Jump to content

Recommended Posts

πακετο! με το καλο να ξεμπερδέψεις και να έχεις το καλυτερο αποτέλεσμα ,αναμενουμε φωτο ,θα εχει ενδιαφερον!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αρχιζουμε..

Ολα ξεκινησαν με ενα θεμα με το γραναζι της 2αρας και 1ης ταχυτητας όπου μαγκωναν οι ταχυτητες μεσα..Τελικα αποφασίστηκε το κατεβασμα του σασμαν ωστε να ανοιχθει , να διαπιστωθει το μεγεθος του προβληματος , η αποστολη φωτογραφιων στα κεντρικα ωστε να αποφασιστει τι θα γινει...Οριστε οι φωτο απο το κατεβασμα και το λυσιμο του σασμαν..

03112011263.jpg

03112011261.jpg

Διχαλο και κουφαρι σασμαν που κουμπώνει στο πλατο

03112011264.jpg

νατο και το βολαν μας με το δισκο πλατο μας...

Μην ξεχναμε πως φοραω ιδιο βολαν με το 160αρι cavd μοτερ με εσωτερικη διαμετρο 230μμ.κωδικος 03c105269H

03112011265.jpg

03112011266.jpg

Βλεπουμε πως το πλατο μας ειναι μαρκας sachs όπως και ο δισκος μας (θα το δειτε σε επομενες φωτο)

να και κωδικοι

03112011267.jpg

Παμε στον κωδικο σασμαν

03112011269.jpg

03112011273.jpg

Παμε και στο λυσιμο του σασμαν..

Εδω θα φανει το προβλημα..

Γραναζακια 5ης 6ης αν θυμαμαι καλα..

03112011271.jpg

03112011272.jpg

Εδω φαινονται τα γραναζια των υπόλοιπων ταχυτητων συμπεριλαμβανομένων και της 1ης και 2ερας..

04112011274.jpg

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΤΖΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΓΡΑΝΑΖΙΩΝ 1ΗΣ 2ΕΡΑΣ -ΕΝΩ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ-ΔΕΙΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

04112011275.jpg

Οριστε και αλλες φωτο το σασμαν.

04112011276.jpg

Αφου λοιπόν τραβηξαμε φωτο και τα σχετικα , όπως ανεφερα αποφασιστηκε η αντικατασταση ολόκληρου του σασμαν (ειχε και καποια αλλα θεματα) με ενα καινουργιο με κωδικο τον οποίο θα τον γραψω αυριο που θα το παραλάβουμε..

Επισημαινω οτι δεν φοραμε το ιδιο σασμαν με το 160αρι.

Link to comment
Share on other sites

Και αφου λοιπόν μαθαμε την παρασκευή οτι θα προβουμε σε αντικατασταση του σασμαν έπρεπε να δουμε σε πόσες μέρες θα το παραλάμβανα ωστε να εκανα κουμαντο για το τι δισκο πλατο να βάλω.Ηταν τεραστια ευκαιρια αφου κατεβηκε το σασμαν να δω αν μπορουσα να βαλω ενα δισκο πλατο ποιο ενισχυμενο απο το ηδη υπαρχον αφου εχω σκοπο TD04 και 240+ άλογα οπότε ροπή γυρω στα 30+ ...Αυτο το ποσό της ροπής θα μπορουσε να το διαχειριστεί ανετα το δισκο πλατο απο το 160αρι το οποιο εχει max ροπη 38 κιλα ή αν εδινα το δικο μου δισκο πλατο για ανακατασκευη σε ποιο ενισχυμενο για αντοχη μεχρι 250 άλογα συμφωνα με την εταιρια που μιλησα με κόστος 150-170ευρω αλλα με χρονο παράδοσης 4-5 μέρες.Του 160αριου μου στοίχησε 230 ευρώ απο μαγαζι με ανταλλακτικα στο Ηράκλειο ..

Ενω λοιπόν περιμεναμε να μην ειναι διαθεσιμο κανενα σασμαν και οτι θα ειχα χρονο περιπου 15 μερες για να τα κανω όλα με την ησυχια μου ξαφνικα βλεπουμε οτι υπαρχει ΕΝΑ διαθεσιμο στην αθηνα το οποιο θα εφτανε την τεταρτη,,..

