Jump to content

Recommended Posts

Να σαι καλ φιλε m@kro , σε ευχαρσιτω για τα καλα σου λόγια..

Ελα γιωργαρε!!!!!!!! Να σαι καλα !! 8) και το δικό σου δεν παει πίσω .. το εχεις τουμπανιασει και συνεχίζεις απο οτι βλέπω!!

ερχομαι κρητη την κυριακη ετοιμασου αλεξ...

Link to comment
Share on other sites

Η παρουσίαση ξανανοίξει έπειτα από αίτημα του δημιουργού για να μας τρελάνει κι άλλο.. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παιδια μόλις εχασα 30 λεπτών γραψιμο και εχω σαλτάρει... :bad:

Γράφε τα πολλα σε word και μετά copy paste εδω ;) Παιρνει λιγο παραπανω αλλα δν χανεις το κειμενο !! 

sorry για το off topic, ας το σβησει μετα απο λιγο καποιος admin...

Edited by and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ τον admin για τα καλά του λόγια , και τον and για τις συμβουλές …

Λοιπόν , λόγω δουλείας δεν είχα την ευχέρεια να έχω την παρουσίαση μου updated.

Πάμε λοιπόν με ένα θέμα το οποίο θεωρώ πολύ σημαντικό στην βελτίωση ενός οχήματος , το οποίο δεν είναι άλλο από την πολλαπλή εισαγωγής.

Απευθύνομαι σε όλους τους κάτοχους 1.4  tsi 122 και 1,2 tsi οι οποίοι έχουν προβει στην τοποθέτηση fmic ή άλλου τύπου intercooler  και μέχρρι στιγμής το λειτουργούν παράλληλα με το μαμά watercooler..(Ή και σε αυτούς που το έχουν στο μυαλό τους ως μελλοντικο σχέδιο να το κάνουν) .

Προέβη λοιπόν στην αφαίρεση του watercooler  (ψυγείου) το οποίο βρίσκεται τοποθετημένο και στριμωγμένο στην πολλαπλή εισαγωγής μας και καταθέτω τα εξής :

Το αμάξι πραγματικά ξεμπούκωσε  με την διαφορά στις μικρομεσαίες στροφές να είναι τεράστια , την απόκρυση στο πάτημα του γκαζιού πολύ πιο γρήγορη καθώς και μείωση αισθητή στο lag (δλδ στον χρόνο που απαιτείται ώστε ο αέρας να ξαναγεμίσει το κύκλωμα με το άφημα του γκαζιού) .

Είναι σαν να έχεις ένα σφουγκάρι στην μύτη σου και προσπαθείς να αναπνέυσεις.

Η διαδικασία διήρκησε όχι πάνω από 25 λεπτά και είναι πραγματικά ανέξοδη και πολύ αποδοτική.

Όπως θα δείτε από τις φώτο του ψυγείου που αφαιρέθηκε , γίνεται αμέσως κατανοητό το πόσο αντίσταση εύρισκε ο ταχύτατα εισερχόμενος αέρας  από την τουρμπίνα , οποίος παρότι ήδη ψυχρός λόγω του fmic ΖΕΣΤΑΙΝΟΤΑΝ από το watercooler  αφού μην ξεχνάμε ότι το ψυγείο αυτό χρησιμοποιεί το ψυκτικο υγρό του κινητήρα μας  ως μέσο επαγωγής της θερμότητας  και ψύξης υποτίθεται του αέρα της τουρμπίνας μας πράγμα καθόλου αποδοτικό αφού  και ένας άσχετος μπορεί να αντιληφθεί την τραγική πτώση της  ιπποδύναμης μετά από 3-4 συνεχόμενα πατήματα με το νερό να βράζει , γεγονός που δεν συμβαίνει σε περιπτώσες χρησης fmic όπου η απόδοση παραμένει ΣΤΑΘΕΡΗ.

20130513102355.jpg

20130513102347.jpg

Και για του λόγου το αληθές η πτώση της IAT μου κατά 4 βαθμούς μέσο όρο από την ώρα της αφαίρεσης αποτελεί  πειστήριο.

