Guest conan22b Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 Ζήτω την βοηθείας για ένα τρακάρισμα που είχα. Ένας γέρος με παλιό αγροτικό παραβίασε στοπ και έπεσε πάνω μου. Η αριστερή πλευρά (πόρτες και πίσω φτερό) έγινε ¨καινούργια¨. Η ασφάλεια με καλύπτει μέσο φιλικού διακανονισμού αλλά φοβάμαι ότι ο φαρνατζής η ασφάλεια και ο αντιπρόσωπος κάνουν παιχνίδι. Το πρόβλημα είναι το πίσω φτερό έχει χτύπημα στο κοντα στο ύψος του της κλειδαριάς και ένα σχετικά βαθύ σχίσιμο κοντά στην κάτω γωνία της πίσω πόρτας. Η αντιπροσωπία μου είπε ότι το πίσω φτερό χωρίζεται σε δυο κομμάτια, το πρόβλημα όμως είναι ότι το ένα καλύπτει το χτύπημα και όχι το σχίσιμο και το άλλο αντίστροφα. Ο φαρνατζής μου είπε ότι ναι μεν υπάρχει όλο το φτερό (Όλη η αριστερή πλευρά μαζί με το πίσω φτερό και γύρο γύρο από τις πόρτες) αλλά είναι προτιμότερο να σφυρηλατήσει και το χτύπημα και το σχίσιμο και ότι δεν θα μου καλύπτει το επιπλέον κόστος η ασφάλεια για όλη την αριστερή πλευρά. Ξέρει κάνεις αν το πίσω φτερό υπάρχει μονοκόμματο (έστω όλη η αριστερή πλευρά); Θα ήταν προτιμότερη η σφυρηλάτηση αντί για κόψιμο και αντικατάσταση; Πως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι το μεσαίο κολονάκι είναι εντάξει αν εξωτερικά δεν φαίνεται χτύπημα με το μάτι Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 Θα ήταν προτιμότερη η σφυρηλάτηση αντί για κόψιμο και αντικατάσταση; Το σίγουρο είναι οτι η αντικατάσταση είναι η καλύτερη λύση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 Το σίγουρο είναι οτι η αντικατάσταση είναι η καλύτερη λύση. Αυτό το λένε αυτοί που δε γνωρίζουν τι κινδύνους έχει το να πρέπει να κοπεί μια ολόκληρη πλευρά και να κολληθεί μια καινούργια. Για την συγκεκριμένη ζημιά που εμένα μου φαίνεται γελία για κάποιον μάστορα η σφυρηλάτηση είναι η καλύτερη λύση. Ελάχιστο στοκάρισμα στο τέλος και θα είναι σαν καινούργιο. (φυσικά στην επισκευή δεν έγινε καμία αντικατάσταση κομματιού) Στο ETKA πάντως βλέπω η αντιπροσωπεία να δίνει μόνο το εξωτερικό φτερό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 Aντικατάσταση δαγκωτά! Και κοίτα, μη σε πιάσουν κότσο οι ασφαλιστικές! Πέρασε το STOP και πρέπει να σου πληρώσει ό,τι έκανε! Από κει και πέρα, ψάχνουν να φάνε! Πρόσεχε το μη σου παίξουν καμία μ@λακία! Αν σου έχει κάνει φιλική δήλωση καλύτερα να πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για καλύτερη δουλειά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 το σχίσιμο θα εξαφανιστεί εύκολα με κόλληση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 Απλο σκισιμο φαινεται απο την φωτογραφια και κατα την γνωμη μου δεν πιστευω οτι χρειαζεται αντικατασταση. Τωρα αυτο που λες για το μεσαιο κολωνακι, δεν μπορω να σου απαντησω. Ο φαναρζης σου τι σου λεει για αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUTOPAINTER Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 ΦΙΛΕ ΜΟΥ CONAN : Είδα με προσοχή τις φωτό από την ζημιά σου. Σίγουρα η ασφαλιστική θα σου αλλάξει τις δυο πόρτες, ίσως και το φτερό. Το θέμα είναι να γίνει η δουλειά σωστή και σε μια ενδεχόμενη μεταπώληση του αυτοκινήτου να μην φαίνεται ότι έχει γίνει μια μεγάλη ζημιά. ¶ρα, το συμφέρον του αυτοκινήτου είναι να μην φαίνεται μια αλλαγή φτερού και μάλιστα κολλητού. Καλό θα είναι λοιπόν να επισκευαστεί (αφού μάλιστα είναι μικρή η ζημιά) ο θόλος και όχι να κοπεί το φτερό! Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη για το συμφέρον του αυτοκινήτου σου! AutoPainter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted December 5, 2005 Report Share Posted December 5, 2005 Το θέμα είναι να γίνει η δουλειά σωστή και σε μια ενδεχόμενη μεταπώληση του αυτοκινήτου να μην φαίνεται ότι έχει γίνει μια μεγάλη ζημιά.