Jump to content
tasossline

Εξατμηση Για 1,8-2,0 Tsi

Recommended Posts

Μαλλον για χειροποιητο με βλεπω (η διαφορα τιμης ειναι αρκετα μεγαλη και απο αποδοση δεν νομιζω να δω κατι διαφορετικο με κατι επωνυμο)

Η τιμες παιζουν με μικρες διαφορες οταν μιλαμε για επωνυμα, η μεγαλη διαφορα τιμης ειναι μεταξυ επωνυμου και"φτιαχτου". προγραμμα θα πρεπει να βαλω stage 2?

Η φτιαχτή είναι πάντα δίκοπο μαχαίρι φίλε μου! Αν γίνει ΣΩΣΤΗ δουλειά, τότε θα είσαι πρακτικά σε ίδιο αποτέλεσμα με μια επώνυμη... Αν όμως δεν είναι 100% σωστός ο εξατμισάς, μπορεί να καταλήξεις με μέτρια ως κακή ποιότητα, αυξημένο θόρυβο, και μειωμένη απόδοση! Κοινώς θέλει και ψάξιμο, αλλά και να είσαι πάνω από το κεφάλι του μάστορα ωστε να μην σου κάνει μ@λ@κία.

Για το θέμα του "stage2". Εφόσον φοράς σωστό πρόγραμμα, και εφόσον θα σου βάλουν ΚΑΛΟ καταλύτη στην εξάτμιση θέματα με λαμπάκια ΔΕΝ θα πρέπει να έχεις. Παρόλα αυτά, για να επωφεληθείς στο έπακρο την νέα εξάτμιση θα χρειαστείς ένα Stage2 κώδικα που είναι και πιο επιθετικός :laugh:

Αν φοράς επώνυμο προιόν, η διαφορά λογικά παίζει στα 100ευρώ για να σε πάνε σε Stage2 :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Η φτιαχτή είναι πάντα δίκοπο μαχαίρι φίλε μου! Αν γίνει ΣΩΣΤΗ δουλειά, τότε θα είσαι πρακτικά σε ίδιο αποτέλεσμα με μια επώνυμη... Αν όμως δεν είναι 100% σωστός ο εξατμισάς, μπορεί να καταλήξεις με μέτρια ως κακή ποιότητα, αυξημένο θόρυβο, και μειωμένη απόδοση! Κοινώς θέλει και ψάξιμο, αλλά και να είσαι πάνω από το κεφάλι του μάστορα ωστε να μην σου κάνει μ@λ@κία.

Για το θέμα του "stage2". Εφόσον φοράς σωστό πρόγραμμα, και εφόσον θα σου βάλουν ΚΑΛΟ καταλύτη στην εξάτμιση θέματα με λαμπάκια ΔΕΝ θα πρέπει να έχεις. Παρόλα αυτά, για να επωφεληθείς στο έπακρο την νέα εξάτμιση θα χρειαστείς ένα Stage2 κώδικα που είναι και πιο επιθετικός ;)

Αν φοράς επώνυμο προιόν, η διαφορά λογικά παίζει στα 100ευρώ για να σε πάνε σε Stage2 :yahoo:

Εννοειτε οτι θα γινει σε εμπειρο και σωστο εξατμισα,δεν μπαινω στον κοπο να ψαχνομαι..προγραμμα δεν εχω,θα μπει μετα την εξατμισει, προσανατολιζομαι περισσοτερο σε κατι επωνυμο, διαβαζω διαφορα στο νετ και (περισσοτερο για ελληνες του χωρου) και ειμαι λιγο μπερδεμενος..ειμαι και λιγο ασχετος με τουρμποπρογραμματα :laugh: οποτε καθε γνωμη ευπροσδεκτη :drool:

Link to comment
Share on other sites

Εννοειτε οτι θα γινει σε εμπειρο και σωστο εξατμισα,δεν μπαινω στον κοπο να ψαχνομαι..προγραμμα δεν εχω,θα μπει μετα την εξατμισει, προσανατολιζομαι περισσοτερο σε κατι επωνυμο, διαβαζω διαφορα στο νετ και (περισσοτερο για ελληνες του χωρου) και ειμαι λιγο μπερδεμενος..ειμαι και λιγο ασχετος με τουρμποπρογραμματα :yahoo: οποτε καθε γνωμη ευπροσδεκτη :goodjob:

φιλε βαλε με το καλο την εξατμηση σου και μετα ειμαστε εδω και για το προγραμμα .μπορουμε να σου απαντησουμε σε οτι θες :frantics: αντε καλη αρχη να εχεις και καλη επιτυχια :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

φιλε βαλε με το καλο την εξατμηση σου και μετα ειμαστε εδω και για το προγραμμα .μπορουμε να σου απαντησουμε σε οτι θες :yahoo: αντε καλη αρχη να εχεις και καλη επιτυχια :frantics:

Το θεμα ειναι οτι και τα δυο (εξατμιση-προγραμμα) θα γινουν την ιδια μερα λογο το οτι θα πρεπει να παω αθηνα για το ολο εγχειρημα (διαμενω χιο) μακαρι να ειμουν θεσσαλονικη (πατριδα) :thumbsu: και να τα ειχα ολα κοντα μου χωρις να με πιεζει ο χρονος.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι και τα δυο (εξατμιση-προγραμμα) θα γινουν την ιδια μερα λογο το οτι θα πρεπει να παω αθηνα για το ολο εγχειρημα (διαμενω χιο) μακαρι να ειμουν θεσσαλονικη (πατριδα) :yahoo: και να τα ειχα ολα κοντα μου χωρις να με πιεζει ο χρονος.

