Jump to content
ste

Colt Start Και Αναμονη

Recommended Posts

ο κατασκευαστης προτεινει στην εκινηση να μη περιμενουμε να πεσουν οι στροφες αλλα να ξεκιναμε αμεσως.μηπως τελικα κανουμε λαλακια περιμενωντας,αναμενω τις αποψεις σας.

Link to comment
Share on other sites

ο κατασκευαστης προτεινει στην εκινηση να μη περιμενουμε να πεσουν οι στροφες αλλα να ξεκιναμε αμεσως.μηπως τελικα κανουμε λαλακια περιμενωντας,αναμενω τις αποψεις σας.

Αυτό τώρα είναι πρόβλημα :whistling:

Το έβαλες και στα golf :whistling: ρε τι τραβάνε αυτά το γκολφακια 8P , οτι λαλακια εδω :mad:

Ας το έβαζες στην γενική συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

παρακαλουνται οι mods να μεταφερουν το θεμα που ειναι μεγαλη λαλακια κατα τον προλαλισαντα στη γενικη συζητηση 8P

Link to comment
Share on other sites

το αναφερει το manual αυτο με τις στροφες του κινητηρα;εγω παντως αναμενω μερικα δευτερα να πεσουν οι στροφες και μερικα ακομα ωστε να συπληρωθει κανα λεπτο λειτουργιας του κινητηρα και μετα ξεκινω.να ανεβουν λιγο τα λαδακια στα μεταλλα. 8P

Link to comment
Share on other sites

Κουιζ:::::Ποσες φορες εχουμε συζητησει το ιδιο θεμα??? :whistling:

Ενδεικτικη απαντηση στο κουιζ:http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34609&st=20&p=414765&hl=+cold%20+start&fromsearch=1entry414765

8P:whistling:

Αν πατησετε στην αναζητηση Cold start θα βρειτε και αλλες!!! :mad:

Edited by SPYROS81
Link to comment
Share on other sites

οχι μονο το μανουαλ του συγκεκριμενου αλλα και αλλων αφου τα λαδια (ανεβαινουν) πιο γρηγορα.μου εκανε εντυπωση αρθρο οπου η bmw αλλα και αλλοι κατασκευαστες με δικες τους μελετες υποστηριζουν οτι το 70% των προβληματων των κινητηρων προερχονται απ'αυτο το διαστημα.κρυα λαδια,κρυα μηχανικα μερη,χρονος (αγνωστος) που ο εγκεφαλος συλλεγει στοιχεια για να προσαρμοσει το αβανς,φιλος μηχανικος μου ελεγε οτι για αλλο μοντελο χρειαζεται 1-2 λεπτα 8P δεν ξερω αν ειναι αληθεια. το τοπικ το ανοιξα μηπως και κατανοησουμε γιατι αυτα τα τρεμουλητα στο colt start που συνοδευονται απο misfires -που εξαφανιζονται οταν ο κινητηρας ζεσταθει και κατα ποσο η κατασταση των βαλβιδων εισαγωγης συμετεχει στα συγκεκριμενα misfires,η επιδεινωνεται απ'αυτα.ζητω συγνωμη αν το θεμα εχει κουρασει, η αν θα'πρεπε ν'αλλαξω τιτλο στο τοπικ.

Edited by smano
Link to comment
Share on other sites

φιλε δεν θυμαμαι αν αναφερετε στο manual του αυτοκινητου η πληροφορια αυτη.ισως να αναφερετε και να μην το θυμαμαι ή ακομα και να εχει ξεφυγει της αναγνωσης μου.το cold start ετσι οπως εγω το αντιλαμβανομαι χωρις να ειμαι μηχανικος αλλα ενας μεσος οδηγος,ειναι μια λειτουργια η οποια δουλευει σαν το απλο τσοκ για τα καρμπυρατερια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι χρειαζεται να ζητας συγνωμη για κάτι που πραγματικά σε απασχολεί, όπως επίσης να υπάρχει και μια ευγενική προσέγγιση απο εμάς τους υπόλοιπους που διαφωνούμε με το άνοιγμα του θέματος. Επί του θέματος τώρα εγώ περιμένω πάντα να πέσουν οι στροφές και πιστευώ οτι ειναι καλύτερο για τον κινητήρα να κυκλοφορίσει το λάδι πριν ξεκινήσει το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

οτι ειναι καλύτερο για τον κινητήρα να κυκλοφορίσει το λάδι πριν ξεκινήσει το αυτοκίνητο.

ετσι ειναι,συμφωναω!

