Jump to content
Sdvoudouris

Polo Gti - Σημαντικό Πρόβλημα! Sos!

Recommended Posts

Το αυτοκίνητο παρελήφθη την Παρασκευή που μας πέρασε.

Επειδή είναι της γυναίκας μου το οδήγησα λίγο το σ/κ και έχω την αίσθηση ότι έχει γίνει πιο "ομαλό" και "γεμάτο" στις χαμηλές στροφές.

Κατά τα λοιπά σα να μην έχει γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση.

Χθες και σήμερα μου είπε η γυναίκα μου ότι όλα είναι ok και από πλευράς καταναλώσεως καυσίμου (έχει παραμείνει στο 8,0 σε συνθήκες αστικής μετακίνησης).

Όταν το οδηγήσω περισσότερο θα ενημερώσω πληρέστερα.

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω ότι το αυτοκίνητο είναι σαφώς πιο "ραφιναρισμένο", κυρίως στις χαμηλές στροφές και η απόδοση του είναι αισθητά βελτιωμένη, σε όλο το φάσμα των στροφών.

Δίνει την αίσθηση ότι κινείται πιο "άκοπα". Η κατανάλωση καυσίμου δεν έχει επηρεαστεί ούτε κατ΄ελάχιστο.

Δεν ξέρω εάν έγινε κάποια ενημέρωση λογισμικού, αλλά απ' ό,τι μας είπαν η μόνη επέμβαση ήταν η αλλαγή ελατηρίων ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΩΝ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα!

Θα περιγράψω μια μικρή αληθινή ιστορία του κουμπάρου μου για να καταλάβεται ότι σαν καταναλωτές πρέπει να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας..Ο κουμπάρος μου πήρε ένα εξακύλινδρο αυτοκίνητο (δεν έχει σημασία η μάρκα..πάντως έκανε πάνω από 50.000 ευρώ..)και στο 1250 χλμ του έκαψε τον ένα κύλινδρο...!!!!!!!!!! ναι όπως το λέω....πήγε στην αντιπροσωπεία και του έλεγαν για αλλαγή κυλίνδρου..εγγυήσεις...και άλλα τέτοια...αυτός όπως ήταν λογικό τους είπε ότι δεν εμπιστεύεται αυτό το αυτοκίνητο πλέον και ζήτησε αλλαγή...αυτοί είπαν ότι δε γίνεται και έδειχναν σχετικά ψύχρεμοι...κούνια που τους κούναγε όμως...ο κουμπάραρος πήγε σε ένα καλό δικηγόρο, πήγαν μαζί στην αντιπροσωπεία και αφού ο δικηγόρος έδωσε τα ρέστα του...του έκαναν αναστροφή πώλησης...!!!!!!!! πλήρη αναστροφή πώλησης...για να το έκαναν αυτοί σίγουρα είναι κάτι που καλύπτεται νομικά...και άρα ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν...δεν του έκαναν χάρη...για εμένα ο κάθε ένας από εμάς πρέπει να κινείται ανάλογα...Παιδιά ΔΕΝ μας κάνουν ΧΑΡΗ...πρόκειται για τα λεφτά μας και μάλιστα σε δύσκολες εποχές...πρέπει να καταλάβουν ότι σαν εταιρίες έχουν και υποχρεώσεις απέναντι σε εμάς...οχι μόνο πριν αλλά και μετά την πώληση πρέπει να εξυπηρετούν τους πελάτες τους...

Link to comment
Share on other sites

Καποιος που εχει ΕΤΚΑ μπορει να δει τι ελατηρια και πιστονια εχουν τα Golf 5 tsi & gt και τα golf 6 με τα 160, σε σχεση με το polo gti 180(CAVE) ???

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω ότι το αυτοκίνητο είναι σαφώς πιο "ραφιναρισμένο", κυρίως στις χαμηλές στροφές και η απόδοση του είναι αισθητά βελτιωμένη, σε όλο το φάσμα των στροφών.

Δίνει την αίσθηση ότι κινείται πιο "άκοπα". Η κατανάλωση καυσίμου δεν έχει επηρεαστεί ούτε κατ΄ελάχιστο.

Δεν ξέρω εάν έγινε κάποια ενημέρωση λογισμικού, αλλά απ' ό,τι μας είπαν η μόνη επέμβαση ήταν η αλλαγή ελατηρίων ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΩΝ.

