yositosi Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Χαζεύοντας λίγο στο ΕΛΣΑ, έπεσα κατά τυχη στον παρακάτω πίνακα πιέσεων ελαστικών που δίνει η VW για κάθε μοντέλο CC, αλλά και για κάθε υλοποίηση μεγέθους ζάντας. Passat CC tyre pressures Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το ότι στο 2λιτρο δίνει πολύ μεγαλύτερη πίεση, και στο 3.6 ακόμα μεγαλύτερη. Δεδομένου του ότι τα 3 αυτοκίνητα έχουν μεν κάποια διαφορά στο βάρος, κάτι με κάνει να πιστεύω ότι πρακτικά ανάλογα με την αύξηση ισχύος ανεβαίνει και η πίεση των ελαστικών! Εχει κανείς κάποια άποψη επ'αυτού? Το ρωτάω, γιατί αν ισχύει το παραπάνω, λογικά ένα 1.8 με Stage1 θα πρέπει να παίζει στα 35Psi, ενώ ένα Stage2 κάπου στα 37! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 Μηπως αυτο εχει να κανει με την διαφορα στο βαρος των μοτερ?Δεν νομιζω να σχετιζεται τοσο με την ιπποδυναμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 28, 2011 Author Report Share Posted February 28, 2011 Κωνσταντίνε, και εγώ αυτό σκέφτηκα αρχικά. Από τη μια είπα για το 3.6 ότι έχει και την τετρακίνηση που αλλάζει τα πάντα. Από την άλλη όμως, μπερδεύτηκα εντελώς όταν είδα τα διαφορετικά νούμερα για τα TSi, όπου η διαφορά βάρους μεταξύ 1.8 και 2.0 TSi είναι από αμελητέα ως ανύπαρκτη καθότι τα μοτέρ είναι ΟΛΟΙΔΙΑ με μόνη διαφορά στην μεγαλύτερη διαδρομή των πιστονιών του 2λιτρου, στο διαφορετικό στρόφαλο, και στα μερικά παραπάνω κιλά του βολάν/δίσκο-πλατώ του! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 8, 2011 Author Report Share Posted March 8, 2011 Θα ήθελα να κάνω μια θερμή παράκληση σε μέλη που παίρνουν αρχεία που έχουμε ανεβάσει εδώ μέσα, και τα οποία δημιουργήσαμε εμείς (αντιγράψαμε βασικά από τη βιβλιογραφία αλλά εμείς δημιουργήσαμε στην τελική τους μορφή τα αρχεία), ώστε να τα αναρτήσουν αλλού. Καλό θα ήταν να δίνουν credit ως προς το που τα βρήκαν, και από που προήλθαν. Το ανέβασα για όλους τους κατόχους CC φυσικά, οπότε με τιμά το ότι κάτι από εδώ επεκτάθηκε και αλλού, απλά ένοιωσα παράξενα όταν ήρθε στα χέρια μου αρχείο από άλλη κοινότητα το οποίο φέρει στις ιδιότητες του το όνομα μου χωρίς να γίνεται ουδεμία αναφορά ότι προήλθε από αυτό εδώ το φόρουμ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
targas Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 (edited) Θα ήθελα να κάνω μια θερμή παράκληση σε μέλη που παίρνουν αρχεία που έχουμε ανεβάσει εδώ μέσα, και τα οποία δημιουργήσαμε εμείς (αντιγράψαμε βασικά από τη βιβλιογραφία αλλά εμείς δημιουργήσαμε στην τελική τους μορφή τα αρχεία), ώστε να τα αναρτήσουν αλλού. Καλό θα ήταν να δίνουν credit ως προς το που τα βρήκαν, και από που προήλθαν. Το ανέβασα για όλους τους κατόχους CC φυσικά, οπότε με τιμά το ότι κάτι από εδώ επεκτάθηκε και αλλού, απλά ένοιωσα παράξενα όταν ήρθε στα χέρια μου αρχείο από άλλη κοινότητα το οποίο φέρει στις ιδιότητες του το όνομα μου χωρίς να γίνεται ουδεμία αναφορά ότι προήλθε από αυτό εδώ το φόρουμ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! τι ψαχνεις τωρα βρε Σιμο?ο τυπος το δουλευει καλα το copy-paste.