Passatoukos Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Καλημέρα... Σε ένα passat 1800 ατμοσφαιρα,με αυτοματο σασμαν της φωτογραφιας http://i9.photos.s*μη επιτρεπόμενο @ URL*/1325/1325054_2_b.jpg Πως γινεται να το ξεκινησεις σπινιάρωντας? Αν το μπει στο D και τερμα γκαζι ισα ισα που γλυστρανε οι τροχοι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Δίπλωμα εβγαλες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 Όχι,αλλα τι σχέση έχει αυτό? Εγώ ρώτησα πως γίνεται με το αυτόματο σασμάν να το ξεκινήσεις σπινιάρωντας. Π.χ γίνεται να κρατας πατημενο το γκαζι στης 4 χιλιάδες και να βαλεις D?γιατί μόλις ανεβαίνουν οι στροφες ο μοχλος δεν κουνιεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Όχι,αλλα τι σχέση έχει αυτό? Εγώ ρώτησα πως γίνεται με το αυτόματο σασμάν να το ξεκινήσεις σπινιάρωντας. Π.χ γίνεται να κρατας πατημενο το γκαζι στης 4 χιλιάδες και να βαλεις D?γιατί μόλις ανεβαίνουν οι στροφες ο μοχλος δεν κουνιεται... φιλε μου το D αν ειναι οπως και στα τωρινα dsg ειναι για οικονομικη οδηγηση,οποτε λιγο απιθανο να γινει. μονο στο Sport αν εχει, προσπαθησε το,πατωντας φρενο και γκαζι μαζι,εως οτου αφησεις το φρενο,και εχεις πατημενο το γκαζι με υψηλες στροφες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 φιλε μου το D αν ειναι οπως και στα τωρινα dsg ειναι για οικονομικη οδηγηση,οποτε λιγο απιθανο να γινει. μονο στο Sport αν εχει, προσπαθησε το,πατωντας φρενο και γκαζι μαζι,εως οτου αφησεις το φρενο,και εχεις πατημενο το γκαζι με υψηλες στροφες. Αυτό σκέφτηκα να κρατησω γκαζι στης 4000 στροφες και συνχρονως φρενο,να βαλω D και να αφησω φρενο,αλλα φοβαμαι μην παρω κανα σασμαν στην μασχαλη... Γιατι αν βαλεις D και το έχεις ακινητο και δωσεις ΤΕΡΜΑ το γκαζι,αρχιζει και χαζοξεκολλαει το λαστιχο απο την ασφαλτο,τριχες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Δεν νομιζω να μπορεσει να σπινιαρει ποτε κανονικα γιατι ειναι αυτοματο με λιγα αλογα και πολλα κιλα οποτε αστο ησυχο μην παρεις κανα σασμαν στα χερια και ειναι και ακριβο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 Μάλιστα... Με εξάτμιση και φίλτρο τι κερδίζεις? Και πόσο κάνει μια φθηνή εξάτμα που να κάνει απλά βαρύ θόρυβο αλλά μην ξυπνάει όλη την γειτονιά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 (edited) Κερδιζεις θορυβο και 2-3 αλογα βεβαια εξαρταται απο την εξατμιση τι διατομη θα εχει ο σωληνας αν θα βαλεις χταποδι καταλυτη ελευθερας μεσσαιο ελευθερο και το φιλτρο να ειναι τοποθετημενο καλα ωστε να τραβαει παντα δροσερο αερα αλλα το αυτοματο σασμαν παντα θα σε προδιδει μεχρι να φορτωσει οποτε μην ασχολεισαι γιατι δεν ειναι και εποχες τωρα για σπαταλη. Εξατμισεις ξεκιναν απο 150 μονο τελικο μεχρι 800-900 για ολοκληρη και αλλα 60-70 το φιλτρο μιλαμε για ελευθερας μεσα στο κουτι. Edited March 17, 2011 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 17, 2011 Author Report Share Posted March 17, 2011 Κερδιζεις θορυβο και 2-3 αλογα βεβαια εξαρταται απο την εξατμιση τι διατομη θα εχει ο σωληνας αν θα βαλεις χταποδι καταλυτη ελευθερας μεσσαιο ελευθερο και το φιλτρο να ειναι τοποθετημενο καλα ωστε να τραβαει παντα δροσερο αερα αλλα το αυτοματο σασμαν παντα θα σε προδιδει μεχρι να φορτωσει οποτε μην ασχολεισαι γιατι δεν ειναι και εποχες τωρα για σπαταλη. Εξατμισεις ξεκιναν απο 150 μονο τελικο μεχρι 800-900 για ολοκληρη και αλλα 60-70 το φιλτρο μιλαμε για ελευθερας μεσα στο κουτι. Ευχαριστώ φίλε Ναι όντως δεν με ενδιαφέρει να ανέβει η ιπποδύναμη,με ενδιαφέρει μιας και θα μείνει 3-4 χρονάκια ακόμα,τουλαχιστόν να κάνει ωραίο θόρυβο γιατί τώρα οταν αφήνεις το γκάζι και πέφτουν οι στροφές κάνει σαν γαιδούρι που το έχεις στον ηλιο... Το φίλτρο μιας και είναι φτηνό,αξίζει?