Jump to content
nikolaosbouk

Τιμη Cc

Recommended Posts

Παιδια καλησπερα.

Πηρα το autobild την παρασκευη και ειδα την τιμη του cc. Η φθηνοτερη εκδοση επεσε στα 27.400. Παμε καλα? Το καλοκαιρι που ειχα ξαναδει τις τιμες ειχε 29.000 περιπου.

Γιατι επεσε η τιμη του, αφου ολλα ανεβαινουν λογο φπα και ενα λογο παραπανω η VW που δεν ριχνει ποτε τιμες!!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξήλωσαν τίποτα από τον εξοπλισμό? Π.χ. Ελλάδα είχε στάνταρ ΠΑΝΤΑ το κλιματρόνικ, ενώ στη Γερμανία ξεκινούσε με το χειροκίνητο climatic... :thumbsu:

Αν και να τονίσω ότι Μάιο 2009 που το παρήγγειλα, πάλι εκεί ήταν η αρχική του τιμή. Νομίζω ότι με το που βάζεις τα βασικά, περνάει το όριο και πέφτει το καπέλο του φόρου πολυτελείας!!

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Παιδια σας παραθετω καποιες τιμες απο παλαιοτερα περιοδικα του autobild και σε σχεση με ενα tiguan και ενα passat limo.

20-03-2009

cc 1.8tsi 28.240

limo 1.4tsi trendline 20.430

tiguan 1.4 trend 27.800

02-07-2010

cc 31.050

limo 1.4 19.800

tiguan 1.4 30.800

18-02-2011

cc 27.400

limo (new) 1.4 20.840

tiguan 1.4 29.098

Απλα δεν μπορω να καταλαβω πως κραταει την ιδια αξια π.χ ενα tiguan με ελαχιστες μεταπτωσεις στην τιμη και το cc τωρα το παιρνεις ποιο φτηνα απο ποτε!!

Link to comment
Share on other sites

Είναι οι τιμές με απόσυρση αυτοκινήτου.

Γιάννη, δεν γράφει κάτι τέτοιο στη σελίδα της VW. Από ότι γράφει επάνω συμπεριλαμβάνει φπα, τέλη ταξινόμησης, και φόρο πολυτελείας :unsure:

VW pricelist

Από την άλλη, δεν το θυμάμαι να είχε ανεβεί στα 31000ευρώ ποτέ! Η τιμή του CC σαν ΒΑΣΙΚΗ έκδοση (χωρίς χρώμα δηλαδή και χωρίς τίποτα), ήταν ακριβώς ένα κλικ πριν την πρώτη κλίματα του φόρου πολυτελείας από ότι θυμάμαι που έλεγαν διάφορα παιδιά (δεν το είχα δει καν). Και το πρόβλήμα ήταν ότι με το που έβαζες τα ΒΑΣΙΚΑ έπεφτε ο φόρος πολυτελείας, και αν έβαζες και μερικά ωραία καλούδια, η τιμή απογειωνόταν στα ύψη! :wacko:

Πάντως Νικόλα να έχεις υπόψη ότι τα άλλα μοντέλα που συγκρίνεις είναι 1.4, και επομένως πολύ λιγότερο επιρρεπή στις όσες μαγικές και φανταστικές αλλαγές έκανε κατά καιρούς το υπουργείο οικονομικών στις φορολογήσεις!

Link to comment
Share on other sites

παιδια τυχαια εβαλα τα 1.4(και στα 1.8 τα ιδια ισχυουν), απλα κοιταξα να ειναι οι ποιο απλες εκδοσεις. Οσο για τα 31.000 εκεινο το διαστημα κατι ειχε γινει με την κυβερνηση και ειχε ανεβει κατα 2.000 ευρω η τιμη απο σχεδον ολα τα αυτοκινητα του ομιλου.Τα στοιχια ειναι κατευθειαν απο το περιοδικο, δεν ειναι δικες μου μυθοπλασειες.

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τα 31.000 εκεινο το διαστημα κατι ειχε γινει με την κυβερνηση

Για αυτό σου το είπα :goodjob:

Κάτι μαγικά είχαν γίνει, και θυμάμαι ότι όλος ο κόσμος έτρεχε και ακύρωνε παραγγελίες! :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά ρε παιδιά αυτά που λέτε για την τιμή του καινούριου.....

