Jump to content
dimsaras

Polo Gti Λάδια

Recommended Posts

τα ιδια αλλα για ι 5W30 castrol spor edge συνθετικα της καστρολ και οχι τα απλα καστρολ που πουλανε μεσα στην αντιπροσωπεια...να γραφει 100% συνθετικα η φουλ συνθετικα,οι προδιαγραφες εννοειται οτι εχουν τα ιδια νουμερα και στα απλα και στα συνθετικα(το ειδα με τα ματια μου αυτο)απλα η διαφορα ειναι στο συνθετικο.γιατι οχι αφου ειναι τα ιδια λεφτα αν τα παρεις απεξω και τους τα πας...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

σήμερα έκανα αλλαγή λαδιών 7500χιλ. 4λιτρα λαδάκι και ένα φίλτρο λαδιού 135 ευρώ.

Πολύ ακριβά ρε φίλε!!!

Τα ίδια με 90 € στην αντιπροσωπία!

Link to comment
Share on other sites

Πήρα 1λίτρο από την αντιπροσωπεία για να συμπληρώσω (250 ml στα 3000 χλμ) και μου έδωσαν το SLX Professional Powerflow LongLife III 5W-30 της CASTROL.

Τιμή 16,40. Θεωρούνται καλύτερα από τα EDGE ή απλώς είναι ακριβά λόγω αντιπροσωπείας;

Link to comment
Share on other sites

τα slx δεν τα ειχα ακουσει μεχρι που πηρα το polo στο tt που ειχα εβαζα η castrol edge η τα aral και τα 2 ειναι 5-30 απο την trade wind να τα παιρνεται που εχει πιο πανω βαλει ο φιλος μακρο με λινκ. τα edge εκει εχουν 12 ευρω και η αντιπροσωπεια και στα βενζιναδικα το χρεωνουν 20 ευρω. η διαφορα στα 4 λιτρα ειναι 32 ευρω.. για μενα που προκειται να του κανω κα8ε 5000 χλμ αλλαγη μαζι με φιλτρο ειναι πολλα..

Link to comment
Share on other sites

ta spor edge φουλ συνθετικα 5-30 τα βρισκεις απο tradewind μεσω ιντερνετ με 12 ευρο το λιτρο και απο τους κατα τοπους αντιπροσωπους πχ γιαννενα στα 15

Link to comment
Share on other sites

:heart: κοιτα μετα απο λιγο google βρηκα τα εξης κατατοπιστικα

http://www.castrol.c...ntentId=7029852

http://www.castrol.c...ntentId=7029809

http://www.castrol.c...ntentId=7029541

http://www.castroled...9240_200603.pdf

http://translate.goo...roduct_5w30.php

και κατεληξα οτι το slx ειναι συνθετικο οπου το φτιαξανε vw kai castrol μαζι ενω το spor edwe ειναι της καστρολ το ιδιο αλλα το πουλαει μονη της!το θεμα ειναι οτι τεχνικες προδιαγραφες τα απλα νουμερα ειναι ιδια αυτο που αλλαζουν μπορει να ειναι τα επιμερους..

συν οτι στο ξεκαυθαριζει οτι κανει για φσι το σπορ edge :thumbsup:

http://www.castrol.c...ntentId=7029541

και το φοβερο με αυτο το σιτε στην αναζητηση ψαχνεις με μαρκα και κινητηρα και σου βγαζει το αναλογο λαδι απο την καστρολ...χαχα:afro:

http://www.castrol.com/castrol/iframe.do?categoryId=9033151&contentId=7060719

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

ta spor edge φουλ συνθετικα 5-30 τα βρισκεις απο tradewind μεσω ιντερνετ με 12 ευρο το λιτρο και απο τους κατα τοπους αντιπροσωπους πχ γιαννενα στα 15

12 ευρω το λιτρο εχουν και φραντζη που πηγα χθες τα edge 5-30

Link to comment
Share on other sites

Ακολουθείστε το link για να δείτε τί συνέβη στο GTi της γυναίκας μου.

Εν ολίγοις, η αυξημένη κατνάλωση οδήγησε σε αλλαγή ελατηρίων κι εμβόλων. Μετά όλα καλά.

Το πρόβλημα είναι γνωστό στην VW και το εργοστάσιο έχει εκδώσει σχετική οδηγία.

ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ!! ΠΙΘΑΝΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ!!!

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45134

Link to comment
Share on other sites

Εχει δικιο ο προηγουμενος κυριος.

Αλλαξα τα ελατηρια πριν μια εβδομαδα κατοπιν συνεχομενων συμπληρωματων σε λαδι σε ενα αυτοκινητο με μολις 3000χλμ. Υπαρχει οδηγια απο το εργοστασιο μην το προσπερνατε το θεμα ελαφρα τη καρδια.

Το αυτοκινητο δουλευει μια χαρα και περιμενω να δω τι θα γινει με την καταναλωση του λαδιου.