πανω σε αυτο που λες για να ξερεις τι ειναι αυτο το αλλαγη εμβολων και ελατηριων...ανοιξανε την μηχανη σαν καρπουζι εν απραγμα.σου παραθετω φωτος για το ιδιο πραγμα σε πολο γτι καινουργιο για να ξερεις

10052011395.jpg

10052011396.jpg

βασικα ειναι απο αυτα που ουτε στον εχθρο σου δεν ευχεσαι...παρα πολυ σημαντικη κινηση

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το οδήγησα για 21 χιλιόμετρα και πραγματικά λειτουργεί καλύτερα, όχι μόνον χαμηλά αλλά και ψηλά.

Επίσης υπάρχει διαφορά και στην ευστροφία του κινητήρα και την προθυμία στο ανέβασμα στροφών.

Θα σκεφτόμουν να κινηθώ και νομικά, αλλά αφού η ίδια η κατασκευάστρια διαπίστωσε το πρόβλημα και έχει την λύση, νομίζω ότι θα ήταν υπερβολικό.

Κατά την γνώμη μου είναι κάτι σαν "ανάκληση" και πιστεύω ότι όλα έχουν διορθωθεί χωρίς ζημιά στον κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Ολα να πανε καλα.....

Επειδη καπου αναφερθηκε οτι δε γινονται αλλαγες κινητηρων.....

Στου κουμπαρου μου λοιπον το avensis, στα 4 χρονια διαπιστωσε οτι το αμαξι εκαιγε λαδια,για την ακριβεια εμεναν 2 λιτρα απο τα 5 που επαιρνε, καθε 1000 χ.λ.μ-εκαιγε 3 λιτρα.....Χωρις καν να το προτινει, εγινε αλλαγη μηχανης απο την τοπικη αντιπροσωπεια στα πλαισια της εγγυησης....ουτε καν την εργασια δεν πληρωσε.

Εχω ενα avensis και εγω και αν και δεν ειχα κανενα προβλημα ποτε στα 5 χρονια που το εχω με κανει και νιωθω ασφαλεια στο θεμα αξιοπιστιας,πραγμα που δεν νιωθω(αγχωνομαι) για το νεο μου πολο(tdi) με ολα οσα διαβαζω εδω μεσα.... :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως, στα διάφορα fora ο καθένας λέει τα προβλήματα του και όχι το πόσο καλό είναι το αυτοκίνητο. Γι' αυτό δημιουργείται η εντύπωση ότι "το χ αυτοκίνητο είναι προβληματικό αφού στο τάδε forum όλο για προβλήματα λένε".

Παρά το πρόβλημα με τα ελατήρια, η γνώμη μου είναι ότι το Polo είναι μακράν το καλύτερο στην κατηγορία του και συγκεκριμένα το GTi είναι ό,τι καλύτερο και πληρέστερο μπορείς να πάρεις μέχρι τα 20.000 ευρώ. (μόνη επιφύλαξη ο χώρος αποσκευών, που προσωπικά δεν με ενδιαφέρει επειδή είναι δεύτερο αυτοκίνητο)

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως, στα διάφορα fora ο καθένας λέει τα προβλήματα του και όχι το πόσο καλό είναι το αυτοκίνητο. Γι' αυτό δημιουργείται η εντύπωση ότι "το χ αυτοκίνητο είναι προβληματικό αφού στο τάδε forum όλο για προβλήματα λένε".

Παρά το πρόβλημα με τα ελατήρια, η γνώμη μου είναι ότι το Polo είναι μακράν το καλύτερο στην κατηγορία του και συγκεκριμένα το GTi είναι ό,τι καλύτερο και πληρέστερο μπορείς να πάρεις μέχρι τα 20.000 ευρώ. (μόνη επιφύλαξη ο χώρος αποσκευών, που προσωπικά δεν με ενδιαφέρει επειδή είναι δεύτερο αυτοκίνητο)

Αν η Mazda έβγαζε το Mazda 2 με τα 1500 κυβικά με αυτόματο κιβώτιο, θα το είχα προτιμήσει χαλαρά...

Δεν υπήρχε όμως πέρυσι που πήρα το TSI...

