Jump to content
targas

Zάντες 19"

Recommended Posts

Ξερει καποιος αν οι εν λογω ζαντες κυκλοφορουν στο ελληνικο εμποριο??

http://www.pyspeed.com/AU521-OEM-Replica-A5-Style-Audi-VW-19-inch-Wheels-p/oem-vw101-19.htm

για οσους δεν γνωριζουν...τις φοραει αυτο...

http://www.autoblog.com/2008/11/05/sema-2008-volkswagen-super-cc-performance-concept/

και επειδη σε αλλη ενοτητα Σιμο,ρωτας για λαστιχα....το SEMA yokohama φοραει...λες???

Edited by targas
Link to comment
Share on other sites

Ξερει καποιος αν οι εν λογω ζαντες κυκλοφορουν στο ελληνικο εμποριο??

http://www.pyspeed.com/AU521-OEM-Replica-A5-Style-Audi-VW-19-inch-Wheels-p/oem-vw101-19.htm

για οσους δεν γνωριζουν...τις φοραει αυτο...

http://www.autoblog.com/2008/11/05/sema-2008-volkswagen-super-cc-performance-concept/

και επειδη σε αλλη ενοτητα Σιμο,ρωτας για λαστιχα....το SEMA yokohama φοραει...λες???

Χαχαχ, μην το δει ο Αντώνης, που είναι και το 2λιτρο της APR αυτό το SEMA! Θα πεθάνει.

Παρεπιπτόντως, το εν λόγω site (που έχει και άλλα όμορφα) παραδίδει ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ! Αν βάλεις κάτω δολάριο ισοτιμία, με δασμούς/φόρους είσαι κάπου στα 1100ευρώ, που είναι βατό νούμερο αν φυσικά τα υπολογίζω σωστά (χωρίς τα λάστιχα και εφόσον με τον όρο σετ εννοούνε τετράδα).

Αν ψήνεσαι να πας για 19άρα, μου πουλάς τους Ιντερλαγούς σου? :p:pic: Γιατί "κατσίκι" που να κοπανάει φοβάμαι να το κάνω εγώ. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Αν ψήνεσαι να πας για 19άρα, μου πουλάς τους Ιντερλαγούς σου? :p:whistling: Γιατί "κατσίκι" που να κοπανάει φοβάμαι να το κάνω εγώ. :pic:

κανενα προβλημα.... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

κανενα προβλημα.... :p

Αν το αποφασίσεις, σφύρα μου! Σοβαρά μιλάω ότι ενδιαφέρομαι για τους Ιντερλαγούς! :whistling:

Πάντως εγώ δεν ξέρω, τις φοβάμαι ρε φίλε τις 19άρες. Δεν θα σκληρύνει πολύ? Και το όλο θέμα ρέπλικα είναι και λίγο λαχείο. Μπορεί να βρεις ρέπλικα από πολύ καλό εργοστάσιο, και μπορεί να βρεις ρέπλικα που αντί για αλουμίνιο είναι zink της κακιάς ώρας.

Και το βασικότερο κόλλημα μου ήταν αυτό που μου είχε πει ο dimis όταν τον είχα δει εδώ Θεσσαλονίκη. Οταν από την 17άρα, πήγε στην 18άρα παρατήρησε αισθητή πτώση τόσο στο τελίκιασμα, όσο και στο ρυθμό που έπιανε το τελίκιασμα από κάποια ταχύτητα και πανω (και είναι και προγραμματισμένος, και το βασικότερο είναι και σοβαρότατος άνθρωπος, οπότε δεν θεωρώ ότι θα μου έλεγε βλακεία)! Δεν μπορώ να φανταστώ επομένως πόσο παραπάνω θα σε κόψει μια 19άρα. Δεν το έχω ψάξει, οπότε όλα τα παραπάνω είναι ρητορικοί προβληματισμοί (αισθητικά το 19" το θεωρώ πολύ όμορφο αν η ζάντα δένει με το αμάξι)

Link to comment
Share on other sites

Αν το αποφασίσεις, σφύρα μου! Σοβαρά μιλάω ότι ενδιαφέρομαι για τους Ιντερλαγούς! :whistling:

Πάντως εγώ δεν ξέρω, τις φοβάμαι ρε φίλε τις 19άρες. Δεν θα σκληρύνει πολύ? Και το όλο θέμα ρέπλικα είναι και λίγο λαχείο. Μπορεί να βρεις ρέπλικα από πολύ καλό εργοστάσιο, και μπορεί να βρεις ρέπλικα που αντί για αλουμίνιο είναι zink της κακιάς ώρας.

