Jump to content

Recommended Posts

επειδή είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΙΚΡΑ να γράφεις ολόκληρο σεντόνι και να το χάνεις από σκάλωμα του browser ή του forum, ανέκτησα το κείμενο χωρίς μορφοποιήσεις για να το διορθώσει ο Γιώργος:

Από G.PET.VF34:

Eγώ πάλι ως κτήτορας μοτέρ με Big Turbo (Opel Z16LET [Astra H] με VF34),θα διαφωνήσω με το Θανάση και θα πω ότι η ροπή είναι θέμα καθαρά πιέσεως του turbo (καταρχήν) και ρο'ι'κότητας καπακιού (κυλινδροκεφαλής) δευτερευόντως! Και εξηγούμαι: Aν βάλεις στο μοτέρ σου ένα μεγαλύτερο σε σχέση με το stock turbo και: είτε τα καυσαέρια δεν φτάνουν (πολύ μεγάλο),είτε έχεις αμφιβολίες για δομική αντοχή μοτέρ (internals: μπιέλες/πιστόνια) και δεν ανεβάζεις πιέσεις, είτε το μοτέρ στις ψηλές rpm κάνει "κοιλιά"(π.χ πολύ ήμεροι εκκεντροφόροι, μαλακά ελατήρια βαλβίδων και άρα missfires κ.λπ, κ.λπ) κι έτσι δεν μπορεί να εξαντλήσει την προβλεπόμενη παροχή του μεγαλύτεροι turbo, ΝΑΙ, έχει δίκιο ο Thanasis και μπορεί να δεις τιμές σε ροπή (παραπλήσιες) με εκείνες του μανλησιου turbo.

Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως που το μοτέρ μπορεί να δεχτεί σαφώς (ή πάντως μεγαλύτερη) πίεση από την εργοστασιακή και μπορεί να την κρατήσει περίπου σταθερή έως λίγο πριν τον κόφτη ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ (χωρίς θερμικές και μηχανικές κοπώσεις) ΜΕΧΡΙ ΨΗΛΑ, θα βγάλει -πέρα από την ισχύ και σαφώς μεγαλύτερη ροπή).

Αυτό που λέω έχει φανεί, όχι μόνο στην περίπτωση του midkin (με μεγαλύτερο υβριδικό turbo -έστω κι αν είναι οριακά ή λίγο πέρα από τον compressor map- όπου έχουμε δει σχεδόν 300ΗΡ σε σχέση με τα 250 ενός "τερματισμένου ΚΚΚ3 Tsi, αλλά και στην ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!

Με τερματισμένη Κ03 μπορεί να βλέπεις στον (Οpelικό) Ζ16LET ένα peak 38-39Kg.m αλλά στο μεγαλύτερο φάσμα μπορεί να κρατάει (με αυτή την αρκετά μικρή για 1.6 τουρμπίνα) όχι περισσότερο από 33-34Κg.m και γύρω στα 28 στον κόφτη. Με VF34 όμως βλέπεις σχεδόν 40Κg.m (που μοιάζουν παρόμοια με Κ03) αλλά ΣΤΑΘΕΡΑ από τις 3.900-7.200rpm. Mε K04 'ισως δεις και παραπλήσια ροπή από χαμηλά σε σχέση με την αρκετά μεγαλύτερη VF34 αλλά ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ μέχρι ψηλά. Μετά με TD06-20G (βελτιωτική τουρμπίνα για Lancer EVO) που έβαλα, έβγαλα >44Κg.m (βέβαια δε λειτούργησε σωστά γιατί σε άλλα projects με Corsa OPC βγήκαν 50+Κg.m αλλά τέλος πάντων το γράφω ενδεικτικά) και φυσικά, παρόλο που το VF34 μοιάζει σε άισθηση πιο δυνατό λόγω καλύτερου spool από την <<Μιτσουμπίσια>> και πάλι έχει πιο λίγη συνολικά ροπή στο <<πάνω φάσμα>>.

Συμπέρασμα: Ναι μεν χαμηλά τα smaller turbos δείχνουν πολύ δυνατά και λες <<τί το θέλω το μεγάλο turbo, αφού φαίνεται να αποδίδει παραπλήσια ροπή>>, ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ TURBO κρατάει -την έτσι κι αλλιώς μεγαλύτερη- ροπή για περισσότερο, για τους λόγους που είπα: Εμεταλλεύεται καλύτερα την αυξημένη πίεση και ρο'ι'κόπτητα του μοτέρ.

Φιλικά πάντα, φίλε Θανάση! :drinks: :drinks:

Edited by thanassis
Link to comment
Share on other sites

και απαντάω στο μήνυμα του Γιώργου!

Καλημέρα Γιώργο,

περίμενα απάντηση από κάποιον που έχει πειραματιστεί και θα γνωρίζει κάποια πράγματα παραπάνω, αλλά τελικά επιβεβαιώνεις τα λεγόμενά μου (που προφανώς δεν διατύπωσα σωστά). Τι θέλω να πω!

