Jump to content
dimsaras

Polo Gti Λάδια

Recommended Posts

Παιδες, η θερμοκρασια λαδιου ποσο ειναι το max να φτανει που αν φτασει πρεπει να χαλαρωσουμε λιγο ρυθμους? εμενα χτες ελεγε 105 με απανωτα ανοιγματα και ανησυχησα. αν και λογικα το φυσιολογικο ειναι γυρω στο 100.

Λοιπόν απάντηση σε αυτή την απορία που την έχω από τότε που πήρα το αμάξι δεν υπάρχει και έχω ρωτήσει τους πάντες.

Τελευταία φορά που πήγα στην αντιπροσωπεία για λάδια και ξαναρώτησα επίτηδες...μου είπαν ότι αν υπερβεί κάποια συγκεκριμένη θερμοκρασία μπαίνει σε safe mode και σου ανάβει ένδειξη...ποια είναι αυτή η θερμοκρασία???? ΑΓΝΩΣΤΟ! τεσπα εγώ έχω φτάσει μαξ 108-110 βαθμούς και μετά χαμηλώνω.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν απάντηση σε αυτή την απορία που την έχω από τότε που πήρα το αμάξι δεν υπάρχει και έχω ρωτήσει τους πάντες.

Τελευταία φορά που πήγα στην αντιπροσωπεία για λάδια και ξαναρώτησα επίτηδες...μου είπαν ότι αν υπερβεί κάποια συγκεκριμένη θερμοκρασία μπαίνει σε safe mode και σου ανάβει ένδειξη...ποια είναι αυτή η θερμοκρασία???? ΑΓΝΩΣΤΟ! τεσπα εγώ έχω φτάσει μαξ 108-110 βαθμούς και μετά χαμηλώνω.

Λοιπον παιδια και εγω την ιδια απορια εχω αλλα χθες που το ανοιξα για κανα 10λεπτο στη θεση S στο DSG και το γκαζι κολλημενο ειδα 110 βαθμους και επειδη ηταν η πρωτη φορα που ειδα αυτο το νουμερο (συνηθως ειναι 98-102 περιπου) τρομαξα και εκοψα.εχει δει κανει παραπανω απο 110 βαθμους?το polaκι μας εχει ψυγειο λαδιου σε καποιο σημειο?ρωτω γιατι δε το εχω ψαξει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει ακριβως ψυγειο λαδιου αλλα εναλακτη θερμοτητας λαδιου-νερου και βρισκετε κατω απο το φιλτρο λαδιου.

Τωρα πιο ειναι το οριο της θερμοκρασιας λαδιου ,ενα ατμοσφαιρικο χωρις ψυγειο λαδιου φτανει και 140 βαθμους,τα λαδια δεν παθαινουν τιποτα αλλα στα τουρμπατα υψηλη θερμοκρασια λαδιου συμενει κοκκινισμενη τουρμπινα και πιστονια.

Εγω για καλο και κακο οταν περασει τους 110 χαλαρωνω και δεν σβηνω αν δεν δειξουν 99.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει ακριβως ψυγειο λαδιου αλλα εναλακτη θερμοτητας λαδιου-νερου και βρισκετε κατω απο το φιλτρο λαδιου.

Τωρα πιο ειναι το οριο της θερμοκρασιας λαδιου ,ενα ατμοσφαιρικο χωρις ψυγειο λαδιου φτανει και 140 βαθμους,τα λαδια δεν παθαινουν τιποτα αλλα στα τουρμπατα υψηλη θερμοκρασια λαδιου συμενει κοκκινισμενη τουρμπινα και πιστονια.

Εγω για καλο και κακο οταν περασει τους 110 χαλαρωνω και δεν σβηνω αν δεν δειξουν 99.

