Jump to content

Recommended Posts

Μα στην συγκεκριμένη κατηγορία, απώτερος σκοπός είναι η παρουσίαση του αυτοκινήτου κάθε μέλους. Ενδέχεται κάποια στιγμή σε όλες τις παρουσιάσεις να αφαιρεθούν τυχόν "διάλογοι" και να μείνουν μόνο σχόλια θαυμασμού και φυσικά η ίδια η παρουσίαση ενοποιημένη στο 1ο post.

@Thanassis συνεχίζουμε σε π.μ. αν έχεις κάποια πρόταση ή αν εννοούσες κάτι διαφορετικό και κατάλαβα λάθος :)

@-alextsis- το κλειδώνω και όταν έχεις υλικό που θες να ανεβάσεις ή να μας ενημερώσεις για κάποιο upgrade στείλε μου π.μ. να το ανοίξω ξανά.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επειδη αρκετα παιδια τα οποια τα ευχαριστω για τα καλα τους λογια , μου ζητησαν μεσω π.μ και μεσω του τοπικ το κοστολόγιο της μετατροπής το παραθετω όσο ποιο αναλυτικα μπορώ.

Παραθετω τις αλλαγες που εκανα εγω ειτε αυτες ηταν αναγκαιες ειτε οχι .(Καποιος μπορει να παραλειψει κατι το οποιο εγω το θεωρησα καλο να γίνει για λογους ειτε αξιοπιστιας ειτε για δικους μ προσωπικους)

Θα αναφερω λοιπον ακριβως τα πραγματα που ενβαλα πανω ωστε να μπορεσει κανεις να δει το συνολο των χρηματω που διατεθηκαν ..Πολλα ετσι κιαλλιως καποιος θα τα εβαζε πανω στο αμαξι.

1)Οπως ειχε αναφερθει στο παρελθον ειχα προβει με αφορμη την αλλαγη σασμαν , στην τοποθετηση ενισχυμενου ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ απο 160αρι scirocco -golf 6 της SACHS με αντοχη γυρω στα 42 κιλα ροπής. Κόστος 230 ευρω χωρις εργασία.

2)Ειχα προβει στην τοποθετηση fmic TOYOSPORTS το οποιο κανει πραγματικα απιστευτη δουλεια (το διαπιστωσαμε την ωρα του προγραμματισμου όπου σε οποιαδηποτε εξωτερικη θερμοκρασια η intake temperature δεν ανεβαινε πανω απο 10-12 βαθμους απο την εξωτερικη).Αρνητικο στην όλη ιστορία το lag των 2 περιπου δευτερολέπτων που εχω στο πατημα του γκαζιου μεχρι να προλαβει να γεμισει το κυκλωμα με αερα..Κατι εχω σκεφτει γιαυτο όμως...Το μαμα κουλερ ίσως επαρκει αλλα δεν ξερω μεχρι πόσα άλογα μπορει να ανταπεξέλθει..

κοστος μαζι με εργασια υστερα απο πολύ ψαξιμο για το κουλερ σωληνωσεις κολλαρα και σφικτηρες 450ευρω.

3)σκαστρα HKS SSQV 150 ευρω

4)Εισαγωγη apexi 150 ευρω και κολλαρο 25 ευρω.

5)Μπαρόμετρο apexi 120 ευρω.

6)afr της aem 170 ευρώ

7)πυρόμετρο της swoosh 80 ευρω.

8)τουρμπίνα μεταχειρο σε αψογη κατασταση με μηδενικους τζογους στην φτερωτη 300 ευρω.(εκει καθενας παιζει με οτι θελει..)

9)χταπόδι χειροποιητο με παχος 3,5 χιλιοστα απο υλικο Τ304L (Υπαρχει το σταμπο οποτε ο εξατμισας μου μπορει να σας φτιαξει ακριβως το ιδιο για οποιον ενδιαφερεται) Κοστος 450 ευρω

10)ολοσωμη εξατμιση 70αρι dp και μετα 63,5 decat με ενα τελικο 550ευρω

11)Ρακορ νερου λαδιου για την τουρμίνα 50 ευρω με σωληνακια αεροπορικου τυπου.

12)Ταινια τιτανίου για να τυλίξουμε dp της DEI 45 ΕΥΡΩ

13)Πυροκουβερτα της κορυφαιας για μενα εταιρια στο ειδος PTP Κοστος 85 ευρω (κανει απιστευτη δουλεια και ριχνει δραματικα τις θερμοκρασιες στο μηχανοστασιο αφου να φανταστειται στο δυναμομετρο την ωρα του πατηματος με την κουβερτα πανω μπορεις και εχει το χερι σου στον κολο της τουμπίνας !!!!!!!

