Entso11 Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Ρυθμιζομενη FK εχει κανεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stellis Posted January 27, 2014 Report Share Posted January 27, 2014 Μακρια απο fk ,ta technix ktl... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris_sers tsi Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 Καλησπέρα παιδιά Σας παρακαλώ ας με βοηθήσει κάποιος, θέλω να χαμηλώσω το γολφ 5 που έχω βάζοντας μία αξιόλογη ανάρτηση, προτιμότερα coil over, αλλά να μην χάσει σε άνεση!! Το κάνω για να γίνει πίο όμορφο εξωτερικά! Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 Coilover χαμηλωμα και ανεση δεν ταιριαζουν φιλε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 Ακριβη Coilover variant 2-3, σωστα ρυθμισμενη δινει πολλα περιθωρια ανεσης. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 Σαφως,αλλα δινωντας 1200+ ευρω,που και παλι,ΠΟΤΕ δεν θα φτασει τα επιπεδα ανεσης π.χ sachs μαυρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 Καλησπέρα παιδιά Σας παρακαλώ ας με βοηθήσει κάποιος, θέλω να χαμηλώσω το γολφ 5 που έχω βάζοντας μία αξιόλογη ανάρτηση, προτιμότερα coil over, αλλά να μην χάσει σε άνεση!! Το κάνω για να γίνει πίο όμορφο εξωτερικά! Ευχαριστώ με ενα σετακι ελλατηρια 3,5-4 cm και 4 αμορτισερ χαμηλωματος θα ειναι κουκλα και δεν θα κοπαναει.Ασε τα κολοβερ κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 Η άποψη μου είναι ότι χαμηλωμα ειδικά πάνω από 3 εκατοστά και άνεση, μόνο με καλή coilover μπορεί να επιτευχθεί. Ναι με μια καλή τετράδα ελατηριων / αμορτισέρ χαμηλωματος δε θα κοπαναει, αλλά αυτό το πολύ για τα πρώτα 5000χλμ. Μετά θα γίνεται όλο και πιο κουτσουρο και μόλις γράψουν 20000 θα φεύγει σφραγισμα. Όχι ότι με την coilover έχει μεγάλη διαφορά, αλλά τουλάχιστον εκεί μπορείς να ρυθμίσεις τουλάχιστον 2 3 σκάλες πιο μαλακά σε σχέση με ένα απλό χαμηλωματος. Προσωπική άποψη και εμπειρία έχοντας περάσει από eibach / bilstein sprint λεπτομπουκαλα και μετά σε pss9. Η kw όντως μπορούν να ρυθμιστουν καλύτερα με βάση και την άνεση. Sent from my LG-LS980 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 οπως ειπε και ο passatoukos χαμηλωμα και ανεση δεν πολυταιριαζουν. αν θες να κρατησεις ανεση ρηξ'το το πολυ 3.5 ποντους. αν πας σε ρυθμιζομενη πας για πολυ χαμιλωμα οπότε χανεις σε ανεση, και λογικο ειναι αν το εχεις 10 ποντους κατω. Η άποψη μου είναι ότι χαμηλωμα ειδικά πάνω από 3 εκατοστά και άνεση, μόνο με καλή coilover μπορεί να επιτευχθεί. Ναι με μια καλή τετράδα ελατηριων / αμορτισέρ χαμηλωματος δε θα κοπαναει, αλλά αυτό το πολύ για τα πρώτα 5000χλμ. Μετά θα γίνεται όλο και πιο κουτσουρο και μόλις γράψουν 20000 θα φεύγει σφραγισμα. Όχι ότι με την coilover έχει μεγάλη διαφορά, αλλά τουλάχιστον εκεί μπορείς να ρυθμίσεις τουλάχιστον 2 3 σκάλες πιο μαλακά σε σχέση με ένα απλό χαμηλωματος. Προσωπική άποψη και εμπειρία έχοντας περάσει από eibach / bilstein sprint λεπτομπουκαλα και μετά σε pss9. Η kw όντως μπορούν να ρυθμιστουν καλύτερα με βάση και την άνεση.Sent from my LG-LS980 using Tapatalk φιλε archon επειδη φοραω τις kw variant 2 , οντως οι kw μπορει να ρυθμιζονται καλητερα αλλα οσο να ναι οταν το κατεβασεις πολυ, το αυτοκινητο ειναι πολυ σφιχτό και χανεις σε ανεση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 Ναι με μια καλή τετράδα ελατηριων / αμορτισέρ χαμηλωματος δε θα κοπαναει, αλλά αυτό το πολύ για τα πρώτα 5000χλμ. Μετά θα γίνεται όλο και πιο κουτσουρο και μόλις γράψουν 20000 θα φεύγει σφραγισμα. Sent from my LG-LS980 using Tapatalk εχουνε περασει 5 αμαξια απο τα χερια μου,σε ολλα εβαλα χαμηλοτερη αναρτηση και τετοιο πραγμα ποτε δεν ειχα. BILSTEIN χοντρομπουκαλα,κιτρινα Κονι,fk σετακι κ.