Jump to content
tasossline

Εξατμηση Για 1,8-2,0 Tsi

Recommended Posts

Γενικότερα είμαι στα χαμένα... Θα προσπαθήσω να επανέλθω δριμύτερος :p :p :p

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα είμαι στα χαμένα... Θα προσπαθήσω να επανέλθω δριμύτερος :p :p :p

βασιλη εκανες πολυ καλη κινηση απο θεμα εξατμησης μπραβο να σε γερος και να το χερεσαι .απλως πρεπει να πας να βαλεις σταδιο 2 γιατι πλεον το αμαξι σου εχει γινει πιο απαιτιτικο απο θεμα λειτουργειας επειδη εχεις αλλαξει πολλα περιφερειακα με αποτελεσμα να ξεπερνας τα ζητουμενα βαλε το σταδιο 2 για να γινει ακομα πιο σωστο θελει να δωσει κυαλο και δεν μπορει

Link to comment
Share on other sites

βασιλη εκανες πολυ καλη κινηση απο θεμα εξατμησης μπραβο να σε γερος και να το χερεσαι .απλως πρεπει να πας να βαλεις σταδιο 2 γιατι πλεον το αμαξι σου εχει γινει πιο απαιτιτικο απο θεμα λειτουργειας επειδη εχεις αλλαξει πολλα περιφερειακα με αποτελεσμα να ξεπερνας τα ζητουμενα βαλε το σταδιο 2 για να γινει ακομα πιο σωστο θελει να δωσει κυαλο και δεν μπορει

Ευχαριστω Τασο, να'σαι καλα!

Οσο για το δευτερο σταδιο το εχω δρομολογησει ηδη...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω Τασο, να'σαι καλα!

Οσο για το δευτερο σταδιο το εχω δρομολογησει ηδη...

αντε ακομα ενας στο club του σταδιου 2

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι και συμφορουμιτες γεια σας.

Λιγο καιρο πριν αλλαξα την εξατμιση μου (μερικως) και εβαλα τα εξης: 76αρι DP χειροποιητο, καταλυτη 200αρη HJS, μετα σωληνα 70αρη μεχρι το μεσαιο που αλλαχτηκε σε Milltek και στο τελος εμεινε απειραχτο το τελικο μαμα.

Ο θορυβος ανεβηκε φυσικα σχετικα με την απολυτη ησυχια της μαμα εξατμισης και ακουγεται το droning απο το DP (ιδιαιτερα οταν βαζω εμπρος τον κινητηρα) αλλα δεν ειναι καθολου ενοχλητικος στα χαμηλομεσαια που το δουλευω συνηθως. Πανω απο τις 5000 σαλ ακουγεται αρκετα αλλα ποιος δουλευει το μοτερ σε συνεχεια σε τοσες στροφες;

Εχοντας κανει και ενα ταξιδι με τη νεα μου εξατμιση μπορω να πω οτι παρουσας της συζυγου που δεν ειναι και εντελως ασχετη δεν υπηρξε ενοχληση στα 140 χλμ/ω οπου ο θορυβος κυλησης και απο τον αερα καλυπτουν το ελαχιστο βουισμα που ακουγεται αν στησει καποιος αυτι...

Μονο σε ανηφορικο κομματι της Εγνατιας και λογω φορτιου μπορεις να πεις οτι κατι αλλαξε και με το cruise control ενεργο μπορω να πω οτι ο θορυβος ειναι κατα 1 dBΑ περισσοτερος (υποκειμενικη κριση χωρις μετρηση απο οργανο).

Στο ταξιδι και κατα την επιταχυνση (με 6η) απο 140 σε 180 με πατημα του γκαζιου απο εμενα μπορω να πω οτι ακουγεται αρκετα περισσοτερο απο πριν αλλα δεν μπορεις να τα εχεις και ολα!

Τωρα οσο αφορα την αποδοση βλεπω και μετραω με το VI monitor που εχω συνδεμενο αρκετη διαφορα μετα τις 3000 σαλ και ιδιαιτερα μετα τις 4000 σαλ. Με το butt dyno του VI monitor μετραω γυρω στα 5 με 7 αλογα παραπανω στις 6000 σαλ (με setting 2) αλλα αυτα τα εχει παρει ηδη απο τις 4000 σαλ! Αρα ειμαι γυρω στα 237 - 240 αλογα και η ροπη γυρω στα 370 - 375 Nm στις 3500 σαλ περιπου.

