Jump to content
vg1912

Βοηθεια Για Vag-Com Measuring Blocks.

Recommended Posts

Τάσο μην το γελάς πάντως! Εμένα την πιο "μουρλή" και "νευρασθενική" συμπεριφορά την είχα μεταξύ "φλασαρισμάτων"! Ειδικά όταν το αμάξι το είχα βγάλει βόλτα με την BSH και χωρίς MAF ήταν πολύ απλά αλλού η όλη κατάσταση... ο ορισμός του "brutal"!

Αντιθέτως τώρα που το έχω ξανά "βάλε μπρος - οδήγα 2 χλμ μέσα στην πολη - πάρκαρε" και μετά το αντίστροφο, το βλέπω ότι το αμάξι πολύ απλα έχει "χάσει" σε ισχύ και όταν το βγάζω για σανίδωμα λιγάκι είναι πεσμένο!

Εχει κανένας κάποιο link να μου δώσει για ΣΙΓΟΥΡΗ αγορά καλωδίου σας παρακαλώ? Καιρός να τσιμπήσω και εγώ ένα και να ασχοληθώ λιγάκι και με αυτό το σπορ (έχω carbon fiber Vaio κιόλας... θα το παίξω και mega-tuner μετά :tongue: :twitch: :blush: )

Link to comment
Share on other sites

ασε ρε που ρωτησες και εσυ και εχει δικαιο ο σιμος :twitch: :blush::thumbsup::roadrage: :roadrage: :roadrage::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Xaxxa :tongue: και ομως φιλε ρωτησα,και οχι μηχανικο,αλλα προγραμματιστη που ασχολειται με αγραφους εγκεφαλους <LINKS> o οποιος μου ειπε οτι αυτος ειναι σωστος τροπος για reset του adaptation!!!

Link to comment
Share on other sites

Τάσο μην το γελάς πάντως! Εμένα την πιο "μουρλή" και "νευρασθενική" συμπεριφορά την είχα μεταξύ "φλασαρισμάτων"! Ειδικά όταν το αμάξι το είχα βγάλει βόλτα με την BSH και χωρίς MAF ήταν πολύ απλά αλλού η όλη κατάσταση... ο ορισμός του "brutal"!

Αντιθέτως τώρα που το έχω ξανά "βάλε μπρος - οδήγα 2 χλμ μέσα στην πολη - πάρκαρε" και μετά το αντίστροφο, το βλέπω ότι το αμάξι πολύ απλα έχει "χάσει" σε ισχύ και όταν το βγάζω για σανίδωμα λιγάκι είναι πεσμένο!

Εχει κανένας κάποιο link να μου δώσει για ΣΙΓΟΥΡΗ αγορά καλωδίου σας παρακαλώ? Καιρός να τσιμπήσω και εγώ ένα και να ασχοληθώ λιγάκι και με αυτό το σπορ (έχω carbon fiber Vaio κιόλας... θα το παίξω και mega-tuner μετά :tongue: :twitch: :blush: )

ελα ρε φιλε πλακα κανω ουτε πλακα δεν σηκωνεται δηλαδη ξερω τι παιζει και σου ειπα εξαρχης δεν ξερω αλλα παιζει κιολας αυτο που λες δεν ημουν καθετως και ειπα κιολας οτι μαθαμε και κατι καινουργιο απλως τον γιαννη πειραζω λιγο .οκ σορυ παιδες .οσο για το καλωδιο σιμακο απο εδω το πηρα εγω και σου ερχετε κατευθειαν http://www.ioffer.com/i/newest-vag-com-vcds-vag-com-10-6-2-interface-vag-106-200868242

ειναι η τελευταια εκδοση σιμο να ξες και ειναι σε πολυ καλη τιμη τσιμπατο παρτο ειναι σωτηρια για πολλα πραγματα φιλε :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Μην ψαρώνεις βρε χαμένε! Χαβαλέ κάνουμε... :tongue: :twitch:

*** Ευχαριστώ για το λινκ! Η τιμή είναι super! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Μην ψαρώνεις βρε χαμένε! Χαβαλέ κάνουμε... :tongue: :twitch:

