Jump to content
athpapa

Golf - Μπαταρία, Ανεμιστήρες Ψυγείου

Recommended Posts

Καλησπέρα!Είμαι κάτοχος ενός VW Golf V TSI. Το τελευταίο διάστημα είχα αφήσει το αυτοκίνητο ακίνητο για αρκετό καιρό και δεν ξεσύνδεσα την μπαταρία του με αποτέλεσμα αυτή να ξεφορτίσει. Εφόσον λοιπόν την φορτίσαμε πάλι και την συνδέσαμε στο αμάξι όλα λειτούργησαν οκ εκτός από το περίεργο ότι οι ανεμιστήρες του αυτοκινήτου στο ψυγείο δουλεύουν σε πλήρη ισχύ και δεν σταματάνε καθόλου! Τι μπορεί να έχει συμβεί? Χάλασε κάποιος σένσορας? Χρειάζεται μήπως κάποιος επαναπρογραμματισμός στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου?? Φοβάμαι μην έχει γίνει καμία μεγάλη ζημιά και χρειαστούν άλλαγμα ο μεγάλος ανεμιστήρας ο οποίος κοστίζει και ακριβά λίγο που διάβασα σε φόρουμ! Αύριο θα το πάω στην αντιπροσωπεία να το δουν! Κάποιος με παρόμοιο πρόβλημα να μου πει τη γνώμη του και τι να περιμένω?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλε μου..ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα και εγω..μετα απο μεγαλο διαστημα ακινησιας,αποφορτιστηκε η μπαταρια και χαλασε..(δεν φορτιζε πλεον)οι ανεμιστηρες γυριζαν διαρκως οταν σταματουσε το αμαξι στο ρελαντι..και οχι εν κινησει!η μπαταρια τα ειχε φτυσει..την αντικατεστησα με μια μεγαλυτερη και ολα μια χαρα!δεν ξερω βεβαια στη περιπτωση σου αν οφειλεται σε καποιο αισθητηρα η σε κατι αλλο.. απλα σου αναφερω τη δικη μου εμπειρια..

Link to comment
Share on other sites

Παρομοιο προβλημα αντιμετωπισε ενας φιλος και δεν μπορουσαν να του βρουν τι φταιει 2 αντιπροσωπειες.

Τα βεντιλατερ δουλευαν ωρες μετα το σβησιμο του κινητηρα και του αδειαζαν την μπαταρια.

Τελικα σε 3η αντιπροσωπεια εντοπιστηκε το προβλημα,το οποιο προερχοταν απο τον εγκεφαλο κλιματισμου.

Ο εγκεφαλος αντικατασταθηκε με μεταχειρισμενο διοτι ο καινουριος κοστιζε περιπου 500ευρω.

Να σου πω βεβαια οτι δεν του εδιναν το αυτοκινητο αν δεν γινοταν η επισκευη,διοτι υπηρχε κινδυνος πυρκαγιας.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά μέτρησε την μπαταρία σου αν επανήλθε στη σωστή κατάσταση. Αν θες δοκίμασε από κάνα ηλεκτρολόγο και μία άλλη μπαταρία (δίχως απαραίτητα να τη αγοράσεις) για να αποκλείσεις το ενδεχόμενο να φταίει η μπαταρία.

Οι ανεμιστήρες αποκλείεται να φταίνε αφού πέρνουν κι αυτοί εντολή για την λειτουργία τους.

Προσωπικά δίνω περισσότερες πιθανότητες να φταίει η μονάδα που τους ελεγχει, όπως αναφέρθηκε και στο προηγούμενο post.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

ενός φίλου μου 1.4 fsi έκανε το ίδιο και άλλαξε 2 αισθητήρες έναν που έχει κάτω στο κολάρο του ψυγείου και άλλος ενας στον θερμοστάτη είναι ίδιοι και οι 2

εμποριου 25 euro ο ένας της valeo και original 35 euro νομίζω... στην αντιπροσωπεία θέλαν 140 euro για να τους αντικαταστήσουν

το πρόβλημα το είχε χρονια όταν είχε το θέμα με τα βεντιλατέρ του εμφάνιζε και μια βλάβη "χαμηλή τάση ηλεκτρικού κυκλώματος" άλλαζε μπαταρία και όλα ok για έναν χρόνο περίπου μετά πάλι τα ίδια και οι μπαταρίες ήταν ok

