yositosi Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Ενα τεχνικό αρχειάκι της VW ως προς τη δομή του ηλεκτρομηχανικού χειροφρένου! VAG Electromechanical parking brake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Μερικές φορές είναι πολύ χρήσιμο να διαβάζεις τέτοια manuals. Για παράδειγμα, εγώ προσωπικά δεν ήξερα ότι το ηλεκτρικό χειρόφρενο μπορεί να λειτουργήσει και για φρενάρισμα πανικού (όπως και ο μηχανικός προκάτοχός του) σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο το πεντάλ του κανονικού φρένου σε προδώσει: Dynamic emergency stop If the brake pedal loses its function or becomes blocked, the vehicle can be braked heavily by means of the dynamic emergency stop function. The emergency stop function is also available when the ignition is switched off. By pressing and holding the electromechanical parking brake button, braking of the moving vehicle is carried out at a deceleration rate of approx. 6m/s2. An acoustic warning signal is triggered and the brake lights are activated. The dynamic emergency stop function is carried out via hydraulic brake pressure generation at all 4 wheels if the vehicle speed is greater than 7km/h . The braking manoeuvre is controlled depending on the driving situation by the ABS/ESP function. In this way, stability of the vehicle is assured during braking. If the electromechanical parking brake button is pressed when the vehicle is travelling at less than 7km/h, the parking brake is applied electromechanically (see parking brake function). Πιθανότατα αυτό θα αναφέρεται και κάπου μέσα στο απλό manual του αυτοκινήτου, αλλά προσωπικά δεν το θυμάμαι παρόλο που είμαι από αυτούς που διαβάζουν τα manuals. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Μερικές φορές είναι πολύ χρήσιμο να διαβάζεις τέτοια manuals. Για παράδειγμα, εγώ προσωπικά δεν ήξερα ότι το ηλεκτρικό χειρόφρενο μπορεί να λειτουργήσει και για φρενάρισμα πανικού (όπως και ο μηχανικός προκάτοχός του) σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο το πεντάλ του κανονικού φρένου σε προδώσει: Dynamic emergency stop If the brake pedal loses its function or becomes blocked, the vehicle can be braked heavily by means of the dynamic emergency stop function. The emergency stop function is also available when the ignition is switched off. By pressing and holding the electromechanical parking brake button, braking of the moving vehicle is carried out at a deceleration rate of approx. 6m/s2. An acoustic warning signal is triggered and the brake lights are activated. The dynamic emergency stop function is carried out via hydraulic brake pressure generation at all 4 wheels if the vehicle speed is greater than 7km/h . The braking manoeuvre is controlled depending on the driving situation by the ABS/ESP function. In this way, stability of the vehicle is assured during braking. If the electromechanical parking brake button is pressed when the vehicle is travelling at less than 7km/h, the parking brake is applied electromechanically (see parking brake function). Πιθανότατα αυτό θα αναφέρεται και κάπου μέσα στο απλό manual του αυτοκινήτου, αλλά προσωπικά δεν το θυμάμαι παρόλο που είμαι από αυτούς που διαβάζουν τα manuals. πολυ καλο αυτο! .....αλλα μπορει να γινει σε κατασταση πανικου?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makisg4 Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 δλδ αν καταλαβα καλα: αν μεινουμε απο φρενα ή απο κινητηρα και το αμαξι κινειται με περισσοτερα απο 7χλμ/ω τοτε με παρατεταμένο πάτημα του κουμπιου του χειροφρενου μπορουμε να σταματησουμε το οχημα?? καλο μου ακουγεται! ποιος θα το δοκιμασει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipso Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Μου το δοκίμασε κάποιος χωρίς τη θέληση μου σε φανάρια με 15χαω. Ναι δουλεύει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bairas Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Μπράβο!! Χρήσιμο αυτό .. Πάντως σε άσφαλτο για δοκιμή με 15-20 κλμ το πάτησα όχι όμως παρατεταμένα και πήγε να φρενάρει αλλά ενεργοποιήθηκε το ABS και ξανά ελευθερώθηκαν οι τροχοί (αυτή η ενέργεια ούτε δευτερόλεπτο δεν κράτησε) Το ίδιο το έκανα σε πάγο αλλά έμειναν φρεναρισμένοι.... Ίσως επειδή δεν βρήκαν πολύ αντίσταση . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Αυτό που δεν ξέρετε όμως είναι οτι με αυτόν τον τρόπο σταματάτε διανύοντας μικρότερη απόσταση απ'ότι με τα φρένα !!!! Αυτό που λέω είναι διαπιστωμένο από μετρήσεις . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 25, 2011 Author Report Share Posted February 25, 2011 Αυτό που δεν ξέρετε όμως είναι οτι με αυτόν τον τρόπο σταματάτε διανύοντας μικρότερη απόσταση απ'ότι με τα φρένα !!!! Αυτό που λέω είναι διαπιστωμένο από μετρήσεις . Βρήκες πουθενά τίποτα Αρη επ'αυτού του θέματος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Μου το είχε πει ο -EVIL- οτι το είχαν τσεκάρει σε μια Octavia αν δεν κάνω λάθος ... Τώρα βέβαια σε κατάσταση πανικού πιο γρήγορα πάει το πόδι στο φρένο παρά το χερι στο χειρόφρενο οπότε αυτή η διαφορά στην αντίδραση αρκεί πιστεύω για να μην σταματήσεις πιο γρήγορα με το χειρόφρενο. Σε απόλυτες μετρήσεις όμως το χειρόφρενο ξέρω οτι σταματάει ταχύτερα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 καλο αλλα δε τα "σκιζεις" λιγακι ετσι?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 καλο αλλα δε τα "σκιζεις" λιγακι ετσι?! και όχι μόνο, φίλτατε Αντώνη μας. Εμένα αυτό που με ανησυχεί βαθιά είναι άλλο : Πες ότι συνηθίζεις σε αυτό τον τρόπο φρεναρίσματος πανικού... Μετά πχ από κάποια χρόνια αλλάζεις το αμάξι και παίρνεις ένα άλλο, που στην θέση του χειροφρένου του CC, έχει πχ το διακόπτη για τα προβολάκια. Και έρχεται εκείνη η ώρα που θα πρέπει να πατήσεις ακαριαία το κουμπί που ξέρεις ενστικτωδώς. Προφανώς το πάτησες και δε σταμάτησες ηλίθιε-όχι εσύ Αντώνη μου-. Τι θα πουν αυτοί που έρχονται να δουν τι έγινε;;;; "ρε τον μπαγλαman, πήγε να κάνει και σινιάλο με τα μικρά...." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 και όχι μόνο, φίλτατε Αντώνη μας. Εμένα αυτό που με ανησυχεί βαθιά είναι άλλο : Πες ότι συνηθίζεις σε αυτό τον τρόπο φρεναρίσματος πανικού... Μετά πχ από κάποια χρόνια αλλάζεις το αμάξι και παίρνεις ένα άλλο, που στην θέση του χειροφρένου του CC, έχει πχ το διακόπτη για τα προβολάκια. Και έρχεται εκείνη η ώρα που θα πρέπει να πατήσεις ακαριαία το κουμπί που ξέρεις ενστικτωδώς. Προφανώς το πάτησες και δε σταμάτησες ηλίθιε-όχι εσύ Αντώνη μου-. Τι θα πουν αυτοί που έρχονται να δουν τι έγινε;;;; "ρε τον μπαγλαman, πήγε να κάνει και σινιάλο με τα μικρά...." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 το εγκατέλειψαν τελικά το ηλεκτρομηχανικό... Αυτό σημαίνει "κάναμε λάθος" ή όχι; http://www.youtube.com/watch?v=hTLSqOavO7o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 το εγκατέλειψαν τελικά το ηλεκτρομηχανικό... Αυτό σημαίνει "κάναμε λάθος" ή όχι; http://www.youtube.c...h?v=hTLSqOavO7o Στην Αμερική ναι. Στην Ευρώπη όμως συνεχίζει να υφίσταται..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 13, 2011 Author Report Share Posted May 13, 2011 Το Αμερικάνικο Passat πλεον κατασκευάζεται εκεί, και πολύ απλά δεν έχει ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με το Ευρωπαικό! Βλεποντας αυτό το βίντεο ήταν ένα πολύ όμορφο "blast from the past" από τα παλιά "μικρά" του ομίλου (πατώματα 2002). Διακοπτάκι καθρεφτών από Polo/Ibiza επάνω στην πόρτα... αεραγωγοί επάνω στο ταμπλώ από Ibiza 6L, ντουλαπάκι με διαχωριστή και όχι κρυφή θήκη του book... Πολύ δεύτερο μου φαίνεται εσωτερικά, και πολύ έντονη η εικόνα των περικοπών! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Το Αμερικάνικο Passat πλεον κατασκευάζεται εκεί, και πολύ απλά δεν έχει ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με το Ευρωπαικό! Βλεποντας αυτό το βίντεο ήταν ένα πολύ όμορφο "blast from the past" από τα παλιά "μικρά" του ομίλου (πατώματα 2002). Διακοπτάκι καθρεφτών από Polo/Ibiza επάνω στην πόρτα... αεραγωγοί επάνω στο ταμπλώ από Ibiza 6L, ντουλαπάκι με διαχωριστή και όχι κρυφή θήκη του book... Πολύ δεύτερο μου φαίνεται εσωτερικά, και πολύ έντονη η εικόνα των περικοπών! παλια αμερικανια!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Το auto bild αναφέρει ότι το συγκεκριμένο αμερικάνικο θα εισαχθεί Ελλάδα από τέλη του 2012 ως long version της μπερλίνας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 13, 2011 Author Report Share Posted May 13, 2011 Είναι "long-vehicle" έκδοση?? Πάτωμα Phaeton έβαλαν?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Είναι "long-vehicle" έκδοση?? Πάτωμα Phaeton έβαλαν?? Δε νομίζω, μάλλον είναι το καινούριο το πάτωμα. Εσύ θα μας πεις....αλλά εδώ είμαστε λίγο off.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...