Jump to content
yositosi

Ρύθμιση Wastegate Σε 1.8Tsi

Recommended Posts

Για να παρεις καλό λογκάρισμα σκάψε μια 4η αν έχεις δρόμο, ξεκινώντας από χαμηλά ως κόφτη! Ρεαλιστικά, με 4η αν το κάνεις αυτό θα έχεις περάσει οριακά τα 200χαω, οπότε ΘΕΛΕΙΣ δρόμο!!!

Εναλλακτικά, το ίδιο με 3η σχέση (από 2000-2500 στροφές ως τα κόκκινα - 6500+). Θεωρώ ότι η ουσία είναι να δεις τι κάνει σε όλο το φάσμα στροφών το αμάξι :thumbsup:

Σιμο προτιμω την τριτη επειδη για να δοκιμασω με τεταρτη θα πρεπει να μπω στην Εγνατια!

Link to comment
Share on other sites

Σιμο προτιμω την τριτη επειδη για να δοκιμασω με τεταρτη θα πρεπει να μπω στην Εγνατια!

καλημερα φιλε κανε ενα λογκ καναλι 3, 115, 120 σε αυτα θα λογκαρεις και ανοιξετα καντα μια αντιγραφη και μετα κανε μια επικοληση και θα τα δουμε καλυτερα με 4 ταχυτητα θα φανει ακομα καλυτερα γιατι φουσκονει πιο καλα η τουρμπινα :thumbsup: περιμενουμε νεα σου

Link to comment
Share on other sites

καλημερα φιλε κανε ενα λογκ καναλι 3, 115, 120 σε αυτα θα λογκαρεις και ανοιξετα καντα μια αντιγραφη και μετα κανε μια επικοληση και θα τα δουμε καλυτερα με 4 ταχυτητα θα φανει ακομα καλυτερα γιατι φουσκονει πιο καλα η τουρμπινα :whistling: περιμενουμε νεα σου

Οταν καλυτερεψει ο καιρος και στεγνωσουν οι δρομοι (ελπιζω συντομα) θα βγω για μετρησεις!

Θα ανεβασω τα αποτελεσματα εδω.

Τα λεμε.

Βασιλης

Link to comment
Share on other sites

Οταν καλυτερεψει ο καιρος και στεγνωσουν οι δρομοι (ελπιζω συντομα) θα βγω για μετρησεις!

Θα ανεβασω τα αποτελεσματα εδω.

Τα λεμε.

Βασιλης

οκ βασιλη περιμενουμε αποτελεσματα καλα πατηματα :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Οταν καλυτερεψει ο καιρος και στεγνωσουν οι δρομοι (ελπιζω συντομα) θα βγω για μετρησεις!

Θα ανεβασω τα αποτελεσματα εδω.

Ελπίζω να μην σκοπεύεις να οδηγάς και να κάνεις ταυτόχρονα τις μετρήσεις μόνος σου! :thumbsup:

Αν, και όταν κατέβεις κατά τα μέρη μας, αν θέλεις κανονίζουμε και πάμε κατά τα λημέρια του φωτογράφου μας (bairas) που έχει βρει δρόμο ανοιχτό, και ερημικό, ότι πρέπει για άφοβα σανιδώματα! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μην σκοπεύεις να οδηγάς και να κάνεις ταυτόχρονα τις μετρήσεις μόνος σου! :whistling:

Αν, και όταν κατέβεις κατά τα μέρη μας, αν θέλεις κανονίζουμε και πάμε κατά τα λημέρια του φωτογράφου μας (bairas) που έχει βρει δρόμο ανοιχτό, και ερημικό, ότι πρέπει για άφοβα σανιδώματα! :thumbsup:

Σιμο η μεθοδολογια μου για να κανω τις μετρησεις ειναι ασφαλης, δηλαδη:

Το λαπτοπ ειναι τοποθετημενο μεσα σε τσαντα μεταφορας που με τη σειρα της ειναι πιασμενη με ιμαντες στο καθισμα του συνοδηγου,

Αρχιζω τις μετρησεις σταματημενος και καταγραφω ολη τη διαδικασια χωρις να χειριζομαι κατι στον υπολογιστη,

Σταματαω το αμαξι και τερματιζω τη διαδικασια των μετρησεων με αποθηκευση του αρχειου.

Στο σπιτι επεξεργαζομαι το αρχειο .CSV που εχει δημιουργηθει απο το VCDS (VagCom) διαγραφοντας τα στοιχεια που δεν χρειαζομαι και κρατωντας αυτα που εχουν τις μετρησεις που θελω.

Ετσι μπορω να κανω και μονος μου οτι χρειαζεται χωρις να εχω αλλο ατομο στο αμαξι.

Βεβαια η προταση σου ειναι ευπροσδεκτη απλα πρεπει να δω ποτε θα ελθω προς τα μερη σας και να το κανονισουμε.

Τις επομενες μερες προβλεπεται καλος καιρος χωρις βροχες οποτε θα ξανακανω μετρησεις και θα τις ανεβασω να τις δειτε. :startle:

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να ανέβω βολτίτσα κατά Καβάλα. Θα μιλήσουμε αν είναι :thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να ανέβω βολτίτσα κατά Καβάλα. Θα μιλήσουμε αν είναι :thumbsup2:

OK, στειλε pm οταν ειναι να ερθεις. :growl:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον φιλοι μου τα καταφερα!

Βγηκα εχθες το απογευμα στην Εγνατια και εκανα καποια λογκαρισματα με το VagCom τα οποια ανεβαζω για να τα δειτε. Οι δοκιμες εγιναν δυο φορες με 4η (απο 2000 σαλ ως 6900 σαλ) και δυο με 6η (μια απο 3200 σαλ ως σχεδον τελικη στις 5250 σαλ και μια μεχρι τις 4000 σαλ)

Τελικα κανει over στα 0,9 bar περιπου (0,9 ως 0,94) στις 3000 σαλ και μετα κραταει γυρω στο 0,85 μεχρι τις 5300 σαλ.

