cmeletis Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 καλησπερα σε ολους Εχει κανεις αποψη τεκμηριωμενη για μετατροπη των FSI σε υγραεριο. Ρωτησα εγω τον εξουσιοδοτημενο και μου ειπε οτι δεν το προτεινει γιατι υπαρχουν προβληματα και οτι καποια ταξι που το εκαναν εχουν προβληματα... ευχαριστω παιδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Passat 160 Tsi Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 καλησπερα σε ολους Εχει κανεις αποψη τεκμηριωμενη για μετατροπη των FSI σε υγραεριο. Ρωτησα εγω τον εξουσιοδοτημενο και μου ειπε οτι δεν το προτεινει γιατι υπαρχουν προβληματα και οτι καποια ταξι που το εκαναν εχουν προβληματα... ευχαριστω παιδια ΕΓΏ ΦΊΛΕ ΠΟΥ ΤΟ ΈΨΑΞΑ ΕΊΔΑ ΌΤΙ ΜΌΝΟ ΕΑΝ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ 2500€ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ! (Η΄VIALLE H΄ PRINS) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmeletis Posted March 21, 2011 Author Report Share Posted March 21, 2011 ΕΓΏ ΦΊΛΕ ΠΟΥ ΤΟ ΈΨΑΞΑ ΕΊΔΑ ΌΤΙ ΜΌΝΟ ΕΑΝ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ 2500€ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΥΓΡΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ! (Η΄VIALLE H΄ PRINS) Ευχαριστω φιλε μου Και νομιζω αν δεν κανω λαθος οτι κανενας στην Θεσσαλονικη δεν βαζει αυτα τα 2 συστηματα. Σε ευχαριστω παντως .... Και εγω για την vialle εχω ακουσει καλα λογια αλλα για τοποθετηση ... αθηνα μονο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Καλησπέρα και απο εμένα παιδιά έχω ένα PASSAT 2.0 TFSI μοντέλο 2006 και λόγω δουλειάς δούλεψα εξωτερικό και ρώτησα Γερμανία σε επίσημο αντιπρόσωπο και μου πρότεινε PRINS αλλά μου είπε ότι πιο συμβατή και προτεινόμενη είναι η τεχνολογία φυσικού αερίου που όμως Ελλαδιστάν όχι ακόμα!! Στην Γερμανία εδώ και χρόνια!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Καλησπέρα και απο εμένα παιδιά έχω ένα PASSAT 2.0 TFSI μοντέλο 2006 και λόγω δουλειάς δούλεψα εξωτερικό και ρώτησα Γερμανία σε επίσημο αντιπρόσωπο και μου πρότεινε PRINS αλλά μου είπε ότι πιο συμβατή και προτεινόμενη είναι η τεχνολογία φυσικού αερίου που όμως Ελλαδιστάν όχι ακόμα!! Στην Γερμανία εδώ και χρόνια!! Έτσι είναι στην Ελλάδα ότι μας πασάρουν καλό είναι.Στην Ευρώπη καταργούν το υγραέριο και βάζουν φυσικό αέριο και μεις εδώ καλήμερα.Δυστυχώς είναι γραφτό να ξεστοκάρουν όλες οι εταιρίες υγραερίου εδώ σε μας και αυτό που συμβαίνει είναι από τα ανήκουστα αλλά κανένας δεν αντιδρά ούτε παραπονιέται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 (edited) Σκέφτομαι να βαλω υγραέριο στο αυτοκίνητό μου, εκεί που έφτασε η τιμή της βενζίνης. Έμαθα ότι η tartarini βγάζει έτοιμο κλειδωμένο από Ιταλία κιτ για τον κωδικό του κινητήρα μου, το οποίο μπαίνει κατευθείαν και φεύγεις. Ούτε προγραμματισμοί εδώ, ούτε πειράματα. Μέχρι 1300στρ θα είναι βενζίνη και από 1300 μέχρι 4500 ή 5000στρ(δεν θυμαμαι) θα είναι μόνο αέριο. Από