Link to comment
Share on other sites

σε ερωτηση μου στα τζιμανια της αντιπροσωπιας μου ανεφεραν οτι η εταιρεια προτεινει βαλτο μπρος και φυγε με προσεκτικη οδηγηση μεχρι να ζεσταθει ο κινητηρας,και οτι και αυτοι εκτος απο εναν που εχει και τα λιγοτερα προβληματα περιμενουν να πεσουν οι στροφες κλπ χωρις να ξερουν το γιατι :thumbsup: (οσοι εχουν οδηγησει αυτοκινητο απ'αυτους-με πολο γκολφ).μηπως ζουμε με εναν μυθο?φιλε κανς σ'ευχαριστω για την ευγενεια σου αληθεια το¨-τα παντα ρεουν και τιποτα δεν μενει.......ποιος το εγραψε?

Edited by smano
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, τόσο πολύ βιάζεστε καθημερινά που δεν μπορείτε να περιμένετε 40-50 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ και μετά να ξεκινήσετε?? Εγώ προσωπικά και όταν δεν ενεργοποιείται το Cold Start πάλι περιμένω 1 λεπτό για να ξεκινήσω και μετά μέχρι τους 90 βαθμούς κινούμαι σε χαλαρούς ρυθμούς..

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΡΑΓΙΚΟ

Edited by Miltos_Golf6
Link to comment
Share on other sites

εγω περιμενω παντα 1 λεπτο.οταν εχει πολυ κρυο περιμενω και παραπανω.κατοπιν στρωτη οδηγηση μεχρι να φθασει τους 90 η θερμοκρασια.

Link to comment
Share on other sites

τελικα το κανουμε για ψυχολογικους λογους χωρις να γνωριζουμε γιατι το κανουμε?

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα με το εξελιγμένο managment έχουν τη δυνατότητα να λειτουργούν ομαλά με το που τα βάζεις μπrοστά χωρίς παρενέργειες, όπως μπουκώματα, σκορταρίσματα κ.λ.π (όποιος είχε καμπυρατεράτο αυτοκίνητο καταλαβαίνει τι λέω)Ωστόσο μέχρι ο κινητήρας να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργείας το καύσιμο είναι πολύ πλούσιο με αποτέλεσμα αυξημένους ρύπους και επιβάρυνση του καταλύτη και του περινάλλοντος. Οι εταιρείες συστήνουν την άμεση εκκίνηση γιατί με αυτό τον τρόπο το αυτοκίνητο έρχεται πολύ ποιο γρήγορα σε κανονική θερμοκρασία με οφέλη στους εκπεμπόμενους ρύπους(πέφτουν γρηγορότερα από το να ζεστάνεις το αυτοκίνητο ακίνητο) με αποτέλεσμα και τη μικρότερη επιβάρυνση για τον καταλύτη αλλά και το περιβάλλον.Απλά μέχρι να ζεσταθεί κινούμεθα με λίγο γκάζι και χαμηλές στροφές κινητήρα.

Όλα όμως έχουν τη χρυσή τομή. Ενας παγωμένος κινητήρας (με θερμοκρασία περιβάλλοντος κάτω του μηδενός) καλά είναι να δουλέψει κανένα λεπτό στο ρελαντί πριν ξεκινήσουμε. Αυτό βοηθάει τα παγωμένα μέταλλα να ανεβάσουν λίγο θερμοκρασία πριν καταπονηθούν. Σε κάθε άλλη περίπτωση (θερμοκρασία πάνω από το μηδέν) καλό είναι να βάζεις μπροστά και να ξεκινάς αμέσως.

Υ.Γ. Όλα αυτά βέβαια δεν αποτελούν πρόβλημα του αυτοκινήτου και καλά είναι το θέμα να μετακινηθεί στο σωστό TOPIC.

Link to comment
Share on other sites

Κατα πρωτον..Νικο +1111

Κατα δευτερον εγω περιμενω παντα να πεσουν οι στροφες.Αξιοσημειωτο ειναι οτι δυο φορες που βιαζομουν πολυ και δεν περιμενα να πεσουν οι στροφες μου εχει αναβοσβησει το check engine.Στα τεσσερα χρονια που εχω το αμαξι, δυο φορες μονο εχω ξεκινησει πριν πεσουν οι στροφες και τις δυο αναψε το λαμπακι!!!Τυχαιο;Δε νομιζω...Ουτε που διαννοουμαι να το ξανακανω.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με τον peris σ'ολα ακομα και με την μεταφορα του θεματος 8) μονο που την σχεση misfires και colt start ηθελα να διερευνησω.

