yositosi Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Σκέφτηκα να μαζέψουμε και αν δούμε τελικά πόση κατανάλωσε βλέπουμε στα αυτοκίνητα μας. Στο δικό μου, ειδικά τώρα το χειμώνα, και μέχρι να ζεσταθεί, επικρατεί μια τραγωδία! Απλά καίει ΠΟΛΥ! Αναφορικά στο ρελαντί βλέπω κάτι 2lt/h, που σταδιακά πέφτει στο 0.7lt/h Εν κινήσει μέσα στην πόλη και παλι μια τραγωδία, με την μικτή να είναι στα 18 λίτρα (τόσο ήταν βέβαια και μαμά το αυτοκίνητο). Σε ταξίδι σαν stage2, κυμαίνεται στα ίδια πλαίσια με αυτά που ήταν και σαν Stage1, με οικονομική οδήγηση στα 130χαω (το πολύ 140χαω) και cruise control όπου πέφτουμε κάτω από τα 7lt/100km μέση κατανάλωση έστω και οριακά. Σε καταστάεις στιψίματος, όπου καλείται το μοτέρ να δώσει ότι έχει και δεν έχει, πραγματικά δεν ξέρω να πω ακριβές νούμερο, ΑΛΛΑ ΤΡΩΕΙ!!! Η στιγμιαία βαράει Limit-up στα 49.9Lt/100km, οπότε ότι παραπάνω ρουφάει στιγμιαία δεν το βλέπουμε... Λογικό βέβαια, γιατί δεν γίνεται να έχεις απόδοση χωρίς να ρουφάει από το ρεζερβουάρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Οταν παιρνει μπροστα το αυτοκινητο και δουλευει στην κρυα εκκινηση μεχρι να ζεσταθει ειναι λογικο να βλεπεις 2 λιτρα γιατι πολυ απλα λειτουργει με περισσοτερες στροφες σαν ρελαντι. Το 0.7 ειναι το φυσιολογικο με κανονικο ρελαντι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bairas Posted March 14, 2011 Report Share Posted March 14, 2011 Θεσ/νικη - Αθηνα - Θεσ/νικη (1120κλμ) με 70 λιτρα(δηλ γεματος) και 120 πορεια .... Αφου οταν εφτασα Αθηνα νομιζα οτι χαλασε η βελονα γιατι ηταν πιο πανω απο την μεση.. Αλλα σε γενικες γραμμες γυρω στα 6.5l - με 7.2l καιει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 14, 2011 Author Report Share Posted March 14, 2011 Καλά είσαι Δημήτρη, και όσο περνάνε τα χιλιόμετρα που θα έχει κάνει το μοτέρ, τόσο θα βελτιώνεται η κατάσταση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted March 14, 2011 Report Share Posted March 14, 2011 Δημήτρη θέλω να μου πεις το κόλπο πώς καταφέρνεις να ταξιδεύεις εθνική με 120. Δεν θα σου πω πόσο τρέχω εγώ, απλά θα σου πω ότι στα συχνά ταξίδια μου Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν έχω δει ποτέ μέση κατανάλωση κάτω από 10.8lt/100km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted March 14, 2011 Report Share Posted March 14, 2011 Δημήτρη θέλω να μου πεις το κόλπο πώς καταφέρνεις να ταξιδεύεις εθνική με 120. Δεν θα σου πω πόσο τρέχω εγώ, απλά θα σου πω ότι στα συχνά ταξίδια μου Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν έχω δει ποτέ μέση κατανάλωση κάτω από 10.8lt/100km. .....βαλε μια κουλα διπλα σου! ....ουτε εγω τα χω καταφερει τοσα χρονια ανεβα-κατεβα αθηνα-θεσ/νικη! ....τουλαχιστον οχι σε ολοκληρη τη διαδρομη...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelisn Posted March 14, 2011 Report Share Posted March 14, 2011 εμενα στα 150 σταθερα ειναι στα 8-8μιση λιτρα στα 120 σταθερα στα 6.5 λιτρα σε ταξιδι με σταθερα 150 και 4-5 πατηματα στα 260 καταναλωση 10.5 και μονο μεσα στην πολη καταναλωση 10.