Βεβαια ολα αυτα δεν εχουν μετρηθει σε δυναμομετρο αλλα ειναι μια εκτιμηση που βγαινει απο διαφορες μετρησεις που εχω κανει.

Τελος το over εχει ανεβει απο 1,35 στο 1,55 περιπου στο οργανακι της Depo racing το οποιο ειναι αρκετα ακριβες.

Ολα καλα λοιπον μεχρι στιγμης...

μπραβο ρε βασιλη!καλοταξιδο!!!!να σαι καλα να χαρεις πατηματα!!!!!!! :thumbsu:
Link to comment
Share on other sites

Για σας παιδιά.

Σε λίγες μέρες επιστρέφω Ελλάδα.

Πήρα βάση σιλανσιε που κόπηκε και θα πάω λογικά στον γιαλατζη να μου το περάσει και να διορθώσει το λάθος που έκανε το τσιράκι του. Σε άλλα δύο CC που είδα έχουν ίδια βάση αλλά σε εμένα έβαλε 2 λεπτά σιδεράκια κολλημένα στην εξάτμιση και να κατεβαίνουν να μπαίνουν στα λάστιχα. Ένας λόγος που κόπηκαν. Μετά το κράξιμο που θα φάει και θα μου το κάνει θα βάλω άλλο ένα καζάνι.

Κάτι σαν και αυτό που έκανε ο yositosi αλλά θα βάλω από 2 μεγάλες μπουκες σε κάθε καζάνι. Αυτές που έχω στο ένα καζάνι έχουν σκουριάσει για τα καλά....

Οπότε θα μπει πρόσθετο ένα διχαλο,70 σωλήνα με της κατάλληλες γωνίες και το τελικό.

Τώρα έχω down pipe 76 καταλύτη ελεύθερο αμέσως μετά μια σωλήνα 100' για μείωση θορύβου μετά σωλήνα 70 μέχρι το μεσαίο και από το μεσαίο σωλήνα 70 μέχρι το τελικό. Με το Δεύτερο καζάνι θα έχω μείωση θορύβου;

Link to comment
Share on other sites

Βασικά εντόπισα και το dance of horse. Είναι ο ανιψιός του γιαλατζη και λένε κάνει καλή δουλειά....

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, το τελικό μέρους της εξάτμισης (πίσω από το μεσαίο μέρος δηλαδή που είναι μετά το downpipe) θα πρέπει να αλλαχτεί ολοκληρωτικά. Ο τελικός σωλήνας που οδηγεί στα καζάνια σε εμένα ακολουθεί εντελώς διαφορετική διαδρομή από το δικό σου γιατί πηγαίνει κάτω από το κεντρικό σημείο έδρασης των πισω ψαλιδιών (κάνει λακουβα/σκάψιμο εκεί ώστε να μπορεί να κάνει τη μοιρασιά αριστερά και δεξιά). Εφόσον θα πας σε 2 καζάνια, θα πρέπει να αλλάξει και αυτό που φοράς τώρα γιατί μιας και μιλάμε για διακλάδωση, η διατομή του σωλήνα του κάθε καζανιού θα πρέπει να ειναι μικρότερη από αυτή που έχεις τώρα με μονο καζάνι.

 

Τώρα για το αισθητικό κομμάτι που λες για 2 σειρές διπλές μπούκες... για να είμαι ειλικρινής και εγώ αυτό είχα ζητήσει (φαλτσαριστές από κάθε πλευρά), αλλά τότε είχαν αναλάβει πρωτοβουλία οι Πορφυραίοι. Αρχικά μου άρεσε αλλα τώρα με τον καιρό μου φαίνεται λιγάκι "too much". Είχα σκεφτεί και εγώ να αλλάξω τα τελικά αλλά έπαψα να ασχολούμαι με το αμάξι οπότε είμαι στο "θα"!

