Jump to content
yositosi

Επεξήγηση - Παρακολούθηση Πίεσης Ελαστικών

Recommended Posts

Αν και στα Γερμανικά (δεν το έχω στα Αγγλικά δυστυχώς :yahoo: ), δείχνει στα διαγράμματα ξεκάθαρα αυτό το τεχνικό αρχείο το πως δουλεύει το όλο σύστημα παρακολούθησης ελαστικών...

TPMS technical - GERMAN

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν ξέρω γρι Γερμανικά, με τις φωτογραφίες και μόνο μου λύθηκε μια μόνιμη απορία μου:

Αναρωτιόμουν αν όταν αλλάζουμε ελαστικά, π.χ. τα μπρος πίσω ή όταν βάζουμε ρεζέρβα, αν πρέπει να αλλάζουμε κάποια ρύθμιση μέσω Vag-Com για να καταλαβαίνει ποιο ελαστικό είναι σε ποια θέση, ειδικά λόγω της ύπαρξης της επιλογής partly/fully loaded η οποία σημαίνει ότι με κάποιον τρόπο το σύστημα περιμένει να διαβάσει μεγαλύτερη πίεση ελαστικών στις πίσω ρόδες όταν επιλέξουμε fully loaded. Από τις φωτογραφίες όμως καταλαβαίνω (και ελπίζω να μην έχω καταλάβει λάθος) ότι στις βαλβίδες υπάρχει το όργανο μέτρησης της πίεσης ( μανόμετρο; ) μαζί με ένα πομπό, ενώ κάπου στο θόλο του τροχού υπάρχει η κεραία που λαμβάνει το σήμα από το συγκεκριμένο σένσορα και μόνο. Αυτό λοιπόν σημαίνει κατά πάσα πιθανότητα ότι είναι η κεραία στο θόλο που προσδιορίζει ποιος τροχός δίνει ποια μέτρηση και συνεπώς ό,τι αλλαγές και να κάνουμε στα ελαστικά το σύστημα θα δουλεύει σωστά χωρίς κάποια ειδική ρύθμιση.

Βέβαια Σίμο θα ήθελα πολύ να το είχαμε στα αγγλικά μήπως μου λυθεί και η άλλη απορία μου:

Αν υπάρχει τρόπος μέσω Vag-Com να έχουμε αναλυτικά τις ενδείξεις πίεσης των ελαστικών στην MFI/MFD και όχι μόνο ένδειξη να ελέγξουμε την πίεση αν παρουσιαστεί απόκλιση που έχουμε τώρα.

Αυτό θα ήταν τεράστιο upgrade που θα δικαιολογούσε τα επιπλέον χρήματα που πληρώσαμε όσα κορόιδα βάλαμε αυτό το σύστημα ως extra εργοστασιακό εξοπλισμό και δεν αφήσαμε το απλό που έδινε η VW, το οποίο υπολογίζει στο περίπου τις αυξομειώσεις της πίεσης μέσω ABS και αλγορίθμων από την ταχύτητα περιστροφής του κάθε τροχού ή κάτι τέτοιο.

Edited by Wisdom
Link to comment
Share on other sites

Βέβαια Σίμο θα ήθελα πολύ να το είχαμε στα αγγλικά μήπως μου λυθεί και η άλλη απορία μου:

Αν υπάρχει τρόπος μέσω Vag-Com να έχουμε αναλυτικά τις ενδείξεις πίεσης των ελαστικών στην MFI/MFD και όχι μόνο ένδειξη να ελέγξουμε την πίεση αν παρουσιαστεί απόκλιση που έχουμε τώρα.

Απαιτεί bit-decoding, και τέτοια "μυστικά" κανείς δεν δίνει Γιώργο μου. Δυστυχώς δεν έχω βρει κάτι τέτοιο... αλλά θα το έχω κατά νού! :thumbsu:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Γιώργο, έχω και αυτό από το ELSA, αλλά δεν πολυ-καταλαβαίνω τι είναι...

TPMS behavior

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, έχω και αυτό από το ELSA, αλλά δεν πολυ-καταλαβαίνω τι είναι...

TPMS behavior

Δεν είναι τίποτα, σου δείχνει τι γίνεται κάθε φορά με το πάτημα του κουμπιού δεξιά από το λεβιέ των ταχυτήτων. Πρακτικά αυτό που πρέπει να ξέρουμε είναι ότι αν το πατήσεις ελάχιστα σου δείχνει τι μετράει (βαρυφορτωμένο ή μη αμάξι), αν το πατήσεις λίγο παρατεταμένα αλλάζει μέτρηση (από βαρύ σε ελαφρύ και αντίστροφα), ενώ αν το πατήσεις πάρα πολύ το θέτεις εκτός λειτουργίας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.