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolaosbouk Posted March 14, 2011 Report Share Posted March 14, 2011 παιδια παιζει ρολο το αν δουλευεις τον πιλοτο η οχι. Εγω Θεσσ/νικη - Βολο με 140 7.8 με πιλοτο και 8.6 χωρις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 15, 2011 Author Report Share Posted March 15, 2011 Και εγώ έχω παρατηρήσει αυτό που λες Νικόλα. Γενικά με cruise control και λειτουργία του μοτέρ με σχέση αλλά και στροφές όπου ρολάρει άνετα χωρίς είτε να ζορίζεται είτε να σκίζεται, η κατανάλωση πέφτει αισθητά σε ταξίδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bairas Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Δημήτρη θέλω να μου πεις το κόλπο πώς καταφέρνεις να ταξιδεύεις εθνική με 120. Δεν θα σου πω πόσο τρέχω εγώ, απλά θα σου πω ότι στα συχνά ταξίδια μου Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν έχω δει ποτέ μέση κατανάλωση κάτω από 10.8lt/100km. Γιώργο δεν είναι κόλπο..απλά το πήρα πολύ χαλαρά, έχοντας στο μυαλό μου ότι πρέπει να πάω σιγά για να φτάσω γρήγορα!!! .....βαλε μια κουλα διπλα σου! ....ουτε εγω τα χω καταφερει τοσα χρονια ανεβα-κατεβα αθηνα-θεσ/νικη! ....τουλαχιστον οχι σε ολοκληρη τη διαδρομη...... Αυτή τη φορά φίλε μου δεν ήταν θέμα Κούλας, ήταν θέμα ανηψιού Γιώργου, είχε ρυθμίσει το GPS να ειδοποιεί στα 120.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Αυτή τη φορά φίλε μου δεν ήταν θέμα Κούλας, ήταν θέμα ανηψιού Γιώργου, είχε ρυθμίσει το GPS να ειδοποιεί στα 120.. για τον ανηψιο παω πασσο...... απο θεσ/νικη εως θεολογο εχω φτασει (με πιλοτο) στα 140 με μεση γυρω στα 8 κ ειχε φαει τα 3/8 , ισως λιγοτερο.....μετα πλακωθηκα με ενα γτι5 που ερχοταν συνεχεια διπλα μου κ φτανοντας αθηνα αναψε.....παρακαλω διψαω!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris_cc Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 (edited) Εγώ πάλι ρε παιδιά δεν μπορώ να αντισταθώ και να μην τρέξω σε μια μεγάλη ευθεία ... Μέχρι την Χαλκίδα πηγαίνω και αν βρω άδεια ευθεία το διακοσαρίζω χαλαρά ... Εγώ Δημήτρη πάω γρήγορα για να φτάσω ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ... Πλάκα κάνω, μια φορά μπορεί να κάτσει η στραβή και ποτε δεν ξέρεις πότε μπορεί να είναι αυτή. Εγώ πάντως μεικτή μέση κατανάλωση μέχρι σήμερα πρέπει να να έχω γύρω στα 11 με 11,5 λίτρα/100. Edited March 18, 2011 by aris_cc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cocosalos Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 Εγώ παιδιά δεν έχω δει ποτέ μέση κατανάλωση κάτω από 8.0lt/100km. 120-140klm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 (edited) Στο ρελαντι στιγμιαια 2,4 λ/ωρα οταν ειναι κρυο και 0,6 με 0,7 οταν ζεσταθει. Ομως οταν εξω κανει κρυο (απο 0 ως +7 βαθμους περιπου) τοτε καιει παραπανω, κατι που παρατηρησα τις προηγουμενες εβδομαδες που ειχε κρυο. Δηλαδη κανοντας την ιδια ακριβως διαδρομη κατεληγα με μεση 9,5 λ/100χλμ ενω οταν εχει πανω απο 10 βαθμους εξω τοτε ειχα περιπου μεση 8,5λ/100χλμ. Αυτο εχει να κανει με το τι φορτια τρωει οταν ειναι κρυος ο κινητηρας και το ποσο ανεβαινει η θερμοκρασια του υγρου ψυξης κατα τη διαδρομη. Ετσι παρατηρησα στο VI monitor (οργανακι πολλαπλων ενδειξεων