Jump to content

Recommended Posts

Τωρα ολοκληρωνεται το αμαξι ! Οταν μπει και το boost control ακομη καλυτερα. Profec θα παρεις;

Link to comment
Share on other sites

αλεξη μπορεις να μου βγαλεις μια photo απο το πορβολακι?θα παω σενα εργαστηριο να ανοιξω τρυπες μονος με dremel να δω τι σχημα να βαλω!γιατι ειναι και η βιδα!

Link to comment
Share on other sites

ok play θα σου αναιβασω μια φιλε...

τελικα παιδια ειχα ατυχια με τα φρενα καθοσον δεν κανουν τελικα οι βασεις και ο δισκος βρισκει στο μουαγιε μου...

Οποτε κατεληξα σε ενα κιτακι 6 πιστονο brembo με 330 μμ δισκο...Για να το δω και αυτο..ελπιζω να κατσει κουτι..

Ερωτηση για οσους ξερουν για τα electronic boost controller τυπου avcr hks evc-6 turbosmart e boost 2 ....

Αποθηκευουν μονο πιεσεις οι οποιες ρυθμιζονται ανα στροφες ταχυτητα κτλ?? ή μπορουν να αποθηκευουν ολοκληρο προγραμμα??

Με τα μιγματα τι γινεται αν το boost controller αποθηκευει σκετες πιεσεις?Διοτι αλλο μιγμα απαιτει το 1,5 μπαρ στον κοφτη και αλλο το 1,25...

ξερει κανεις να μου πει τι παιζει ??

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

αλεξ, ειχα το hks evc6 στο czt μου.

Αυτο ουσιαστικά ρυθμίζει μόνο την πίεση. Το αβανς και τα μείγματα ειναι ρυθμισμένα απο το προγραμμα.

Για να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις ολες τις λειτουργίες του πρεπει να βρείς απο που θα πάρεις σήμα για στροφές κινητήρα - πεταλούδα (ποσο % ανοιγει ) - ταχύτητα κιβωτίου. Οι ρυθμίσεις που δέχεται ειναι ανα 2 απο τα 3. Δεν διαβάζει και τα 3 ταυτοχρονα.

Εγώ είχα στροφές κινητήρα - πεταλούδα, και ουσιαστικά με στανταρ αβανς και μειγμα. Ειχα φτιάξει χαρτες αναλογα τις στροφές και το ποσο πατουσα το γκάζι, να εχει την επιθυμητή πίεση.

Link to comment
Share on other sites

Σε ένα tsi μπορεί να δουλέψει σωστά αυτό? Από που παίρνεις σήμα για το πόσο πατάς γκάζι πχ.?

Link to comment
Share on other sites

Ποιο κιτ είναι αυτό Alex , από Porsche Cayenne ?

Συγνωμη στελιο για το late reply , για να ειμαι ειλικρρινης δεν γνωριζω αν ειναι απο cayenne η απο καποιο αλλο μοντελο του γκρουπ μας.Με το που το πιασω στα χερια μου θα γραψω κωδικους να δουμε..

αλεξ, ειχα το hks evc6 στο czt μου. Αυτο ουσιαστικά ρυθμίζει μόνο την πίεση. Το αβανς και τα μείγματα ειναι ρυθμισμένα απο το προγραμμα. Για να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις ολες τις λειτουργίες του πρεπει να βρείς απο που θα πάρεις σήμα για στροφές κινητήρα - πεταλούδα (ποσο % ανοιγει ) - ταχύτητα κιβωτίου. Οι ρυθμίσεις που δέχεται ειναι ανα 2 απο τα 3. Δεν διαβάζει και τα 3 ταυτοχρονα. Εγώ είχα στροφές κινητήρα - πεταλούδα, και ουσιαστικά με στανταρ αβανς και μειγμα. Ειχα φτιάξει χαρτες αναλογα τις στροφές και το ποσο πατουσα το γκάζι, να εχει την επιθυμητή πίεση.

Σαραντη σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση.

Απο τοι καταλαβαινω πρεπει στην ουσια να φτιαχτει ενα προγραμμα στο οποιο αβανς μιγματα και οτι αλλο εκτος απο πιεση να ειναι προκαθορισμενα ειτε εσυ δουλέψεις στο 1 μπαρ ειτε στο 1,5. Το οποιο προγραμμα λογικα θα ειναι προσαρμοσμενο στα δεδομενα της πιο πιεσμενης ρυθμισης δλδ π.χ 1,5 μπαρ σταθερο.Διοτι σιγουρα αλλη αναγκη για μιγματα αβανς καυσιμο εχω στο 1 μπαρ κοφτη και αλλη στο 1,5.