Η ροπη που καταγραφει το VagCom εχει μεγιστη τιμη 310 Νm αλλα δεν ξερω πως την υπολογιζει κι αν ειναι αξιοπιστο το νουμερο ή εχει μεγαλη αποκλιση απο την πραγματικοτητα.

Ο MAF εδειξε μεχρι 169 g/s ψηλα και οι μοιρες αβανς ηταν 26 σχεδον στον κοφτη.

Περιμενω τα σχολια σας.

Βασιλης

6gear_test1.zip

4gear_test1.zip

4gear_test2.zip

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, οι πιέσεις που αναφέρεις να υποθέσω ότι είναι οι Actual. Τι requested έχει το πρόγραμμα σου?

Γενικά πάντως μου φαίνεται πολύ συντηρητικό σαν προσέγγιση :question:

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, οι πιέσεις που αναφέρεις να υποθέσω ότι είναι οι Actual. Τι requested έχει το πρόγραμμα σου?

Γενικά πάντως μου φαίνεται πολύ συντηρητικό σαν προσέγγιση :sorcerer:

Τωρα μπορεις να δεις και τα αρχεια μια και επρεπε να τα στειλω απο αλλο PC για να περασουν.

Σιμο οι πιεσεις ειναι actual οπως λες. Οι requested εχουν την ιδια μεγιστη τιμη ομως δεν συμπιπτουν και οι δυο μεγιστες (requested & actual) την ιδια στιγμη αλλα υπαρχει οπως θα επρεπε αλωστε καποια μικρη διαφορα χρονου μεταξυ τους.

Το προγραμμα ειναι συντηρητικο και αν επιβεβαιωθουν οι μεγιστες τιμες ροπης που εβγαλε το VagCom με το δυναμομετρο τοτε εχουν αποκλιση 30 Nm απο το μεγιστο που δινει η Superchips οποτε θα τους πιεσω για κατι καλυτερο.

Θα δουμε... :question:

Link to comment
Share on other sites

Η μέτρηση του vag-com είναι butt-dyno, κοινώς άκρως θεωρητικές! Ουσιαστικά βλέπει κάποιες παραμέτρους και σου λέει ότι "με βάση τη λογική και την υπάρχουσα δυναμική θα πρέπει να βγάζει τόσο". Αυτό δεν σημαίνει ότι ισχύει όμως... Από την άλλη δεν έχω ιδέα τι αποκλίσεις βγάζει με την πραγματικότητα (και δεν έχω δει πουθενά να υπάρχει κάποιος χρυσός κανόνας σύγκρισης).

Τώρα για το να "πιέσεις ή όχι", δεν ξέρω αν θα βγάλεις άκρη. Τι καύσιμο του βάζεις (άσχετο ερώτημα που μου ήρθε τώρα)?

Αν θέλεις να δεις αισθητές διαφορές πάντως, πας σε stage2 και τελειώνεις Βασίλη :question:

Link to comment
Share on other sites

Τωρα μπορεις να δεις και τα αρχεια μια και επρεπε να τα στειλω απο αλλο PC για να περασουν.

Σιμο οι πιεσεις ειναι actual οπως λες. Οι requested εχουν την ιδια μεγιστη τιμη ομως δεν συμπιπτουν και οι δυο μεγιστες (requested & actual) την ιδια στιγμη αλλα υπαρχει οπως θα επρεπε αλωστε καποια μικρη διαφορα χρονου μεταξυ τους.

Το προγραμμα ειναι συντηρητικο και αν επιβεβαιωθουν οι μεγιστες τιμες ροπης που εβγαλε το VagCom με το δυναμομετρο τοτε εχουν αποκλιση 30 Nm απο το μεγιστο που δινει η Superchips οποτε θα τους πιεσω για κατι καλυτερο.

Θα δουμε... :question:

λοιπον το αμαξι φαινεται να δουλευει πολυ καλα χωρις καποιο προβλημα .σαν προγραμμα απο οτι ειδα ειναι πολυ light, η ροπη να ξες αυτο που δειχνει το vag com ειναι συνηθως εντελως ακυρη οταν εχεις επανω πολλα περιφερειακα και με προγραμμα σταδιο 2 δηλαδη να εχει φαει πολυ σκαλισμα ο εγκεφαλος εσυ τωρα που εισαι τοσο light δεν εχεις πολλες αποκλεισεις απο την πραγματικοτητα να ξες γιατι οντως βαση εμπειριας που εχω αυτες οι πιεσεις που εχεις χαμηλα αντιχουν σε τετοια ροπη δηλαδη 30-31 κιλα αρα εισα κοπλε απο ροπη αρα εισαι κοντα στα 32 κιλα που υποσχετε η εταιρια απο αλογα που εκανα ενα υπολογισμο παιζεις στα 215-220 εκει γυρω εισαι αρα αυτα που σου λεει η εταιρια τα περνεις γενικως εισαι κοπλε και δεν εχεις καποιο θεμα τι βενζινη εχεις επανω?