Link to comment
Share on other sites

Ναι και δεν υπάρχει πρόβλημα. ήδη έχει κάνει 1000 χλμ. και είναι εντάξει. Προ αντικαταστάσεως, θα είχε ήδη ανάψει η ένδειξη.

Επίσης, η μέση κατανάλωση ανά γέμισμα έχει πέσει από το 8,5 στο 7,8 με 8,0.

Link to comment
Share on other sites

ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ VOUDOURI . POLO GTI ΠΑΡΑΛΑΒΗ 3/2011 ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ 0.5 LT ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 1.ΟΟΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ 1LT ΕΠΟΜΕΝΑ 1.500. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΧΗΣ ΕΡΓΟ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΣ, ΑΦΟΥ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΑΡΤΙΔΑ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΗ., ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΛΕΞΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΦΟΒΙΖΕΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΟΜΩΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ MARKETING ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ. ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΓΡΑΤΣΙΑΣ ΑΕΒΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.

Edited by tasb
Link to comment
Share on other sites

Guest Sciphist

Καλησπέρα. Επιβεβαιώνω το πρόβλημα που αναφέρει ο voudouris. Συγκεκριμένα, στις 26/01/2011 αγόρασα από την Karenta ένα Polo GTI. Στις αρχές Μαΐου, έχοντας κάνει 2.400 χλμ. (εκ των οποίων τα πρώτα 1.500 ήταν πολύ ήρεμα λόγω ρονταρίσματος) άναψε ένδειξη λαδιού. Ελέγχω τα λάδια και διαπιστώνω ότι ο κινητήρας είχε κάψει όλο το λάδι! Πηγαίνω στην Karenta, ελέγχουν τη στάθμη των λαδιών, συμπληρώνουν και μην κάνοντας άλλον έλεγχο, απλά χτυπώντας τον αριθμό πλαισίου στο computer μου αναφέρουν ότι υπάρχει ενημέρωση να αλλαχτούν τα ελατήρια των πιστονιών. Εννοείται ότι δεν δέχτηκα αλλαγή πιστονιών αλλά ζήτησα αλλαγή κινητήρα. Επικοινώνησα στην συνέχεια με το τεχνικό τμήμα της Kosmocar και ενέκριναν αλλαγή κινητήρα. Η αλλαγή κινητήρα έγινε και παρέλαβα το αυτοκίνητο στις 31/05.

Κατα την γνώμη μου το γεγονός πως μόνο με τον έλεγχο του πλαισίου μου ανέφεραν την οδηγία υποδεικνύει ότι η Volkswagen γνωρίζει το πρόβλημα και είναι υπαίτια για το ότι παρέλαβα ένα αυτοκίνητο που στο παρελθόν έχει αναφερθεί ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα. Επίσης, νομίζω ότι είναι υποχρεωμένη βάσει νόμων να δηλώσει στις Αρχές ότι υπάρχει πρόβλημα σε αυτοκίνητα του συγκεκριμένου μοντέλου και να προβεί σε ανάκληση.

Σε περίπτωση που διαπιστώθει πάλι το πρόβλημα επιφυλάσσομαι κάθε δικαιώματος μου και θα κινηθώ δικαστικά εναντίον της Volkswagen και θα αναφέρω το πρόβλημα στον Τύπο και σε ενώσεις καταναλωτών.

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Επιβεβαιώνω το πρόβλημα που αναφέρει ο voudouris. Συγκεκριμένα, στις 26/01/2011 αγόρασα από την Karenta ένα Polo GTI. Στις αρχές Μαΐου, έχοντας κάνει 2.400 χλμ. (εκ των οποίων τα πρώτα 1.500 ήταν πολύ ήρεμα λόγω ρονταρίσματος) άναψε ένδειξη λαδιού. Ελέγχω τα λάδια και διαπιστώνω ότι ο κινητήρας είχε κάψει όλο το λάδι! Πηγαίνω στην Karenta, ελέγχουν τη στάθμη των λαδιών, συμπληρώνουν και μην κάνοντας άλλον έλεγχο, απλά χτυπώντας τον αριθμό πλαισίου στο computer μου αναφέρουν ότι υπάρχει ενημέρωση να αλλαχτούν τα ελατήρια των πιστονιών. Εννοείται ότι δεν δέχτηκα αλλαγή πιστονιών αλλά ζήτησα αλλαγή κινητήρα. Επικοινώνησα στην συνέχεια με το τεχνικό τμήμα της Kosmocar και ενέκριναν αλλαγή κινητήρα. Η αλλαγή κινητήρα έγινε και παρέλαβα το αυτοκίνητο στις 31/05.

