα για ιμάντες, τεντωτήρες κτλ. Προσωπικά στα 10 χρόνια και 75.000 δεν εχω αλλάξει κάτι; Ο μηχανικός που τον ρωτάω για τον ιμάντα δυναμό μου λεει ειναι οκ. Αυτον τον ιμάντα λέτε ή ειναι κάποιος άλλος. Μπορείτε με κανα λινκ να με διαφωτισετε στο θεμα; Καμία γνώμη για τα λάδια;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted January 21, 2019 Report Share Posted January 21, 2019 Να πάρεις τα Mobil 1 esp formula 5-30. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted February 26, 2019 Report Share Posted February 26, 2019 golf 6 160hp manual του 2009 με 90.000χλμ εκτός απο τα κλασσικά φίλτρα, λάδια σκέφτομαι να αλλάξω και βαλβολίνες που δεν έχω αλλάξει ποτέ (συμπλέκτη δεν έχω αλλάξει ακόμα) ξέρετε κόστος και αν έχει κάποιο όφελος? υπάρχουν after-market να τα αγοράσω μαζί με τα mobil 5-30? Ο συμπλέκτης είναι βαρύς πλέον αλλά οι ταχύτητες μπαίνουν μια χαρά. Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted February 27, 2019 Report Share Posted February 27, 2019 Βαλβολίνες αν και δεν το αναφέρει κάπου η vw καλο είναι αλλαγή κάθε 60 εγώ τις είχα άλλαξει στα 80 και ήταν κάπως μαυρισμένες αλλα όχι κάρβουνο Aποψη μου είναι να πάρεις τις original από αντιπροσωπεία με βάση τον αριθμό πλαισίου - κωδικό σαζμάν μια φορα στο τόσο που θέλουν αλλαγή δεν αξίζει να κανεις πειράματα χαλάλι τα παραπάνω χρήματα που κοστίζουν... Από όσους γνωρίζω με vw και έχουν δοκιμάσει διαφορες βαλβολίνες όλοι στο τέλος κατάληξαν στις original στις περισσότερες περιπτώσεις ήταν πολύ σφιχτές οι αλλαγές κρύο τον χειμώνα Η vw πάνω στο μουκάλι δεν γραφει την ρευστότητα δεν την έχω δει και κάπου αλλου... τις δίνει και για εφόρου ζωής οποτε σίγουρα είναι ποιοτικές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 27, 2019 Report Share Posted February 27, 2019 +1 Εργοστασιακές ανά 60κ χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted March 17, 2019 Report Share Posted March 17, 2019 Καλησπέρα γνωρίζει κάποιος τους κωδικούς ανταλλακτικών σε BMY κινητήρα για τα πλαστικά βύσματα των πολλαπλασιαστών της n249 και n75 Έχουν καεί από τα χρονια και τη θερμοκρασία και σπάνε με το παραμικρό σαν να είναι γυάλινα με το που πατάω τις ασφάλειες σπάνε και αν τα ζορίζω λιγάκι γίνονται κομμάτια σχεδόν ανοίγουν στη μέση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted March 24, 2019 Report Share Posted March 24, 2019 Καλησπέρα. Επειδή από το βιβλίο service δεν βγάζω ακρη, μήπως έχετε κάποιο σχεδιάγραμμα η μια λίστα με το τι αλλάζουμε και σε ποσά χιλιόμετρα ή χρόνια, σε golf vi 122hp;Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Tr Posted December 13, 2019 Report Share Posted December 13, 2019 Καλημέρα συμφορουμήτες και καλές γιορτές! Εχω