*** Ευχαριστώ για το λινκ! Η τιμή είναι super! :lol:

δεν ψαρωνω ρεεεεεε ψαρωνουν οι παλιοι :blush::thumbsup::roadrage: :roadrage: :roadrage::lol: ειναι πολυ σουπερ η τιμη οντως

Link to comment
Share on other sites

δεν ψαρωνω ρεεεεεε ψαρωνουν οι παλιοι :tongue: :twitch: :blush::thumbsup::roadrage: :roadrage: ειναι πολυ σουπερ η τιμη οντως

Και το παρήγγειλα/πλήρωσα ήδη :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Και το παρήγγειλα/πλήρωσα ήδη :twitch:

αρε αυτα ειναι μπαμ μπαμ δεν προλαβα να στο δειξω το παραγγηλες κιολας εισαι πρωτος φιλε .αντε μετα θα εχουμε φροντιστηρια :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Δόξα το Θεό φίλε, είστε αρκετοί μέσα σε αυτό το φόρουμ που ξέρετε πέντε πραγματάκια να με βοηθήσετε οπότε δεν αγχώνομαι! Ούτως ή άλλως δεν το θέλω για τίποτα "προχωρημένο", απλά η τιμή ήταν αστεία για να μην το πάρω... Τόσα έσκασα για το SPS, στα 35 γιούρια με τη μεταφορά θα κολλούσαμε? :whistling:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Δόξα το Θεό φίλε, είστε αρκετοί μέσα σε αυτό το φόρουμ που ξέρετε πέντε πραγματάκια να με βοηθήσετε οπότε δεν αγχώνομαι! Ούτως ή άλλως δεν το θέλω για τίποτα "προχωρημένο", απλά η τιμή ήταν αστεία για να μην το πάρω... Τόσα έσκασα για το SPS, στα 35 γιούρια με τη μεταφορά θα κολλούσαμε? :w00t:

με το που το παρεις φιλε θα γυρισεις και θα πεις καποια στιγμη στον ευατο σου τι χαζομαρα εκανα που δεν το επερνα τοσο καιρο αυτο θα πεις φιλε πιστεψε με και οπως ειπες εδωσες τοσα λεφτα ηταν χαζομαρα να μην εδινες και αλλα 35 για να παρεις ενα εργαλειο γιατι εαν το σκεφτεις εργαλειο ειναι που σε βοηθαει σε πολλα πραγματα για να δεις πως δουλευει το αμαξακι σου :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Σιμο απο εκει εχω αγορασει και εγω το δικο μου,και ειναι οπως ειπε και ο Τασος η τελευταια εκδοση :w00t:

Τασαρε Μακαρι ολοι να ειχαν την διαθεση να βοηθησουν και συμβουλεψουν οπως εσυ!!! :whistling:

Edited by souls A3
Link to comment
Share on other sites

Σιμο απο εκει εχω αγορασει και εγω το δικο μου,και ειναι οπως ειπε και ο Τασος η τελευταια εκδοση :w00t:

Τασαρε Μακαρι ολοι να ειχαν την διαθεση να βοηθησουν και συμβουλεψουν οπως εσυ!!! :whistling:

μα γιαυτο ειμαστε εδω ρε γιαννη για να βοηθαμε ο ενας τον αλλο κανεις δεν ειναι γεννημενος και τα ξερει ολα ολοι μαθαινουμε .αρα καλο ειναι ολοι μας να εχουμε την διαθεση ωστε να βοηθιομαστε μεταξυ μας :sword:

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως μετράμε και τι ακριβώς στο block 31 (λάμδα), τι μας δείχνει, τι σημαίνει βασικά η εκάστοτε τιμή, και τι είναι καλό αλλά και τι κακό...

