SevenEleven Posted February 24, 2011 Author Report Share Posted February 24, 2011 από μαντρά μαξ να πάρεις 4-5 χιλιάρικα ... ιδιώτη εάν είναι σε πολύ καλή κατάσταση μέχρι 6,5-7 .. Από μαντρά παίρνω 5,5 χιλιάρικα.. Χτες ρώτησα και τον τοπικό αντιπρόσωπο της κοσμοκαρ και μου είπε ότι το αμάξι πουλάει λιανική γύρω στα 8 και ότι αυτός το παίρνει 7 άμα πάω για καινούργιο. Για μετατροπή το έχω σκεφτεί αλλά μάλλον θα μου κοστίσει άν όχι παραπάνω, τα ίδια με το να το αλλάξω. Άσε που δεν θα βρίσκω να το πουλήσω μετά. Το 1.4 μοτέρ δεν σηκώνει καμιά βελτιωσούλα για αύξηση ιπποδύναμης εεε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joyman Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Καλησπέρα και από εμενα ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός μεταχειρισμενου γκολφ 1.4 170ps.Θα ήθελα να μάθω τι προβληματα παρουσιάζει εκτος από το πρόβλημα του συγχρόνιζε που είναι γνωστό.επίσης τι άλλο θα πρέπει να προσέξω στην αγορά του.Αν ξέρει κάποιος για την καταναλωση του εντος και εκτος απο πρωτο χερι να μου πει γιατι τα 7.1 λιτρα τα 100 που λεει η εταιρια μου φαινοντε πολυ λιγα.επισεις αν ξερει καποιος για το προγραμμα τις ρεβο γιατι εχω βρει ενα μεταχειρισμενο που φοραει να μου πει για τα συν και πλην καθως και για την διαφορα στην καταναλωση.ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Καλησπέρα και από εμενα ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός μεταχειρισμενου γκολφ 1.4 170ps.Θα ήθελα να μάθω τι προβληματα παρουσιάζει εκτος από το πρόβλημα του συγχρόνιζε που είναι γνωστό.επίσης τι άλλο θα πρέπει να προσέξω στην αγορά του.Αν ξέρει κάποιος για την καταναλωση του εντος και εκτος απο πρωτο χερι να μου πει γιατι τα 7.1 λιτρα τα 100 που λεει η εταιρια μου φαινοντε πολυ λιγα.επισεις αν ξερει καποιος για το προγραμμα τις ρεβο γιατι εχω βρει ενα μεταχειρισμενο που φοραει να μου πει για τα συν και πλην καθως και για την διαφορα στην καταναλωση.ευχαριστω. To 7.1 απλά δεν υπάρχει! Το δικό μου 140αρι dsg βγάζει απο 8-13 μεσα σε πόλη ανάλογα τη διαδρομή και το πόσο κίνηση θα βρω. Ταξίδια με νορμάλ οδήγηση ~8.5, με κάψιμο 9.5-10 Γενικά οσο πατας καίει, αν πηγαίνεις συνετά οχι τόσο. Το 170αρι πάντως πρέπει να καίει κάτι παραπάνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 oxi to 1.4 φσι δεν σηκωνει τπτ απο αξιοπρεπεις βελτιωσεις.πας για αλλαγη μοτερ η αυτοκινητου.τωρα καταναλωση μαμα gti dsg 5ετιας το δικο μου.εκτος πολης με συνετη οδηγηση 6,5-7,0 με επιθετικη 7,5-8,5 με πολυ αγρια 10+ μεσα στην πολη 9,0-11,0 αν εχει πολυ κινηση 11,0-13,0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 (edited) oxi to 1.4 φσι δεν σηκωνει τπτ απο αξιοπρεπεις βελτιωσεις.πας για αλλαγη μοτερ η αυτοκινητου.τωρα καταναλωση μαμα gti dsg 5ετιας το δικο μου.