Jump to content
GMUnitronic

Αγορά Golf Gti Mkv '05 Unitronic

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους...και σε όλες (αν παρακολουθούν και γυναίκες :whistling: )

Το όνομά μου είναι Γιώργος και Θα ήθελα τα φώτα σας.....

Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός GOLF GTI....

'Εχω βρει ένα ΄05 και θα ήθελα την γνώμη σας και τις γνώσεις σας....

Είναι S3 setup (mpek apr cooler ns rasing εξατμιση k04 b.warner unitronic προγραμμα) και ενδιαφέρομαι να μάθω για την αξιοπιστία του.

Επειδή δεν γνωρίζω και πολλά γύρω από αυτό το σετάρισμα ψάχνω να μάθω κατά πόσο είναι απροβλημάτιστο ή θα μπω σε άλλα μονοπάτια τρεξίματος κτλ.

Κοινώς θέλω να το πάρω και να μην αρχίσω τις επισκέψεις σε συνεργεία και βελτιωτές για αντιμετώπιση προβλημάτων.

Το αυτοκίνητο είναι στα 350 άλογα και έχει κάνει 3000 χλμ με αυτό το setup.

Επίσης θα ήθελα να μάθω τι να προσέξω και τι να ψάξω όταν θα το ελέγξω (είτε για το setup είτε για το πιθανά σημεία που πάσχουν τα συγκεκριμένα GTI) ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...όσο αυτό είναι εφικτό.

Και κλείνοντας θα ήθελα να μάθω που μπορώ να πάω να το ελέγξω στην Θεσσαλονίκη γιατί το αμάξι βρίσκεται Βόρεια Ελλάδα, εγώ είμαι Αθήνα και στα Βόρεια δεν έχω άκρες για τέτοιου είδους έλεγχο.

Εκ των προτέρων σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και τις πιθανές απαντήσεις σας.

Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα....ίσως και ως κάτοχος ενός GTI.

Φιλικά,

Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Παρε στη unitronic να δεις αν μπορουν αν σου δωσουν πληροφοριες και να ρωτησεις ποσο καιρο το εχουν ρυθμισει!Γιατι μπορει να σου λεει 3000 χλμ αλλα μπορει να ειναι πολλα παραπανω!Γενικα δεν εχουν καποιο προβλημα...Ελενξε το και παρτο!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Ευχαριστώ για την απάντηση GOLF MK2 :thumbsup:

Fastrabbit 2πόρτο μάυρο είναι.....

Να ρωτήσω και κάτι άλλο.....

Υπάρχει section στο forum σας με αγγελίες μήπως βρω κάτι που να με ενδιαφέρει;;;;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Ευχαριστώ για την απάντηση GOLF MK2 :thumbsup:

Fastrabbit 2πόρτο μάυρο είναι.....

Να ρωτήσω και κάτι άλλο.....

Υπάρχει section στο forum σας με αγγελίες μήπως βρω κάτι που να με ενδιαφέρει;;;;

του κωστα του γιατρου??μελος ειναι εδω.το αυτοκινητο ειναι χαρτι.εγω το εφτιαξα.παρ το αφοβα δεν χρτειαζεται κανεναν ελεγχο.

αν σε ενδιαφερει και κανενα μαμα δες και το δικο μου.το πουλαω.

Edited by Fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

εγω με ενα ακομα παιδι μηχανικο ρε παλικαρι μου το φτιαξαμε σε κ04 σεταπ.τι δεν καταλαβαινεις??ειναι πολυ καλο σου λεω και σωστα δουλεμενο.

Link to comment
Share on other sites

Fastrabbit δεν αμφισβήτησα το αν είναι καλό και σωστά δουλεμένο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.....

Ωστόσο δεν καταλαβαίνω την δυσαρέσκεια που διακρίνω στο ποστ σου επειδή σε ρώτησα "τι εννοείς οτι το έφτιαξες εσύ".....

Δεν είμαι ούτε κανένας πιτσιρικάς ούτε κανένας άσχετος....ο λόγος που ρώτησα ήταν πολύ συγκεκριμένος.....

Ήθελα να καταλάβω αν το αυτοκίνητο φτιάχτηκε από βελτιωτή ή από ιδιώτη με προσωπική εργασία.....γιατί πίστεψέ με ξέρω οτι έχει τεράστια διαφορά.....άλλες φορές είναι καλύτερα αλλά άλλες φορές είναι χειρότερα.....