ενα golf mk5 gt sport του 2008 (bmy) και εχει περιπου 89.000. Εκτος απο τα σερβις συντηρησης εχω αλλαξει μονο αντλια νερου λογω κομπρεσορα και πριν 9000χλμ n75 (επειδη το ζητησα εγω παρολο που μου ειχαν πει οτι δεν χρειαζεται) Με τ αμαξι μεσα στην πολη δεν κανω πολλα χλμ μεχρι να παω απο το σπιτι στην δουλεια. Αλλα μια φορα τον μηνα πηγαινω εκδρομουλες και εκει γραφω χλμ. Επειδη λοιπον θελω να κανω οτι μπορω για ν αποφυγω την στραβη (οδικη κτλ) επειδη ειμαι και με παρεα αλλα ειναι και ξενερα και σου βγαινει η βολτα απο την μυτη, καποια στιγμη μηπως πρεπει ν αλλαξω καμια αντλια υψηλης λογω χλμ;; Η κατι αλλο που δεν μου ερχεται στο μυαλο; Βαζω βενζινη παντα 100αρα απο 1 βενζιναδικο που το ξερω χρονια και λαδια φιλτρα παντα στην ωρα τους η νωριτερα, ποτε στο οριο "better safe than sorry οπως λενε και οι αμερικ(λ)ανοι " και κατι ακομα που θα το ρωτησω εδω, οταν ειχα πρωτοπαρει τ αμαξι και δεν ηξερα ακομα, το παλιο μου συνεργειο αλλαξε τα μπουζι και εβαλε μπος αντι για ngk. απο τοτε στο ρελαντι η καταναλωση αντι για 0,3λ ειναι στο 0,4λ. Δεν κανει αριθμιες κτλ. ειναι λες και ειναι σβηστο τ αμαξι με start and stop οπως ηταν και πριν. Μηπως πρεπει να κανω παλι αλλαγη; εχουν γραψει 10,000χλμ μονο Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 14, 2019 Report Share Posted December 14, 2019 Μπουζι στην επομενη βαλε τα εργοστασιακα.Αλλαγη ιμαντα δυναμοΙμαντα κομπρεσσορα Συν τεντωτηρες τους.Στα 100000 καδενα με νεο p/n. Με αριθμο πλαισιου θα παρεις και τα ανταλλακτικα που περιλαμβανει η τεχνικη οδηγια της νεας καδενας. (Περισσοτερα στο θεμα της καδενας).Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Tr Posted December 14, 2019 Report Share Posted December 14, 2019 φιλε μου σ ευχαριστω παρα πολυ! θ ακολουθησω τις οδηγιες σου κατα γραμμα! Στο περιπου ποσα χρηματα να υπολογιζω γι αυτα; μιλαμε παντα για γνησια ανταλλακτικα και κατι ακομα, μεσα στο φορουμ υπαρχουν πολλα τοπικ με διαφορα θεματα για συμβουλες, αποψεις προβληματα κτλ, υπαρχει καπου μια εικονα σχετικα με τα σερβις που πρεπει ν ακολουθουμε ανα μοντελο; σε μορφη bullets πχ. αφου ενα γκολφ 5 πχ σαν το δικο μου τωρα θα γινει 12 χρονων και λιγο πολυ τα περισσοτερα θεματα ειναι γνωστα. Αν δεν υπαρχει, τι χρειαζεται για να φτιαχτει;; προσωπικα ειναι χαρα μου να προσφερω χρονο και να κατσω να τα γραψω μεσα στο φορουμ. αρκει να βρω καπου τα στοιχεια αυτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Φίλε μου σόρρυ για το οφτοπικ εντελώς εγκυκλοπαιδικά πως γίνεται να σου γράφει 0.3,0.4? Εμένα στο 3κυλινδρο 1000αρι έχω δει πολύ σπάνια 0.4 και πάντα 0.5...Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 15, 2019 Report Share Posted December 15, 2019 Διαβασε το θεμα των σερβις, θα κατατοπιστεις αρκετα.