Jump to content
ste

Colt Start Και Αναμονη

Recommended Posts

H καδένα..; Λες; Παραείναι δυνατός ο ήχος θαρρώ για καδένα..! Το έκανε σήμερα το πρωί που έφυγα για δουλειά, το μεσημέρι νομίζω δεν το έκανε αλλά το ξανάκανε το απόγευμα.. :Ρ

Σκεφτόμουν μήπως είχε σχέση με το κιβώτιο βασικά.

Link to comment
Share on other sites

H καδένα..; Λες; Παραείναι δυνατός ο ήχος θαρρώ για καδένα..! Το έκανε σήμερα το πρωί που έφυγα για δουλειά, το μεσημέρι νομίζω δεν το έκανε αλλά το ξανάκανε το απόγευμα.. :Ρ

Σκεφτόμουν μήπως είχε σχέση με το κιβώτιο βασικά.

Σε πολλούς χτυπάει η καδένα μετά απο αρκετή ακινησία αλλά φυσικά δεν μπορώ να στο πω 100% απο δω που είμαι :p To κιβώτιο δεν πιστεύω πάντως...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μην τρελαίνεστε, δεν είναι τίποτα αυτό. Στραγγίζει το λάδι και χρειάζεται κάποια δευτερόλεπτα για να το ανεβάσει η τρόμπα λαδιού μέχρι την κεφαλή όταν βάζουμε μπροστά.

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν έχασε ποτέ κάνοντας ερωτήσεις για να μάθει. :)

Αλέξη βλέπω είσαι και γείτονας!

Εγώ δε το βλέπω :sorry: αλλά αφού το λες :acute:

Link to comment
Share on other sites

Το cld start διαρκει καπου στα 45 δευτερολεπτα.Τωρα να ρωταμε για το αν πρεπει να φευγουμε αμεσως ή να περιμενουμε μερικα δευτερα ειναι ανευ σημασιας.

Link to comment
Share on other sites

20 Δευτερολεπτα ειναι υπερ αρκετα να ανεβουν λαδια .... ...αυτο και τελος....επισης καλυτερα να ξεκινας αμεσως παρα να περιμενεις ρελαντι να ανεβασει θεμκρασια...μερικοι το κανουν ...αυτο ειναι οτι χειροτερο...

Link to comment
Share on other sites

Βασικά περιμένω να πέσει στις 800κάτι στροφές και ξεκινάω χαλαρά. Δεν το τουρμπίζω καν για 10 χλμ. Μόνο ο κομπρέσορας αν μπει ελάχιστα.

Link to comment
Share on other sites

20 Δευτερολεπτα ειναι υπερ αρκετα να ανεβουν λαδια .... ...αυτο και τελος....επισης καλυτερα να ξεκινας αμεσως παρα να περιμενεις ρελαντι να ανεβασει θεμκρασια...μερικοι το κανουν ...αυτο ειναι οτι χειροτερο...

Οποιος περιμενει να ανεβει ο δεικτης θερμοκρασιας στους 90 με ρελαντι, θα πρεπει να του δωσουμε ενα βραβειο υπομονης κι ενα βραβειο βλακειας.Αν και το πρωτο θα πρεπει να το δωσουμε και στο αυτοκινητακι το κακομοιρο.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σ'ολους μετα το colt start οι στροφες πεφτουν στις 800?και μενα στο 1ο μου tsi επεφταν στις 800 αλλα στο 2ο πανω απ'τις 900 παντα,ρωτησα αντιπροσωπια αλλα απαντηση δεν μπορουσαν να μου δωσουν,μονο στο δικο μου συμβαινει?

Link to comment
Share on other sites

Οποιος περιμενει να ανεβει ο δεικτης θερμοκρασιας στους 90 με ρελαντι, θα πρεπει να του δωσουμε ενα βραβειο υπομονης κι ενα βραβειο βλακειας.Αν και το πρωτο θα πρεπει να το δωσουμε και στο αυτοκινητακι το κακομοιρο.

Γιατί ρε παιδιά τι παθαίνει το αυτοκίνητο;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον.. Θανο εσυ ξεκινας αμεσως. Εγω περιμενω να πεσουν οι στροφες.(δλδ μεχρι να βαλω ζωνη / μουσικη / τσιγαρο )

Ο αλλος περιμενει να ανεβασει θερμοκρασια στο ρελαντι (ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ...τουλαχιστον το 122αρι)

Εχετε αφησει ποτε το αμαξι σας πολυ ωρα ρελαντι? Εγω ναι πολλες ωρες πολλες φορες! Δν επαθα ΤΙΠΟΤΑ!

Κ για τους θερμοκρασιακιδες οταν σταματησα κ το αφησα ρελαντι ειχα καμια 60 βαθμους νερο κ --- λαδια.

Μετα απο 3 ωρες περιπου ειχα 60!! βαθμους νερο κ 65-70 λαδια

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον.. Θανο εσυ ξεκινας αμεσως. Εγω περιμενω να πεσουν οι στροφες.(δλδ μεχρι να βαλω ζωνη / μουσικη / τσιγαρο )

Ο αλλος περιμενει να ανεβασει θερμοκρασια στο ρελαντι (ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ...τουλαχιστον το 122αρι)

Εχετε αφησει ποτε το αμαξι σας πολυ ωρα ρελαντι? Εγω ναι πολλες ωρες πολλες φορες! Δν επαθα ΤΙΠΟΤΑ!

Κ για τους θερμοκρασιακιδες οταν σταματησα κ το αφησα ρελαντι ειχα καμια 60 βαθμους νερο κ --- λαδια.