Και το βασικότερο κόλλημα μου ήταν αυτό που μου είχε πει ο dimis όταν τον είχα δει εδώ Θεσσαλονίκη. Οταν από την 17άρα, πήγε στην 18άρα παρατήρησε αισθητή πτώση τόσο στο τελίκιασμα, όσο και στο ρυθμό που έπιανε το τελίκιασμα από κάποια ταχύτητα και πανω (και είναι και προγραμματισμένος, και το βασικότερο είναι και σοβαρότατος άνθρωπος, οπότε δεν θεωρώ ότι θα μου έλεγε βλακεία)! Δεν μπορώ να φανταστώ επομένως πόσο παραπάνω θα σε κόψει μια 19άρα. Δεν το έχω ψάξει, οπότε όλα τα παραπάνω είναι ρητορικοί προβληματισμοί (αισθητικά το 19" το θεωρώ πολύ όμορφο αν η ζάντα δένει με το αμάξι)

κοιτα να δεις,η αληθεια ειναι οτι και μενα με προβληματιζει αυτο το πραγμα.νομιζω οτι με τις 19αρες τα αρνητικα θα ειναι περισσοτερα απο τα θετικα.

σαν θετικο μπορω να πω οτι θα ειναι μονο το αισθητικο γιατι ολα τα υπολοιπα ειναι αρνητικα.βεβαια συνυπολογιζω το γεγονος οτι εχω 18αρες και δεν συγκρινω 15αρες με 19αρες.νομιζω οτι οι 18αρες για το αυτοκινητο μας ειναι το οριο οχι απο θεμα αισθητικης αλλα απο θεμα πρακτικης.το αμαξι με 19αρες και 35αρι προφιλ θα διαβαζει την παραμικρη ανωμαλια του δρομου και θα τη μεταφερει στο τιμονι πραγμα που θα ειναι κουραστικο.επισης νομιζω οτι θα ειναι και πιο θορυβωδες αφου η ζαντα θα ειναι πολυ πιο κοντα στο οδοστρωμα.

τωρα για θεματα προσφυσης και αμεσοτητας του τιμονιου δεν θελω να τα αναλυσω γιατι οι αποψεις ειναι πολλες και διαφορετικες.απλα νομιζω οτι το 235/35/19 δεν εχει καλυτερη προσφυση απο το 235/40/18 αφου μιλαμε για το ιδιο πελμα και συνολικα για πολυ μικρη διαφορα μεταξυ των δυο τροχων.

Link to comment
Share on other sites

κοιτα να δεις,η αληθεια ειναι οτι και μενα με προβληματιζει αυτο το πραγμα.νομιζω οτι με τις 19αρες τα αρνητικα θα ειναι περισσοτερα απο τα θετικα.

σαν θετικο μπορω να πω οτι θα ειναι μονο το αισθητικο γιατι ολα τα υπολοιπα ειναι αρνητικα.βεβαια συνυπολογιζω το γεγονος οτι εχω 18αρες και δεν συγκρινω 15αρες με 19αρες.νομιζω οτι οι 18αρες για το αυτοκινητο μας ειναι το οριο οχι απο θεμα αισθητικης αλλα απο θεμα πρακτικης.το αμαξι με 19αρες και 35αρι προφιλ θα διαβαζει την παραμικρη ανωμαλια του δρομου και θα τη μεταφερει στο τιμονι πραγμα που θα ειναι κουραστικο.επισης νομιζω οτι θα ειναι και πιο θορυβωδες αφου η ζαντα θα ειναι πολυ πιο κοντα στο οδοστρωμα.

τωρα για θεματα προσφυσης και αμεσοτητας του τιμονιου δεν θελω να τα αναλυσω γιατι οι αποψεις ειναι πολλες και διαφορετικες.απλα νομιζω οτι το 235/35/19 δεν εχει καλυτερη προσφυση απο το 235/40/18 αφου μιλαμε για το ιδιο πελμα και συνολικα για πολυ μικρη διαφορα μεταξυ των δυο τροχων.

Δεν μπορώ να έχω άποψη επ'αυτού μιας και δεν το έχω δοκιμάσει Ηλία. Αισθητικά μου αρέσει, αλλά σίγουρα τα επίπεδα άνεσης χάνονται πολύ, οπότε για τα δικά μου γούστα, και δεδομένου του ότι οδηγάω CC και όχι S3, ή Cupra... δεν θα ήταν ποτέ μέσα στις επιλογές μου (ειδικά για Ελλάδα).