πριν λίγες μέρες του έβγαλε βλάβη για τον παραπάνω αισθητήρα τους άλλαξε και τους 2 και όλα ok

Link to comment
Share on other sites

ξέχασα στο παραπάνω post να αναφερθώ και σε μια δικη μου απορία... είμαι στην αναζήτηση για την αγορά golf v 1.4 τσι έχω βρει ένα στο οποιο όταν το βάζω μπρός τα βεντιλατέρ δουλεύουν με πολλές στροφές μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή μετά έρχονται στα ισα τους... εννοείτε με τον κλιματισμό κλειστό

το έλεγχα στην VW με το διαγνωστικό και σε έναν ηλεκτρολόγο εκτος αντιπροσωπείας και δεν βγάζει καμια βλάβη υπάρχει περίπτωση να είναι η μπαταρία καθώς το αυτοκίνητο δεν κινείται αρκετά??

σκέφτηκα ότι πιθανόν να θέλει μπαταρία η έστω κάποιον αισθητιρα... διαβάζοντας όμως το παραπάνω post του φίλου REDHOTGTI περί εγκεφαλου κλιματισμού μου μπήκαν ψηλοί στα αυτιά...!

στην περίπτωση προβλήματος στον εγκέφαλο λογικά δεν θα έδειχνε κάποια βλάβη?

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

μου ειχε τυχει το ιδιο μετα απο ενα καλοκαιρι που το πιεσα αρκετα και δεν σταματησε ποτε να δουλευει το βεντιλατερ,πηγα στον μηχανικο και μου ειπε οτι ειναι μια βαλβιδα που κολλαει και απο το vag com το εφτιαξε.εγινε το ιδιο αλλες 2 φορες μετα απο ιδια περιπτωση με την ιδκη σου,με την μπαταρια οπου εμεινα και μολις εβαλα καινουρια το βεντιλατερ δουλευε συνεχεια.παλι ο μηχανικος το εφτιαξε απο το vac com.πιθανοτατα εχεις αυτο το προβλημα και σου ευχομαι να μην ειναι κατι χειροτερο.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ξεκινησα απο το σπιτι μια χαρα και οπως παντα πριν ξεκινησω το αφηνω να δουλεψει 5 λεπτα και μετα ξεκινάω. εφτασα στον προορισμο μου οκ,μετα απο καμια ωρα ξεκινησα πάλι και εκανα μια σταση μετα απο 20 χιλομετρα,κατεβαινοντας απο το αμαξι ακουσα τον ανεμιστηρα του ψυγειου να δουλευει στο φουλ,το AC δεν το δουλεψα καθόλου,μονο τον αερα ειχα αναψει για λίγο και το είχα σβησει,ξαναμπαινω μεσα και βλεπω θερμοκρασια λαδιου στο 89 μια χαρα, και στον δρομο πηγενα πολυ χαλαρα,εξωτερικη θερμοκρασια 11 βαθμοι.. το αφησα στο ρελαντι να δουλευει εκανα την δουλεια μου (αφησα την γυναικα μεσα) για 10 λεπτα γυριζω και ακουω πως δεν ειχε σταματησει.μπαινω μεσα το σβήνω και αυτο εξακολουθουσε να δουλευει ασταμάτητα. περιμενα αλλα 10 λεπτα με σβηστη μηχανη και τιποτα το ξαναεβαλα μπρός και το ξανασβησα και τοτε σταματησε.

Γιατι μου το εκανε αυτο γνωριζει καποιος?

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις tdi, είναι φυσιολογικό κ το κάνει στα πλαίσια της αναγέννησης του dpf. Ουσιαστικά κόβεις την διαδικασία της αναγέννησης χωρίς να το καταλάβεις κ επειδή το φίλτρο εκείνη τη στιγμή έχει πολύ μεγάλη θερμοκρασία, οι ανεμιστήρες αρχίζουν να λειτουργούν full για ασφάλεια (μην ανάψει κάτι), παρόλο π το κλειδώνεις κ φεύγεις. Αν το αφήσεις, συνήθως σε 10-15 λεπτά σταματούν. Αν το βάλεις μπρος κ το σβήσεις, όμτως σταματούν. Πάντως είναι φυσιολογικό, do t worry. Τελικά οι πωλητές δεν εξηγούν τπτ μου φαίνεται.