Μετα απο 3 ωρες περιπου ειχα 60!! βαθμους νερο κ 65-70 λαδια

Μπορείς δηλαδη να το συνδέσεις και με την κεντρική θέρμανση της πολυκατοικίας μην πανε στράφι οι 3 ώρες :laugh:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια,ειμαι μηχανικος αλλα σε αλλο αντικειμενο σε καραβια.

απλα σκεφτειτε οτι στις μεγαλες μηχανες,πριν τις βαλουν μπροστα προθερμαινονται με κυκλοφορια του νερου τους απο ειδικους λεβητες για ωρες η και μερες ωστε να ειναι ηδη σε θερμοκρασια 50-60 βαθμων κατα την εκινηση.αυτο γινεται κυριως επειδη τα μεταλα εχουν μεγαλα παχη,να μην χρειαζεται να αποροφουν μεγαλες διαφορες θερμοκρασιας απο το εσωτερικο της μηχανης προς το εξωτερικο,γιατι σπανε απο χιτωνια μεχρι μπλοκ.

φυσικα ο κατασκευαστης του κινητηρα αυτοκινητου το εχει προβλεψει αυτο αλλα δεν ενσωματωνει συστημα προθερμανσης στηριζομενος στο γεγονος οτι χρησιμοποιει καλυτερα μεταλλα και φυσικα ο κινητηρας του ειναι δεκαδες φορες μικροτερος και μπορει και αποροφα πολυ πιο ανετα τη διαφορα θερμοκρασιας. Αλλα δεν παυει να ισχυει το γεγονος οτι το π.χ.πρωτο λεπτο λειτουργιας συμβαινουν τα εξης σημαντικα που μου ερχονται προχειρα.

1.η θερμοκρασια των εμβολων ανεβαινει κατευθειαν με αποτελεσμα τη διαστολη τους.το μπλοκ ομως οχι.αρα εχουμε μικροτερα διακενα-σφιχτα εμβολα.

2. η πιεση του λαδιου ειναι πολυ ηψηλη λογω του οτι ειναι ακομα κρυο και παχυρευστο και αρα ζοριζεται η αντλια λαδιου ειδικα αν ανεβασει αρκετες στροφες.

3. τα διακενα των βαλβιδων σε κινητηρες με μηχανικα ωστηρια ειναι ακομα μεγαλα γιατι η κεφαλη δεν εχει ζεσταθει ακομα ομοιομορφα.αυτα τα διακενα ειναι υπολογισμενα και ρυθμιζονται με κρυο κινητηρα ωστε μολις λειτουργει σε σωστη θερμοκρασια αυτο το διακενο σχεδον να μηδενιζεται.

4. σε κινητηρες με τουρμπο η φτερωτη ζεσταινεται πολυ πιο γρηγορα αποτι το σαλιγκαρι.αρα το ηδη πολυ μικρο διακενο φτερωτης σαλιγκαριου μικραινει κι αλλο, με ευνοητους κινδυνους ειδικα για μια ταλαιπωρημενη τουρμπινα με λιγο φθαρμενα κουζινετα.

αυτα τα ολιγα.

φυσικα ο κατασκευαστης οπως προειπα τα εχει υπολογισει αυτα, αλλα οτι και να μου λεει πιστευω οτι ενα λεπτακι χαλαρης λειτουργιας αποκλειεται να κανει κακο παρα μονο καλο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον.. Θανο εσυ ξεκινας αμεσως. Εγω περιμενω να πεσουν οι στροφες.(δλδ μεχρι να βαλω ζωνη / μουσικη / τσιγαρο )

Ο αλλος περιμενει να ανεβασει θερμοκρασια στο ρελαντι (ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ...τουλαχιστον το 122αρι)

Εχετε αφησει ποτε το αμαξι σας πολυ ωρα ρελαντι? Εγω ναι πολλες ωρες πολλες φορες! Δν επαθα ΤΙΠΟΤΑ!

Κ για τους θερμοκρασιακιδες οταν σταματησα κ το αφησα ρελαντι ειχα καμια 60 βαθμους νερο κ --- λαδια.

Μετα απο 3 ωρες περιπου ειχα 60!! βαθμους νερο κ 65-70 λαδια

Συγχωρεσε με αμεσως ενοωουσα οταν τελειωσει το cold start ...!

Και ομως ειχα δει ατομο να το κανει ετσι να περιμενει να ανεβει η θερμοκρασια στο ρελαντι ...15 λεπτα....ισα που κουνηθηκε δηλαδη ο δεικτης και μετα εφευγε...

Στο ρελαντι ενοοω κρυο να περιμενεις να ανεβασει θερμοκρασια γιατι λαδια ανεβαζει πολυ γρηγορα στο κυκλωμα .

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω μια απορια με το ρελαντι...!!Εχω το golf tsi engine code BMY αλλαξα προγραμμα πριν απο λιγες μερες εβαλα black code και οταν το βαζω εμπρος κρυο και κραταει υψηλο ρελαντι για ενα λεπτο τρεμοπαιζει...πρωτα κραταγε σταθερα και τωρα τρεμοπαιζει μολις ζεσταθει πεφτει σταθερα κραταει...τι εγινε ..???φταει το προγραμμα η κατι επαθε..???

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεις τρεμοπαιζει? Κ εμενα (με προγραμμα) κανει μικρα σκασιματα η εξατμιση αλλα νομιζα ετσι εκανε παντα...

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα ητανε σταθερα υψηλο και μετα επεφτε...Τωρα οταν κραταει υψηλο ρελαντι κρυο αναβοκατεβαινει μετα το 1 λεπτο πεφτει και σταματαει το ανεβα κατεβα....???τι παιζει..???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.