 

Μερικές προτάσεις/συμβουλές. Το νέο CC έχει πισω πλαστικό diffuser. Δες αν ταιριάζει με το δικό μας, και αν κάθεται (δεν το έψαξα... γιατί το άφησα στο "θα" και αυτό) τότε χτύπα από το 3.6 το πλαστικό με το διπλό άνοιγμα και πηγαινε σε δύο μονές μπουκες! Θα δειξει σούπερ!!! Εναλλακτικά για ρίξε και μια ματιά για κάτι σαν το παρακάτω... για εμένα αν τα σκάσεις που θα τα σκάσεις για να το σουλουπώσεις, αξίζει τον κόπο (και αυτό το κοιτούσα αλλα έμεινε επισης στο "θα" χαχα)

 

http://www.ebay.com/itm/08-12-VOLKSWAGEN-CC-R-LINE-PP-REAR-BUMPER-LIP-DIFFUSER-SPOILER-/370897168558?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACC&hash=item565b31a8ae&vxp=mtr

 

Τώρα για τον θόρυβο. Εγώ έχω και μεσαίο καζάνι, αλλά έχω και φουλ 76άρα εξάτμιση (εκτός από τα δύο τελικά στη διακλάδωση που είναι 45άρια έκαστο). Ο μόνος θόρυβος που είχα, έχω και θα έχω ειναι από το δεξιό πίσω καζάνι που μου βγάζει ένα μικρό θόρυβο μέσα στην καμπίνα. Και πάλι ΑΝ έχεις τη μουρλα και την όρεξη να τα σκάσεις μπορείς να κάνεις την απόλυτη δουλειά και να πας να παρεις τη βάση/θήκη ρεζέρβας από το 3.6 που λόγω 4κίνησης ειναι πιο "στενή" από τη δική μας. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσεις α) να βάλεις και τις θερμοασπιδες/heat deflectors του 3.6 και στα 2 καζάνια τα οποίο κόβουν λίγο θόρυβο, β) θα μπορέσεις να βάλεις μεγαλύτερα καζάνι αριστερά δεξιά (εμένα περιορίζονται στο μέγιστο πλατος που μπορώ να έχω τώρα απο τη δεξιά μεριά που ειναι στενά... οπότε αντίστοιχα μου έβαλε και στα αριστερά ίδιο καζάνι). Με αυτό τον τρόπο το αμάξι μαζέυεται πολύ σε θεμα ήχου ;)

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το πλαστικό που έχεις στο λινκ και οι διπλές εξατμίσεις. Δεν θέλω να μπω στην διαδικασία να αλλάξω το τελικό καζάνι και όλη την σωλήνα από την αρχή. Άμα μπορεί να το κάνει που λογικά μπορεί να βάλει ένα ίδιο καζάνι. Αν δεν κάνω λάθος θα το τσεκάρω και αύριο φοράμε ίδιο καζάνι. Μικρό είναι και το δικό μου. Οπότε ένα ίδιο από την άλλη και μια ένωση μετά το μεσαίο ίδια διαδρομή όπως στο δικό σου. Τώρα μετά το διχαλο εσύ έχεις πιο μικρή σωλήνα εμένα θα έχει 2 σωλήνες 70 αλλά έχει και άλλη τουρμπίνα άρα πιο μεγάλη πίεση δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. Χωρίς να είμαι σίγουρος. Απλά έλεγα να προσθέσω ένα καζάνι και όχι να τα αλλάξω όλα. Έχω σκοπό να κάνω και άλλα 1-2 πράματα μην σκάσουμε ένα σωρό λεφτά.

 

 

Κάτι τέτοιο θέλω.Με τέτοιες μπούκες.

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Μην το βλέπεις μεγάλη και μικρή τουρμπινα. Εκεί πισω που ειναι όλα αυτά ειναι δευτερεύουσας σημασίας ως προς την αποδοση. Παρόλα αυτά, ομαλότητα σε διατομές σημαίνει ομαλότητα σε ροή και επομένως μειωμένος θόρυβος ή "ηχητικά μπερδέματα" όταν αφήνεις το γκάζι ;)

 

Τώρα επι του πρακτικού, εσύ ξέρεις καλύτερα τι θέλεις να κάνεις και το βασικότερο τι έχεις τη διαθεση να πετάξεις χρηματικά (γιατί μεταξύ μας πεταμένα λεφτά ότι κάνουμε/κάναμε αλλά ας μήν το κάνουμε θέμα χαχαχαχαχα). 8)

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτό θα πάω σε 3 εξατμισαδες να πάρω τιμές και όποιος μπορεί να το κάνει χωρίς πολύ μανούρα και σε καλή τιμή τότε προχωράμε. Πάντως αυτό το πλαστικό πίσω κορυφαίο. Από Αμερική είναι η εταιρεία που το δίνη βγαίνει 94€ + μεταφορικά μαζί πάει 130.... Θα το δούμε αργότερα....