Αυτό όμως είναι εντελώς υποκειμενικό και άρα διαφορετικό για τον καθένα :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Ηλία, χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, προσωπικά οι Interlagos μου αρέσουν πολύ περισσότερο σαν σχέδιο από αυτές που σκέφτεσαι να πάρεις.

Επίσης και εγώ δεν θα τολμούσα να πάω στο συγκεκριμένο αμάξι σε 19". Εδώ και στις 18" και το σκέφτομαι, παρόλο που μου αρέσουν τόσο πολύ οι Interlagos (τις θεωρώ κλάσεις ανώτερες οπτικά από τις Phoenix 17" που φοράω εγώ).

Link to comment
Share on other sites

Το κομμάτι "ζάντες" το θεωρώ κάτι αυστηρά υποκειμενικό! Επομένως, υπάγεται στα εκάστοτε γούστα του καθενός... Προσωπικά σαν εικόνα η 19άρα μου αρέσει πολύ, αλλά γνωρίζω ότι η "μέση μου" δεν θα τις άντεχε. Από την άλλη, αν κάποιος το έχει παρει απόφαση ότι μπορεί να συμβιβαστεί με την απώλεια άνεσης, και γνωρίζει ότι θα πρέπει να προσέχει στο δρόμο τα "χαντάκια", τότε μαζί του! :faceless:

Link to comment
Share on other sites

Δειτε εδω εναν αποφασιστικο τυπο τι εκανε με τις ζαντες............ :tongue:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4982673-CC-What-I-Did-Here

......δειτε ολο το post του εχει συνεχεια ....... :sorcerer:

Edited by bairas
Link to comment
Share on other sites

Σαν να πηγαίνει γυναίκα για shopping ένα πράγμα... Έπρεπε να τα δοκιμάσει όλα :hyper: :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Για της 19 Lugano τι έχετε να πείτε;

Σκέφτομαι αντί για λάστιχα να αλλάξω ζάντες λάστιχα και να πάω σε 19. Το αμάξι έχει dcc και βοηθάει πολύ στο comfort.

Link to comment
Share on other sites

Για της 19 Lugano τι έχετε να πείτε;

Σκέφτομαι αντί για λάστιχα να αλλάξω ζάντες λάστιχα και να πάω σε 19. Το αμάξι έχει dcc και βοηθάει πολύ στο comfort.

Προχώρα ακάθεκτος

Κι εγώ έχω πάρει κατι 19άρες 

και με την 1η ευκαιρία θα τις κοτσάρω επάνω  8)

Όσο για τις lugano, περί ορέξεως .....  :drinks:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lugano από την άποψη ότι τεριαζουν με το CC και στο χρώμα του αμαξιου μου (χρυσό-καφέ) και ότι είναι πιο γερές από της ρεπλίκα.

Link to comment
Share on other sites

Lugano από την άποψη ότι τεριαζουν με το CC και στο χρώμα του αμαξιου μου (χρυσό-καφέ) και ότι είναι πιο γερές από της ρεπλίκα.

Τώρα με προκαλείς, ε ?   :crazy:

http://www.wspitaly.com/warranty-condictions.html

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον αυτό που εννοεί ο Γιώργος Κουμπάρε είναι ότι οι "εμπορίου" λόγω μείωσης βάρους, έχουν και πιο λεπτή "σάρκα" και επομένως είναι πιο ευπαθείς. Πάντως η εγγύηση που επισύναψες αναφέρει καλύψεις σωστής κατασκευής, και φυσικά δεν αναφέρει πουθενά θέματα ανθεκτικότητας (λογικότατο βέβαια).

 

Εγώ πάντως και με τις μαμά 17άρες, μετά απο κοπανηματάκια στους Ελληνικούς δρόμους (είχα βέβαια ανεβασμένες πιέσεις), στην αλλαγή ελαστικών... τις στείλαμε και ένα μηχανουργείο να έρθουν στα καλά τους... και το γύρισα στις μαμά πιέσεις για τον 18άρη κινητήρα με τα 160 άλογα! Οπότε 19άρα για Ελληνικούς δρόμους, ούτε με σφαίρες δεν θα έβαζα στο δικό μου τουλάχιστον ;)

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον αυτό που εννοεί ο Γιώργος Κουμπάρε είναι ότι οι "εμπορίου" λόγω μείωσης βάρους, έχουν και πιο λεπτή "σάρκα" και επομένως είναι πιο ευπαθείς. Πάντως η εγγύηση που επισύναψες αναφέρει καλύψεις σωστής κατασκευής, και φυσικά δεν αναφέρει πουθενά θέματα ανθεκτικότητας (λογικότατο βέβαια).

