Jump to content
SevenEleven

Golf 5 Gt Vs Gti Μεταχειρισμένο

Recommended Posts

από μαντρά μαξ να πάρεις 4-5 χιλιάρικα ... ιδιώτη εάν είναι σε πολύ καλή κατάσταση μέχρι 6,5-7 ..

Από μαντρά παίρνω 5,5 χιλιάρικα.. Χτες ρώτησα και τον τοπικό αντιπρόσωπο της κοσμοκαρ και μου είπε ότι το αμάξι πουλάει λιανική γύρω στα 8 και ότι αυτός το παίρνει 7 άμα πάω για καινούργιο.

Για μετατροπή το έχω σκεφτεί αλλά μάλλον θα μου κοστίσει άν όχι παραπάνω, τα ίδια με το να το αλλάξω. Άσε που δεν θα βρίσκω να το πουλήσω μετά. Το 1.4 μοτέρ δεν σηκώνει καμιά βελτιωσούλα για αύξηση ιπποδύναμης εεε?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμενα ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός μεταχειρισμενου γκολφ 1.4 170ps.Θα ήθελα να μάθω τι προβληματα παρουσιάζει εκτος από το πρόβλημα του συγχρόνιζε που είναι γνωστό.επίσης τι άλλο θα πρέπει να προσέξω στην αγορά του.Αν ξέρει κάποιος για την καταναλωση του εντος και εκτος απο πρωτο χερι να μου πει γιατι τα 7.1 λιτρα τα 100 που λεει η εταιρια μου φαινοντε πολυ λιγα.επισεις αν ξερει καποιος για το προγραμμα τις ρεβο γιατι εχω βρει ενα μεταχειρισμενο που φοραει να μου πει για τα συν και πλην καθως και για την διαφορα στην καταναλωση.ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμενα ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός μεταχειρισμενου γκολφ 1.4 170ps.Θα ήθελα να μάθω τι προβληματα παρουσιάζει εκτος από το πρόβλημα του συγχρόνιζε που είναι γνωστό.επίσης τι άλλο θα πρέπει να προσέξω στην αγορά του.Αν ξέρει κάποιος για την καταναλωση του εντος και εκτος απο πρωτο χερι να μου πει γιατι τα 7.1 λιτρα τα 100 που λεει η εταιρια μου φαινοντε πολυ λιγα.επισεις αν ξερει καποιος για το προγραμμα τις ρεβο γιατι εχω βρει ενα μεταχειρισμενο που φοραει να μου πει για τα συν και πλην καθως και για την διαφορα στην καταναλωση.ευχαριστω.

To 7.1 απλά δεν υπάρχει! Το δικό μου 140αρι dsg βγάζει απο 8-13 μεσα σε πόλη ανάλογα τη διαδρομή και το πόσο κίνηση θα βρω. Ταξίδια με νορμάλ οδήγηση ~8.5, με κάψιμο 9.5-10 Γενικά οσο πατας καίει, αν πηγαίνεις συνετά οχι τόσο. Το 170αρι πάντως πρέπει να καίει κάτι παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

oxi to 1.4 φσι δεν σηκωνει τπτ απο αξιοπρεπεις βελτιωσεις.πας για αλλαγη μοτερ η αυτοκινητου.τωρα καταναλωση μαμα gti dsg 5ετιας το δικο μου.εκτος πολης με συνετη οδηγηση 6,5-7,0 με επιθετικη 7,5-8,5 με πολυ αγρια 10+ μεσα στην πολη 9,0-11,0 αν εχει πολυ κινηση 11,0-13,0.

Link to comment
Share on other sites

oxi to 1.4 φσι δεν σηκωνει τπτ απο αξιοπρεπεις βελτιωσεις.πας για αλλαγη μοτερ η αυτοκινητου.τωρα καταναλωση μαμα gti dsg 5ετιας το δικο μου.εκτος πολης με συνετη οδηγηση 6,5-7,0 με επιθετικη 7,5-8,5 με πολυ αγρια 10+ μεσα στην πολη 9,0-11,0 αν εχει πολυ κινηση 11,0-13,0.