Link to comment
Share on other sites

λοιπον το αμαξι φαινεται να δουλευει πολυ καλα χωρις καποιο προβλημα .σαν προγραμμα απο οτι ειδα ειναι πολυ light, η ροπη να ξες αυτο που δειχνει το vag com ειναι συνηθως εντελως ακυρη οταν εχεις επανω πολλα περιφερειακα και με προγραμμα σταδιο 2 δηλαδη να εχει φαει πολυ σκαλισμα ο εγκεφαλος εσυ τωρα που εισαι τοσο light δεν εχεις πολλες αποκλεισεις απο την πραγματικοτητα να ξες γιατι οντως βαση εμπειριας που εχω αυτες οι πιεσεις που εχεις χαμηλα αντιχουν σε τετοια ροπη δηλαδη 30-31 κιλα αρα εισα κοπλε απο ροπη αρα εισαι κοντα στα 32 κιλα που υποσχετε η εταιρια απο αλογα που εκανα ενα υπολογισμο παιζεις στα 215-220 εκει γυρω εισαι αρα αυτα που σου λεει η εταιρια τα περνεις γενικως εισαι κοπλε και δεν εχεις καποιο θεμα τι βενζινη εχεις επανω?

Βρε μουρλοκομείο, βάζε μια τελεία, άλλαξε μια παράγραφο! Κάθε φορά ΘΕΛΩ να διαβάσω τα post σου, αλλά μετά μου βγαίνουν τα μάτια :question::sorcerer::frantics:

Link to comment
Share on other sites

Βρε μουρλοκομείο, βάζε μια τελεία, άλλαξε μια παράγραφο! Κάθε φορά ΘΕΛΩ να διαβάσω τα post σου, αλλά μετά μου βγαίνουν τα μάτια :question::sorcerer::frantics:

σιμο το ξερω ολοι αυτο μου λενε και με κραζουν παντα :whistling: :whistling:

Link to comment
Share on other sites

λοιπον το αμαξι φαινεται να δουλευει πολυ καλα χωρις καποιο προβλημα .σαν προγραμμα απο οτι ειδα ειναι πολυ light, η ροπη να ξες αυτο που δειχνει το vag com ειναι συνηθως εντελως ακυρη οταν εχεις επανω πολλα περιφερειακα και με προγραμμα σταδιο 2 δηλαδη να εχει φαει πολυ σκαλισμα ο εγκεφαλος εσυ τωρα που εισαι τοσο light δεν εχεις πολλες αποκλεισεις απο την πραγματικοτητα να ξες γιατι οντως βαση εμπειριας που εχω αυτες οι πιεσεις που εχεις χαμηλα αντιχουν σε τετοια ροπη δηλαδη 30-31 κιλα αρα εισα κοπλε απο ροπη αρα εισαι κοντα στα 32 κιλα που υποσχετε η εταιρια απο αλογα που εκανα ενα υπολογισμο παιζεις στα 215-220 εκει γυρω εισαι αρα αυτα που σου λεει η εταιρια τα περνεις γενικως εισαι κοπλε και δεν εχεις καποιο θεμα τι βενζινη εχεις επανω?

Μαλιστα...

Την αληθεια θα την πει το δυναμομετρο!

Η ερωτηση που εχω να σας κανω ομως ειναι:

Αν το αμαξι μου βγαζει περιπου 215-220 αλογα και 30 κιλα ροπη τοτε τα αλλα προγραμματα πρωτου σταδιου με παραπανω πιεσεις τι βγαζουν 240 αλογα και 37 κιλα ροπη; Νομιζω οτι γενικα το πρωτο σταδιο δεν παει πανω απο 225 αλογα και 34 κιλα ροπη (απ'οσα διαβαζω στο internet) αρα αν ειμαι στα νουμερα που λες τοτε ειμαι καλα (καλυτερα λιγο χαμηλοτερα νουμερα παρα να εχω προβληματα αργοτερα).

Δηλαδη αν εβαζα ενα αλλο προγραμμα που υποσχεται πεισσοτερα θα ηταν πραγματικα περισσοτερα ή μουφες;

Η βενζινη που βαζω εδω και ενα μηνα ειναι η ΕΚΟ η 100αρα (δεν θυμαμαι ακριβως το ονομα). Βασικα βαζω αυτη τη βενζινη απο τη στιγμη που εβαλα το carbonio. Γενικα βαζω μονο 100αρα απο τη στιγμη που εβαλα το προγραμμα εδω και 10000 χλμ., οχι πως δεν εβαζα και πριν αλλα οχι παντα.

Σιμο για δευτερο σταδιο δεν με βλεπω γιατι φοβαμαι οτι θα γινω συχνος πελατης στα συνεργεια μια και το αμαξι δεν βγηκε και πολυ αξιοπιστο μεχρι τωρα (εγκεφαλακι κολωνας τιμονιου, αντλια νερου και τσιμουχα στο σαζμαν).

Αυτο που σκεφτομαι εναι να βαλω ενα intercooler απο S3 και τιποτε αλλο.

Τα λεμε :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα...

Την αληθεια θα την πει το δυναμομετρο!

Η ερωτηση που εχω να σας κανω ομως ειναι:

Αν το αμαξι μου βγαζει περιπου 215-220 αλογα και 30 κιλα ροπη τοτε τα αλλα προγραμματα πρωτου σταδιου με παραπανω πιεσεις τι βγαζουν 240 αλογα και 37 κιλα ροπη; Νομιζω οτι γενικα το πρωτο σταδιο δεν παει πανω απο 225 αλογα και 34 κιλα ροπη (απ'οσα διαβαζω στο internet) αρα αν ειμαι στα νουμερα που λες τοτε ειμαι καλα (καλυτερα λιγο χαμηλοτερα νουμερα παρα να εχω προβληματα αργοτερα).

Δηλαδη αν εβαζα ενα αλλο προγραμμα που υποσχεται πεισσοτερα θα ηταν πραγματικα περισσοτερα ή μουφες;

Η βενζινη που βαζω εδω και ενα μηνα ειναι η ΕΚΟ η 100αρα (δεν θυμαμαι ακριβως το ονομα). Βασικα βαζω αυτη τη βενζινη απο τη στιγμη που εβαλα το carbonio. Γενικα βαζω μονο 100αρα απο τη στιγμη που εβαλα το προγραμμα εδω και 10000 χλμ., οχι πως δεν εβαζα και πριν αλλα οχι παντα.