εκεί και πάνω πάλι βενζίνη. Για εκτός πόλης που εγώ κυρίως χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο μου αρκεί. Έχει ακούσει κανείς ή έχει βάλει κατι παρόμοιο ώστε να μου πει εντυπώσεις? Τουλάχιστον δυο αυτοκίνητα που έβαλαν το ίδιο εδώ θεσσαλονίκη δεν ξαναεμφανίστηκαν στον εγκαταστάτη για οποιοδήποτε προβλημα. Edited April 11, 2012 by anastos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokoretsi Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Με ενδιαφέρει και εμένα αυτό ... αλλά δεν βλέπω απάντηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Passat 160 Tsi Posted May 16, 2012 Report Share Posted May 16, 2012 Στην Θεσσαλονίνη φίλε έχεις 2 επιλογές. 1ον Ford Στάθης στην Χρυσαυγή με καλή δουλειά μεν αλλά εκεί ανεβάζει και τα τρακτέρ για cervice! και φυσικά 2300€πουλα και κάτι, και 2ον Μανδύλας (αντιπροσωπία καλοχώρι) καλή δουλειά , 2500€ περίπου (ανάλογα τα κυβικά) εννοείται υγροποιημένο υγραέριο(5ης γενιάς κλπ) ΑΛΛΑ σε μένα μάγκες καθυστέρηση 3 μηνών παρακαλώ (καταλαβαίνετε υπομονή τρελή)και όταν ήρθε το σύστημα αντί για τισ 3 εργάσιμες έγιναν 8 μέρες χωρίς αυτοκίνητο 8μέρες μέσα το αυτοκίνητο...!!!! Τέλος πάντων όλα καλά στην τοποθέτηση το συστήνω ανεπιφύλακτα (ελπίζω ότι ήταν αρχή και μέχρι να οργανωθούν αργήσανε). Φυσικά φάγανε και το κράξημό τους και κόψανε και λίγα ευρόπουλα. Αυτά. Οποιος θέλει άλλες πληροφορίες ας ρωτήσει ότι θέλει θα του απαντήσω με αναλυτικές λεπτομέρειες. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyberten Posted May 17, 2012 Report Share Posted May 17, 2012 Παιδιά εν μέρει έχετε δίκιο. Αυτό γιατί στην Αθήνα υπάρχει σταθμός ανεφοδιασμού για CNG που ανεφοδιάζει αυτ/τα. Δυστυχώς πρόκειται για το γνωστό σταθμό ανεφοδιασμού των αστικών λεωφορείων αλλά αυτό δε λέει κάτι. Ίσως τα δημοσιεύματα περί στροφής της ΔΕΣΦΑ προς την τροφοδοσία αρχικά των εταιρικών αυτ/των με CNG να αναστρέψει την αρνητική αυτήν κατάσταση. Σε ότι αφορά το passat, είχα ρωτήσει στην kosmocar και μου είπαν ότι μπορεί να γίνει εισαγωγή του tsi ecofuel με διπλή τροφοδοσία βενζίνη-CNG αλλά αυτό μόνο κατόπιν παραγγελίας. Τιμές δυστυχώς δεν θυμάμαι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzafeir Posted July 30, 2012 Report Share Posted July 30, 2012 (edited) Καλησπέρα, τις τελευταίες μέρες η Δέλτα CAR (Επίσημος αντιπρόσωπος της VW στην Πάτρα) διαφημίζει ότι βάζει υγραέριο σε FSI κινητήρες. Πήγα και ρώτησα, αναφέρονται σε ένα ιταλικό KIT, 4ης γεννιάς με κόστος 1600-1800€ & 2 χρόνια εγγύηση(ή 100.000χλμ). Στην Πάτρα το συνεργείο της Δέλτα CAR δεν έχει ακόμα κάνει κάποια εγκατασταση σε κινητήρα FSI, μου είπαν όμως ότι στην Αθήνα έχουν αρχίσει και βάζουν στα εξουσιοδοτημενα service τςη ΚΟΣΜΟΚΑΡ Α.