Τα ίδια καίμε σε κύκλο πόλης;; :thumbsup: Σε γρήγορο ταξίδι το βρίσκω λογικό να ρουφάει το tsi παραπάνω απο το gti γιατί το είναι συνέχεια τσίτα για να πάει, αλλά το a4 που είχαμε πριν το golf εβγαζε κατι εύκολα 16αρια μεσα στην κίνηση! Βέβαια εκείνο ήταν 4κινητο και πιο βαρύ απο το golf και παλι ομως μου κάνει μεγάλη η διαφορά...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

αυτη ειναι η καταναλωση σε ενα gti dsg φιλε ας μπουνε να το επιβεβαιωσουν και αλλα μελοι-κατοχοι παρακαλω.Παντως για καταναλωση μεσα στην πολη το α4 που ειχες τι ητανε??18αρι η 2λιτρο??Εχω και ενα mercedes c55 amg και μεσα στην πολη μου καιει απο 16-18,σε μεγαλη κινηση 20 αλλα εκει μιλαμε για 1600 κιλα αμαξωμα 5500cc v8 και εμμεσο ψεκασμο..μιλαμε για μεγαλο ρουφουλα..μου κανει εντυπωση η μεγαλη καταναλωση του a4...

Link to comment
Share on other sites

ανεστη συμφωνω μαζι σου στις καταναλωσεις εμενα δεν λεει να πεσει κατω απο 11.5 η καταλωση που γραφει 2 με μικρα γραμματα αλλα η 1 ειναι 10 μερικες φορες...στην πολη μεσα με πρωτη -δευτερα-πρωτη...οντως εξω εχω δει και 5.5....σε κατηφορες στη καταναλωση 1.εχεις πμ γι ασχετο

Link to comment
Share on other sites

αυτη ειναι η καταναλωση σε ενα gti dsg φιλε ας μπουνε να το επιβεβαιωσουν και αλλα μελοι-κατοχοι παρακαλω.Παντως για καταναλωση μεσα στην πολη το α4 που ειχες τι ητανε??18αρι η 2λιτρο??Εχω και ενα mercedes c55 amg και μεσα στην πολη μου καιει απο 16-18,σε μεγαλη κινηση 20 αλλα εκει μιλαμε για 1600 κιλα αμαξωμα 5500cc v8 και εμμεσο ψεκασμο..μιλαμε για μεγαλο ρουφουλα..μου κανει εντυπωση η μεγαλη καταναλωση του a4...

Μα δεν αμφισβήτησα οτι είναι αυτή η κατανάλωση, απλά μου φάνηκαν αρκετά κοντά στο δικό μου τα νούμερα!

Το a4 ήταν 2λιτρο quattro b7 (με σχεδον οτι υπήρχε στον κατάλογο των extra απο εξοπλισμό) πρόγραμμα-εισαγωγή...

Σε κίνηση εννοώ πήξιμο έτσι; 1η-2α για αρκετή ώρα. Γενικά σαν μικτή διαδρομή εντός πόλης ήταν περίπου + 1-2lt/100 σε σχέση με το golf.

Η merc λογικο να ρουφαει, 5.5 λιτρα είναι αυτά, οσο και να ριξεις μέσα θα το ρουφήξουν δεν θα πουν οχι :whistling:

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

ναι βεβαια..και μην ξεχνας οτι ητανε και τετρακουνα το α4..καλα και εδωσες το εργαλειο για να παρεις γκολφ??παντος γι αυτο επιμενω οτι δεν αξιζει να παρει καποιος το gt οταν με τα ιδια χρηματα αγοραζει gti.στην ουσια μονο τα τελει εχει να πληρωσει παραπανω..λαστιχα-σερβις-συντηρηση-βενζινες ιδια ειναι.

Link to comment
Share on other sites

ναι βεβαια..και μην ξεχνας οτι ητανε και τετρακουνα το α4..καλα και εδωσες το εργαλειο για να παρεις γκολφ??παντος γι αυτο επιμενω οτι δεν αξιζει να παρει καποιος το gt οταν με τα ιδια χρηματα αγοραζει gti.στην ουσια μονο τα τελει εχει να πληρωσει παραπανω..λαστιχα-σερβις-συντηρηση-βενζινες ιδια ειναι.