Πληροφοριακά και μόνο ξέρει κανείς πόσο έχει πάει οι τιμή του cc πάνω-κάτω μετά από 2-3 χρόνια κτήσης του αυτοκινήτου??

Και δεν μιλάμε να το πουλήσεις σε ιδιώτη (πράγμα αρκετά δύσκολο την σημερινή εποχή κυρίως αν είναι και δίλιτρο) αλλά να το δώσεις π.χ στην αντιπροσωπεία για ανταλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Ενα ρεαλιστικό ποσό για 18άρι είναι κάπου στα 21000 ως 23000 ευρώ (για ιδιώτη μιλάω)! Ετσι όπως έγιναν τα πράγματα οι μεγάλοι χαμένοι ήταν οι πρώτοι που το αγόρασαν και στους οποίους στοίχισε λίγο πριν την έκπτωση του φόρου κάπου στα 2000-3000 ευρώ παραπάνω (για εκδόσεις ΟΧΙ τίγκα στον εξοπλισμό), κερδισμένοι εμείς που τα πήραμε στα μέσα του 2009 με την έκπτωση, και κατεστραμένοι όσοι αγόρασαν τελευταία με πληρη φορολόγηση ΣΥΝ τον φόρο πολυτελείας!

Εμείς που τα αγοράσαμε "φθηνά", χαλάμε την πιατσα όταν τα πουλάμε καθότι μπορούμε πολύ πιο εύκολα να πέσουμε στην τιμή, και επομένως ζορίζουμε απίστευτα όσους τα αγόρασαν ακριβότερα.

Από την άλλη, στο μεταχειρισμένο, όλα τα εξτρά που μπορεί να φοράει το αμάξι... ακόμα και εργοστασιακά χάνουν δραματικά την αξία τους και στο τέλος έτσι που είναι τα πράγματα απλα κάνουν το αμάξι πιο ευκολοπούλητο αλλα με μεγάλη οικονομική χασούρα.

Σε αντιπροσωπεία το θεωρώ μουρλό να παει κάποιος να δώσει πάντως αυτοκίνητο για ανταλλαγή! Αναφορικά όταν το προηγούμενο το σκούντηξα/σκότωσα 5500ευρώ και έφυγε σε ιδιώτη εντός 15 ημερών, η αντιπροσωπεία μου έδινε μέγιστο 3000ευρώ! Η διαφορά απλα χαώδης! Αν δε αναλογιστείς ότι για ένα νέο μοντέλο θα περιμένεις κανένα 3μηνο τουλάχιστον για να παραλάβεις (ως και 4μηνο), τότε πιστεύω ότι έχεις υπερ-αρκετό χρόνο για να βρεις ιδιώτη να το αγοράσει!

Σημείωση: Τα 2λιτρα είναι πολύ δύσκολα, αλλά τα περισσότερα CC στους δρόμους είναι 18άρια :whistling:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Σημείωση: Τα 2λιτρα είναι πολύ δύσκολα, αλλά τα περισσότερα CC στους δρόμους είναι 18άρια :whistling:

Σε συμφερει αυτο.. :whistle: Παντως εδω γυρο που κυκλοφορει ενα 2λιτρο το τρεμεις..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Σε συμφερει αυτο.. :thumbsup: Παντως εδω γυρο που κυκλοφορει ενα 2λιτρο το τρεμεις..... :blink:

Είμαστε off-topic, αλλα αν εννοείς ένα στο χρώμα του θερμαικού (στα καθαρά του), με οδηγό έναν... δίμετρο τσολιά, ακόμα τον περιμένω :whistling::whistle:

Link to comment
Share on other sites

Σε συμφερει αυτο.. :frantics: Παντως εδω γυρο που κυκλοφορει ενα 2λιτρο το τρεμεις..... :frantics:

:frantics:

Είμαστε off-topic, αλλα αν εννοείς ένα στο χρώμα του θερμαικού (στα καθαρά του), με οδηγό έναν... δίμετρο τσολιά, ακόμα τον περιμένω :tongue::frantics:

:clapping::frantics::wacko:

Link to comment
Share on other sites

Παιδες ενα πραγμα εχω να πω.

Παρα πολυ απο εμας εχουμε κανει το σκ..ο μας παξιμαδι για να αποκτησουμε ενα αυτοκινητο αξιοπιστο, κοινωνικα αναγνωρισιμο και φυσικα με την υψηλοτερη μεταπωλητικη αξια(γιαυτο και ειναι πανακριβο).