Αμεσως την παρασκευη(ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΛΕΙΣΤΑ ΑΡΑ ΜΑΣ ΕΜΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΡΙΣΗΜΙΣΗ ΜΕΡΕΣ) μετεβηκα στο μαγαζι με ανταλλακτικα το οποιο ειχε διαθεσιμο ενα σετ συμπλεκτη απο 160αρι όπως μου ειπε το οποίο εμοιαζε ετσι..

tigsz554247.jpg

tigsz554246.jpg

tigsz554242.jpg

Με λιγα λόγια τελείως διαφορετικο απο το δικό μας σετ..Αυτο ειχε κουρδιστο πλατο και ξερό δίσκο και δεν ταιριαζε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ουτε στο βολαν μας ..Κοιταξετε το δικό μας...ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΝΟΥΜΕΡΟ 1

08112011301.jpg

08112011302.jpg

08112011308.jpg

Παρόλα αυτα δεν το βαζω κάτω και επικοινωνω με το μέλος thanassis μην πιστευοντας τι εγινε .. Μετα απο ψαξιμο καταλήξαμε οτι κατι παει στραβα με το σετ που μου εδειξε και οτι αυτο το σετ ναι μεν εχει φορεθει σε BLG μοτερ αλλα φοριεται κατα κόρον σε 2λιτρα όπως και το SCIROCCO R!!!!

Επίσης ειδαμε οτι η πλειονότητα των δισκο πλατο των 160αριων και 170αριων μοιαζει απόλυτα με τον δικό μας (σε σχημα εννοω - αφού εμας ειναι 220μμ ενω του 160αριου 228μμ)

Πηγα λοιπόν την Δευτερα στον πωλητη και τον εβαλα να ψαξει καλύτερα ..τοτε διαπιστωσε οτι αυτο το σετ το φορουσαν τα Blg μοτερ πριν το 2006 ενω απο το 2006 και μετα φορούσαν αυτο εδω...το οποιο και αγορασα...

Ηρθε σε κουτα της LUK αλλα ειναι οπως θα δειτε κατασκευασμενο απο της sachs.

08112011285.jpg

08112011286.jpg

08112011287.jpg

08112011288.jpg

08112011289.jpg

08112011290.jpg

08112011292.jpg

08112011293.jpg

08112011295.jpg

Οπως βλέπουμε ολα καλα μεχρι εδω...Ιδιας φιλοσοφιας δισκο με ελατηρια μεγαλύτερα απο τις 2 πλευρες και διαμετρο δισκου 228μμ .Πλατο σε συνολικο μεγεθος με το δικο μας με ακριβως τα ιδια πατηματα για το βολαν μας αλλα με μεγαλυτερη πατουρα εντος αυτου για να ακουμπησει οπως ειναι λογικο ο μεγαλυτερος σε διαμετρο δισκος.

ΑΛΛΑ οπως βλεπουμε τα χτενια του πλατο ειναι ΔΙΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.βγαινουν ποιο πολυ προς τα εξω και ειναι μεγαλυτερη η διαμετρος του κυκλου που σχημετίζουν..

Αυτο τι σημαίνει?????

Σημαινει διαφορετικό ΡΟΥΛΕΜΑΝ που καθεται πάνω στο πλατο και κατεπέκταση στο διχαλο και στο χωνι του σασμαν..

Link to comment
Share on other sites

Αυτο διαπιστωθηκε εμπρακτα οταν πήγα το σετακι αυτο στην αντιπροσωπεια γεματος χαρα και ανυποψιαστος για το οτι το ρουλεμαν δεν θα εκανε καθόλου...

εκει ειδαμε οτι ο δισκος εμπαινε τελεια χωρις κανενα θεμα στο βολανκαι οτι το πλατο κουμπωνε τελεια πανω του...

ΟΜΩΣ παμε να βαλουμε το ρουλεμαν του 160αριου στο δίχαλο μου και που να μπει ....Ηταν τεραστιο..

