Jump to content
yositosi

Κατανάλωση Καυσίμου Passat Cc

Recommended Posts

Λοιπόν τώρα το χειμώνα βλέπω 1 λίτρο παραπάνω μέση κατανάλωση, εννοείται η μέτρηση αναφέρεται για τα ίδια χλμ στον ίδιο ακριβώς δρόμο με το ίδιο φορτίο και τον ίδιο αέρα στα λάστιχα.

Αγαπητε Θαναση το εχω αναφερει σε καποιο post μου οτι οταν πεφτουν οι θερμοκρασιες ο κινητηρας και τα υγρα του δεν προλαβαινουν να ζεσταθουν καλα σε μια σχετικα μικρη διαδρομη (πχ 9 χλμ για εμενα με τα μισα σε κατηφορα αρα μοτερ χωρις φορτιο) οποτε η θερμοδυναμικη αποδοση του μοτερ ειναι χαμηλοτερη του κανονικου και η καταναλωση μεγαλυτερη.

Προσπαθησε να κανεις την ιδια διαδρομη με ζεστο μοτερ (μετα απο καποια αλλη διαδρομη) και αφου μηδενισεις τον μετρητη μεσης καταναλωσης θα δεις οτι η μεση καταναλωση πεφτει παρα πολυ.

Η καλυτερη εξωτερικη θερμοκρασια για τον κινητηρα απ'οτι παρατηρησα ειναι απο 15 μεχρι 25 βαθμοι.

Φυσικα το πρωι δεν κανουμε καθολου ζεσταμα και φευγουμε αμεσως μολις βαλουμε εμπρος το αυτοκινητο...

Link to comment
Share on other sites

Στο τριήμερο που πήγαμε Ζαγοροχώρια, με εντελώς χαλαρή οδήγηση η συνολική μέση κατανάλωση ήταν στα 7,1 λίτρα και αυτό με απλή 95άρα βενζίνη! Μια χαρούλα δηλαδή :good:

Link to comment
Share on other sites

Στο τριήμερο που πήγαμε Ζαγοροχώρια, με εντελώς χαλαρή οδήγηση η συνολική μέση κατανάλωση ήταν στα 7,1 λίτρα και αυτό με απλή 95άρα βενζίνη! Μια χαρούλα δηλαδή :good:

Μη μου πεις οτι το κατεβασες σε setting 1 για 95αρα!!!

Πως παει τωρα; (αν το κατεβασες δηλαδη)

Ποση δυναμη και ροπη υπολογιζεις να εχεις τωρα;

Με το συμπλεκτη πως παει;

Link to comment
Share on other sites

Εχει αρκετό καιρό που το έχω σε setting1 Βασίλη. Αφού η γυναίκα δεν θέλει να τρέχω, και επομένως τα πανακριβα καύσιμα πήγαιναν χαμένα!

Σαν δύναμη το αμάξι μια χαρά είναι, και απλά έχει τσεκουρωθεί η ροπή στα μεσαία (εκείνη η τρελή κλωτσιά πήγε περίπατο). Κατά τα άλλα δεν έχω παρατηρήσει τίποτα παράξενο.

Ο συμπλέκτης μου συνεχίζει να κάνει το κροτάλισμα που είχα αναφέρει. Δεν έχω ιδέα αν είναι το βολάν, ή αν ο δίσκος κάνει τον θόρυβο, ή αν είναι τα κυλινδράκια! Δεν το ενοχλώ, δεν με ενοχλεί (προς το παρόν), και δεν καίγομαι να το πολυσκαλίξω γιατι αν παμε ξανά για βολάν/δίσκο/πλατώ θα χρειαστώ από 800 ως 1100 ευρώ (ανάλογα αν τα πάρω από εδώ ή από έξω), φράγκα τα οποία πολύ απλά στην παρούσα φάση δεν έχω για πέταμα ;)

Link to comment
Share on other sites

..........

Προσπαθησε να κανεις την ιδια διαδρομη με ζεστο μοτερ (μετα απο καποια αλλη διαδρομη) και αφου μηδενισεις τον μετρητη μεσης καταναλωσης θα δεις οτι η μεση καταναλωση πεφτει παρα πολυ.

Η καλυτερη εξωτερικη θερμοκρασια για τον κινητηρα απ'οτι παρατηρησα ειναι απο 15 μεχρι 25 βαθμοι.

Φυσικα το πρωι δεν κανουμε καθολου ζεσταμα και φευγουμε αμεσως μολις βαλουμε εμπρος το αυτοκινητο...

Για τη σύγκριση στην κατανάλωση, αναφερόμουν στο ίδιο ακριβώς ταξίδι. (380χλμ) Σε μικροδιαδρομές έχεις δίκαιο, δεν μπορείς να μετρήσεις με ακρίβεια.Για τις ιδεατές εξωτερικές θερμοκρασίες και πάλι συμφωνώ.Το αμάξι είναι φτιαγμένο για Ελλάδα. 8)

Για το πρωινό ξεκίνημα, θεωρώ καλύτερο να περιμένουμε 1 λεπτό να πέσουν οι στροφές στο ρελαντί.