α και ποτε δεν κοπαναγε το αμαξι.Κοπανημα εντονο σε σημειο που θα ελεγες θα κοπει ο θολος ειχα με coilover αξιας μεχρι και 600 ευρω. Για coilover χωρις κοπανημα παμε σε KW ρυθμιζομενη σε σκληροτητα η' BC.κοστιζουνε ομως αυτες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 εχουνε περασει 5 αμαξια απο τα χερια μου,σε ολλα εβαλα χαμηλοτερη αναρτηση και τετοιο πραγμα ποτε δεν ειχα. BILSTEIN χοντρομπουκαλα,κιτρινα Κονι,fk σετακι κ.α και ποτε δεν κοπαναγε το αμαξι.Κοπανημα εντονο σε σημειο που θα ελεγες θα κοπει ο θολος ειχα με coilover αξιας μεχρι και 600 ευρω. Για coilover χωρις κοπανημα παμε σε KW ρυθμιζομενη σε σκληροτητα η' BC.κοστιζουνε ομως αυτες. Για ποσους ποντους χαμηλωμα μιλας? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 για ποιο λογο μπορει καποιος να θελει να χαμηλωσει το αυτ/το του πανω απο 2-3 εκατοστα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 για ποιο λογο μπορει καποιος να θελει να χαμηλωσει το αυτ/το του πανω απο 2-3 εκατοστα? ομορφιας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 10, 2014 Report Share Posted November 10, 2014 ομορφιας Α ΟΚ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 για ποιο λογο μπορει καποιος να θελει να χαμηλωσει το αυτ/το του πανω απο 2-3 εκατοστα? Καθαρα θεμα ομορφιας πιστευω. Εγω εχω κατεβει 4-4.5 ποντους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 Καθαρα θεμα ομορφιας πιστευω. Εγω εχω κατεβει 4-4.5 ποντους. Κι απο κοπανηματα πως πας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 Νορμαλ ρε πανοΥλη,θα σε παω και βολτα βα το δεις. Καμια σχεση με τα μαμα,περνουσες πανω απο οτι ηθελες και δεν ακουγες τιποτα. Αλλα οχι οτι ειναι κουδουνιστρα,νορμαλ,δεν χαλαει τον κοσμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 Σαφως,αλλα δινωντας 1200+ ευρω,που και παλι,ΠΟΤΕ δεν θα φτασει τα επιπεδα ανεσης π.χ sachs μαυρα. Η sachs τα σταματτσε τα performance που ειτανε για χαμηλωμα και βγαζει μονο τα turing και τα Advance τα οποια δεν κανουνε για χαμηλωμα εκτος και αν το γκρικ πατεντε το επιβαλει αφου ακομα και τωρα θα δεις αναρτισαδες να σου λενε ......βαλε τα φθηνα αμορτισερ με κοντα ελατηρια και θα εισαι κομπλε...δεν χαλανε. Εδω στην Λαρισα εχει τετοιους ''μαστορους'' με 30 χρονια μαγαζι και ΠΟΛΥ μεγαλο ονομα. Αρκει να πουλησουνε τα λαμογια για να βγαλουνε λεφτα.....!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 Για ποσους ποντους χαμηλωμα μιλας? μεχρι 3,5 το πολυ 4 και με σετ ελατηρια-αμπρτισερ. Οι coilover οι φθηνες ειναι κουτσουρακια. Εχω βαλει παλαιοτερα αλλα και προσφατα οποτε δεν το προτεινω. Εκτος και αν καποιος σκασει 1.500 ευρω για μια καλη τυπου BC,KW. Πριν απο 2 χρονια ειχα βαλει σε focus ii μια coilover K-SPORT,ρυθμιζομενη σε υψος και σκληροτητα με τιμη προσφορας 600 ευρω και κοντεψε το αμαξι να κοπει στην μεση ακομα και στην μαλακη ρυθμιση.Πρσφατα στο ιδο αμαξι μια FK φθηνη παλι το αμαξι ειτανε πολυ σκληρο. Πιο παλια δοκιμασα σε ιβιζα αναρτηση coilover μαρκας euro-suspension μονο με ρυθμιση υψους.Ειτανε τυπου upside down δηλ χοντροουκαλα εμπρος,το αμαξι Τ Ρ Α Ι Ν Ο και κοπανημα καθολου.Πηγαινα μεσα στην Αθηνα με 100 χλμ και τα καπακια απο τους υπονομους ουτε που τα ενιωθα.Κοστιζε 1.500 ευρω αλλα τα αξιζε ειτανε και επισκευαζομενη.Μεχρι τα 70.000 χλμ που την ειχα στο αμαξι κανενα προβλημα. Την ειχα βαλει στον ΖΑΝΙΑ στο Ελληνικο. Στο ιδο αμαξι δοκιμασα coilover WEITEK(και ρυθμ σκληροτητας)....