εκτος πολης με συνετη οδηγηση 6,5-7,0 με επιθετικη 7,5-8,5 με πολυ αγρια 10+ μεσα στην πολη 9,0-11,0 αν εχει πολυ κινηση 11,0-13,0. Τα ίδια καίμε σε κύκλο πόλης;; Σε γρήγορο ταξίδι το βρίσκω λογικό να ρουφάει το tsi παραπάνω απο το gti γιατί το είναι συνέχεια τσίτα για να πάει, αλλά το a4 που είχαμε πριν το golf εβγαζε κατι εύκολα 16αρια μεσα στην κίνηση! Βέβαια εκείνο ήταν 4κινητο και πιο βαρύ απο το golf και παλι ομως μου κάνει μεγάλη η διαφορά... Edited February 24, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 αυτη ειναι η καταναλωση σε ενα gti dsg φιλε ας μπουνε να το επιβεβαιωσουν και αλλα μελοι-κατοχοι παρακαλω.Παντως για καταναλωση μεσα στην πολη το α4 που ειχες τι ητανε??18αρι η 2λιτρο??Εχω και ενα mercedes c55 amg και μεσα στην πολη μου καιει απο 16-18,σε μεγαλη κινηση 20 αλλα εκει μιλαμε για 1600 κιλα αμαξωμα 5500cc v8 και εμμεσο ψεκασμο..μιλαμε για μεγαλο ρουφουλα..μου κανει εντυπωση η μεγαλη καταναλωση του a4... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 ανεστη συμφωνω μαζι σου στις καταναλωσεις εμενα δεν λεει να πεσει κατω απο 11.5 η καταλωση που γραφει 2 με μικρα γραμματα αλλα η 1 ειναι 10 μερικες φορες...στην πολη μεσα με πρωτη -δευτερα-πρωτη...οντως εξω εχω δει και 5.5....σε κατηφορες στη καταναλωση 1.εχεις πμ γι ασχετο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 (edited) αυτη ειναι η καταναλωση σε ενα gti dsg φιλε ας μπουνε να το επιβεβαιωσουν και αλλα μελοι-κατοχοι παρακαλω.Παντως για καταναλωση μεσα στην πολη το α4 που ειχες τι ητανε??18αρι η 2λιτρο??Εχω και ενα mercedes c55 amg και μεσα στην πολη μου καιει απο 16-18,σε μεγαλη κινηση 20 αλλα εκει μιλαμε για 1600 κιλα αμαξωμα 5500cc v8 και εμμεσο ψεκασμο..μιλαμε για μεγαλο ρουφουλα..μου κανει εντυπωση η μεγαλη καταναλωση του a4... Μα δεν αμφισβήτησα οτι είναι αυτή η κατανάλωση, απλά μου φάνηκαν αρκετά κοντά στο δικό μου τα νούμερα! Το a4 ήταν 2λιτρο quattro b7 (με σχεδον οτι υπήρχε στον κατάλογο των extra απο εξοπλισμό) πρόγραμμα-εισαγωγή... Σε κίνηση εννοώ πήξιμο έτσι; 1η-2α για αρκετή ώρα. Γενικά σαν μικτή διαδρομή εντός πόλης ήταν περίπου + 1-2lt/100 σε σχέση με το golf. Η merc λογικο να ρουφαει, 5.5 λιτρα είναι αυτά, οσο και να ριξεις μέσα θα το ρουφήξουν δεν θα πουν οχι Edited February 25, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 ναι βεβαια..και μην ξεχνας οτι ητανε και τετρακουνα το α4..καλα και εδωσες το εργαλειο για να παρεις γκολφ??παντος γι αυτο επιμενω οτι δεν αξιζει να παρει καποιος το gt οταν με τα ιδια χρηματα αγοραζει gti.στην ουσια μονο τα τελει εχει να πληρωσει παραπανω..λαστιχα-σερβις-συντηρηση-βενζινες ιδια ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 (edited) ναι βεβαια..και μην ξεχνας οτι ητανε και τετρακουνα το α4..καλα και εδωσες το εργαλειο για να παρεις γκολφ??παντος γι αυτο επιμενω οτι δεν αξιζει να παρει καποιος το gt οταν με τα ιδια χρηματα αγοραζει gti.στην ουσια μονο τα τελει εχει να πληρωσει παραπανω..λαστιχα-σερβις-συντηρηση-βενζινες ιδια ειναι. Ασε είναι πίκρα αυτή η ιστορία....