emerald Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Παιδες, η θερμοκρασια λαδιου ποσο ειναι το max να φτανει που αν φτασει πρεπει να χαλαρωσουμε λιγο ρυθμους? εμενα χτες ελεγε 105 με απανωτα ανοιγματα και ανησυχησα. αν και λογικα το φυσιολογικο ειναι γυρω στο 100. Λοιπόν απάντηση σε αυτή την απορία που την έχω από τότε που πήρα το αμάξι δεν υπάρχει και έχω ρωτήσει τους πάντες. Τελευταία φορά που πήγα στην αντιπροσωπεία για λάδια και ξαναρώτησα επίτηδες...μου είπαν ότι αν υπερβεί κάποια συγκεκριμένη θερμοκρασία μπαίνει σε safe mode και σου ανάβει ένδειξη...ποια είναι αυτή η θερμοκρασία???? ΑΓΝΩΣΤΟ! τεσπα εγώ έχω φτάσει μαξ 108-110 βαθμούς και μετά χαμηλώνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorispolo Posted August 15, 2011 Report Share Posted August 15, 2011 Λοιπόν απάντηση σε αυτή την απορία που την έχω από τότε που πήρα το αμάξι δεν υπάρχει και έχω ρωτήσει τους πάντες. Τελευταία φορά που πήγα στην αντιπροσωπεία για λάδια και ξαναρώτησα επίτηδες...μου είπαν ότι αν υπερβεί κάποια συγκεκριμένη θερμοκρασία μπαίνει σε safe mode και σου ανάβει ένδειξη...ποια είναι αυτή η θερμοκρασία???? ΑΓΝΩΣΤΟ! τεσπα εγώ έχω φτάσει μαξ 108-110 βαθμούς και μετά χαμηλώνω. Λοιπον παιδια και εγω την ιδια απορια εχω αλλα χθες που το ανοιξα για κανα 10λεπτο στη θεση S στο DSG και το γκαζι κολλημενο ειδα 110 βαθμους και επειδη ηταν η πρωτη φορα που ειδα αυτο το νουμερο (συνηθως ειναι 98-102 περιπου) τρομαξα και εκοψα.εχει δει κανει παραπανω απο 110 βαθμους?το polaκι μας εχει ψυγειο λαδιου σε καποιο σημειο?ρωτω γιατι δε το εχω ψαξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted August 15, 2011 Report Share Posted August 15, 2011 Δεν εχει ακριβως ψυγειο λαδιου αλλα εναλακτη θερμοτητας λαδιου-νερου και βρισκετε κατω απο το φιλτρο λαδιου. Τωρα πιο ειναι το οριο της θερμοκρασιας λαδιου ,ενα ατμοσφαιρικο χωρις ψυγειο λαδιου φτανει και 140 βαθμους,τα λαδια δεν παθαινουν τιποτα αλλα στα τουρμπατα υψηλη θερμοκρασια λαδιου συμενει κοκκινισμενη τουρμπινα και πιστονια. Εγω για καλο και κακο οταν περασει τους 110 χαλαρωνω και δεν σβηνω αν δεν δειξουν 99. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted August 20, 2011 Report Share Posted August 20, 2011 Δεν εχει ακριβως ψυγειο λαδιου αλλα εναλακτη θερμοτητας λαδιου-νερου και βρισκετε κατω απο το φιλτρο λαδιου. Τωρα πιο ειναι το οριο της θερμοκρασιας λαδιου ,ενα ατμοσφαιρικο χωρις ψυγειο λαδιου φτανει και 140 βαθμους,τα λαδια δεν παθαινουν τιποτα αλλα στα τουρμπατα υψηλη θερμοκρασια λαδιου συμενει κοκκινισμενη τουρμπινα και πιστονια. Εγω για καλο και κακο οταν περασει τους 110 χαλαρωνω και δεν σβηνω αν δεν δειξουν 99. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Update. Τελικα στα 750 χλμ συμπληρωσα 600ml λαδακι τα οποια ειναι λογικα νομιζω σε καινουργια μηχανη. Απο τοτε εχω τωρα 1700χλμ στα οποια επιασα και 4 φορες τα 240 και γενικα το ζορισα το αμαξακι και εχοντας τσεκαρει 3 φορες μεσα στο ΣΚ δεν εχει καψει καθολου. Πιστευω να σταθω τυχερος στο θεμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted September 6, 2011 Report Share Posted September 6, 2011 Πως ακριβώς μετράτε το πόσο έχει κάψει στην βέργα σύμφωνα με την περιοχή σαγρέ που έχει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 οπως λεει το manual, οταν ειναι μεσα στο σαγρε μπορεις να συμπληρωσεις μεχρι 0.5 λιτρο. οπως λεει το manual, οταν ειναι μεσα στο σαγρε μπορεις να συμπληρωσεις μεχρι 0.5 λιτρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 παιδια απο το μιν μεχρι το μαξ ποσα μλ 8ελει να γεμισει? 500 η 750?