Το να βλεπουμε να αρχιζει να κατρακυλαει η τιμη του ως καινουριο δεν ειναι οτι και το καλυτερο...(και χωρις να εχει βγει το νεο μοντελο ωστε να χασουμε φυσιολογικα μεταπολιτικα).

Για να μην ειμαι ομως και γκρινιαρης, το συγκεκριμενο αμαξι δεν παιζεται(προηγουμενως ειχα μια οκταβια5 1.8τσι αλλα ειχε γινει σουπα με τα χιλιαδες ταξι που κυκλοφορησαν και ξενερωσα και το εδωσα)βασει ομορφιας και διαφορετικοτητας γιαυτο ας τα χαρουμε μεχρι εκει που δεν παει!!

Link to comment
Share on other sites

..... καλα που δεν εχουν την πολιτικη αλλων εταιριων να βγαινουν με διαφημισεις κ να λενε "εκπτωση Χ ευρο"-παροτι κανουν- γιατι εκει θα εριχναν κατα πολυ την μεταπ/κη αξια...

Link to comment
Share on other sites

Ρεαλιστικά μιλώντας, από την στιγμή που τα αυτοκίνητα άρχισαν να γίνονται κατηγορίας "Playstation3" με ένα σκασμό ηλεκτρονικά... αυτομάτως έφυγε ανεπιστρεπτί ο παλιός καλός καιρός όπου ένα αμάξι για τουλάχιστον μια 10ετία μπορούσες να το έχεις με "αξιώσεις".

Από τη στιγμή που βγάζει η μια εταιρεία ένα νέο μοντέλο, αυτομάτως ακολουθούν οι υπόλοιποι με τη σειρά τους παρουσιάζοντας νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα, ενσωματώνοντας στον βασικό εξοπλισμό ανέσεις που πριν μερικά χρόνια ήταν εξωτικά εξτρά των μεγάλων εταιρειών (βλ. Merc/BMW κτλ), και πρακτικά απαξιώνοντας ότι άλλο κυκλοφορεί στην αγορά. Στο ίδιο πνεύμα η εκάστοτε εταιρεία εντός 3-4 ετών το πολύ παρουσιάζει μια έκδοση face-lift όπου πρακτικά ρετουσάρει λίγο το αισθητικό κομμάτι, και στην πράξη προσθέτει τεχνολογικές καινοτομίες τις οποίες δεν είχε κατά τη στιγμή της αρχικής παρουσίασης του μοντέλου.

Στο παρελθόν όλοι μουρμούριζαν για τους Ιάπωνες, οι οποίοι το πολύ στην τετραετία έβγαζαν μοντέλο "αντικαταστάτη" πρακτικά απαξιώνοντας τα μοντέλα τους, ενώ αντιθέτως οι Γερμανοί άφηναν ένα μοντέλο να κυκλοφορήσει για ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 7 χρόνια.

Παρόλα αυτά, βλέπουμε ότι οι καιοοί άλλαξαν. Η παγκόσμια οικονομία ασκεί μεγάλες πιέσεις στους κατασκευαστές, μια κατάσταση η οποία γίνεται παραπάνω ανυπόφορη αν συνυπολογίσουμε την παγκόσμια οικονομική ύφεση. Πρώτο θύμα θεωρώ ότι ήταν το Golf, το οποίο πήγε πολύ σύντομα από το MKV, στο MKVI! Το αστείο βέβαια της όλης υπόθεσης είναι ότι το VI, αποτελεί μια ρετουσαρισμένη έκδοση του V, αλλά με αισθητά χαμηλότερο κόστος κατασκευής! Στο ίδιο πλαίσιο, το Passat γέννησε το Passat CC, το οποίο όμως σε αρκετά σημεία παρουσιάζει πισωγυρίσματα τα οποία μόνο μείωση του τελικού κόστους κατασκευής προδίδουν (φώτα LED τα οποία δεν είναι LED, μηχανικά μέρη "made in China", φώτα μπροστά με κάτοπτρα αντί για projectors, ανακλαστήρες στις πόρτες αντί για λαμπάκια, ταμπλώ ευαίσθητο σε ξεφτίσματα, παντού κουμπωτά πλαστικά και όχι βιδωτά, κτλ κτλ).