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μαμά... Το μαμά ειναι με άνοιγμα για μονή μπουκα αριστερά και δεξιά... και επισης το μαμά δεν έχει diffuser (μόνο τα νέα Passat και CC έχουν diffuser σχεδιασμό). Αυτό ειναι απο κινέζικο καλούπι που είχε βγει παλιά.

 

Επισης για δες καλυτερα ποσο είναι τα μεταφορικά χαχαχα...

Link to comment
Share on other sites

Τότε ο μάστορας να ξέρει να κόβει καλά το πλαστικό.

Link to comment
Share on other sites

Μην το βλέπεις μεγάλη και μικρή τουρμπινα. Εκεί πισω που ειναι όλα αυτά ειναι δευτερεύουσας σημασίας ως προς την αποδοση. Παρόλα αυτά, ομαλότητα σε διατομές σημαίνει ομαλότητα σε ροή και επομένως μειωμένος θόρυβος ή "ηχητικά μπερδέματα" όταν αφήνεις το γκάζι ;)

 

Τώρα επι του πρακτικού, εσύ ξέρεις καλύτερα τι θέλεις να κάνεις και το βασικότερο τι έχεις τη διαθεση να πετάξεις χρηματικά (γιατί μεταξύ μας πεταμένα λεφτά ότι κάνουμε/κάναμε αλλά ας μήν το κάνουμε θέμα χαχαχαχαχα). 8)

Μιας και το εχω προσφατο αφου μεσα στις γιορτες εκανα 2 απανωτες μετατροπες στην εξατμιση, σημειωστε:

 

1. Ασσυμετρια μηκους σωληνων δεξια αριστερα.

 

2. Προς τα δεξια δεν υπαρχει χωρος για την σωληνα

 

3. πισω δεξια δεν υπαρχει για να μπει καζανακι οποτε μονο η μπουκα κατευθειαν.

 

4. Συζητησα εκτεταμενα το θεμα με τον εξατμισα ο οποιος μου ειπε οτι δεν αξιζει να το κανω.

 

Ελπιζω να βοηθησα.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το εχω προσφατο αφου μεσα στις γιορτες εκανα 2 απανωτες μετατροπες στην εξατμιση, σημειωστε:

 

1. Ασσυμετρια μηκους σωληνων δεξια αριστερα.

 

2. Προς τα δεξια δεν υπαρχει χωρος για την σωληνα

 

3. πισω δεξια δεν υπαρχει για να μπει καζανακι οποτε μονο η μπουκα κατευθειαν.

 

4. Συζητησα εκτεταμενα το θεμα με τον εξατμισα ο οποιος μου ειπε οτι δεν αξιζει να το κανω.

 

Ελπιζω να βοηθησα.

 

Με όλο το σεβασμό, αλλά μάλλον δεν τα αναλύσατε σωστά με τον εξατμισά

 

1. Ναι αν πας με μπούσουλα τη διαδρομή της μαμά σωλήνωσης μέχρι τέρμα πίσω τότε έχεις θέμα! Δεν υπάρχει όμως μια διαδρομή! Αντί να γίνει το ανέβασμα/κατέβασμα δίπλα από την ανάρτηση υπάρχει και άλλος δρόμος που σε βγάζει ΣΤΗ ΜΕΣΗ οπότε δεν έχεις διαφορές...

 

Σημείωση: Βασικά και να είχες διαφορές σε διαδρομή δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα! Η εξάτμιση μας είναι 4-σε-1... και η όλη αλλαγή την κάνει 4-σε-1-σε-2, οπότε εφόσον γίνονται ΕΝΑ σε κάποιο σημείο ακυρώνεται το σκεπτικό του προβληματισμού. Το πρόβλημα θα ήταν αν ήσουν 4-σε-2 απευθείας οπότε μπορεί και να υπήρχε κάποια βάση

 

2. Και συνεχίζοντας από το παραπάνω αν βγεις στο "άνοιγμα" που είναι στο κέντρο του πίσω άξονα (υπάρχει και σκάψιμο στις βάσεις των ψαλιδιών) έχεις μια χαρά χώρο για να βγάλεις δίχαλο μεταξύ ρεζερβουάρ (πίσω από οπίσθιο άξονα) και πλαστικού ρεζέρβας.

