Jump to content
yositosi

Κατανάλωση Καυσίμου Passat Cc

Recommended Posts

Ας καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου για το τελευταιο ταξιδι μου προς θεσσαλονίκη για το θέμα της κατανάλωσης.

Ξεκίνησα ξημερώματα γύρω στις 4 με σκοπό να είμαι μόνος μου στο δρόμο και να μπορώ να το πατήσω όσο θέλω.

4:29 πέρασα τα διόδια της Θήβας ενώ είχα γεμίσει το ρεζερβοάρ λίγα χιλιόμετρα πιο πριν.

6:56 πέρασα τα διόδια των μαλγάρων και ο υπολογιστής ταξιδίου έδειχνε οτι σε 0 (μηδέν) χιλομετρα θα μείνω από βενζίνη.

Η μέση κατανάλωση για τα 400 αυτά περίπου χιλιόμετρα ήταν γύρω στα 17 λίτρα/100 χιλόμετρα.

Εννοείται οτι το αυτοκίνητο το έλιωσα για να φτάσω σε 2 ώρες και ενα τεταρτο στη Θεσσαλονίκη

(προηγήθηκε και μια στάση στα flocafe ης Κατερίνης για καφέ και φαγητό κανένα τέταρτο καθυστέρηση)

και τώρα περιμένω τις φωτογραφίες στο σπίτι .... :p

Το αμάξι σου είναι μαμά;

Link to comment
Share on other sites

Μονο με μαμα μπορεις να πας τερμα για 2 ωρες! Γιαυτο τα μανησια ειναι "Πιο γρηγορα"

Link to comment
Share on other sites

Μονο με μαμα μπορεις να πας τερμα για 2 ωρες! Γιαυτο τα μανησια ειναι "Πιο γρηγορα"

Δίκιο έχεις... Που να το πάω τέρμα? Θα έχουμε επεισόδια :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι πιο μαμά δεν γίνεται, ο οδηγός είναι πειραγμένος !!! :whistling:

Το μόνο κακό ήταν η θερμοκρασία λαδιού που ήταν σκαρφαλωμένη πάνω από τους 110 βαθμούς συνεχώς ...

Edited by aris_cc
Link to comment
Share on other sites

Αρη, είναι λογικό ρε φίλε όταν το έχεις με τέρμα το γκάζι να σου φάει πολύ πράγμα! Μην το θεωρείς ούτε παράξενο, ούτε παράλογο. Ασχετα με την ισχύ που θα αποδόσει, όταν η πεταλιέρα είναι σανιδωμένη κάτω τότε ρίχνει πράγμα, ενώ από εκεί και περα όσο μεγαλύτερη η ισχύς τόσο και πιο εξωφρενικές οι καταναλώσεις.

Οσο για το θέμα των θερμοκρασιών λαδιού, εγώ όταν το δοκίμαζα τελικιάσματα στιγμιαία το λάδι έπαιζε στους 117-118 βαθμούς, οπότε και πάλι είσαι νορμάλ (μόλις αφήσεις το πεντάλ από το πάτωμα η θερμοκρασία πέφτει ακαριαία).

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι πιο μαμά δεν γίνεται, ο οδηγός είναι πειραγμένος !!! :whistling:

Το μόνο κακό ήταν η θερμοκρασία λαδιού που ήταν σκαρφαλωμένη πάνω από τους 110 βαθμούς συνεχώς ...

....κατι το λιωσιμο ........κατι το καλοκαιρι .......κατι ο οδηγος που ναι πειραγμενος :roadrage: .......λιγικο το >110 :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

....κατι το λιωσιμο ........κατι το καλοκαιρι .......κατι ο οδηγος που ναι πειραγμενος :lol: .......λιγικο το >110 :lol:

Ντάξ ρε Αntonis μας, εδώ πατάτες τηγανίζεις χειμώνα καιρό :lol: και σου πάει 100 βαθμούς το λάδι, πόσο μάλλον ολόκληρο CC μέσα στη ζέστη.

Πάντως σοβαρά τώρα, ο κινητήρας σου κάνει καλή οικονομία όταν τον πας προσεκτικά.

Αν σε πιάσει η όρεξη για παιχνίδι, τον πιάνει μεγαλύτερη όρεξη... Logic.

Link to comment
Share on other sites

Ντάξ ρε Αntonis μας, εδώ πατάτες τηγανίζεις χειμώνα καιρό :lol: και σου πάει 100 βαθμούς το λάδι, πόσο μάλλον ολόκληρο CC μέσα στη ζέστη.

Πάντως σοβαρά τώρα, ο κινητήρας σου κάνει καλή οικονομία όταν τον πας προσεκτικά.

Αν σε πιάσει η όρεξη για παιχνίδι, τον πιάνει μεγαλύτερη όρεξη... Logic.

Ακόμα και να ανεβάσεις αρκετά τα άλογα παραμένη οικονομικό αν το θελήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου ρε Άρη με τα ωραία σου! Κι εγώ που νόμιζα ότι εγώ ήμουνα ο τρελός που κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά. Υπάρχουν και πιο τρελοί τελικά. Φιλαράκι, μάλλον το παράκανες.