Σωστα?

Ποσο σαφε μπορει να ειναι αυτο βρε σαραντη .θελω την αποψη σου.

Εγω να σου πω την αληθεια ειχα στο μυαλο μου οτι θα μπορω να εναλλάσω προγραμματα δλδ χαρτες λειτουργιες με αποθηκευμένες όλες τις παραμέτρους.

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη στελιο για το late reply , για να ειμαι ειλικρρινης δεν γνωριζω αν ειναι απο cayenne η απο καποιο αλλο μοντελο του γκρουπ μας.Με το που το πιασω στα χερια μου θα γραψω κωδικους να δουμε..

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

κοιτα αλεξ. εγώ ειχα ρυθμίσει μείγματα - αβανς στην μεγάλη πίεση, και οταν ειχα μικρή πίεση τα αντίστοιχα μείγματα - αβανς ή ηταν σταθερά ή μειωνόντουσαν λόγω διόρθωσης απο τον μαφ.

Λογικά και στον πιο προηγμένο εγκέφαλο της VW θα υπάρχει διόρθωση.

Βεβαια δεν ξέρω πόσο ευκολη ειανι η συνδεσμολογία στα tsi.. και τι θα βλέπει ο εγκέφαλος. Θεωρώ δύσκολο να δουλέψει και θα θέλει παίδεμα..

Απο θέμα ασφάλεια δεν έχεις κάτι να φοβάσαι για μειγματα-πίεση-αβανς

Το δύσκολο οπως είπα ειναι να δουμε την αντιδραση του εγκεφάλου σε τέτοιο εγχείρημα.

Επίσης τα σήματα για στροφές κινητήρα - πεταλούδα, τα ειχα πάρει απευθείας απο pin του εγκεφάλου.. Αλλο μανίκι αυτο να βρεις ποιο ειναι τι...

Οπως και αν εχει καλή επιτυχία!!

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε Σαραντη για τις πληροφοριες σου..

Θα το επιχειρησω φιλε , τοσα εχουμε κανει εκει θα κολωσουμε?? :crazy: αν δεν τα καταφερουμε δεν τα καταφεραμε..

Αλλα ελπιζω ολα να πανε καλα...

Θα σε ενημερωσω φιλε σχετικώς.. :acute:

Link to comment
Share on other sites

φίλε άλεξ απλά συγχαρητήρια !! οτι και να πει κανείς είναι λίγο για το τέρας που ΕΣΥ δημιούργησες !

Διάβασα όλο το τόπικ απ΄την αρχή συνεχόμενα....ουφφφφ (!!!) και έχω αρχίσει ήδη τις μπύρες !

μπράβο !! :hi:

golf 5 tsi 140, εξατμιση 63,5 catback + φίλτρο αέρος + πρόγραμμα OVERLOAD = 213,5 ps

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μετα απο λιγο καιρό απραξίας έχουμε και λέμε .. Παραγκείλαμε απο την dectane και περιμενουμε τα φαναρια look bixenon (σε κανενα 10ημερο πιστευω να ειναι εδω..)

volkswagen_golf_mk5_halogen_headlight_xenon_look.jpg

Δευτερη αγορα είναι ενα κιτακι WATER INJECTION της DEI για το FMIC μου..Παμε να ριξουμε ακομα πιο κατω τις θερμοκρασίες...

080140-water-sprayer-new.jpg

O χειρισμος του θα γινεται μεσα απο την καμπίνα μεσω ενός κουμπιού στην κοσνσόλα...Μαμα λοοκ. :crazy:

Θα ανεβασω φωτο απο την τοποθετηση οταν αυτή γίνει... :clapping:

Από φρενα να δω τι θα κανω αφου αυτα που είχα αγορασει τελιακ δεν κανανε... :suicide:

Link to comment
Share on other sites

ενα εχω να πω.....122 σε 276.....δεν υπαρχεις!!!!!αντε και 300++++πολυ καλη δουλεια.....

Link to comment
Share on other sites

τα φαναρια ναι τα εβαλα πανω...κουκλι ,εβαλα και χενον και ειναι κομπλε....

1,8++?????γαματα!!!

Link to comment
Share on other sites

Να και τα φαναράκια μας bi xenon look απο την DECTANE..

197551_556199727730696_505819342_n.jpg

304402_4241621916982_960010790_n.jpg

578958_402409239830299_109795014_n.jpg

Μπηκε και το water injection...τοποθετημένο στον χωρο των αποσκευων.Ενεργοποιηση με διακοπτακι διπλα απο το asr...

ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ...

483044_402409079830315_1069973318_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.