 

3. Are you sure?!?!?! Πίσω δεξιά έχει ξεχωριστό πλαστικό καπάκι που βγαίνει και από κάτω είναι άδειο. Αν μιλάς για καζάνι διαστάσεων σαν του μαμά τότε όχι δεν έχει χώρο. Αν μιλάς για κανονικό καζάνι ανθρώπινο τότε έχει και παραέχει!

 

4. Αυτό καθαρά υποκειμενικό και υπόκειται στα προσωπικά γούστα του καθενός. Κοστολογικά η διαφορά μικρή για κάποιον που αλλάζει εξάτμιση... Βέβαια εξαρτάται τι αρέσει στον καθένα περισσότερο οπτικά (από πλευράς απόδοσης ένα τσικ πιο "ελεύθερο" σε ροή και τίποτα παραπάνω)

 

 

Untitled-1.jpg?dl=0

 

https://www.dropbox.com/s/c0cj5sf8ynf5hbo/Untitled-1.jpg?dl=0

 

Untitled-2.jpg?dl=0

 

https://www.dropbox.com/s/1fmlgs2xlvstbs1/Untitled-2.jpg?dl=0

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Με όλο το σεβασμό, αλλά μάλλον δεν τα αναλύσατε σωστά με τον εξατμισά

 

1. Ναι αν πας με μπούσουλα τη διαδρομή της μαμά σωλήνωσης μέχρι τέρμα πίσω τότε έχεις θέμα! Δεν υπάρχει όμως μια διαδρομή! Αντί να γίνει το ανέβασμα/κατέβασμα δίπλα από την ανάρτηση υπάρχει και άλλος δρόμος που σε βγάζει ΣΤΗ ΜΕΣΗ οπότε δεν έχεις διαφορές...

 

Σημείωση: Βασικά και να είχες διαφορές σε διαδρομή δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα! Η εξάτμιση μας είναι 4-σε-1... και η όλη αλλαγή την κάνει 4-σε-1-σε-2, οπότε εφόσον γίνονται ΕΝΑ σε κάποιο σημείο ακυρώνεται το σκεπτικό του προβληματισμού. Το πρόβλημα θα ήταν αν ήσουν 4-σε-2 απευθείας οπότε μπορεί και να υπήρχε κάποια βάση

 

2. Και συνεχίζοντας από το παραπάνω αν βγεις στο "άνοιγμα" που είναι στο κέντρο του πίσω άξονα (υπάρχει και σκάψιμο στις βάσεις των ψαλιδιών) έχεις μια χαρά χώρο για να βγάλεις δίχαλο μεταξύ ρεζερβουάρ (πίσω από οπίσθιο άξονα) και πλαστικού ρεζέρβας.

 

3. Are you sure?!?!?! Πίσω δεξιά έχει ξεχωριστό πλαστικό καπάκι που βγαίνει και από κάτω είναι άδειο. Αν μιλάς για καζάνι διαστάσεων σαν του μαμά τότε όχι δεν έχει χώρο. Αν μιλάς για κανονικό καζάνι ανθρώπινο τότε έχει και παραέχει!

 

4. Αυτό καθαρά υποκειμενικό και υπόκειται στα προσωπικά γούστα του καθενός. Κοστολογικά η διαφορά μικρή για κάποιον που αλλάζει εξάτμιση... Βέβαια εξαρτάται τι αρέσει στον καθένα περισσότερο οπτικά (από πλευράς απόδοσης ένα τσικ πιο "ελεύθερο" σε ροή και τίποτα παραπάνω)

 

 

Untitled-1.jpg?dl=0

 

https://www.dropbox.com/s/c0cj5sf8ynf5hbo/Untitled-1.jpg?dl=0

 

Untitled-2.jpg?dl=0

 

https://www.dropbox.com/s/1fmlgs2xlvstbs1/Untitled-2.jpg?dl=0

Με όλο το σεβασμό, αλλά μάλλον δεν τα αναλύσατε σωστά με τον εξατμισά

 

1. Ναι αν πας με μπούσουλα τη διαδρομή της μαμά σωλήνωσης μέχρι τέρμα πίσω τότε έχεις θέμα! Δεν υπάρχει όμως μια διαδρομή! Αντί να γίνει το ανέβασμα/κατέβασμα δίπλα από την ανάρτηση υπάρχει και άλλος δρόμος που σε βγάζει ΣΤΗ ΜΕΣΗ οπότε δεν έχεις διαφορές...