Εκτός αν είσαι βελτιωτής αυτοκινήτων και απλά εγώ δεν το κατάλαβα, οπότε πάω πάσο......

Φιλικά,

Γιώργος

Edited by GMUnitronic
Link to comment
Share on other sites

ειμαστε ιδιωτες και πιστεψε με καλυτερα που το φτιαχνουμε με προσωπικη εργασια παρα να βαζανε χερι αλλοι οπου ουτε τις ροπες συσφυξεις δεν ξερουν.ο καλυετρος βελτιωτης ειναι ο σχετικοςμε το αμαξι του ιδιοκτητης.και ειδικα σε αυτα τα μοτερ θα καταλαβεις συντομα γιατι δεν πρεπει να εμπιστευεσαι ξενο χερι..τουλκαχιστων τα περισσοτερα....παντως αξιζει να το δεις το συγκεκριμενο αυτοκινητο..

Edited by Fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Fastrabbit καταλαβαίνω το σκεπτικό σου και εν μέρει συμφωνώ εν μέρει διαφωνώ.....

Τεσπα, μεγάλη κουβέντα το θέμα της βελτίωσης και το πως αυτή γίνεται....

Αυτό που ήθελα να μάθω το έμαθα.....ευχαριστώ για την ενημέρωση.....

Link to comment
Share on other sites

δυστυχος φιλε..η βελτιωση στην ελλαδα τυγχανει τεραστιας ελλειψης επαγγελματισμου.ειναι ντροπη να πηγαινεις σε εξηδικευμενο και να υπαρχει πληρη αγνοια περι επισκευης ενος κινητηρα συγχρωνων προδιαγραφων..αναγκαστηκαμε οι περισσοτεροι να γινουμε μηχανικοι για να μην μας κοροιδευουν οι "ΜΑΣΤΟΡΕΣ"μαθαμε απ εξω εναν κινητηρα γιατι δεν τον ξερανε αυτοι που επρεπε..πηγαινεις για επισκευη και φευγεις με ζημια...αλλα οτι και να λεμε ειναι στην φυση των περισσοτερων αρπακολατσιδων-αεριτζιδων μηχανικων παραμηχανικων κλπ...προσοχη λοιπον..οι καιροι ειναι δυσκολοι και πονηροι.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα αν ισχυει το ''έχει κάνει 3000 χλμ με αυτό το setup'' θα με προβληματιζε αρκετά το γιατι αφου εκανε τόσο κοπο/εξοδα κάποιος ,αποφασισε να πουλησει το αυτοκινητο του χωρις να προλαβει να το χαρεί.Μου δινει την εντυπωση οτι κάτι εγινε και τον εκανε να αλλαξει γνωμη-να το πουλησει.

Ασε που γενικα ειμαι επιφυλακτικος για την αξιοπιστια του εγχειρηματος ''κοτσάρω μια Κ04-αλλαζω και αντλια και δουλεύω με +150 αλογα/+15 κιλα ροπή με κλειστο μοτέρ''....

Link to comment
Share on other sites

Ασε που γενικα ειμαι επιφυλακτικος για την αξιοπιστια του εγχειρηματος ''κοτσάρω μια Κ04-αλλαζω και αντλια και δουλεύω με +150 αλογα/+15 κιλα ροπή με κλειστο μοτέρ''....

Eιναι δοκιμασμενα πραγματα αυτα και δεν τιθετε θεμα αξιοπιστιας....Δεν ειναι το 1ο με Κ04..

Link to comment
Share on other sites

Eιναι δοκιμασμενα πραγματα αυτα και δεν τιθετε θεμα αξιοπιστιας....Δεν ειναι το 1ο με Κ04..