Σιμο για δευτερο σταδιο δεν με βλεπω γιατι φοβαμαι οτι θα γινω συχνος πελατης στα συνεργεια μια και το αμαξι δεν βγηκε και πολυ αξιοπιστο μεχρι τωρα (εγκεφαλακι κολωνας τιμονιου, αντλια νερου και τσιμουχα στο σαζμαν).

Αυτο που σκεφτομαι εναι να βαλω ενα intercooler απο S3 και τιποτε αλλο.

Τα λεμε :shocked:

κοιτα φιλε βαση γραμμαριων τοσο εισαι 215-220 τωρα εαν βγαλει 210 ενταξει δεν ειναι και τρομερη διαφορα οσο για ενα καλο σταδιο 1 μπορει να πιασει εως και 230 αλογα με 36-37 κιλα ροπης αρα εσενα ειναι πολυ lihgt σε σχεση με τα αγρια σταδια 1 αλλα και ετσι με αυτες τις πιεσεις μια χαρα εισαι και παλι το καλο ειναι ειναι οτι σου υποσχετε τοσα εβγαλες φιλε αλλες εταιριες υποσχονται αλλα και δεν τα βλεπεις ουτε στο ονειρο σου εσυ τουλαχιστον δεν εχεις τετοιο θεμα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, εφόσον είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΚΟ 100άρα, και όχι μαιμουδιές... θεωρώ ότι είναι η καλύτερη βενζίνη για αυτό το μοτέρ. Παλαιότερα είχα δει μετρήσεις και απέδιδε τα μέγιστα σε 1.8TSi όπου την δοκίμαζαν (Leon για την ακρίβεια).

Για τις ιπποδυνάμεις και τις ροπές, τα πάντα εξαρτώνται από την προσεγγιση του κάθε προγραμματιστή! Εγώ τα "πολύ τσιτωμένα" λιγάκι τα φοβάμαι. Η ουσία είναι να βγει μεν η δύναμη, αλλα μετά να ελεγχθεί και μέσω logs το αμάξι ότι πράγματι το μοτέρ δουλεύει σωστά.

Τώρα όσον αφορά το Stage2, και παλι εξαρτάται. Μπορείς να κάνεις μια συντηρητική προσέγγιση όπου δεν θα πας για ΤΑ νούμερα, μπορείς να κάνεις μια μέση προσέγγιση όπου θα κυνηγήσεις και το κάτι παραπάνω, και μπορείς να κάνεις και φούλ επίθεση όπου θα επιδιώξεις τον τελευταίο ίππο. Η ουσία όμως παραμένει ότι τα "συνεργεία" αρχίζουν όταν αρχίζεις να το στρεσάρεις το αμάξι σαν οδηγός, είτε το έχεις στοκ, είτε το έχεις stage3... όπου απλα στην τελευταία περίπτωση π.χ. έχεις μεγαλύτερα περιθώρια να το σακατέψεις :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, εφόσον είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΚΟ 100άρα, και όχι μαιμουδιές... θεωρώ ότι είναι η καλύτερη βενζίνη για αυτό το μοτέρ. Παλαιότερα είχα δει μετρήσεις και απέδιδε τα μέγιστα σε 1.8TSi όπου την δοκίμαζαν (Leon για την ακρίβεια).

Για τις ιπποδυνάμεις και τις ροπές, τα πάντα εξαρτώνται από την προσεγγιση του κάθε προγραμματιστή! Εγώ τα "πολύ τσιτωμένα" λιγάκι τα φοβάμαι. Η ουσία είναι να βγει μεν η δύναμη, αλλα μετά να ελεγχθεί και μέσω logs το αμάξι ότι πράγματι το μοτέρ δουλεύει σωστά.

Τώρα όσον αφορά το Stage2, και παλι εξαρτάται. Μπορείς να κάνεις μια συντηρητική προσέγγιση όπου δεν θα πας για ΤΑ νούμερα, μπορείς να κάνεις μια μέση προσέγγιση όπου θα κυνηγήσεις και το κάτι παραπάνω, και μπορείς να κάνεις και φούλ επίθεση όπου θα επιδιώξεις τον τελευταίο ίππο. Η ουσία όμως παραμένει ότι τα "συνεργεία" αρχίζουν όταν αρχίζεις να το στρεσάρεις το αμάξι σαν οδηγός, είτε το έχεις στοκ, είτε το έχεις stage3... όπου απλα στην τελευταία περίπτωση π.χ. έχεις μεγαλύτερα περιθώρια να το σακατέψεις :shocked:

να πω κατι βασιλη και σταδιο 2 να βαλεις απο οτι βλεπω παλι light θα ειναι εαν παρω απο το σταδιο 1 ,αρα το σταδιο 2 δεν θα ξεπερνα λογικα τα 235-240 εμ 35 κιλα ροπης λογικα αρα και παλι safe θα εισαι χωρις κανενα προβλημα αρα ρωτα να δεις τι παιζει και εαν ειναι βαλτο γνωμη μου να ξες δεν θα ξεπερασεις το 1,2 οβερ με 0,7 στις 6000 που τωρα εισαι 0.56 αρα μιλαμε μονο για 0,14 παραπανω σιγα το πραγμα τεσπα εσυ αποφασιζεις :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Σιμο, το πρατηριο της ΕΚΟ που βαζω 100αρα ειναι πολυ αξιοπιστο απ'οτι λενε ολοι οσοι βαζουν εκει (και ρωτησα πολλους) αλλα οπως ξερεις τα ΕΚΟ ειναι λιγο ακριβοτερα απο πχ AEGEAN οπου εβαζα πριν 100αρα και δεν ειχα προβληματα ποτε. Απλα οπως λες η ΕΚΟ απ'οτι διαβαζω ταιριαζει πιο καλα στο αμαξι μας.

