mageor Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Καλησπέρα σας...ηθελα να σας ρωτησω αν στην Ελλάδα κυκλοφόρησε το Passat CC με τον εν θεματι κινητηρα....μένω επαρχία γι αυτό ρωτάω...στο επισημο ελληνικο site της VW αναφέρονται μονο oi TSI κινητηρες... Αν τελικά κυκλοφορησε, έχει κανεις γνώμη οσον αφορά την ποιοτητα/αξιοπιστια/επιδόσεις? Ευχαριστώ προκαταβολικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 Καλησπέρα σας...ηθελα να σας ρωτησω αν στην Ελλάδα κυκλοφόρησε το Passat CC με τον εν θεματι κινητηρα....μένω επαρχία γι αυτό ρωτάω...στο επισημο ελληνικο site της VW αναφέρονται μονο oi TSI κινητηρες... Αν τελικά κυκλοφορησε, έχει κανεις γνώμη οσον αφορά την ποιοτητα/αξιοπιστια/επιδόσεις? Ευχαριστώ προκαταβολικά. καλημερα φιλε μου λοιπον στην γερμανια κυκλοφορει δες εδω το επισημο site και λεει και τιμες http://www.volkswagen.de/de/models/passat_cc/CC5.html απλως ρωτα εαν με ειδικη παραγγελια μπορουν να στο φερουν .απο εκει και περα εαν γινεται και θελεις πετρελαιο δεν το συζητω ειναι εξαιρετικος κινητηρας και με πολυ δυναμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 Να κυκλοφορήσει μαζικά είναι λίγο δύσκολο, καθότι το πετρέλαιο όπως πολύ καλά γνωρίζεις δεν επιτρέπεται στις 2 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Παρόλα αυτά, και δεδομένου του ότι ούτως ή άλλως δεν φέρνουν ετοιμοπαράδοτα και στα TSi, θεωρώ ότι ένα και το ίδιο θα περιμένεις κάνοντας επίσημη παραγγελία. Ισως το μοναδικό μειονέκτημα σε περιπτώσεις "ειδικής παραγγελίας' είναι το ότι δεν είναι νομικά δεσμευμένοι να διατηρούν πληρη παρακαταθήκη ανταλλακτικών σε στοκ, αλλά και παλι, από όσα ακούω πολλά εξαρτήματα που είναι και για τα δικά μας, ούτως ή άλλως και πάλι περιμένεις να τα φέρουν από Γερμανία. Σαν μοτέρ, είναι δοκιμασμένο και "μοσχοπουλημένο" στο εξωτερικό σε όλες τις εταιρείες του ομίλου. Αναφορικά, είναι από τις λίγες περιπτώσεις όπου και η Audi χρησιμοποιεί το ίδιο 100% μοτέρ και στα δικά της μοντέλα. Επειδη το είχαμε ψάξει στο παρελθόν ξανά για την αδερφή μου μιας και είναι κάτοικος εξωτερικού αυτά που μπορώ να σου πω είναι τα ακόλουθα: - Το πετρέλαιο ΕΙΧΕ χαμηλότερο κόστος συντήρησης. Πλέον με τα longlife προγράμματα συντήρησης στα βενζινοκίνητα, η ψαλίδα έχει κλείσει. - Το πετρέλαιο είναι σαφέστατα πιο οικονομικό, ΑΛΛΑ έχει και ακριβότερο κόστος αγοράς. Επομένως, σαν τελικό κόστος χρήσης βγαίνει πιο οικονομικό ΜΟΝΟ αν σκοπεύεις να διανύεις πολλά χιλιόμετρα και να καλύπτεις μεγάλες αποστάσεις. - Η ροπή του πετρελαιοκινητήρα είναι σαφέστατα χαωδώς ανώτερη έναντι του TSi, τόσο σαν νούμερο, όσο και σαν αίσθηση. Παρόλα αυτά σαν άισθηση και άρπαγμα είναι πολύ πιο ήρεμο/πολιτισμένο έναντι της βενζίνης (ειδικά στα υψηλά όπου σβήνει). Από πλευράς επιδόσεων, το μοτέρ που αναφέρεις είναι σαφέστατα υποδεέστερο του 1.8TSi, αλλά σαν εναλλακτική μπορείς να δεις και το μοτέρ των 170ίππων Bluemotion TDi το οποίο βγάζει ΠΟΛΛΗ ροπή (νομίζω 35κιλά), και έχει επιδόσεις οριακά καλύτερες έναντι του 1.8 TSi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mageor Posted March 7, 2011 Author Report Share Posted March 7, 2011 Ευχαριστώ κυριοι για την πληροτητα των απαντήσεων σας...με καλυψατε σε μεγάλο βαθμό!!! Καλό απόγευμα και καλη σαρακοστή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Εχε κατά νου, πως αν βρεθείς σε αμφιταλάντευση μεταξύ των δύο πετρελαιοκινητήρων, πάντα υπάρχει η επιλογή της "αναβάθμισης λογισμικού"! Με μια πρόχειρη ματιά, είδα οτι η ΜΤΜ π.χ. τον 140 ίππων κινητήρα τον ανεβάζει στα 170 άλογα με 39 κιλά ροπής (κτηνώδης ροπή), ενώ τον 170άρη στα 205 με αντίστοιχη ροπή. Αν το κοστολογικό σαν διαφορά μεταξύ των δύο μοτέρ είναι κάπου στα 2 χιλιάρικα, και δεν καίγεσαι για πάνω από 170 ίππους, τότε θεωρώ ότι σε συμφέρει να πάρεις το "μικρό" και να το προγραμματίσεις! Το παραπάνω σαν μια πρόταση ώστε να τα έχεις όλες τις επιλογές κατά νου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Εχε κατά νου, πως αν βρεθείς σε αμφιταλάντευση μεταξύ των δύο πετρελαιοκινητήρων, πάντα υπάρχει η επιλογή της "αναβάθμισης λογισμικού"! Με μια πρόχειρη ματιά, είδα οτι η ΜΤΜ π.χ. τον 140 ίππων κινητήρα τον ανεβάζει στα 170 άλογα με 39 κιλά ροπής (κτηνώδης ροπή), ενώ τον 170άρη στα 205 με αντίστοιχη ροπή. Αν το κοστολογικό σαν διαφορά μεταξύ των δύο μοτέρ είναι κάπου στα 2 χιλιάρικα, και δεν καίγεσαι για πάνω από 170 ίππους, τότε θεωρώ ότι σε συμφέρει να πάρεις το "μικρό" και να το προγραμματίσεις! Το παραπάνω σαν μια πρόταση ώστε να τα έχεις όλες τις επιλογές κατά νου. και οχι μονο η μτμ βγαζουν και αβτ και ρεβο και πολλες αλλες θεληση να υπαρχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 και οχι μονο η μτμ βγαζουν και αβτ και ρεβο και πολλες αλλες θεληση να υπαρχει Ωωω ναι!! Ακριβώς έτσι, απλα βαριόμουν να κάνω αναζήτηση και στις υπόλοιπες (στη σελίδα της Revo πάντως δεν είδα κάτι, καθαρά για την ιστορία) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Ωωω ναι!! Ακριβώς έτσι, απλα βαριόμουν να κάνω αναζήτηση και στις υπόλοιπες (στη σελίδα της Revo πάντως δεν είδα κάτι, καθαρά για την ιστορία) εχει βγαλει εδω και πολυ καιρο για τους diesel 140-170 απλως θελει διαβασμα ο εγκεφλος το στελνουν αγγλια και φτιαχνουν και για cc file Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...