Jump to content
nikolaosbouk

Λιπαντικα Castrol?

Recommended Posts

Καλησπέρα! Φίλος μου δουλεύει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της vw. Του έκανα την ίδια ερώτηση... Η απάντηση ήταν, τα λιπαντικά castrol μόλις αλλαχτούν γυρνούν στην εταιρία και τα περνούνε από κάτι ιδικές πέτρες από κάποιο υλικό και βγαίνουν ολοκάθαρα...!!!!! Και εγώ αυτά ήθελα να βάλω, αλλά μετά από αυτά αποκλείεται! Ο φίλος μου, μου πρωτινέ κάποια λιπαντικά, τα οποία είναι από το Κατάρ, από εταιρία πετρελαιοειδών.... Δεν θυμάμαι όνομα. Ο ίδιος τα έβαλε και βλέπει μεγάλη διαφορά μόνο και μόνο από τα λάδια!!!!

Ελπίζω να βοήθησα και να μην σε απορύθμισα....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Φίλος μου δουλεύει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της vw. Του έκανα την ίδια ερώτηση... Η απάντηση ήταν, τα λιπαντικά castrol μόλις αλλαχτούν γυρνούν στην εταιρία και τα περνούνε από κάτι ιδικές πέτρες από κάποιο υλικό και βγαίνουν ολοκάθαρα...!!!!! Και εγώ αυτά ήθελα να βάλω, αλλά μετά από αυτά αποκλείεται! Ο φίλος μου, μου πρωτινέ κάποια λιπαντικά, τα οποία είναι από το Κατάρ, από εταιρία πετρελαιοειδών.... Δεν θυμάμαι όνομα. Ο ίδιος τα έβαλε και βλέπει μεγάλη διαφορά μόνο και μόνο από τα λάδια!!!!

Ελπίζω να βοήθησα και να μην σε απορύθμισα....

φιλε μου μολις μαθεις ποια ειναι αυτα τα λαδια που λες καλο θα ηταν να μας πεις και εμας να ξερουμε....

Link to comment
Share on other sites

Παιζει τετοια απατη?

Απιστευτο μου ακουγεται!!

Και εγω εχω δικο μου μηχανικο μεσα στην ετεα αλλα ποτε δεν μου ειπε κατι τετοιο.

Ισα ισα που μου λεει οτι ειναι τα καλυτερα λαδια γιαυτον τον κινητηρα και να τα βαζουμε αφοβα.

Οτι τσιμπανε τα λαδια στον κινητηρα μου ειπε οτι ειναι φυσιολογικο για tsi

Link to comment
Share on other sites

.....ολα τα λαδια που κρατουν οι εταιριες κ τα υπολοιπα μαγαζια οταν παμε για αλλαγη δε τα μαζευουν κ τα στελνουν μετα για ανακυκλωση?!....εδω κ χρονια....οχι τωρα για οικολογικους λογους....

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αυτό ξέρω! Ότι τα λάδια πηγαίνουν για να γίνουν πίσσα, ή οτιδήποτε άλλο...

Η όποια κλοπή είναι από τα μισόλιτρα-μισόλιτρα δεν ζητάνε οι πελάτες πίσω μετά την αλλαγή, όπου στο τέλος της ημέρας προκύπτουν κάποια σημαντικά λίτρα λιπαντικού "κάβα" με τα οποία οι διάφοροι μαστόροι βγάζουν καλά "after-hour" χαρτζιλίκια! :clapping:

Link to comment
Share on other sites

quote

Και εγώ αυτό ξέρω! Ότι τα λάδια πηγαίνουν για να γίνουν πίσσα, ή οτιδήποτε άλλο...

Η όποια κλοπή είναι από τα μισόλιτρα-μισόλιτρα δεν ζητάνε οι πελάτες πίσω μετά την αλλαγή, όπου στο τέλος της ημέρας προκύπτουν κάποια σημαντικά λίτρα λιπαντικού "κάβα" με τα οποία οι διάφοροι μαστόροι βγάζουν καλά "after-hour" χαρτζιλίκια

unquote

+1.

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για μην ξεφευγουμε απο το θεμα μας, τα λαδια που μας πλασαρουν ειναι οντος καλα ή οχι?

Εχω ενα φιλαρακι που ψωνιζει απο ιντερνετ τα valvoline και μου λεει οτι δεν του καιει το αμαξι καθολου(golf fsi 1.6).Tiς αλλαγές τις κανει ανά 10.000

Link to comment
Share on other sites

Νικόλα, είσαι σίγουρος για το "Castrol Pro"?