Ασε είναι πίκρα αυτή η ιστορία....δεν το δωσα, εγινε πίτα ενω οδηγούσε ο πατερας μου, εξω απο τους Δελφους. Bγήκε ενα ζωο μ'ενα ερείπιο απο ενα χωράφι στο δρόμο χωρίς να κοιτάξει τπτ, ευτυχώς δεν σκοτώθηκε κανείς! Φυσικά βγήκε total loss.

Μου άρεσε πραγματικά αυτο το αυτοκίνητο, ήταν και φουλ (sline πακέτα μεσα-εξω, bixenon, οροφή, ηλεκτρικά καθίσματα, bose με 6αρι changer, parktronic μπροστά-πίσω, ενα καρο πραγματα) και λόγω quattro για Ελλάδα ιδανικότατο!

Αυτο εγινε πριν 1μιση χρονο, στο μεταξύ προκύψανε κατι οικογενειακά τραβήγματα κλπ οπότε το καλοκαίρι που ηρεμήσαμε τσίμπησα το golf αλλά τελικά δεν πήγα ξανά σε 2λιτρο..

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα κ απο εμενα,εχω το GT 4 χρονια με 72.000χλμ ,η μεικτη καταναλωση μεσα στην Αθηνα ειναι στα 7.6-8.2λτ(το μετραω σε καθε γεμισμα) με νορμαλ οδηγηση(παντα στα ορια ταχυτητας).Σε ταξιδι στην Εθνικη απο Γιαννενα Αθηνα (μετρημενο σε βενζιναδικο γεμισμα στα Γιαννενα,γεμισμα στην Αθηνα) 5.2 λτ οδηγωντας παντα στο οριο οχι παραπανω,τωρα οδηγωντας τερμα σε Εθνικη σου παει εως κ 11λτ .Πιστευω ειναι αρκετα οικονομικο κ αξιοπιστο, α κ κατι αλλο παντα με shell racing!(απο επιλεγμενα πρατηρια της shell).

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλα...απλα δεν καταλαβαινω ποι ειναι το οριο??120? λεμε παντα??αλλα οπως ειπανε και ποιο πανω μικρη διαφορα...

..

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

το ενα ειναι 2λιτρο και το αλλο 1.4 με μια απλη σκεψη το 2ευτερο ειναι πολυ πολυ πιο οικονομικοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Σε χαλαρούς ρυθμούς το GT κάει λιγότερο. Με σπορ οδήγηση και τέρμα γκάζι αναμένουμε να καίνε πάνω κάτω το ίδιο.

Άλλο αμάξι το ένα άλλο το άλλο. :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Ειχα εδω και 7 χρονια ενα golf 4 1.4 και το πουλησα και σκεφτομαι να παρω το golf 5 gt 170hp,διαβασα τοσα πολλα εδω μεσα για το εν λογω οχημα που πραγματικα εχω μπερδευτει.

Διαβασα για αλλαγη Ν249 & Ν75 που ειναι το λιγοτερο ,αλλα διαβασα και για προβληματα στους πολαπλασιαστες για midfires και προβληματα στο συγχρονιζε της δευτερας καθως επισης και για updates που αλλοι λενε οτι επρεπε να γινουν και αλλοι οχι.Γενικα ειδα πολλα προβληματα στο αυτοκινητο αλλα αν καταλαβα καλα τα περισσοτερα τα καλυπταν οι εγγυησεις

Τελικα για ενα περιεργο λογο θελω να βρω να αγορασω ενα gt τι πρεπει ομως να προσεξω τελικα ωστε να μην την πατησω γιατι σε κανα δυο ιδιοκτητες που τους ανεφερα τι εχουν κανει απο τα παραπανω δεν καταλαβαιναν και πολλα απλα μου ανεφεραν συνεχεια οτι εχουν γινει ολα τα service στην αντιπροσωπεια.

Ποια η γνωμη σας?

Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη μου φίλε ως κάτοχος golf 5 gt από το 2006 είναι πως είναι μάλλον απίθανο να μην έχουν βγάλει τίποτα. Οπότε ή λένε ψέμματα ή ποτέ τους δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με το αυτοκίνητό τους και θα τα βρεις εσύ μπροστά σου. Προσωπικά όσες φορές πούλησα όχημα ( αυτοκίνητο ή μηχανή ) πάντα ενημέρωνα τον υποψήφιο αγοραστή για το παραμικρό, ώστε να μπορώ να τον κοιτώ στα μάτια την επόμενη μέρα της αγοράς...Οπότε υπομονή και καλό ψάξιμο χωρίς βιαστικές κινήσεις...

Link to comment
Share on other sites

Από ό,τι έχω καταλάβει αυτό το αυτοκίνητο είναι λαχείο. Μπορεί ο ιδιοκτήτητης του να του έβαζε διαστημικά λάδια ανά 3000χλμ και να βγάλει πρόβλημα ενώ κάποιο άλλο "παραμελημένο" να μην κάνει κιχ.

Το δικό μου πάντως είχε αλλάξει 2 πολλαπλασιαστές, τις κλασσικές βαλβίδες και στα χέρια μου αλλάξαμε μεταβλητό, καδένα, τεντοτήρες κτλ (πάλι καλά που το είχα ασφαλίσει).

Link to comment
Share on other sites

Ωραιο αυτοκινητο βρε παιδια αλλα δεν ξερω τι να κανω φοβαμαι με τοσα προβληματα και δεν υπαρχουν και λεφτα για συνεργειο συνεχεια

Από ό,τι έχω καταλάβει αυτό το αυτοκίνητο είναι λαχείο. Μπορεί ο ιδιοκτήτητης του να του έβαζε διαστημικά λάδια ανά 3000χλμ και να βγάλει πρόβλημα ενώ κάποιο άλλο "παραμελημένο" να μην κάνει κιχ.

Το δικό μου πάντως είχε αλλάξει 2 πολλαπλασιαστές, τις κλασσικές βαλβίδες και στα χέρια μου αλλάξαμε μεταβλητό, καδένα, τεντοτήρες κτλ (πάλι καλά που το είχα ασφαλίσει).

Οταν λες το ειχες ασφαλεσει τη εννοεις οτι του ειχες μικτη ασφαλεια και σε καλυψε στις ζημιες?

Link to comment
Share on other sites

εχω GT του 06 με προγραμμα εξατμιση.

προπερσι κατεβηκαμε βολο απο κοζανη για την αναβαση πορταριας με ενα φιλο με gti bwa μαμα.

στο gt 3 ατομα και στο gti 2.

στο δρομο πατησαμε αρκετες φορες.

το gt ηταν παντα μπροστα.

μολις φτασαμε βολο η διαφορα στην καταναλωση ηταν 2 λιτρα υπερ του gt.

ο ρυθμος σε ολη τη διαδρομη ηταν αρκετα σβελτος.

οταν λετε πως η καταναλωση ειναι κοντα τι εννοειτε? γιατι τα 2λ/100 ειναι αρκετη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

αμα φιλε το αντεχεις το σημα, ασφαλεια και δεν κανεις σοβαρα χιλιομετρα σε αστικο κεντρο παρε το GTI.

η διαφορα σε γρηγορους ρυθμους ειναι μικρη αυτη ειναι η αληθεια.

Σαν μοτερ φυσικα πολυ ανωτερο το tfsi

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

μπα σαν μοτερ ανωτερο το 1.4 πιο υψηλη τεχνολογια και ειναι μαγκια οικονομια κτλ!ανωτερο αν θες επιδοσεις ναι ανωτερο ομως σαν τεχνολογια μοτερ δεν ειναι ισα ισα ειναι παλια τεχνολογια οποτε το 1.4 εχει μοτερ διαμαντι ενω το αλλο ενα κλασικο καλο μοτερ με turbo και 2000cc

Μη ξεχναμε και ποιοσ κινητηρας σαρωσε τα διεθνοι βραβεια για πολλες χρονιες!

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.