Κατα την γνώμη μου το γεγονός πως μόνο με τον έλεγχο του πλαισίου μου ανέφεραν την οδηγία υποδεικνύει ότι η Volkswagen γνωρίζει το πρόβλημα και είναι υπαίτια για το ότι παρέλαβα ένα αυτοκίνητο που στο παρελθόν έχει αναφερθεί ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα. Επίσης, νομίζω ότι είναι υποχρεωμένη βάσει νόμων να δηλώσει στις Αρχές ότι υπάρχει πρόβλημα σε αυτοκίνητα του συγκεκριμένου μοντέλου και να προβεί σε ανάκληση.

Σε περίπτωση που διαπιστώθει πάλι το πρόβλημα επιφυλάσσομαι κάθε δικαιώματος μου και θα κινηθώ δικαστικά εναντίον της Volkswagen και θα αναφέρω το πρόβλημα στον Τύπο και σε ενώσεις καταναλωτών.

Ευχαριστώ πολύ.

πληρωσες κατι για αυτή την επισκευή?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Επιβεβαιώνω το πρόβλημα που αναφέρει ο voudouris. Συγκεκριμένα, στις 26/01/2011 αγόρασα από την Karenta ένα Polo GTI. Στις αρχές Μαΐου, έχοντας κάνει 2.400 χλμ. (εκ των οποίων τα πρώτα 1.500 ήταν πολύ ήρεμα λόγω ρονταρίσματος) άναψε ένδειξη λαδιού. Ελέγχω τα λάδια και διαπιστώνω ότι ο κινητήρας είχε κάψει όλο το λάδι! Πηγαίνω στην Karenta, ελέγχουν τη στάθμη των λαδιών, συμπληρώνουν και μην κάνοντας άλλον έλεγχο, απλά χτυπώντας τον αριθμό πλαισίου στο computer μου αναφέρουν ότι υπάρχει ενημέρωση να αλλαχτούν τα ελατήρια των πιστονιών. Εννοείται ότι δεν δέχτηκα αλλαγή πιστονιών αλλά ζήτησα αλλαγή κινητήρα. Επικοινώνησα στην συνέχεια με το τεχνικό τμήμα της Kosmocar και ενέκριναν αλλαγή κινητήρα. Η αλλαγή κινητήρα έγινε και παρέλαβα το αυτοκίνητο στις 31/05.

Κατα την γνώμη μου το γεγονός πως μόνο με τον έλεγχο του πλαισίου μου ανέφεραν την οδηγία υποδεικνύει ότι η Volkswagen γνωρίζει το πρόβλημα και είναι υπαίτια για το ότι παρέλαβα ένα αυτοκίνητο που στο παρελθόν έχει αναφερθεί ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα. Επίσης, νομίζω ότι είναι υποχρεωμένη βάσει νόμων να δηλώσει στις Αρχές ότι υπάρχει πρόβλημα σε αυτοκίνητα του συγκεκριμένου μοντέλου και να προβεί σε ανάκληση.

Σε περίπτωση που διαπιστώθει πάλι το πρόβλημα επιφυλάσσομαι κάθε δικαιώματος μου και θα κινηθώ δικαστικά εναντίον της Volkswagen και θα αναφέρω το πρόβλημα στον Τύπο και σε ενώσεις καταναλωτών.

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sciphist

πληρωσες κατι για αυτή την επισκευή?

Όχι φυσικά! Ας τολμούσαν και μόνο να μου αναφέρουν την λέξη πληρωμή και θα τους έλεγα εγώ...

Πάντως έπαθα σοκ όταν πήγα στο συνεργείο και είδα όλο το αυτοκίνητο λυμένο από το παρμπρίζ και μπροστά... Να βλέπεις καινούριο αυτοκίνητο σε τέτοια κατάσταση είναι κάτι που δεν το εύχομαι σε κανέναν!