Οριστε συγκριση μαμα με 160αριου..Θ δειτε οτι ειναι το ρουλεμαν τους ποιο μεγαλο και ποιο ενισχυμενο ..Και γενικα παταει ολοκληρο πανω στα χτενια του πλατο.. Σε σχεση με το δικο μου ρουλεμαν που δεν καθοταν καθόλου στα χτενια ..Επισης θα δειτε πως η εσωτερικη διαμετρος του ρουλεμαν ειναι μεγαλυτερη του 160αριου αρα δεν θα ταιριαζε με τιποτα στο χωνι ..Στην ουσια θα επεπλεε ..

Να το δικο μας πως καθεται ακριβως στο χωνι.

08112011329.jpg

Και του 160αριου που επεπλεε..

08112011328.jpg

το δικο μας με το διχαλο μας

08112011327.jpg

του 160αριου το οποιο δεν κουμπωνε στο διχαλο μας (Ενημερωνω πως δεν μπορει να μπει διχαλο απο 160αρι στο σασμαν μας αφου δεν χωραει..

Αρα επρεπε να κανουμε παιχνιδι με το δικο μας διχαλο..

08112011326.jpg

Να και μια συγκεντωτικη φωτο..με εμφανης τις διαφορες..

08112011324.jpg

Οριστε πως καθεται και στο πλατο του 160αριου το ρουλεμαν του 160αριου..Πιανει ολα τα χτενια..

08112011320.jpg

ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΜΑΜΑ VW ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ..αφου τρωω την απογοητευση Νο 2

και γυριζω Ηραλειο απραγος και απογοητευμενος αφου το δικο μου ρουλεμαν δεν εφτανε να ακουμπησει με ασφαλεια στα χτενια (πανω δλδ στο πλατο) τυχαινει και μου φερνει ο φιλος Λευτερης (scirocco 123) το δικο του ρουλεμαν με το διχαλο και το χωνι του απο το δικο του 122αρι που του ειχαν μεινει αφου και αυτος προσφατα αλλαξε σασμαν ...

ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΔΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ..

Ιδια μαμαξια- ιδια μοτερ αλλο ρουλεμαν ..Αυτου ειχε μεγαλύτερη πατούρα και λογω αυτου ακουμπούσε πανω στα χτενια και στο πλατο του 160αριου...

Ιδου οι διαφορες...

το τερμα δεξια ειναι το δικο μου , στην μεση του 160αριου και αριστερα του λευτερη..Φαινεται οτι εμενα κανει ενα δοντακι και σταματαει λιγο ποιο νωρις η πατουρα του ρουλεμαν

08112011318.jpg

08112011313.jpg

08112011314.jpg

ειδατε την διαφορα μας?

08112011296.jpg

Οριστε και μια φωτο με το ρουλεμαν του Λευτερη (που φυσικα του το πηρα ) με το πλατο του 160αριου..

08112011300.jpg

Να και πως καθεται απο την πανω πλευρα ..Μια χαρα μπορω να πω..

08112011299.jpg

Ενω το δικό μου το ρουλεμαν (το αρχικο ) κοιταξετε που δεν μπορει να κατσει ολοκληρο πανω στα χτενια του πλατο του 160αριου

08112011317.jpg

Αυτο ηταν κατι που μου εδωσε ελπίδες καθως το νεο μου ρουλεμαν θα κατσει ακομα καλυτερα πανω στο πλατο αφου τα χτενια μετα την τοποθετηση του σασμαν πιεζονατι προς τα μεσα αρα θα παταει ακομα καλυτερα..

Ελπιζω πως αυριο θα πανε ολα καλα και θα κουμπωσει κανονικα ..Αγχωνομαι αν θα κατσει καλα το πλατο απο την μερια του σασμαν (μην βρισκει για καποιο λογο στο κουφαρι του σασμαν επειδη τα χτενια του βγαινουν λιγο ποιο εξω απο το μαμα πλατο)

Να και καποιες φωτο για αντιπαραβολη μεταξυ δικου μας δισκοπλατο με του 160αριου..

08112011303.jpg

08112011304.jpg

08112011305.jpg

08112011306.jpg

08112011307.jpg

08112011308.jpg

08112011310.jpg

Κοιταξτε πως περισσευει η πατουρα του πλατο του 160αριου οταν πανω του μπει ο μαμα 220μμ δικσος μας..

