Jump to content
tasossline

Intercooler For 1,8-2,0 T(F)Si

Recommended Posts

εδω παιδια μπορειτε να δειτε ολα τα επωνυμα ιντερκουλερ που κυκλοφορουν για τα αμαξι μας

παμε πρωτη εταιρια apr

δεστε φοτο http://64.19.142.13/www.fourtitude.com/news/uploads/Industry_Tuner_News/apr_intercooler.jpg

και δεστε διαφορα απο το μαμα και του s3 http://64.19.142.11/www.wolf-power.ch/images/apr/intercooler_mkv_vergleich.jpg

και δεστε εδω πωε ειναι επανω σε αμαξι http://64.19.142.11/www.wolf-power.ch/images/apr/intercooler_fmic_tsi_1.jpg

forge front mount intercooler http://64.19.142.10/www.vividracing.com/forums/gallery/files/5/5/4/3/forgea3intercooler4.jpg

εδω φοτο πως ειναι τοποθετημενο http://www.streetandcircuit-shop.biz/vw-golf---gti-mk5-front-mount-intercooler-kit---forge-motorsport-was-1400euro-65041-p.asp

eurojet κατι παρομοιο με το apr http://64.19.142.12/www.20squared.com/v/vspfiles/photos/1992-2.jpg

http://64.19.142.11/www.etuners.gr/userfiles/VWGolf6GTI_2_0TSI_eurojetic_PB300015.JPG

δεστε διαφορα απο του s3 http://64.19.142.12/www.etuners.gr/userfiles/VWGolf6GTI_2_0TSI_eurojetic_PB300020.JPG

http://64.19.142.11/www.etuners.gr/userfiles/VWGolf6GTI_2_0TSI_eurojetic_PB300021.JPG

υπαρχει και front mount απο την eurojet http://www.usrallyteam.com/images/fmic_Bk.jpg

bsh intercooler http://www.bshspeedshop.com/bshstore/productimage.php?product_id=39

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSZad2C_309NIBVWZ6Cj7k-MK7aGMrrYr7rKQe3yGCDkk-9L9fS

και το κλασικο s3 που προτειμαμε ολοι http://www.jkm.org.uk/performance/Misc/Misc_Performance_pictures/TFSI-images/Overviewpage/Intecooler/s3corejkm_big.jpg

παιδια ταιριαζουν και αλλα με λιγο κοψε ραψε να ξερετε :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Τασούλη, σου το διόρθωσα... γιατί κοπανούσαν τα Links :whistling:

εδω παιδια μπορειτε να δειτε ολα τα επωνυμα ιντερκουλερ που κυκλοφορουν για τα αμαξι μας

παμε πρωτη εταιρια apr

δεστε φοτο

apr_intercooler.jpg

και δεστε διαφορα απο το μαμα και του s3

intercooler_mkv_vergleich.jpg

και δεστε εδω πωε ειναι επανω σε αμαξι

intercooler_fmic_tsi_1.jpg

forge front mount intercooler

forgea3intercooler4.jpg

εδω φοτο πως ειναι τοποθετημενο

http://www.streetand...uro-65041-p.asp

eurojet κατι παρομοιο με το apr

1992-2.jpg

VWGolf6GTI_2_0TSI_eurojetic_PB300015.JPG

δεστε διαφορα απο του s3

VWGolf6GTI_2_0TSI_eurojetic_PB300020.JPG

VWGolf6GTI_2_0TSI_eurojetic_PB300021.JPG

υπαρχει και front mount απο την eurojet

fmic_Bk.jpg

bsh intercooler

BSH_FMICRS__32362_zoom.jpg

http://t0.gstatic.co...Qe3yGCDkk-9L9fS

και το κλασικο s3 που προτειμαμε ολοι

s3corejkm_big.jpg

παιδια ταιριαζουν και αλλα με λιγο κοψε ραψε να ξερετε :goodjob:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα Intercooler σηκώνει ΜΕΓΑΛΗ συζήτηση ως προς το τι είναι το καλύτερο και τι όχι καθότι εμπλέκονται εκ διαμέτρου αντίθετοι παράμετροι στην όλη εξίσωση που μπορούν να έχουν καταλύτικό αποτέλεσμα στο τέλος!

Η ουσία:

- Το Ι/C ψύχει τον αέρα ο οποίος από την εισαγωγή αέρα, περνάει από την τουρμπίνα όπου ζεσταίνεται πολύ, και στο τέλος καταλήγει στην εισαγωγή του μοτέρ, έχοντας περάσει πρώτα από το I/C για να ψυχθεί...

- Οσο πιο κρύος ο αέρας που μπαίνει στην εισαγωγή, τόσο πιο μεγάλη η απόδοση του κινητήρα!

Με βάση τα παραπάνω, κάποιος θα έλεγε "τότε ας βάλουμε ένα ψυγείο σπιτιού... να τα παγώνει όλα"! Δεν είναι όμως τόσο απλα τα πράγματα...

Η πράξη:

- Οσο αυξάνεται η εσωτερική επιφάνεια του I/C (και άρα καλύτερη ψύξη), τόσο αυξάνονται και οι αντιστάσεις (ο αέρας έχει να διανύσει μεγαλύτερη διαδρομή, με μεγαλύτερα εμπόδια). Αμεσος αντίκτυπος αυτού, ότι πρώτον η τελική πίεση που φτάνει στο μοτέρ είναι μικρότερη, και δεύτερον ότι όσο μεγαλύτερη η διαδρομή που έχει να διανυθεί... τόσο μεγαλύτερο και το Lag/υστέρηση στην απόκριση στο πάτημα του γκαζιού!