 

Σημείωση: Βασικά και να είχες διαφορές σε διαδρομή δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα! Η εξάτμιση μας είναι 4-σε-1... και η όλη αλλαγή την κάνει 4-σε-1-σε-2, οπότε εφόσον γίνονται ΕΝΑ σε κάποιο σημείο ακυρώνεται το σκεπτικό του προβληματισμού. Το πρόβλημα θα ήταν αν ήσουν 4-σε-2 απευθείας οπότε μπορεί και να υπήρχε κάποια βάση.

 

Ποιο το προβλημα? η μια μερια θα βγαζει πιο πολλα καυσαερια απο την αλλη (οπτικο σχολιο)

 

2. Και συνεχίζοντας από το παραπάνω αν βγεις στο "άνοιγμα" που είναι στο κέντρο του πίσω άξονα (υπάρχει και σκάψιμο στις βάσεις των ψαλιδιών) έχεις μια χαρά χώρο για να βγάλεις δίχαλο μεταξύ ρεζερβουάρ (πίσω από οπίσθιο άξονα) και πλαστικού ρεζέρβας.

 

3. Are you sure?!?!?! Πίσω δεξιά έχει ξεχωριστό πλαστικό καπάκι που βγαίνει και από κάτω είναι άδειο. Αν μιλάς για καζάνι διαστάσεων σαν του μαμά τότε όχι δεν έχει χώρο. Αν μιλάς για κανονικό καζάνι ανθρώπινο τότε έχει και παραέχει!

 

Ποιο το προβλημα? η μια μερια θα βγαζει πιο πολλα καυσαερια απο την αλλη (οπτικο σχολιο)

 

4. Αυτό καθαρά υποκειμενικό και υπόκειται στα προσωπικά γούστα του καθενός. Κοστολογικά η διαφορά μικρή για κάποιον που αλλάζει εξάτμιση... Βέβαια εξαρτάται τι αρέσει στον καθένα περισσότερο οπτικά (από πλευράς απόδοσης ένα τσικ πιο "ελεύθερο" σε ροή και τίποτα παραπάνω)

Link to comment
Share on other sites

https://www.dropbox.com/s/a97eq82ktkvnv1z/1201350_10151756526809717_37561_n.mp4?dl=0

 

Λειτουργία σε ρελαντί... Γενικά εφόσον φτάνεις από 4-σε-1-σε-2 και το τελικό splitter είναι εκεί πίσω διαφορά να δεις δεν παίζει με την και καμία (θα έπρεπε να έχεις χαωδώς διαφορετικές αποστάσεις σηλωνηνώσεων οπότε να προκαλείται διαφορά σε υποπίεση)

Link to comment
Share on other sites

https://www.dropbox.com/s/a97eq82ktkvnv1z/1201350_10151756526809717_37561_n.mp4?dl=0

 

Λειτουργία σε ρελαντί... Γενικά εφόσον φτάνεις από 4-σε-1-σε-2 και το τελικό splitter είναι εκεί πίσω διαφορά να δεις δεν παίζει με την και καμία (θα έπρεπε να έχεις χαωδώς διαφορετικές αποστάσεις σηλωνηνώσεων οπότε να προκαλείται διαφορά σε υποπίεση)

Το δεν παιζει με την καμμια ευκολα το λεμε. Στην πραξη εργοστασιακα αυτοκινητα και απο καταξιωμενες εταιρειεσ στον χωρο και τον χειμωνα αν εισαι προσεκτικος απο πισω τα βλεπεις.

 

Για περαιτερω αναλυση θα πρεπει να κανουμε θεωρια ρευστομηχαικης και μερικα μοντελα CFD και μετα βλεπουμε αν παιζει.