έχουμε λοιπόν το μοτέρ του Αλέξανδρου, και ΕΣΤΩ ότι έχουμε μια "ιδανική" τουρμπίνα που με ένα ροοστάτη μπορούμε να ρυθμίσουμε ότι πίεση επιθυμούμε (από 0 μέχρι 2 bar πχ) χωρίς να μας απασχολεί το spool, lag κλπ

Θέλω να πω ότι η ροπή είναι ΑΝΑΛΟΓΗ της πίεσης (όπως ανέφερες κι εσύ), δηλαδή αν η μαμά τουρμπίνα με 1,1 bar αποδίδει 24 Kgm, τότε και η νέα "ιδανική" αν την ρυθμίσουμε στο 1,1 bar θα αποδώσει το ίδιο και όχι πχ 28 Kgm λόγω διαφορετικής κατασκευής.

ΝΑΙ, μπορεί να βγάλει 28 Kgm αλλά όταν θα την ρυθμίσουμε στο 1.4 bar πχ και όχι στην ίδια πίεση.

Η ροπή εξαρτάται από την ποσότητα μίγματος που θα καεί μέσα στον κύλινδρο στο δεδομένο φάσμα στροφών εκείνη την στιγμή, δηλαδή για να αποδώσει πχ 20 Kgm ροπής χρειάζεται την Χ ποσότητα αέρα, σε κάθε κύλινδρο για να κάνει μια περίοδο μιας έκρηξης, στις 2000 στροφές θα χρειαστεί ποσότητα αέρα Χ*2000/4=500Χ

στις 6000 στροφές όμως για να έχει την ίδια ροπή χρειάζεται παραπάνω ποσότητα αέρα στο σύνολο (σε κάθε μπαμ όμως ίδια), δηλαδή Χ*6000/4=1500Χ

βλέπουμε λοιπόν ότι χρειάζεται 3πλάσια παροχή σε σχέση με τις 2000 στροφές για να πετύχουμε την ίδια ροπή στις 6000 στροφές, το τούρμπο όμως έχει περιορισμένη παροχή που "στεγνώνει" μετά από κάποιο σημείο και δεν μπορεί να τα καταφέρει.

Το τούρμπο για να καταφέρει να δώσει την ποσότητα αέρα που ζητάμε συμπιέζει τον αέρα. Συμπιέζοντας τον αέρα τον κάνουμε πιο πυκνό, δηλαδή στον ίδιο όγκο χωρούν περισσότερα γραμμάρια αέρα. Η πυκνότητα του αέρα μπορούμε να πούμε ότι είναι η πίεση, είναι μια αναλογία δηλαδή και δεν δηλώνει ποσότητα. 1 bar στο smart δεν είναι 1 bar και σε μας ακόμη και με το ίδιο τούρμπο, λόγω κυβικών. Το τούρμπο λοιπόν πιέζει τον αέρα και τον κάνει πιο πυκνό για όσο φάσμα μπορεί ή του ζητάμε. Δεν κάνει κάτι άλλο. Η απόδοση σε ροπή όμως εφόσον 2 τούρμπο παρέχουν ΤΗΝ ΙΔΙΑ πίεση στο ίδιο μοτέρ και στις ίδιες στροφές είναι ολόιδια! Αν δηλαδή η TD04 παίξει στις ίδιες πιέσεις με την μαμά τουρμπίνα έχουμε ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια απόδοση. Δεν σημαίνει ότι στις ίδιες πιέσεις θα δώσει παραπάνω ροπή άρα και άλογα. Το κέρδος από μια τέτοια τουρμπίνα είναι απλώς ότι θα πεις πριν είχα πχ 28 κιλά ροπής από τις 2500-3200 στροφές ξεζουμίζοντας το καύκαλο αλλά μετά έπεφταν στα 16-17 κιλά ροπής στον κόφτη γι αυτό και απέδιδε μόνο 150 άλογα ενώ τώρα λες θα ζητήσω 25 κιλά ροπής ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ άρα θα πιεστεί λιγότερο το μοτέρ και τα μηχανικά απ ότι πριν (σε μέγιστες ροπές) αλλά δεν θα έχω 28 κιλά στις 2500-3200 αλλά 25 κιλά από τις 2500-6500 (αν θέλω θα έχω και τα 28 κιλά αλλά είναι επιλογή μου να ρίξω πιέσεις άρα και ροπή).