θα υπάρξει διαφορά και αν είναι ποια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 (edited) Άντε να σε βοηθήσω ,γιατί μου αρέσει η επίμονη σου και αν σε στεναχώρησα πιο παλιά νερό και αλάτι. Για ένα καλό σπιν βάζεις , ,αριστερό πόδι φρένο , λεβιε στην θέση ένα (1) δεξι ποδι γκαζι 2500 rpm , αφηνεις φρένο και τότε σανιδώνεις και θα το νιώσεις, προοδευτικά βάζεις και τις επόμενες ταχύτητες. Άκουσε κάποιον που από το 1992 είχε και έχει αυτόματο σασμαν. Η D δεν είναι για οικονομία, απλά το σαμάν αλλάζει όλες τις ταχύτητες. Κρατώντας μόνο την 1 θα έχεις και την απαραίτητη ροπή. Edited March 20, 2011 by HN1984 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 Άντε να σε βοηθήσω ,γιατί μου αρέσει η επίμονη σου και αν σε στεναχώρησα πιο παλιά νερό και αλάτι. Για ένα καλό σπιν βάζεις , ,αριστερό πόδι φρένο , λεβιε στην θέση ένα (1) δεξι ποδι γκαζι 2500 rpm , αφηνεις φρένο και τότε σανιδώνεις και θα το νιώσεις, προοδευτικά βάζεις και τις επόμενες ταχύτητες. Άκουσε κάποιον που από το 1992 είχε και έχει αυτόματο σασμαν. Η D δεν είναι για οικονομία, απλά το σαμάν αλλάζει όλες τις ταχύτητες. Κρατώντας μόνο την 1 θα έχεις και την απαραίτητη ροπή. Nα σαι καλά Θα το δοκιμάσω το βράδυ στο γκαράζ να δώ αν αρπαζει.... Τι αξίζει να κάνεις σε αυτό το αυτοκίνητο για να νιώσεις διαφορα? Αναρτήσεις φοράει καινούργιες και λάστιχα και το κράτημα είναι πολύ καλό,στο γκάζι μόνο τα χαλάει.Με φίλτρο θα υπάρχει διαφορά?γίνεται σε ατμόσφαιρα να μπει σκάστρα και μολις αλλάζει ταχυητα να κανει αυτο το φυσημα? Μην με παραξειγειται δεν εχω ιδεα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Nα σαι καλά Θα το δοκιμάσω το βράδυ στο γκαράζ να δώ αν αρπαζει.... Τι αξίζει να κάνεις σε αυτό το αυτοκίνητο για να νιώσεις διαφορα? Αναρτήσεις φοράει καινούργιες και λάστιχα και το κράτημα είναι πολύ καλό,στο γκάζι μόνο τα χαλάει.Με φίλτρο θα υπάρχει διαφορά?γίνεται σε ατμόσφαιρα να μπει σκάστρα και μολις αλλάζει ταχυητα να κανει αυτο το φυσημα? Μην με παραξειγειται δεν εχω ιδεα Μονο μην αφησεις το πατερα σου χωρις αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Αυτή η δοκιμή δεν γίνεται σε γκαράζ ,αλλά σε ανοιχτό χώρο για σιγουριά αν κάτι δεν πάει καλά. Περί βελτιώσεων δεν γνωρίζω κάτι αξιόλογο για να σε βοηθήσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 Αυτή η δοκιμή δεν γίνεται σε γκαράζ ,αλλά σε ανοιχτό χώρο για σιγουριά αν κάτι δεν πάει καλά. Περί βελτιώσεων δεν γνωρίζω κάτι αξιόλογο για να σε βοηθήσω. To γκαράζ μου είναι μια μεγάλη ευθεία που έχεις χωρό να κάνεις δοκιμές Ειδικά τώρα που δεν έχω ασφαλεια πινακιδες διπλωμα δεν το βγάζω απο το γκαράζ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 21, 2011 Author Report Share Posted March 21, 2011 Σπινιάρει σπινιάρει σπινιάρει και ξεκινάει και πολύ ποιο γρήγορα απο οτι με το D:d Ευχαριστω HN1984 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TASOS HN Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 Καλοφάγωτα τα λάστιχα και προσοχή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted March 21, 2011 Author Report Share Posted March 21, 2011 Καλοφάγωτα τα λάστιχα και προσοχή Tα φροντίζω καλά Επίσης παιδιά και κάτι άλλο άσχετο με το σπινιάρισμα... Επειδή έχουμε καταθέσει πινακίδες ασφαλεια κτλπ Το αμάξι είναι στο γκαράζ,μου το έδωσε και μόλις γίνω 18 θα μπορώ να το κυκλοφορήσω. Αυτον τον ενα χρονο που είναι στο γκαράζ με εξαίρεση 1-2 βόλτες πάνω κατω τον ερημικο δρομο εξω απο το σπιτι τι άλλο να προσέξω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Tα φροντίζω καλά Επίσης παιδιά και κάτι άλλο άσχετο με το σπινιάρισμα... Επειδή έχουμε καταθέσει πινακίδες ασφαλεια κτλπ Το αμάξι είναι στο γκαράζ,μου το έδωσε και μόλις γίνω 18 θα μπορώ να το κυκλοφορήσω. Αυτον τον ενα χρονο που είναι στο γκαράζ με εξαίρεση 1-2 βόλτες πάνω κατω τον ερημικο δρομο εξω απο το σπιτι τι άλλο να προσέξω? Αποσύνδεσε τους πόλους τις μπαταρίας για να μην χαλάσει. Όταν σε ένα χρόνο βάλεις πινακίδες βουρ για αλλαγή λαδιών φίλτρων κτλ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...