Edited by PiNiOn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι tdi εχω,ανησύχησα.. Εχει 4000χμλ πρώτη φορά μου το έκανε αυτό εκτός αν μου το ξανά έκανε έν-κινήση και δεν το πήρα χαμπάρι. Γνωρίζω για το dpf περιληπτικά απο ότι εχω διαβάσει, αλλά νόμιζα πως για να γίνει η αναζωογόνηση θα πρέπει να αναπτύξει θερμοκρασία με πολλές στροφές ενώ εγω το πήγενα πολύ χαλαρά στης 1.5 στροφές.. Αλλά όπως λες αυτό θα είχε ήδη ανάπτυξει θερμοκρασία άσχετος πως το πήγενα σωστά?

Όπως είπες τίποτα δεν μου εξήγησαν απο την VW όταν πριν 3 μήνες πήρα το αυτοκίνητο.

Σε ευχαριστώ PiNiOn, όταν μου το κάνει θα ξαναγράψω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by stellbouz
Link to comment
Share on other sites

Το 7άρι TDI φίλε μου Stellbouz, κάνει ενεργή αναζωογόνηση φίλτρου (αυτή που αναφέρεις εσύ ονομάζεται παθητική), όπου δηλαδή αναλαμβάνει το αυτοκίνητο μόνο του να την κάνει, ρίχνει περισσότερο καύσιμο στους θαλάμους καυσίμου, γι'αυτό κ ίσως παρατήρησες καλύτερο "τράβηγμα" στην εκκίνηση από στάση, καθώς κ αυξημένες στροφές στο ρελαντί, γύρω στις 1000 αντί των 800 που έχει κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Το 7άρι TDI φίλε μου Stellbouz, κάνει ενεργή αναζωογόνηση φίλτρου (αυτή που αναφέρεις εσύ ονομάζεται παθητική), όπου δηλαδή αναλαμβάνει το αυτοκίνητο μόνο του να την κάνει, ρίχνει περισσότερο καύσιμο στους θαλάμους καυσίμου, γι'αυτό κ ίσως παρατήρησες καλύτερο "τράβηγμα" στην εκκίνηση από στάση, καθώς κ αυξημένες στροφές στο ρελαντί, γύρω στις 1000 αντί των 800 που έχει κανονικά.

Για τράβηγμα δεν παρατήρησα διότι το πηγαίνω πολύ χαλαρά αλλά όπως λες τώρα θυμήθηκα, ότι όντως στην στάση που έκανα το σύστημα bluemotion δεν λειτούργησε και οπως είπες όντως δούλευε στης 1000 αντί των 800..

Ευχαριστω για την ενημέρωση,χαίρομαι!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να'σαι καλά φίλε!!! Επί τη ευκαιρία κ συγγνώμη για το off topic, πως τα πας με το Bluemotion, εντυπώσεις, καταναλώσεις κλπ??

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι απο εμένα. Κάτοχος απο την Τρίτη 10-2 golf 7 tdi 1.6 blue prion. Παρατήρησα κι εγώ πριν λιγο ότι σβήνοντας το αμάξι κλειδώνοντας και ενώ έφευγα άκουσα θόρυβο απο μπροστά. Πλησίασα και δούλευε το βεντιλατερ. Δούλεψε για 2-3 λεπτά και σταμάτησε. Μου έκανε εντύπωση. Με άγχωσε θα έλεγα. Φυσιολογικό λοιπόν ;;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!! Αν διάβασες λίγο παραπάνω απο το 9post Οπως αναφέρουν τα παιδιά ειναι φυσιολογικό,μην αγχώνεσαι!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, είμαι κάτοχος του Golf mk 7  το έχω ένα χρόνο και τον τελευταίο καιρό παρατήρησα όπως και οι προηγούμενοι, ότι δουλεύει το βελντιλατερ ενώ το αυτοκίνητο είναι κρύο, οι στροφές είναι ανεβασμένες στις 1000 και σήμερα μου άναψε και το λαμπάκι του φίλτρου μικροσωματιδίων. Επίσης παρατηρώ ότι όταν ανάβει το βελντιλατερ δεν δουλεύει το Start/stop.. Ο εγκέφαλος δεν δίχνει κάποια βλάβη στο διαγνωστικό.. Πιστεύω ότι είναι το ίδιο θέμα με τους προηγούμενους.. Έχει κάποιος κάποια άλλοι γνώμη?