Δεν σημαίνει ότι 1.1 δούλευα πριν στα 25 κιλά και τώρα με 1.1 θα δουλεύω στα 28 κιλά γιατί το τούρμπο λειτουργεί διαφορετικά. (προσπαθώ Γιώργο να εξηγήσω στον Αλέξανδρο αυτό που δεν είχε καταλάβει σωστά και μου είχε αναφέρει και τηλεφωνικά)

Επίσης Γιώργο (το είχα πει και στον Αλέξανδρο) είχα σκεφτεί αφού τελειώσει το project o Αλέξανδρος, να πάω σε έναν τουρμπινά στην περιοχή μου και να του ζητήσω να μου φτιάξει μια τουρμπίνα για τις παροχές που θα θέλω και πιέσεις που θα θέλω για να έχω το βέλτιστο αποτέλεσμα (δηλαδή compressor map κοντύτερο στην δική μου περίπτωση) μειώνοντας το lag και αυξάνοντας το spool από χαμηλά (μου είχε ζητήσει γύρω στα 500-700€ νομίζω για τουρμπίνα B&W -KKK με υποστήριξη δική σε ανταλλακτικά για ότι χρειαστεί)

ελπίζω να έγινα πιο κατανοητός τώρα!

Επίσης άσχετο, αλλά πολλοί λένε εεεε είναι 14άρι αλλά και ένα 2λιτρο τα ίδια καίει! μα αφού έχει την ίδια ροπή, παρέχουμε ίδια ποσότητα αέρα αρα και ίδια ποσότητα καυσίμου γι αυτό καίει τα ίδια! Πιέζοντας δηλαδή το 14άρι με το turbo, προσπαθούμε να φτάσουμε την ατμοσφαιρική χωρητικότητα του 2λιτρου, 2,5λιτρου κλπ

Είναι λίγο σκόρπιες οι σκέψεις μου χωρίς σωστή δομή αλλά ελπίζω να καταλάβατε τι θέλω να πω

Θανάσης!

ΥΓ: Γιώργο γράφεις και σαν TwoFace σε κάποια φόρουμ ή άλλος είναι?

Link to comment
Share on other sites

και απαντάω στο μήνυμα του Γιώργου!

Καλημέρα Γιώργο,

περίμενα απάντηση από κάποιον που έχει πειραματιστεί και θα γνωρίζει κάποια πράγματα παραπάνω, αλλά τελικά επιβεβαιώνεις τα λεγόμενά μου (που προφανώς δεν διατύπωσα σωστά). Τι θέλω να πω!

έχουμε λοιπόν το μοτέρ του Αλέξανδρου, και ΕΣΤΩ ότι έχουμε μια "ιδανική" τουρμπίνα που με ένα ροοστάτη μπορούμε να ρυθμίσουμε ότι πίεση επιθυμούμε (από 0 μέχρι 2 bar πχ) χωρίς να μας απασχολεί το spool, lag κλπ

Θέλω να πω ότι η ροπή είναι ΑΝΑΛΟΓΗ της πίεσης (όπως ανέφερες κι εσύ), δηλαδή αν η μαμά τουρμπίνα με 1,1 bar αποδίδει 24 Kgm, τότε και η νέα "ιδανική" αν την ρυθμίσουμε στο 1,1 bar θα αποδώσει το ίδιο και όχι πχ 28 Kgm λόγω διαφορετικής κατασκευής.

ΝΑΙ, μπορεί να βγάλει 28 Kgm αλλά όταν θα την ρυθμίσουμε στο 1.4 bar πχ και όχι στην ίδια πίεση.

Η ροπή εξαρτάται από την ποσότητα μίγματος που θα καεί μέσα στον κύλινδρο στο δεδομένο φάσμα στροφών εκείνη την στιγμή, δηλαδή για να αποδώσει πχ 20 Kgm ροπής χρειάζεται την Χ ποσότητα αέρα, σε κάθε κύλινδρο για να κάνει μια περίοδο μιας έκρηξης, στις 2000 στροφές θα χρειαστεί ποσότητα αέρα Χ*2000/4=500Χ

στις 6000 στροφές όμως για να έχει την ίδια ροπή χρειάζεται παραπάνω ποσότητα αέρα στο σύνολο (σε κάθε μπαμ όμως ίδια), δηλαδή Χ*6000/4=1500Χ

βλέπουμε λοιπόν ότι χρειάζεται 3πλάσια παροχή σε σχέση με τις 2000 στροφές για να πετύχουμε την ίδια ροπή στις 6000 στροφές, το τούρμπο όμως έχει περιορισμένη παροχή που "στεγνώνει" μετά από κάποιο σημείο και δεν μπορεί να τα καταφέρει.