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dtsilogi Posted September 27, 2020 Report Share Posted September 27, 2020 (edited) Καλησπέρα φίλοι, Είμαι από το 2013 κάτοχος ενός VW Golf 160ps μοντέλο 2009. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 47Κ χλμ από μια μικρή μάντρα στην επαρχιακή πόλη που ζω, της οποίας ιδιοκτήτης είναι παιδικός φίλος. Τώρα το αυτοκίνητο έχει 142Κ χλμ. Όλα τα σέρβις γίνονται στην αντιπροσωπεία. Λίγο μετά την αγορά στα 60Κ χλμ άλλαξα καδένα (όλο το σετ μαζί με το γρανάζι μεταβλητού χρονισμού), αφού άναψε λαμπάκι κινητήρα. Τιμή 600€ μετά από έκπτωση. Ξενέρωσα αλλά με διαβεβαίωσαν στην αντιπροσωπεία ότι δεν θα έχω άλλα θέματα. Ταυτόχρονα αλλάχθηκε και η αντλία υψηλής χωρίς δική μου χρέωση (μου είπαν ότι υπήρχε κάποια κάλυψη). Όντως τα επόμενα 7 χρονιά μέχρι σήμερα ήμουν ευχαριστημένος, αλλάχτηκαν βέβαια διαφορά πράγματα (οι γνωστές βαλβίδες Ν75 δυο φορές, N249 μια φορά, πλαφονιέρα, ένα βεντιλατέρ) άλλα δεν είχα κάποιο απρόοπτο. Το τελευταίο όμως εξάμηνο, το αυτοκίνητο έχει εμφανίσει συχνές βλάβες: · Αντλία υψηλής βενζίνης στα 140Κ χλμ, από την οποία έμεινα στο δρόμο · Αντλία νερού (03C121004J) στα 137Κ χλμ · Αντλία νερού βοηθητική (1K0965561F) στα 136Κ χλμ · Σποράδικος ήχος από την καδένα, μετά από έλεγχο στην αντιπροσωπεία δεν είναι ακόμη για αλλαγή · Επίσης άρχισε τρέμουλο στο cold start το οποίο ως γνωστόν μου είπαν ότι είναι από τις επικαθίσεις και να το αφήσω προς το παρόν, ίσως συνδυαστεί με αλλαγή καδένας αργότερα. Πέρα από το cold start είχε κάποιες φορές υψηλότερο ρελαντί. Επειδή με ενοχλούσε, πήρα το ρίσκο και προχώρησα σε καθαρισμό με κόστος 220€ (ηλεκτρολόγος από «μέσα» εκτός, έχει φτιάξει και άλλα αυτοκίνητα) Βελτιώθηκε αισθητά στο cold start αλλά δεν εξαλείφθηκε. Το ρελαντί στην κανονική χρήση είναι πλέον όπως πρέπει, ένα ανεπαίσθητο τρέμουλο παραμένει. Για τα παραπάνω έχω δώσει το τελευταίο εξάμηνο ~1200€. Θα ήθελα τη βοήθειά σας για να εκτιμήσω τις επόμενες ενδεδειγμένες κινήσεις για τη συντήρηση του αυτοκινήτου, το κόστος τους, καθώς και το αν πρέπει να γίνουν εντός αντιπροσωπείας. Από όσα διάβασα: 1. Θα πρέπει να προγραμματίσω αλλαγή καδένας, συμφέρει στην αντιπροσωπεία γιατί υπάρχει κιτ. Έχει κάνει κάποιος πρόσφατα και αν ναι πόσο κοστίζει? Άνοιγμα κεφαλής για τις επικαθήσεις. Διάβασα για κόστος 600Ε. Ισχύει? Είναι πιο οικονομικό όντως αν συνδυαστεί με αλλαγη καδενας Τα σέρβις μου γίνονται ανά 15Κ χλμ ή έτος, συστήνεται να κάνω συχνότερες αλλαγές λαδιών? Υπάρχουν μετρήσεις που πρέπει να κάνω προληπτικά? Πχ μέτρηση συμπίεσης? 