Το golf είναι tdi bluemotion και η κατανάλωση δεν έχει σχέση με αυτά που λέει η αντιπροσωπία.. ο μέσος κύκλος είναι 5.7.. ένα ρεζερβουαρ βγάζει 750χλμ..

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε μια ματιά και στο manual.

Πρέπει να κάνει αναζωογόνηση το φίλτρο, το οποίο δεν προλαβαίνει ίσως κάνεις μικρές και συχνές διαδρομές.

Και λογικά όταν πάει να κάνει το σβήνεις, έχει ήδη υψηλή  θερμοκρασία και δουλεύει ανεμιστήρες για να τη ρίξει.

On 19/1/2015 at 1:03 ΠΜ, PiNiOn said:

Αν έχεις tdi, είναι φυσιολογικό κ το κάνει στα πλαίσια της αναγέννησης του dpf. Ουσιαστικά κόβεις την διαδικασία της αναγέννησης χωρίς να το καταλάβεις κ επειδή το φίλτρο εκείνη τη στιγμή έχει πολύ μεγάλη θερμοκρασία, οι ανεμιστήρες αρχίζουν να λειτουργούν full για ασφάλεια (μην ανάψει κάτι), παρόλο π το κλειδώνεις κ φεύγεις. Αν το αφήσεις, συνήθως σε 10-15 λεπτά σταματούν. Αν το βάλεις μπρος κ το σβήσεις, όμτως σταματούν. Πάντως είναι φυσιολογικό, do t worry. Τελικά οι πωλητές δεν εξηγούν τπτ μου φαίνεται.

 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

και εμενα εκει πηγε το μυαλο μου,ιδικα οταν αναψε και το τριγωνακι στο ταμπλο,αλλα με τον μαστορα που μιλησα το απεκλεισε.

Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεσαι οπωσδήποτε αναγέννηση. Βγες κ κάνε μια βόλτα αυτοκινητόδρομο για καμιά ώρα. Αν δεν σβήσει το λαμπάκι (ελπίζω να είναι κίτρινο κ όχι κόκκινο) πας αντιπροσωπία κ ζητάς να σου κάνουν αναγέννηση (τους λες τι έχει γίνει). Αν είναι κόκκινο δεν κινείς το αυτοκίνητο γιατί υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς. Φωνάζεις οδική βοήθεια κ στο μεταφέρει γερανος αντιπροσωπία, όπου κ θα μάθεις τα δυσάρεστα, ότι πρέπει να σκάσεις μερικά χιλιάρικα για νέο dpf. Γενικά αν κάνεις σύντομες διαδρομές, φρόντισε μια φορά στις δύο βδομάδες να βγαίνεις αυτοκινητόδρομο για μισή μια ώρα ώστε να ολοκληρωθεί η αναγέννηση. Οι διακοπτομενες αναγεννήσεις καθώς κ οι σύντομες διαδρομές όπου δεν προλαβαίνει να ζεσταθει ο κινητήρας έχουν επιπτώσεις στη κατανάλωση. Προσωπικά, το δικό μου έχει αυτή τη στιγμή 4 λιτρα /100 χλμ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οι διαδρομες μου ειναι συνηθως μακρινες,σπανοια μεσα στην πολη,τωρα βλεπω οτι αργει να ανεβαση και θερμοκρασια...παντος 4 λιτρα δεν το εχω δει να γραφει ποτε.ευχαριστω παντος για την ενειμερωση.

Link to comment
Share on other sites

Βάλε τότε το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό να δεις για τυχόν κωδικούς. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις καύσιμο για αρχή. Πόσο αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία? Τώρα που έπεσε η θερμοκρασία είναι λογικό να θέλει λίγο παραπάνω. Αν υπάρχει η δυνατότητα, δες αν μπορείς να βγάλεις κ να καθαρίσεις την EGR σαν εσχατη λύση.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.