yositosi Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Αν και στα Γερμανικά (δεν το έχω στα Αγγλικά δυστυχώς ), δείχνει στα διαγράμματα ξεκάθαρα αυτό το τεχνικό αρχείο το πως δουλεύει το όλο σύστημα παρακολούθησης ελαστικών... TPMS technical - GERMAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 (edited) Αν και δεν ξέρω γρι Γερμανικά, με τις φωτογραφίες και μόνο μου λύθηκε μια μόνιμη απορία μου: Αναρωτιόμουν αν όταν αλλάζουμε ελαστικά, π.χ. τα μπρος πίσω ή όταν βάζουμε ρεζέρβα, αν πρέπει να αλλάζουμε κάποια ρύθμιση μέσω Vag-Com για να καταλαβαίνει ποιο ελαστικό είναι σε ποια θέση, ειδικά λόγω της ύπαρξης της επιλογής partly/fully loaded η οποία σημαίνει ότι με κάποιον τρόπο το σύστημα περιμένει να διαβάσει μεγαλύτερη πίεση ελαστικών στις πίσω ρόδες όταν επιλέξουμε fully loaded. Από τις φωτογραφίες όμως καταλαβαίνω (και ελπίζω να μην έχω καταλάβει λάθος) ότι στις βαλβίδες υπάρχει το όργανο μέτρησης της πίεσης ( μανόμετρο; ) μαζί με ένα πομπό, ενώ κάπου στο θόλο του τροχού υπάρχει η κεραία που λαμβάνει το σήμα από το συγκεκριμένο σένσορα και μόνο. Αυτό λοιπόν σημαίνει κατά πάσα πιθανότητα ότι είναι η κεραία στο θόλο που προσδιορίζει ποιος τροχός δίνει ποια μέτρηση και συνεπώς ό,τι αλλαγές και να κάνουμε στα ελαστικά το σύστημα θα δουλεύει σωστά χωρίς κάποια ειδική ρύθμιση. Βέβαια Σίμο θα ήθελα πολύ να το είχαμε στα αγγλικά μήπως μου λυθεί και η άλλη απορία μου: Αν υπάρχει τρόπος μέσω Vag-Com να έχουμε αναλυτικά τις ενδείξεις πίεσης των ελαστικών στην MFI/MFD και όχι μόνο ένδειξη να ελέγξουμε την πίεση αν παρουσιαστεί απόκλιση που έχουμε τώρα. Αυτό θα ήταν τεράστιο upgrade που θα δικαιολογούσε τα επιπλέον χρήματα που πληρώσαμε όσα κορόιδα βάλαμε αυτό το σύστημα ως extra εργοστασιακό εξοπλισμό και δεν αφήσαμε το απλό που έδινε η VW, το οποίο υπολογίζει στο περίπου τις αυξομειώσεις της πίεσης μέσω ABS και αλγορίθμων από την ταχύτητα περιστροφής του κάθε τροχού ή κάτι τέτοιο. Edited February 21, 2011 by Wisdom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 (edited) Βέβαια Σίμο θα ήθελα πολύ να το είχαμε στα αγγλικά μήπως μου λυθεί και η άλλη απορία μου: Αν υπάρχει τρόπος μέσω Vag-Com να έχουμε αναλυτικά τις ενδείξεις πίεσης των ελαστικών στην MFI/MFD και όχι μόνο ένδειξη να ελέγξουμε την πίεση αν παρουσιαστεί απόκλιση που έχουμε τώρα. Απαιτεί bit-decoding, και τέτοια "μυστικά" κανείς δεν δίνει Γιώργο μου. Δυστυχώς δεν έχω βρει κάτι τέτοιο... αλλά θα το έχω κατά νού! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Γιώργο, έχω και αυτό από το ELSA, αλλά δεν πολυ-καταλαβαίνω τι είναι... TPMS behavior Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited February 21, 2011 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Γιώργο, έχω και αυτό από το ELSA, αλλά δεν πολυ-καταλαβαίνω τι είναι... TPMS behavior Δεν είναι τίποτα, σου δείχνει τι γίνεται κάθε φορά με το πάτημα του κουμπιού δεξιά από το λεβιέ των ταχυτήτων. Πρακτικά αυτό που πρέπει να ξέρουμε είναι ότι αν το πατήσεις ελάχιστα σου δείχνει τι μετράει (βαρυφορτωμένο ή μη αμάξι), αν το πατήσεις λίγο παρατεταμένα αλλάζει μέτρηση (από βαρύ σε ελαφρύ και αντίστροφα), ενώ αν το πατήσεις πάρα πολύ το θέτεις εκτός λειτουργίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...