5. Για αλλαγή αμορτισέρ, τοποθέτηση sachs εκτός ισοδυναμεί με εργοστασιακή αίσθηση? Ποιος είναι ο τύπος? Για αλλαγή συμπλέκτη συστήνεται αλλαγή με εργοστασιακό Πάλι ; Γενικά στην εδώ αντιπροσωπεία η αντιμετώπιση είναι ότι αν δεν ανάψει λαμπάκι δεν υπάρχει πρόβλημα, και υποβαθμίζουν τα παράπονά μου ότι το αυτοκίνητο είναι λίγο πεσμένο σε σχέση με το παρελθόν. Αν έχει κάποιος εξειδικευμένο σε συνεργείο να μου προτείνει θα το εκτιμούσα αν μου έστελνε προσωπικό μήνυμα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και απολογίες για το μακροσκελές Edited November 11, 2020 by nikdev δυσανάγνωστη γραμματοσειρά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj mitsos Posted September 27, 2020 Report Share Posted September 27, 2020 Καλησπέρα φίλοι, Είμαι από το 2013 κάτοχος ενός VW Golf 160ps μοντέλο 2009. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 47Κ χλμ από μια μικρή μάντρα στην επαρχιακή πόλη που ζω, της οποίας ιδιοκτήτης είναι παιδικός φίλος. Τώρα το αυτοκίνητο έχει 142Κ χλμ. Όλα τα σέρβις γίνονται στην αντιπροσωπεία. Λίγο μετά την αγορά στα 60Κ χλμ άλλαξα καδένα (όλο το σετ μαζί με το γρανάζι μεταβλητού χρονισμού), αφού άναψε λαμπάκι κινητήρα. Τιμή 600€ μετά από έκπτωση. Ξενέρωσα αλλά με διαβεβαίωσαν στην αντιπροσωπεία ότι δεν θα έχω άλλα θέματα. Ταυτόχρονα αλλάχθηκε και η αντλία υψηλής χωρίς δική μου χρέωση (μου είπαν ότι υπήρχε κάποια κάλυψη). Όντως τα επόμενα 7 χρονιά μέχρι σήμερα ήμουν ευχαριστημένος, αλλάχτηκαν βέβαια διαφορά πράγματα (οι γνωστές βαλβίδες Ν75 δυο φορές, N249 μια φορά, πλαφονιέρα, ένα βεντιλατέρ) άλλα δεν είχα κάποιο απρόοπτο. Το τελευταίο όμως εξάμηνο, το αυτοκίνητο έχει εμφανίσει συχνές βλάβες: · Αντλία υψηλής βενζίνης στα 140Κ χλμ, από την οποία έμεινα στο δρόμο · Αντλία νερού (03C121004J) στα 137Κ χλμ · Αντλία νερού βοηθητική (1K0965561F) στα 136Κ χλμ · Σποράδικος ήχος από την καδένα, μετά από έλεγχο στην αντιπροσωπεία δεν είναι ακόμη για αλλαγή · Επίσης άρχισε τρέμουλο στο cold start το οποίο ως γνωστόν μου είπαν ότι είναι από τις επικαθίσεις και να το αφήσω προς το παρόν, ίσως συνδυαστεί με αλλαγή καδένας αργότερα. Πέρα από το cold start είχε κάποιες φορές υψηλότερο ρελαντί. Επειδή με ενοχλούσε, πήρα το ρίσκο και προχώρησα σε καθαρισμό με κόστος 220€ (ηλεκτρολόγος από «μέσα» εκτός, έχει φτιάξει και άλλα αυτοκίνητα) Βελτιώθηκε αισθητά στο cold start αλλά δεν εξαλείφθηκε. Το ρελαντί στην κανονική χρήση είναι πλέον όπως πρέπει, ένα ανεπαίσθητο τρέμουλο παραμένει. Για τα παραπάνω έχω δώσει το τελευταίο εξάμηνο ~1200€. Θα ήθελα τη βοήθειά σας για να εκτιμήσω τις επόμενες ενδεδειγμένες κινήσεις για τη συντήρηση του αυτοκινήτου, το κόστος τους, καθώς και το αν πρέπει να γίνουν εντός αντιπροσωπείας. Από όσα διάβασα: 1. Θα πρέπει να προγραμματίσω αλλαγή καδένας, συμφέρει στην αντιπροσωπεία γιατί υπάρχει κιτ. Έχει κάνει κάποιος πρόσφατα και αν ναι πόσο κοστίζει? 