Το τούρμπο για να καταφέρει να δώσει την ποσότητα αέρα που ζητάμε συμπιέζει τον αέρα. Συμπιέζοντας τον αέρα τον κάνουμε πιο πυκνό, δηλαδή στον ίδιο όγκο χωρούν περισσότερα γραμμάρια αέρα. Η πυκνότητα του αέρα μπορούμε να πούμε ότι είναι η πίεση, είναι μια αναλογία δηλαδή και δεν δηλώνει ποσότητα. 1 bar στο smart δεν είναι 1 bar και σε μας ακόμη και με το ίδιο τούρμπο, λόγω κυβικών. Το τούρμπο λοιπόν πιέζει τον αέρα και τον κάνει πιο πυκνό για όσο φάσμα μπορεί ή του ζητάμε. Δεν κάνει κάτι άλλο. Η απόδοση σε ροπή όμως εφόσον 2 τούρμπο παρέχουν ΤΗΝ ΙΔΙΑ πίεση στο ίδιο μοτέρ και στις ίδιες στροφές είναι ολόιδια! Αν δηλαδή η TD04 παίξει στις ίδιες πιέσεις με την μαμά τουρμπίνα έχουμε ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια απόδοση. Δεν σημαίνει ότι στις ίδιες πιέσεις θα δώσει παραπάνω ροπή άρα και άλογα. Το κέρδος από μια τέτοια τουρμπίνα είναι απλώς ότι θα πεις πριν είχα πχ 28 κιλά ροπής από τις 2500-3200 στροφές ξεζουμίζοντας το καύκαλο αλλά μετά έπεφταν στα 16-17 κιλά ροπής στον κόφτη γι αυτό και απέδιδε μόνο 150 άλογα ενώ τώρα λες θα ζητήσω 25 κιλά ροπής ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ άρα θα πιεστεί λιγότερο το μοτέρ και τα μηχανικά απ ότι πριν (σε μέγιστες ροπές) αλλά δεν θα έχω 28 κιλά στις 2500-3200 αλλά 25 κιλά από τις 2500-6500 (αν θέλω θα έχω και τα 28 κιλά αλλά είναι επιλογή μου να ρίξω πιέσεις άρα και ροπή).

Δεν σημαίνει ότι 1.1 δούλευα πριν στα 25 κιλά και τώρα με 1.1 θα δουλεύω στα 28 κιλά γιατί το τούρμπο λειτουργεί διαφορετικά. (προσπαθώ Γιώργο να εξηγήσω στον Αλέξανδρο αυτό που δεν είχε καταλάβει σωστά και μου είχε αναφέρει και τηλεφωνικά)

Επίσης Γιώργο (το είχα πει και στον Αλέξανδρο) είχα σκεφτεί αφού τελειώσει το project o Αλέξανδρος, να πάω σε έναν τουρμπινά στην περιοχή μου και να του ζητήσω να μου φτιάξει μια τουρμπίνα για τις παροχές που θα θέλω και πιέσεις που θα θέλω για να έχω το βέλτιστο αποτέλεσμα (δηλαδή compressor map κοντύτερο στην δική μου περίπτωση) μειώνοντας το lag και αυξάνοντας το spool από χαμηλά (μου είχε ζητήσει γύρω στα 500-700€ νομίζω για τουρμπίνα B&W -KKK με υποστήριξη δική σε ανταλλακτικά για ότι χρειαστεί)

ελπίζω να έγινα πιο κατανοητός τώρα!

Επίσης άσχετο, αλλά πολλοί λένε εεεε είναι 14άρι αλλά και ένα 2λιτρο τα ίδια καίει! μα αφού έχει την ίδια ροπή, παρέχουμε ίδια ποσότητα αέρα αρα και ίδια ποσότητα καυσίμου γι αυτό καίει τα ίδια! Πιέζοντας δηλαδή το 14άρι με το turbo, προσπαθούμε να φτάσουμε την ατμοσφαιρική χωρητικότητα του 2λιτρου, 2,5λιτρου κλπ

Είναι λίγο σκόρπιες οι σκέψεις μου χωρίς σωστή δομή αλλά ελπίζω να καταλάβατε τι θέλω να πω

Θανάσης!

ΥΓ: Γιώργο γράφεις και σαν TwoFace σε κάποια φόρουμ ή άλλος είναι?

Λοιπόν Θανάση ναι, δεν σε είχα "πιάσει" και τελικά είναι απολύτως σωστά αυτά που λες, τώρα που το ανέλυσες! :clapping:

Νόμισα πως εννοούσες ότι ένα μικρότερο turbo μπορεί να φτάσει τη ροπή ενός μεγαλύτερου ακόμα και με λιγότερη παροχή! Όντως η απόδοση ροπής αλλά και ισχύος έχει σχέση με την πίεση, γιατί π.χ το δικό μου μοτέρ με την "μιτσουμπίσια" TD06-20G στο 1,5bar έβγαλε τα ίδια άλογα (370ΗΡ) και την ίδια περίπου ροπή που "έβγαλε" στην ίδια πίεση η μικρότερης παροχής "σουμπαρίσια" VF34!!! Βέβαια το θέμα <<δυνατότητα μέγιστης παροχής μιας τουρμπίνας>>, έχει κάποιες φορές να κάνει και με κάποιες ιδιαιτερότητες ενός μοτέρ και τελικά να δεις ότι με την ίδια τουρμπίνα στο ίδιο μοτέρ (αν π.χ βάλεις εκκεντροφόρους ή μεγαλύτερα μπεκ, βελτιώνοντας την "αναπνοή" του), υπάρχει περίπτωση να βγάλεις "κάτι" παραπάνω αλλά μάλλον και πάλι θα χρειαστείς μεγαλύτερη πίεση αλλά και στροφάρισμα (τα οποία όμως θα ήταν ατελέσφορα χωρίς τις εν λόγω αναβαθμίσεις!).