ΜΑΠΑ τζαμπα λεφτα Του εβαλα KW,(δωρο ενος κολιτου που πουλησε το αμαξι του, 300 ευρω του εδωσα τοτε) και επαθα πλακα.Κοπανημα καθολου, παντα σε λογικες τιμες ρυθμισης σκληροτητας. Αμαξι κολιτου με COILOVER BC (NISAN ALMERA 2003 ΜΟΝΤ) στα 2/3 της σκληροτητας το αμαξι ειναι παρα πολυ ανετο και μπαινει αντιστοιχα καλα στις στροφες. Με λιγα λογια ''υπερβολικο χαμηλωμα χωρις κοπανημα''...αναγκαστικη πανακριβη coilover δηλ φλερταρουμε με το 1.000ρικο και συνηθως το ξεπερναμε αρκετα. Αποψη μου ειναι ενα καλο αμορτισερ χαμηλωματος με 4 ελατηρια που δεν θα ειναι σκληρα και ειμαστε κομπλε και απο εμφανιση και απο ανεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 Η sachs τα σταματτσε τα performance που ειτανε για χαμηλωμα και βγαζει μονο τα turing και τα Advance τα οποια δεν κανουνε για χαμηλωμα εκτος και αν το γκρικ πατεντε το επιβαλει αφου ακομα και τωρα θα δεις αναρτισαδες να σου λενε ......βαλε τα φθηνα αμορτισερ με κοντα ελατηρια και θα εισαι κομπλε...δεν χαλανε. Εδω στην Λαρισα εχει τετοιους ''μαστορους'' με 30 χρονια μαγαζι και ΠΟΛΥ μεγαλο ονομα. Αρκει να πουλησουνε τα λαμογια για να βγαλουνε λεφτα.....!!!!!! Τακη,ανεφερα sachs μαυρα ως μαμα αναρτησεις με ελατηρια μαμα,που δεν γινεται να συγκριθουν σε ανεση με μια coilover π.χ! Δεν εγραψα για πατεντα,θα βγουν κατευθειαν οφ τα αμορτισερ. Εγω παντως,χαιρομαι ΚΑΘΕ ευρω που εδωσα για την ta technixs,και 4.5 ποντους που εχω κατεβει. Με λιγο προσοχη στις λακουβες και να μην βρει πουθενα,το αμαξι εχει περασει σε αλλα επιπεδα προσφυσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 Τακη,ανεφερα sachs μαυρα ως μαμα αναρτησεις με ελατηρια μαμα,που δεν γινεται να συγκριθουν σε ανεση με μια coilover π.χ! Δεν εγραψα για πατεντα,θα βγουν κατευθειαν οφ τα αμορτισερ. Εγω παντως,χαιρομαι ΚΑΘΕ ευρω που εδωσα για την ta technixs,και 4.5 ποντους που εχω κατεβει. Με λιγο προσοχη στις λακουβες και να μην βρει πουθενα,το αμαξι εχει περασει σε αλλα επιπεδα προσφυσης. Ναι βρε απλα το εγραψα για να μην παει κανενας χωρις γνωσεις και βαλει ενα απλο αμορτισερ με χαμηλα ελατηρια. Οταν το κοψεις κατα δω, εχω την απορια να δω ποσο ανετη ειναι η μαουνα σου.... Και να προσεχεις γιατι εδω στον καμπο εκτος απο λακουβες εχουμε μεσα στις στροφες και κοματια λασπης απο τα τρακτερ με υψος κοντα στους 15 ποντους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 Ελπιζω να γνωρίζετε πως αν χαμηλωσετε πολυ το αυτοκινητο μετα ΔΕΝ θα στριβει το ιδιο καλα με πριν.ε????? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_mk4 Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Καλησπέρα φίλοι,ψάχνω διάφορες λύσεις για να χαμηλώσω λιγο το mk4 1.6 μου 3.5-4cm και έχω μπερδευτεί.Απο τη μία lowcost coilovers(fk/vmaxx/jom)απο την αλλη κλασικά αμορτισέρ ελατήρια.Το αυτοκίνητο δεν κάνει χιλιόμετρα και δεν το ταλαιπωρώ γενικά.Τι προτείνετε να κάτσει λίγο να βελτιωθεί το πατημα του χωρίς να διαλύση απο κραδασμούς,είναι αξιόπιστες οι φτηνές ρυθμιζόμενες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 Ναι. Εχω Ta technix,και χαιρομαι καθε ευρω που εδωσα καθε μερα,στα 30.000 στο κτεο μου τις εβγαλε 89% με πολυ σκισιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 11, 2015 Report Share Posted May 11, 2015 89% για 30.000χλμ με σκισιμο οπως λες νομιζω πως ειναι αρκετα μεγαλη φθορα συγκρινοντας με αλλες επωνυμα χειροποιητες που γραφουν στο κτεο 88% με περματιμενα περιπου 120.000χλμ. οπως και να χει ομως κατα τη γνωμη μου τα αμορτισερ ειναι "οτι πληρωνεις παιρνεις" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...