Θα επανέλθω με σχόλια για την κατάσταση του αυτοκινήτου μόλις κάνω κάποια χιλιόμετρα, αν και πρέπει πάλι να το πηγαίνω ήρεμα για 1.500 χλμ. καθώς θέλει ξανά στρώσιμο λόγω νέου κινητήρα!! (Τα νεύρα μου!!). Βέβαια ο voudouris αναφέρει ότι στο δικό του όλα βαίνουν καλώς...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, θεώρησα ότι η αντικατάσταση κινητήρα είναι περισσότερο πολύπλοκη διαδικασία και άρα πιό επικίνδυνη, ειδικά για να γίνει από οποιονδήποτε τεχνίτη στην Ελλάδα, και προτίμησα την αντικατάσταση ελατηριών ΚΑΙ εμβόλων (επειδή το ελατήριο "κουμπώνει" στο έμβολο και δεν ήθελα να αποσυναρμολογούν και συναρμολογούν). Προτίμησα την λύση αυτή ως "plug and play" κι επειδή ενέχει την ελάχιστη δυνατή επέμβαση και "πασπάτεμα" στον κινητήρα.

Σε δύο ημέρες είχαμε παραλάβει.

Ωστόσο, συμφωνώ με την λογική της απομείωσης της αξίας του αυτοκινήτου, λόγω του είδους και της έκτασης της επέμβασης και δεν αποκλείω την κίνηση σε επίπεδο νομικό.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς το δικό μου στα 6000 χιλιόμετρα δεν έχει κάψει καθόλου και φτου φτου μην το ματιάσω. Μάλλον είναι μεμονωμένο πρόβλημα. Είναι των GTI only φαίνεται.

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

Guest Thanos PoloGTI

Καλησπέρα

Διάβασα με προσοχή όλα τα θέματα του φόρουμ σχετικά με τα λάδια του 6R1 είμαι και εγώ κάτοχος ενός από αυτά από τον Οκτώβρη συγκεκριμένα από τις 08/10/2010!

Εδώ όμως υπάρχει το εξής πρόβλημα. Το αμάξι το έστρωσα όπως ακριβώς περιγράφεται και εδώ και μέχρι τα 2500 χλμ δεν είχα παρατηρήσει κάποια απώλεια λαδιού στα χιλιόμετρα αυτά πήρα την απόφαση να αλλάξω τα πρώτα λάδια του οπότε πήγα στην καρέντα από όπου και το αγόρασα και ζήτησα μια αλλαγή λαδιών με φίλτρο. Εδώ έγινε η πρώτη βλακεία καθώς δεν πρόσεξα τι είδους ιξώδες χρησιμοποίησαν καθώς δεν πήγε το μυαλό μου σε όσα ακολούθησαν και ο λόγος ήταν ότι από την πρώτη εβδομάδα που το παρέλαβα διαπίστωσα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την εξάτμιση και τελικά είχε σπασμένο διάφραγμα!!! όπου και έγινε αντικατάσταση αυτής επειδή χρονικά συνέπεσε με την προαναφερθείσα αλλαγή λαδιών. Μετά από 8000 χλμ είχα ένδειξη χαμηλής στάθμης και βασίστηκα στην κάρτα εργασίας της προηγούμενης αλλαγής λαδιών για να συμπληρώσω με το ίδιο ιξώδες και εκεί διαπίστωσα ότι το λάδι που χρησιμοποίησαν είναι το 15w40!!!!!!! απόρησα αλλά θεώρησα ότι είναι εντάξει αφού δεν πήγα σε κάποιο τυχαίο μαγαζί αλλά σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της κοσμοκάρ! Όταν δε ρώτησα γιατί το αμάξι μου καίει λάδια μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό γιατί το πατάω και τσιμπάει!