ωραια ρε φιλε για πες τοτε αναμεσα σε τι εισαι και τι εχεις ακουσει ?

Link to comment
Share on other sites

ωραια ρε φιλε για πες τοτε αναμεσα σε τι εισαι και τι εχεις ακουσει ?

εχω ακουσει τα χειροτερα για ελληνες βελτιωτες (αθηνα)τα καλυτερα για το exxelixis(θεσσαλονικη) απο κονσερβες δεν εχω ακουσει κατι ασχημο, ειμαι μεταξυ revo-unitronic

Link to comment
Share on other sites

εχω ακουσει τα χειροτερα για ελληνες βελτιωτες (αθηνα)τα καλυτερα για το exxelixis(θεσσαλονικη) απο κονσερβες δεν εχω ακουσει κατι ασχημο, ειμαι μεταξυ revo-unitronic

ακου λιγο πως ειναι τα πραγματα δεν ειναι ανριβως ετσι τα πραγματα και τι θελω να πω οτι ολοι ειχαν και επυτηχιες ολοι ειχαν και αποτυχιες ναι ξερω ακουστικαν χιλια δυο αλλα μπορω να σε φερω πελατες οσους θες που ειναι ευχαριστημενοι απο τους αθηναιους που λες εσυ .ο μιχαλης ειναι ωραιος και καλος αλλα εαν ψαχτεις λιγο θα δεις οτι εχουν ακουστει και γιαυτον αρα τι να πιστεψεις ?ολα ειναι σχετικα μπορει να πας στον μιχαλι και να μην μπορεσει να στο κανει και να πας σε καποιον αλλον και να στο κανει να δουλευει αψογα οπως φυσικα και το αντιθετο .απο θεμα κονσερβας πιστευω εισαι σε πολυ καλο δρομο τι μοτερ φορας?απλως το ρεβο να ξες οτι ειναι πιο επιθετικο απο το uni καιεχει ξεσπασματα ενω το uni βγαζει δυναμη πιο νορμαλ ειναι γραμικο και δεν εχει ξεσπασματα να ξες :yahoo: επισης καλη εταιρια ειναι η apr και η giac να ξες :frantics:

Link to comment
Share on other sites

ακου λιγο πως ειναι τα πραγματα δεν ειναι ανριβως ετσι τα πραγματα και τι θελω να πω οτι ολοι ειχαν και επυτηχιες ολοι ειχαν και αποτυχιες ναι ξερω ακουστικαν χιλια δυο αλλα μπορω να σε φερω πελατες οσους θες που ειναι ευχαριστημενοι απο τους αθηναιους που λες εσυ .ο μιχαλης ειναι ωραιος και καλος αλλα εαν ψαχτεις λιγο θα δεις οτι εχουν ακουστει και γιαυτον αρα τι να πιστεψεις ?ολα ειναι σχετικα μπορει να πας στον μιχαλι και να μην μπορεσει να στο κανει και να πας σε καποιον αλλον και να στο κανει να δουλευει αψογα οπως φυσικα και το αντιθετο .απο θεμα κονσερβας πιστευω εισαι σε πολυ καλο δρομο τι μοτερ φορας?απλως το ρεβο να ξες οτι ειναι πιο επιθετικο απο το uni καιεχει ξεσπασματα ενω το uni βγαζει δυναμη πιο νορμαλ ειναι γραμικο και δεν εχει ξεσπασματα να ξες :yahoo: επισης καλη εταιρια ειναι η apr και η giac να ξες :frantics:

Αποψεις για τους αθηναιους εχουν ακουστει πολλες, ο καθενας εχει τα δικα του στανταρ και ερμηνευει διαφορετικα το αποτελεσμα τις βελτιωσεις που κανει..απλα η τιμες τους ειναι ακρως ανταγωνιστικες σε σχεση με αυτες τον επωνυμων (κονσερβες) εγω "κλεινω" περισσοτερο σε επωνημη κονσερβα λογω και καποιας εγγυησης που δινουν, τωρα αν παρω κατι λιγοτερο η οχι απο οτι δινουν τα costum προγραμματα των ελληνων βελτιωτων δεν με απασχολει και ιδιαιτερα. apr και giac δεν εχω πολυασχοληθη αυτο που ξερω μονο ειναι οτι ειναι ενα κλικ κατω σε αλογα και ροπη απο revo-unitronic..μοτερ φoραω το cdaa (1.8 tsi) Edited by georgethess
Link to comment
Share on other sites