- Οσο μεγαλύτερο το I/C, τότε τόσο μεγαλύτερο και το ζόρι της τουρμπίνας να μπορέσει να το γεμίσει με αέρα, και επομένως μια μικρή τουρμπίνα (π.χ. η Κ03 των 1.:blink: τα βρίσκει πολύ ζόρικα, οδηγώντας σε απανωτά lags!

Συμπέρασμα! Η ουσία είναι να συνδυαστεί το ιδανικό I/C με το όλο σετάπ του εκάστοτε αυτοκινήτου ώστε να ψύχεται από τη μια σωστά το μοτέρ, αλλά να μην έχουμε και μεγάλα lags.

Κατ'εμέ, η κατασκευή της APR είναι μακράν η καλύτερη πρόταση για "direct fit" εφαρμογή στο αμάξι μας. Από την άλλη, είναι κατ'εμέ η λύση με το μεγαλύτερο Lag από οποιαδήποτε άλλη για την Κ03 του 1.8!!! Αναφορικά να έχουμε κατά νου ότι η APR το σχεδίασε με βάση το 2λιτρο με την IHI K03, και πρακτικά το σχεδίασε με γνώμονα Big-Turbo στον 2λιτρο TSi!

Επιπρόσθετα... αυτό φαίνεται πολύ απλα από τα νούμερα! Το μαμά I/C μας είναι περί τα 7-8 λίτρα, το S3 είναι στα 11 λίτρα, και το APR είναι περί τα 14-15 λίτρα από όσο θυμάμαι :whistling:

ευχαριστω ρε σιμο

Εμείς σε ευχαριστούμε που έκατσες και τα έψαξες! :whistle:

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κάνουμε αναφορά για το I/C του S3, το οποίο πρακτικά έχει το πλεονέκτημα ότι είναι μεγαλύτερο του δικού μας, ΣΥΝ το ότι δεν φέρει πλαστικά πλαινά αλλά είναι ολόκληρο μεταλλικό (υψηλότερη θερμοαγωγιμότητα). ΠΡΟΣΟΧΗ! Μέχρι τα μέσα του 2010 τα S3/TTS φορούσαν το μεταλλικό, και μετά για λόγους κόστους και αυτά άρχισαν να φοράνε με πλαστικά πλαινά. Κοινώς πρέπει να πάμε με συγκεκριμένο κωδικό (δεν τον έχω πρόχειρο αλλά θα τον ποστάρω το βράδυ από το ΕΤΚΑ απευθείας). :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα Intercooler σηκώνει ΜΕΓΑΛΗ συζήτηση ως προς το τι είναι το καλύτερο και τι όχι καθότι εμπλέκονται εκ διαμέτρου αντίθετοι παράμετροι στην όλη εξίσωση που μπορούν να έχουν καταλύτικό αποτέλεσμα στο τέλος!

Η ουσία:

- Το Ι/C ψύχει τον αέρα ο οποίος από την εισαγωγή αέρα, περνάει από την τουρμπίνα όπου ζεσταίνεται πολύ, και στο τέλος καταλήγει στην εισαγωγή του μοτέρ, έχοντας περάσει πρώτα από το I/C για να ψυχθεί...

- Οσο πιο κρύος ο αέρας που μπαίνει στην εισαγωγή, τόσο πιο μεγάλη η απόδοση του κινητήρα!

Με βάση τα παραπάνω, κάποιος θα έλεγε "τότε ας βάλουμε ένα ψυγείο σπιτιού... να τα παγώνει όλα"! Δεν είναι όμως τόσο απλα τα πράγματα...

Η πράξη:

- Οσο αυξάνεται η εσωτερική επιφάνεια του I/C (και άρα καλύτερη ψύξη), τόσο αυξάνονται και οι αντιστάσεις (ο αέρας έχει να διανύσει μεγαλύτερη διαδρομή, με μεγαλύτερα εμπόδια). Αμεσος αντίκτυπος αυτού, ότι πρώτον η τελική πίεση που φτάνει στο μοτέρ είναι μικρότερη, και δεύτερον ότι όσο μεγαλύτερη η διαδρομή που έχει να διανυθεί... τόσο μεγαλύτερο και το Lag/υστέρηση στην απόκριση στο πάτημα του γκαζιού!

- Οσο μεγαλύτερο το I/C, τότε τόσο μεγαλύτερο και το ζόρι της τουρμπίνας να μπορέσει να το γεμίσει με αέρα, και επομένως μια μικρή τουρμπίνα (π.χ. η Κ03 των 1.:blink: τα βρίσκει πολύ ζόρικα, οδηγώντας σε απανωτά lags!

Συμπέρασμα! Η ουσία είναι να συνδυαστεί το ιδανικό I/C με το όλο σετάπ του εκάστοτε αυτοκινήτου ώστε να ψύχεται από τη μια σωστά το μοτέρ, αλλά να μην έχουμε και μεγάλα lags.