μετα λοιπον το copy-paste της σελιδας http://www.skilia.gr/car-technical-issues/1547-car-shoes.html οπου την παρουσιασε σαν δικη του αποψη στο θεμα ελαστικων...το ιδιο εκανε και με το λινκ που παρεθεσες για την πιεση ελαστικων. Edited March 8, 2011 by targas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 8, 2011 Author Report Share Posted March 8, 2011 (edited) Δεν ψάχνω να βρω κάτι. Απλά με παραξένεψε όταν ερωτήθηκα "ρε συ Σίμο, αυτό το αρχείο από εσένα δεν το κατέβασα?", και ανοίγοντας το είδα ότι είναι το αρχειάκι που είχα ετοιμάσει για εδώ μέσα! Τα "πνευματικά δικαιώματα" δεν είναι δικά μου, αλλά της VW. Από την άλλη, στο ΕΛΣΑ έχει σεντόνι τις πιέσεις για διάφορα μοντέλα, και το εν λόγω αρχειάκι το δημιούργησα εγώ (για αυτό σκάλωσα ότι ήταν αστείο που είδα το όνομα μου μέσα στις ιδιότητες του αρχείου... στο πεδίο "author/συγγραφέας". Δικαίωμα του καθενός μέλους εδώ μέσα να μπαίνει, να παίρνει ότι θέλει και να το κάνει ότι θέλει (ανοιχτή κοινότητα είναι άλλωστε και σίγουρα δεν ανεβάζουμε μυστικά). Απλά θεωρώ με βάση τη λογική μου, πως όταν είμαστε μέλη σε διάφορες κοινότητες, και παίρνουμε κάτι από τη μια και το προβάλουμε σε μια άλλη, αν μη τι άλλο κάνουμε μια αναγνώριση είτε της δουλειάς του άλλου, είτε του τόπου όπου το βρήκαμε. Αυτό αποτελεί "άτυπο κανόνα" συγγραφής παγκοσμίως. Οποιος θέλει φυσικά τον σέβεται, και όποιος δεν θέλει όχι! Δικαίωμα του. Το είδα δεν μου άρεσε "αισθητικά" και το ανέφερα χωρίς να προσωποποιήσω ποιός το έκανε (γιατί ναι εκεί είναι τραγελαφικό, αν και με τιμάει δέκα φορές παραπάνω) Εγώ το είδα, το ανέφερα και αν θέλει ο οποιοσδήποτε το σέβεται! Δεν θα σκάσουμε κιόλας Edited March 8, 2011 by yositosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 τζαμπα ασχολειστε!!!!....καποια στιγμη θα το καταλαβουν κ οι (λιγοι) υπολοιποι κ θα μεινει μονος του να τρωγεται με τα ρουχα του. anyway πολυ καλο σιμο κ μαλλον θα πρεπει ν αρχισουμε να κοιταμε πιο συχνα την πιεση των ελαστικων μας.....εγω δε την κοιταω καθολου....ισως γιατι εχει κολλησει στο μυαλο μου οτι τις διαφορες στην πιεση θα μου την δειξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 8, 2011 Author Report Share Posted March 8, 2011 Αντώνη, εγώ όταν το είχα σκίσει το ελαστικό μόνο όταν έπεσε στο 20 από το 34 μου το έδειξε η ένδειξη! Επομένως καλό είναι να το κοιτάμε, και ακόμα καλύτερο να έχουμε ένα μετρητή πίεσης (πουλάνε τα καταστήματα με αξεσουάρ αυτοκινήτων) καθότι είναι σπάνιο να βρεις πιστόλι σε βενζινάδικο το οποίο να δείχνει σωστά νούμερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted March 9, 2011 Report Share Posted March 9, 2011 Ας πω και εγώ έστω και λίγο καθυστερημένα την άποψή μου με 2 λόγια σχετικά με το θέμα της πίεσης των ελαστικών. Η πίεση των ελαστικών είναι συνάρτηση του βάρους του αυτοκινήτου αλλά και της τελικής ταχύτητας που μπορεί αυτό ν΄αναπτύξει.Γι αυτό Σίμο υπάρχει και αυτή η διακύμανση την οποία ορθά παρατήρησες.