08112011311.jpg

08112011312.jpg

Ο δισκος μου παρεπιμπτώντως ηταν σε πολυ καλη κατασταση παρόλα τα 85000χιλιαδες χιλιομετρα που εχω με 40000χιλιαδες με προγραμμα 100αρας..

Τελος θα ηθελα να πω οτι πραγματικα κουραστηκα για αυτην την ιστορια που αλλοι δεν θα εμπαιναν στην διαδικασια να την κανουν..

Κανεις δεν ηξερε με σιγουρια αν εμπαινε , τι φοαραει το καθε αμαξι , δεν υπηρχε κανει να σε βοηθησει δινοντας σου απο πριν πληροφοριες απολυτα διασταυρωμενες για το αν γινεται η μετατροπη αυτη...

Γτ πολυ απλα κανεις δν το επιχειρησε και αν το επιχειρησε δν εχει γραψει σε φορουμ ή δεν εχει αναρτησει φωτο οπως εγω ωστε να βοηθηθουν οι υπόλοιποι..

Παρόλα αυτα εγω μπηκα στην διαδικασια και ας μην ξερω αν αυριο ευδοκιμισει ολη η προσπαθεια μου και ο κοπος μου,...

Ελπιζω να βοηθησουν οι φωτο αφου εγω προσωπικα δεν εβρισκα κατι παρομοιο πουθενα..

Ηδη ειμαι στο Pc εδω και ποσες ωρες για να τις αναρτησω δημόσια αν και θα μπορουσα να τις κρατησω για την παρτυ μου στο αρχειο μου...

Link to comment
Share on other sites

σημασια εχει οτι βρηκες λυση αγορι.. ολα καλα...

στην επομενη αλλαγη βαζω και εγω απο 160 αρι..

εχουμε και ιδιο κωδικο πλατο που λογικα σημαινει ιδιο βολαν..αρα καθεται ο δισκος απο το 160 τζαμι..ελπιζω αυριο να πανε ολα οκ!!!!

ενα θεμα που επιτελους φαιντεαι να λυνεται.. μεταδοση σε 1.4 122/125.. μπραβο αλεξ...

βουρ για td-04 μετα..τιποτα δε μας σταματα..

και που σαι αμα δεν κατσει τελικα τον κανεις οργανικο και καθαρισες..

Link to comment
Share on other sites

file alexi mpravo sou kai sou euxomai na exei ephtixia...ktha hthela na se rwthsv egw se golf 6 122 tha mporw na valw disko plato apo 160ari?kai to roulemanaki apo to sirocco exei kwdiko?

Φιλε τομμυ ευχαριστω ..

Οσον αφορα την τουρμπινα π με ρωτησες θα τα βρεις ολα αν κοιταξεις στην παρουσιαση μ και στο θεμα με την βελτιωση 122αριου

Το κοστος κυμαινεται στα 900 ευρω περιπου χωρις το προγραμμα..για αλλαγη τουρμπινας περιπου..

Οσον αφορα αυτο π μερωτησες θα δειξει αυριο στα σιγουρα..

Κωδικο θα γραψω αυριο...

Link to comment
Share on other sites

Άλεξ μπράβο κατ αρχάς για την υπομονή σου, ότι καινούριο κάνεις χρειάζεται υπομονή γιατί πρέπει να ελέγξουν και να μάθουν οι μηχανικοί το καινούριο....

ότι θα βρεθεί λύση αυτό είναι το σίγουρο, το θέμα είναι το να καταπονηθείς λιγότερο εσύ.... η πρωτοπορία αυτά έχει... αν το ήξερα και το σκεφτόμουν πιο πριν θα έβαζα κι εγώ τέτοιο δίσκο αλλά δυστυχώς έβγαλα μια φωτογραφία μακρινή μόνο, μεγάλο λάθος να μην φωτογραφήσω κωδικούς και να μην το ψάξω παραπάνω όταν είχα την ευκαιρία αλλά ήμουν χαλασμένος και ξενερωμένος...

τέλος το αποτέλεσμα μετράει, που θα πεις ας έτρεχα και 2 μήνες, με αποζημίωσε!

είμαι αισιόδοξος!