14)δοχειο αναθυμιασεων με φιλτρακι 60 ευρω toyosports

15)actuator της kinugawa το οποιο το περιμενω ωστε να μπορω να κραταω πιεση και να μπορω αν θελω να κανω εναλλαγη ανμεσα σε διαφορετικα ελατηρια σκληροτητας που αγορασα μαζι .κοστος 90 ευρω

16)Αλλαξα προληπτικα και το συνιστω σε οσους εχουν πολλα χιλιομετρα και πιθανον η αντλια υψηλης τους εχει φθαρθει , αντλια υψηλης πιεσεως μαζι με το ποτηρακι κόστος 100 ευρω (ηταν ευκαιρια η αντλια με 520 χιλιομετρα μόνο μεταχειρο)

17)Φλαντζα πολλαπλης εξαγωγης και φλαντζα του καρτερ για το ρακορ 20 ευρω.

18)Να υπολογίσεται πως θα χρειαστειται και καινουργια μπουζι εννοειται .εγω εβαλα τα ιριδιου NGK BKR7EIX τα οποια μεχρι στιγμης δουλευουν αψογα με διακενο 0,8 .κόστος 38 ευρω.

19)Επίσης ενα σερβις (αλλαγη λαδιων φιλτρου βενζινης -λαδιου και ότι θελει ο καθένας ) ειπαμε κατεπιλογη του καθε ενα για το τι θελει για το αμαξι του.(εγω το συνδιασα με το καθιερωμενο μου σερβις)

20)Βιδες μεγαλυτερες και χαλκινα παξιμαδια για την πολλαπλη εξαγωγης μου , επίσης υλικα για τις βασεις της τουρμπίνας 30 ευρω.

21)Διαθεστε και κανενα 50αρικο για βασεις στηριξης οργανων , κανενα κολλαρο , σωληνακια κοκκινα μπλε οτι θελετε..

22)Επαναπρογραμαμτισμος του εγκεφαλου ..Τιμη αναλόγως προγραμματιστη.Τον δικο μου τον Ξερετε (OVERLOAD)

Αυτα τα ολιγα.... :laughing:

Πριν αρχισει ο καθε ενας να σχολιαζει σχετικα με το κοστος εχω να πώ πως αυτα εγιναν σε βαθος χρόνου και πολλα απο αυτα θα μπορουσαν να παραληφθουν ή να αγοραστουν φθηνοτερα ή δεν ξερω και εγω τι αλλο.

Προσωπικα δεν τσιγκουνευτηκα και αγορασα υστερα απο τρελο ψαξιμο οτι ηθεωρησα αναγκαιο για το αμαξι μου ωστε οταν ολοκληροωνωταν το προτζεκτ πολλα απο τα πραγματα που επαιζαν καταλυτικη σημασια να ηταν καινουργια .

Αλλωστε πολλα απο αυτα ειναι εξοδα που ετσι κιαλλιως καποιος τα κανει στο αμαξι του απλα δεν τα υπολογιζει ως εξοδα για ενα προτζεκτ(π.χ air fuel , πυρομετρο ,χωανη ολοι εχουν εξατμιση οι περισσοτεροι και παει λεγοντας)

Ο καθε ενας ας κανει τον δικο του υπολογισμο και ας τα βαλει κατω.

Εγω προσπάθησα να συγκεντρωσω το μυαλο μου για νας σας παραθεσω με ευχαριστηση ωστε ενας επιδοξος συνεχιστης του επιτυχημενου εγχειρηματος να ξερει που παταει και που βρισκετε..

Εγω απο την μερια μου θα τον βοηθησω όπως μπορω γιαυτο αλλωστε εχω δημοσιευσει και τοσο HOW TO INFOS και δεν το κρατησα κρυφο .

oυφφφφφ......

Αααααα και μην ξεχασετε να πληρωσετε τον μηχανικο σας... 8)

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο Αλέξη τα καταφερεσ τελικα...!το γκολφακι ειναι κουκλα...!δεν περίμενα να φτάσει τόσα πολλά...!τελικά είναι πολύ μεγάλης αντοχής το μοτερακι μας...!με τον map τι έκανες;νομίζω ότι ο δικός μας σήκωνε μέχρι 1.3...;

Link to comment
Share on other sites

Αλεξη μου οχι απλα να το χαιρεσαι..να σε χαιρεται!!Συγχαρητηρια για αλλη μια φορα!τολμησες και πετυχες!ευχομαι να το 300αρισεις συντομα στα αλογα!καλες βολτες φιλαρακι!συγχαρητηρια και στον κυριλλο για τον προγραμματισμο,νομιζω του αξιζει!

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια και από μένα στο φίλο Αλέξη που έκανε τόσο μερακλίδικη δουλειά! Δεν περίμενα κι εγώ να φτάσει σε τέτοια νούμερα και μάλιστα με έναν πρώτο προγραμματισμό! Συγχαρητήρια βέβαια και στον προγραμματιστή!

