vg1912 Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 Εχω εγκαταστησει τελευταια μια οθονη πολλαπλων ενδειξεων της VI monitor, το οποιο συνδεεται στην θυρα OBD2 και δειχνει πολλα στοιχεια λειτουργιας του αυτοκινητου (απο την ECU) οπως AFR (air flow rate), ignition advance, θερμοκρασια αερα στην εισαγωγη κ.α. Μια απο τις παραμετρους που δειχνει ειναι και η θερμοκρασια του καταλυτη που οταν το αμαξι δουλευει με πολυ φορτιο ειναι απο 880 ως και περιπου 920 βαθμοι κελσιου. Δεν ξερω ποια ειναι η κανονικη θερμοκρασια που πρεπει να φτανει ο καταλυτης στο δικο μας αμαξι (απο τον κατασκευαστη) αλλα ψαχνοντας βρηκα γενικα για τους καταλυτες οτι δουλευουν στους 850 βαθμους και αρχισα να ανησυχω επειδη εχω και το προγραμμα πρωτου σταδιου οποτε δεν ξερω αν αυτο αλλαζει κατι στο θεμα αυτο. Βεβαια δεν ξερω αν η θερμοκρασια καταλυτη μετριεται με αισθητηρα ή υπολογιζεται απο αλλες παραμετρους του κινητηρα. Το ερωτημα ειναι λοιπον αν ξερει καποιος σε τι θερμοκρασιες δουλευει φυσιολογικα ο καταλυτης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 28, 2011 Report Share Posted February 28, 2011 Υπό νορμάλ συνθήκες είναι στους 800C σύμφωνα με τη VW! Δεν μου φαίνεται και τρελή η απόκλιση σου, αλλά δεν έχω ιδέα από που μετράει. Την θερμοκρασία την είδα από το τεχνικό εγχειρίδιο του μοτέρ μας που έχω ήδη αναρτήσει εδώ: My link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...