 

Εγώ πάντως και με τις μαμά 17άρες, μετά απο κοπανηματάκια στους Ελληνικούς δρόμους (είχα βέβαια ανεβασμένες πιέσεις), στην αλλαγή ελαστικών... τις στείλαμε και ένα μηχανουργείο να έρθουν στα καλά τους... και το γύρισα στις μαμά πιέσεις για τον 18άρη κινητήρα με τα 160 άλογα! Οπότε 19άρα για Ελληνικούς δρόμους, ούτε με σφαίρες δεν θα έβαζα στο δικό μου τουλάχιστον ;)

Εκτός από λαστιχάς (κατά το μπετατζής, μαρμαράς, σοβατζής κλπ κοσμιτικά επαγγέλματα)

σου θυμίζω ότι είμαι επίσης και Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος

Στη ρημάδα την Αντοχή Υλικών, λοιπόν, δεν αναφέρεται πουθενά

ότι το όριο θραύσης ή κάμψης ή στρέβλωσης ή κόπωσης ενός υλικού 

εξαρτάται από το βάρος ή το πάχος ή τη ''σάρκα'' του

Σωστό κράμα - Σωστή θερμική κατεργασία - Σωστή μηχανουργική επεξεργασία

εξασφαλίζουν ποιότητα υλικού

Όποιος τα κάνει αυτά, έχει και τα @@@@ να βάζει την υπογραφή του

στο προϊόν που παράγει και να εγγυάται (ΓΡΑΠΤΩΣ) την ποιότητά του στους καταναλωτές που το αγοράζουν.

 

Sorry φίλε yositosi  :give_rose:

Εκτός από λαστιχάς (κατά το μπετατζής, μαρμαράς, σοβατζής κλπ κοσμιτικά επαγγέλματα)

σου θυμίζω ότι είμαι επίσης και Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος

Στη ρημάδα την Αντοχή Υλικών, λοιπόν, δεν αναφέρεται πουθενά

ότι το όριο θραύσης ή κάμψης ή στρέβλωσης ή κόπωσης ενός υλικού 

εξαρτάται από το βάρος ή το πάχος ή τη ''σάρκα'' του

Σωστό κράμα - Σωστή θερμική κατεργασία - Σωστή μηχανουργική επεξεργασία

εξασφαλίζουν ποιότητα υλικού

Όποιος τα κάνει αυτά, έχει και τα @@@@ να βάζει την υπογραφή του

στο προϊόν που παράγει και να εγγυάται (ΓΡΑΠΤΩΣ) την ποιότητά του στους καταναλωτές που το αγοράζουν.

 

Sorry φίλε yositosi  :give_rose:

Και μια προσφορούλα, δώρο από τον λαστιχά της γειτονιάς σας  :air_kiss:

http://autoelastiki.gr/index.php/hikashop-menu-for-products-listing/product/80-wsp-italy-w444-ciprus

Link to comment
Share on other sites

Μα εννοείται αυτό που λες. Κλασικό παράδειγμα πχ μια Κινεζιά που είναι ότι να'ναι κράμα, είναι και ογκώδης και βαριά... και είναι και υπερευαίσθητη! Εντελώς "μπακάλικη" αναφορά έκανα! Αν μη τι άλλο αν παρει κάποιος μια "εξωτική" ζάντα, εννοείται ότι θα συνδυάσει τα πάντα, όπως χαμηλό βάρος αλλά και αντοχή καθότι τα υλικά θα είναι πιο προηγμένα.

