Jump to content
cmeletis

Passat Και Υγραεριο

Recommended Posts

καλησπερα σε ολους

Εχει κανεις αποψη τεκμηριωμενη για μετατροπη των FSI σε υγραεριο. Ρωτησα εγω τον εξουσιοδοτημενο και μου ειπε οτι δεν το προτεινει γιατι υπαρχουν προβληματα και οτι καποια ταξι που το εκαναν εχουν προβληματα...

ευχαριστω παιδια

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους

Εχει κανεις αποψη τεκμηριωμενη για μετατροπη των FSI σε υγραεριο. Ρωτησα εγω τον εξουσιοδοτημενο και μου ειπε οτι δεν το προτεινει γιατι υπαρχουν προβληματα και οτι καποια ταξι που το εκαναν εχουν προβληματα...

ευχαριστω παιδια

ΕΓΏ ΦΊΛΕ ΠΟΥ ΤΟ ΈΨΑΞΑ ΕΊΔΑ ΌΤΙ ΜΌΝΟ ΕΑΝ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ 2500€ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ! (Η΄VIALLE H΄ PRINS)
Link to comment
Share on other sites

ΕΓΏ ΦΊΛΕ ΠΟΥ ΤΟ ΈΨΑΞΑ ΕΊΔΑ ΌΤΙ ΜΌΝΟ ΕΑΝ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ 2500€ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ! (Η΄VIALLE H΄ PRINS)

Ευχαριστω φιλε μου

Και νομιζω αν δεν κανω λαθος οτι κανενας στην Θεσσαλονικη δεν βαζει αυτα τα 2 συστηματα.

Σε ευχαριστω παντως ....

Και εγω για την vialle εχω ακουσει καλα λογια αλλα για τοποθετηση ... αθηνα μονο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και απο εμένα παιδιά έχω ένα PASSAT 2.0 TFSI μοντέλο 2006 και λόγω δουλειάς δούλεψα εξωτερικό και ρώτησα Γερμανία σε επίσημο αντιπρόσωπο και μου πρότεινε PRINS αλλά μου είπε ότι πιο συμβατή και προτεινόμενη είναι η τεχνολογία φυσικού αερίου που όμως Ελλαδιστάν όχι ακόμα!! Στην Γερμανία εδώ και χρόνια!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και απο εμένα παιδιά έχω ένα PASSAT 2.0 TFSI μοντέλο 2006 και λόγω δουλειάς δούλεψα εξωτερικό και ρώτησα Γερμανία σε επίσημο αντιπρόσωπο και μου πρότεινε PRINS αλλά μου είπε ότι πιο συμβατή και προτεινόμενη είναι η τεχνολογία φυσικού αερίου που όμως Ελλαδιστάν όχι ακόμα!! Στην Γερμανία εδώ και χρόνια!!

Έτσι είναι στην Ελλάδα ότι μας πασάρουν καλό είναι.Στην Ευρώπη καταργούν το υγραέριο και βάζουν φυσικό αέριο και μεις εδώ καλήμερα.Δυστυχώς είναι γραφτό να ξεστοκάρουν όλες οι εταιρίες υγραερίου εδώ σε μας και αυτό που συμβαίνει είναι από τα ανήκουστα αλλά κανένας δεν αντιδρά ούτε παραπονιέται.:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να βαλω υγραέριο στο αυτοκίνητό μου, εκεί που έφτασε η τιμή της βενζίνης. Έμαθα ότι η tartarini βγάζει έτοιμο κλειδωμένο από Ιταλία κιτ για τον κωδικό του κινητήρα μου, το οποίο μπαίνει κατευθείαν και φεύγεις. Ούτε προγραμματισμοί εδώ, ούτε πειράματα. Μέχρι 1300στρ θα είναι βενζίνη και από 1300 μέχρι 4500 ή 5000στρ(δεν θυμαμαι) θα είναι μόνο αέριο. Από εκεί και πάνω πάλι βενζίνη. Για εκτός πόλης που εγώ κυρίως χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο μου αρκεί. Έχει ακούσει κανείς ή έχει βάλει κατι παρόμοιο ώστε να μου πει εντυπώσεις?

Τουλάχιστον δυο αυτοκίνητα που έβαλαν το ίδιο εδώ θεσσαλονίκη δεν ξαναεμφανίστηκαν στον εγκαταστάτη για οποιοδήποτε προβλημα.