Και για να έρθουμε on topic σε σχέση με το θέμα του αυτοκινήτου του Αλέξη, θα ήθελα να πω -άλλωστε τα έχουμε πει με το φίλο μου και στο τηλέφωνο- ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ να εφαρμόσει αρκετή σταθερή πιεσούλα σε κάποιο σεβαστό εύρος στροφών μέχρι πριν τον κόφτη, για να ξεπεράσει τον αριθμό <<240ΗΡ>> αλλιώς υπάρχει μεν και η λύση του στροφαρίσματος, με τη διαφορά ότι εκεί έχεις τον κίνδυνο να μην "ακολουθούν" οι camshafts αλλά και τον σκόπελο των σχετικά λίγων κυβικών καθώς δε ξέρεις πού θα αρχίσει να "κρεμάει" ο singleturbo Τsi. Βέβαια ο Αλέξης μου λέει ότι "έψαξε" το μοτέρ και βρήκε ότι είναι πιό ρο'ι'κό (με μεγαλύτερης διαμέτρου βαλβίδες) από το twincharged, σημάδι πάααρα πολύ ενθαρρυντικό για την καμπύλη ροπής/ισχύος στις +6.000rpm με μεγαλύτερο turbo, γιατί κακά τα ψέματα από τη στιγμή που δεν "ανοίγουμε" μοτέρ για ενίσχυση μετάλλων (όπως αναγκαστικά έκανα εγώ με τον opelοκινητήρα), ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΑ από ένα turbo, όσο καλό κι αν είναι. Πιστεύω πάντως ότι αν η κυλινδροκεφαλή έχει "τσαγανό" στα ψηλά, ο Κύριλλος θα το δει και θα "παίξει" για να βγάλει άλογα και με στροφάρισμα (μαζί με ανάλογα μίγματα φυσικά)

Υ.Γ1: Όχι δε γράφω σαν "ΤwofaCe" και δε ξέρω πώς έχει γίνει αυτό! Είμαστε διαφορετικά πρόσωπα! :pardon:

Υ.Γ2: Ευχαριστώ πολύ για την..."παλινόρθωση" του post μου και με την ευκαιρία θα ήθελα να σημειώσω ότι οι τιμές μέγιστης ροπής για την Κ03 στον Z16LET (κάτι 38άρια Kg.m που αναφέρω) ΑΠΛΑ ΔΕ "ΠΑΙΖΟΥΝ" ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ και γράφηκαν από παραδρομή έχοντας στο νου υβριδικές Κ03 (σχεδόν στο μέγεθος της γνήσιας opel K04!). Απλά το αναφέρω γιατί διαβάζουν και άνθρωποι που γνωρίζουν πράγματα και καταστάσεις και θα μας κορο'ι'δεύουν!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο επειδή και το άλλο το παιδί έχει αστράκι τούρμπο και γράφει σε βαγκίτικα φόρουμ, είπα μήπως είσαι εσύ! οκ τότε!

σίγουρα από κει και πέρα όπως λες, έχεις και άλλα να πειράξεις και μπορεί μια τουρμπίνα με μεγαλύτερο κώλο (ας μου επιτραπεί η έκφραση) να αποδίδει στα ψηλά καλύτερα γιατί θα έχει μειωμένο backpressure πχ και δεν θα ζορίζει με misfire κλπ το μοτέρ, και προφανώς μπορεί να χρειαστεί και έκκεντρα άλλα (αυτό σκεφτόμουν) εάν έχουμε μικρό βύθισμα και χρειαζόμαστε μεγαλύτερο σε σχέση με τον μεγαλύτερο αδερφό.

Δυστυχώς ο κόσμος δεν μπαίνει στην διαδικασία να ασχοληθεί γιατί λέει "θα βάλω μεγαλύτερο μοτέρ" ή θα το πουλήσω να πάρω το μεγαλύτερο, ενώ εσύ πχ ή οι φιατάκηδες αναγκάζεστε να το βελτιώσετε για να μάθετε τα κουσούρια που προκύπτουν μετά. Το καλό είναι ότι σαν μοτέρ είναι πιο εύκολα "βελτιώσιμο" και τα εισαγωγικά κολλάνε στο ότι δεν έχουν γίνει ακόμη πολλά μεγάλα project αλλά έχεις την τουρμπίνα αν σε απασχολήσει από παροχή και ξέρεις ότι μπεκ και παροχή καυσίμου αρκούν, χωρίς να μπλέκεις με ηλεκτρονικά-μηχανικά κομπλέρ κομπρέσορα και flaps κομπρέσορα και άλλα περίεργα.

Θέλω να πιστεύω ότι μόλις καθίσει το σαλιγκαράκι στον Αλέξανδρο θα παίξει σαν μαμά χωρίς προβλήματα και με το που θα μπει το file θα σηκώσει απευθείας άλογα χωρίς προβλήματα.