Κατ'εμέ, η κατασκευή της APR είναι μακράν η καλύτερη πρόταση για "direct fit" εφαρμογή στο αμάξι μας. Από την άλλη, είναι κατ'εμέ η λύση με το μεγαλύτερο Lag από οποιαδήποτε άλλη για την Κ03 του 1.8!!! Αναφορικά να έχουμε κατά νου ότι η APR το σχεδίασε με βάση το 2λιτρο με την IHI K03, και πρακτικά το σχεδίασε με γνώμονα Big-Turbo στον 2λιτρο TSi!

Επιπρόσθετα... αυτό φαίνεται πολύ απλα από τα νούμερα! Το μαμά I/C μας είναι περί τα 7-8 λίτρα, το S3 είναι στα 11 λίτρα, και το APR είναι περί τα 14-15 λίτρα από όσο θυμάμαι :whistling:

Εμείς σε ευχαριστούμε που έκατσες και τα έψαξες! :whistle:

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κάνουμε αναφορά για το I/C του S3, το οποίο πρακτικά έχει το πλεονέκτημα ότι είναι μεγαλύτερο του δικού μας, ΣΥΝ το ότι δεν φέρει πλαστικά πλαινά αλλά είναι ολόκληρο μεταλλικό (υψηλότερη θερμοαγωγιμότητα). ΠΡΟΣΟΧΗ! Μέχρι τα μέσα του 2010 τα S3/TTS φορούσαν το μεταλλικό, και μετά για λόγους κόστους και αυτά άρχισαν να φοράνε με πλαστικά πλαινά. Κοινώς πρέπει να πάμε με συγκεκριμένο κωδικό (δεν τον έχω πρόχειρο αλλά θα τον ποστάρω το βράδυ από το ΕΤΚΑ απευθείας). :thumbsup:

να συμπληρωσω κατι σιμο οτι απο τα κανουργια s3-cupra ειναι μεν πλαστικο αλλα ειναι πιο μαγελο απο το δικο μας εινα στις ιδιες διαστασεις με το μεταλικο :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

να συμπληρωσω κατι σιμο οτι απο τα κανουργια s3-cupra ειναι μεν πλαστικο αλλα ειναι πιο μαγελο απο το δικο μας εινα στις ιδιες διαστασεις με το μεταλικο :blink:

Κάπου είχα διαβάσει ότι είναι ελαφρά μεγαλύτερο από το πλήρως μεταλλικό του S3 που φοράμε (1 λίτρο νομίζω), αλλά δεν μπορώ να το διασταυρώσω :whistling:

Και, επιπρόσθετα σε όλα αυτά, έχουμε το εξής που πολύς κόσμος παραβλέπει. Η λειτουργία του I/C όπως προαναφέραμε έιναι να ψύχει τον αέρα που φτάνει στην πολλαπλη εισαγωγής. Αυτό όμως δεν παει να πει ότι την εν λόγω δουλειά την κάνει μόνο το I/C!

ΑΡΑ, πρέπει να κοιτάξουμε και το υπόλοιπα μέρη του όλου συστήματος όπως:

1. Η εισαγωγή να ΜΗΝ τραβάει αέρα από τον χώρο του μοτέρ, αλλά απευθείας από την μετώπη του αυτοκινήτου! Είναι αντιπαραγωγικό να τραβάς ζεστό αέρα, που επομένως φτάνει ζεστός στο I/C!

2. Η εισαγωγή αέρα να είναι από υλικό που είναι όσο το δυνατόν πιο "ισοθερμικό" γίνεται. Σαν κατασκευή/υλικό, το καλύτερο είναι το ανθρακόνημα/carbon το οποίο φοράει από όσο γνωρίζω μόνο η APR (Carbonio Stage1 / Stage2) και φυσικά οι ΑWE tuning, αλλά και η ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ GruppeM

3. Οι σωληνώσεις που παρεμβάλονται μεταξύ τουρμπίνας και intercooler αλλά και στο τέλος πολλαπλης εισαγωγής! Σε σημεία το αμάξι έχει κάτι πλαστικούρες που ούτε ροικές είναι, ούτε αυξημένη διατομή έχουν. Αναβαθμίζοντας τις με σωστές υλοποιήσεις, μειώνουμε το Lag αυξάνοντας τη ροικότητα, και κατεβάζουμε τις θερμοκρασίες. Παραδείγματα (που θα δοκιμάσω κιόλας)...

neusped_dis2.jpg

dis3.jpg

Και να συμπληρώσω, ότι ΠΟΤΕ δεν θα έβαζα εγώ παράλληλο I/C (όπως της Forge) στο CC για έναν και μόνο λόγο! Θα φαίνεται! Το αμάξι είναι μπερλίνα, οπτικά, και όχι Rocco/Golf/Α3/Leon που σηκώνουν την "αλητεία" αισθητικά, και σίγουρα όταν θα παω να το πουλήσω θα δίνει στόχο άσχημα ότι έχει βγάλει "μεγάλα ζόρια" :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Κάπου είχα διαβάσει ότι είναι ελαφρά μεγαλύτερο από το πλήρως μεταλλικό του S3 που φοράμε (1 λίτρο νομίζω), αλλά δεν μπορώ να το διασταυρώσω :whistling:

Και, επιπρόσθετα σε όλα αυτά, έχουμε το εξής που πολύς κόσμος παραβλέπει. Η λειτουργία του I/C όπως προαναφέραμε έιναι να ψύχει τον αέρα που φτάνει στην πολλαπλη εισαγωγής. Αυτό όμως δεν παει να πει ότι την εν λόγω δουλειά την κάνει μόνο το I/C!