Επειδή έχω μπερδευτεί λιγάκι :good:

Link to comment
Share on other sites

από όσο γνωρίζω κάνεις ένα πάτημα από χαμηλές στροφές μέχρι τα κόκκινα ,πχ με 3η-

στα blocks βάλε και ένα που να μετράει την ταχυτητα για να βλέπεις τις στροφές -

στο πρωτο σου δειχνει το πραγματικό και στο δεύτερο το ζητουμενο

στο ρελαντι πχ εγώ έχω πραγματικο 0,98 και ζητουμενο 1

οσο ανεβαίνουν οι στροφές το μειγμα γίνεται πιο πλουσιο οποτε βλεπεις αυτην την τιμή να κατεβαίνει-

εμενα πχ φταενι 0,72 με ζητουμενο 0,78 -αυτο σημαινει ότι όταν το 1 = 14,7 (δηλ για έαν γραμμαριο βενζίνης έχουμε 14,7 αερα ) εκείνη την στιγμη εγώ έχω 1 βενζίνη για 10,5 αερα ,που σημαινει οτι είναι πλούσιο το μειγμα-

γενικα πρεπει να βλέπεις πλουσιο μειγμα ειδικα στις υψηλες στροφες -

αυτα εν ολίγοις :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, τι μοτέρ φοράς εσύ? Και τι λάμδα έχει? Narrowband ή Wideband?

Link to comment
Share on other sites

από όσο γνωρίζω κάνεις ένα πάτημα από χαμηλές στροφές μέχρι τα κόκκινα ,πχ με 3η-

στα blocks βάλε και ένα που να μετράει την ταχυτητα για να βλέπεις τις στροφές -

στο πρωτο σου δειχνει το πραγματικό και στο δεύτερο το ζητουμενο

στο ρελαντι πχ εγώ έχω πραγματικο 0,98 και ζητουμενο 1

οσο ανεβαίνουν οι στροφές το μειγμα γίνεται πιο πλουσιο οποτε βλεπεις αυτην την τιμή να κατεβαίνει-

εμενα πχ φταενι 0,72 με ζητουμενο 0,78 -αυτο σημαινει ότι όταν το 1 = 14,7 (δηλ για έαν γραμμαριο βενζίνης έχουμε 14,7 αερα ) εκείνη την στιγμη εγώ έχω 1 βενζίνη για 10,5 αερα ,που σημαινει οτι είναι πλούσιο το μειγμα-

γενικα πρεπει να βλέπεις πλουσιο μειγμα ειδικα στις υψηλες στροφες -

αυτα εν ολίγοις :thumbsu:

Περιμενε λιγο! Η τιμη του λ που σου δειχνει εχει διπλα μοναδα μετρησης σε V (Volt) ή δεν εχει τιποτε;

Γιατι αν μετραει το λ σε Volt τοτε αλλαζει το θεμα...

Αν ομως δεν εχει διπλα μοναδα μετρησης σημαινει οτι ειναι λογος και τοτε οι μοναδες μετρησης απαλειφονται (g/g = τιποτε).

Εσυ τι βλεπεις διπλα στο λ;

Link to comment
Share on other sites

παιδιά εγώ έχω το 1,4 τσι με τα 160 (με προγραμμα)

δεν είναι σε volt η μέτρηση ,ορίστε ένα παραδειγμα απο προσφατο πάτημα χρησιμοπ adv meaus blocks

(το πρωτο 031 είναι actual και το άλλο specified- )

My link

Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν είναι σε volt, τότε καμία σχέση Δημήτρη με τα δικά μας φτωχά πλην τίμια 18άρια με τον ΜΟΝΟ NARROWBAND λάμδα!

Το ερώτημα το έθεσα γιατί διαβάζω ξανά και ξανά σε διάφορα forums, περί "φτωχών" και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πλούσιων μιγμάτων... Ρωτώντας στην REVO, μας ειπώθηκε ότι λόγω τους ΕΝΟΣ λάμδα, η ένδειξη του VAG-COM στο εν λόγω μπλοκ (31), είναι βολτάζ, και ότι πρακτικά AFR δεν μπορεί να δει κανείς παρά μόνο αν συνδεθεί μηχάνημα στην εξάτμιση (προφανώς κάποιος εξωτερικός Wideband λάμδα).