Οσο για BP δεν ξερω γιατι δεν εβαλα ποτε και η Shell νομιζω οτι αγριευει τον κινητηρα σαν λειτουργια και ειναι και η πιο ακριβη.

Οσο για το stage 2 προγραμμα συνφωνω απολυτα μαζι σου σε ολα.

Τασο, ρωτησα στη Superchips στην Αγγλια για προγραμμα stage 2 και μου ειπαν οτι δεν εχουν και οτι οταν εχουν θα με ειδοποιησουν, οποτε θα πρεπει να καταργησω αυτο που εχω και να παω σε αλλο προγραμμα δηλαδη να χασω τα 550 € που εδωσα για το προγραμμα της Superchips.

Βεβαια θα πρεπει να δωσω ετσι κι αλλιως και περιπου ενα χιλιαρικο για φουλ εξατμιση και καταλυτη (μπορει να κανω λαθος για την τιμη). Τελικα γυρω στα 2 χιλιαρικα για ολα (μαζι με το προγραμμα stage 2) που δεν θελω να τα διαθεσω μαζεμενα.

Σκεφτομαι εκτος του intercooler απο S3 να αλλαξω μονο ολο το συστημα εξατμισης με το προγραμμα που εχω τωρα. Φοβαμαι οτι θα μου πεταξει καποια σφαλματα οποτε θα πρεπει να παω αμεσως και σε προγραμμα stage 2 δηλαδη δωρο αδωρο. Μηπως υπαρχει ενδιαμεση λυση με το προγραμμα που εχω για να παω στα 230 αλογα περιπου;(αν εχω τωρα 210 λεμε...)

Τι λετε; :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Σιμο, το πρατηριο της ΕΚΟ που βαζω 100αρα ειναι πολυ αξιοπιστο απ'οτι λενε ολοι οσοι βαζουν εκει (και ρωτησα πολλους) αλλα οπως ξερεις τα ΕΚΟ ειναι λιγο ακριβοτερα απο πχ AEGEAN οπου εβαζα πριν 100αρα και δεν ειχα προβληματα ποτε. Απλα οπως λες η ΕΚΟ απ'οτι διαβαζω ταιριαζει πιο καλα στο αμαξι μας.

Οσο για BP δεν ξερω γιατι δεν εβαλα ποτε και η Shell νομιζω οτι αγριευει τον κινητηρα σαν λειτουργια και ειναι και η πιο ακριβη.

Οσο για το stage 2 προγραμμα συνφωνω απολυτα μαζι σου σε ολα.

Τασο, ρωτησα στη Superchips στην Αγγλια για προγραμμα stage 2 και μου ειπαν οτι δεν εχουν και οτι οταν εχουν θα με ειδοποιησουν, οποτε θα πρεπει να καταργησω αυτο που εχω και να παω σε αλλο προγραμμα δηλαδη να χασω τα 550 € που εδωσα για το προγραμμα της Superchips.

Βεβαια θα πρεπει να δωσω ετσι κι αλλιως και περιπου ενα χιλιαρικο για φουλ εξατμιση και καταλυτη (μπορει να κανω λαθος για την τιμη). Τελικα γυρω στα 2 χιλιαρικα για ολα (μαζι με το προγραμμα stage 2) που δεν θελω να τα διαθεσω μαζεμενα.

Σκεφτομαι εκτος του intercooler απο S3 να αλλαξω μονο ολο το συστημα εξατμισης με το προγραμμα που εχω τωρα. Φοβαμαι οτι θα μου πεταξει καποια σφαλματα οποτε θα πρεπει να παω αμεσως και σε προγραμμα stage 2 δηλαδη δωρο αδωρο. Μηπως υπαρχει ενδιαμεση λυση με το προγραμμα που εχω για να παω στα 230 αλογα περιπου;(αν εχω τωρα 210 λεμε...)

Τι λετε; :huh:

καλημερα φιλε βασιλη λοιπον πρωτα θελω να πας να κανεις μια δυναμομετρηση να δουμε ποσα τελικα εισαι και μετα εφοσον δουμε βαζεις μια ολοσωμη εξατμηση με 76αρι dp και 70 φ ολο το υπολοιπο μηπως αργοτερα εχεις κεφια και διαθεσεις τελικα αλλα 550 για προγραμμα γιαυτο δεν σου λεω πιο μικρη διασταση αλλιως και με 70 φουλ θα εισουν παλι κοπλε οχι οτι εαν βαλεις αλλα προγραμμα δεν θα σε καλυψει απλως ειναι καλυτερη σε αποδοση και θερμοκρασιες απλως και βαζεις και ενα καταλυτη 200αρι και εισαι κοπλε απλως για να μην αναψουν τα τσεκ οπως λες θα βαλεις ανταπτορες στους λ και θα εισαι κοπλε χωρις προβλημα απο εισαγωγη ειπες εχεις την carbonio? εαν ναι εισαι μια χαρα με αυτα που ειπα δηλαδη ενα φπε πιστευω τα 225 -230 να τα βγαλεις .τωρα εαν δεν θες να αλλαξεις προγραμμα ενταξει τοτε μην αλλαζεις αστο απλως εγω ειπα εφοσον υπαρχει για σενα η εταιρια να το βαλεις :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Βασίλη,

Για την πίεση σε συνάρτηση με τις μοίρες αβάνς, δεν νομίζω ότι υπάρχει άμεσος συσχετισμός. Το λέω ίσως αυθαίρετα καθότι στο δικό μου π.χ. που σε όλα τα performance settings δουλεύει ίδια πίεση (από όσο γνωρίζω), η διαφορά που γίνεται είναι στις μοίρες όπου και στο 3ο αν θυμάμαι καλά ανεβάζει τις μοίρες στις 33!