Ε. Έχει κάποιος βάλει το συγκεκριμένο ΚΙΤ ή ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω μια και κάνω 25.000 χλμ και είμαι έτοιμος να βάλω το πρώτο αξιοπιστο ΚΙΤ που θα βγει? Ευχαριστώ Σάκης Πάτρα Edited July 30, 2012 by Dionysis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drkon30 Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 (edited) Σάκη τελικά τι απόκαμες? Έχω και γω το ίδιο αμάξι και το σκέφτομαι... Ο Λατσης μου είχε πει την άνοιξη ότι δεν υπήρχε αξιόππιστο σύστημα μέχρι τότε. Η μετατροπή σε ΤDI είναι εφικτή? κοστίζει? Edited August 16, 2012 by drkon30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzafeir Posted August 20, 2012 Report Share Posted August 20, 2012 (edited) Σάκη τελικά τι απόκαμες? Έχω και γω το ίδιο αμάξι και το σκέφτομαι... Ο Λατσης μου είχε πει την άνοιξη ότι δεν υπήρχε αξιόππιστο σύστημα μέχρι τότε. Η μετατροπή σε ΤDI είναι εφικτή? κοστίζει? Φίλε drkon τελικά δεν έκανα τίποτα, με πήραν τηλεφωνο από τη Δέλτα CAR και μου είπαν ότι δεν υποστηρίζουν τον FSI κινητήρα. Αναμένετια να βγει μια νεότερη εκδοση το Σεπτέμβρη απτοτι είπαν. Το ίδιο μου έχει πει και ο Λάτσης οπότε αναμένουμε για υγραέριο. Για τη μετατροπή σε TDI δεν το έχω ψάξει.Εχείς ρωτήσει,γίνεται η μετατροπή στα δικά μας? Σ. Edited August 20, 2012 by Dionysis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Ολα πέρνουν υγραέριο εκτός τα δικά μας....................................................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samikos Posted August 29, 2012 Report Share Posted August 29, 2012 λοιπον παληκαρια , ειμαι απο την θεσσαλονικη σημερα πηγα σε 4 εταρειες που βαζουν αεριο σε fsi ,ειναι της εταιρειας lovato αλλα δεν κανει και τρελη οικονομια μου μιλησανε μονο για 38% ,γιατι λεει θα πεταει και λιγο βενζινη οταν το αυτοκινητο παιρνει φορτία σε στροφες και ανηφορες ,εγω πιστευω πως ακομα δεν συμφερει για fsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted August 29, 2012 Report Share Posted August 29, 2012 λοιπον παληκαρια , ειμαι απο την θεσσαλονικη σημερα πηγα σε 4 εταρειες που βαζουν αεριο σε fsi ,ειναι της εταιρειας lovato αλλα δεν κανει και τρελη οικονομια μου μιλησανε μονο για 38% ,γιατι λεει θα πεταει και λιγο βενζινη οταν το αυτοκινητο παιρνει φορτία σε στροφες και ανηφορες ,εγω πιστευω πως ακομα δεν συμφερει για fsi. Δεν είναι μόνο στο fsi αυτό το θέμα..Σε αερίου ψεκασμού τόση οικονομία θα έχεις σε όλα τα αμάξια 30-40% και όχι 50% όπως διαφημίζουν και σε όλα τα αμάξια ψεκάζει και βενζίνη για να μην το πάρεις στα χέρια,χώρια αυτό θα καίει 10%-20% L παραπάνω όταν θα καις υγραέριο.. Εκτος αν βάλεις υγρού ψεκασμού τότε δεν θα έχεις αυτό το θέμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 εξω παντως το αεριο δεν ειναι τοσο διαδεδομενο αλλα το ντιζελ σκιζει!!!ειμαι ιταλια με sw πρωτα ενα οπελ αστρα 1.7tdi και μετα ενα φορδ focus sw και οι τιμες ειναι 1.65 σε ντισελ αεριο 0.85 και απο οικονομια τρελα 900 κλμ με ενα ντεποζιτο και πραγματικα 700 με σκισιμο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 Επειδή ενδιαφέρομαι και εγω για το δικό μου, μετά από αρκετό ψάξιμο, εχω καταλήξει σε δύο. Ή το prins(αέριος ψεκασμός αλλά απροβλημάτιστο καθώς βγαίνει ακριβώς για τον καθε ενα κινητηρα) ή icom (υγρός ψεκασμός, πιο ακριβό αλλά.......