ΑΡΑ, πρέπει να κοιτάξουμε και το υπόλοιπα μέρη του όλου συστήματος όπως:

1. Η εισαγωγή να ΜΗΝ τραβάει αέρα από τον χώρο του μοτέρ, αλλά απευθείας από την μετώπη του αυτοκινήτου! Είναι αντιπαραγωγικό να τραβάς ζεστό αέρα, που επομένως φτάνει ζεστός στο I/C!

2. Η εισαγωγή αέρα να είναι από υλικό που είναι όσο το δυνατόν πιο "ισοθερμικό" γίνεται. Σαν κατασκευή/υλικό, το καλύτερο είναι το ανθρακόνημα/carbon το οποίο φοράει από όσο γνωρίζω μόνο η APR (Carbonio Stage1 / Stage2) και φυσικά οι ΑWE tuning, αλλά και η ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ GruppeM

3. Οι σωληνώσεις που παρεμβάλονται μεταξύ τουρμπίνας και intercooler αλλά και στο τέλος πολλαπλης εισαγωγής! Σε σημεία το αμάξι έχει κάτι πλαστικούρες που ούτε ροικές είναι, ούτε αυξημένη διατομή έχουν. Αναβαθμίζοντας τις με σωστές υλοποιήσεις, μειώνουμε το Lag αυξάνοντας τη ροικότητα, και κατεβάζουμε τις θερμοκρασίες. Παραδείγματα (που θα δοκιμάσω κιόλας)...

neusped_dis2.jpg

dis3.jpg

Και να συμπληρώσω, ότι ΠΟΤΕ δεν θα έβαζα εγώ παράλληλο I/C (όπως της Forge) στο CC για έναν και μόνο λόγο! Θα φαίνεται! Το αμάξι είναι μπερλίνα, οπτικά, και όχι Rocco/Golf/Α3/Leon που σηκώνουν την "αλητεία" αισθητικά, και σίγουρα όταν θα παω να το πουλήσω θα δίνει στόχο άσχημα ότι έχει βγάλει "μεγάλα ζόρια" :whistle:

σιμο οχι ειναι ιδιες διασταδεις να ξες το ειχα ψαξει πριν βαλω ιντερκουλερ και μου ειπαν οτι ειναι ιδιες απλως το παλιο ειναι μεταλικο ενω το αλλο πλαστικο :blink: οσο για τις σωληνωσεις καλα που το ανεφερες εαν αλλαχτου απο τουρμπινα ιντερκουλερ και ιντερκουλερ πολλαπλης εισαγωγης κανουν καλη διαφορα και ανασενει ακομα πιο καλα το μοτερ γινεται πιο ροικο απο πριν απο εταιριες που βγαζουν τετιου ειδους σωληνωσεις ειναι η forge http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=0017&product=FMKT010

neuspeed http://www.neuspeed.com/118/11/0/1615/480268-hi-flo-air-charge-pipe-eliminates-oe-sound-amplifer.html

http://www.neuspeed.com/118/11/0/1619/480271-hi-flo-turbo-discharge-conversion-tsi.html

Link to comment
Share on other sites

Αυτά που πόσταρα είναι της Neuspeed, και είναι ΕΙΔΙΚΑ για TSi! Αυτό που έβαλες της forge, είναι για TFSi και δεν ξέρω αν ταιριάζουν και στα δικά μας! Το τονίζω αυτό μιας και κατά καιρούς είχα διαβάσει για κάτι "μαγικά" όπου δεν ταίριαζαν εξαρτήματα :blink:

Link to comment
Share on other sites

Αυτά που πόσταρα είναι της Neuspeed, και είναι ΕΙΔΙΚΑ για TSi! Αυτό που έβαλες της forge, είναι για TFSi και δεν ξέρω αν ταιριάζουν και στα δικά μας! Το τονίζω αυτό μιας και κατά καιρούς είχα διαβάσει για κάτι "μαγικά" όπου δεν ταίριαζαν εξαρτήματα :blink:

ταιριαζουν σιμο τα εχει βαλει ενας φιλος και καθονται ακριβως :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Και για να κλείσω την εκκρεμότητα που άφησα, ο κωδικός του πλήρως μεταλλικού I/C από το S3 είναι ο παρακάτω:

1Κ0 145 803 Ρ

Το υποδηλωτικό είναι το τελευταίο γράμμα, όπου το Ρ είναι το επίμαχο μοντέλο!

Για την ιστορία, το όλο κόστος τοποθέτησης και αγοράς σε εμένα δεν κόστισε παραπάνω από 500ευρώ (τα πάντα μέσα). Πιστεύω ότι μπροστά στα 1000 ευρώ που έχουν άλλες υλοποιήσεις, και δεδομένου του ότι δεν μιλάμε για κανένα Big Turbo... τα πράγματα είναι πρακτικά αυτονόητα, πόσο δεν αν προσθέσουμε το ότι το αμάξι παραμένει ΟΕΜ look καθοτι πρόκειται για γνήσιο εξάρτημα της VW, όπου και ελάχιστοι θα καταλάβουν ότι είναι αλλαγμένο! :startle:

Link to comment
Share on other sites

παντωςμε την αλλαγη του υπαρχει μια καλη βαση για περαιτερω εφαρμογες...