Αποψεις για τους αθηναιους εχουν ακουστει πολλες, ο καθενας εχει τα δικα του στανταρ και ερμηνευει διαφορετικα το αποτελεσμα τις βελτιωσεις που κανει..απλα η τιμες τους ειναι ακρως ανταγωνιστικες σε σχεση με αυτες τον επωνυμων (κονσερβες) εγω "κλεινω" περισσοτερο σε επωνημη κονσερβα λογω και καποιας εγγυησης που δινουν, τωρα αν παρω κατι λιγοτερο η οχι απο οτι δινουν τα costum προγραμματα των ελληνων βελτιωτων δεν με απασχολει και ιδιαιτερα. apr και giac δεν εχω πολυασχοληθη αυτο που ξερω μονο ειναι οτι ειναι ενα κλικ κατω σε αλογα και ροπη απο revo-unitronic

ναι ρε φιλε αυτο λεω για ολους το ιδιο ισχυει οτι αλλοι ειναι ευχαριστημενοι αλλοι οχι απο τα ιδια ατομα με τα ιδια αυτοκινητα αρα ολα ειναι σχετικα :yahoo: .τωρα απο θεμα κονσερβας που θες συμφωνω απολυτως μαζι σου εχεις και μια Α υποστηριξη και μια εγγυση για επιστροφη χρηματων και απο οτι ειδα εχεις 1.8 αρα θα βαλεις η ρεβο η uni γιατι οι αλλες δεν εχουν σταδιο 2 για 1.8 αρα οποιο και να βαλεις θα εισαι μια χαρα απο θεμα προγραμματος απλως σου λεω απο θεμα γκαζιου τα ρεβο ειναι πολυ πιο δυνατα :frantics:

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε φιλε αυτο λεω για ολους το ιδιο ισχυει οτι αλλοι ειναι ευχαριστημενοι αλλοι οχι απο τα ιδια ατομα με τα ιδια αυτοκινητα αρα ολα ειναι σχετικα :yahoo: .τωρα απο θεμα κονσερβας που θες συμφωνω απολυτως μαζι σου εχεις και μια Α υποστηριξη και μια εγγυση για επιστροφη χρηματων και απο οτι ειδα εχεις 1.8 αρα θα βαλεις η ρεβο η uni γιατι οι αλλες δεν εχουν σταδιο 2 για 1.8 αρα οποιο και να βαλεις θα εισαι μια χαρα απο θεμα προγραμματος απλως σου λεω απο θεμα γκαζιου τα ρεβο ειναι πολυ πιο δυνατα :frantics:

απο αξιοπιστια? ποιο απο τα δυο?

Edited by georgethess
Link to comment
Share on other sites

η ρεβο για passat cc 1.8tsi cdaa μοτερ δεν εχει βγαλει κατι επισημα τωρα για το δικο σου ρωτα γιατι πεζει να εχουμε διαφορετικους εγκεφαλους

οσο για αξιοπιστεια ειναι και τα 2 εξησου καλα απλος το ρεβο λογο επιθετικοτητας ειναι λιγο πιο ιδιοτροπο ως προ τα περιφεριακα

δηλαδη εαν βαλεις τα σωστα περιφερειακα και το εχεις στο perfomance 2 δεν θα εχεις ποτε θεμα, εαν ομως δεν εχεις τα σωστα περιφερεια που δινει η ρεβο τοτε μπορει να εχεις προβλημα.

ενο η uni λογο του οτι δουλευει πιο χαλαρα δεν αντιμετωπιζει συνηθως καποιο προβλημα.

Edited by pantelisn-passat cc
Link to comment
Share on other sites

η ρεβο για passat cc 1.8tsi cdaa μοτερ δεν εχει βγαλει κατι επισημα τωρα για το δικο σου ρωτα γιατι πεζει να εχουμε διαφορετικους εγκεφαλους

οσο για αξιοπιστεια ειναι και τα 2 εξησου καλα απλος το ρεβο λογο επιθετικοτητας ειναι λιγο πιο ιδιοτροπο ως προ τα περιφεριακα

δηλαδη εαν βαλεις τα σωστα περιφερειακα και το εχεις στο perfomance 2 δεν θα εχεις ποτε θεμα, εαν ομως δεν εχεις τα σωστα περιφερεια που δινει η ρεβο τοτε μπορει να εχεις προβλημα.

ενο η uni λογο του οτι δουλευει πιο χαλαρα δεν αντιμετωπιζει συνηθως καποιο προβλημα.

συμφωνω κοιταξε το λιγο πριν κανεις καποια κινηση :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά συγγνώμη αλλά ανοίγετε το στόμα σας και λέτε άτοπα πράγματα! ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ αλλά στην προσπάθεια να βοηθήσουμε τον οποιονδήποτε πολλές φορές αρχίζουμε να κάνουμε γενικεύσεις!!!!