Η  όλη μετατροπή αποτελούσε το ξεβίδωμα 9 βιδών περίπου , αφαίρεση  του ψυγείου , τάπωμα της «τρύπας» που δημιουργείται με το μεταλλικό κομμάτι του watercooler που φαίνεται στην εικόνα νο2 (μιλάμε για oem κατάσταση) και την δημιουργία κυκλώματος με την σύνδεση των 2 σωληνώσεων που οδηγούνταν πρίν στο watercooler.THATS IT.

Ξέχασα να αναφέρω επίσης και την αλλαγή στην χροιά του ήχου του κινητήρα ο οποίος έχει αλλάξει πλέον και έχει γίνει ποίο άγριος και τραχύς σαν 2,0 tsi.

Μόνο θετικά λοιπόν από την ανέξοδη και πολύ αποδοτική αυτή Moda..

Και κάποιος λοιπόν θα αναρωτηθεί «και είναι σωστό τώρα να έχουμε τόσο κενό μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής μας;»Φωτο νο3.

IMG_6105_zpsf55d7b43.jpg

Η απάντηση είναι φυσικά και όχι . Το γεγονός όμως ότι επιτέλους ο αέρας εισέρχεται χωρίς αντίσταση άρα και ποιο γρήγορα και άμεσα στους αυλούς απότι πριν , το ότι η εισερχόμενη θερμοκρασία πέφτει κατά 4 βαθμούς στο δικό μου τουλάχιστον αμάξι , το ότι η απόκριση στο γκάζι εχει φοβερή  βελτίωση και ειδικά στις χαμηλο μεσαίες στροφές όπου το αμάξι ανεβάζει πολύ καλύτερα και ακούραστα με πρίν , την μείωση του lag  (τον ήχο δεν τον βάζω αφου είναι κάτι υποκειμενικό) αρκεί για να σε πείσει ότι αξίζει.

Και φτάνουμε στο σημείο να ολοκληρώσουμε το θέμα λέγοντας «φαντάσου λοιπόν να μήν είχαμε το κενό αυτό που δημιουργείται αλλά να είχαμε μία πολλαπλή κοντύτερη –καλύτερα σχεδιασμένη με μεγαλύτερους αυλούς …κάτι ιδανικό »  

Κάποιος λοιπόν θα έλεγε «φτιάξε μία custom με κόστος 350 ευρώ περίπου»    ή   όπως  σαν εμένα εφόσον έτσι έχω σκεφτεί να πράξω να τοποθετήσει με κόστος 70 ευρώ την πολλαπλή εισαγωγής από το twincharged  η οποία κάθεται κουτί στην θέση της δικιάς μας και όπως βλέπετε είναι ιδανική!!

image_zps4f75091a.jpg

Κοντύτερη - με μεγαλύτερους αυλούς  –  1000 φορές καλυτερα σχεδιασμένη από την δική μας , όπου η αλήθεια είναι ότι ειμαστε αδικημένοι σε αυτό το κομμάτι μιάς και έχουμε ροικότερο μοτέρ τουλάχιστον από τα 140αρια και 170αρια με BMY  μοτερ  σύμφωνα με την VW πάντα (παράδειγμα οι μεγαλύτερες σε διάμετρο βαλβίδες εξαγωγής μας) .Φανταστείτε λοιπόν τα πλεονεκτήματα που ανέφερα προηγουμένως πολλαπλασιασμένα επί 10 λόγω του τρόπου κατασκευής της πολλαπλής σε σχέση με την δική μας.

 

Θεωρώ το κομμάτι της πολλαπλης εισαγωγής πολύ σημαντικό εξίσου όπως της εξαγωγής  (αλλωστε αυτό είναι κάτι το οποιο δεν δέχεται αμφισβήτηση) και υπολογίζω σημαντικές επιπτώσεις από την τοποθέτηση αυτής της λύσης. Ακόμα και  αύξηση ιπποδύναμης μέσω επαναπρογραμματισμού.