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 1 λιτρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakattack Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 καλησπερα παιδες.....μια ερωτηση εχω να κανω για οσους γνωριζουν.....τα λαδια στο polo gti που εχω ειναι μαυρα πολυ σε σχεση με ολα τα αλλα αυτοκινητα ειχα στο παρελθον....ειχανε μαυρισει στις 3.000 χιλιομετρα αλλα ειδικα τωρα στα 6.200 που εχω.....απ οτι ξερω εγω οταν βλεπεις σε ολοκαινουργιο αμαξι μαυρα λαδια απο τη αρχη σημαινει οτι περνανε καυσαερια στα λαδια λογω προβληματος στο κινητηρα και για αυτο μαυριζουν.....μιλωντας σημερα με τη αντιπροσωπεια με τον προισταμενο του συνεργειου μου ειπε αυτο σημαινει πως κανει ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΥΣΗ κυριε ο κινητηρας........ειναι δυνατον ρε παιδια????? πρωτη φορα το ακουω!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorispolo Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Λοιπον παιδια πριν 1,5 μηνα αρχισαν οι μετρησεις για λαδια μετα απο check και να τι ειδαμε: 1)1,2 lt στα 5200km (συμπληρωσαμε στο max,αυτο μου φανηκε λογικοτατο) 2)650 ml στα 6500km (συμπληρωσαμε παλι στο max) 3)σημερα στα 7400km αναψε το check για τα λαδια... Ελεος πια...τους το πηγαινεις σου λενε φυσιολογικη καταναλωση το 0,5 λιτρο στα 1000km δηλαδη στα 9000-10000 που θα αλλαξω λαδια λογικα θελω 5λιτρα λαδι εκτος της αλλαγης,δηλαδη 5x25 ευρω συν την αλλαγη 150 στο service....νομιζω οτι αυτο δεν ειναι λογικο....εκτος του οτι ειχα γινει κολλητος με τους μηχανικους οταν ειχα 1,2 tsi γι αυτο και το εδωσα αλλωστε ηρθε η ωρα μου φαινεται να συνεχισω την φιλια και τωρα με το gti....μαλλον τα ελατηρια βρισκονται ωρες μακρυα + του οτι το dsg εχει αρχισει και γινεται πολυ νευρικο στις 1-2-3...μαλλον με βλεπω συντομα σε κλινικη ψυχιατρικη με διαταραχες...μονη μ ελπιδα ειναι να υπαρχει απο καπου διαρροη και να μην εχει παρατηρηθει γιατι εντελως επιφανειακα δεν ειδα κατι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo6r1 Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Καμμια διαρροή, το αμάξι απλα είναι φριτέζα και ας μην το παραδέχονται οι περισσότεροι εδω μέσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Καμμια διαρροή, το αμάξι απλα είναι φριτέζα και ας μην το παραδέχονται οι περισσότεροι εδω μέσα. δε νομιζω οτι δεν το παραδεχονται, απλα νομιζω οτι δεν καιει σε ολους το ιδιο. και πιστευω οτι σε πολλους δεν καιει και καθολου. δεν ξερω τον λογο, αλλα δεν μπορει τοσα ατομα απο εδω και απο το γκρουπ γενικοτερα να λενε ψεματα τωρα αν καιει 1 και 2 λιτρα ειναι προβλημα σοβαρο και καλα θα κανουν να κουνηθουν για να λυθει, οι υπολοιποι που καιμε λιγοτερα συμβιβαζομαστε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Λοιπον ας γραψω και εγω τα ποσοστα μου στα λαδια....... Καταρχας το εχω το εργαλειο 8 μηνες και εχω κανει 8300χλμ. 1) Στα 2200χλμ συμπληρωσα 0.5ml λαδακι 2) Στα 8300 ποθ ειμαι τώρα θελει να συμπληρωσω ακόμα ο,3ml λαδακι. Μια μέρα πηγα στην αντιπροσωπεια να παρω το πινελακι με το λευκο χρωμα γιατι καποιο ζωον ανοιγοντας την πορτα του ψιλοσημαδεψε την δικια μου και ρωτησα και για τα λαδια που μου εχει καψει μεχρι τωρα.Μου απαντησαν οτι ειναι το φυσιολογικο και πως μεχρι να παω για service να μην του συμπληρωσω εκτος βεβαια αν ειναι τοσο αναγκη, προκειμενου να μετρησουν τη σταθμη λαδιων και ετσι καθε φορα που θα καει λαδι να το καταγραφουν για να δουν αν προκειται για φυσιολογικη καταναλωση η αν υπαρχει καποιο προβλημα.Να σημειωσω πως ακομα δεν εχω κανει καθολου service.