Link to comment
Share on other sites

Για τη σύγκριση στην κατανάλωση, αναφερόμουν στο ίδιο ακριβώς ταξίδι. (380χλμ) Σε μικροδιαδρομές έχεις δίκαιο, δεν μπορείς να μετρήσεις με ακρίβεια.Για τις ιδεατές εξωτερικές θερμοκρασίες και πάλι συμφωνώ.Το αμάξι είναι φτιαγμένο για Ελλάδα. 8)

Για το πρωινό ξεκίνημα, θεωρώ καλύτερο να περιμένουμε 1 λεπτό να πέσουν οι στροφές στο ρελαντί.

Θαναση εκανες το ιδιο ταξιδι 380 χλμ μια φορα ή πολλες φορες και σου εδειξε μεγαλυτερη καταναλωση;

Γιατι αν ειναι μονο μια φορα τοτε πιθανον να ειχες κοντρα ανεμο (εστω και πολυ ασθενης ανεμος αρκει για να σε κοψει).

Αν ειναι περισσοτερες φορες που σου το εκανε τοτε αρχικα δες τις πιεσεις στα ελαστικα σου (αν ειναι ιδιες με του καλοκαιριου). Ξερεις, οταν πεφτουν οι θερμοκρασιες ο αερας στα ελαστικα συστελεται και η πιεση που ασκει ειναι μικροτερη. Απλα τις πιεσεις τις μετραμε παντα με κρυα ελαστικα...

Βεβαια υπαρχει και το θεμα του καυσιμου. Βαζεις παντα το ιδιο καυσιμο (σε οκτανια και εταιρια); Αν οχι τοτε παιζει κι αυτο το ρολο του...

Οι 100αρες βενζινες δινουν μεν περισσοτερα αλογα αλλα εχουν μικροτερη θερμιδικη αποδοση (λογω αντικροτικων). Οποτε η 95αρα ειναι καλυτερη ως προς την καταναλωση αλλα δεν δινει δυναμη. Δηλαδη τα περισσοτερα οκτανια εχουν καλυτερη συμπεριφορα σε υψηλη συμπιεση (βλεπε τουρμπο) και δεν χτυπαει το μοτερ πειρακια οταν εχει υψηλο αβανς οποτε δινει περισσοτερη δυναμη. Ομως οι βενζινες με περισσοτερα οκτανια δεν εχουν και μεγαλυτερη θερμιδικη αποδοση λογω των πολλων οκτανιων - αντιθετα αυτη πεφτει οπως ειπα λογω των αντικροτικων προσθετων που περιεχουν (για να μη χτυπανε πειρακια).

Αν δεν ισχυει κατι απο τα παραπανω τοτε αρχιζει το ψαξιμο για πιθανη βλαβη.

Ελπιζω να μη σε αγχωσα...

Ολα αυτα ομως ειναι θεωρητικα και δεν μπορω να σου τα επιβεβαιωσω επειδη βαζω μονο 100αρα...

Link to comment
Share on other sites

να παραθεσω την πολυ θετικη μου εντυπωση απο την καταναλωση του δικου μου , απολυτα μαμισιου CC 1.8. Πηγαινοντας στο χωριο της γυναικας μου (ευθειες, λιγες στροφες, σχετικα ομαλος δρομος) η καταναλωση με μεση ταχυτητα 110 χλμ/ω περιπου ειναι κοντα στα 7 lt/100 χλμ, ενω με ομαλη οδηγηση εντος πολης παει 11-12 lt/100χλμ.

Ιδιες τιμες καταναλωσης εχει το 2ο αυτοκινητο μας (το μοιραζομαστε 3 ατομα) , ενα Punto 1.2 '04 60ps !!! Συντηρημενο καλα αλλα ειναι ισως το πιο βενζινοφαγο που εχει βγει ποτε (αποδοσεις/καταναλωση καυσιμου) και το πιο αργο αυτ/το που εχω οδηγησει ποτε! (ας οψεται που το παρκαρω ευκολα και χωραει παντου...)

Η καταναλωση στο CC στην εθνικη με μεση 140-150 χλμ/ω παει στα 8,2-8,4 lt/100χλμ περιπου.

Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τις καταναλωσεις αν αναλογιστει κανεις τι επιπεδου αυτ/το οδηγει  και τι επιδόσεις έχεις... :clapping:

Edited by leftlane
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις από μεσαία ως μεγάλα κυβικά το cruising με 120-130 χαω είναι πολύ ξεκούραστο για το αμάξι οπότε λογικό να μην καίει πολύ. Στα "αυτοκίνητα πόλης", από την άλλη τα 120-130 χαω είναι πιο "κουραστικό" να επιτευχθούν και για αυτό το λόγο έχεις δυσανάλογα υψηλές καταναλώσεις. Στον αντίποδα φυσικά, τα μεγάλα κυβικά τρώνε πολύ καύσιμο μέσα στην πόλη γιατί έχεις τα διαρκή "σταμάτα-ξεκίνα", κάτι το οποίο γίνεται ακόμα χειρότερο όταν έχεις και βαρύ σκάφος με φαρδιά ελαστικά.

Link to comment
Share on other sites

Σωστο αυτο που λες για τα μεγαλα αυτ/τα κ τις κατανωλωσεις εντος πολης, η γνωμη μου ειναι οτι το CC καει σχετικά λιγα για το μέγεθος και τα κυβικά του εντος πόλης. Σκεψου οτι η διαφορά κατανάλωσης σε σχέση με το punto που σου προανέφερα ειναι απο πολυ μικρή εως μηδαμινή !!

Link to comment
Share on other sites

Το Punto σου καίει πολύ γιατί ειναι πολύ λίγα άλογα! Με 60 άλογα, με το καλημέρα και με το χιλιοστό παραπάνω πάτημα γκαζιού το μοτέρ ζορίζεται, και επομένως είναι λογικό να ρουφάει αναλογικά πολύ περισσότερο καύσιμο! Αυτό δυστυχώς πολλοί το παραβλέπουν και νομίζουν ότι όσο πιο μικρά τα κυβικά, τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση, ενώ το μυστικό είναι να έχεις τον ιδανικό συνδυασμό αμαξώματος/μοτέρ σε downsized έκδοση ώστε να επιτυγχάνεις τις καλύτερες καταναλώσεις ανάλογα με τις απαιτήσεις σου οδηγικά (πχ μέσα στην πόλη ένα πολύ μικρό δεν καίει, αλλά αν βγει εθνική ξεσκίζεται... Αντίθετα ένα CC σε ταξίδι δεν ιδρώνει και δεν καίει, αλλά εντός πολης λίγο το βάρος, λίγο το φαρδύ πέλμα, αρχίζει να ρουφάει, κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Οδήγησα ένα CC μανίσιο εχτές και σήμερα. Ο ιδιοκτήτης παραπονιέται για υψηλή κατανάλωση. Όταν το πήρα το trip computer έδειχνε 8.4λ/100 για μεικτές συνθήκες. Και εγώ το οδήγησα για 80 χλμ, πάλι μεικτές συνθήκες και μου 'βγαλε 8.5. Εχτές έκανε 240χλμ σε επαρχιακό δίκτυο με 30 ευρώ, σήμερα το πρωί 80χλμ με 10 ευρώ (μισά στην πόλη, μισά στον περιφερικό). Είναι όντως πολλά;
Το δικό μου 1.6MPI θέλει 10λ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

νορμαλ είναι... τα 8,4 τα βλέπω συνέχεια εγώ με το πασσατ μέσα στην πόλη.. Αν σκεφτείς ότι το cc είναι λίγο πιο βαρύ από το πασσατ είναι οκ η κατανάλωση. Τώρα αν ο φίλος σου θέλει τέτοιο αυτοκίνητο με μικτή κατανάλωση κάτω από 7 λίτρα πρέπει να πάρει άλλο αμάξι. Αν θέλει οικονομία να βάλει υγραέριο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν , RAF JOHN said:

νορμαλ είναι... τα 8,4 τα βλέπω συνέχεια εγώ με το πασσατ μέσα στην πόλη.. Αν σκεφτείς ότι το cc είναι λίγο πιο βαρύ από το πασσατ είναι οκ η κατανάλωση. Τώρα αν ο φίλος σου θέλει τέτοιο αυτοκίνητο με μικτή κατανάλωση κάτω από 7 λίτρα πρέπει να πάρει άλλο αμάξι. Αν θέλει οικονομία να βάλει υγραέριο.

Διαβάζοντας το νήμα σχετικό με υγραέριο στο CC, καταλαβαίνω πως 1.8TSI δεν ενδείκνυται... ή είναι πολύ ακριβή η τοποθέτηση κατάλληλων συστημάτων.

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν , Bitnik said:

Διαβάζοντας το νήμα σχετικό με υγραέριο στο CC, καταλαβαίνω πως 1.8TSI δεν ενδείκνυται... ή είναι πολύ ακριβή η τοποθέτηση κατάλληλων συστημάτων.

Απλά ακριβό θα έλεγα... Όλα είναι θέμα μηχανικού και σωστού προγραμματισμού...

Link to comment
Share on other sites

Με ένα ρεζεβουάρ 800χλμ. Τα 500 χλμ Αθήνα Θεσσαλονίκη με ταχύτητα 140-150 χλμ... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.