Λαμβάνοντας όλα τα παραπάνω υπόψη, το θεωρώ αναπόφευκτο, έστω και σε μικρότερο βαθμό, να παρατητηρήσουμε σχετικά σύντομα το φαινόμενο των μικρότερων αδερφών μας Seat και Skoda, υπό την μορφή "προσφορών" από την VW οι οποίες δεν θα μας προστατεύουν εμάς που ήδη αγοράσαμε τα αυτοκίνητα της :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω (δυστυχως) οτι καποια στιγμη η VW θα κανει αυτα που κανει εδω και μερικα χρονια η Mersendes που επειδη εχει το καλυτερο ονομα στην αγορα εχει "χαλασει" πολυ τα μικρα της μοντελα C118 και C120 σε συγκριση με τα παλαιοτερα μοντελα της , αλλα συνεχιζει να πουλαει "ονομα". :D

Link to comment
Share on other sites

εγω καταλαβα οτι οσα και ναδωσεις στην vw παλι vw θα; ναι..με οτι αυτο συνεπαγεται πχ και 40+να δωσεις για ενα φουλ εχτρα πασσατ η γκολφ η κατι αλλο δεν ανεβαινεις σε ποιοτητα αλλα απλα χαλας περισσοτερα για ενα σεατ...εχω ξενερωσει απιστευτα με το μοιρασμα της τεχνολογιας-ποιοτητας μεσα στον ομιλο.... και εχουμε τεραστια διαφορα ποιοτητας και αξιοπιστιας με μερσεντες και νομιζω ειναι η μονη μαρκα που αξιζει τα λεφτα της μακροχρονια....σε ποιοτητα και σε δεσιμο,τωρα συμβιβασμουςκανουμε ολοι μας...αν ειχα προσωπικα τα χρηματα να παρω ενα σπορ μερσεντες διλιτρο κουπε ,θα τρωγε βαψιμο μπλε χρωματος το γκολφ και θα το βουλιαζα απτην γεφυρα του ριου..ουτε καν θα το πουλαγα..αν ειχα ....αλλα δεν εχω....

με ταχρηματα που δωσατε για τα vw σας περνατε μερσεντες εστω απτα μικρα??

Link to comment
Share on other sites

δε νομιζω φιλε quick οτι πλεον η merc που αναφερες ειναι σημειο αναφορας αξιοπιστιας στις μερες μας.απλα κουβλαει την ιστορια το αστερι.εχουν πολλα προβληματα κ αυτοι κ ας εχουν δωσει μικρες περιουσιες.να λεγες για καμια lexus η οποια σε επιπεδο αξιοπιστιας στην αμερικη εχει σαφως καλυτερο ονομα....

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω (δυστυχως) οτι καποια στιγμη η VW θα κανει αυτα που κανει εδω και μερικα χρονια η Mersendes που επειδη εχει το καλυτερο ονομα στην αγορα εχει "χαλασει" πολυ τα μικρα της μοντελα C118 και C120 σε συγκριση με τα παλαιοτερα μοντελα της , αλλα συνεχιζει να πουλαει "ονομα". :thumbsup:

Νικόλα, παραβλέπεις μάλλον το όνομα Audi φίλε μου. Το ότι στην Ελλάδα η VW κρατάει ένα "κύρος" δεν παει να πει ότι ισχύει το ίδιο και στο εξωτερικό. Και λέγοντας κύρος δεν εννοώ ότι δεν την σέβονται, αλλά πρακτικά απευθύνεται σε "μαζικής παραγωγής/πωλήσεων" αυτοκίνητα! Αναφορικά να σου πω ότι π.χ. η Seat είναι δυνατή Ισπανία, λατινική αμερική, και Ελλάδα. Στη Γερμανία θα βρεις ελάχιστα, και το αντίστοιχο αγοραστικό κοινό εκεί θα αγοράσει ένα VW. Γενικά τις έχουν μοιράσει τις αγορές. Κάτι αντίστοιχο επικρατεί και στις πιο "ανατολικές αγορές Γερμανικής επιρροής" με τα Skoda. Με τίποτα όμως η VW δεν λανσάρεται ως "high end".

Αλλωστε να δείξει τι? Το Tiguan? Αφού υπάρχουν τα Q της Audi... To Tuareg? Αφού υπάρχουν τα Cayenne/Q7, ή μήπως το Phaeton? Πρακτικά τα μεγαλύτερα της "εμπορικά" αμάξια είναι στην κατηγορία "μεσαία" και ειναι τα Passat (σφαγή με Laguna/Insignia/Mondeo Πανευρωπαικά).

