stig Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Παιδιά καλησπέρα Σήμερα το πρωί την ώρα που έβαλα άναψα τη μηχανή, είδα ότι μία ένδειξη παρέμεινε αναμμένη στο καντράν. Στο manual ανέφερε ότι είχε να κάνει με τα καύσιμα. Αυτό που επίσης παρατήρησα είναι ότι άργησε λίγο παραπάνω να ρίξει τις στροφές του κινητήρα. Κάποια δευτερόλεπτα παραπάνω. Επίσης χθες είχα ένα κοντινό ταξίδι κι έβαλα βενζίνη. Ξέρετε πού μπορεί να οφείλεται; Ευχαριστώ. Η ένδειξη είναι αυτή: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 φιλε μου αυτη η ενδειξη μπορει να ειναι 1002 πραγματα... πολυ πιθανον να ειναι και απο χαλια ποιοτητα βενζινης αφου εβαλες εχτες αλλα νομιζω σε αυτη τη περιπτωση θα σβησει μετα απο 2-3 μετακινησεις με το αμαξι σου... πρεπει να βαλεις διαγνωστικο για να δεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted March 24, 2011 Author Report Share Posted March 24, 2011 Το διαγνωστικό θα βγάλει συγκεκριμένα πού οφείλεται η ένδειξη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 Το διαγνωστικό θα βγάλει συγκεκριμένα πού οφείλεται η ένδειξη; Ναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted April 21, 2011 Author Report Share Posted April 21, 2011 (edited) Λοιπόν, να ενημερώσω για την έκβαση του θέματος. Μαζί με το λαμπάκι το αμάξι είχε τα παρακάτω συμπτώματα: - Όταν ήταν κρύο αργούσε γύρω στο μισό λεπτό να ρίξει τις στροφές. - Αυξημένη κατανάλωση - Η ένδειξη κατανάλωσης στο καντράν ήταν "ό,τι να 'ναι". Έφτασε να δείχνει 4,9l/100km!!! - Η απόδοση ήταν αρκετά πεσμένη Στο Vag Com βγήκε το σφάλμα "Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal P2015". Το πρόβλημα ήταν ένας αισθητήρας-ποτενσιόμετρο στο κλαπέτο εισαγωγής με part number 03C907386B. Κόστος 75 ευρώ + τα εργατικά. Δε χρειάζεται να βγει η πολλαπλή εισαγωγής για την αντικατάσταση. Edited April 21, 2011 by stig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 μηπως θυμασαι που ακριβως ειναι αυτος ο σενσορας??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asd8now Posted April 2, 2012 Report Share Posted April 2, 2012 http://img542.imageshack.us/img542/1921/wpidb6ec08b.jpg Aν δεν κανω λαθος πρεπει να ειναι οπως κοιταμε την μηχανη αριστερα πισο και πανω απο τον κομπρεσορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted April 2, 2012 Report Share Posted April 2, 2012 file pather το 2.0 λ αν μπορεις διοτι εμενα δεν εχει κομπρεσερ!!!!!!! σε ευχαριστω παντως!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asd8now Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 'georgek7' timestamp='1333399101' post='493959'] file pather το 2.0 λ αν μπορεις διοτι εμενα δεν εχει κομπρεσερ!!!!!!! σε ευχαριστω παντως!!!! Γραψε "PDF 2.0 TSI" και κατεβασε το αρχειο . Εχει ολη την αναληση του διλιτρου . Ψαξ το λιγο ειναι η G336 Λογικα θα ειναι στην ιδια θεση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted April 5, 2012 Report Share Posted April 5, 2012 εισαι μεγαλος αρχηγος!!!και μονο που το κοιταξες...Ειναι δεν ειναι σε ευχαριστω πολυ διοτι στο παζαροπουλο θα με τρελανουνε!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted April 5, 2012 Report Share Posted April 5, 2012 Μια φωτο από όταν άλλαξα το δικό μου: http://www.vwclub.gr...87 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 εχω και εγω το γνωστο σε ολους P2015 πηγα στο συνεργειο αλλαξαν το ποτενσιομετρο βγαλανε την πολλαπλη εισαγωγης καθαρισαν τα παντα αλλα το προβλημα υπαρχει ακομα και ακρη δεν βγαζουν !!!δεν ξερω τι να κανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 μπορεισ να μου πεισ περηγραφη σφαλματοσ που εβγαλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted August 4, 2012 Report Share Posted August 4, 2012 (edited) 008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal P2015 αυτο στα ελληνικα ειδα να γραφει συνεχεια στο διαγνωστηκο Edited August 4, 2012 by zil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 κατα πασα πηθανοτητα θα φταιη η βαλβηδα κλαπετων αλλα πρεπει να ελεχθουνε και καποια πραγματα ακομη. εαν εισαι αθηνα στηλε μου πμ τηλ να το δω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted August 5, 2012 Report Share Posted August 5, 2012 ειμαι απο λαρισα.η βαλβιδα κλαπετων ποια ειναι?αυτη που εχει ενα εμβολο και δουλευει με πιεση?στοσυνεργειο που το πηγα ειπαν οτι μπορει να φταινε και κατι ανεπιστροφα που εχει.παντος στο μηχανιμα(ενα vas κατι λεγοταν) που το ειχε συνδεδεμενο και εδεινε εντολες σε ολες τις βαλβιδες ολα εδειχναν οκ.τωρα το εχω παρει απο το συνεργειο γιατι αυριο πρεπει να παω βολο αλλα δεν ξερω αν θα μου διμιουργισει κανενα προβλημα.παντος το αμαξι παει κανονικα.ξερις κατι που μπορει να με βοηθησει για να του πω να το ψαξει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted August 29, 2012 Report Share Posted August 29, 2012 και εγω το ιδιο προβλημα...πρωτα πληρωσα για να αλλαχτει το ποτενσιομετρο και μετα το κλαπετο...στην δευτερη αλλαγη ηρεμησα.....μαλλον πληρωσα χωρισ λογο την αλλγη στο ποτενσιομετρο.....αντριπροσωπεια............................................. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...