2. Άνοιγμα κεφαλής για τις επικαθήσεις. Διάβασα για κόστος 600Ε. Ισχύει? Είναι πιο οικονομικό όντως αν συνδυαστεί με αλλαγή καδένας? 3. Τα σέρβις μου γίνονται ανά 15Κ χλμ ή έτος, συστήνεται να κάνω συχνότερες αλλαγές λαδιών? 4. Υπάρχουν μετρήσεις που πρέπει να κάνω προληπτικά? Πχ μέτρηση συμπίεσης? 5. Για αλλαγή αμορτισέρ, τοποθέτηση sachs εκτός ισοδυναμεί με εργοστασιακή αίσθηση? Ποιος είναι ο τύπος? 6. Για αλλαγή συμπλέκτη συστήνεται αλλαγή με εργοστασιακό ή oem? Πάλι sachs? Γενικά στην εδώ αντιπροσωπεία η αντιμετώπιση είναι ότι αν δεν ανάψει λαμπάκι δεν υπάρχει πρόβλημα, και υποβαθμίζουν τα παράπονά μου ότι το αυτοκίνητο είναι λίγο πεσμένο σε σχέση με το παρελθόν. Αν έχει κάποιος εξειδικευμένο σε tsi συνεργείο να μου προτείνει θα το εκτιμούσα αν μου έστελνε προσωπικό μήνυμα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και απολογίες για το μακροσκελές post. ΔημήτρηςΚαλημέρα.Συγνώμη θα αλλάξεις δεύτερη φορά καδενα? Για ποιο λόγο?Οι καδενες υποτίθεται είναι life time και μόνο αν παρουσιάσουν πρόβλημα αλλάζοντε. Βέβαια αν το πάμε από πλευρά πρόληψης συστήνεται μια αλλάγη κάθε 150-180.000χλμ. Όχι κάθε 60.000.Οσο για τις επικαθησεις το κόστος καθαρισμού είναι βαρύ για κάτι που έτσι κι αλλιώς πλεον είναι αυτονόητο αφού το αμάξι συγκεντρώνει μαυρίλα και λόγο παλαιότητας. Αντί να κάνεις ολικό καθάρισμα σου προτείνω να προβείς σε μια μέθοδο αρκετά συχνή τελευταία σε κάποιο κατάστημα carbon off με 80 ευρώ γενικά έχω ακούσει ότι γίνεται καλή δούλεια.Σέρβις και αλλαγές λαδιων είναι όντως καλό να γινοντε νωρίτερα.Ειδικά τα λάδια για μενα ελατωσε το διάστημα αλλαγής. Πρωσοπικα έχω το ίδιο αμάξι με σένα και τα αλλάζω κάθε 5000χλμ.Το ξερω ότι είναι λίγο αλλά έτσι έχω πάντα φρέσκο λάδι και έχω αποφύγει πολλά θέματα.Έχω 130.000χλμ. Και εχω αλλάξει ελάχιστα πράγματα στο αμάξι. Και καδενα ποτε.Τελος πρόσεχε τη βενζίνη βάζεις πολλές επικαθησεις μπορεί να είναι και από σκαρτα καύσιμα. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 27, 2020 Report Share Posted September 27, 2020 Μεταφέρθηκε εδώ. Πριν ανοίξεις νέο θέμα κάνε μια αναζήτηση, καλό είναι να χρησιμοποιείς default γραμματοσειρά, αυτή που έβαλες δεν διαβάζεται, την έχω αλλάξει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapan Posted June 15, 2021 Report Share Posted June 15, 2021 (edited) Καλησπέρα, Ψάχνω για αντλία βενζίνης για ενα GOLF VI TSI, 122hp. Στα διάφορα sites μου βγάζει πάρα πολλές. Πώς ξέρω ποια ταιριάζει στο δικό μου αυτοκίνητο; Είναι όλες συμβατές όσες βγάζουν στα αποτελέσματα; Edited June 15, 2021 by dpapan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...