Jump to content
maka

Περιεργοσ Θορυβοσ Μετα Την Τοποθετηση Εισαγωγησ Σε Golf 160

Recommended Posts

Ρε παιδιά έχει παρατηρήσει κανείς σας, κάτοχος tsi (με κομπρέσορα) μετά την τοποθέτηση εισαγωγής έναν ύποπτο μεταλλικό θόρυβο που ακούγεται απο τον κομπρέσορα, μόλις αυτός συμπλέκεται και μέχρι τις 2.000 στροφές περίπου; Είναι κάτι σαν να τρίβεται μέταλλο με μέταλλο και να γρατζουνάει. Είναι δυνατόν να είναι φυσιολογικό αφού πρίν την τοποθέτηση δεν ακουγόταν τίποτα; Όποιος γνωρίζει κάτι ας απαντήσει.. Golf vi 160 έχω με revo και εισαγωγή itg maxogen.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ειναι ή οχι η αντλία νερού αλλά δεν είναι σίγουρα ο ηχος της σκουριασμενης κουνιας. Ακουγεται σαν να περιστρεφεται κάτι και ακουμπαει ενα μεταλλικο αντικειμενο πανω του με διαρκεια κι οχι στιγμιαία. Αν πάντως ειναι η αντλία νερού άντε να το καταλάβουνε τα σαίνια στην αντιπροσωπεία αφού με την μαμα εισαγωγη δεν ακουγεται τίποτα..

Link to comment
Share on other sites

άλλο είναι αυτο το λινκ που σου έδωσε ο Νίκος-

ο ήχος που ακους εσύ είναι επειδή άλλαξες την εισαγωγη ,πριν με το φιλτροκουτι υπήρχε αρκετή μόνωση

και δεν ήταν αντιληπτός. τώρα με την χοάνη όπως ακους γενικότερα καλυτερα και τον κομπρεσορα ή την

τουρμπίνα αλλά και την σκάστρα έτσι και τώρα όταν βάζεις μποροστα

με πατημένο συμπλέκτη ακουγεται αυτός ο θόρυβος που προέρχεται απο τον κομπρεσορα -μόλις αφήσεις

τον συμπλέκτη σταματαει και ο ήχος- αυτό όμως μόνο στην εκκίνηση -

το έχουν παρατηρήσει πολλά παιδιά και κυρίως στο scirocco club σε 1,4 τσι που έχουν αντικαταστήσει

το φιλτροκουτι με χοάνη - don't worry -

τέλος για την γνωστή κουνια που έχει χιλιοαναφερθεί είναι κάτι που δεν επηρεάζει την λειτουργία του κινητήρα

συγκεκριμένα στο self study programme της vw αναφέρει :

Magnetic clutch

When the magnetic clutch is switched off,

three leaf springs pull the friction plate back

to the starting position.

Due to the high forces, a normal “clicking

of the magnetic clutch can occur. This can

occur up to an engine speed of 3,400 rpm.

επίσης υπάρχει και αυτό :

Supercharger

During fast acceleration, the supercharger

can “whine” at rev ranges between

2,000 – 3,000 rpm. This is the normal

turbine-like operating noise of a

supercharger.

Link to comment
Share on other sites

Ο ήχος της κούνιας έχει σταματήσει τελείως σε εμένα, τα τελευταία 5.000 χλμ. Τώρα αυτό είναι ή καλό, ή κακό, χαχα.

Link to comment
Share on other sites

άλλο είναι αυτο το λινκ που σου έδωσε ο Νίκος-

ο ήχος που ακους εσύ είναι επειδή άλλαξες την εισαγωγη ,πριν με το φιλτροκουτι υπήρχε αρκετή μόνωση

και δεν ήταν αντιληπτός. τώρα με την χοάνη όπως ακους γενικότερα καλυτερα και τον κομπρεσορα ή την

τουρμπίνα αλλά και την σκάστρα έτσι και τώρα όταν βάζεις μποροστα

με πατημένο συμπλέκτη ακουγεται αυτός ο θόρυβος που προέρχεται απο τον κομπρεσορα -μόλις αφήσεις

τον συμπλέκτη σταματαει και ο ήχος- αυτό όμως μόνο στην εκκίνηση -

το έχουν παρατηρήσει πολλά παιδιά και κυρίως στο scirocco club σε 1,4 τσι που έχουν αντικαταστήσει

το φιλτροκουτι με χοάνη - don't worry -

τέλος για την γνωστή κουνια που έχει χιλιοαναφερθεί είναι κάτι που δεν επηρεάζει την λειτουργία του κινητήρα

συγκεκριμένα στο self study programme της vw αναφέρει :

Magnetic clutch

When the magnetic clutch is switched off,

three leaf springs pull the friction plate back

to the starting position.