εγω παντως επ ουδενι δεν θα αγοραζα μεταχειρισμενο βελτιωμενο. καλυτερα παρτο μαμα και αναβαθμισε το μονος σου. εγω με 20vt και light βελτιωση με προγραμμα γνωστου βελτιωτη το προσεχα σα τα ματια μου και οταν το ανοιγα δε το εσκιζα. το πουλησα και δυστυχως εκατσε προβλημα στον επομενο(για καποιο λογο στεγνωνε ψηλα). το αυτοκινητο το ειχα πουλησει στον Παζαροπουλο ο οποιος στο νεο ιδιοκτητη δεν εδωσαν κανενα απο τα χαρτια που τους αφησα που αποδυκνυαν τη βελτιωση. εβγαλαν μεχρι και το μπρελοκ απο τα κλειδια στο οποιο αναγραφοταν ο αριθμος προγραμματισμου πελατη. το παιδι εφαγε ενα χρονο προσπαθωντας να με βρει και με βρηκε μεσω facebook. του ειπα να το παει εκει που το βελτιωσα και το επαιζαν κινεζοι οτι δεν το προγραμματισαν αυτοι και πως το αυτοκινητο το συγκεκριμενο ποτε δεν πηγε εκει. μεχρι που του εδωσα του κωδικους μου απο το φορουμ τους που πια σαν μελος φαινοταν οτι το αυτοκινητο ειχε βελτιωθει εκει με stage 1+ και απο κινεζοι αλλαξαν 180 μοιρες στροφη αφου πια ειδαν οτι δεν τους επαιρνε αλλο παραμυθι. εκει που θελω να καταληξω ειναι σ αυτο που λεει και ο fastrabbit οτι η πλειοψηφια των οικων βελτιωσεων στην Ελλαδα ειναι για κλοτσιες και οτι καλο ειναι να μην αγοραζεις κατι που εχει πειραχτει απο αλλον γιατι μπορει να τρεχεις και να μη φτανεις. Παντως οσο αφορα τους συγκεκριμενους βελτιωτες σκεφτομουν να παω εκει το gti μου για προγραμμα αλλα μετα απο αυτο το φιασκο με τιποτα. απεδειξαν ανευθυνοτητα στην περιπτωση που αναφερα και αυτο για μενα λεει πολλα.

Edited by drmdtsap
Link to comment
Share on other sites

Για μενα καλο ειναι να παρεις ενα αμαξι που να μην ειναι πολυ βελτιωμενο αλλα να μην ειναι και τελειως μαμα... στη πρωτη περιπτωση οταν το εχει ανεβασει τοσα αλογα δε το ανεβασε για να τα εχει να υπαρχουν.. το αμαξι λογικα πρεπει να εχει σκιστει.. ενα τελειως μαμα δειχνει ισως καποιον που δε γνωριζει πολλα απο αυτοκινητα και μπορει να ξεκιναγε και να το παταγε με μοτερ παγωμενο η και επισης να μην το ειχε πατησει ποτε και να ειναι μπουκωμενο και ισως να εχει και αλλα προβληματα(δεν ειναι καλο να μην το τρεχεις που και που) .ενα με μια light βελτιωση ειναι must. πχ βαψιμο spoiler ενα αλλο τελικο εξατμισης για ομορφια ισως και προγραμμα κανα φιμε .. εγω τετοιο διαλεξα παντος.. μου φανηκε πολυ προσεγμενο..

Link to comment
Share on other sites

Επισης μπορει να ειναι και ενα αμαξι που μπορει να ηταν και BT και να το πουλαει για μαμα για οποιοδηποτε λογο...Εγω προσωπικα απο οσο ξερω το παιδι που το πουλαει μεσα απο το φορουμ φαινετε να ξερει τι εχει κανει στο αμαξι του-να το προσεχει και να εχει γνωση..Θα το επερνα ευκολα αν ηθελα 5αρι Tfsi!

Link to comment
Share on other sites

Για μενα καλο ειναι να παρεις ενα αμαξι που να μην ειναι πολυ βελτιωμενο αλλα να μην ειναι και τελειως μαμα... στη πρωτη περιπτωση οταν το εχει ανεβασει τοσα αλογα δε το ανεβασε για να τα εχει να υπαρχουν.. το αμαξι λογικα πρεπει να εχει σκιστει.. ενα τελειως μαμα δειχνει ισως καποιον που δε γνωριζει πολλα απο αυτοκινητα και μπορει να ξεκιναγε και να το παταγε με μοτερ παγωμενο η και επισης να μην το ειχε πατησει ποτε και να ειναι μπουκωμενο και ισως να εχει και αλλα προβληματα(δεν ειναι καλο να μην το τρεχεις που και που) .ενα με μια light βελτιωση ειναι must. πχ βαψιμο spoiler ενα αλλο τελικο εξατμισης για ομορφια ισως και προγραμμα κανα φιμε .. εγω τετοιο διαλεξα παντος.. μου φανηκε πολυ προσεγμενο..