:)

Link to comment
Share on other sites

Update. Τελικα στα 750 χλμ συμπληρωσα 600ml λαδακι τα οποια ειναι λογικα νομιζω σε καινουργια μηχανη. Απο τοτε εχω τωρα 1700χλμ στα οποια επιασα και 4 φορες τα 240 και γενικα το ζορισα το αμαξακι και εχοντας τσεκαρει 3 φορες μεσα στο ΣΚ δεν εχει καψει καθολου. Πιστευω να σταθω τυχερος στο θεμα.

Link to comment
Share on other sites

οπως λεει το manual, οταν ειναι μεσα στο σαγρε μπορεις να συμπληρωσεις μεχρι 0.5 λιτρο.

οπως λεει το manual, οταν ειναι μεσα στο σαγρε μπορεις να συμπληρωσεις μεχρι 0.5 λιτρο.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδες.....μια ερωτηση εχω να κανω για οσους γνωριζουν.....τα λαδια στο polo gti που εχω ειναι μαυρα πολυ σε σχεση με ολα τα αλλα αυτοκινητα ειχα στο παρελθον....ειχανε μαυρισει στις 3.000 χιλιομετρα αλλα ειδικα τωρα στα 6.200 που εχω.....απ οτι ξερω εγω οταν βλεπεις σε ολοκαινουργιο αμαξι μαυρα λαδια απο τη αρχη σημαινει οτι περνανε καυσαερια στα λαδια λογω προβληματος στο κινητηρα και για αυτο μαυριζουν.....μιλωντας σημερα με τη αντιπροσωπεια με τον προισταμενο του συνεργειου μου ειπε αυτο σημαινει πως κανει ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΥΣΗ κυριε ο κινητηρας........ειναι δυνατον ρε παιδια????? πρωτη φορα το ακουω!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια πριν 1,5 μηνα αρχισαν οι μετρησεις για λαδια μετα απο check και να τι ειδαμε:

1)1,2 lt στα 5200km (συμπληρωσαμε στο max,αυτο μου φανηκε λογικοτατο)

2)650 ml στα 6500km (συμπληρωσαμε παλι στο max)

3)σημερα στα 7400km αναψε το check για τα λαδια...

Ελεος πια...τους το πηγαινεις σου λενε φυσιολογικη καταναλωση το 0,5 λιτρο στα 1000km δηλαδη στα 9000-10000 που θα αλλαξω λαδια λογικα θελω 5λιτρα λαδι εκτος της αλλαγης,δηλαδη 5x25 ευρω συν την αλλαγη 150 στο service....νομιζω οτι αυτο δεν ειναι λογικο....εκτος του οτι ειχα γινει κολλητος με τους μηχανικους οταν ειχα 1,2 tsi γι αυτο και το εδωσα αλλωστε ηρθε η ωρα μου φαινεται να συνεχισω την φιλια και τωρα με το gti....μαλλον τα ελατηρια βρισκονται ωρες μακρυα + του οτι το dsg εχει αρχισει και γινεται πολυ νευρικο στις 1-2-3...μαλλον με βλεπω συντομα σε κλινικη ψυχιατρικη με διαταραχες...μονη μ ελπιδα ειναι να υπαρχει απο καπου διαρροη και να μην εχει παρατηρηθει γιατι εντελως επιφανειακα δεν ειδα κατι....

Link to comment
Share on other sites

Καμμια διαρροή, το αμάξι απλα είναι φριτέζα και ας μην το παραδέχονται οι περισσότεροι εδω μέσα.

δε νομιζω οτι δεν το παραδεχονται, απλα νομιζω οτι δεν καιει σε ολους το ιδιο. και πιστευω οτι σε πολλους δεν καιει και καθολου. δεν ξερω τον λογο, αλλα δεν μπορει τοσα ατομα απο εδω και απο το γκρουπ γενικοτερα να λενε ψεματα :thumbsup:

τωρα αν καιει 1 και 2 λιτρα ειναι προβλημα σοβαρο και καλα θα κανουν να κουνηθουν για να λυθει, οι υπολοιποι που καιμε λιγοτερα συμβιβαζομαστε.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ας γραψω και εγω τα ποσοστα μου στα λαδια.......