 

Φυσικά η όποια σύγκριση έγινε με ζάντες της "σειράς" αλλά επώνυμες, ακριβώς όπως ειναι και οι εργοστασιακές. Οχι κορυφή, αλλά όχι και κακές από την άλλη. Με γνώμονα αυτή την "κατηγορία τιμών" πιστεύω ότι μια "ελαφρότερη" του εμπορίου θα ειναι πιο ευπαθής από ότι μια εργοστασιακή. Γενικότερα όμως, από όλα όσα λέτε, για το θέμα 19άρα σε Ελληνικό δρόμο, και αντίστοιχα τόσο χαμηλό προφίλ, πραγματικά έχω μεγάλο προβληματισμό

 

Υ.Γ. Τι μου ζητάς συγγνώμη? Τα προιόντα που εμπορεύεσαι δεν τα ξέρω, οπότε δεν έκανα καποια κριτική ως προς αυτά. Γενικότερα από ζάντες δεν ξέρω, καθότι ποτέ δεν ασχολήθηκα να το ψάξω για να κάνω αλλαγή :)

 

Y.Γ.2 Ως προς το λινκ που έδωσες, πολύ Golf για το CC... εμένα πάντα οπτικά μου άρεσε κάτι σαν την W565 του R8 (αλλά περί ορέξεως... να'χαμε να λέγαμε)

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Ωραίες ζάντες που τεριαζουν κατά δική μου προσωπική άποψη στο CC είναι η εργοστασιακή Lugano, Από την σειρά που έχει η AUDI στα RS4-RS5-RS6 και οι παλιές οι πεντακτινες με της διπλές ακτίνες αλλά και οι καινούργιες που φοράει το TTRS . Καλές και η R8 look.

Αυτές οι ζάντες Audi σε replica 19' είναι από ένα εργοστάσιο η από πολλά και παίζει κάποιες να είναι καλές σε ποιότητα και κάποιες άλλες όχι;

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Μα εννοείται αυτό που λες. Κλασικό παράδειγμα πχ μια Κινεζιά που είναι ότι να'ναι κράμα, είναι και ογκώδης και βαριά... και είναι και υπερευαίσθητη! Εντελώς "μπακάλικη" αναφορά έκανα! Αν μη τι άλλο αν παρει κάποιος μια "εξωτική" ζάντα, εννοείται ότι θα συνδυάσει τα πάντα, όπως χαμηλό βάρος αλλά και αντοχή καθότι τα υλικά θα είναι πιο προηγμένα.

 

Φυσικά η όποια σύγκριση έγινε με ζάντες της "σειράς" αλλά επώνυμες, ακριβώς όπως ειναι και οι εργοστασιακές. Οχι κορυφή, αλλά όχι και κακές από την άλλη. Με γνώμονα αυτή την "κατηγορία τιμών" πιστεύω ότι μια "ελαφρότερη" του εμπορίου θα ειναι πιο ευπαθής από ότι μια εργοστασιακή. Γενικότερα όμως, από όλα όσα λέτε, για το θέμα 19άρα σε Ελληνικό δρόμο, και αντίστοιχα τόσο χαμηλό προφίλ, πραγματικά έχω μεγάλο προβληματισμό

Αν το αμάξι κάνει χιλιόμετρα ΜΟΝΟ σε εθνικές (όπως το δικό μου passat), οι 19άρες είναι ΟΚ

Μέσα στην Αθήνα, άντε γεια  :db:

 

Υ.Γ. Τι μου ζητάς συγγνώμη? Τα προιόντα που εμπορεύεσαι δεν τα ξέρω, οπότε δεν έκανα καποια κριτική ως προς αυτά. Γενικότερα από ζάντες δεν ξέρω, καθότι ποτέ δεν ασχολήθηκα να το ψάξω για να κάνω αλλαγή :)

 

Y.Γ.2 Ως προς το λινκ που έδωσες, πολύ Golf για το CC... εμένα πάντα οπτικά μου άρεσε κάτι σαν την W565 του R8 (αλλά περί ορέξεως... να'χαμε να λέγαμε) Όχι, όχι καμμία σχέση η προσφορά με το CC. Ούτε με σφαίρες η W44 επάνω στο CC. Αυτή είναι μόνο για GOLF-POLO

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Διάσταση λάστιχου στην ζάντα 235/35/19.

Αν θέλεις να βάλεις πιο μεγάλο πέλμα πας σε 245/35/19 η 245/40/19. 255/35/19 η 255/30/19;

Μεταχειρισμενες πενταμπρατσες ζάντες 19' από porsche με ανταπτορα για να τεριαζει το καρέ, λογικά είναι από καλό κράμα....

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Tι νούμερο έχει η ζάντα μας? ΕΤ35? 

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Οπότε με ΕΤ45 η ζάντα σε 19Χ8 θα μπαίνει λίγο πιο μέσα και η ΕΤ35 θα βγαίνει πιο έξω? 

 

Σε 19Χ8 μέχρι τι πέλμα χωράει μπορεί να πάρει 255 η μέχρι 245?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.