δεν το δωσα, εγινε πίτα ενω οδηγούσε ο πατερας μου, εξω απο τους Δελφους. Bγήκε ενα ζωο μ'ενα ερείπιο απο ενα χωράφι στο δρόμο χωρίς να κοιτάξει τπτ, ευτυχώς δεν σκοτώθηκε κανείς! Φυσικά βγήκε total loss. Μου άρεσε πραγματικά αυτο το αυτοκίνητο, ήταν και φουλ (sline πακέτα μεσα-εξω, bixenon, οροφή, ηλεκτρικά καθίσματα, bose με 6αρι changer, parktronic μπροστά-πίσω, ενα καρο πραγματα) και λόγω quattro για Ελλάδα ιδανικότατο! Αυτο εγινε πριν 1μιση χρονο, στο μεταξύ προκύψανε κατι οικογενειακά τραβήγματα κλπ οπότε το καλοκαίρι που ηρεμήσαμε τσίμπησα το golf αλλά τελικά δεν πήγα ξανά σε 2λιτρο.. Edited February 25, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixalisnaxos Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Γεια χαρα κ απο εμενα,εχω το GT 4 χρονια με 72.000χλμ ,η μεικτη καταναλωση μεσα στην Αθηνα ειναι στα 7.6-8.2λτ(το μετραω σε καθε γεμισμα) με νορμαλ οδηγηση(παντα στα ορια ταχυτητας).Σε ταξιδι στην Εθνικη απο Γιαννενα Αθηνα (μετρημενο σε βενζιναδικο γεμισμα στα Γιαννενα,γεμισμα στην Αθηνα) 5.2 λτ οδηγωντας παντα στο οριο οχι παραπανω,τωρα οδηγωντας τερμα σε Εθνικη σου παει εως κ 11λτ .Πιστευω ειναι αρκετα οικονομικο κ αξιοπιστο, α κ κατι αλλο παντα με shell racing!(απο επιλεγμενα πρατηρια της shell). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 (edited) πολυ καλα...απλα δεν καταλαβαινω ποι ειναι το οριο??120? λεμε παντα??αλλα οπως ειπανε και ποιο πανω μικρη διαφορα... .. Edited February 27, 2011 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stam911 Posted September 21, 2012 Report Share Posted September 21, 2012 Οτι λεει ο τιτλος,αυτα τα 2 εχουν μεγαλη διαφορα στην καταναλωση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted September 23, 2012 Report Share Posted September 23, 2012 το ενα ειναι 2λιτρο και το αλλο 1.4 με μια απλη σκεψη το 2ευτερο ειναι πολυ πολυ πιο οικονομικοτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Σε χαλαρούς ρυθμούς το GT κάει λιγότερο. Με σπορ οδήγηση και τέρμα γκάζι αναμένουμε να καίνε πάνω κάτω το ίδιο. Άλλο αμάξι το ένα άλλο το άλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chase_durer Posted December 21, 2012 Report Share Posted December 21, 2012 Καλησπερα Ειχα εδω και 7 χρονια ενα golf 4 1.4 και το πουλησα και σκεφτομαι να παρω το golf 5 gt 170hp,διαβασα τοσα πολλα εδω μεσα για το εν λογω οχημα που πραγματικα εχω μπερδευτει. Διαβασα για αλλαγη Ν249 & Ν75 που ειναι το λιγοτερο ,αλλα διαβασα και για προβληματα στους πολαπλασιαστες για midfires και προβληματα στο συγχρονιζε της δευτερας καθως επισης και για updates που αλλοι λενε οτι επρεπε να γινουν και αλλοι οχι.Γενικα ειδα πολλα προβληματα στο αυτοκινητο αλλα αν καταλαβα καλα τα περισσοτερα τα καλυπταν οι εγγυησεις Τελικα για ενα περιεργο λογο θελω να βρω να αγορασω ενα gt τι πρεπει ομως να προσεξω τελικα ωστε να μην την πατησω γιατι σε κανα δυο ιδιοκτητες που τους ανεφερα τι εχουν κανει απο τα παραπανω δεν καταλαβαιναν και πολλα απλα μου ανεφεραν συνεχεια οτι εχουν γινει ολα τα service στην αντιπροσωπεια. Ποια η γνωμη σας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgepan Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 Η γνώμη μου φίλε ως κάτοχος golf 5 gt από το 2006 είναι πως είναι μάλλον απίθανο να μην έχουν βγάλει τίποτα. Οπότε ή λένε ψέμματα ή ποτέ τους δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με το αυτοκίνητό τους και θα τα βρεις εσύ μπροστά σου. Προσωπικά όσες φορές πούλησα όχημα ( αυτοκίνητο ή μηχανή ) πάντα ενημέρωνα τον υποψήφιο αγοραστή για το παραμικρό, ώστε να μπορώ να τον κοιτώ στα μάτια την επόμενη μέρα της αγοράς...