psou1983 Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 H καδένα..; Λες; Παραείναι δυνατός ο ήχος θαρρώ για καδένα..! Το έκανε σήμερα το πρωί που έφυγα για δουλειά, το μεσημέρι νομίζω δεν το έκανε αλλά το ξανάκανε το απόγευμα.. :Ρ Σκεφτόμουν μήπως είχε σχέση με το κιβώτιο βασικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 H καδένα..; Λες; Παραείναι δυνατός ο ήχος θαρρώ για καδένα..! Το έκανε σήμερα το πρωί που έφυγα για δουλειά, το μεσημέρι νομίζω δεν το έκανε αλλά το ξανάκανε το απόγευμα.. :Ρ Σκεφτόμουν μήπως είχε σχέση με το κιβώτιο βασικά. Σε πολλούς χτυπάει η καδένα μετά απο αρκετή ακινησία αλλά φυσικά δεν μπορώ να στο πω 100% απο δω που είμαι To κιβώτιο δεν πιστεύω πάντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 Ρε παιδιά μην τρελαίνεστε, δεν είναι τίποτα αυτό. Στραγγίζει το λάδι και χρειάζεται κάποια δευτερόλεπτα για να το ανεβάσει η τρόμπα λαδιού μέχρι την κεφαλή όταν βάζουμε μπροστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 9, 2012 Report Share Posted March 9, 2012 Κανείς δεν έχασε ποτέ κάνοντας ερωτήσεις για να μάθει. Αλέξη βλέπω είσαι και γείτονας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted March 10, 2012 Report Share Posted March 10, 2012 Κανείς δεν έχασε ποτέ κάνοντας ερωτήσεις για να μάθει. Αλέξη βλέπω είσαι και γείτονας! Εγώ δε το βλέπω αλλά αφού το λες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Το cld start διαρκει καπου στα 45 δευτερολεπτα.Τωρα να ρωταμε για το αν πρεπει να φευγουμε αμεσως ή να περιμενουμε μερικα δευτερα ειναι ανευ σημασιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 20 Δευτερολεπτα ειναι υπερ αρκετα να ανεβουν λαδια .... ...αυτο και τελος....επισης καλυτερα να ξεκινας αμεσως παρα να περιμενεις ρελαντι να ανεβασει θεμκρασια...μερικοι το κανουν ...αυτο ειναι οτι χειροτερο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psou1983 Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Βασικά περιμένω να πέσει στις 800κάτι στροφές και ξεκινάω χαλαρά. Δεν το τουρμπίζω καν για 10 χλμ. Μόνο ο κομπρέσορας αν μπει ελάχιστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 20 Δευτερολεπτα ειναι υπερ αρκετα να ανεβουν λαδια .... ...αυτο και τελος....επισης καλυτερα να ξεκινας αμεσως παρα να περιμενεις ρελαντι να ανεβασει θεμκρασια...μερικοι το κανουν ...αυτο ειναι οτι χειροτερο... Οποιος περιμενει να ανεβει ο δεικτης θερμοκρασιας στους 90 με ρελαντι, θα πρεπει να του δωσουμε ενα βραβειο υπομονης κι ενα βραβειο βλακειας.Αν και το πρωτο θα πρεπει να το δωσουμε και στο αυτοκινητακι το κακομοιρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted March 12, 2012 Author Report Share Posted March 12, 2012 ρε παιδια σ'ολους μετα το colt start οι στροφες πεφτουν στις 800?