έχω φτάσει σε σημείο να το βλέπω στον ύπνο μου :crazy::lazy:

Άλεξ ρε φίλε βγάλε μας ασπροπρόσωπους, ο Τούρκος πως τα κατάφερε?

άντε, σε περιμένουν και τα περιοδικά!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ηρθε η ωρα να περάσουμε απο τα λόγια στις πράξεις, αφου πλέον ειμαστε πολύ κοντά.

Απο χθες το αμάξι ειναι στον μηχανικο μου Μαυρακη Γιώργο με σκοπό να λυθεί και να δούμε τι χρειαζόμαστε για να κουμπωθεί η τουρμπίνα πάνω.

Από χθες λοιπόν που το λύσαμε παρατηρούμε ότι η έλειψη χωρου ειναι εμφανης αφου κατω απο τα πλοκαμια της πολλαπλης περνανε οι σωληνωσεις του λαδιου οι οποιες ειναι σχεδον κολλητα και αναγκαστηκαμε να τις στραβωσουμε λίγο οπως θα δειτε στις φωτο και για να εχω το κεφαλι μ ησυχο θα τις ντυσω με ταινια τιτανιου.

Επίσης λόγω του ότι η εργοστασιακη θέση του actuator της td ήταν πολύ ψηλά στο μηχανοστάσιο και εβρισκε το καπώ , αλλάχτηκε η θεση του και τροποποιηθηκαν οι βασεις του για να κάτσει πιο χαμηλα και κοντα στο ψυγειο και να απεχει απο αυτο 2 δακτυλα περιπού αποκλειωντας ευτυχως το ενδεχομενο με τις μετακινησεις του μοτερ να βρισκειστο ψυγειο.

Μεχρι στιγμης λοιπόν εχουμε φτιαξει τα ρακορακια νερου (2) και δύο (2) του λαδιού (ειδικα το κατω του λαδιου μας βασανισε λίγο και αναγκαστηκαμε να χρησιμοποιησουμε το μαμα τροποποιώντας το.

Σήμερα λύθηκε η τουρμπίνα για να καθαριστει, και αυριο θα αρχίσει το μονταρισμα κολλώντας πλεον το πλακακι και πλανιαρωντας (της τουρμπίνας) ωστε να κατσει στην θεση π εχουμε επιλέξει . Οσον αφορα τις σωληνωσεις του κουλερ δεν αλλαξε τπτ απλα θα μπει ενα κολλαρο 90 μοιρες για την ενωση τουρμπίνας και κουλερ.

Επίσης όπως θα δειτε στην τελευταια φωτο πρεπει να φτιαχτει και μια μεταλλικη σωλήνα στην θεση της μαμα υπαρχουσας (θα ενωνει τον κομπρεσσορα της τουρμπίνας με την εισαγωγη (χωανη) η οποία να εχει υποδοχη επιστροφής αναθυμιάσεων τι σκατα ειναι αυτο δεν θυμαμαι..(δεν εννοω τις αναθυμιασεις απο την φιλτροχωανη φυσικα).

Αυτα , και τελος σαββατο αν ολα πανε καλα θα φτιαχτει το dp όπου και εκει πρεπει ν αγινει προσεκτικη δουλεια αφου η θεση του δυναμο μας και σωληνωσεων νερου δεν του αφηνουν πολυ χωρο για ομαλη κουρμπα...

Να και οι φωτο...Βαζω και φωτο με τον προφυλακτηρα του R32 ΠΑΝΩ....

21032012878.jpg

21032012879.jpg

21032012880.jpg

21032012881.jpg

21032012883.jpg

21032012885.jpg

21032012886.jpg

21032012887.jpg

21032012888.jpg

21032012889.jpg

21032012890.jpg

21032012893.jpg

21032012894.jpg

22032012895.jpg

22032012896.jpg

22032012897.jpg

22032012898.jpg

22032012899.jpg

Να η τροποποιηση του actuator..θα βαφτει μαυρο...

22032012900.jpg

22032012902.jpg

ΠΑΝΙΚΟΣΣΣΣΣ

22032012903.jpg

αλουμινιο td04

22032012904.jpg

22032012906.jpg

22032012907.jpg

22032012908.jpg

Θα πρεπει να γινει και προσεκτικη μελετη των βασεων της τουμπινοπολλαπλης με τον μπλοκ για το οποιο θα φτιαχτουν σε 2 σημεια....

Link to comment
Share on other sites

Aλέξη, όνειρο :bow: το αμαξάκι! :clapping:Θα το καμαρώσω κάποια στιγμή κι από κοντά σε 2-3 μήνες! Εύχομαι τα καλύτερα και μια απόδοση όπως την ονειρεύεσαι! :frantics::yahoo::db::diablo:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

φοβερό Project και έτσι με τις φωτογραφίες η περιγραφή είναι κατατοπιστικότατη :thumbsup:

είναι πολύ σημαντικό που εχεις καλό μαστορα που από ότι φαινεται ενδιαφέρεται πραγματικα -

με το καλό φίλε να τελειώσεις και να το χαρείς -

η εξατμιση με αυτο τον διαχύτη τα σπάει ,είναι πανέμορφο :clapping:

υγ: η τουρμπίνα σου είναι μεγάλη ή η δικια μου είναι σαν πιστολάκι ; :crazy:

Link to comment
Share on other sites

τελειο alex!θελουμε χρονους και δυναμομετρηση!