Οπότε υπομονή και καλό ψάξιμο χωρίς βιαστικές κινήσεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 Από ό,τι έχω καταλάβει αυτό το αυτοκίνητο είναι λαχείο. Μπορεί ο ιδιοκτήτητης του να του έβαζε διαστημικά λάδια ανά 3000χλμ και να βγάλει πρόβλημα ενώ κάποιο άλλο "παραμελημένο" να μην κάνει κιχ. Το δικό μου πάντως είχε αλλάξει 2 πολλαπλασιαστές, τις κλασσικές βαλβίδες και στα χέρια μου αλλάξαμε μεταβλητό, καδένα, τεντοτήρες κτλ (πάλι καλά που το είχα ασφαλίσει). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chase_durer Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 Ωραιο αυτοκινητο βρε παιδια αλλα δεν ξερω τι να κανω φοβαμαι με τοσα προβληματα και δεν υπαρχουν και λεφτα για συνεργειο συνεχεια Από ό,τι έχω καταλάβει αυτό το αυτοκίνητο είναι λαχείο. Μπορεί ο ιδιοκτήτητης του να του έβαζε διαστημικά λάδια ανά 3000χλμ και να βγάλει πρόβλημα ενώ κάποιο άλλο "παραμελημένο" να μην κάνει κιχ. Το δικό μου πάντως είχε αλλάξει 2 πολλαπλασιαστές, τις κλασσικές βαλβίδες και στα χέρια μου αλλάξαμε μεταβλητό, καδένα, τεντοτήρες κτλ (πάλι καλά που το είχα ασφαλίσει). Οταν λες το ειχες ασφαλεσει τη εννοεις οτι του ειχες μικτη ασφαλεια και σε καλυψε στις ζημιες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Είχα ασφαλίσει το μοτέρ για μηχανικές βλάβες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 εχω GT του 06 με προγραμμα εξατμιση. προπερσι κατεβηκαμε βολο απο κοζανη για την αναβαση πορταριας με ενα φιλο με gti bwa μαμα. στο gt 3 ατομα και στο gti 2. στο δρομο πατησαμε αρκετες φορες. το gt ηταν παντα μπροστα. μολις φτασαμε βολο η διαφορα στην καταναλωση ηταν 2 λιτρα υπερ του gt. ο ρυθμος σε ολη τη διαδρομη ηταν αρκετα σβελτος. οταν λετε πως η καταναλωση ειναι κοντα τι εννοειτε? γιατι τα 2λ/100 ειναι αρκετη διαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 καθολου κοντα δεν ειναι .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 (edited) αμα φιλε το αντεχεις το σημα, ασφαλεια και δεν κανεις σοβαρα χιλιομετρα σε αστικο κεντρο παρε το GTI. η διαφορα σε γρηγορους ρυθμους ειναι μικρη αυτη ειναι η αληθεια. Σαν μοτερ φυσικα πολυ ανωτερο το tfsi Edited December 25, 2012 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 (edited) μπα σαν μοτερ ανωτερο το 1.4 πιο υψηλη τεχνολογια και ειναι μαγκια οικονομια κτλ!ανωτερο αν θες επιδοσεις ναι ανωτερο ομως σαν τεχνολογια μοτερ δεν ειναι ισα ισα ειναι παλια τεχνολογια οποτε το 1.4 εχει μοτερ διαμαντι ενω το αλλο ενα κλασικο καλο μοτερ με turbo και 2000cc Μη ξεχναμε και ποιοσ κινητηρας σαρωσε τα διεθνοι βραβεια για πολλες χρονιες! Edited December 25, 2012 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 τωρα μιλαμε η κλανουμε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...