Αυτό που θα χρειαστεί κάποιος να τροποποιήσει είναι στην ουσία η κατασκευή μία αλουμινένιας γωνίας (συνεννόηση με μηχανικο σας) ώστε να στρίψει δεξιά το στόμιο όπου θα υποδεχτεί την πεταλούδα μας μιάς και η δική μας βρίσκεται τοποθετημένη από την δεξιά πλευρά του κινητήρα μας σε αντίθεση με το twin που βρισκεται από την αντίθετη δλδ αριστερά.

Η όλη διαδικασία της αφαίρεσης της πολλαπλής δεν απαιτεί ιδιαίτερες μηχανολογικές γνώσεις αφου στην ουσία βιδες ξεβιδώνεις και δεν θα διαρκέσει πάνω από 40 λεπτά.Θεωρώ ξανά ότι τα ακέρδη θα είναι πααααρα πολλά από το γεγονός ότι ο αερας πλεον από την τουρμπίνα θα εισέρχεται ανεμπόδιστος , παγωμένος και με ταχύτητα μέσα την πολλαπλή η οποία πλεόν θα τον οδηγεί ΚΑΤΕΥΘΕΊΑΝ στον κινητήρα..με ότι αυτό συνεπάγεται….

 

Και πάμε λοιπόν σε κάτι ποιο προσωπικό .Τρείς βδομάδες πρίν με επισκέφτηκε ο Κυριλλος από την OVERLOAD  τον οποίο ευχαριστώ πάρα πολύ και εκτιμώ ιδιαιτέρως και αυτόν αλλά και τις γνώσεις τους πάνω στους εγκεφάλους med αφου κανει παπάδες και τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους.

Κάναμε λοιπόν remap  με αποτέλεσμα να αυξήσουμε την πίεση σε 1,6 σταθερό από 1,5 που ήταν πρίν , και σε 1,55 στον κόφτη στροφών @7000+ από 1.45 που ήταν πρίν όπου και  ήταν μετρημένο στα 276 άλογα…Επίσης δώσαμε μοίρες advance  και φτωχείναμε το μείγμα μας αφού πριν δούλευα αρκετά πλούσιος γύρω στο 11,8 με ευχέρεια να κατέβω στο 11,5 .

Το αποτέλεσμα ; Άλλο αμάξι Πραγματικά. Και το λέω διότι έχω ενθουσιαστεί και αν θεωρούσα το αμάξι μου γρήγορο πρίν , τώρα τι να πω..…..

Όλα αυτά βέβαια είναι υποκειμενικές κρίσεις  και καθένας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.

Το αμάξι έχει αποκτήσει σίγουρα 20 percent περισσότερη δύναμη από πριν , είναι πολύ πιο γρήγορο σε όλο το φάσμα, το οποίο έχει αυξηθεί αφου με το που δώσαμε advance  η τουρμπίνα άρχισε να σπουλάρει από ακόμα πιο χαμηλά….. Νούμερα δεν μπορώ να πώ εφόσον δεν έχει γίνει εκ νέου dyno αλλα η αίσθηση που μου δίνει στον δρόμο σε σχέση με πρίν έιναι σίγουρα 2 αμάξια μπροστά!!

Για το remap χρειάστηκε η αλλαγή του ελατηρίου της waste με αυτό σε 1 bar καθώς και της σκαστρας  tial σε 1 bar επίσης η οποία φταρνίζεται πλέον πολύ δυνατά ….

 

Ουφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ :lazy:  :bad:  :clapping:

Edited by -alextsis-
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πολλα μπράβο Αλεξ! Βλεπω τα κανετε παρεα με τον Αγγλο!
Μια ενσταση για το AFR! Απο 11.8 σε 11.5 εγινε πιο πλουσιο οχι πιο φτωχο. Λογικο κιολας γιατι δωσατε πιεση και μοιρες

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο winner ...02.00 το βράδυ μην περιμένετε και πολλά... :drinks: Με τον ucar επικοινωνούμε συχνά τον έχω συμβουλεύσει αρκετά και το παιδί εχει κάνει πολυ καλη δουλεια στο αμάξι του και περιμένουμε αποτελέσματα και απο αυτόν..