που συνδεεται στην θυρα OBD2) οτι οταν εξω εχει κρυο το υγρο ψυξης δεν ανεβαζει πανω απο 80 βαθμους κελσιου για μια διαδρομη 9 χλμ (εκτος πολης) με ανηφορα αρχικα και μετα κατηφορα ενω οταν εξω εχει πανω απο 10 βαθμους το υγρο ψυξης φτανει το νορμαλ των 95 βαθμων. Αρα το χειμωνα με τα πολλα κρυα ανεβαινει η καταναλωση λογω χαμηλης θερμοκρασιας ψυξτικου υγρου πραγμα που ισχυει βεβαια σε συγκεκριμενες περιπτωσεις οπως τη δικη μου που το αμαξι ζοριζεται αρχικα και οντας κρυο στην ανηφορα και μετα στην κατηφορα εχοντας πιασει τους 80 βαθμους ξαναψυχεται αρκετα λογω μη υπαρξης φορτιου (με τεταρτη ταχυτητα) οποτε καταληγω στο τελος της διαδρομης με 70 βαθμους. Οσο για το ταξιδι εχω δει μεση 13,8 λ/100χλμ οταν στη διαδρομη Καβαλα-Θεσ/κη πηγαινα με πανω απο 200 συνεχεια λογω κοντρας με BMW 520D (σε τελικη την πατησα ανετα αλλα απο ροπη ειναι καλυτερη). Σε φυσιολογικες συνθηκες με 140 στο cruise control εχω μεση καταναλωση περιπου 7,8 με 8,5 λ/100 χλμ αναλογα με ... τον αερα που φυσαει! Συγνωμη για το σεντονι... Edited March 22, 2011 by vg1912 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 22, 2011 Author Report Share Posted March 22, 2011 Βασίλη, αυτά είναι τα φυσιολογικά επίπεδα κατανάλωσης του CC. Ακόμα και στο δίλιτρο μέσες άκρες τέτοια νούμερα είδαμε, αλλά και στο δικό μου τα ίδια... Γενικότερος κανόνας πάντως είναι πως όσο ανεβαίνει η παραγόμενη ισχύς, τόσο αυξάνεται (δυσανάλογα) η κατανάλωση υπό συνθήκες πιέσης του πεντάλ γκαζιού. Λογικό βέβαια γιατί ως γνωστό "no gasoline, no party" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Γενικότερος κανόνας πάντως είναι πως όσο ανεβαίνει η παραγόμενη ισχύς, τόσο αυξάνεται (δυσανάλογα) η κατανάλωση υπό συνθήκες πιέσης του πεντάλ γκαζιού. Λογικό βέβαια γιατί ως γνωστό "no gasoline, no party" Γενικα οι κλασικοι κινητηρες Οττο δηλαδη αυτοι που εχουμε μεχρι σημερα στα αμαξια μας δεν ειναι και οτι πιο αποδοτικο υπαρχει, με αποδοση αν θυμαμαι καλα 25% περιπου. Μεγαλο ποσοστο λοιπον απο την θερμοδυναμικη αποδοση του καυσιμου παει χαμενο σε θερμοτητα. Τι καλα πχ να ζεσταιναμε νερο για να καναμε κανενα μπανακι εκει διπλα στο αυτοκινητο απο τα ζεστα υγρα ψυξης του ψυγειου και απο τον κινητηρα, λεω εγω!!! Αστειο αλλα αληθινο, τοση θερμοτητα παει χαμενη! Καιρος να παμε παρακατω μου φαινεται και να δουμε κανενα νεο σχεδιο κινητηρα να αρχιζει να χρησιμοποιειται σιγα σιγα γιατι φτανει πια τοση σπαταλη ενεργειας. Δυστυχως πρεπει να συμφωνησω Σιμο στο "no gasoline, no party" αλλα αυτο πρεπει να αλλαξει (τουλαχιστον να βελτιωθει αισθητα!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 22, 2011 Author Report Share Posted March 22, 2011 (edited) Πολύ σωστά θυμάσαι, 25% είναι το τελικό αποτέλεσμα από αυτό που θα μπορούσε να παραχθεί! Το είδα κατά τύχη στο Fifth Gear προχθες ενώ παρουσίαζαν ένα ηλεκτρικό κουβαδάκι -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Και το βασικότερο... Εγώ το τόνισα καθότι έχω ακούσει/διαβάσει διάφορα μαγικά που πραγματικά ώρες ώρες νοιώθω ότι έχω αγοράσει άλλο αμάξι με άλλο μοτέρ (ίσως να είναι 20VT, ίσως να είναι TFSi και να μην μου το λένε, ίσως και να έχω και TDi! You never know!). 