Για τα δυναμόμετρα, εγώ γνωρίζω 2 στην ευρύτερη περιοχή. Ενα του XXExelixis, και ένα του Στάθη στον Λαγκαδά. Και τα δύο είναι MAHA, οπότε σαν νούμερα δουλεύουν σωστά.

Για το "αποτέλεσμα", μιλάμε για ρολάρισμα με 4η ώστε να μην "καεί" το αμάξι επάνω στα ράουλα, χωρίς να πειραχτεί η ρύθμιση "braking". Αυτό που θα πρέπει να δούμε είναι τι ατμοσφαιρική πίεση θα δηλώσει ότι έχει! Η διορθωτική που δίνει ένα Maha αν η πίεση δεν είναι στο 1000+, αλλά σε 950, 960 ή 980 είναι μεγάλη, και πρακτικά το μόνο δυναμόμετρο το οποίο γνωρίζω να λειτουργεί σε τέτοιες συνθήκες είναι του Κοπανίδη στην Κοζάνη, όπου λόγω υψόμετρου ισχύει αυτή η ρύθμιση (έχει και weather station από δίπλα που δείχνει πραγματικές αξίες).

Του Μιχάλη δουλεύει σωστά, αλλά κάτι πήρε το αφτί μου ότι πάλι θα φύγει Αμερική για κανένα μήνα, οπότε τζίφος (ενώ χρεώνει και πολλά το ρολάρισμα). Του Στάθη, δεν το έχουμε δοκιμάσει, καθότι πέρσι που για πλακα με τον Αντώνη λέγαμε να τα βάλουμε πάνω δεν το δούλευε καθότι περίμενε να αλλάξει τους ανεμιστήρες του. (μπορούμε να μάθουμε αν θέλεις).

Για άλλα αν θέλεις, μπορώ να ρωτήσω το απόγευμα τα παιδιά καθότι θα πάω να βάλω επιτέλους το φλασάκι μου. Αν και δεν νομίζω να παίζει τίποτα άλλο αξιόλογο στη Θεσσαλονίκη. (αν εσύ έχεις κατά νου κανεναν πες μου για να ρωτήσω να μάθω) :huh:

Θεωρώ ότι δεν παίζει σε ένα Maha να δεις βλακείες, και θεωρώ ότι εφόσον δεν πας σαν υποψήφιος πελάτης για κάτι παραπάνω δεν έχουν κανένα λόγο να σου κάνουν καμία ματσακονιά (που πέρα από το braking, και τις ατμοσφαιρικές πιέσεις, άλλο μαγείρεμα για να γίνει θέλει πολύ σκάλιγμα ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Βασίλη,

Για την πίεση σε συνάρτηση με τις μοίρες αβάνς, δεν νομίζω ότι υπάρχει άμεσος συσχετισμός. Το λέω ίσως αυθαίρετα καθότι στο δικό μου π.χ. που σε όλα τα performance settings δουλεύει ίδια πίεση (από όσο γνωρίζω), η διαφορά που γίνεται είναι στις μοίρες όπου και στο 3ο αν θυμάμαι καλά ανεβάζει τις μοίρες στις 33!

Για τα δυναμόμετρα, εγώ γνωρίζω 2 στην ευρύτερη περιοχή. Ενα του XXExelixis, και ένα του Στάθη στον Λαγκαδά. Και τα δύο είναι MAHA, οπότε σαν νούμερα δουλεύουν σωστά.

Για το "αποτέλεσμα", μιλάμε για ρολάρισμα με 4η ώστε να μην "καεί" το αμάξι επάνω στα ράουλα, χωρίς να πειραχτεί η ρύθμιση "braking". Αυτό που θα πρέπει να δούμε είναι τι ατμοσφαιρική πίεση θα δηλώσει ότι έχει! Η διορθωτική που δίνει ένα Maha αν η πίεση δεν είναι στο 1000+, αλλά σε 950, 960 ή 980 είναι μεγάλη, και πρακτικά το μόνο δυναμόμετρο το οποίο γνωρίζω να λειτουργεί σε τέτοιες συνθήκες είναι του Κοπανίδη στην Κοζάνη, όπου λόγω υψόμετρου ισχύει αυτή η ρύθμιση (έχει και weather station από δίπλα που δείχνει πραγματικές αξίες).

Του Μιχάλη δουλεύει σωστά, αλλά κάτι πήρε το αφτί μου ότι πάλι θα φύγει Αμερική για κανένα μήνα, οπότε τζίφος (ενώ χρεώνει και πολλά το ρολάρισμα). Του Στάθη, δεν το έχουμε δοκιμάσει, καθότι πέρσι που για πλακα με τον Αντώνη λέγαμε να τα βάλουμε πάνω δεν το δούλευε καθότι περίμενε να αλλάξει τους ανεμιστήρες του. (μπορούμε να μάθουμε αν θέλεις).

Για άλλα αν θέλεις, μπορώ να ρωτήσω το απόγευμα τα παιδιά καθότι θα πάω να βάλω επιτέλους το φλασάκι μου. Αν και δεν νομίζω να παίζει τίποτα άλλο αξιόλογο στη Θεσσαλονίκη. (αν εσύ έχεις κατά νου κανεναν πες μου για να ρωτήσω να μάθω) :thumbsup:

Θεωρώ ότι δεν παίζει σε ένα Maha να δεις βλακείες, και θεωρώ ότι εφόσον δεν πας σαν υποψήφιος πελάτης για κάτι παραπάνω δεν έχουν κανένα λόγο να σου κάνουν καμία ματσακονιά (που πέρα από το braking, και τις ατμοσφαιρικές πιέσεις, άλλο μαγείρεμα για να γίνει θέλει πολύ σκάλιγμα ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ)

Σιμο μηπως εχεις ευκαιρο το τηλεφωνο του Μιχαλη στην XXExelixis γιατι για να βρω το site του θα φαω πολυ χρονο (σε αλλο PC το εχω στους σελιδοδεικτες αλλα δεν ειμαι εκει τωρα).