οσο για σενα ανεστη σου χω αυτο

Η γυναίκα και το αυτοκίνητο δε δανείζονται. Και το

κυριότερο, δεν δανείζονται το ένα στο άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Aλέξη, όνειρο :bow: το αμαξάκι! :clapping:Θα το καμαρώσω κάποια στιγμή κι από κοντά σε 2-3 μήνες! Εύχομαι τα καλύτερα και μια απόδοση όπως την ονειρεύεσαι! :frantics::yahoo::db::diablo:

Ευχαριστω γιωργο αντε με το καλο να μας ερθεις..

Και εσυ ευχομαι ν ατελειωνεις με τα θεματακια π σε απασχολουν...

φοβερό Project και έτσι με τις φωτογραφίες η περιγραφή είναι κατατοπιστικότατη :thumbsup:

είναι πολύ σημαντικό που εχεις καλό μαστορα που από ότι φαινεται ενδιαφέρεται πραγματικα -

με το καλό φίλε να τελειώσεις και να το χαρείς -

η εξατμιση με αυτο τον διαχύτη τα σπάει ,είναι πανέμορφο :clapping:

υγ: η τουρμπίνα σου είναι μεγάλη ή η δικια μου είναι σαν πιστολάκι ; :crazy:

Να σαι καλα βρε δημήτρη , προσπαθω μεσω των φωτογραφιών να βοηθήσω και κάποιον που ίσως θελήσει να το επιχειρησει .

Δεν ειναι κατι το τραγικο .Ειναι μια BT εφαρμογη όπως οι άλλες.(BT για τα δεδομενα τετοιου μοτερ-στα διλιτρα bt ενννοουμε τις 3076χαχα)

Ο μηχανικος πραγματικα ειναι και σαν ανθρωπος φοβερος αλλα και τελειομανης .Ειναι σαν να τον βλέπω να φτιαχνει το αμάξι του.Εχει ενα celica gt4 400++ άλογα.Λέμε να ανοίξουμε μετά πρώτες μόνο.. :crazy:

Και εσυ εχεις κανει το τουτου σου τουμπανο... 8)

αντε καλη συνεχεια αλεξ ευχομαι οτι καλυτερο!

Ευχαριστω Ανεστη..Σειρα εχει το δικο σου που περιμενουμε συντομα νεα...

Θελω να πώ πως ο προγραμματισμος θα γίνει στον δρόμο αλλα και σε δυναμομετρο . Το δυναμομετρο ειναι το dynomet δανεζικο αυτο που εχει και η powerchips απο τα ποιο αυστηρα απο οτι εχω ακούσει.οποιος εχει εμπειρια ας πει την αποψη του..

τελειο alex!θελουμε χρονους και δυναμομετρηση! οσο για σενα ανεστη σου χω αυτο Η γυναίκα και το αυτοκίνητο δε δανείζονται. Και το κυριότερο, δεν δανείζονται το ένα στο άλλο.

Να σαι καλα ρε Play ολα θα γίνουν αν και δεν ειμαι κυνηγος χρόνων ποιο πολύ το κάνω για την δική μου ευχαριστηση..

Οσο για το ρητο.. συμφωνω.. :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Άλεξ σε dynomet είναι και το δικό μου και είναι όντως αξιόπιστο και αυστηρό κρίνοντας τα μαμά νούμερα (αν θέλεις έχω και δυναμομετρήσεις να συγκρινεις)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σε λιγο θα αναιβασω φωτο απο την πορεια του αμαξιου.Πλεον ειναι σχεδον ετοιμο απο μηχανολογικης πλευρας , ενω αυριο θα το παμε στου εξατμισα για να τελειωσει το dp το οποιο μενει για να ολοκλρωθει η συνταγη..

Link to comment
Share on other sites

Εδω φαινεται η πανω βαση στηριξης της τουρμπινοπολλαπλης καθως και τα κοψιματα στο πλακακι της πολλαπλης για να αποφυγουμε τις εντονες διαστολες συστολες...

25032012924.jpg

Με την κουβερτα επανω και τα ρακορακια..

26032012924.jpg

26032012925.jpg

26032012926.jpg

26032012927.jpg

26032012928.jpg

26032012929.jpg

Εχει γινει πολυ προσεκτικη δουλεια στις βασεις , και δεν ειναι απλά ενα ενιαιο κομματι αλουμινιο ή σιδερο π να εννωνει το μπλοκ με την τουρμπίνα γτ 1000% θα σπασει απο τα πανω κατω και τις διαστολες που θα εχει η πολλαπλη η οποια οταν ζεσταθει θα περνει διαστολη δεξια ...Εχει γινει λοιπόν ιδιαιτερη κατασκευη για να αποφεχθει το ανωτερω γεγοονος..