το καρέ που ανέφερα είναι η τρύπα στο κέντρο μαζί με τα δοντάκια της, το αν είναι ίδια δηλαδή και κάθεται στο σασμάν το δικό σου που απ ότι βλέπω φαίνεται ίδιο

επίσης τα ρουλεμάν πάνε και σκέτα σκέψου οπότε δεν είναι ανάγκη να "παντρευτείς" αυτό που αγόρασες αλλά μπορείς να το "παντρέψεις" το σετ σου με κάποιο άλλο της VW (είναι θέμα εμπειρίας μηχανικού το να τα δει και να κρίνει ποιο ταιριάζει!)

Link to comment
Share on other sites

Αχ αυτοι οι μηχανικοι της vw ...H πλειονοτητα ειναι για τα πανηγυρια....

Λιγοι θα κατσουν να ασχωληθουν....

Πανως ςυτυχως που το ψαξαμε λιγο παραπανω εκεινο το βραδυ... :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Αχ αυτοι οι μηχανικοι της vw ...H πλειονοτητα ειναι για τα πανηγυρια....

Λιγοι θα κατσουν να ασχωληθουν....

Πανως ςυτυχως που το ψαξαμε λιγο παραπανω εκεινο το βραδυ... :drinks:

φίλε δεν είναι θέμα μηχανικών της vw ούτε της bmw ούτε της chyshler κλπ

είναι ότι το κάθε αυτοκίνητο έχει άλλα κομμάτια, ο άλλος δεν πληρώνεται για να καθίσει και να ταιριάξει, "παντρέψει", κάνει πατέντες αλλά για να κάνει την δουλειά του και αν βγεις έξω και πεις αααααα χάλασε πιο γρήγορα ο συμπλέκτης έτσι ή το κάθε εξάρτημα θα έχει αυτός την ευθύνη

ναι αλλά αν κάποιος όμως ασχοληθεί και καταφέρει αυτό που θέλει υπάρχει η σίγουρη λύση, ότι ξέρεις πχ ο άλεξ έβαλε αυτό τον συμπλέκτη άρα μπαίνει, άρα βρίσκω πρόθυμο μηχανικό και τα κομμάτια που χρειάζονται και του λέω πέρνα τα....

το θέμα είναι να υπάρχει σωστή κρίση όπως πχ σου είπα ότι μου φαίνεται λίγο περίεργος συμπλέκτης εκείνος (που συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι για βολάν διπλής μάζας ενώ εμείς έχουμε μονής μάζας)

και ψάχνοντας βρήκαμε την άκρη... πάντως φαίνεται πιο γεροδεμένος από τον παλιό καημένο 220άρη! τα ελατήρια σίγουρα είναι πιο δυνατά για να καλύψουν άγρια οδήγηση για κάποιον που έβαλε πρόγραμμα, καθώς είναι τα πρώτα που σπάνε (αν δεν λιώσει το θερμούιτ)

το καινούριο σασμάν που βρίσκεται? Αθήνα ή Γερμανία? για να ξέρω πόσο να περιμένω για νέα :db:

Link to comment
Share on other sites

Θαναση βρισκεται Αθηνα στην μεταφορικη..

Ηταν σημερα να ερθει και να κουμπωθει στο αμαξι αλλα θα ερθει αυριο..

Παντως βιδωθηκε σημερα σαν εργοστασιακο το καινουργιο δισκο πλατο στο βολαν..Οποτε περιμενουμε αυριο να ερθει και το σασμαν για να κουμπωσει απο την αλλη πλευρα.

:diablo:

ΑΧχχχ μακαρι να κουμπωσει ..Μετα θα εχω το κεφαλι μου ησυχο για το προτζεκτ που θελω χωρις να εχω περιορισμο απο το θεμα δισκος -ροπη -αντοχη αφου ολοι ξερουμε μεχρι που φτανει το 160αρι...

Εμεις βεβαια παμε για κατι παραπανω..... :db:

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το αμάξι το παρέλαβα σήμερα το μεσημέρι απο την αντιπροσωπεία ....

Το αποτέλεσμα ?

Το ενισχυμένο δισκο πλατο απο το 160αρι (και λεω ενισχυμενο επειδη σε ερωτηση μου προς την sachs μου ειπαν οτι το σετ αυτο ειναι λιγο καλυτερο απο το υπαρχων σετ του εργοστασιακου 160αριου) κούμπωσε κανονικά ΣΑΝ εργοστασιακό!!!!!