Καταρχας το εχω το εργαλειο 8 μηνες και εχω κανει 8300χλμ.

1) Στα 2200χλμ συμπληρωσα 0.5ml λαδακι

2) Στα 8300 ποθ ειμαι τώρα θελει να συμπληρωσω ακόμα ο,3ml λαδακι.

Μια μέρα πηγα στην αντιπροσωπεια να παρω το πινελακι με το λευκο χρωμα γιατι καποιο ζωον ανοιγοντας την πορτα του ψιλοσημαδεψε την δικια μου και ρωτησα και για τα λαδια που μου εχει καψει μεχρι τωρα.Μου απαντησαν οτι ειναι το φυσιολογικο και πως μεχρι να παω για service να μην του συμπληρωσω εκτος βεβαια αν ειναι τοσο αναγκη, προκειμενου να μετρησουν τη σταθμη λαδιων και ετσι καθε φορα που θα καει λαδι να το καταγραφουν για να δουν αν προκειται για φυσιολογικη καταναλωση η αν υπαρχει καποιο προβλημα.Να σημειωσω πως ακομα δεν εχω κανει καθολου service.βεβαια δεν θα περιμενω τα 15000χλμ αλλα γυρω στα 10000-12000 θα το παω.

Αυτα απο εμενα!!!

Off Topic

Λετε να βαλω rcd 510???εχω το rcd 310
Link to comment
Share on other sites

Να γράψω και εγώ την μέχρι τώρα εμπειρία μου για την κατανάλωση λαδιού.Έχω κάνει 1500 χιλιόμετρα με το πολάκι με άπειρο σκίσιμο και αρκετές κοντρούλες και πήγα πριν 4 μέρες στην αντιπροσωπεία να προσθέσω λάδι.Συμπλήρωσα 400 ml και το θεώρησα φυσιολογικό μιας και το Manual το αναφέρει ρητά ότι δικαιολογείται τέτοιου είδους κατανάλωση.Από εδώ και πέρα θα το τσεκάρω κάθε 1000 χιλιόμετρα να δω που βρίσκομαι.Πάντως αγόρασα το αυτοκίνητο με το σκεπτικό ότι καίει λάδι και ότι δεν θα είμαι στην πλευρά αυτών που δεν θα αντιμετωπίζουν πρόβλημα οπότε δεν κάθομαι να σκάσω κιόλας.'Εχω σκεφτεί ότι αν παρουσιαστεί πρόβλημα κάποια στιγμή στο μέλλον θα προχωρήσω σε κάποια ανταλλαγή ή πώληση.Βέβαια ακόμα και αν το πουλήσω μελλοντικά είναι σαν να μεταβιβάζω το πρόβλημα μου σε καποιον άλλο άτυχο που θα το αγοράσει.Όμως οι καλές εξηγήσεις κάνουν τους καλούς φίλους λένε.Οπότε σίγουρα θα καθίσω να εξηγήσω σε κάποιον το πρόβλημα και να του αναφέρω ότι υπάρχει αυξημένη κατανάλωση λαδιού,από εκεί και πέρα κρίνοντας ανάλογα προχωράει στην αγορά ή όχι...