Πιστεύεις πραγματικά ότι υπάρχει άνθρωπος που θα αγόραζε GTI χωρίς να γνωρίζει πολλά από αυτοκίνητα; Τότε γιατί να το πάρει. Για την άνεση, τους χώρους ή την κατανάλωση. Υπάρχουν πολλά άλλα να επιλέξει που τα κάνουν αυτά πολύ καλύτερα και με μικρότερη τιμή αγοράς.

Έχω GTI είναι μαμά και θα παραμείνει μαμά. Ο λόγος για μένα είναι απλός. Κάθε αναβάθμιση ισχύος ροπής ακόμα και αν γίνει από σοβαρό βελτιωτή (που πολλοί δεν είναι) μειώνει το συντελεστή ασφάλειας που πρόβλεψε ο κατασκευαστής και μακροχρόνια σίγουρα έχει επιπτώσεις στο αυτοκίνητο. Τώρα αν κάθε τέσσερα χρόνια αλλάζεις αυτοκίνητο οι επιπτώσεις από την αύξηση ισχύος ροπής μεταβιβάζονται στον επόμενο ιδιοκτήτη.Όπως με εντυπωσιακή ειλικρίνεια περιέγραψε ο drmdtsap λίγα post παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύεις πραγματικά ότι υπάρχει άνθρωπος που θα αγόραζε GTI χωρίς να γνωρίζει πολλά από αυτοκίνητα; Τότε γιατί να το πάρει. Για την άνεση, τους χώρους ή την κατανάλωση. Υπάρχουν πολλά άλλα να επιλέξει που τα κάνουν αυτά πολύ καλύτερα και με μικρότερη τιμή αγοράς.

Έχω GTI είναι μαμά και θα παραμείνει μαμά. Ο λόγος για μένα είναι απλός. Κάθε αναβάθμιση ισχύος ροπής ακόμα και αν γίνει από σοβαρό βελτιωτή (που πολλοί δεν είναι) μειώνει το συντελεστή ασφάλειας που πρόβλεψε ο κατασκευαστής και μακροχρόνια σίγουρα έχει επιπτώσεις στο αυτοκίνητο. Τώρα αν κάθε τέσσερα χρόνια αλλάζεις αυτοκίνητο οι επιπτώσεις από την αύξηση ισχύος ροπής μεταβιβάζονται στον επόμενο ιδιοκτήτη.Όπως με εντυπωσιακή ειλικρίνεια περιέγραψε ο drmdtsap λίγα post παραπάνω.

Υπαρχουν ατομα που παιρνουν το καθε αμαξι και δε γνωριζουν τιποτα.. εχω δει gti να το οδηγανε παππουδες που αντε πες γνωριζουν κατι.. γυναικες 40-50 χρονων..εχω δει αρκετες και πες μου οτι ολες ξερουν πως να το χειριζοντε σωστα??τα turbo μοτερ θελουν μια ειδικη μεταχειριση. εγω που υποτιθεται οτι ασχολουμαι και ξερω καποια πραγματα (δεν ειναι παρα πολλα) 2-3 λαθη ειχα κανει στις αρχες.. επισης οταν κανεις αναβαθμιση ξερεις τις επιπτωσεις και για περαιτερω αναβαθμιση απο πρωτο σταδιο ειναι καλο να εχεις μερικα μαρουλια στην ακρη γιατι το κακο μετα απο καποια χιλιομετρα θα συμβει... μπορει να μη συμβει και ποτε ..τυχερα ειναι.. αμαξια σταδιο 3 και εχουν βγαλει 100000+ χιλιομετρα απροβληματιστα, φιλος μου με 60000 χιλιομετρα σε GT μαμα εχει αλλαξει δυο μοτερ(βεβαια ειναι οι εξαιρεσεις).. η ευχαριστηση που μπορει να δινουν στον αλλο 500 αλογα μπορει να τον νοιαζει περισσοτερο απο το να δωσει 3-4 χιλιαρικα αν σπασει το μοτερ η αναλογα λεφτα για οποιαδηποτε βλαβη..τι πιστευεις καλυτερα να παρεις ενα αμαξι με προγραμμα πιο καλομεταχειρισμενο η ενα μαμα που δεν ειχε και τη καλυτερη μεταχειριση?? παντα φιλικα :)