Υ.Γ εχω ενα vw golf vi tsi 160 με τον ιδιο κινητηρα χωρις κανενα προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Εχει δικιο ο προηγουμενος κυριος.

Αλλαξα τα ελατηρια πριν μια εβδομαδα κατοπιν συνεχομενων συμπληρωματων σε λαδι σε ενα αυτοκινητο με μολις 3000χλμ. Υπαρχει οδηγια απο το εργοστασιο μην το προσπερνατε το θεμα ελαφρα τη καρδια.

Το αυτοκινητο δουλευει μια χαρα και περιμενω να δω τι θα γινει με την καταναλωση του λαδιου.

Υ.Γ εχω ενα vw golf vi tsi 160 με τον ιδιο κινητηρα χωρις κανενα προβλημα.

Φίλε μου η διαδικασία για να στ' αλλάξουν ποια είναι?

Γιατι κι εγω εχω το ιδιο πρόβλημα και στην Καρεντα μου ειπαν οτι πρεπει να παρακολουθησουν το αμαξι για 3000 χιλιομετρα για να δουν αν οντως εχει αυτο το προβλημα (οπου και οι ιδιοι μου ειπαν οτι υπαρχει οδηγια απο το εργοστασιο)

Στο ενδιαμεσο λενε, εγω δε μπορω να συμπληρωνω λαδι μονος μου (το οποιο εχω κανει μια φορα),κοινως αν μου αναψει λαμπακι να τους το παω εκει με αναμενο λαμπακι! Τα λαδια δεν μου τα καλυπτει και γενικως εξυπηρετηση τραγωδια..

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου η διαδικασία για να στ' αλλάξουν ποια είναι?

Γιατι κι εγω εχω το ιδιο πρόβλημα και στην Καρεντα μου ειπαν οτι πρεπει να παρακολουθησουν το αμαξι για 3000 χιλιομετρα για να δουν αν οντως εχει αυτο το προβλημα (οπου και οι ιδιοι μου ειπαν οτι υπαρχει οδηγια απο το εργοστασιο)

Στο ενδιαμεσο λενε, εγω δε μπορω να συμπληρωνω λαδι μονος μου (το οποιο εχω κανει μια φορα),κοινως αν μου αναψει λαμπακι να τους το παω εκει με αναμενο λαμπακι! Τα λαδια δεν μου τα καλυπτει και γενικως εξυπηρετηση τραγωδια..

και αν τα καψει ολα τα λαδια σε αυτο το διαστημα πως σου ειπαν να τους το πας εκει;;; :whistling::p

εννοειται οτι αυτοι κατι ξερουν περισσοτερο αλλα λεω θα ειναι καλο αν το αμαξι σου εχει αναψει ηδη λαμπακι; μηπως η ποσοτητα λαδιου που θα εχει μεινει μεσα ειναι πολυ μικρη και γινει η ζημια; δε θα ηταν καλυτερο τα 3 χιλιαρικα να τα σπασουν και ο ελεγχος να γινει ανα 1000; μιλαω για την περιπτωση που καιει οντως πολυ και το λαμπακι αναψει πριν τους το πας.

τι ποσοτητα σου καιει;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην το παιδευεται, υπαρχει σαφης οδηγια απο τη μαμα vw για αλλαγη των ελατηριων τα οποια ερχονται ετοιμα σαν σετ απο Γερμανια. Ολα τα αλλα ειναι μαλλον χασιμο χρονου.Επικοινωνησε με την κοσμοκαρ και απαιτησε να σου λυσουν το προβλημα.

Υ.Γ. το δικο μου polo ειναι κατασκευης 44η εβδομαδα του 2010 με παραλαβη Δεκεμβριο του 2010 αν αυτο βοηθαει για τυχον ελλατωματικη παρτιδα.

Link to comment
Share on other sites

και αν τα καψει ολα τα λαδια σε αυτο το διαστημα πως σου ειπαν να τους το πας εκει;;; :p:thumbsup:

εννοειται οτι αυτοι κατι ξερουν περισσοτερο αλλα λεω θα ειναι καλο αν το αμαξι σου εχει αναψει ηδη λαμπακι; μηπως η ποσοτητα λαδιου που θα εχει μεινει μεσα ειναι πολυ μικρη και γινει η ζημια; δε θα ηταν καλυτερο τα 3 χιλιαρικα να τα σπασουν και ο ελεγχος να γινει ανα 1000; μιλαω για την περιπτωση που καιει οντως πολυ και το λαμπακι αναψει πριν τους το πας.

τι ποσοτητα σου καιει;

Ναι δεν ημουν πολυ σαφης..