Edited by anastos
Link to comment
Share on other sites

Στην Θεσσαλονίνη φίλε έχεις 2 επιλογές. 1ον Ford Στάθης στην Χρυσαυγή με καλή δουλειά μεν αλλά εκεί ανεβάζει και τα τρακτέρ για cervice! και φυσικά 2300€πουλα και κάτι, και 2ον Μανδύλας (αντιπροσωπία καλοχώρι) καλή δουλειά , 2500€ περίπου (ανάλογα τα κυβικά) εννοείται υγροποιημένο υγραέριο(5ης γενιάς κλπ) ΑΛΛΑ σε μένα μάγκες καθυστέρηση 3 μηνών παρακαλώ (καταλαβαίνετε υπομονή τρελή)και όταν ήρθε το σύστημα αντί για τισ 3 εργάσιμες έγιναν 8 μέρες χωρίς αυτοκίνητο 8μέρες μέσα το αυτοκίνητο...!!!! Τέλος πάντων όλα καλά στην τοποθέτηση το συστήνω ανεπιφύλακτα (ελπίζω ότι ήταν αρχή και μέχρι να οργανωθούν αργήσανε). Φυσικά φάγανε και το κράξημό τους και κόψανε και λίγα ευρόπουλα. Αυτά. Οποιος θέλει άλλες πληροφορίες ας ρωτήσει ότι θέλει θα του απαντήσω με αναλυτικές λεπτομέρειες. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εν μέρει έχετε δίκιο. Αυτό γιατί στην Αθήνα υπάρχει σταθμός ανεφοδιασμού για CNG που ανεφοδιάζει αυτ/τα. Δυστυχώς πρόκειται για το γνωστό σταθμό ανεφοδιασμού των αστικών λεωφορείων αλλά αυτό δε λέει κάτι. Ίσως τα δημοσιεύματα περί στροφής της ΔΕΣΦΑ προς την τροφοδοσία αρχικά των εταιρικών αυτ/των με CNG να αναστρέψει την αρνητική αυτήν κατάσταση. Σε ότι αφορά το passat, είχα ρωτήσει στην kosmocar και μου είπαν ότι μπορεί να γίνει εισαγωγή του tsi ecofuel με διπλή τροφοδοσία βενζίνη-CNG αλλά αυτό μόνο κατόπιν παραγγελίας. Τιμές δυστυχώς δεν θυμάμαι!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

τις τελευταίες μέρες η Δέλτα CAR (Επίσημος αντιπρόσωπος της VW στην Πάτρα) διαφημίζει ότι βάζει υγραέριο σε FSI κινητήρες.

Πήγα και ρώτησα, αναφέρονται σε ένα ιταλικό KIT, 4ης γεννιάς με κόστος 1600-1800€ & 2 χρόνια εγγύηση(ή 100.000χλμ). Στην Πάτρα το συνεργείο της Δέλτα CAR δεν έχει ακόμα κάνει κάποια εγκατασταση σε κινητήρα FSI, μου είπαν όμως ότι στην Αθήνα έχουν αρχίσει και βάζουν στα εξουσιοδοτημενα service τςη ΚΟΣΜΟΚΑΡ Α.Ε.

Έχει κάποιος βάλει το συγκεκριμένο ΚΙΤ ή ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω μια και κάνω 25.000 χλμ και είμαι έτοιμος να βάλω το πρώτο αξιοπιστο ΚΙΤ που θα βγει?

Ευχαριστώ

Σάκης

Πάτρα

Edited by Dionysis
Link to comment
Share on other sites

Σάκη τελικά τι απόκαμες? Έχω και γω το ίδιο αμάξι και το σκέφτομαι... Ο Λατσης μου είχε πει την άνοιξη ότι δεν υπήρχε αξιόππιστο σύστημα μέχρι τότε. Η μετατροπή σε ΤDI είναι εφικτή? κοστίζει?

Edited by drkon30
Link to comment
Share on other sites

Σάκη τελικά τι απόκαμες? Έχω και γω το ίδιο αμάξι και το σκέφτομαι... Ο Λατσης μου είχε πει την άνοιξη ότι δεν υπήρχε αξιόππιστο σύστημα μέχρι τότε. Η μετατροπή σε ΤDI είναι εφικτή? κοστίζει?

Φίλε drkon τελικά δεν έκανα τίποτα, με πήραν τηλεφωνο από τη Δέλτα CAR και μου είπαν ότι δεν υποστηρίζουν τον FSI κινητήρα. Αναμένετια να βγει μια νεότερη εκδοση το Σεπτέμβρη απτοτι είπαν. Το ίδιο μου έχει πει και ο Λάτσης οπότε αναμένουμε για υγραέριο. Για τη μετατροπή σε TDI δεν το έχω ψάξει.Εχείς ρωτήσει,γίνεται η μετατροπή στα δικά μας?

Σ.

Edited by Dionysis
Link to comment
Share on other sites

Ολα πέρνουν υγραέριο εκτός τα δικά μας.......................................................

Link to comment
Share on other sites

λοιπον παληκαρια , ειμαι απο την θεσσαλονικη σημερα πηγα σε 4 εταρειες που βαζουν αεριο σε fsi ,ειναι της εταιρειας lovato αλλα δεν κανει και τρελη οικονομια μου μιλησανε μονο για 38% ,γιατι λεει θα πεταει και λιγο βενζινη οταν το αυτοκινητο παιρνει φορτία σε στροφες και ανηφορες ,εγω πιστευω πως ακομα δεν συμφερει για fsi.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον παληκαρια , ειμαι απο την θεσσαλονικη σημερα πηγα σε 4 εταρειες που βαζουν αεριο σε fsi ,ειναι της εταιρειας lovato αλλα δεν κανει και τρελη οικονομια μου μιλησανε μονο για 38% ,γιατι λεει θα πεταει και λιγο βενζινη οταν το αυτοκινητο παιρνει φορτία σε στροφες και ανηφορες ,εγω πιστευω πως ακομα δεν συμφερει για fsi.