Σε CDAA CC (το τονίζω το CC) και εφόσον ο άνθρωπος θα κουβαληθεί από Χίο, το REVO ΜΑΚΡΙΑ!!! Πριν μερικούς μήνες που το είδαν παιδιά ΔΕΝ έπαιξε με ΤΙΠΟΤΑ! Εκτός και αν μιλήσει το παλικάρι με τον Κουκουμελίδη, και του πει ΥΠΕΥΘΥΝΑ και υπό πληρη ευθύνη ότι οι Αγγλοι ασχολήθηκαν και το έστρωσαν (καθότι όπως έχει αναφερθεί και σε άλλη ενότητα τα αρχεία που έστελναν ήταν "θεωρητικά")

Για την πλειοψηφία των Ελληνικών δεν ανοίγω το βόθρο που αποκαλώ στόμα μου, γιατί θα γίνει κόλαση! Παντως ας κρατάμε μια πισινή για το τι είναι τελικά "κονσέρβα" και τι όχι! Αν μη τι άλλο, ακόμα περιμένω να γίνει κάποια αναφορά στο Stage1 με κοψίματα στο Kick-down μέσα στο κατακαλόκαιρο (είμαι περίεργος να δω πως το κατάφεραν), ενώ 2 μήνες πριν ακούγαμε στα πλαίσια της ιντερνετικής προμότας και διαφήμισης τα φοβερά και βαρύγδουπα "αν ξέρεις και έχεις βρει τι λύση κοψίματα δεν έχεις ποτέ"!!

Παραπάνω δεν λέω... Αν θέλει να τα πει ο κάτοχος (μιας και κυκλοφόρησαν οι βρώμες)

Θα κοιταξω για revo και unitronic stage 2 να δω τι υπαρχει για το δικο μου

Μίλα και με APR! Μένεις μακριά αδερφέ, οπότε πάνω από όλα πιστεύω ότι σε ενδιαφέρει η ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΗΤΑ, και όχι οι extreme και "τσιτωμένες" λύσεις. Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη :)

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά συγγνώμη αλλά ανοίγετε το στόμα σας και λέτε άτοπα πράγματα! ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ αλλά στην προσπάθεια να βοηθήσουμε τον οποιονδήποτε πολλές φορές αρχίζουμε να κάνουμε γενικεύσεις!!!!

Σε CDAA CC (το τονίζω το CC) και εφόσον ο άνθρωπος θα κουβαληθεί από Χίο, το REVO ΜΑΚΡΙΑ!!! Πριν μερικούς μήνες που το είδαν παιδιά ΔΕΝ έπαιξε με ΤΙΠΟΤΑ! Εκτός και αν μιλήσει το παλικάρι με τον Κουκουμελίδη, και του πει ΥΠΕΥΘΥΝΑ και υπό πληρη ευθύνη ότι οι Αγγλοι ασχολήθηκαν και το έστρωσαν (καθότι όπως έχει αναφερθεί και σε άλλη ενότητα τα αρχεία που έστελναν ήταν "θεωρητικά")

Για την πλειοψηφία των Ελληνικών δεν ανοίγω το βόθρο που αποκαλώ στόμα μου, γιατί θα γίνει κόλαση! Παντως ας κρατάμε μια πισινή για το τι είναι τελικά "κονσέρβα" και τι όχι! Αν μη τι άλλο, ακόμα περιμένω να γίνει κάποια αναφορά στο Stage1 με κοψίματα στο Kick-down μέσα στο κατακαλόκαιρο (είμαι περίεργος να δω πως το κατάφεραν), ενώ 2 μήνες πριν ακούγαμε στα πλαίσια της ιντερνετικής προμότας και διαφήμισης τα φοβερά και βαρύγδουπα "αν ξέρεις και έχεις βρει τι λύση κοψίματα δεν έχεις ποτέ"!!

Παραπάνω δεν λέω... Αν θέλει να τα πει ο κάτοχος (μιας και κυκλοφόρησαν οι βρώμες)

Μίλα και με APR! Μένεις μακριά αδερφέ, οπότε πάνω από όλα πιστεύω ότι σε ενδιαφέρει η ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΗΤΑ, και όχι οι extreme και "τσιτωμένες" λύσεις. Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη :devil:

οπα ρε σιμο ξερουμε πολλοι καλα τι λεμε οταν ανοιγουμε τον στομα μας αυτο που ειπες εσυ ειπαμε και εμεις ποια η διαφορα ?ειπαμε οτι σε cc cda δεν δουλευει το ρεβο αλλα για το δικο του δεν ξερουμε τι γινεται ας παει να δει μηπως και βγαλανε ακρη και απο κει και περα τον ειπα τι παιζει με ολους τους καστομαδες τι το περιεργο ειπαμε ?τεσπα εγω λεω να βαλει uni εαν γιατι υπαρχει και σταδιο 2 και ειναι πολυ γραμμικο το apr καλο αλλα ειναι πολυ light και δεν εχει σταδιο 2 ωστε να μπορει να εκμεταλευετει τα περιφερειακα απο εκει και περα οτι και να βαλει απο τα δυο καλα ειναι απλως τοωιζω την διαφορα τους :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ Τασο, δεν το είπα προσωπικά για κανέναν, αλλά παρόλα αυτά παραμένει γεγονός το ότι δημιουργείται μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ιντερνετική παραφιλολογία ειδικών αναλύσεων και υπεραναλύσεων που οδηγούν στη δημιουργία διαφόρων αστικών μύθων, και ΕΙΔΙΚΑ για το REVO έχω ψιλο-βαρεθεί να διαβάζω ΤΑ απίστευτα, τα οποία πολλές φορές προέρχονται από ανθρώπους που ούτε καν έχουν οδηγήσει αμάξι με REVO (κάνω αναφορά στο REVO καθότι αυτό έχω και αυτό βασικά γνωρίζω).