απο εκει και περα με ενδιαφερει η αντικατασταση των σωληνων γιατι εβαλα το πριν καποιες μερες εγω βελτιωση ειδα και με τις μαμα μικρες σωληνωσεις και θα ηθελα μια βοηθεια στον τφσι ποιες σωληνωσεις κανουν??

http://www.neuspeed.com/118/11/0/1615/480268-hi-flo-air-charge-pipe-eliminates-oe-sound-amplifer.html">http://www.neuspeed.com/118/11/0/1615/480268-hi-flo-air-charge-pipe-eliminates-oe-sound-amplifer.htm

lαυτο κανει για τφσι??η θα την πατησω? θελω και κατι αλλο οσο αφορα τις σωληνωσεις του τφσι για να αυξησουμε την διατομη??

και επειδη αυτη την ερευνα την εχουν κανει πολυ και την εφαρμοσανε στη πραξη δειτε στο σεατ οτι το καλυτερο πλεον για τα λεφτα του ειναι του σ3 με ολα τα επωνωμα ιντερκοολερ και ποση διαφορα στη θερμοκρασια εχουν σε πανω κατω ιδια αυτοκινητα<BR>λινκ1 ισως πρεπει να γραφτειται αλλα θα σας αποζημιωσει....

αλλιως βαζω απο τα εκει κλαμπ τα αποτελεσματα,παλιο θεμα αλλα για μια ιδεα του τι κερδιζουμε καλο ειναι...

"http://www.seatnet.gr/forum/viewtopic.php?

και

δευτερο λινκ ενα που λενε οτι ειναι αντιγραφη του απρ σε αλλα κλαμπ και αλλοι λενε οτι ειναι καλυτερο

http://www.thsperformance.co.uk/product/2.0_TFSI_Intercooler_THSINT-TFSI">http://www.thsperformance.co.uk/product/2.0_TFSI_Intercooler_THSINT-TFSI

το κειμενο ειναι μονο για απλη αναφορα χωρις καμια προκαταληψη...

Θέμα οι μετρήσεις που θα γίνουν για τα I/C του Leon II.

To καλοκαίρι ήρθε,βάλτε υψηλό δείκτη προστασίας για τις τουρμπίνες σας.

Λύσεις λίγες και καλές..

Πολύ σύντομα θα έχουμε τα πρώτα λογκαρίσματα.

Οι επιλογές είναι: 1)Εργοστασιακό

2)Εργοστασιακό + Forge

3)I/C από S3

4)Ι/C από S3+ Forge

5)I/C της ΑPR

Λοιπόν θελήσαμε να μοιραστούμε τις μετρήσεις που έτσι κι αλλιώς θα κάναμε icon_biggrin.gif

Όποιος θέλει τις κρατάει σαν κάτι ενδεικτικό και όχι μια μέτρηση κατά DIN icon_thumleft.gif

Όλα τα αυτοκίνητα πατήσαν με μια 3η στο ίδιο σημείο..ρολλάραν μετά

(με την ίδια ταχύτητα)

για 2κμ. μέχρι να ξαναβρεθούν στο ίδιο σημείο(ΚΑΙ με την ίδια θερμοκρασία

στο ξεκίνημα της διαδικασίας) και πατήσαν από 2α με 3000 στροφές

μέχρι και το τέλος της 5ης.

Όλα είχαν ρύθμιση 9-6-9(για να σηκώσουν και μεγάλη θερμοκρασία και να

δούμε τι κάνουν στα δύσκολα..)

Σαφώς υπάρχει διαφορετικό set-up αλλά και από εκεί βγαίνουν κάποια

συμπεράσματα,όπως βγαίνουν και για τα i/c. icon_biggrin.gif

Ευχαριστώ και εγώ τον Θοδωρή αλλά και όλους που βοήθησαν να γίνει

αυτή η μέτρηση(που δεν έχει τελειώση μιας και υπάρχουν και άλλα

αμάξια) icon_thumleft.gif

Κώστας: 45 C

REVO, APR I/C, V-FLOW, Forge σκάστρα, APR downpipe, APR αντλία υψηλής

Θοδωρής: 50 C

REVO, Forge I/C+OEM, P-FLOW, Forge σκάστρα, APR εξάτμιση

Στέφανος: 47 C

REVO, S3 I/C, P-FLOW, cat-back Milltek

Πάνος: 57 C

REVO, OEM I/C, full Milltek

Σπύρος: 65 C

REVO, OEM I/C, V-FLOW

Παντελής: 41 C

REVO, APR I/C

:Η μέτρηση έγινε με 30 C ..

Edit:Η μέτρηση έγινε με 30 C ..

Edited by quicksilver
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σαν πλευράς αποδοτικότητας τα THS/APR είναι πολύ απλα κορυφές. Το θέμα όμως (μιας και στην περίπτωση μας μιλάμε για CC), είναι ότι ένα 2λιτρο TSi με Κ03 ΙΗΙ μπορεί να τα γεμίσει και άρα να τα εκμεταλλευτεί, ενώ ένα 18άρι πολύ απλα πασχίζει να τα γεμίσει με την Κ03 KKK, με αποτέλεσμα να έχεις μεν κρύο αέρα αλλα παράλληλα να τυρρανιέσαι με τα λαγκαρίσματα (δώρο-άδωρο δηλαδή).