μπαίνει σε όλους το "ιδιο", αυτό κάπως με κανει να εχω ενδιασμους). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Επειδή ενδιαφέρομαι και εγω για το δικό μου, μετά από αρκετό ψάξιμο, εχω καταλήξει σε δύο. Ή το prins(αέριος ψεκασμός αλλά απροβλημάτιστο καθώς βγαίνει ακριβώς για τον καθε ενα κινητηρα) ή icom (υγρός ψεκασμός, πιο ακριβό αλλά.......μπαίνει σε όλους το "ιδιο", αυτό κάπως με κανει να εχω ενδιασμους). Να ξες όμως υγρού ψεκασμού το αμάξι πρέπει να είναι μαμά... Να μην έχεις τίποτα πάνω πχ προγραμμα εισαγωγή.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Στο icom μου είπαν δεν υπάρχει τέτοιο θέμα διότι δεν είναι κομμένο ραμμένο για το συγκεκριμένο μοτέρ. Αν ήταν vialle συμφωνώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 Στο icom μου είπαν δεν υπάρχει τέτοιο θέμα διότι δεν είναι κομμένο ραμμένο για το συγκεκριμένο μοτέρ. Αν ήταν vialle συμφωνώ. Vialle ήταν κομμένο ραμενο και 2.600 € για υγρού ψεκασμού... Τώρα για icom σου είπαν τιμή; πέρσι που ρώτησα κανείς δεν είχε.. Ούτε demo car. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Vialle ήταν κομμένο ραμενο και 2.600 € για υγρού ψεκασμού... Τώρα για icom σου είπαν τιμή; πέρσι που ρώτησα κανείς δεν είχε.. Ούτε demo car. Είχα ρωτήσει το χειμώνα στην εκθεση υγραεριοκινησης και μου είπαν 2500. Τώρα περιμένω τη διεθνή εκθεση μήπως και κάνουν καμία προσφορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Είχα ρωτήσει το χειμώνα στην εκθεση υγραεριοκινησης και μου είπαν 2500. Τώρα περιμένω τη διεθνή εκθεση μήπως και κάνουν καμία προσφορα Ο βατσος στον βόλο έχει βάλει σε ένα golf 5 gti (YouTube) icom υγρού ψεκασμού αλλά δεν αναφέρει αν το αμάξι είναι μαμα η βελτιωμένο... Κάτι άλλο σε λινκ δεν βρήκα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Το καλο είναι ότι χρησιμοποιεί τα δικά μας μπεκ και την αντλία υψηλής μας. Βάζει έναν επιλογεα(ταυ) πριν την υψηλής και ανάλογα περνάει απο μέσα ή η βενζίνη ή το υγραεριο. Δεν εχει σημασία απ' ότι μου είπαν αν το αυτοκίνητο είναι βελτιωμένο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Ο βατσος με είπε ότι για το vialle η αντλία υψηλής θα βγει από το αμάξι θα ταξιδέψει στο εξωτερικό για τροποποίηση και μετά θα επιστρέψει.. Εχεις τηλέφωνό να πάρω να ενημερωθώ;; Γιατί σε όποιον ρώτησα μόλις άκουσαν βελτιωμένο αμάξι με είπαν όχι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted September 4, 2012 Report Share Posted September 4, 2012 http://www.ygraeriokinisi.gr/sinergates/Derveni-Gas.html Ρώτησε και ενημέρωσε και εμένα τι θα σου πούνε. Εμένα μου είχαν πει ότι δεν παιζει ρόλο το ότι είναι βελτιωμένο. Εγω πάντως το σκέφτομαι μεταξύ prins και icom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...