Link to comment
Share on other sites

Να γράψω και εγώ την μέχρι τώρα εμπειρία μου για την κατανάλωση λαδιού.Έχω κάνει 1500 χιλιόμετρα με το πολάκι με άπειρο σκίσιμο και αρκετές κοντρούλες και πήγα πριν 4 μέρες στην αντιπροσωπεία να προσθέσω λάδι.Συμπλήρωσα 400 ml και το θεώρησα φυσιολογικό μιας και το Manual το αναφέρει ρητά ότι δικαιολογείται τέτοιου είδους κατανάλωση.Από εδώ και πέρα θα το τσεκάρω κάθε 1000 χιλιόμετρα να δω που βρίσκομαι.Πάντως αγόρασα το αυτοκίνητο με το σκεπτικό ότι καίει λάδι και ότι δεν θα είμαι στην πλευρά αυτών που δεν θα αντιμετωπίζουν πρόβλημα οπότε δεν κάθομαι να σκάσω κιόλας.'Εχω σκεφτεί ότι αν παρουσιαστεί πρόβλημα κάποια στιγμή στο μέλλον θα προχωρήσω σε κάποια ανταλλαγή ή πώληση.Βέβαια ακόμα και αν το πουλήσω μελλοντικά είναι σαν να μεταβιβάζω το πρόβλημα μου σε καποιον άλλο άτυχο που θα το αγοράσει.Όμως οι καλές εξηγήσεις κάνουν τους καλούς φίλους λένε.Οπότε σίγουρα θα καθίσω να εξηγήσω σε κάποιον το πρόβλημα και να του αναφέρω ότι υπάρχει αυξημένη κατανάλωση λαδιού,από εκεί και πέρα κρίνοντας ανάλογα προχωράει στην αγορά ή όχι...

Exεις κανει μονο 1500 χλμ και εχεις κανει ΑΠΕΙΡΕΣ κοντρουλες και σκισιμο ? ? ?

Link to comment
Share on other sites

To περίεργο που ακριβώς είναι?Δεν μένουμε όλοι Αθήνα ξέρεις για να γράφουμε χιλιόμετρα καθημερινά και έχω και δεύτερο αυτοκίνητο....Το πολάκι δεν το έχω για τα ταξίδια...

Edited by iliasd
Link to comment
Share on other sites

Eσένα σου φαίνεται φυσιολογικό σε καινούριο αμάξι να το σκίζεις όπως λες χωρίς να έχεις κάνει στοιχειωδώς στρώσιμο ?

Ερώτηση κάνω .

Link to comment
Share on other sites

Για να πατήσουν τα ελαττωματικά ελατήρια θέλει και σκίσιμο όχι αβγό στο γκάζι και πάμε χαλαροί.Στο φιναλε σύμφωνα με τον κατασκευαστή δικαιολογείται πλήρως μία κατανάλωση της τάξης των 500 ml εμένα μου έκαψε ακόμα λιγότερα.Το τι θα κάνει στο μέλλον δεν ξέρω και δεν με αγχώνει και ούτε θα βγάλω πωλητήριο από τα 1500 χιλιόμετρα επειδή το πολάκι έκαψε 400 ml λάδι.Είμαι μέσα στα όρια που αναφέρονται ρητώς στο manual και απο εκεί και πέρα θα το ελέγχω για να δω αν θα συνεχίσει να καίει ή όχι...Δεν είναι ο μοναδικός tsi που έχουμε στην οικογένεια.Ο αδερφός μου με 20000 χιλιόμετρα στο fr και με προγραμματάκι απο τα 10000 δεν έχει κάψει σταγόνα και ακολούθησε και αυτός τον τρόπο του στρωσίματος που έκανα και εγώ.Σκίσιμο άφημα για 10 λεπτάκια να κρυώσει και ξανά σκίσιμο.Όχι χαλαρά 1500 στροφές με 2000 και μετά τα 1500 χιλιόμετρα χρησιμοποιούμε την sport όπως βλακωδώς λένε πολλοί πωλητές.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έκανα άλλη θεωρία στρωσίματος ούτε χαλαρά ούτε σκίσιμο , συνέχεια σχεδόν στις 3,500-4,000 και άφημα φρένο κινητήρα και όχι από πεντάλ σε ανοιχτό δρόμο. Άλλαξα λάδια στις 3,000 χλμ και δεν είδα πόσο έκαψε και τώρα που κοίταξα και είμαι στα 6,000χλμ είναι πάνω από την μέση του σαγρέ προς το φουλ.