Για το THS, εντελώς αναφορικά σε σεταρίσματα BT (K04) Leon 18άρια, πραγματικά είδαν αισθητά βελτιωμένα περιθώρια για να ανεβάσουν ιπποδύναμη!! Επομένως πολύ δυνατό σαν προιόν.

Για τους σωλήνες, ειλικρινά δεν μπορώ να ξέρω. Αν θέλεις στείλε μου έτος του αμαξιού σου (κατασκευής, και ακριβή κωδικό μοτέρ) ώστε να τσεκάρω αν τα "μαμά εξαρτήματα" που αντικαθίστανται είναι ίδια με βάση το ΕΤΚΑ. Παράλληλα φυσικά, καλή λύση είναι να ρωτήσεις και την ίδια την Neuspeed μέσω e-mail. Θεωρώ ότι θα σου απαντήσουν με ακρίβεια αν τους ρωτήσεις ξεκάθαρα και συγκεκριμένα :startle:

Link to comment
Share on other sites

παντωςμε την αλλαγη του υπαρχει μια καλη βαση για περαιτερω εφαρμογες...

απο εκει και περα με ενδιαφερει η αντικατασταση των σωληνων γιατι εβαλα το πριν καποιες μερες εγω βελτιωση ειδα και με τις μαμα μικρες σωληνωσεις και θα ηθελα μια βοηθεια στον τφσι ποιες σωληνωσεις κανουν??

Λύσεις λίγες και καλές..

Πολύ σύντομα θα έχουμε τα πρώτα λογκαρίσματα.

Οι επιλογές είναι: 1)Εργοστασιακό

2)Εργοστασιακό + Forge

3)I/C από S3

4)Ι/C από S3+ Forge

5)I/C της ΑPR

Λοιπόν θελήσαμε να μοιραστούμε τις μετρήσεις που έτσι κι αλλιώς θα κάναμε icon_biggrin.gif

Όποιος θέλει τις κρατάει σαν κάτι ενδεικτικό και όχι μια μέτρηση κατά DIN icon_thumleft.gif

Όλα τα αυτοκίνητα πατήσαν με μια 3η στο ίδιο σημείο..ρολλάραν μετά

(με την ίδια ταχύτητα)

για 2κμ. μέχρι να ξαναβρεθούν στο ίδιο σημείο(ΚΑΙ με την ίδια θερμοκρασία

στο ξεκίνημα της διαδικασίας) και πατήσαν από 2α με 3000 στροφές

μέχρι και το τέλος της 5ης.

Όλα είχαν ρύθμιση 9-6-9(για να σηκώσουν και μεγάλη θερμοκρασία και να

δούμε τι κάνουν στα δύσκολα..)

Σαφώς υπάρχει διαφορετικό set-up αλλά και από εκεί βγαίνουν κάποια

συμπεράσματα,όπως βγαίνουν και για τα i/c. icon_biggrin.gif

Ευχαριστώ και εγώ τον Θοδωρή αλλά και όλους που βοήθησαν να γίνει

αυτή η μέτρηση(που δεν έχει τελειώση μιας και υπάρχουν και άλλα

αμάξια) icon_thumleft.gif

Κώστας: 45 C

REVO, APR I/C, V-FLOW, Forge σκάστρα, APR downpipe, APR αντλία υψηλής

Θοδωρής: 50 C

REVO, Forge I/C+OEM, P-FLOW, Forge σκάστρα, APR εξάτμιση

Στέφανος: 47 C

REVO, S3 I/C, P-FLOW, cat-back Milltek

Πάνος: 57 C

REVO, OEM I/C, full Milltek

Σπύρος: 65 C

REVO, OEM I/C, V-FLOW

Παντελής: 41 C

REVO, APR I/C

:Η μέτρηση έγινε με 30 C ..

Edit:Η μέτρηση έγινε με 30 C ..

 

Αν και ποστάρω σε θέμα passat, το ξεθάβω γιατί αν είναι να επιλέξω factory replacement αντί για front mount δεν θα χρειαστεί να παραγγείλω open fog grilles (γύρω στα 80-90€ από Αγγλία) οπότε θα ήθελα να το κουβεντιάσουμε λιγάκι. Πιθανότατα να βάλω και τα δύο τελικά, αλλά επειδή θέλω ό,τι πιό αποδοτικό κι ας κοστίζει το κάτι παραπάνω, δεν έχω πρόβλημα να μην τα βάλω μαζί αλλά ένα τώρα και το άλλο αργότερα λόγω κόστους. Το αμάξι όπως έχω πει προορίζεται για 400 hp και μάλλον θα μείνει εκεί.

 

Από τις θερμοκρασίες που πόσταρε ο Λευτέρης βλέπω ότι το APR είναι το ανώτερο οπότε μπορώ να βάλω μόνο αυτό στην παρούσα φάση μιας και είναι ακριβό, και στο μέλλον να προσθέσω το forge front mount twintercooler, ή ένα universal (αυτά τα κινέζικα πολλές φορές βγαίνουν πολύ καλά). Το front mount το θέλω κυρίως για να δώσει και το κάτι παραπάνω σε απόδοση, και δευτερευόντως για την εμφάνιση με τις ανοιχτές πλαϊνές γρίλιες. Πάντως πρώτα επιδόσεις και μετά εμφάνιση.