Οσο για την Merc, θεωρώ με αυτά που ακούω ότι η ποιότητα της στα "μικρά/φθηνά" της μοντέλα είναι αρκετά δεύτερη ΜΕ ΒΑΣΗ το όνομα, και την τεχνογνωσία της σαν εταιρεία!

Link to comment
Share on other sites

Οσο για την Merc, θεωρώ με αυτά που ακούω ότι η ποιότητα της στα "μικρά/φθηνά" της μοντέλα είναι αρκετά δεύτερη ΜΕ ΒΑΣΗ το όνομα, και την τεχνογνωσία της σαν εταιρεία!

.....κ που ν ακουσεις ιστοριες για ML που χανουν λαδια κλπ κλπ......

....δε βγαζουν πια ουτε My link ....ουτε αυτο My link απο πλευρας αξιοπιστιας......μονο ο θρυλος τους συνοδευει το αστερι...

Link to comment
Share on other sites

Στην γερμανια οι μισθοι ειναι οι 3πλασιοι και φυσικο ειναι να αγοραζουν ποιο ευκολα ενα Audi απο οτι εδω.

Γιαμενα προσωπικα τα Audi ειναι μακραν τα κορυφαια ευρωπαικα αυτοκινητα.

Οσο για το αν επαιρνα ποτε merzendes το θεωρω λιγο δυσκολο γιατι η μοναδικη που θελω και πιστευω οτι εχει κορυφαια ποιοτητα κατασκευης ειναι η CLS (4θεσεια) και εχει 80,000 περιπου.

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Παιδιά επειδή την προηγούμενη βδομάδα ήμουν στην αντιπροσωπεία και ρώτησα, μου είπαν ότι ο βασικός εξοπλισμός του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει. Το ότι έπεσε η τιμή του 1.8 4000 ευρώ σε μια νύχτα,(από 31.200 σε 27400) ούτε αυτοί ήξεραν να μου το εξηγήσουν.

Το δίλιτρο πάντως καλά κρατεί (36800 αρχικη) :drinks:

Edited by tanasi
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά επειδή την προηγούμενη βδομάδα ήμουν στην αντιπροσωπεία και ρώτησα, μου είπαν ότι ο βασικός εξοπλισμός του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει. Το ότι έπεσε η τιμή του 1.8 4000 ευρώ σε μια νύχτα,(από 31.200 σε 27400) ούτε αυτοί ήξεραν να μου το εξηγήσουν.

Το δίλιτρο πάντως καλά κρατεί (36800 αρχικη) :notfair:

Ρε παιδιά, μήπως άλλαξαν οι κλίμακες? Εγώ θυμάμαι, όταν το πηρα το αμάξι αρχική ΠΡΟ-εκπτώσεων κάπου εκεί έπαιζε στα 27500 και μετά άρχιζαν με το καλημέρα οι προσθήκες για χρώμα, πινακίδες, τελη ΣΥΝ φυσικά τα όποια εξτρά επέλεγε ο ιδιοκτήτης να βάλει

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Δεκτό αλλά τώρα μιλάμε για την ίδια τιμή (χωρίς απόσυρση) και με πληρες τέλος ταξινόμησης. Ενώ τότε για μειωμένο 50% τέλος ταξινόμησης

Σκέψου δλδ ότι με απόσυρση πάμε στα 26000 περίπου. :notfair:

Link to comment
Share on other sites

Δεκτό αλλά τώρα μιλάμε για την ίδια τιμή (χωρίς απόσυρση) και με πληρες τέλος ταξινόμησης. Ενώ τότε για μειωμένο 50% τέλος ταξινόμησης

Σκέψου δλδ ότι με απόσυρση πάμε στα 26000 περίπου. :stuff:

26000 + χρώμα + χαρτιά/πινακίδες + ένα βασικό πακέτο εξοπλισμού ως εξτρά(όπως το είχα παρει εγώ) = έχω την εντύπωση ότι βγαίνει στα ίδια με την εποχή της έκπτωσης στο τέλος ταξινόμησης Θανάση και ίσως και λίγο ακριβότερα!

Φυσικά ΠΑΝΤΑ μιλάμε για το 1.8 και όχι για το 2λιτρο το οποίο πλεον είναι αισθητά ακριβότερο :notfair:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.