1. Κατανάλωση, και ένδειξη της, το νούμερο που βλέπεις στο ρελαντί! ΑΚΥΡΟ! Ρελαντί καρφωμένο στις 750 στροφές έχω. Αν κάποιος το έχει στις 900, τότε θα έχει υψηλότερη ένδειξη. Αυτό όμως στην πράξη δεν παει να πει και τίποτα για την τελική κατανάλωση. 2. Τρελή ανακοινωμένη ισχύς, με μέση κατανάλωση πολύ χαμηλή. Είτε το αμάξι δουλεύει με εντελώς λάθος μίγματα είτε η ισχύς δεν υπάρχει, είτε θεωρούμε εντελώς διαφορετικά το "στίψιμο". Όπως και να έχει, στο ίδιο μοτέρ, με τους ίδιους ψεκαστήρες, με... με... με... μαγικά δεν γίνονται! Ισχύς είναι το αποτέλεσμα της καύσης μίγματος αέρα με βενζίνης. Δεν γίνεται να έχουμε σε ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ στροφές αυξημένη ισχύ, με παράλληλα μειωμένη κατανάλωση! Πρακτικά ακόμα και οι βελτιωτές που δηλώνουν "μειωμένη κατανάλωση" εννοούν και ξεκαθαρίζουν ότι αν το δουλεύουμε το μοτέρ στις ροπές του λόγω του ότι δουλεύει πιο ξεκούραστα θα καταναλώσει λιγότερο. Κοινώς είναι πιο ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ σε δεδομένες στροφές αλλά και μοίρες του πεντάλ γκαζιού. 3. "Εβαλα πρόγραμμα και τώρα η τετάρτη σκίζει"... Και 700 άλογα να το κάνεις το αμάξι διαφορά ΚΑΜΙΑ! Οσα χιλιόμετρα έβγαζε μαμά μια σχέση άλλα τόσα θα βγάλει μετά (εφόσον φυσικά μαμά το αμάξι μπορούσε να την τελικιάσει). Η τελική ανά σχέση δεν έχει καμία απολύτως συσχέτιση με την ισχύ του μοτέρ, ΑΛΛΑ με το "γρανάζωμα/βήμα" που έχει ο συνδυασμός σαζμάν/διαμέτρου τροχού. Αυτά, γιατί οκ παίζουν πολλά Urban Legends Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited March 22, 2011 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 24, 2011 Author Report Share Posted March 24, 2011 Ετσι παρατηρησα στο VI monitor (οργανακι πολλαπλων ενδειξεων που συνδεεται στην θυρα OBD2) οτι οταν εξω εχει κρυο το υγρο ψυξης δεν ανεβαζει πανω απο 80 βαθμους κελσιου για μια διαδρομη 9 χλμ (εκτος πολης) με ανηφορα αρχικα και μετα κατηφορα ενω οταν εξω εχει πανω απο 10 βαθμους το υγρο ψυξης φτανει το νορμαλ των 95 βαθμων. ...μπλα...μπλα...μπλα... λογω χαμηλης θερμοκρασιας ψυξτικου υγρου πραγμα που ισχυει βεβαια σε συγκεκριμενες περιπτωσεις οπως τη δικη μου που το αμαξι ζοριζεται αρχικα και οντας κρυο στην ανηφορα και μετα στην κατηφορα εχοντας πιασει τους 80 βαθμους ξαναψυχεται αρκετα λογω μη υπαρξης φορτιου (με τεταρτη ταχυτητα) οποτε καταληγω στο τελος της διαδρομης με 70 βαθμους. Βασίλη, απλά respect φίλε μου!! Μου έλυσες πλεον με τεκμηρίωση μια μεγάλη απορία που είχα για την τόσο ραγδαία αλλαγή (προς το καλύτερο) της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου μου τώρα που ζεσταίνει ο καιρός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Φιλε Σιμο, βαλε κι'εσυ ενα VI monitor ή κατι παρομοιο και θα δεις πολλες παραμετρους του αυτοκινητου να σου αποκαλυπτουν διαφορα μυστικα! Ας πουμε βλεπεις τη θερμοκρασια και τη ροη (g/s) αερα στην πολλαπλη εισαγωγης και κρινεις αν το φιλτρο ή το συστημα εισαγωγης κρυου αερα (πχ Carbonio) κανει αυτο που λεει (στην περιπτωση μου το κανει!). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted April 25, 2011 Report Share Posted April 25, 2011 Το αμάξι το πήρα με 26.000χλμ και το φούλαρα. Εκανα ακριβώς 700 χλμ άρα 10 λτ κατανάλωση.. 3 φορές πάνε έλα Βέροια-Θεσσαλονίκη με ταχύτητες αρκετά συχνά πάνω απο 160 πολύ κίνηση μέσα στην πόλη και μαμά.. Αρκετά ικανοποιημένος.Τώρα το αμάξι είναι stage 1 unitronic με εισαγωγή στα 220 ps 32 ροπί και είναι ποιο οικονομικό (ακόμα δεν έκανα 1 ολόκληρο ρεζεβουάρ) Από άυριο stage 2 με downpipe 70, 200άρι καταλήτη και 70 ανωξίδωτη σωλήνα μέχρι το μεσαίο...Είναι οι πρώτες μέρες και δεν το έχω ρίξει και πολύ στην οικονομία αλλά κατά τάλλα είμαι πολύ ικανοποιημένος..Στο ρελαντί έχω 0,7 όταν είναι ζεστό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 ρελαντί εκκίνηση : 2,4 l/h ρελαντι ζεστο:0,6 l/h με 150km/h (συνέχεια όμως λόγω πολύ πρωινών ταξιδιών) έχω δει από 7,5 μέχρι 9 μέση κατανάλωση. Με πεθερο και πεθερά μέσα 230 κιλα (στο αρασέ ) είδα 13 λίτρα σε διαδρομή εκτός πόλης Μέσα στην πόλη = ΤΡΑΓΩΔΙΑ...Δεν είναι όμως αυτό που θα λέγαμε "αμάξι αστικού κύκλου" Γενικά όμως για 1.8Τ και 1500 κιλά είναι άψογο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 26, 2011 Author Report Share Posted April 26, 2011 ρελαντί εκκίνηση : 2,4 l/h ρελαντι ζεστο:0,6 l/h με 150km/h (συνέχεια όμως λόγω πολύ πρωινών ταξιδιών) έχω δει από 7,5 μέχρι 9 μέση κατανάλωση. Με πεθερο και πεθερά μέσα 230 κιλα (στο αρασέ ) είδα 13 λίτρα σε διαδρομή εκτός πόλης Μέσα στην πόλη = ΤΡΑΓΩΔΙΑ...Δεν είναι όμως αυτό που θα λέγαμε "αμάξι αστικού κύκλου" Γενικά όμως για 1.8Τ και 1500 κιλά είναι άψογο. Copy-paste και με Revo1 αλλά και με το Revo2 τώρα τα παραπάνω. Γενικά σε ταξίδι οικονομικότατο... και στην πόλη αχόρταγο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Παρατήρησα ότι το αμάξι γουστάρει να είναι κάπου στα 10λ/100 σε γρήγορη ωραία οδήγηση.. για να ποιάσεις 7 λίτρα θα πηγαίνης με 100 χλμ και θα νιώθεις ότι είναι σταματημένο... Βέβαια η λύση ήρθε και λέγεται lpg πηγαίνης τάπα και πλήρωνεις λες και πας με 70χλμ... (θα είμαι ο πρώτος που θα βάλει σε cc) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 27, 2011 Author Report Share Posted April 27, 2011 Και μετά θα είσαι και ο πρώτος που θα παρεις τα μέταλλα στο χέρι αν το φορέσεις σε TSi 2 χρόνια το έψαχνε η ίδια η VW προκειμένου να βγει τα κατάλληλα μέταλλα για να αντέχουν πραγματικά το αέριο. Πολύ "εξελιγμένο" μοτέρ για τέτοια σκαλίγματα κατά την άποψη μου! Σε μερικά χρονάκια όλο και θα βγάλουν κάτι "πληρες και μελετημένο/δοκιμασμένο". Ακόμα όμως θεωρώ ότι είναι νωρίς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makisg4 Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Και μετά θα είσαι και ο πρώτος που θα παρεις τα μέταλλα στο χέρι αν το φορέσεις σε TSi 2 χρόνια το έψαχνε η ίδια η VW προκειμένου να βγει τα κατάλληλα μέταλλα για να αντέχουν πραγματικά το αέριο. Πολύ "εξελιγμένο" μοτέρ για τέτοια σκαλίγματα κατά την άποψη μου! Σε μερικά χρονάκια όλο και θα βγάλουν κάτι "πληρες και μελετημένο/δοκιμασμένο". Ακόμα όμως θεωρώ ότι είναι νωρίς. + 100000000 !!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...