Σε ρωτάω μιας και τα λάδια για το δικό μας είναι τα Castrol Edge 05-30 Longlife. Πλήρως συνθετικό που το προτείνει η VW. Αντίστοιχα για τον ίδιο κινητήρα βέβαια η Seat προτείνει Repsol! Οπως καταλαβαίνεις διαφορετικές συνεργασίες... :whistling:

Castrol Edge 05-30

Castrol for CC 1.8 TSi

Σαν λάδι είναι πολύ καλό, και πληρεί όλες τις προδιαγραφές. Αφού μάλιστα το σύγκρινα και με το Repsol, μπορώ να σου πω ότι συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα στις κρύες εκκινήσεις (με το Repsol, το Leon... ένοιωθες την τουρμπίνα πιο "σφιχτή" στην κρύα εκκίνηση).

Τώρα, και για τα Aral, έχουν λεχθεί πολύ καλά λόγια (κάποιοι τα θεωρούν ελαφρώς καλύτερα λιπαντικά, αλλά άντε να αποδειχτεί αυτό). Δεδομένου όμως του ότι τα βρίσκουμε με 10 ή και 11 ευρώ το λίτρο στην πόλη μας, οι περισσότεροι το γυρίσαμε σε Aral :startle:

Φυσικά, εφόσον μιλάμε για μεγάλες και επώνυμες εταιρείες, και εφόσον πληρούν τις προδιαγραφές VW, τότε δεν έχεις κανέναν απολύτως λόγο να ανησυχείς!

Για το θέμα του "καψίματος"! Δυστυχώς, έχει γίνει από το παρελθόν όπου και η VW είχε παρτίδες μοτέρ με θέματα, πιπίλα η δικαιολογία από το δίκτυο "είναι νορμάλ να καίει κάποια λάδια ένα μοτέρ VAG".

ΟΧΙ, δεν είναι νορμάλ! Αν τσιμπήσει μεταξύ αλλαγών ως το πολύ 500ml, τότε πίστεψε με δεν το έχει κάψει αλλά το έχει γυρίσει και χάσει από τις αναθυμιάσεις (αν θέλεις στην ενότητα μοτέρ μελέτησε λίγο τη σχεδίαση του κινητήρα μας και θα το καταλάβεις). Επομένως, αυτό δεν είναι κάψιμο, αλλά νορμάλ λειτουργία του κινητήρα στον οποίο τα λάδια δεν περνάνε/καίγονται από τα ελατήρια πιστονιών. Αντιθέτως, αν καίει ένα μοτέρ 500ml ή και 1 lt στα 1000χλμ, τότε πράγματι υπάρχει θέμα, το οποίο και πρέπει να επιλυθεί.

Ειδικά το παραπάνω, σου το λέω εν πληρη γνώση έχοντας κολλητό με θέση "γνώσης" μέσα στο δίκτυο VAG :startle:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Για τα λιπαντικά ισχύει ό,τι και για τα καύσιμα. Δεν έχει τόση σημασία η μάρκα ή το διυλιστήριο παραγωγής αλλά οι προδιαγραφές, καθώς οι μεταξύ τους διαφορές είναι ελάχιστες. Το ίδιο ισχύει και για τα λιπαντικά που προέρχονται από ανακύκλωση/αναζωογόνηση. Η δική μου η πρόταση είναι να προτιμάτε τα πιο φθηνά επώνυμα λιπαντικά που καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Link to comment
Share on other sites

Κατι αλλο.

Εισαστε υπερ τον αλλαγων καλυτερα στις 10.000(ειναι υπερβολη?) ή 15.000 που λεει ο κατασκευαστης για τα τακτικα διαστηματα σερβις (OG0/2 νομιζω)?

Υποψην οτι τα συγκερκιμενα λαδια ειναι longlife και υποτιθεται οτι τα αλλαζουμε στα 30000 χιλ με OG1 μεταβλητα διαστηματα.

Edited by nikolaos
Link to comment
Share on other sites

Κατι αλλο.

Εισαστε υπερ τον αλλαγων καλυτερα στις 10.000(ειναι υπερβολη?) ή 15.000 που λεει ο κατασκευαστης για τα τακτικα διαστηματα σερβις (OG0/2 νομιζω)?

Υποψην οτι τα συγκερκιμενα λαδια ειναι longlife και υποτιθεται οτι τα αλλαζουμε στα 30000 χιλ με OG1 μεταβλητα διαστηματα.

Ανά 10000 χλμ συμφωνώ και λάδι 5-40 για τα πουσαρισμένα μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Ανά 10000 χλμ συμφωνώ και λάδι 5-40 για τα πουσαρισμένα μοτέρ.

προφανως εννοεις για αυτα με προγραμματα....εγω ας πουμε που εχω το 1.4 με τα 140 τι λαδι να βαζω....??απο μαρκα γιατι απο ποιοτητα νομιζω το 5-30 ειναι καλο για μενα....!!!χωρις να ξερω,απο οτι εχω ακουσει μιλαω....

Link to comment
Share on other sites

Τα λαδια επιστρεφουν απο τις εταιρειες ανακυκλωσης και χρησιμοποιουνται για λογους που αναφερθηκαν πιο πριν και οχι για να μας τα ξαναπουλανε.