Από ότι συμπέρανα στο μεταξύ λαμπάκι σημαίνει σχεδόν 1,5 lt λάδι! Δεν ανησύχησα γιατί 1,5 λίτρο στα 5500 χλμ δεν είναι και πολύ έχοντας ακούσει και διαβάσει σχετικά με το θέμα παρόλα αυτά το ότι το πατάω και τσιμπάει δεν μου κάθισε εξ’αρχής (είναι gti!!! Γιατί να μην το πατάω?). Από εκεί και πέρα άρχισε να καίει παράλογα πολύ ώσπου έμαθα ότι το αμάξι παίρνει ιξώδες 5w30!!!! καμία σχέση με αυτό που μου έβαλαν. Αυτό έγινε στα 15000 χλμ έχοντας συμπληρώσει μέχρι στιγμής άλλα 3 λίτρα λάδι. Μου είπαν από την αντιπροσωπεία και οι ίδιοι ότι το λάδι που μου είχαν βάλει από την καρεντα βουλιαγμένης ήταν λάθος και ότι καλύτερα να πήγαινα εκεί που έγινε το λάθος. Εγώ με τη σειρά μου τους εξήγησα πως καρεντα βουλιαγμένης με καρεντα Πειραιά είναι το ίδιο πράγμα και πως απαιτώ άμεση λύση του προβλήματος. Μου βάλανε τα σωστά λάδια λοιπόν και μου είπαν να το φέρω όταν συμπληρώσω 2300 χλμ να το δουν και να πράξουν ανάλογα. Στα 2300 χλμ έκαψε 1,5 λίτρο και τους το πήγα. Η απάντηση που πήρα ήταν η ίδια με αυτή του κ. voudouri ότι δηλαδή πρέπει να γίνει αλλαγή ελατηρίων εμβόλων!!!!! Επειδή γνωρίζω τι σημαίνει κάτι τέτοιο γιατί είμαι μηχανικός αλλά σε άλλο τομέα (καράβια) ούτε καν που το συζητάω να ανοιχτεί μοτέρ!!! Θα ήθελα την άποψη σας…

Επίσης που θα μπορούσα να απευθυνθώ νομικά?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Διάβασα με προσοχή όλα τα θέματα του φόρουμ σχετικά με τα λάδια του 6R1 είμαι και εγώ κάτοχος ενός από αυτά από τον Οκτώβρη συγκεκριμένα από τις 08/10/2010!

Εδώ όμως υπάρχει το εξής πρόβλημα. Το αμάξι το έστρωσα όπως ακριβώς περιγράφεται και εδώ και μέχρι τα 2500 χλμ δεν είχα παρατηρήσει κάποια απώλεια λαδιού στα χιλιόμετρα αυτά πήρα την απόφαση να αλλάξω τα πρώτα λάδια του οπότε πήγα στην καρέντα από όπου και το αγόρασα και ζήτησα μια αλλαγή λαδιών με φίλτρο. Εδώ έγινε η πρώτη βλακεία καθώς δεν πρόσεξα τι είδους ιξώδες χρησιμοποίησαν καθώς δεν πήγε το μυαλό μου σε όσα ακολούθησαν και ο λόγος ήταν ότι από την πρώτη εβδομάδα που το παρέλαβα διαπίστωσα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την εξάτμιση και τελικά είχε σπασμένο διάφραγμα!!! όπου και έγινε αντικατάσταση αυτής επειδή χρονικά συνέπεσε με την προαναφερθείσα αλλαγή λαδιών. Μετά από 8000 χλμ είχα ένδειξη χαμηλής στάθμης και βασίστηκα στην κάρτα εργασίας της προηγούμενης αλλαγής λαδιών για να συμπληρώσω με το ίδιο ιξώδες και εκεί διαπίστωσα ότι το λάδι που χρησιμοποίησαν είναι το 15w40!!!!!!! απόρησα αλλά θεώρησα ότι είναι εντάξει αφού δεν πήγα σε κάποιο τυχαίο μαγαζί αλλά σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της κοσμοκάρ! Όταν δε ρώτησα γιατί το αμάξι μου καίει λάδια μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό γιατί το πατάω και τσιμπάει!