Πόσο είναι αυτό δεν ξέρω λογικά είναι κάπου στα 500μλ ίσως και πιο λίγο

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον είναι πάνω από τη μέση του σαγρέ μάλλον κοντά στα 400 ml πρέπει να σου έχει κάψει.Εγώ όταν συμπλήρωσα ήμουν κάτω από τη μέση του σαγρέ και από ότι ξέρω όλο το σαγρέ είναι 1000 ml.Tελικά φίλε μου το πήρες απόφαση θα το δώσεις το πολάκι?

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα αν είναι κάτω απο 500 ml σε 3000χλμ που έχω κάνει από την 1η αλλαγή μου φένεται φυσιολογικότατο.

Και το type-r που είχα έκαιγε λαδάκι , δεν είναι κακό να καίει τόση ποσότητα τέτοια μοτέρ. Απλά μια φιλολογική κουβέντα έκανα για το πόσο πιάνει.

Από την στιγμή που όπως είναι εμένα από εργοστάσιο έχει 21,500 - 22,000 αν πας να το παραγγείλεις τότε σε 8 μήνες έχει χάσει περίπου 4,000 ευρώ , οπότε η τιμή του είναι περίπου στα 17,000 - 18,000 ευρώ χοντρικά. Έως στιγμής είμαι ικανοποιημένος , δεν καίει ούτε λαδάκι , οικονομικό στην βενζίνη είναι , δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα πουθενά , οπότε συνεχίζω και βλέπουμε.

Άλλωστε 4 χρόνια εγγύηση έχει ότι και να βγάλει δεν πληρώνω η μόνη μ@λ@κία είναι η καλή μικτή που έχω και πάει 1000ευρώ τον χρόνο και τσούζει λίγο ...

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα αν είναι κάτω απο 500 ml σε 3000χλμ που έχω κάνει από την 1η αλλαγή μου φένεται φυσιολογικότατο.

Και το type-r που είχα έκαιγε λαδάκι , δεν είναι κακό να καίει τόση ποσότητα τέτοια μοτέρ. Απλά μια φιλολογική κουβέντα έκανα για το πόσο πιάνει.

Από την στιγμή που όπως είναι εμένα από εργοστάσιο έχει 21,500 - 22,000 αν πας να το παραγγείλεις τότε σε 8 μήνες έχει χάσει περίπου 4,000 ευρώ , οπότε η τιμή του είναι περίπου στα 17,000 - 18,000 ευρώ χοντρικά. Έως στιγμής είμαι ικανοποιημένος , δεν καίει ούτε λαδάκι , οικονομικό στην βενζίνη είναι , δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα πουθενά , οπότε συνεχίζω και βλέπουμε.

Άλλωστε 4 χρόνια εγγύηση έχει ότι και να βγάλει δεν πληρώνω η μόνη μ@λ@κία είναι η καλή μικτή που έχω και πάει 1000ευρώ τον χρόνο και τσούζει λίγο ...

Άστα να πάνε φίλε μου και εγώ μικτή το έχω κάνει και πληρώνω 518 ευρώ το εξάμηνο,βέβαια το λυπάμαι ακόμα για αυτό σκέφτομαι να κρατήσω την μικτή μέχρι να το ξεχρεώσω στην τράπεζα,δλδ ακόμα 3.5 χρόνια.Μετά μάλλον θα το δώσω κιόλας γιατί έτσι όπως είναι η εποχή είναι πολύ δύσκολο να συντηρείς 2 αυτοκίνητα,εκτός βέβαια αν αλλάξουν τα κόζια μέσα σε 3.5 χρόνια και βελτιωθεί η κατάσταση της χώρας μας.Δυστυχώς όμως δεν βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο.Anyway να χαιρόμαστε τα εργαλεία μας να είμαστε γεροί και όλα καλά!!

Link to comment
Share on other sites

giorgopap μη το δωσεις το πολακι ειναι αστερι..και μενα μου τσιμπαει λιγο λαδακι αλλα κοντα στα φυσιολογικα πλαισια και ας το σκιζω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.