Το παραπάνω μας επιβεβαιώθηκε όταν ο Βασίλης πρόσεξε ότι και το VCDS δίνει σαν μονάδα μέτρησης σε εμάς... Volt!

Σε συνέχεια του παραπάνω, και αφότου το συζητήσαμε με τον Βασίλη λιγάκι και το ψάξαμε (εκτεταμένο γοογλε)... και παλι φτάσαμε σε αδιέξοδο καθότι για τα εν λόγω μοτέρ έχουμε διαβάσει κατά καιρούς διάφορα μαγικά τύπου "έχει 0.9 και είναι θεόφτωχο και θα σπάσει".

Από την άλλη και εφόσον μιλάμε για ΒΟΛΤΑΖ αλλά και για NARROWBAND τα "γεγονότα" που βρήκαμε τεκμηριωμένα είναι τα εξής:

1. Κατασκευαστικά ένας narrowband μπορεί να διαχωρίσει μόνο αν είναι το μίγμα πλούσιο χωρίς να βλέπει ΠΟΣΟ πλούσιο, ενώ βλέπει αν είναι φτωχό, και σε αυτή την περίπτωση πόσο φτωχό είναι. Ο λόγος απλός. Βρίσκεται αρκετά πίσω στην εξάτμιση και μετράει το ΟΞΥΓΟΝΟ που παραμένει στην εξάτμιση. Φτωχό μίγμα σημαίνει ότι έχει παραπάνω οξυγόνο στην αναλογία, το οποίο δεν καίγεται πλήρως, και το πλεόνασμα μετριέται από τον λάμδα. Αντιθέτως όμως, σε περίπτωση πλούσιού μίγματος ΟΛΟ το οξυγόνο καίγεται, και επομένως ο λάμδα δεν έχει κάτι να μετρήσει. ΕΠΟΜΕΝΩΣ απλά θα δει μέχρι εκεί που δεν υπαρχει οξυγόνο, αλλά δεν έχει τρόπο να δει πόσο παραπάνω αναλογικά στο μίγμα είναι το καύσιμο! (κοινώς τυφλός)

2. Οταν μιλάμε για βολτάζ, πρακτικά ο συσχετισμός είναι αντίστροφος! Θεωρητικά ένας narrowband σε ΥΓΙΕΣ μοτέρ δουλεύει στα 0.8 Volt περίπου. Βολτάζ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ σημαίνει ΠΛΟΥΣΙΟ μίγμα (εντελώς ασφαλές πρακτικά), ενώ βολτάζ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ σημαίνει φτωχότερο μίγμα.

Αυτά βρήκαμε, και για αυτό σχολιάσαμε το πως κατά καιρούς διαβάζονται τα διάφορα Logs, ώστε να μας εξηγηθεί αν είδαμε ή καταλάβαμε εμείς κάτι λανθασμένα!

Link to comment
Share on other sites

φανταστηκα (κακως) ότι θα είναι το ίδιο με το 14αρι-

αλλη μία επιλογή είναι από το 032 fuel trims χωρίς όμως να βλέπεις ξεκάθαρα πόσο πλουσιο ή πόσο φτωχό είναι το μιγμα...

Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν είναι σε volt, τότε καμία σχέση Δημήτρη με τα δικά μας φτωχά πλην τίμια 18άρια με τον ΜΟΝΟ NARROWBAND λάμδα!

Το ερώτημα το έθεσα γιατί διαβάζω ξανά και ξανά σε διάφορα forums, περί "φτωχών" και ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ πλούσιων μιγμάτων... Ρωτώντας στην REVO, μας ειπώθηκε ότι λόγω τους ΕΝΟΣ λάμδα, η ένδειξη του VAG-COM στο εν λόγω μπλοκ (31), είναι βολτάζ, και ότι πρακτικά AFR δεν μπορεί να δει κανείς παρά μόνο αν συνδεθεί μηχάνημα στην εξάτμιση (προφανώς κάποιος εξωτερικός Wideband λάμδα).

Το παραπάνω μας επιβεβαιώθηκε όταν ο Βασίλης πρόσεξε ότι και το VCDS δίνει σαν μονάδα μέτρησης σε εμάς... Volt!