και μενα στο 1ο μου tsi επεφταν στις 800 αλλα στο 2ο πανω απ'τις 900 παντα,ρωτησα αντιπροσωπια αλλα απαντηση δεν μπορουσαν να μου δωσουν,μονο στο δικο μου συμβαινει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pechlis Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Οποιος περιμενει να ανεβει ο δεικτης θερμοκρασιας στους 90 με ρελαντι, θα πρεπει να του δωσουμε ενα βραβειο υπομονης κι ενα βραβειο βλακειας.Αν και το πρωτο θα πρεπει να το δωσουμε και στο αυτοκινητακι το κακομοιρο. Γιατί ρε παιδιά τι παθαίνει το αυτοκίνητο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Λοιπον.. Θανο εσυ ξεκινας αμεσως. Εγω περιμενω να πεσουν οι στροφες.(δλδ μεχρι να βαλω ζωνη / μουσικη / τσιγαρο ) Ο αλλος περιμενει να ανεβασει θερμοκρασια στο ρελαντι (ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ...τουλαχιστον το 122αρι) Εχετε αφησει ποτε το αμαξι σας πολυ ωρα ρελαντι? Εγω ναι πολλες ωρες πολλες φορες! Δν επαθα ΤΙΠΟΤΑ! Κ για τους θερμοκρασιακιδες οταν σταματησα κ το αφησα ρελαντι ειχα καμια 60 βαθμους νερο κ --- λαδια. Μετα απο 3 ωρες περιπου ειχα 60!! βαθμους νερο κ 65-70 λαδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Λοιπον.. Θανο εσυ ξεκινας αμεσως. Εγω περιμενω να πεσουν οι στροφες.(δλδ μεχρι να βαλω ζωνη / μουσικη / τσιγαρο ) Ο αλλος περιμενει να ανεβασει θερμοκρασια στο ρελαντι (ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ...τουλαχιστον το 122αρι) Εχετε αφησει ποτε το αμαξι σας πολυ ωρα ρελαντι? Εγω ναι πολλες ωρες πολλες φορες! Δν επαθα ΤΙΠΟΤΑ! Κ για τους θερμοκρασιακιδες οταν σταματησα κ το αφησα ρελαντι ειχα καμια 60 βαθμους νερο κ --- λαδια. Μετα απο 3 ωρες περιπου ειχα 60!! βαθμους νερο κ 65-70 λαδια Μπορείς δηλαδη να το συνδέσεις και με την κεντρική θέρμανση της πολυκατοικίας μην πανε στράφι οι 3 ώρες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 καλησπερα παιδια,ειμαι μηχανικος αλλα σε αλλο αντικειμενο σε καραβια. απλα σκεφτειτε οτι στις μεγαλες μηχανες,πριν τις βαλουν μπροστα προθερμαινονται με κυκλοφορια του νερου τους απο ειδικους λεβητες για ωρες η και μερες ωστε να ειναι ηδη σε θερμοκρασια 50-60 βαθμων κατα την εκινηση.αυτο γινεται κυριως επειδη τα μεταλα εχουν μεγαλα παχη,να μην χρειαζεται να αποροφουν μεγαλες διαφορες θερμοκρασιας απο το εσωτερικο της μηχανης προς το εξωτερικο,γιατι σπανε απο χιτωνια μεχρι μπλοκ. φυσικα ο κατασκευαστης του κινητηρα αυτοκινητου το εχει προβλεψει αυτο αλλα δεν ενσωματωνει συστημα προθερμανσης στηριζομενος στο γεγονος οτι χρησιμοποιει καλυτερα μεταλλα και φυσικα ο κινητηρας του ειναι δεκαδες φορες μικροτερος και μπορει και αποροφα πολυ πιο ανετα τη διαφορα θερμοκρασιας. Αλλα δεν παυει να ισχυει το γεγονος οτι το π.χ.πρωτο λεπτο λειτουργιας συμβαινουν τα εξης σημαντικα που μου ερχονται προχειρα. 1.η θερμοκρασια των εμβολων ανεβαινει κατευθειαν με αποτελεσμα τη διαστολη τους.το μπλοκ ομως οχι.