Τώρα, επί της ουσίας και όσον αφορά τον φίλο μας Γιώργο. Τόνισα το ότι δεν έπαιζε κώδικας από Αγγλία για CDAA CC μέχρι πριν μερικούς μήνες τονίζοντας το καθότι ο άνθρωπος έχει Octavia Scout. Σε αυτό βάλε μια μικρή παρένθεση καθότι από ότι είχε ακουστεί (και από ότι μου είχαν πει οι Πορφυραίοι όταν έκαναν το CDAA Scout του Βούλγαρου), αυτά τα μοντέλα φέρουν anti-tuning protection στην ECU! Επ'αυτού θα πρέπει να μιλήσει είτε με τον Γιαννόπουλο (APR), είτε με τον Κουκουμελίδη (Cargate) εφόσον επιλέξει να κινηθεί για ένα εκ των δύο προιόντων.

Ως προς το anti-tuning, πρακτικά αυτό σημαίνει ότι για να φλασαριστεί ένας τέτοιος εγκέφαλος πρέπει να ξηλωθεί και να γίνει η αναβάθμιση "στον πάγκο"! ΜΗΧΑΝΗΜΑ για κάτι τέτοιο από όσο γνωρίζω φέρουν μόνο οι APR και REVO (και μάλιστα νομίζω μόνο στα κεντρικά της έκαστη εταιρεία, στην Αθήνα) - ΕΔΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ, καθότι η ενημέρωση μου βασίζεται σε δεδομένα μερικών μηνών και όχι σημερινά. Παράλληλα, ξέρω ότι και "καστομάδες" τα σκαλίζουν αλλά δεν ξέρω το κατά πόσο αισθάνεται ασφαλής ένας πελάτης στο να του σκαλίζουν με το "χεράκι" την ECU του αυτοκινήτου, όπως επίσης δεν γνωρίζω και το κατά πόσο παρέχουν κάποια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ και ΓΡΑΠΤΗ (και άρα δεσμευτική) εγγύηση για την περίπτωση που γίνει κάποια στραβή κατά την όλη διαδικασία!!! (γιατί έχουν καεί και εγκέφαλοι κατά καιρούς από ότι έχει πάρει το αφτί μου).

Αυτά τα ολίγα χωρίς καμία εμπριστική ή ειρωνική τάση από πλευράς μου!

Υ.Γ. Το ειρωνικό κομμάτι που πέταξα δεν ήταν απρόκλητο φυσικά γιατί πριν μερικούς μήνες εδώ μέσα λεγόντουσαν πραγματάκια περί κοψιμάτων και με μια τάση άκρως διαφημιστική (όπως την εξέλαβα εγώ)... Οταν προέκυψε όμως έπεσε "τουμπεκί ψιλοκομμένη" κάτι το οποίο εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει αλλά είμαι υποχρεωμένος να το σεβαστώ, παρά το ότι φυσικά σε κάποια φάση ένοιωσα και την ύπαρξη από τα λεγόμενα "παπαγαλάκια"!

Υ.Γ.2 Οπως γνωρίζεις Τασούλη, έχω πλεον σοβαρότερα και ομορφότερα πράγματα να ασχοληθώ, όπως επίσης και το ότι κουράστηκα από τον τρόπο που κινείται το όλο τσιφλικάτο του κλαδου! Σαν πελάτης το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να επιλέγω συνειδητά το τι θα κάνω για την πάρτη μου, όπου και έχοντας κάνει στο αμάξι μου αυτά που πραγματικά ήθελα να κάνω, χαλαρά πλεον σε Μανδύλα (για όσο χρειάζεται λόγω εγγυήσεων) και εν συνεχεία σε Κατάκη όπου και όλα "by-the-book" αλλά και τιμές σχεδόν εξωτερικού συνεργείου με τις εκπτώσεις που μπορώ και παίρνω :wacko:

Υ.Γ.3 Αν κάποιος έχει κάποιο θέμα ή διαφωνία, ή οτιδήποτε υπαρξιακό θέμα με τα λεγόμενα μου (που ενδεχομένως να είμαι και λάθος ή και ακραίος ή και οτιδήποτε)... είτε εδώ μέσα να το πει δημοσίως (και να με κάνει ρόμπα), είτε να το πνίξει! No phone calls please γιατί δεν έχω καμία απολύτως όρεξη! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ Τασο, δεν το είπα προσωπικά για κανέναν, αλλά παρόλα αυτά παραμένει γεγονός το ότι δημιουργείται μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ιντερνετική παραφιλολογία ειδικών αναλύσεων και υπεραναλύσεων που οδηγούν στη δημιουργία διαφόρων αστικών μύθων, και ΕΙΔΙΚΑ για το REVO έχω ψιλο-βαρεθεί να διαβάζω ΤΑ απίστευτα, τα οποία πολλές φορές προέρχονται από ανθρώπους που ούτε καν έχουν οδηγήσει αμάξι με REVO (κάνω αναφορά στο REVO καθότι αυτό έχω και αυτό βασικά γνωρίζω).