Ευχαριστω και τα λεμε. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι εκτος του intercooler απο S3 να αλλαξω μονο ολο το συστημα εξατμισης με το προγραμμα που εχω τωρα. Φοβαμαι οτι θα μου πεταξει καποια σφαλματα οποτε θα πρεπει να παω αμεσως και σε προγραμμα stage 2 δηλαδη δωρο αδωρο. Μηπως υπαρχει ενδιαμεση λυση με το προγραμμα που εχω για να παω στα 230 αλογα περιπου;(αν εχω τωρα 210 λεμε...)

Πρακτικά οι επιλογές σου είναι μετρημένες. Πρώτα από όλα όπως πολύ σωστά ανέφερες πας για S3 I/C, το οποίο φορεμένο θα σου βγει στα 500ευρώ περίπου. Δεν πρόσθεσες σε αυτό και την αλλαγή της σκάστρας που είναι άλλα 250ευρώ φορεμένη (κοστολογικά σε συμφέρει ενώ όλα θα είναι κατεβασμένα να την κάνεις την δουλειά μια και μια).

Τώρα για το κομμάτι της εξάτμισης. Οι επιλογές σου πρακτικά είναι δύο. Περίπτωση πρώτη όπου αγοράζεις το downpipe της APR (76άρι φυσικά), και κάνεις custom το πίσω μέρος (APR d/p υπολογίζεις μόνο του στα 800ευρώ, συν το κόστος μετά του εξατμισά για τη συνέχεια πίσω). Περίπτωση δεύτερη, όπου κάνεις μια turbo-back εξάτμιση, όπου και το κόστος θα το υπολογίζεις λίγο πανω από χιλιάρικο εφόσον θα βάλεις καλό καταλύτη (καταλύτης κοστίζει από 200 ως 450 ευρώ περίπου ανάλογα την ποιότητα και την μάρκα). Τώρα για τα "σφάλματα", εφόσον θα φορέσεις ΣΩΣΤΟ καταλύτη 200άρη, το θεωρώ απίθανο να σου πετάξει πετάξει σφάλμα. Αυτό σου το λέω λαμβάνοντας υπόψη ότι το αμάξι μου το είχα μερικές μέρες να ρολάρει με Revo1 και αλλαγμένη την εξάτμιση και άσχετα με τα θέματα της BSH, λαμπάκι λόγω καταλύτη δεν άναψε ποτέ!

Για την διατομή, θα συμφωνήσω με τον Τάσο. Αν σκοπεύεις να μείνεις σε setup 1 to 70αρι ίσως να σου καθήσει καλύτερα. Αν το έχεις δεδομένο ότι θα πας σε setup 2 τότε καρφωτός για 76άρι d/p. Δοκιμασμένη και επιβεβαιωμένη προσέγγιση αμέτρητες φορές από τόσο κόσμο με Leon2, αλλά και από την Milltek που αυτό έδωσε για το A3 :thumbsup:

Για την απόδοση, έτσι που το είδαμε σαν αίσθηση το αμάξι όταν ήμουν με Revo1 και performance setting 2 με τα περιφερειακά φορεμένα το νοιώθαμε στα 235-240 το πολύ άλογα χονδρικά (σαν αίσθηση). Μεγάλη διαφορά ουσιαστικά σε σχέση με τον κώδικα 2 ήταν και είναι στα αρπάγματα, και στο νεύρο που βγάζει σε όλο το εύρος στροφών (άλλες πιέσεις, άλλη αβανς, άλλα όλα)

οποτε θα πρεπει να καταργησω αυτο που εχω και να παω σε αλλο προγραμμα δηλαδη να χασω τα 550 € που εδωσα για το προγραμμα της Superchips.

Ρεαλιστικά, σοβαρό θέμα, το οποίο και εγώ αντιμετώπιζα όταν το σκεφτόμουν για Stage2 :thumbsup:

Γενικότερα τώρα για τις "αποδόσεις", το μόνο που έχω να πω είναι ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΝΤΖΕΣ! Ενα αμάξι τη δύναμη του δεν την δείχνει μόνο με το "peak BHP number" που ανακοινώνουν! Οταν κοιτάμε ένα γράφημα κοιτάμε 2 πράγματα, το εμβαδό της επιφάνειας ΚΑΤΩ από την καμπύλη, και δεύτερον την γραμμικότητα των καμπυλών (όσο πιο ίσιες, τόσο πιο καλά). Το να έχει σε κάποιες Χ δεδομένες στροφές ΑΛΟΓΑ, αλλά στο υπόλοιπο εύρος να είναι "χαμένο" δεν παει να πει τίποτα :thumbsup: . Το να σκίζεται επίσης στα ψηλά, και στο υπόλοιπο εύρος να μην υπάρχει, και παλι δεν λέει τίποτα, εκτός και αν το αμάξι προορίζεται για κόντρες. Κοινώς, είναι πολλά αυτά που πρέπει να κοιτάμε, ενώ οι εταιρείες πάντα με γνώμονα το "marketing" κάνουν τις όποιες ανακοινώσεις τους

Σιμο μηπως εχεις ευκαιρο το τηλεφωνο του Μιχαλη στην XXExelixis γιατι για να βρω το site του θα φαω πολυ χρονο (σε αλλο PC το εχω στους σελιδοδεικτες αλλα δεν ειμαι εκει τωρα).