Due to the high forces, a normal “clicking

of the magnetic clutch can occur. This can

occur up to an engine speed of 3,400 rpm.

επίσης υπάρχει και αυτό :

Supercharger

During fast acceleration, the supercharger

can “whine” at rev ranges between

2,000 – 3,000 rpm. This is the normal

turbine-like operating noise of a

supercharger.

Ναι αλλά κι ο katana εχει αντικαταστησει το φιλιτροκουτι με apr εισαγωγη και δεν ακουει τιποτα..

Link to comment
Share on other sites

Ο ήχος της κούνιας έχει σταματήσει τελείως σε εμένα, τα τελευταία 5.000 χλμ. Τώρα αυτό είναι ή καλό, ή κακό, χαχα.

Xωρις να κανεις κατι, απο μονο του?

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά κι ο katana εχει αντικαταστησει το φιλιτροκουτι με apr εισαγωγη και δεν ακουει τιποτα..

η apr ουσιαστικα είναι σκουπα από carbon το οποιο φιλτραρει καλυτερα τους ηχους που παραγονται απο

τον κομπρέσορα αλλα και απο την τουρμπίνα και την σκαστρα κοκ-

για αυτο το λογο και με την χοάνη όπως σου ειπα παραπάνω ακους καλυτερα το ρουφηγμα του αερα ,την τουρμπίνα την εκτονωση κλπ -θέλω να πω ότι η χοάνη δεν έχει καποιο καλυμα ή κάτι αναλογο με απότέλεσμα

να ακους τα πάντα ακομα και αυτον τον μεταλικο ήχο που περιγραφεις -

θα σου έλεγα έαν ήταν εφικτο να ξαναβάλεις για δοκιμη το φιλτροκουτι να δεις ότι δεν θα ακους τιποτα..

μην ανησυχεις ό ηχος υπήρχε και πρίν αλλά δεν τον αντιλαμβανόσουνα

Link to comment
Share on other sites

η apr ουσιαστικα είναι σκουπα από carbon το οποιο φιλτραρει καλυτερα τους ηχους που παραγονται απο

τον κομπρέσορα αλλα και απο την τουρμπίνα και την σκαστρα κοκ-

για αυτο το λογο και με την χοάνη όπως σου ειπα παραπάνω ακους καλυτερα το ρουφηγμα του αερα ,την τουρμπίνα την εκτονωση κλπ -θέλω να πω ότι η χοάνη δεν έχει καποιο καλυμα ή κάτι αναλογο με απότέλεσμα

να ακους τα πάντα ακομα και αυτον τον μεταλικο ήχο που περιγραφεις -

θα σου έλεγα έαν ήταν εφικτο να ξαναβάλεις για δοκιμη το φιλτροκουτι να δεις ότι δεν θα ακους τιποτα..

μην ανησυχεις ό ηχος υπήρχε και πρίν αλλά δεν τον αντιλαμβανόσουνα

Το θέμα είναι φίλε DIMIV ότι άν είναι φυσιολογικός αυτός ο ήχος θα αναγκαστώ να ξαναβάλω το φιλιτροκούτι. Είναι φοβερά εκνευριστικό..