Τώρα, επί της ουσίας και όσον αφορά τον φίλο μας Γιώργο. Τόνισα το ότι δεν έπαιζε κώδικας από Αγγλία για CDAA CC μέχρι πριν μερικούς μήνες τονίζοντας το καθότι ο άνθρωπος έχει Octavia Scout. Σε αυτό βάλε μια μικρή παρένθεση καθότι από ότι είχε ακουστεί (και από ότι μου είχαν πει οι Πορφυραίοι όταν έκαναν το CDAA Scout του Βούλγαρου), αυτά τα μοντέλα φέρουν anti-tuning protection στην ECU! Επ'αυτού θα πρέπει να μιλήσει είτε με τον Γιαννόπουλο (APR), είτε με τον Κουκουμελίδη (Cargate) εφόσον επιλέξει να κινηθεί για ένα εκ των δύο προιόντων.

Ως προς το anti-tuning, πρακτικά αυτό σημαίνει ότι για να φλασαριστεί ένας τέτοιος εγκέφαλος πρέπει να ξηλωθεί και να γίνει η αναβάθμιση "στον πάγκο"! ΜΗΧΑΝΗΜΑ για κάτι τέτοιο από όσο γνωρίζω φέρουν μόνο οι APR και REVO (και μάλιστα νομίζω μόνο στα κεντρικά της έκαστη εταιρεία, στην Αθήνα) - ΕΔΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ, καθότι η ενημέρωση μου βασίζεται σε δεδομένα μερικών μηνών και όχι σημερινά. Παράλληλα, ξέρω ότι και "καστομάδες" τα σκαλίζουν αλλά δεν ξέρω το κατά πόσο αισθάνεται ασφαλής ένας πελάτης στο να του σκαλίζουν με το "χεράκι" την ECU του αυτοκινήτου, όπως επίσης δεν γνωρίζω και το κατά πόσο παρέχουν κάποια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ και ΓΡΑΠΤΗ (και άρα δεσμευτική) εγγύηση για την περίπτωση που γίνει κάποια στραβή κατά την όλη διαδικασία!!! (γιατί έχουν καεί και εγκέφαλοι κατά καιρούς από ότι έχει πάρει το αφτί μου).

Αυτά τα ολίγα χωρίς καμία εμπριστική ή ειρωνική τάση από πλευράς μου!

Υ.Γ. Το ειρωνικό κομμάτι που πέταξα δεν ήταν απρόκλητο φυσικά γιατί πριν μερικούς μήνες εδώ μέσα λεγόντουσαν πραγματάκια περί κοψιμάτων και με μια τάση άκρως διαφημιστική (όπως την εξέλαβα εγώ)... Οταν προέκυψε όμως έπεσε "τουμπεκί ψιλοκομμένη" κάτι το οποίο εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει αλλά είμαι υποχρεωμένος να το σεβαστώ, παρά το ότι φυσικά σε κάποια φάση ένοιωσα και την ύπαρξη από τα λεγόμενα "παπαγαλάκια"!

Υ.Γ.2 Οπως γνωρίζεις Τασούλη, έχω πλεον σοβαρότερα και ομορφότερα πράγματα να ασχοληθώ, όπως επίσης και το ότι κουράστηκα από τον τρόπο που κινείται το όλο τσιφλικάτο του κλαδου! Σαν πελάτης το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να επιλέγω συνειδητά το τι θα κάνω για την πάρτη μου, όπου και έχοντας κάνει στο αμάξι μου αυτά που πραγματικά ήθελα να κάνω, χαλαρά πλεον σε Μανδύλα (για όσο χρειάζεται λόγω εγγυήσεων) και εν συνεχεία σε Κατάκη όπου και όλα "by-the-book" αλλά και τιμές σχεδόν εξωτερικού συνεργείου με τις εκπτώσεις που μπορώ και παίρνω :thumbsup:

Υ.Γ.3 Αν κάποιος έχει κάποιο θέμα ή διαφωνία, ή οτιδήποτε υπαρξιακό θέμα με τα λεγόμενα μου (που ενδεχομένως να είμαι και λάθος ή και ακραίος ή και οτιδήποτε)... είτε εδώ μέσα να το πει δημοσίως (και να με κάνει ρόμπα), είτε να το πνίξει! No phone calls please γιατί δεν έχω καμία απολύτως όρεξη! :flowers:

εχεις δικαιο και συμφωνω μαζι σου απλως σου εχω καποιες αποριες σου εστειλα και π,μ απαντησε μου σε παρακαλω εαν θες ευχαριστω :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά συγγνώμη αλλά ανοίγετε το στόμα σας και λέτε άτοπα πράγματα! ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ αλλά στην προσπάθεια να βοηθήσουμε τον οποιονδήποτε πολλές φορές αρχίζουμε να κάνουμε γενικεύσεις!!!!