Ευχαριστω και τα λεμε. :huh:

Δεν το έχω, θα σου το στείλω το βράδυ. Λογικά βέβαια παίζει να το έχει και ο Τάσος που έχει κάνει εκεί πρόγραμμα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Πρακτικά οι επιλογές σου είναι μετρημένες. Πρώτα από όλα όπως πολύ σωστά ανέφερες πας για S3 I/C, το οποίο φορεμένο θα σου βγει στα 500ευρώ περίπου. Δεν πρόσθεσες σε αυτό και την αλλαγή της σκάστρας που είναι άλλα 250ευρώ φορεμένη (κοστολογικά σε συμφέρει ενώ όλα θα είναι κατεβασμένα να την κάνεις την δουλειά μια και μια).

Τώρα για το κομμάτι της εξάτμισης. Οι επιλογές σου πρακτικά είναι δύο. Περίπτωση πρώτη όπου αγοράζεις το downpipe της APR (76άρι φυσικά), και κάνεις custom το πίσω μέρος (APR d/p υπολογίζεις μόνο του στα 800ευρώ, συν το κόστος μετά του εξατμισά για τη συνέχεια πίσω). Περίπτωση δεύτερη, όπου κάνεις μια turbo-back εξάτμιση, όπου και το κόστος θα το υπολογίζεις λίγο πανω από χιλιάρικο εφόσον θα βάλεις καλό καταλύτη (καταλύτης κοστίζει από 200 ως 450 ευρώ περίπου ανάλογα την ποιότητα και την μάρκα). Τώρα για τα "σφάλματα", εφόσον θα φορέσεις ΣΩΣΤΟ καταλύτη 200άρη, το θεωρώ απίθανο να σου πετάξει πετάξει σφάλμα. Αυτό σου το λέω λαμβάνοντας υπόψη ότι το αμάξι μου το είχα μερικές μέρες να ρολάρει με Revo1 και αλλαγμένη την εξάτμιση και άσχετα με τα θέματα της BSH, λαμπάκι λόγω καταλύτη δεν άναψε ποτέ!

Για την διατομή, θα συμφωνήσω με τον Τάσο. Αν σκοπεύεις να μείνεις σε setup 1 to 70αρι ίσως να σου καθήσει καλύτερα. Αν το έχεις δεδομένο ότι θα πας σε setup 2 τότε καρφωτός για 76άρι d/p. Δοκιμασμένη και επιβεβαιωμένη προσέγγιση αμέτρητες φορές από τόσο κόσμο με Leon2, αλλά και από την Milltek που αυτό έδωσε για το A3 :huh:

Για την απόδοση, έτσι που το είδαμε σαν αίσθηση το αμάξι όταν ήμουν με Revo1 και performance setting 2 με τα περιφερειακά φορεμένα το νοιώθαμε στα 235-240 το πολύ άλογα χονδρικά (σαν αίσθηση). Μεγάλη διαφορά ουσιαστικά σε σχέση με τον κώδικα 2 ήταν και είναι στα αρπάγματα, και στο νεύρο που βγάζει σε όλο το εύρος στροφών (άλλες πιέσεις, άλλη αβανς, άλλα όλα)

Ρεαλιστικά, σοβαρό θέμα, το οποίο και εγώ αντιμετώπιζα όταν το σκεφτόμουν για Stage2 :thumbsup:

Γενικότερα τώρα για τις "αποδόσεις", το μόνο που έχω να πω είναι ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΝΤΖΕΣ! Ενα αμάξι τη δύναμη του δεν την δείχνει μόνο με το "peak BHP number" που ανακοινώνουν! Οταν κοιτάμε ένα γράφημα κοιτάμε 2 πράγματα, το εμβαδό της επιφάνειας ΚΑΤΩ από την καμπύλη, και δεύτερον την γραμμικότητα των καμπυλών (όσο πιο ίσιες, τόσο πιο καλά). Το να έχει σε κάποιες Χ δεδομένες στροφές ΑΛΟΓΑ, αλλά στο υπόλοιπο εύρος να είναι "χαμένο" δεν παει να πει τίποτα :thumbsup: . Το να σκίζεται επίσης στα ψηλά, και στο υπόλοιπο εύρος να μην υπάρχει, και παλι δεν λέει τίποτα, εκτός και αν το αμάξι προορίζεται για κόντρες. Κοινώς, είναι πολλά αυτά που πρέπει να κοιτάμε, ενώ οι εταιρείες πάντα με γνώμονα το "marketing" κάνουν τις όποιες ανακοινώσεις τους

Δεν το έχω, θα σου το στείλω το βράδυ. Λογικά βέβαια παίζει να το έχει και ο Τάσος που έχει κάνει εκεί πρόγραμμα :thumbsup:

Σιμο δες στο link της Superchips τα γραφηματα για την ισχυ και τη ροπη που δινουν για το προγραμμα που φοραω: http://www.mybluefin.co.uk/curves/VAG%201.8%20TSi%20160.pdf

Αμφιβαλλω πολυ αν η καμπυλη της ροπης που βγαζω τωρα ειναι η ιδια - θα κανω τις καμπυλες στο EXCEL συμφωνα με τις μετρησεις του VAG-COM και θα δω.

Καταλυτη 200αρι ποιον φορας;

Σκαστρα της Forge ή αλλη; Η δικια του δεν αντεχει;

Παντως με 230-240 αλογα και 32-35 κιλα ροπη θα ειμαι ευχαριστημενος.

Θα ψαξω με google για το site του XXExelixis (ειναι υπο κατασκευη, θα το βρω οπως και να'χει).

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.