Να γυαλισουμε και λιγο το ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ετσι??

26032012931.jpg

26032012932.jpg

26032012936.jpg

Μπηκαν και τα νέα μπουζακια πάνω....

Και βγαλαμε τα παλιά τα οποία ηταν πραγματικα σε αψογη κατασταση χωρις μαυριλες και τα σχετικα..δειγμα χαμηλών θερμοκρασιων και καλης καυσης στον χωρο θαλάμου...

26032012935.jpg

26032012937.jpg

26032012938.jpg

26032012940.jpg

Ενα τεραστιο ευχαριστω στον μηχανικο μου που 5 μερες τωρα ξημεροβραδιαζετε πανω απο το αμαξι για να γινουν ολα τελεια και προσεκτικα σαν να εφτιαχνε το δικο του αμαξι..

Και αφου σήμερα σχεδον το τελειωσαμε (μενουν καποιες λεπτομερεις και το dp φυσικα...)ειπαμε να του παιξουμε την πρωτη μιζα....

(ελεγξαμε οτι τα ρακορακια κατεβαζουν κανονικα λαδι και νερο οποτε ολα καλα σε αυτο το κομματι..).Παρτε ματι..

http://img855.imageshack.us/img855/3585/6cx.mp4

Μετα απο το καυσαεριο που εφαγα στην μαπα λουστηκα 3 φορες...

http://img855.imageshack.us/img855/3585/6cx.mp4

Αν μπορει καποιος να βοηθησει να τα δειχνει απευθειας ας το κανει..

Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε κτηνος η τουρμπινα ειναι ισα με το μοτερ το ολοκληρωσες τελικα? βιντεακι να ανοιγει στο δρομο εχουμε? external το εκανες? ποσο σου εφτασε το κοστουμι για να το φτιαξεις ετσι χονδρικα μιλαμε? μπραβο ρε φιλαρακι ειναι το πιο γρηγορο 122αρι που κυκλοφορει μεχρι στγμης.

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα Σταυρο για τα καλα σου λόγια..

Το αμαξι μεχρι την κυριακή θα ειναι ετοιμο και θα κυκλοφορει (αν όλα πανε καλα) στον δρόμο. 8)

Αυτην την στιγμή φτιάχνεται το dp του..

Βιντεακια πολλα αλλα στην ώρα τους..Αλλωστε απο εμενα δεν νομιζω να εχετε παραπονο σαυτο .. :hairy:

EXTERNAL δεν τοποθετηθηκε γιατι δεν κρίθηκε αναγκαίο ..

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο φιλε!καλα και απροβληματιστα χμ σου ευχομαι.αναμενω να δω και τα νουμερα που θα βγαλει μολις το προγραμματισεις.

Link to comment
Share on other sites

Κόλαση και απόλαυση...

Άντε ρε φίλε να ολοκληρωθεί να το ευχαριστηθείς όπως πρέπει :goodjob: :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Απλα μια μικρουυυυυλα παρατηρηση.. Επειδη παραδειγμα σημερα εψαχνα κατι στην παρουσιαση σου επρεπε να ψαχνω 24 σελιδες..

Αν συμφωνεις κ συ ΟΛΗ η παρουσιαση του αυτοκινητου σου να ειναι στις πρωτες σελιδες.

(Απο εμενα δν θα ακουσεις μπραβο αν δν δω βιντεακι να πεταει φωτιες! :clapping: )

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο φιλε!καλα και απροβληματιστα χμ σου ευχομαι.αναμενω να δω και τα νουμερα που θα βγαλει μολις το προγραμματισεις.

Εγω να δεις ανε..Εχω τρελη αγωνια..

Κόλαση και απόλαυση...

Άντε ρε φίλε να ολοκληρωθεί να το ευχαριστηθείς όπως πρέπει :goodjob: :goodjob:

Το περιμενω πως και πως φιλε ,θελω να ειναι πολυ βολτισιο και ευκολοδηγητο σαν εργοστασιακο ουτε ξεσπασματα ουτε τπτ...

εε καμια φλογα που και που να σκαει απο πισω...

Απλα μια μικρουυυυυλα παρατηρηση.. Επειδη παραδειγμα σημερα εψαχνα κατι στην παρουσιαση σου επρεπε να ψαχνω 24 σελιδες..

Αν συμφωνεις κ συ ΟΛΗ η παρουσιαση του αυτοκινητου σου να ειναι στις πρωτες σελιδες.

(Απο εμενα δν θα ακουσεις μπραβο αν δν δω βιντεακι να πεταει φωτιες! :clapping: )

:drinks: Ti εψαχνες βρε θηριο?? 24 σελιδες πορνο... :crazy:

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.