 

Βλέπω λοιπόν στη λίστα ότι ο Στέφανος είναι πάνω κάτω στα επίπεδα του Θοδωρή, οπότε συμπεραίνω ότι ένα S3 σκέτο είναι περίπου το ίδιο σε απόδοση με το forge front mount διατηρώντας το μαμά. Αλλά αν είναι να ξεκινήσω με front mount π.χ. forge και στο μέλλον για τα 400 χρειαστώ ΚΑΙ factory replacement π.χ. APR, τότε θα είναι τσάμπα δουλειά γιατί θα πρέπει πρώτα να κατέβει το forge. Τώρα σου λέω (και σε όλους) τις σκέψεις μου.

 

Θα ήθελα να προσθέσω στη λίστα σας και την καινούργια άφιξη της forge για factory replacement εδώ με κόστος από Ελλάδα 950€ το οποίο είναι διαφορετικό part από το front mount twintercooler που κυκλοφορεί χρόνια. Η λογική λέει ότι για να κάτσει να επενδύσει ένα σκασμό λεφτά η forge θα ήθελε να "χτυπήσει" το APR, ξέρουμε πώς στέκεται απέναντί του?

 

Πώς λέτε να προχωρήσω στο θέμα κούλερ? Φαντάζομαι οι περισσότεροι θα προτείνετε APR πρώτα και μετά forge front mount? Ευχαριστώ.

Edited by DarkX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

στο μπροστα κοολερ η frontmnouth αν αβαλεις απλα να σου θυμισω να βαλεις σιτα μπροστα απο αυτο γιατι αμα κανεις βολτες στο χρονο οι κυψελλες θα χουν βγει οφφ απτα στραβωματα.εχω αλλαξει ενα αρικοντισιον ηδη...συνδυαστικα απρ και κατι αλλο οχι δεν αποδιδει ειναι παραπολλα τα λιτρα θα χει μεγαλο lag.με φιλο δοκιμασαμε και φορσε εμπρος παραλληλο με σ3 οπυ εκατσε αρκετα καλα αλλα και με εβο πισω που ειχε βρει...μην κοψεις μετωπη για κανενα λογο....και απο εκει και περα αν βαλεις κατι επωνυμο θα σαι οκ ...εγω παντως μπροστα ποτε δεν θα εβαζα οπως και δεν εβαλα γιατι το θελω να το εχω το κοολερ μια ζωη που λενε οχι καθε χρονο να το αλλαζω λο γω μη αποδωσης πλεον...εγω να σημειωθει ομως εκανα πολλα ταξιδια ελλαδα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άρα αφού APR + forge μπροστά δεν δουλεύει λόγω λίτρων, τι πιστεύεις θα είναι πιό αποδοτικό ανάμεσα σε S3 + forge μπροστά που όπως είπες έκατσε καλά στο αμάξι του φίλου σου (τον ξέρω αυτό τον συνδυασμό έχω ακούσει και γω καλά λόγια) και στο APR σκέτο. Λογικά θα διάλεγες APR μιας και είσαι αντίθετος με τα front mount και για άλλους λόγους, αλλά καθαρά από θέμα απόδοσης, και πάλι το APR?

Link to comment
Share on other sites

ναι εχει δοκιμαστει στο χρονο και αμα δεν σε πειραζει η τιμη του ειναι αξιοπιστο και δεν εχουμε θεμα στο επιπεδο που ειμαι εγω ακομη σκεψου.εχω και αλλο φιλαρακι που εβαλε και αυτος με ιδιο σταδιο σαν το δικομου αλλα λιγο ποιο δυνατο ακομη και μια χαρα...δεν θες κατι μεγαλυτερο απτο απρ....αλλιως mishimoto μαρκα και διαλεξε οτι θες.παρα πολυ καλη και αυτη...εγω πηρα ψυγειο λαδιου για το σασμαν μου απο κει

Link to comment
Share on other sites

τασσο διαβασε και την παρουσιαση 400 αλογα θελει...κανενα σ3 που ξερω δεν εχει μεινει με το μαμα κοολερ παντως μετα τα 300 αλογα που τα ανεβαζουν οι περισσοτεροι..μα κανενα..εγω το ειχα το σ3 και ως κο4  372 αλλα ζεσταινοτανε με το δευτερο πατημα πολυ και μετα γαματα επρεπε να κανουμε καφε για να κρυωσει...απλα ειναι το ποιο οικονομικο αλλα οχι το καλυτερο σε αποδωση

Link to comment
Share on other sites

Ναι στοχεύω στα 400 και θα μου πεις 390 θα με χαλασουν, όχι και 380 δεν θα με χαλούσαν... απλά από ένα σημείο και μετά, ακόμα και ελάχιστα να είναι τα κέρδη στο δρόμο, θέλω να δω και το 4 μπροστά γιατί και η ματαιοδοξία είναι μέρος της ζωής. Οπότε 400 και να καίνε.