Link to comment
Share on other sites

τόσο πολύ ; στο κάνει μόνο στην εκκίνηση με πατημένο συμπλέκτη ή και αλλού;

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

η apr ουσιαστικα είναι σκουπα από carbon το οποιο φιλτραρει καλυτερα τους ηχους που παραγονται απο

τον κομπρέσορα αλλα και απο την τουρμπίνα και την σκαστρα κοκ-

για αυτο το λογο και με την χοάνη όπως σου ειπα παραπάνω ακους καλυτερα το ρουφηγμα του αερα ,την τουρμπίνα την εκτονωση κλπ -θέλω να πω ότι η χοάνη δεν έχει καποιο καλυμα ή κάτι αναλογο με απότέλεσμα

να ακους τα πάντα ακομα και αυτον τον μεταλικο ήχο που περιγραφεις -

θα σου έλεγα έαν ήταν εφικτο να ξαναβάλεις για δοκιμη το φιλτροκουτι να δεις ότι δεν θα ακους τιποτα..

μην ανησυχεις ό ηχος υπήρχε και πρίν αλλά δεν τον αντιλαμβανόσουνα

Εκ των υστέρων είδα ότι εχεις και συ εισαγωγή χοάνη. Ακούς κάτι ανάλογο; Άσχετο, αλλά έχεις κάνει δυνατές παρεμβάσεις...

τόσο πολύ ; στο κάνει μόνο στην εκκίνηση με πατημένο συμπλέκτη ή και αλλού;

Μέχρι τις 1500 περίπου σε κάθε βύθισμα του γκαζιού, ενώ ακούγεται χαρακτηριστικά σε κάθε εκκίνηση. Το δοκίμασα και χωρίς την εισαγωγή απευθείας από τον πλαστικό σωλήνα πάνω στον οποίο προσαρμόζεται η χοάνη αλλά και πάλι ακούγεται. Αύριο έχει συνεργείο να δώ τι παίζει κι αν όντως υπάρχει θέμα πρέπει να βγάλω το revo και να πάω αντιπροσωπεία. Εχω ακόμη έναν μήνα εγγύηση. Αν τους το πάω με την itg για να το ακούσουν θα μου πουν τίποτα για παραβίαση εγγύησης;

Link to comment
Share on other sites

κοίτα έγω δεν το είχα πάρει πρέφα ,το ανεφεραν κάποιοι εδω μέσα και επίσης πολλά ατομα με χοάνη

στο scirocco club-

εγώ ακουγα έναν θόρυβο μεταλικό αλλά νόμιζα ότι ήταν απο την εξάτμιση μου -αλλα μόλις άφηνα το πόδι

απο τον συμπλέκτη σταματαγε ,οπότε καταλαβα ότι είναι αυτο...

αλλά δεν είναι και τόσο ενοχλητικο και κραταει για 3-4 δλ ,όσο δηλαδή να βάλω μπροστα την μηχανη και να εχω

πατημένο τον συμπλέκτη -δεν τον ακουω πουθενα αλλόυ αυτον τον θόρυβο,εννοώ σε κανενα φάσμα στροφων

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα συνεργείο και σύμφωνα με τα λεγόμενα του τεχνικου ο ηχος δεν υποδηλωνει καποιο μηχανολογικο προβλημα, οπως πχ αντλια νερού κτλ, αλλα θεωρειται φυσιολογικός και εχει να κανει με την χοανη..

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς τελική άποψη;

Έβαλα εισαγωγή jr και κάνει τον ήχο που περιγράφεται παραπάνω. Τι συμβαίνει;;

Τίποτα, μην αγχώνεσαι και σε μένα το κάνει με βαρελάκι BMC. Φυσιολογικός θεωρείται ο ήχος.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ με την σειρά μου να πω ότι είναι φυσιολογικότατος θόρυβος του kompressor + turbo. Και όχι επειδή συμβαίνει σε πολλούς, αλλά γιατί είναι νόμος της φύσης, αφαιρείς μόνωση = αυξάνεις επίπεδο ήχου!

Ίσα-ίσα που ο ήχος αυτός είναι ευχάριστος και προκαλεί εντυπώσεις :pardon::goodjob:στο δρόμο.

Την γνωστή "σκουριασμένη κούνια" την άκουγα και εγώ και ήξερα ότι δεν είναι πρόβλημα παρόλο που κάποιοι (όχι σε αυτό το topic) το παίζανε γνώστες και λέγανε για πρόβλημα μπλα-μπλα...

Και όπως γράψανε και άλλοι εδώ μέσα έτσι και σε μένα έχει σταματήσει η "κούνια" τα τελευταία 10,000χλμ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.