Edited by Detuner
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν ατομα που παιρνουν το καθε αμαξι και δε γνωριζουν τιποτα.. εχω δει gti να το οδηγανε παππουδες που αντε πες γνωριζουν κατι.. γυναικες 40-50 χρονων..εχω δει αρκετες και πες μου οτι ολες ξερουν πως να το χειριζοντε σωστα??τα turbo μοτερ θελουν μια ειδικη μεταχειριση. εγω που υποτιθεται οτι ασχολουμαι και ξερω καποια πραγματα (δεν ειναι παρα πολλα) 2-3 λαθη ειχα κανει στις αρχες.. επισης οταν κανεις αναβαθμιση ξερεις τις επιπτωσεις και για περαιτερω αναβαθμιση απο πρωτο σταδιο ειναι καλο να εχεις μερικα μαρουλια στην ακρη γιατι το κακο μετα απο καποια χιλιομετρα θα συμβει... μπορει να μη συμβει και ποτε ..τυχερα ειναι.. αμαξια σταδιο 3 και εχουν βγαλει 100000+ χιλιομετρα απροβληματιστα, φιλος μου με 60000 χιλιομετρα σε GT μαμα εχει αλλαξει δυο μοτερ(βεβαια ειναι οι εξαιρεσεις).. η ευχαριστηση που μπορει να δινουν στον αλλο 500 αλογα μπορει να τον νοιαζει περισσοτερο απο το να δωσει 3-4 χιλιαρικα αν σπασει το μοτερ η αναλογα λεφτα για οποιαδηποτε βλαβη..τι πιστευεις καλυτερα να παρεις ενα αμαξι με προγραμμα πιο καλομεταχειρισμενο η ενα μαμα που δεν ειχε και τη καλυτερη μεταχειριση?? παντα φιλικα :)

φιλε μου μη τα βλεπεις ολα ασπρα η μαυρα. ο κανονας λεει οτι ενα μαμα καλοσυντηρημενο ειναι πιο αξιοπιστο απο ενα πειραγμενο καλοσυντηρημενο οπως και να το δει κανεις. σιγουρα υπαρχουν και καλα πειραγμενα οπως και κακοσυντηρημενα μαμα. και δεν ειναι απαραιτητο καποιος που θα παρει βελτιωμενο μεταχειρισμενο οτι δε θα του βγει καλο. αλλα μη χρυσωνουμε το χαπι. οπως και να το κανεις ενα αμαξι που δουλευει με παραπανω πιεση απο αυτη που εχει κατασκευαστει σιγουρα υποκειται σε μεγαλυτερη φθορα με την παροδο του χρονου. οποιο μηχανικο σοβαρο και να ρωτησεις θα σου πει πως σιγουρα αυτοκινητα στυλ gti παιρνουν τρελες βελτιωσεις. ομως θα σου πει οτι ολα σ αυτη τη ζωη εχουν ενα τιμημα. εγω δεν υπηρχε περιπτωση να παρω gti 250-270-300 ιππων βελτιωμενο απο προηγουμενο ιδιοκτητη. θα προτιμουσα ενα ελεγμενο και καλο μαμα με καλο εξοπλισμο κ αν ηθελα το βελτιωναμετα εγω εχοντας ομως το προνομιο της επιλογης. αυτη ειναι η αποψη μου και δεν ειπα ποτε πως οποιος το εκανε ηταν λαθος.

Edited by drmdtsap
Link to comment
Share on other sites

Κάθε αγορά μεταχειρισμένου έχει τα ρίσκα της. Αν ο αγοραστής έχει σκοπό μετά την αγορά να το βελτιώσει, δεν είναι κακό να το βρεί έτοιμο βελτιωμένο, με την προυπόθεση να το ελέγξει σωστά.

Σε περίπτωση που ο αγοραστής ζητάει αξιοπιστία, μακροζωία, τότε πάει αποκλειστικά για "μαμά".

Κι εδώ θέλει προσοχή όμως: η αγορά από έναν συνετό μεν,άσχετο δε οδηγό, ενέχει κινδύνους.