Δεν είναι μόνο στο fsi αυτό το θέμα..Σε αερίου ψεκασμού τόση οικονομία θα έχεις σε όλα τα αμάξια 30-40% και όχι 50% όπως διαφημίζουν και σε όλα τα αμάξια ψεκάζει και βενζίνη για να μην το πάρεις στα χέρια,χώρια αυτό θα καίει 10%-20% L παραπάνω όταν θα καις υγραέριο.. Εκτος αν βάλεις υγρού ψεκασμού τότε δεν θα έχεις αυτό το θέμα..

Link to comment
Share on other sites

εξω παντως το αεριο δεν ειναι τοσο διαδεδομενο αλλα το ντιζελ σκιζει!!!ειμαι ιταλια με sw πρωτα ενα οπελ αστρα 1.7tdi και μετα ενα φορδ focus sw και οι τιμες ειναι 1.65 σε ντισελ αεριο 0.85 και απο οικονομια τρελα 900 κλμ με ενα ντεποζιτο και πραγματικα 700 με σκισιμο!!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ενδιαφέρομαι και εγω για το δικό μου, μετά από αρκετό ψάξιμο, εχω καταλήξει σε δύο. Ή το prins(αέριος ψεκασμός αλλά απροβλημάτιστο καθώς βγαίνει ακριβώς για τον καθε ενα κινητηρα) ή icom (υγρός ψεκασμός, πιο ακριβό αλλά.......μπαίνει σε όλους το "ιδιο", αυτό κάπως με κανει να εχω ενδιασμους).

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ενδιαφέρομαι και εγω για το δικό μου, μετά από αρκετό ψάξιμο, εχω καταλήξει σε δύο. Ή το prins(αέριος ψεκασμός αλλά απροβλημάτιστο καθώς βγαίνει ακριβώς για τον καθε ενα κινητηρα) ή icom (υγρός ψεκασμός, πιο ακριβό αλλά.......μπαίνει σε όλους το "ιδιο", αυτό κάπως με κανει να εχω ενδιασμους).

Να ξες όμως υγρού ψεκασμού το αμάξι πρέπει να είναι μαμά... Να μην έχεις τίποτα πάνω πχ προγραμμα εισαγωγή..

Link to comment
Share on other sites

Στο icom μου είπαν δεν υπάρχει τέτοιο θέμα διότι δεν είναι κομμένο ραμμένο για το συγκεκριμένο μοτέρ. Αν ήταν vialle συμφωνώ.

Vialle ήταν κομμένο ραμενο και 2.600 € για υγρού ψεκασμού...

Τώρα για icom σου είπαν τιμή; πέρσι που ρώτησα κανείς δεν είχε.. Ούτε demo car.

Link to comment
Share on other sites

Vialle ήταν κομμένο ραμενο και 2.600 € για υγρού ψεκασμού...

Τώρα για icom σου είπαν τιμή; πέρσι που ρώτησα κανείς δεν είχε.. Ούτε demo car.

Είχα ρωτήσει το χειμώνα στην εκθεση υγραεριοκινησης και μου είπαν 2500.

Τώρα περιμένω τη διεθνή εκθεση μήπως και κάνουν καμία προσφορα

Link to comment
Share on other sites

Είχα ρωτήσει το χειμώνα στην εκθεση υγραεριοκινησης και μου είπαν 2500.

Τώρα περιμένω τη διεθνή εκθεση μήπως και κάνουν καμία προσφορα

Ο βατσος στον βόλο έχει βάλει σε ένα golf 5 gti (YouTube) icom υγρού ψεκασμού αλλά δεν αναφέρει αν το αμάξι είναι μαμα η βελτιωμένο...

Κάτι άλλο σε λινκ δεν βρήκα..

Link to comment
Share on other sites

Το καλο είναι ότι χρησιμοποιεί τα δικά μας μπεκ και την αντλία υψηλής μας. Βάζει έναν επιλογεα(ταυ) πριν την υψηλής και ανάλογα περνάει απο μέσα ή η βενζίνη ή το υγραεριο. Δεν εχει σημασία απ' ότι μου είπαν αν το αυτοκίνητο είναι βελτιωμένο

Link to comment
Share on other sites

Ο βατσος με είπε ότι για το vialle η αντλία υψηλής θα βγει από το αμάξι θα ταξιδέψει στο εξωτερικό για τροποποίηση και μετά θα επιστρέψει..

Εχεις τηλέφωνό να πάρω να ενημερωθώ;; Γιατί σε όποιον ρώτησα μόλις άκουσαν βελτιωμένο αμάξι με είπαν όχι....

Link to comment
Share on other sites

http://www.ygraeriokinisi.gr/sinergates/Derveni-Gas.html

Ρώτησε και ενημέρωσε και εμένα τι θα σου πούνε. Εμένα μου είχαν πει ότι δεν παιζει ρόλο το ότι είναι βελτιωμένο. Εγω πάντως το σκέφτομαι μεταξύ prins και icom

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.