Υποτίθεται ότι το 122 έχει διαφορές από το 160 που δεν του επιτρέπουν να φτάνει σε τέτοιες ιπποδυνάμεις, ότι έχει άλλα, υποδεέστερα σωθικά, ότι, ότι, ότι.. Τελικά αποδεικνύονται μπαρούφες όλα αυτά; Είναι ίδια ας πούμε τα μοτέρ; Το 160 μπορεί να πάει ακόμη πιο πάνω; Τι μπορεί να ισχύει τελικά;

Link to comment
Share on other sites

Οεο???

Καταρχην Ανεστη μ σε ευχαριστω πολυ !!Ξερεις τι σημαινει βελτιωση απο πρωτο χερι και χαιρομαι να ακουω απο σενα αυτα π εγραψες.

Φιλε giev ποτε μεχρι και πριν καμποσους μηνες τουλαχαιστον εδω στην ελλαδα δεν ειχε στρωσει τον κωλο του κατω , ειτε αυτος λεγεται μηχανικος , ειτε βελτιωτης , ειτε αντιπροσωπεια , ειτε ιδιοκτητης και να δει τις δυνατοτητες που εχει το αμαξι μας σε σχεση με το 160αρι π.χ όπου σε αυτο το θεμα βελτιωσης εχει προχωρησει αρκετα.

Αποδειχθηκε εμπεριστατωμενα πλεον και μεσω του Ε.Τ.Κ.Α αλλα και στην πραξη οτι τα μοτερ ειναι πανομοιτυπα .Σαφωε υπαρχουν διαφορες οπως π.χ η έλειψη tumble flapps στα δικα μας αλλα και αλλες που ομως δεν αποδειχθηκαν ικανες να επιρεαασουν τουλαχιστον μεχρι τωρα το θεμα αποδοσης και αξιοπιστιας .Το αμαξι εχει φαει τρελο λιωσιμο μεχρι στιγμης και εχει ακομα πολλυ να σηκωσει με την συγκεκριμενη τουρμπίνα.

Ειναι γνωστο πλεον οτι φοραμε μπιελες του 20vt με τον 19μμ pin.

Τα πιστονια μας μπορει να ειναι μικροτερης διαμετρου αλλα ειναι κατασκευασμενα απο το ιδιο υλικο.

Ακομα ολη αυτη η εξελιξη στην βελτιωση του 160αριου μας ευνοοει διοτι γνωριζουμε πλεον απο πρωτο χερι τα ορια καποιον μερων μας π.χ αντλιες μπεκ κτλ...

Link to comment
Share on other sites

Αλέξη χιλια μπράβο και απο μένα!!! Να το χαίρεσαι και καλά τσάγια σε όσους κατα καιρούς έλεγαν ότι δεν μπορεί να φτάσει τόσο ψηλά! :drinks: Και ο προγραμματιστής έκανε φοβερή δουλειά! Στο βιντεάκι που φορτώνει φαίνεται η δύναμη !!! Και απο ήχο μια χάρα!!! Καλό λιώσιμο!!!

Link to comment
Share on other sites

"Ο επανασχεδιασμος των θυριδων εισαγωγης καθως και του θαλαμου καυσης,εκαναν δυνατον να επιτυγχανεται ο διαδικασια της καυσης χωρις την χρηση των tumble flaps."

Απο μεταφραση ενος manual του κινητηρα.δεν το εκαναν απο γυφτια η μειωση του κοστους.Κατι μελετησαν οι ανθρωποι.Οποτε Αλεξη μην σε τρωει αυτο ;)

Τα μπεκακια-αντλια οπως λες ειναι βελτιωμενα σε σχεση με τa 140-170 μοτερ.Να σου πω οτι τα δικα μας μπεκ ειναι μεν με 6 τρυπες αλλα σχηματιζουν μια αρκετα μεγαλυτερη ομπρελλα οπως ψεκαζουν μεσα στον θαλαμο.Οσο για την αντλια η δικια μας σε συγκριση με μια απο BLG π.χ στις 4000σαλ εμεις εχουμε περιπου 75kg/h ενω στο BLG εχει 45kg/h.

Αυτα τα λιγα προς το παρον

Τι λεει μεχρι τωρα το μοτερακι?ολα καλα?

Εγω ζηλεψα και περιμενω την garrett μου.Ετοιμασου μετα για κοντρες :super: :super: :laugh: :laugh: :laugh:

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

Σωστός! καλά έκανες ;) ;) τα γράφω περισσότερο και για τους υπόλοιπους αναγνώστες

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ιδουφωτο και βιντεο..Σχολια αυριο γτ δεν μπορω να σκεφτω τωρα και κλεινουν τα ματια μου..

Το αμαξι ξανα λεω δεν ειναι τελειως ετοιμο.. 8) Αυριο τα υπόλοιπα...