Link to comment
Share on other sites

Για να είμαι ειλικρινής λίγο το χάνω ως προς το θέμα της συζήτησης... Με τον τρόπο που σου έδειξα σαν τοποθέτηση το δίχαλο είναι στο ύψος της μέσης του πίσω άξονα και επομένως οι σωλήνες φεύγουν αριστερά και δεξιά από τη μέση και άρα η αποστάσεις είναι ίδιες... και αν δεν είναι ίδιες μιλάμε για μια απόκλιση μερικών εκατοστών (ελαχίστων κυριολεκτικά), οπότε αν θεωρείς ότι υφίσταται απόκλιση στα εξερχόμενα αέρια τότε πάω πάσο. :thumbsu:

 

Επί της ουσίας εγώ το αρχικό σχόλιο το έκανα ως απάντηση της ανάλυσης που σου έκανε/κάνατε με τον εξατμισά ότι δεν γίνεται να γίνει διπλοκάζανο ή ότι αν γίνει θα γίνει λάθος (προφανώς γιατί το είδε από την αρχή "στραβά" ο εξατμισής ως προς τη διαδρομή της εξάτμισης και "κόλλησε" στο αρχικό layout που περνάει πάνω από το ψαλίδι και με την οποία ναι δεν βγαίνει... και θέλει να ρεπλικάρεις το layout του R36). Γενικά είναι κάτι που έχει γίνει με το κιλό, και αν ψάξεις και στο νετ θα βρεις μπόλικες παραπομπές

 

blogfilesnaver_zps1e54f380.jpg

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Έχω 1.8 tsi K04 με 76 Down pipe καταλύτη 70 σωλήνα και ένα τελικό. Θέλω να βάλω άλλο ένα ίδιο τελικό και να βγαίνουν 4 τέτοιες μπούκες.
Η σωλήνα που θα χωριστή από εκεί που θα ήταν το μεσαίο θα είναι 2 σωλήνες μάλλον 55.
Με δεύτερο καζάνι ο ήχος θα είναι στα ίδια επίπεδα;
Θα πέσει αρκετά η απόδοση η όχι;
Αν κάνει παραπάνω θόρυβο μπορώ να βάλω και το μεσαίο που έχω.c88ec7c31132ea9753604f7dca83482b.jpg16eb0c1dc14797b647f509422e0d2941.jpg

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς απλά να αλλάξεις το τελικό και να βγάλεις δεξιά και αριστερά μπούκες.


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς απλά να αλλάξεις το τελικό και να βγάλεις δεξιά και αριστερά μπούκες.


Sent from my iPad using Tapatalk


Αυτό που λες δεν είναι σωστό. 1 τελικό και να τραβήξω γραμμή να πάει σκέτη σωλήνα δίπλα.θελει από εκεί που είναι το μεσαίο να μπει διχαλο και να τραβηχτουν 2 σωλήνες πιο μικρής διαμέτρου.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites



Αυτό που λες δεν είναι σωστό. 1 τελικό και να τραβήξω γραμμή να πάει σκέτη σωλήνα δίπλα.θελει από εκεί που είναι το μεσαίο να μπει διχαλο και να τραβηχτουν 2 σωλήνες πιο μικρής διαμέτρου.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Δες πως είναι τα κομμάτια της εξάτμισης
IMG_0199.JPG

Μπορείς να ζητήσεις να πάει απευθείας η σωλήνα στο τελικό και να βγάλεις δεξιά και αριστερά τις απολήξεις που θέλεις.

Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι εννοείς φαντάζομαι ότι θες να καταργήσεις εντελως το τελικό. Θα έχεις πολύ φασαρία άποψη μου να μην το κανεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites



Δες πως είναι τα κομμάτια της εξάτμισης
IMG_0199.thumb.JPG.f7fe9ba31a8f5ea5f2e2e4d0b1c3f5b7.JPG

Μπορείς να ζητήσεις να πάει απευθείας η σωλήνα στο τελικό και να βγάλεις δεξιά και αριστερά τις απολήξεις που θέλεις.

Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι εννοείς φαντάζομαι ότι θες να καταργήσεις εντελως το τελικό. Θα έχεις πολύ φασαρία άποψη μου να μην το κανεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Εμένα είναι διαφορετικά η εξάτμιση. Είναι Sedan το αμάξι. Αυτή στην φωτογραφία είναι για hatchback.. Εμένα θέλει 2 καζάνια κανονικά.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.