αρα εχουμε μικροτερα διακενα-σφιχτα εμβολα. 2. η πιεση του λαδιου ειναι πολυ ηψηλη λογω του οτι ειναι ακομα κρυο και παχυρευστο και αρα ζοριζεται η αντλια λαδιου ειδικα αν ανεβασει αρκετες στροφες. 3. τα διακενα των βαλβιδων σε κινητηρες με μηχανικα ωστηρια ειναι ακομα μεγαλα γιατι η κεφαλη δεν εχει ζεσταθει ακομα ομοιομορφα.αυτα τα διακενα ειναι υπολογισμενα και ρυθμιζονται με κρυο κινητηρα ωστε μολις λειτουργει σε σωστη θερμοκρασια αυτο το διακενο σχεδον να μηδενιζεται. 4. σε κινητηρες με τουρμπο η φτερωτη ζεσταινεται πολυ πιο γρηγορα αποτι το σαλιγκαρι.αρα το ηδη πολυ μικρο διακενο φτερωτης σαλιγκαριου μικραινει κι αλλο, με ευνοητους κινδυνους ειδικα για μια ταλαιπωρημενη τουρμπινα με λιγο φθαρμενα κουζινετα. αυτα τα ολιγα. φυσικα ο κατασκευαστης οπως προειπα τα εχει υπολογισει αυτα, αλλα οτι και να μου λεει πιστευω οτι ενα λεπτακι χαλαρης λειτουργιας αποκλειεται να κανει κακο παρα μονο καλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 Λοιπον.. Θανο εσυ ξεκινας αμεσως. Εγω περιμενω να πεσουν οι στροφες.(δλδ μεχρι να βαλω ζωνη / μουσικη / τσιγαρο ) Ο αλλος περιμενει να ανεβασει θερμοκρασια στο ρελαντι (ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ...τουλαχιστον το 122αρι) Εχετε αφησει ποτε το αμαξι σας πολυ ωρα ρελαντι? Εγω ναι πολλες ωρες πολλες φορες! Δν επαθα ΤΙΠΟΤΑ! Κ για τους θερμοκρασιακιδες οταν σταματησα κ το αφησα ρελαντι ειχα καμια 60 βαθμους νερο κ --- λαδια. Μετα απο 3 ωρες περιπου ειχα 60!! βαθμους νερο κ 65-70 λαδια Συγχωρεσε με αμεσως ενοωουσα οταν τελειωσει το cold start ...! Και ομως ειχα δει ατομο να το κανει ετσι να περιμενει να ανεβει η θερμοκρασια στο ρελαντι ...15 λεπτα....ισα που κουνηθηκε δηλαδη ο δεικτης και μετα εφευγε... Στο ρελαντι ενοοω κρυο να περιμενεις να ανεβασει θερμοκρασια γιατι λαδια ανεβαζει πολυ γρηγορα στο κυκλωμα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo14 Posted June 10, 2012 Report Share Posted June 10, 2012 Παιδια εχω μια απορια με το ρελαντι...!!Εχω το golf tsi engine code BMY αλλαξα προγραμμα πριν απο λιγες μερες εβαλα black code και οταν το βαζω εμπρος κρυο και κραταει υψηλο ρελαντι για ενα λεπτο τρεμοπαιζει...πρωτα κραταγε σταθερα και τωρα τρεμοπαιζει μολις ζεσταθει πεφτει σταθερα κραταει...τι εγινε ..???φταει το προγραμμα η κατι επαθε..??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Τι εννοεις τρεμοπαιζει? Κ εμενα (με προγραμμα) κανει μικρα σκασιματα η εξατμιση αλλα νομιζα ετσι εκανε παντα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo14 Posted June 11, 2012 Report Share Posted June 11, 2012 Πρωτα ητανε σταθερα υψηλο και μετα επεφτε...Τωρα οταν κραταει υψηλο ρελαντι κρυο αναβοκατεβαινει μετα το 1 λεπτο πεφτει και σταματαει το ανεβα κατεβα....???τι παιζει..??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...