¶ρα, το συμφέρον του αυτοκινήτου είναι να μην φαίνεται μια αλλαγή φτερού και μάλιστα κολλητού. Καλό θα είναι λοιπόν να επισκευαστεί (αφού μάλιστα είναι μικρή η ζημιά) ο θόλος και όχι να κοπεί το φτερό! Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη για το συμφέρον του αυτοκινήτου σου! AutoPainter Γιατι είναι προτιμότερο να μην γαινεται μια αλλάγη φτερου στην μεταπώληση Ευχαριστώ γα την απαντησή σας εκ των προτέρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest conan22b Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 Σας ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση Διευκρίνιση: Όταν λέω να κοπεί και να αντικατασταθεί το φτερό εννοώ μονό το τμήμα που έχει ζημία ( Δηλαδή από το ύψος της κλειδαριάς και λίγο κάτω από εκεί που τελειώνει η πόρτα) Αυτό είναι προτιμότερο από σφυρηλάτηση και φτιάξιμο του υπάρχοντος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 Σχετική εικόνα αντικατάστασης φτερού σε golf mk2. Όπως είπε και ο autopainter αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος δε πρέπει να γίνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 Φίλε Conan να πω πως η απάντηση του Autopainter είναι η πλέον εξειδιεκυμένη καθός ο Δήμος είναι φανοποιός (και μάλιστα από τους καλύτερους στην Αθήνα), άρα η γνώμη του είναι επαγγελματική και όχι γνώμη του αέρα. Και επίσης με βρίσκει σύμφωνο πως καλύτερα να το επισκευάσεις παρά να το αντικαταστήσεις. Bit καλό το παράδειγμα που μας δείχνεις με το φορτηγάκι αλλά όπως και ο ίδιος θα ξέρεις, σε τέτοιες δουλειές η φωτογραφία δεν δείχνει τις λεπτομέρειες που ΚΑΝΟΥΝ τη διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 έχω ολόκληρο το tutorial με μια προς μια φωτογραφίες για όποιον ενδιαφέρεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 pleaaaaaaase... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 www.repairnation.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 Αυτό το λένε αυτοί που δε γνωρίζουν τι κινδύνους έχει το να πρέπει να κοπεί μια ολόκληρη πλευρά και να κολληθεί μια καινούργια. Για την συγκεκριμένη ζημιά που εμένα μου φαίνεται γελία για κάποιον μάστορα η σφυρηλάτηση είναι η καλύτερη λύση. Ελάχιστο στοκάρισμα στο τέλος και θα είναι σαν καινούργιο. Όντως Γιώργο δεν γνωρίζω από φανοποιία. Μου εξηγησε ο Κώστας (stoilas) και συμφωνώ μαζί σου. Είχες δίκιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 (edited) χμ δε το είπα για να το πάρεις όπως μάλλον το πήρες. Απλά βρε παιδιά όταν δεν είστε σίγουροι για κάτι να το λέτε "δεν είμαι σίγουρος", γιατί ο άλλος που βρίσκεται στην δύσκολη θέση μπορεί να δράσει με βάση αυτά που εσείς του προτείνετε. Edited December 7, 2005 by PoLaKiaS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 (edited) χμ δε το είπα για να το πάρεις όπως μάλλον το πήρες. Απλά βρε παιδιά όταν δεν είστε σίγουροι για κάτι να το λέτε "δεν είμαι σίγουρος", γιατί ο άλλος που βρίσκεται στην δύσκολη θέση μπορεί να δράσει με βάση αυτά που εσείς του προτείνετε. Πολύ σωστό αυτό που λες Γιώργο απλά νόμιζα οτι οτι ισχύει για τις πόρτες (καλύτερη η αντικατάσταση από στοκάρισμα ίσχύει και για το πίσω φτερό). Καλύτετρη η αμάθεια από την ημημάθεια. Edited December 7, 2005 by PoLaKiaS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted December 6, 2005 Report Share Posted December 6, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...