ΥΓ. Αν δεν ήταν τα αργά κομμάτια στη Λαμία, στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα, πόσο θα το έκανες δηλαδή;

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου ρε Άρη με τα ωραία σου! Κι εγώ που νόμιζα ότι εγώ ήμουνα ο τρελός που κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά. Υπάρχουν και πιο τρελοί τελικά. Φιλαράκι, μάλλον το παράκανες.

ΥΓ. Αν δεν ήταν τα αργά κομμάτια στη Λαμία, στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα, πόσο θα το έκανες δηλαδή;

Μην τρέχετε................. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου ρε Άρη με τα ωραία σου! Κι εγώ που νόμιζα ότι εγώ ήμουνα ο τρελός που κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 15 λεπτά. Υπάρχουν και πιο τρελοί τελικά. Φιλαράκι, μάλλον το παράκανες.

ΥΓ. Αν δεν ήταν τα αργά κομμάτια στη Λαμία, στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα, πόσο θα το έκανες δηλαδή;

Ξέρεις που πήγαινα ...

Άργησα να ξεκινήσω και έπρεπε να προλάβω το καραβάκι των 9:00 ...

2 ώρες και ένα τέταρτο έκανα Θήβα-Θεσσαλονίκη, όχι το Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Τελικά έμεινα όμως από λάστιχο και δεν είχα μεσα μπουλόνι και ήρθαν και με ρυμούλκησαν στο πλησιέστερο συνεργείο.

Η *μη επιτρεπόμενη λέξη* ήταν ότι ξέχασα να απενεργοποιήσω το AutoHold κατα την ρυμούλκηση και μου άναψε βλάβη ESP και δεν ειχα ESP για την διαδρομή Θεσσαλονίκη-Ουρανούπολη ωπου επίσης πήγαινα Γ@μι&$%^&%^$*ντας για να προλάβω το τελευταιο καραβάκι που υπήρχε και έφευγε 10:50 !!!!

Link to comment
Share on other sites

....δες κ αυτο My link :p

Μια ακίνδηνη λύση? Χωρίς τρελά ρίσκα? Αλλά κοστολογίτε από 1200 για ένα καλό κιτ...

Link to comment
Share on other sites

....δε σε καταλαβαινω........

Εγραφα από κινητό και δεν μπορούσα να βάλω το λινκ.

Λέω άμα βάλω μεθανόλη θα κάνει το μοτέρ κανένα κράου και θα έχουμε μετά αυτό

Link to comment
Share on other sites

Καλά τα λέτε, αλλα τελικά αυτό που πρόσεξα είναι ότι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο σε κάθε εποχή του χρόνου η "χαμένη βενζίνη" είναι μπόλικη! Τον χειμώνα το αμάξι τρώει τα τρελά του στις κρύες εκκινήσεις, ενώ το καλοκαίρι που δουλεύει πιο οικονομικά έχουμε τις απώλειες από τις "αναθυμιάσεις" λόγω της ζέστης! :tongue:

Ετσι που μας πηγαίνουν με τις αυξήσεις, τα χαράτσια, τις έκτακτες εισφορές, τις μειώσεις παντού κτλ κτλ κτλ μας βλέπω όλους να βάζουμε πρόγραμμα για 120 άλογα σαν το "μικρό" 1.8 A4 :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Καλά τα λέτε, αλλα τελικά αυτό που πρόσεξα είναι ότι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο σε κάθε εποχή του χρόνου η "χαμένη βενζίνη" είναι μπόλικη! Τον χειμώνα το αμάξι τρώει τα τρελά του στις κρύες εκκινήσεις, ενώ το καλοκαίρι που δουλεύει πιο οικονομικά έχουμε τις απώλειες από τις "αναθυμιάσεις" λόγω της ζέστης! :hyper:

Ετσι που μας πηγαίνουν με τις αυξήσεις, τα χαράτσια, τις έκτακτες εισφορές, τις μειώσεις παντού κτλ κτλ κτλ μας βλέπω όλους να βάζουμε πρόγραμμα για 120 άλογα σαν το "μικρό" 1.8 A4 :tongue:

Υπαρχει και καλυτερη λυση: Μεταλλικη κοντρα κατω απο το πενταλ του γκαζιου που θα αφηνει να πατας μονο το μισο γκαζι! :hyper:

Η κοντρα αυτη θα αφαιρειται μονο με την αδεια του κρατους!!! :tongue:

Τοτε να δεις οικονομια...

Κοιτα, σε λιγο θα μας φορολογουν και για τον αερα που αναπνεουμε οποτε προσεξτε, οι αναπνοες μας οχι πολλα γραμμαρια το δευτερολεπτο... Πνιγμενο φιλτρο (γεματη μυτη με οτιδηποτε φανταστει κανεις), το στομα μονο για εκπνοη και περορισμενη τροφοδοσια (οχι πολλα κοψιδια κλπ). :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν τώρα το χειμώνα βλέπω 1 λίτρο παραπάνω μέση κατανάλωση, εννοείται η μέτρηση αναφέρεται για τα ίδια χλμ στον ίδιο ακριβώς δρόμο με το ίδιο φορτίο και τον ίδιο αέρα στα λάστιχα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.