31032012966.jpg

31032012968.jpg

31032012969.jpg

31032012970.jpg

Aλέξη, απλά r-e-s-p-e-c-t!!! :clapping: :clapping: :clapping: Τα είπαμε βέβαια κι από το τηλέφωνο αλλά τώρα που το βλέπω και στο forum, το μηχανοστάσιό σου είναι σκέτη τρέλα!!!!

Χαίρομαι επίσης που σε ικανοποιεί και προσωπικά γιατί τελικά αυτό έχει σημασία κι όχι τα αποτελέσματα των δυναμομετρήσεων, που έτσι κι αλλιώς είναι εντυπωσιακά :super: για 14άρι μοτέρ!!! Τώρα δε μένει μόλις βρεις χρόνο να κάνεις κι "αυτά" τα πραγματάκια που μου έχεις πει για ακόμα καλύτερη λειτουργία "εκεί" στο φάσμα που το θέλεις, ώστε να είναι το <<5άρι σου>> πραγματικά πρότυπο στο είδος του! Μου αρέσει πολύ η διάταξη κι η καθαρή δουλειά των σωληνώσεων όπως την είδα πια τελειωμένη, ενώ ακόμα κι χρωματική εναλαγή κόκκινων/μπλε κολάρων, προσδίνει ένα ακόμα πιο αγωνιστικό και "άγριο" :crazy: ύφος στην αισθητική πλευρά της μετατροπής!

Τρέμετε :phew: πρωτοσταδιάτα V GTI K03!!! Alexis is here and very "bad"!!!

Υ.Γ: Nομίζω πάντως ότι με λίγη προσπάθεια και τα K04 stock VI R20 παλεύονται "καλά"!!

Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα γιωργο μου,,,ο μηχανικος μου εκανε τα παντα ωστε να ειναι νοικοκυρεμενο το μηχανοστασιο μου..

Όντως αφου ηρεμησω λίγο θα ηθελα να κοιταξω με την ησυχια μου και να βελτιωσω καποια πραγματα στο αμαξι μου στα σημεια που λέμε..

Ευχομαι και το δικο σου θεμα να λυθει και να βγεις στον δρομο και να ξυριζεις..

όσο για τα 2λιτρα αν και παιζουν σε αλλη κατηγορια απο αποψη ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ, τουλαχιστον όσα παιζουν στα αλογα μου γινεται σφαγή.

κτμ αντε ρε φιλε και εσυ με το καλο να βαλεις την τουρμπίνα σου .Δωσε πονο το μοτερ αντεχει .Συμφωνω με τα λεγόμενα σου και το θεμα με τα μπεκ , αντλιες και οτι αλλες διαφορεες απο τα 160αρια τις ειχαμε εξαντλησει με τον μηχανικο και βελτιωτη-προγραμματιστη μου,,

Ποια σκεφτεσαι αγορι?2056?1446?

Link to comment
Share on other sites

Άλεξ έχεις κάποιο ελάχιστο surging που είχες και παλαιότερα? εάν ναι συζήτα το και αυτό με τον μηχανικό σου, και αν μπορεί να βοηθήσει κάνε αυτό που σου είχα πει, μπορεί να μειώσει και το lag στα χαμηλά (να βάλεις ένα σωληνάκι μικρότερης διατομής πχ 10mm μεταξύ κολάρο τούρμπο και πεταλούδας, έτσι θα εκτονώνει στην σκάστρα ότι υπάρχει μεταξύ τούρμπο και fmic και θα έχεις πίεση από πιο χαμηλά, ανεβάζοντας όμως ελάχιστα την θερμοκρασία εισαγωγής

Link to comment
Share on other sites

ακομα να σου πω ειμαι στο ψαξιμο.ετσι πως το βλεπω θα βγει εντελως διαφορετικο απο το δικο σου αλλα δεν ξερω και σε δυναμη πως θα παμε.Σκεφτομαι για 2554,να κρατησω την υδροψυξη εστω και με αλλα ψυγεια μεσα και εξω για να εχω και μικρο lag και 2 προγραμματα με διαφορετικες πιεσεις απο το cruise control αλλαγη.Απλα ακομα δεν αποφασισα τουρμπινα.Θελει λιγακι ψαξιμο.Το καλο με την δικια σου ειναι εκτος απο την ποιοτητα mitsubishi οτι την βρισκεις φτηνα και εχει αρκετα κιτακια ανακατασκευης.

Κατσε να αποφασισω και θα τα πουμε.

Ενα βιντεο ρε ανθρωπε απο τον δρομο δεν μας εβγαλες!!!!1

Link to comment
Share on other sites

φίλε πως θα αλλάζεις πρόγραμμα από το cruise control? μια επώνυμη εταιρεία με κονσέρβες μόνο δεν το προσφέρει αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.