Ειδικά αν μιλάμε για τουρμπάτο. Κάποτε πιστεύαμε ότι είναι εγγύηση αν π.χ. ο προηγούμενος οδηγός ήταν γυναίκα.

Είπαμε...η αγορά έχει τα ρίσκα της.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά άσχετος οδηγός δεν παίρνει gti. Δεν μπορεί να εκτιμήσει τίποτα από όσα προσφέρεο το gti. Αντίθετα θα το βρεί σκληρό και λιγότρο χρηστικό. Ακόμα και το μπες βγες δεν είναι τόσο έυκολο με τα καθίσματα που έχει. Ακόμα και αν είναι fun των golf κάποιο από τα tsi (122 ή 160)θα του ταιριάξει πολύ καλύτερα.

Τώρα όσον αφορά την αύξηση της ροπής και ιπποδύναμης ας αναλογιστούν κάποιοι ότι όταν η VW έβγαλε το edition 30 με τα 230 άλογα δεν το έκανε μόνο με αλλαγή του προγράμματος διαχείρησης. Είχε αναβαθμισμένο μπλόκ, άλλη τουρμπίνα, ενισχυμένα μπιέλες πιστόνια κ.λ.π. Και πας σε βελτιωτές και φτάνουν το απλό gti 250-260 άλογα φτάνοντας στα όρια την τουρμπίνα και χωρίς καμμία αλλα΄γη στα σωθικά του κινητήρα. Κατά τα άλλα υπόσχονται και αξιοπιστία. Μέχρι να γίνει το κακό βέβαια και τότε φταίει η βενζίνα, η κακή χρήση και συτήρηση και ο κακος μας ο καιρός.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά άσχετος οδηγός δεν παίρνει gti. Δεν μπορεί να εκτιμήσει τίποτα από όσα προσφέρεο το gti. Αντίθετα θα το βρεί σκληρό και λιγότρο χρηστικό. Ακόμα και το μπες βγες δεν είναι τόσο έυκολο με τα καθίσματα που έχει. Ακόμα και αν είναι fun των golf κάποιο από τα tsi (122 ή 160)θα του ταιριάξει πολύ καλύτερα.

Τώρα όσον αφορά την αύξηση της ροπής και ιπποδύναμης ας αναλογιστούν κάποιοι ότι όταν η VW έβγαλε το edition 30 με τα 230 άλογα δεν το έκανε μόνο με αλλαγή του προγράμματος διαχείρησης. Είχε αναβαθμισμένο μπλόκ, άλλη τουρμπίνα, ενισχυμένα μπιέλες πιστόνια κ.λ.π. Και πας σε βελτιωτές και φτάνουν το απλό gti 250-260 άλογα φτάνοντας στα όρια την τουρμπίνα και χωρίς καμμία αλλα΄γη στα σωθικά του κινητήρα. Κατά τα άλλα υπόσχονται και αξιοπιστία. Μέχρι να γίνει το κακό βέβαια και τότε φταίει η βενζίνα, η κακή χρήση και συτήρηση και ο κακος μας ο καιρός.

με βρισκεις απολυτως συμφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα , ενα βελτιωμενο ΦΠΕ θα το αγοραζα καθοτι πιστεύω οτι ειναι σχεδον πάντα εντος των οριων του κινητηρα απο τη μαμα VW.Αλλα βελτιωμενο με αλλαγμενη τουρμπίνα π.χ.Κ04 setup δεν θα το επαιρνα με τίποτα γιατι δεν του εχω καμια εμπιστοσυνη του τι εχει κανει ο προηγουμενος και γιατι πραγματικα το πουλάει.

Πολλοί τελικα πουλάνε ενα αμαξι- project γιατι τελικα ''δεν τους βγήκε''.Οι περισσοτεροι πουλάνε χώρια τα ανταλλακτικα και μετατρέπουν το αυτοκινητο σε ''μαμα'' για να το πουλήσουν και δεν παίρνεις και χαμπάρι του τι εχει κανει πιο πριν.Αλλα να το ξέρω οτι ηταν απλό gti και εγινε S3 setup απλά με την προσθηκη μιας τουρμπίνας-οχι ευχαριστώ δεν θα πάρω!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.