Η παρακολουθηση ειναι για 3000 χιλιομετρα. Καθε 1000 χιλιομετρα, εκτος αν μου αναψει λαμπακι νωριτερα, θα το πηγαινω στην αντιπροσωπεια να το μετρανε και να συμπληρωνουν λαδι. Την πρωτη πηγα, μου συμπληρωσε να ερθει στα κανονικα του. Πριν συμπληρωσω τα 1000 για να ξαναπαω μου αναβει λαμπακι. Συμπληρωνω λαδι και κλεινω ραντεβου. Και οταν παω εκει μου λενε οτι δεν επρεπε να το συμπληρωσω μονος μου και να το παω με το λαμπακι αναμενο! Η ολη διαδικασια μου φαινεται παραλογη.

Οπως το εχω υπολογισει καιει περιπου 700 ml/1000 km..

Link to comment
Share on other sites

Ναι.. Προφανως την επομενη φορα που θα παω δεν παιζει να τα πληρωσω, και στη χειροτερη θα παω σε αλλη αντιπροσωπεια να τελειωνω. Δε φτανει που δε σου καλυπτουν τα λαδια, σε αναγκαζουν να παρεις τα δικα τους (23 ευρω /l)!!

Αυτό αν εχω καταλαβει καλα ειναι τακτικη της ΚΑΡΕΝΤΑ και οχι της VW.

Link to comment
Share on other sites

και εγω τα πληρωσα απλα ηθελα να ξερω και για σενα.. μου εβαλαν και "λαθοσ" λαδια σε μενα τεσπα.. εννοειται αυτο οι τιμεσ τουσ ειναι υψηλεσ. Τεσπα :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Τα ελατηρια αλλαχτηκαν. Το αυτοκινητο φαινεται να πηγαινει λιγο καλυτερα (να ανοιγει καπως πιο ομαλα), κυριως χαμηλα. Επισης η καταναλωση μου φαινεται ελαφρως πεσμενη. Ελπιζω η ολη ιστορια να μη βγαλει αλλα προβληματα στο μελλον.

Edited by george83
Link to comment
Share on other sites

POLO GTI ΠΑΡΑΛΑΒΗ 3/2011 ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ 0.5 LT ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 1.ΟΟΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ 1LT ΕΠΟΜΕΝΑ 1.500. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΧΗΣ ΕΡΓΟ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΣ, ΑΦΟΥ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΑΡΤΙΔΑ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΗ., ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΛΕΞΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΦΟΒΙΖΕΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΟΜΩΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ MARKETING ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ. ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. ΜΗ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ . ΜΗ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ. ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΕΣΩ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ.ΓΙΑ ΟΜΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ 2011 ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ ΟΧΙ 600ΑΡΙ ΔΙΧΡΟΝΟ ΛΑΔΙΕΡΑ

Edited by tasb
Link to comment
Share on other sites

POLO GTI ΠΑΡΑΛΑΒΗ 3/2011 ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ 0.5 LT ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 1.ΟΟΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ 1LT ΕΠΟΜΕΝΑ 1.500. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΧΗΣ ΕΡΓΟ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΣ, ΑΦΟΥ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΑΡΤΙΔΑ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΗ., ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΛΕΞΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΦΟΒΙΖΕΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΟΜΩΣ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ MARKETING ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ. ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. ΜΗ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ . ΜΗ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ. ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΕΣΩ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ.ΓΙΑ ΟΜΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ 2011 ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ ΟΧΙ 600ΑΡΙ ΔΙΧΡΟΝΟ ΛΑΔΙΕΡΑ

Φιλε μου, εχεις απολυτο δικιο. Το θεμα ειναι πολυ σοβαρο και χρηζει διερευνησης. Η δικη μου εμπειρια εχει ως εξης: Ειμαι και εγω κατοχος ενος Polo GTI, το οποιο αγορασα απο Karenta με δοσεις τον Αυγουστο του 2010 και τελικα πηρα στα χερια μου στις 7/1/2011. Στα πρωτα 1.700 χλμ. κατοπιν ευλαβικοτατου στρωσιματος, χωρις να μου αναψει η σχετικη ενδειξη στην MFD, εκανα μονος μου εναν τυπικο ελεγχο και παρατηρησα οτι ειχε καψει αδικαιολογητα πολυ λαδι για τα συγκεκριμενα χιλιομετρα που ειχα κανει μεχρι τοτε και συμπληρωσα μονος μου περιπου 750 ml. Στα 3.400 χλμ. μου αναψε η σχετικη ενδειξη αυτη τη φορα και συμπληρωσα 1 lt. Αυτη τη στιγμη που μιλαμε εχω κανει 4.100 χλμ. και σκοπευω λιαν συντομως να ξανακανω εναν ελεγχο για να δω τι γινεται και ποσο μου εχει καψει μεχρι τωρα. Να υποθεσω οτι βασει του ιστορικου αυτου ειμαι και εγω ενας απ’ αυτους που εχουν το γνωστο πλεον προβλημα και πρεπει να το ψαξω εκτενως μεσω αντιπροσωπειας;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.