 

Επειδή λέω και γω να μην βάλω front mount, έχω καταλήξει σ' αυτά τα δύο που περίμενα τελικά. Οπότε συγκρίνω μεγέθη forge factory replacement που είναι καινούργιο στην αγορά και apr (forge αριστερα, apr δεξιά):

 

μήκος 65 εκ. έναντι 59 εκ.

ύψος 40 εκ. έναντι 41 εκ.

φάρδος 5 εκ. έναντι 5,7 εκ.

 

Τις διαστάσεις του apr τις διασταύρωσα από πολλά ξένα site και του forge από το site της forge.

 

Thanks για τη βοήθεια, ειδικά το ποστ εκείνο με τις θερμοκρασίες ήταν πολύ χρήσιμο. Ένα από αυτά τα δύο θα πάρω. Και τα δύο είναι direct fit, to forge είναι Φ63 για το apr δεν βρήκα αλλά θα 'θελα να μάθω αν γνωρίζεις και αυτή τη λεπτομέρεια. Πάντως από τις διαστάσεις νομίζω καλά υπέθεσα ότι η forge το έριξε στην αγορά για να χτυπήσει το apr. Δεν ξέρω ποιοτικά οι κυψέλες αν είναι στο ίδιο επίπεδο αλλά θα υποθέσω ότι είναι. Τουλάχιστον κατέληξα σε δύο οπότε είμαι σε καλό δρόμο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τασσο διαβασε και την παρουσιαση 400 αλογα θελει...κανενα σ3 που ξερω δεν εχει μεινει με το μαμα κοολερ παντως μετα τα 300 αλογα που τα ανεβαζουν οι περισσοτεροι..μα κανενα..εγω το ειχα το σ3 και ως κο4  372 αλλα ζεσταινοτανε με το δευτερο πατημα πολυ και μετα γαματα επρεπε να κανουμε καφε για να κρυωσει...απλα ειναι το ποιο οικονομικο αλλα οχι το καλυτερο σε αποδωση

Καλησπερα.

 

Ηθελα την γνωμη σας.

 

Θα βαλω μεθαυριο αφτερμαρκετ IC για 600hp.

 

Αυτη τη στιγμη εχω Κ04-64 και ειμαι στα 352 hp με το μαμα ιντερκουλερ. Αναμενεται να δω διαφορες με το καινουριο και ποσο περιπου?

 

Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Το i/c δεν δίνει άλογα! Δίνει διάρκεια απόδοσης. Με μαμά ι/c και πιέσεις μισό πάτημα υπόθεση να υπερθερμανθεί και να αρχίσει να πέφτει κατακόρυφα η απόδοση... Όσο πιο μεγάλο το i/c τόσο πιο κρύος κρατιέται ο αέρας και αντίστοιχα φυσικά τόσο μεγαλώνει το lag λόγω του spooling, φαινόμενο φυσικά λιγότερο ορατό σε μεγάλη τουρμπίνα που πολύ ευκολότερα/γρηγορότερα "γεμίζει" το αυξημένης χωρητικότητας σώμα του i/c.

 

Πάντως εντύπωση μου κάνει το ότι στοκ I/c δουλεύει σε stage3 χωρίς να χάνονται πολλά άλογα! (πόσο δε σε dyno όπου στατικά μετριέται το αμάξι και άρα φουντώνει). Γενικά ούτε για stage2 δεν κάνει το εργοστασιακό ic με τα 20% λιγότερα λίτρα χωρητικότητας και τα "άθλια" πλαστικά πλαινά του κορμού!

Link to comment
Share on other sites

Το i/c δεν δίνει άλογα! Δίνει διάρκεια απόδοσης. Με μαμά ι/c και πιέσεις μισό πάτημα υπόθεση να υπερθερμανθεί και να αρχίσει να πέφτει κατακόρυφα η απόδοση... Όσο πιο μεγάλο το i/c τόσο πιο κρύος κρατιέται ο αέρας και αντίστοιχα φυσικά τόσο μεγαλώνει το lag λόγω του spooling, φαινόμενο φυσικά λιγότερο ορατό σε μεγάλη τουρμπίνα που πολύ ευκολότερα/γρηγορότερα "γεμίζει" το αυξημένης χωρητικότητας σώμα του i/c.

 

Πάντως εντύπωση μου κάνει το ότι στοκ I/c δουλεύει σε stage3 χωρίς να χάνονται πολλά άλογα! (πόσο δε σε dyno όπου στατικά μετριέται το αμάξι και άρα φουντώνει). Γενικά ούτε για stage2 δεν κάνει το εργοστασιακό ic με τα 20% λιγότερα λίτρα χωρητικότητας και τα "άθλια" πλαστικά πλαινά του κορμού!

Εχουμε καποιον ενδοιασμο οσον αφορα το γεμισμα ενος τετοιου IC με την κ04-64?

Link to comment
Share on other sites

Αν μιλάς για το APR ή το Eurojet πχ τότε όχι... Είσαι πολύ οριακά κάτω σε ροή αέρα μιας και βγήκαν για 2λιτρο με Κ04 σαν βάση (συν big turbo για 2λιτρο).

 

Τώρα για άλλα διαφορα μη επώνυμα i/c τύπου universal ή custom made, εγώ θα έμενα μακριά για πολλούς και διάφορους λόγους. Επώνυμα και δοκιμασμένα/εξελιγμένα για TSi μόνο.

Edited by yositosi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.