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια,   Μάκη να σαι καλά φίλε !!

Link to comment
Share on other sites

Θα σταματησω να μπαινω στν παρουσιαση το ορκιζομαι...!!! Δλδ ποσο ακομα ρε τρελαμενε!!!
Ε γ@μω την τρελα μ γ@μω εχω χαζεψει εδω ρε συ αλεξη τι εχεις φτιαξει!!!!!!!!!!!!!!! 

Για 1000στη? φορα ΓΑΜΑΤΟΣ! <--- Μν μ το editarete!!! :p

Link to comment
Share on other sites

Θα σταματησω να μπαινω στν παρουσιαση το ορκιζομαι...!!! Δλδ ποσο ακομα ρε τρελαμενε!!!

Ε γ@μω την τρελα μ γ@μω εχω χαζεψει εδω ρε συ αλεξη τι εχεις φτιαξει!!!!!!!!!!!!!!! 

Για 1000στη? φορα ΓΑΜΑΤΟΣ! <--- Μν μ το editarete!!! :p

 

Δημήτρη δεν παλεύεσαι!!! :drinks: Ευχαριστώ φίλε για την ενθάρυνση.

Εχεις αργήσει όμως και βλέπω στασιμότητα στα 122αρία..Αφού αντέχουν λέμε..

Βάλε καμία φτερωτή μπρος πίσω..  και αλουμίνιο απο "bmw" μοντέλο να 220 αρίσετε....Περισσότερα δεν λέω ΝΑ ΨΑΧΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ!!! :diablo:

 

Σταύρο με την πρώτη ευκαιρία το έχω σκοπό φίλε.

Link to comment
Share on other sites

Γράφε τα πολλα σε word και μετά copy paste εδω ;) Παιρνει λιγο παραπανω αλλα δν χανεις το κειμενο !!

sorry για το off topic, ας το σβησει μετα απο λιγο καποιος admin...

θα προσπαθησω σε λιγάκι ξανα,,,

...

sorry για αυτό, είχαμε θέμα με το λειτουργικό του server και δεν γλίτωσε το reload.

Congrats για το amazing update!

Sent from my Xperia Z using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

sorry για αυτό, είχαμε θέμα με το λειτουργικό του server και δεν γλίτωσε το reload.

Congrats για το amazing update!

Sent from my Xperia Z using Tapatalk 2

  

Κωστα οπως σ εγραψα no worries ,οταν υπαρχει καλη διαθεση ολα φτιαχνουν..θα μπορουσα να μην γραφω και τπτ απο το να καθομαι 2 το βραδυ στο pc με θολα ματια να παρουσιασω κατι το οποιο θα βοηθησει καποιον εστω και εναν ..γιαυτο ολοι κατα την γνωμη μου πρεπει να μοιραζομαστε και δινουμε οσα περισσοτερα μπορουμε..

Αδερφε το διαβασα ολο το thread...μπραβο μπραβο μπραβο :clapping: :clapping: :clapping:

Thanks φιλε μου..
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο συγχαρητήρια για την δουλειά που έχεις κάνει πιστεύω αν όχι το καλύτερο ένα από τα ποιο καλοφτιαγμένα 14αρια.Κ ύστερα λένε δεν αξίζει να ασχοληθείς δεν αποδίδουν.κ πάλι μπράβο κ καλή συνέχεια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο και παλι Αλεξη...  Και περισσοτερο για τον λογο που μοιραζεσαι ολα αυτα που κανεις.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια φίλε!!εισαι πολύ μπροστά!!να δώ ποτέ θα βρω χρόνο να κατέβω στο νησί να με κανείς μια βολταρα να ζαντεψω με το μικρό που έγινε τεράστιο !!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.