Από ότι συμπέρανα στο μεταξύ λαμπάκι σημαίνει σχεδόν 1,5 lt λάδι! Δεν ανησύχησα γιατί 1,5 λίτρο στα 5500 χλμ δεν είναι και πολύ έχοντας ακούσει και διαβάσει σχετικά με το θέμα παρόλα αυτά το ότι το πατάω και τσιμπάει δεν μου κάθισε εξ’αρχής (είναι gti!!! Γιατί να μην το πατάω?). Από εκεί και πέρα άρχισε να καίει παράλογα πολύ ώσπου έμαθα ότι το αμάξι παίρνει ιξώδες 5w30!!!! καμία σχέση με αυτό που μου έβαλαν. Αυτό έγινε στα 15000 χλμ έχοντας συμπληρώσει μέχρι στιγμής άλλα 3 λίτρα λάδι. Μου είπαν από την αντιπροσωπεία και οι ίδιοι ότι το λάδι που μου είχαν βάλει από την καρεντα βουλιαγμένης ήταν λάθος και ότι καλύτερα να πήγαινα εκεί που έγινε το λάθος. Εγώ με τη σειρά μου τους εξήγησα πως καρεντα βουλιαγμένης με καρεντα Πειραιά είναι το ίδιο πράγμα και πως απαιτώ άμεση λύση του προβλήματος. Μου βάλανε τα σωστά λάδια λοιπόν και μου είπαν να το φέρω όταν συμπληρώσω 2300 χλμ να το δουν και να πράξουν ανάλογα. Στα 2300 χλμ έκαψε 1,5 λίτρο και τους το πήγα. Η απάντηση που πήρα ήταν η ίδια με αυτή του κ. voudouri ότι δηλαδή πρέπει να γίνει αλλαγή ελατηρίων εμβόλων!!!!! Επειδή γνωρίζω τι σημαίνει κάτι τέτοιο γιατί είμαι μηχανικός αλλά σε άλλο τομέα (καράβια) ούτε καν που το συζητάω να ανοιχτεί μοτέρ!!! Θα ήθελα την άποψη σας…

Επίσης που θα μπορούσα να απευθυνθώ νομικά?

Όταν λές κάρτα εγρασίας εννοείς ότι στο χαρτί του service είχαν γράψει ότι έβαλαν λάδια 15w40? Μήπως είναι 5w40?

Γιατί το αυτοκίνητο δεν παίρνει μόνο 5w30. Άνοιξε το βιβλίο του αυτοκινήτου και δες ποιες είναι οι προδιαγραφές για τα λάδια για να είσαι σίγουρος ότι σου έβαλαν λάθος.

Στο θέμα του κινητήρα δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις τπτ εκτός και αν έχεις σκοπό να ρίξεις πολύ χρήμα σε δικηγόρους αλλά και πάλι τπτ δεν είναι σίγουρο..

Από τη στιγμή που είσαι στην εγγύηση δυστυχώς αυτή είναι η προβλεπόμενη εργασία. Απλά διάλεξε ένα καλό service..

Link to comment
Share on other sites

Guest Thanos PoloGTI

Όταν λές κάρτα εγρασίας εννοείς ότι στο χαρτί του service είχαν γράψει ότι έβαλαν λάδια 15w40? Μήπως είναι 5w40?

Γιατί το αυτοκίνητο δεν παίρνει μόνο 5w30. Άνοιξε το βιβλίο του αυτοκινήτου και δες ποιες είναι οι προδιαγραφές για τα λάδια για να είσαι σίγουρος ότι σου έβαλαν λάθος.

Στο θέμα του κινητήρα δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις τπτ εκτός και αν έχεις σκοπό να ρίξεις πολύ χρήμα σε δικηγόρους αλλά και πάλι τπτ δεν είναι σίγουρο..

Από τη στιγμή που είσαι στην εγγύηση δυστυχώς αυτή είναι η προβλεπόμενη εργασία. Απλά διάλεξε ένα καλό service..

Ακριβώς στο χαρτί του service έγραφε kolben 15w40 και απ’ότι είδα έδειχναν και εκείνοι λίγο ιδρωμένοι με τα λαδιά αυτά! Πριν πάω να τους πω οτιδήποτε όμως συμβουλεύτηκα το βιβλίο αλλά εκεί είχε τα ιξώδη σε άλλη κωδικοποίηση και δεν κατάλαβα ακριβώς ποιο είναι το φάσμα… αλλά ρώτησα ένα φίλο που έχει Ibiza cupra dsg να μου πει τι λέει σε αυτού το βιβλίο μιας και είναι τα ίδια και όντως είχε σα maximum ανοχή στο φάσμα τα 15w40??? Όταν όμως τους το είπα στην αντιπροσωπεία όπως είπα προσπάθησαν να πετάξουν αλλού το μπαλάκι!!! Άρα?

Link to comment
Share on other sites

αγαπητε φιλε ThanoPoloGTi δε θα ηθελα να σε καλωσορισω στην οικογενεια μας των προβληματικων polo αλλα ΔΥΣΤΥΧΩΣ μαλλον σε καλωσοριζουμε. Παρακολουθησε το topic γιατι αν πας στις αντιπροσωπειες θα βρεις μεγαλο αριθμο αυτικινητων στις ραμπες με ανοιγμενους κινητηρες. Δυστυχως ειναι πραγματικότητα. Ψαξε καλά γιατί οι λύσεις είναι δύο 1.αντικατάσταση κινητήρα 2.αντικατάσταση εμβόλων ελατηρίων set . Η κάθε μία με συν και πλην.