Εσύ λοιπόν στο δικό σου cc πρέπει να βάζεις το λιγότερο 35 psi μπρος-πίσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theocris Posted March 9, 2011 Report Share Posted March 9, 2011 Θα ήθελα να κάνω μια θερμή παράκληση σε μέλη που παίρνουν αρχεία που έχουμε ανεβάσει εδώ μέσα, και τα οποία δημιουργήσαμε εμείς (αντιγράψαμε βασικά από τη βιβλιογραφία αλλά εμείς δημιουργήσαμε στην τελική τους μορφή τα αρχεία), ώστε να τα αναρτήσουν αλλού. Καλό θα ήταν να δίνουν credit ως προς το που τα βρήκαν, και από που προήλθαν. Το ανέβασα για όλους τους κατόχους CC φυσικά, οπότε με τιμά το ότι κάτι από εδώ επεκτάθηκε και αλλού, απλά ένοιωσα παράξενα όταν ήρθε στα χέρια μου αρχείο από άλλη κοινότητα το οποίο φέρει στις ιδιότητες του το όνομα μου χωρίς να γίνεται ουδεμία αναφορά ότι προήλθε από αυτό εδώ το φόρουμ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Έχεις δίκιο και θα ενημερώσω τον admin του γειτονικού forum να προσδιορίσει ότι το αρχείο το πήραμε από εδώ. Σίγουρα σε τιμά, αλλά παράλληλα δεν αποτελεί μομφή για οτιδήποτε περαιτέρω. Μου ανέφεραν ότι έχει αναρτηθεί ένα pdf ενδείξεων πίεσης ελαστικών και λόγω αποριών που είχαμε για το θέμα των πιέσεων (ιδιαίτερα για τα 235-35/19'') το ανεβάσα χωρίς αναφορά στον συγγραφέα-ερευνητή. Ευχαριστώ με τη σειρά μου για το αρχείο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 9, 2011 Author Report Share Posted March 9, 2011 Ας πω και εγώ έστω και λίγο καθυστερημένα την άποψή μου με 2 λόγια σχετικά με το θέμα της πίεσης των ελαστικών. Η πίεση των ελαστικών είναι συνάρτηση του βάρους του αυτοκινήτου αλλά και της τελικής ταχύτητας που μπορεί αυτό ν΄αναπτύξει.Γι αυτό Σίμο υπάρχει και αυτή η διακύμανση την οποία ορθά παρατήρησες.Εσύ λοιπόν στο δικό σου cc πρέπει να βάζεις το λιγότερο 35 psi μπρος-πίσω. Γιώργο, έτσι κλιμακωτά που βλέπω να το ανεβάζει, μάλλον στα 35 πρέπει να παίζει μαζί με τα δίλιτρα και ένα 18άρι Stage1, και κάπου στα 37 μάλλον ένα 18άρι Stage2, αλλά και ένα 2λιτρο Stage2 Βασικά, εκεί το έβαλα πλεον, και δεν είδα να κάνει τίποτα "χαζά". Δεν το στρέσαρα κιόλας για να δω αντιδράσεις ακόμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted March 9, 2011 Report Share Posted March 9, 2011 Έχεις δίκιο και θα ενημερώσω τον admin του γειτονικού forum να προσδιορίσει ότι το αρχείο το πήραμε από εδώ. Σίγουρα σε τιμά, αλλά παράλληλα δεν αποτελεί μομφή για οτιδήποτε περαιτέρω. Μου ανέφεραν ότι έχει αναρτηθεί ένα pdf ενδείξεων πίεσης ελαστικών και λόγω αποριών που είχαμε για το θέμα των πιέσεων (ιδιαίτερα για τα 235-35/19'') το ανεβάσα χωρίς αναφορά στον συγγραφέα-ερευνητή. Ευχαριστώ με τη σειρά μου για το αρχείο! Έστω και καθυστερημένα, Μπράβο σου που βρήκες το θάρρος να ποστάρεις . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgoschania Posted July 17, 2016 Report Share Posted July 17, 2016 Παιδες καλησπερα!!!! Ηθελα να ρωτησω κατα την δικη σας αποψη ποση πρεπει να ειναι η πιεση σε 18" λαστιχα για 1800 cc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted September 2, 2016 Report Share Posted September 2, 2016 On 17/7/2016 at 8:29 ΜΜ, Giorgoschania said: Παιδες καλησπερα!!!! Ηθελα να ρωτησω κατα την δικη σας αποψη ποση πρεπει να ειναι η πιεση σε 18" λαστιχα για 1800 cc. 32 και πάνω όχι κάτω από 32 φίλε μου το γράφει και στο πορτακι του ρεζερβουάρ μας 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...