Το καινουργιο ρουλεμαν που ηρθε μαζι με το δίχαλο ηταν ιδιο ακριβως με αυτο που μου εδωσε ο Λευτερης..

Η διαδρομη του συμπλέκτη μειωθηκε αισθητα ..ειναι σαν να εβαλα short shift ..ενω το πεταλ ειναι λιγο σκληρότερο απο οτι ηταν οταν το ειχα αγορασει..

Ετσι ακριβως δηλαδη όπως ειναι του 160αριου ..Αυτο οφειλεται πιθανον στο μεγεθος του δισκου πλατο αλλα και στο γεγονος οτι επειδη τα χτενια του πλατο βγαινουν ποιο πολυ προς τα εξω , το ρουλεμαν με το διχαλο κανουν μικροτερη διαδρομη για να γινει η συμπλεξη αποσυμπλεξη....

Οι ταχυτητες μου δινουν την αισθηση επιτελους οτι ΚΟΥΜΠΩΝΟΥΝ και οτι χρειαζεται μικροτερη διαδρομη για να γινει αυτο..

Ειμαστε ακομα στο στρωσιμο..αλλα το αμαξι σε γρηγορη αλλαγη φαινεται οτι η δυναμη του μεταδιδεται πολυ καλυτερα...

ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΜΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΠΟ..

Ελπίζω να σας βοηθησα αρκετα με αυτο το προτζεκτ αφου πλεον ειναι δοκιμασμενη ΛΥΣΗ . Αυτο δηλαδη που εψαχνα τοσο καιρο εσεις θα το βρειτε έτοιμο και σιγουρα εφικτο..

Αυτα.. :yahoo:

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

μπραβο φίλε ,περασες άχγος και ταλαιπωρία αλλά τελικα άξιζε το κόπο !

καλό στρώσιμο

Link to comment
Share on other sites

Παιδια επειδη ξεκιναω το προτζεκτ μου με την TD04 θελω όποιος γνωριζει να μου πει λίγο για το θέμα external..

Φτιαχνω πολλαπλη αλλα ειμαι σε δειλημμα , να βαλω ή οχι external?

Δεν μπορω τον εντονο θόρυβο..Επειδη κανω ταξιδια στην εθνική με προσπερασεις κτλ δεν μπορω καθε λιγο και λιγακι να ακουω αυτο το ξυραφιασμα στα αυτια μου.

και θελω να ρωτησω .Υπαρχουν δυο τροποι απο οσο γνωρίζω οταν καποιος βαλει εξτερναλ για ννα διωξει τα καυσαερια.1ος) screamer pipe όπου τα καυσαερια φευγουν κατευθειαν στην ατμοσφαιρα ειτε κατω απο την μηχανη ειτε στα πλαγια και ο ηχος ειναι ο γνωστος δυνατος καθε φορα που πατας δυνατα το γκαζι.. 2ος) να τα ριχνουμε στην εξατμιση.Στην δευτερη περιπτωση ειναι απαραιτητο να βγαλουμε καταλυτη ή οχι ?

Ο θορυβος ειναι ο ιδιος με την πρωτη περιπτωση ή ειναι ποιο ηπιος ?

Εχω δει οτι στην πρωτη περιπτωση σε κοφτη πεταγεται φλωγα .στην 2η?

Με γεια !

Ευχαριστω στελιο ..Βοηθησες και εσυ με το Ε.Τ.Κ.Α.

Link to comment
Share on other sites

Να βαλεις εξτρερναλ ΦΥΣΙΚΑ και να βαλεις και αυτο το πως το ειπες screamer pipe να τα πεταει μαζι με φλογιδια.. ΑΛΛΑ οχι κατω! ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

:diablo: Θα με βαλεις φυλακη εσυ dimake...

Δεν μπορω την πολυ φασαρία ..Θ α καταντησει φοβαμε κουραστικο ..

Αλλα γουσταρω και κανενα φλογιδι που και που.. 8)

http://www.facebook.com/photo.php?v=164341920287400&set=t.764012902&type=3

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.