Σε συνέχεια του παραπάνω, και αφότου το συζητήσαμε με τον Βασίλη λιγάκι και το ψάξαμε (εκτεταμένο γοογλε)... και παλι φτάσαμε σε αδιέξοδο καθότι για τα εν λόγω μοτέρ έχουμε διαβάσει κατά καιρούς διάφορα μαγικά τύπου "έχει 0.9 και είναι θεόφτωχο και θα σπάσει".

Από την άλλη και εφόσον μιλάμε για ΒΟΛΤΑΖ αλλά και για NARROWBAND τα "γεγονότα" που βρήκαμε τεκμηριωμένα είναι τα εξής:

1. Κατασκευαστικά ένας narrowband μπορεί να διαχωρίσει μόνο αν είναι το μίγμα πλούσιο χωρίς να βλέπει ΠΟΣΟ πλούσιο, ενώ βλέπει αν είναι φτωχό, και σε αυτή την περίπτωση πόσο φτωχό είναι. Ο λόγος απλός. Βρίσκεται αρκετά πίσω στην εξάτμιση και μετράει το ΟΞΥΓΟΝΟ που παραμένει στην εξάτμιση. Φτωχό μίγμα σημαίνει ότι έχει παραπάνω οξυγόνο στην αναλογία, το οποίο δεν καίγεται πλήρως, και το πλεόνασμα μετριέται από τον λάμδα. Αντιθέτως όμως, σε περίπτωση πλούσιού μίγματος ΟΛΟ το οξυγόνο καίγεται, και επομένως ο λάμδα δεν έχει κάτι να μετρήσει. ΕΠΟΜΕΝΩΣ απλά θα δει μέχρι εκεί που δεν υπαρχει οξυγόνο, αλλά δεν έχει τρόπο να δει πόσο παραπάνω αναλογικά στο μίγμα είναι το καύσιμο! (κοινώς τυφλός)

2. Οταν μιλάμε για βολτάζ, πρακτικά ο συσχετισμός είναι αντίστροφος! Θεωρητικά ένας narrowband σε ΥΓΙΕΣ μοτέρ δουλεύει στα 0.8 Volt περίπου. Βολτάζ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ σημαίνει ΠΛΟΥΣΙΟ μίγμα (εντελώς ασφαλές πρακτικά), ενώ βολτάζ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ σημαίνει φτωχότερο μίγμα.

Αυτά βρήκαμε, και για αυτό σχολιάσαμε το πως κατά καιρούς διαβάζονται τα διάφορα Logs, ώστε να μας εξηγηθεί αν είδαμε ή καταλάβαμε εμείς κάτι λανθασμένα!

Καλα, εγραψες παλι! <_<

Τετοιες λεπτομεριες για τον narrowband λ που τις βρισκεις ρε φιλε; :zorro:

Μπραβο σου που μας ξεστραβωνεις! :rolleyes:

Παντως, μαθε τεχνη κι'αστηνε...

Link to comment
Share on other sites

....

1. Κατασκευαστικά ένας narrowband μπορεί να διαχωρίσει μόνο αν είναι το μίγμα πλούσιο χωρίς να βλέπει ΠΟΣΟ πλούσιο, ενώ βλέπει αν είναι φτωχό, και σε αυτή την περίπτωση πόσο φτωχό είναι. Ο λόγος απλός. Βρίσκεται αρκετά πίσω στην εξάτμιση και μετράει το ΟΞΥΓΟΝΟ που παραμένει στην εξάτμιση. Φτωχό μίγμα σημαίνει ότι έχει παραπάνω οξυγόνο στην αναλογία, το οποίο δεν καίγεται πλήρως, και το πλεόνασμα μετριέται από τον λάμδα. Αντιθέτως όμως, σε περίπτωση πλούσιού μίγματος ΟΛΟ το οξυγόνο καίγεται, και επομένως ο λάμδα δεν έχει κάτι να μετρήσει. ΕΠΟΜΕΝΩΣ απλά θα δει μέχρι εκεί που δεν υπαρχει οξυγόνο, αλλά δεν έχει τρόπο να δει πόσο παραπάνω αναλογικά στο μίγμα είναι το καύσιμο! (κοινώς τυφλός)

Δε νομίζω ότι δεν βλέπει καθόλου το πόσο πλούσιο είναι το μίγμα.