Link to comment
Share on other sites

Αναμονή 30-40 δευτερόλεπτα είναι αρκετή. Το ζητούμενο είναι όταν ξεκινήσουμε. Εκεί είναι που χρειάζεται ευλάβεια. Και αξίζει να αναφερθεί άλλη μία φορά ότι πλήρης θερμοκρασία στον κινητήρα επέρχεται μετά από 10-15 λεπτά κι όχι μόλις δείξει ο δείκτης στους 90 βαθμούς.

Link to comment
Share on other sites

Αναμονή 30-40 δευτερόλεπτα είναι αρκετή. Το ζητούμενο είναι όταν ξεκινήσουμε. Εκεί είναι που χρειάζεται ευλάβεια. Και αξίζει να αναφερθεί άλλη μία φορά ότι πλήρης θερμοκρασία στον κινητήρα επέρχεται μετά από 10-15 λεπτά κι όχι μόλις δείξει ο δείκτης στους 90 βαθμούς.

Η θερμοκρασία του κινητήρα είναι αυτή που μας δείχνει ο δείκτης... Το "κλειδί" σε αυτό που λες είναι η θερμοκρασία ΛΑΔΙΟΥ (εγώ δυστυχώς δεν έχω την πολυτέλεια να βλέπω την θερμοκρασία στο λάδι, αν και δεν το σκίζω ιδιαίτερα το αμάξι).

Μέχρι τους 90 βαθμούς καλό είναι να πηγαίνουμε με ευλάβεια όπως λέει ο Χρήστος. Και μετά σταδιακά να ανεβάζουμε.

Link to comment
Share on other sites

Η θερμοκρασία του κινητήρα είναι αυτή που μας δείχνει ο δείκτης... Το "κλειδί" σε αυτό που λες είναι η θερμοκρασία ΛΑΔΙΟΥ (εγώ δυστυχώς δεν έχω την πολυτέλεια να βλέπω την θερμοκρασία στο λάδι, αν και δεν το σκίζω ιδιαίτερα το αμάξι).

Μέχρι τους 90 βαθμούς καλό είναι να πηγαίνουμε με ευλάβεια όπως λέει ο Χρήστος. Και μετά σταδιακά να ανεβάζουμε.

Σωστά. Την θερμοκρασία των λαδιών του κινητήρα εννοοούσα λέγοντας θερμοκρασία κινητήρα.

Με το που πάει ο δείκτης στους 90 βαθμούς, βλέπουμε ουσιαστικά την θερμοκρασία του νερού. Τα λάδια φτάνουν αργότερα την θερμοκρασία λειτουργίας τους.

Γι αυτό και προτρέπω να μην πιέζουμε την κινητήρα αμέσως μόλις δούμε τους 90 βαθμούς στη βελόνα.

Και μιάς και το φερε η κουβέντα. Στο λεγόμενο ¨κρυφό μενού¨ του climatronic, υπάρχει ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού?

Link to comment
Share on other sites

Από αυτό που δείχνει η βελόνα της θερμοκρασίας νερού αφαιρέστε 10-15c και έχετε την πραγματική θερμοκρασία νερού 8) (τουλάχιστον κατά το ζέσταμα στο δικό μου 5αρι tsi τόση απόκλιση έχει σε σχέση με την ψηφιακή ένδειξη που έχω απο το emfa)

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Είναι φυσιολογικό να κάνει έναν ήχο σα: "γκρουυυυυυυυνγκ" με το που πάρει μπρος κρύο; Σα να είναι γρανάζια...

Επίσης, σε golf gt 170 dsg ανάβουμε το μοτέρ όταν είναι στη θέση Ν ή στη θέση P..;

Link to comment
Share on other sites

Είναι φυσιολογικό να κάνει έναν ήχο σα: "γκρουυυυυυυυνγκ" με το που πάρει μπρος κρύο; Σα να είναι γρανάζια...

Επίσης, σε golf gt 170 dsg ανάβουμε το μοτέρ όταν είναι στη θέση Ν ή στη θέση P..;

Αυτό που ακούς είναι η καδένα κατα πάσα πιθανότητα. Στο κάνει κάθε φορά που βάζεις μπροστά; Εμένα ακούγεται αν το χω αφήσει τουλάχιστον 2-3 μέρες σταματημένο για 1-2" μέχρι να κυκλοφορήσει λάδι και μετά σταματάει.

Μπορείς να βάλεις μπρος και στο P και στο N αλλά μονο αν το βάλεις στο P βγαίνει το κλειδί...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.