Σε CDAA CC (το τονίζω το CC) και εφόσον ο άνθρωπος θα κουβαληθεί από Χίο, το REVO ΜΑΚΡΙΑ!!! Πριν μερικούς μήνες που το είδαν παιδιά ΔΕΝ έπαιξε με ΤΙΠΟΤΑ! Εκτός και αν μιλήσει το παλικάρι με τον Κουκουμελίδη, και του πει ΥΠΕΥΘΥΝΑ και υπό πληρη ευθύνη ότι οι Αγγλοι ασχολήθηκαν και το έστρωσαν (καθότι όπως έχει αναφερθεί και σε άλλη ενότητα τα αρχεία που έστελναν ήταν "θεωρητικά")

Για την πλειοψηφία των Ελληνικών δεν ανοίγω το βόθρο που αποκαλώ στόμα μου, γιατί θα γίνει κόλαση! Παντως ας κρατάμε μια πισινή για το τι είναι τελικά "κονσέρβα" και τι όχι! Αν μη τι άλλο, ακόμα περιμένω να γίνει κάποια αναφορά στο Stage1 με κοψίματα στο Kick-down μέσα στο κατακαλόκαιρο (είμαι περίεργος να δω πως το κατάφεραν), ενώ 2 μήνες πριν ακούγαμε στα πλαίσια της ιντερνετικής προμότας και διαφήμισης τα φοβερά και βαρύγδουπα "αν ξέρεις και έχεις βρει τι λύση κοψίματα δεν έχεις ποτέ"!!

Παραπάνω δεν λέω... Αν θέλει να τα πει ο κάτοχος (μιας και κυκλοφόρησαν οι βρώμες)

Μίλα και με APR! Μένεις μακριά αδερφέ, οπότε πάνω από όλα πιστεύω ότι σε ενδιαφέρει η ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΗΤΑ, και όχι οι extreme και "τσιτωμένες" λύσεις. Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη :startle:

Γιαυτο θελω να βαλω κατι δοκιμασμενο και αξιοπιστο..δεν θελω να κανω χιο-αθηνα 2-3φορες εξαιτιας διαφορων προβληματων που ενδεχομενος να προκηψουν απο διαφορες μη αξιοπιστες και σιγουρες λυσεις. Δηλαδη αρχικα θα πρωτεινες ενα stage1?

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτο θελω να βαλω κατι δοκιμασμενο και αξιοπιστο..δεν θελω να κανω χιο-αθηνα 2-3φορες εξαιτιας διαφορων προβληματων που ενδεχομενος να προκηψουν απο διαφορες μη αξιοπιστες και σιγουρες λυσεις. Δηλαδη αρχικα θα πρωτεινες ενα stage1?

Εφόσον θα αλλάξεις εισαγωγή, αλλά κυρίως εξάτμιση, το ιδανικό είναι να βάλεις κώδικα Stage2. Παρόλα αυτά, επειδή είναι σημαντικό το να μην πηγαινοέρχεσαι, θα πρέπει να εξετάσεις πρώτα με μια έρευνα αγοράς όλες τις εναλλακτικές σου. Οι μεγάλες εταιρείες θα σου πουν ότι "έλα να καλωδιώσουμε, και να δούμε αν υπάρχει αρχείο με βάση τον κωδικό εγκεφάλου σου"! Κοινώς παίζει είτε να μην έχουν, είτε να πρέπει να πάρουν πληρες read-out και να σταλεί έξω ώστε να βγει αρχείο για εσένα (η APR αυτό ΣΙΓΟΥΡΑ το κάνει)... Μια διαδικασία όμως που θα σε αναγκάσει να πας και να ξαναπάς μετά αν δεν υπάρχει έτοιμο αρχείο :startle:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον θα αλλάξεις εισαγωγή, αλλά κυρίως εξάτμιση, το ιδανικό είναι να βάλεις κώδικα Stage2. Παρόλα αυτά, επειδή είναι σημαντικό το να μην πηγαινοέρχεσαι, θα πρέπει να εξετάσεις πρώτα με μια έρευνα αγοράς όλες τις εναλλακτικές σου. Οι μεγάλες εταιρείες θα σου πουν ότι "έλα να καλωδιώσουμε, και να δούμε αν υπάρχει αρχείο με βάση τον κωδικό εγκεφάλου σου"! Κοινώς παίζει είτε να μην έχουν, είτε να πρέπει να πάρουν πληρες read-out και να σταλεί έξω ώστε να βγει αρχείο για εσένα (η APR αυτό ΣΙΓΟΥΡΑ το κάνει)... Μια διαδικασία όμως που θα σε αναγκάσει να πας και να ξαναπάς μετά αν δεν υπάρχει έτοιμο αρχείο :startle:

Μιλησα με unitronic στην αθηνα και μου ειπαν οτι για το λογω οτι θα παω απο χιο καλυτερο ειναι να τους δωσω τον αριθμο πλαισιου τηλεφωνικα ωστε να αποφυγω την πολυημερη παραμονη μου στην αθηνα σε περιπτωσει που δεν θα υπαρχει κατι διαθεσιμο για τον "εγκεφαλο" μου.