Το σωστό είναι ότι βλέπει και πόσο πλούσιο και πόσο φτωχό είναι το μίγμα κόντα στη στοιχειομετρική τιμή 14,7:1 δηλαδή στο στενό εύρος (narrowband) από 14,0:1(1.0volt) έως 15.4:1(0,1volt), δηλαδή λάμδα 0,95 έως 1,05 αντίστοιχα, καθώς ακόμα κι όταν είναι πλούσιο περισσεύει οξυγόνο στα καυσαέρια. Το διάγραμμα αντιστοιχίας volts και λόγου αέρα/καυσίμου μου το είχε δείξει ο DIMIV

narrowbando2.jpg,

ενώ εδώ

exhgas1.jpg

φαίνεται η περίσσεια οξυγόνου των καυσαερίων και στο πλούσιο μίγμα.

Επίσης η ecu λαμβάνει υπόψη τις τιμές του narrowband μόνο όταν ζητάει στοιχειομετρικό μίγμα δηλαδή στο ρελαντί και στη σταθερή ταχύτητα.

Εμένα tsi 140 δείχνει σε volts.

Link to comment
Share on other sites

Ακρως κατατοπιστικά τα γραφήματα! :goodjob:

Σημείωση: Το θέτεις πάρα πολύ σωστά, την αναφορά για "μη δυνατότητας υπολογισμού ως προς το ΠΟΣΟ πλούσιο" την έκανα (βασικά την είδα να αναφέρεται) πάντοτε με γνώμονα ότι ένα αμάξι πρέπει να είναι πάντα λίγο πλούσιο για να έχει την βέλτιση λειτουργία, οπότε το "σημείο μηδέν" που ξεκινάμε να κοιτάμε ουσιαστικά είναι πάνω από το 0.7V (αν τα διατυπώνω/μεταφέρω σωστά)

Τετοιες λεπτομεριες για τον narrowband λ που τις βρισκεις ρε φιλε; :goodjob:

Μπραβο σου που μας ξεστραβωνεις! :p

Aπλό γκούγκλ ρε συ Βασίλη, αλλά στην προκειμένη να'ναι καλά ο κουκουμέλ που μας ξεστράβωσε και μας είπε τι πραγματικά κοιτάμε και άρα τι ουσιαστικά πρέπει να ψάξουμε

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραιος ο subwrc! :p

Ιδιαιτερα τα στοιχεια για τον narrowband λ ειναι πολυ χρησιμα...

Σ'ευχαριστουμε φιλε :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραιος ο subwrc! :goodjob:

Ιδιαιτερα τα στοιχεια για τον narrowband λ ειναι πολυ χρησιμα...

Σ'ευχαριστουμε φιλε :lol:

να συμπληρωσω και εγω κατι παιδια οταν εχει μονο ενα λ το αμαξι οπως ειπατε η τιμη που βγαζει το vag com δεν ειναι καθολου εγκυρη δεν μετραει οτι και να βλεπετε μονο εαν προσθεσετε εχτρα λ wideband και δειτε απο εκει το ποσο πλουσιο η φτωχο ειναι αρα οτι και να δειτε αχρηστο ειναι :sword: απλως σιμο αυτο που λες ισχυει οτι μετραει μονο το οξυγονο και οταν μετραει πολυ οξυγονο τοτε αναβει και το check και σου λεει φτωχο μειγμα ;)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν τα φώτα σας, αλλά σας παρακαλώ πολύ απαντήστε μόνο αν ξέρετε ή αν έχετε δει κάπου γραμμένο να γίνεται.