Αποψη μου,βαζεις λαδι που πληρει τις προδιαγραφες τις εταιρειας,και αναλογα την χρηση που κανεις στο αμαξι τα αλλαζεις καθε 7500-12500 χλμ.

Απο εκει και περα,μπορεις να ψαχτεις απο το ιντερνετ που εχει μαγαζια με λαδια σε καλες τιμες και θα γλυτωνεις αρκετα χρηματα.

Link to comment
Share on other sites

Απο εκει και περα,μπορεις να ψαχτεις απο το ιντερνετ που εχει μαγαζια με λαδια σε καλες τιμες και θα γλυτωνεις αρκετα χρηματα.

Με αφορμή το παραπάνω να κάνω μια ερώτηση που την έχω απορία εδώ και κάποιο καιρό. Τα λάδια επάνω φέρουν ημερομηνία παραγωγής. Εχει καμία σημασία τι lot είναι ένα λάδι και πόσο καιρό έχει καθήσει μέσα στο μπουκάλι?? :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Από τότε που το άλλΑξΑ σε ARAL 5-30 longlife, δεν κΑίει σχεδόν κΑθόλου.το castrol 5-30 το έκΑιγε ΑβέρτΑ.στην ΑντιπροσωπείΑ που τΑ είδΑν στράβωσΑν.είχΑ μΑζί μου κΑι λίγο ξύδι. Tους έδωσΑ γιΑ νΑ ηρεμήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Από τότε που το άλλΑξΑ σε ARAL 5-30 longlife, δεν κΑίει σχεδόν κΑθόλου.το castrol 5-30 το έκΑιγε ΑβέρτΑ.στην ΑντιπροσωπείΑ που τΑ είδΑν στράβωσΑν.είχΑ μΑζί μου κΑι λίγο ξύδι. Tους έδωσΑ γιΑ νΑ ηρεμήσουν.

ΜπρΑβο θΑνΑση, ετσι ετσι! ΝΑ σφιξουν οι κ@λοι τους γιΑτι πολυ μΑς εγδΑρΑν τοσΑ χρονιΑ...

κι'Αν δεν τους Αρεσει το ξυδι δωσε τους λιγο Απο το λΑδι που θΑ βγΑλουν Απο το ΑμΑξι σου, κΑλο θΑ τους κΑνει...

εγω την εχω κοψει την ΑντιπροσωπιΑ (μιΑ φορΑ το πηγΑ το πρωτο ετος) κΑι βρηκΑ την υγειΑ μου (στην τσεπη!).

Link to comment
Share on other sites

5lt=50 (το πολυ)ευρω...........αντιπρ/α=100 περιπου.........κ μενα την τελευταια επειδη πηγα με τα δικα μου , μου βγαλαν τακακια μπρος πισω..........."να τ αλλαξουμε?!220(αν θυμαμαι καλα) μπρος πισω".........οπα οπα......δεν αλλαζετε τπτ!!!!!!εγω για λαδια ηρθα!!!!!!!!!πηρα απ εξω ferodo πηγα εξω αλλαξα τα μπροστα κ ο ανθρωπος μου λεει τα πισω δεν στ αλλαζω δεν μου παει το χερι,κριμα ειναι!!!!!

.......μονο για τη ρημαδα την επεκταση παω.......

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τΑ τΑκάκιΑ είνΑι μόνιμο σε όλες τις Αντιπροσωπείες κΑι φυσικά όχι μόνο στη VW. σου λένε ότι π.χ. σε 1000 χλμ θΑ Αρχίσουν νΑ κάνουν θόρυβο ή νΑ σου τρώνε δίσκο κΑι λες πού νΑ ξΑνάρχομΑι κΑι τΑ Αλλάζεις. Αν όμως δεν τΑ Αλλάξεις ΑνΑκΑλύπτεις ότι τελικά Αντέχουν γιΑ τουλάχιστον 7000 χλμ ΑκόμΑ! εμένΑ μου είπΑνε νΑ τΑ Αλλάξω στο service των 30.000χλμ, τώρΑ έχω 40.000χλμ κΑι ΑκόμΑ ούτε θόρυβο έχω Ακούσει ούτε η σχετική ένδειξη έχει Ανάψει!

κΑι γιΑ νΑ επιστρέψω on topic, μόλις πΑρήγγειλΑ μιΑ κούτΑ Cyclon F1V Fully Synthetic 5W-30 γιΑ την επόμενη ΑλλΑγή στις 45.000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

......σωστος!!!!!!.......τους ρωτησα κ γω δε θα πρεπε ν αναψει κανα λαμπακι κλπ?!........"εεε ναι εχουν ακομη αλλα......"......οκ θα ξαναρθω......μου εμειναν τα πισω........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.