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι και συμφορουμιτες γεια σας.

Λιγο καιρο πριν αλλαξα την εξατμιση μου (μερικως) και εβαλα τα εξης: 76αρι DP χειροποιητο, καταλυτη 200αρη HJS, μετα σωληνα 70αρη μεχρι το μεσαιο που αλλαχτηκε σε Milltek και στο τελος εμεινε απειραχτο το τελικο μαμα.

Ο θορυβος ανεβηκε φυσικα σχετικα με την απολυτη ησυχια της μαμα εξατμισης και ακουγεται το droning απο το DP (ιδιαιτερα οταν βαζω εμπρος τον κινητηρα) αλλα δεν ειναι καθολου ενοχλητικος στα χαμηλομεσαια που το δουλευω συνηθως. Πανω απο τις 5000 σαλ ακουγεται αρκετα αλλα ποιος δουλευει το μοτερ σε συνεχεια σε τοσες στροφες;

Εχοντας κανει και ενα ταξιδι με τη νεα μου εξατμιση μπορω να πω οτι παρουσας της συζυγου που δεν ειναι και εντελως ασχετη δεν υπηρξε ενοχληση στα 140 χλμ/ω οπου ο θορυβος κυλησης και απο τον αερα καλυπτουν το ελαχιστο βουισμα που ακουγεται αν στησει καποιος αυτι...

Μονο σε ανηφορικο κομματι της Εγνατιας και λογω φορτιου μπορεις να πεις οτι κατι αλλαξε και με το cruise control ενεργο μπορω να πω οτι ο θορυβος ειναι κατα 1 dBΑ περισσοτερος (υποκειμενικη κριση χωρις μετρηση απο οργανο).

Στο ταξιδι και κατα την επιταχυνση (με 6η) απο 140 σε 180 με πατημα του γκαζιου απο εμενα μπορω να πω οτι ακουγεται αρκετα περισσοτερο απο πριν αλλα δεν μπορεις να τα εχεις και ολα!

Τωρα οσο αφορα την αποδοση βλεπω και μετραω με το VI monitor που εχω συνδεμενο αρκετη διαφορα μετα τις 3000 σαλ και ιδιαιτερα μετα τις 4000 σαλ. Με το butt dyno του VI monitor μετραω γυρω στα 5 με 7 αλογα παραπανω στις 6000 σαλ (με setting 2) αλλα αυτα τα εχει παρει ηδη απο τις 4000 σαλ! Αρα ειμαι γυρω στα 237 - 240 αλογα και η ροπη γυρω στα 370 - 375 Nm στις 3500 σαλ περιπου.

Βεβαια ολα αυτα δεν εχουν μετρηθει σε δυναμομετρο αλλα ειναι μια εκτιμηση που βγαινει απο διαφορες μετρησεις που εχω κανει.

Τελος το over εχει ανεβει απο 1,35 στο 1,55 περιπου στο οργανακι της Depo racing το οποιο ειναι αρκετα ακριβες.

Ολα καλα λοιπον μεχρι στιγμης...

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδη και καλοφόρετη Βασίλη... Γιατί δεν έκανες το update σε stage2 στον κώδικα σου? Αφού πλεον είσαι έτοιμος, το πετάς και ένα setting1 και είσαι βασιλιάς χωρίς να καις και ακριβό καύσιμο ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδη και καλοφόρετη Βασίλη... Γιατί δεν έκανες το update σε stage2 στον κώδικα σου? Αφού πλεον είσαι έτοιμος, το πετάς και ένα setting1 και είσαι βασιλιάς χωρίς να καις και ακριβό καύσιμο ;)

ΦΙλε μου Σιμο θα γινει κι'αυτο με τη σειρα του...

Μια και μιλας για καυσιμο, τι βαζεις τωρα; Shell VPower (97αρα) ή κατι αλλο; Ξερεις πολυ τις φοβαμαι τις απλες λογω νοθειας...

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, έχω βάλει και απλή fuel-save (ή πως σκ@τ@ την λένε) Shell, αλλα κατά κύριο λόγο απλή VPower πλέον μιας και με τις προωθητικές καμπάνιες που έχουν ψιλοσυμφέρει!

Το παραμικρό δεν είχα ποτέ είτε από λαμπάκια, είτε από c.f., είτε από οτιδήποτε... Το αμάξι όμως είναι κατεβασμένο σε setting1, όπου βέβαια στα ψηλά παραμένει η ισχύς, απλά χωρίς το ξέσπασμα ροπής στα μεσαία (εκείνη την κλωτσιά δηλαδή που είχε παλαιότερα).

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή η 97άρα Σίμο και γω αυτή βάζω τελευταία.

Υ.Γ. Χάθηκες τελευταία.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.