Edited by tasb
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να ξέρεις αν είναι φυσικολογικό ή όχι (και εμενα την ιδια συμπεριφορα είχε μεχρι τα 18000χλμ)

Επίσημη απάντηση απο cosmocar:

Γνωρίζουμε οτι κάποια απο αυτοκίνητα απο συγκεκριμένη παρτίδα έχουν πρόβλημα και το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να κάνουν χιλιόμετρα για να εμφανιστεί το λάθος.

Πάρε και κατάλαβε, κάνουμε και test-drive πλέον.

Άν η αλλαγή ελατηρίων στα έμβολα ήταν ένα απλό θέμα, τότε θα έκανε ανάκληση για όλη την παρτίδα και δεν θα περίμεναν σε ποιο αυτοκίνητο θα εμφανιστεί πρόβλημα και πόσο μεγάλο πρόβλημα.

Γιατί να πρέπει να μπούμε στην διαδικασία να ανοιχτεί η μηχανή απο χέρια και όχι μηχανήματα σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο; Πρέπει τουλάχιστον να μας στείλουν μια μηχανή του κουτιού.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thanos PoloGTI

φίλε μου, καλώς σας βρήκα διότι μόνο αν μαζευτούμε πολλοί τελικά κάτι μπορεί να γίνει.

Edited by Thanos PoloGTI
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια..... Λοιπον ειμαι κατοχος ενος Ibiza Cupra DSG και θα σας πω την δικη μου ιστορια διοτι πιστευω οτι θα λυσετε πολλες αποριες σας σχετικα με τα ml η τα liters λαδια που καινε τα δικα σας Cupriδια..... Απο Αθηνα επεστρεφα Χαλκιδα καπου στον Αγιο Στεφανο κοντα βγαινοντας απο κομβο το αμαξι ειχε κουμπωμενη 6η και πατησα λιγο γκαζι και αρχισε να κανει οπωσ οταν ποιανεις κοφτη ενα πραγμα κλωτσαγε και ρεταρε στα καλα του καθουμενου...... Λεω ιδεα μου θα ειναι....συνεχιζω και μετα ξανω κανω το ιδιο εσκεμενα (βαζω 6η και πατας λιγο γκαζι) παλι τα ιδια.... Οπως οδηγουσα στην εθνικη λοιπον και εψαχνα το τηλ. του service ακουω εντελως ξαφνικα εναν ηχο οπως οταν περναμε πανω απο ψιλη αμμο η χωματα που χτυπανε κατω στο σασι και στους θολους.... Φτανω χαλκιδα οπως οπως και στο συνεργειο διαπιστωνουν μεσω VAG οτι εχει σπασει το πιστονι στον 3ο κυλινδρο.,.. (δηλαδη στο δρομο πηγαινα τρικυλινδρος.χαχαχαχα) τους το αφισα εκει για 2 μηνες περιπου ωσπου μια μερα με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν οτι το αυτοκινητο ειναι ετοιμο με καινουριο μοτερ!!! θα σας πω μερικα πραγματα που εμαθα υστερα απο τρελο ψαξιμο και τρελη κουβεντα με μηχανικους και σχετικους της ΣΕΑΤ. Τα πρωτο μοτερ που βαζουν τα κουπρακια μας ειναι MADE IN POLAND...!!!!!! Για αυτο και πολυ καιτε λαδια οπως και εγωω.....Καθε 1.500 χλμ συμπληρωνα 850 μλ λαδι.... Το πρωτο μοτερ ειχε 35000 χλμ.... ειναι τρελη μουφα και το κανει η σεατ για λογους κοστους..... Το δευτερο μοτερ ειναι MADE IN GERMANY.. (ολα αυτα που σας λεω για το που ειναι φτιαγμενα τα γραφει το μοτερ σας εκει που ειναι το καλωδιο της γιωσης δειτε το) εχει κανει παιδες 11000 χλμ και εχει καψει συνολο επειδη το καταγραφω 300 μλ λαδι..... Αυτο ειναι το vw group που πληρωσαμε.... Ελπιζω να σας φανηκα χρησιμος......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.