Το πρόβλημα: Το καλώδιο ήρθε. Το δισκάκι δυστυχώς είναι κακογραμμένο (προφανως σε πολύ υψηλή ταχύτητα), με αποτέλεσμα το Vaio να μην το βλέπει ούτε με οπλοπολυβόλα, ένα desktop στη δουλειά να το βλέπει με τα χίλια ζόρια αλλά να μην μπορεί να κάνει αντιγραφή με τίποτα, ένα Toshiba γουρουνάκι και ολοκαίνουργιο μια από τα ίδια... και το desktop στο σπίτι να μπορεί να διαβάσει και ακόμα με recovery tool να βγάζει πολλά "Unreadable sectors". Σε απλά Ελληνικά το δισκάκι έχει πρόβλημα.

Ζήτησα απο τον Κινέζο να μου το στείλει ΞΑΝΑ μέσω Internet/e-mail το λογισμικό... αλλά είμαι σε αναμονή!

Η απορία μου τώρα. Το καλώδιο το αγόρασα σαν 10.6.2 έκδοση. Ο Βασίλης/vg1912 έχει επίσης Κινεζιά 10.6.2 από Αγγλία και μου έστειλε το λογισμικό που είχε το δικό του.

Υπάρχει φόβος να το ΚΛΕΙΔΩΣΩ το καλώδιο αν δοκιμάσω με το λογισμικό του Βασίλη ή απλα μπορεί μόνο να μην παίξει και εν συνεχεία αν ζαλίσω τον Κινέζο να επανέλθει με το δικό του λογισμικό?

Σημείωση: Σχόλια ως προς το πόσο καταστροφικός είμαι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΑ! :growl::growl:

:D:afro::hyper:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν τα φώτα σας, αλλά σας παρακαλώ πολύ απαντήστε μόνο αν ξέρετε ή αν έχετε δει κάπου γραμμένο να γίνεται.

Το πρόβλημα: Το καλώδιο ήρθε. Το δισκάκι δυστυχώς είναι κακογραμμένο (προφανως σε πολύ υψηλή ταχύτητα), με αποτέλεσμα το Vaio να μην το βλέπει ούτε με οπλοπολυβόλα, ένα desktop στη δουλειά να το βλέπει με τα χίλια ζόρια αλλά να μην μπορεί να κάνει αντιγραφή με τίποτα, ένα Toshiba γουρουνάκι και ολοκαίνουργιο μια από τα ίδια... και το desktop στο σπίτι να μπορεί να διαβάσει και ακόμα με recovery tool να βγάζει πολλά "Unreadable sectors". Σε απλά Ελληνικά το δισκάκι έχει πρόβλημα.

Ζήτησα απο τον Κινέζο να μου το στείλει ΞΑΝΑ μέσω Internet/e-mail το λογισμικό... αλλά είμαι σε αναμονή!

Η απορία μου τώρα. Το καλώδιο το αγόρασα σαν 10.6.2 έκδοση. Ο Βασίλης/vg1912 έχει επίσης Κινεζιά 10.6.2 από Αγγλία και μου έστειλε το λογισμικό που είχε το δικό του.

Υπάρχει φόβος να το ΚΛΕΙΔΩΣΩ το καλώδιο αν δοκιμάσω με το λογισμικό του Βασίλη ή απλα μπορεί μόνο να μην παίξει και εν συνεχεία αν ζαλίσω τον Κινέζο να επανέλθει με το δικό του λογισμικό?

Σημείωση: Σχόλια ως προς το πόσο καταστροφικός είμαι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΑ! :bow::growl:

:whistling::thumbsup::bow:

Σιμο υποθετω πως ισως να εχουν αλλους drivers για το καλωδιο. Εμενα μου εκανε εγκατασταση καποιους FTDI drivers αν θυμαμαι καλα...

Δεν μπορω να πω ομως με σιγουρια αν κλειδωσει το προγραμμα ή αχρειστευτει το καλωδιο βαζοντας τους drivers που σου εστειλα. Πιθανο ειναι αλλα ποτε δεν ξερεις με τους Κινεζους...

Περιμενε λιγο να δεις τι θα κανουν. Απαντηση σου ηρθε;

Ας μη το ρισκαρουμε ακομη... :bow:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.