βεβαια δεν θα περιμενω τα 15000χλμ αλλα γυρω στα 10000-12000 θα το παω. Αυτα απο εμενα!!! Off Topic Λετε να βαλω rcd 510???εχω το rcd 310 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasd Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Να γράψω και εγώ την μέχρι τώρα εμπειρία μου για την κατανάλωση λαδιού.Έχω κάνει 1500 χιλιόμετρα με το πολάκι με άπειρο σκίσιμο και αρκετές κοντρούλες και πήγα πριν 4 μέρες στην αντιπροσωπεία να προσθέσω λάδι.Συμπλήρωσα 400 ml και το θεώρησα φυσιολογικό μιας και το Manual το αναφέρει ρητά ότι δικαιολογείται τέτοιου είδους κατανάλωση.Από εδώ και πέρα θα το τσεκάρω κάθε 1000 χιλιόμετρα να δω που βρίσκομαι.Πάντως αγόρασα το αυτοκίνητο με το σκεπτικό ότι καίει λάδι και ότι δεν θα είμαι στην πλευρά αυτών που δεν θα αντιμετωπίζουν πρόβλημα οπότε δεν κάθομαι να σκάσω κιόλας.'Εχω σκεφτεί ότι αν παρουσιαστεί πρόβλημα κάποια στιγμή στο μέλλον θα προχωρήσω σε κάποια ανταλλαγή ή πώληση.Βέβαια ακόμα και αν το πουλήσω μελλοντικά είναι σαν να μεταβιβάζω το πρόβλημα μου σε καποιον άλλο άτυχο που θα το αγοράσει.Όμως οι καλές εξηγήσεις κάνουν τους καλούς φίλους λένε.Οπότε σίγουρα θα καθίσω να εξηγήσω σε κάποιον το πρόβλημα και να του αναφέρω ότι υπάρχει αυξημένη κατανάλωση λαδιού,από εκεί και πέρα κρίνοντας ανάλογα προχωράει στην αγορά ή όχι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Να γράψω και εγώ την μέχρι τώρα εμπειρία μου για την κατανάλωση λαδιού.Έχω κάνει 1500 χιλιόμετρα με το πολάκι με άπειρο σκίσιμο και αρκετές κοντρούλες και πήγα πριν 4 μέρες στην αντιπροσωπεία να προσθέσω λάδι.Συμπλήρωσα 400 ml και το θεώρησα φυσιολογικό μιας και το Manual το αναφέρει ρητά ότι δικαιολογείται τέτοιου είδους κατανάλωση.Από εδώ και πέρα θα το τσεκάρω κάθε 1000 χιλιόμετρα να δω που βρίσκομαι.Πάντως αγόρασα το αυτοκίνητο με το σκεπτικό ότι καίει λάδι και ότι δεν θα είμαι στην πλευρά αυτών που δεν θα αντιμετωπίζουν πρόβλημα οπότε δεν κάθομαι να σκάσω κιόλας.'Εχω σκεφτεί ότι αν παρουσιαστεί πρόβλημα κάποια στιγμή στο μέλλον θα προχωρήσω σε κάποια ανταλλαγή ή πώληση.Βέβαια ακόμα και αν το πουλήσω μελλοντικά είναι σαν να μεταβιβάζω το πρόβλημα μου σε καποιον άλλο άτυχο που θα το αγοράσει.Όμως οι καλές εξηγήσεις κάνουν τους καλούς φίλους λένε.Οπότε σίγουρα θα καθίσω να εξηγήσω σε κάποιον το πρόβλημα και να του αναφέρω ότι υπάρχει αυξημένη κατανάλωση λαδιού,από εκεί και πέρα κρίνοντας ανάλογα προχωράει στην αγορά ή όχι... Exεις κανει μονο 1500 χλμ και εχεις κανει ΑΠΕΙΡΕΣ κοντρουλες και σκισιμο ? ? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasd Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 (edited) To περίεργο που ακριβώς είναι?Δεν μένουμε όλοι Αθήνα ξέρεις για να γράφουμε χιλιόμετρα καθημερινά και έχω και δεύτερο αυτοκίνητο....Το πολάκι δεν το έχω για τα ταξίδια... Edited October 6, 2011 by iliasd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Eσένα σου φαίνεται φυσιολογικό σε καινούριο αμάξι να το σκίζεις όπως λες χωρίς να έχεις κάνει στοιχειωδώς στρώσιμο ? Ερώτηση κάνω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasd Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Για να πατήσουν τα ελαττωματικά ελατήρια θέλει και σκίσιμο όχι αβγό στο γκάζι και πάμε χαλαροί.Στο φιναλε σύμφωνα με τον κατασκευαστή δικαιολογείται πλήρως μία κατανάλωση της τάξης των 500 ml εμένα μου έκαψε ακόμα λιγότερα.Το τι θα κάνει στο μέλλον δεν ξέρω και δεν με αγχώνει και ούτε θα βγάλω πωλητήριο από τα 1500 χιλιόμετρα επειδή το πολάκι έκαψε 400 ml λάδι.Είμαι μέσα στα όρια που αναφέρονται ρητώς στο manual και απο εκεί και πέρα θα το ελέγχω για να δω αν θα συνεχίσει να καίει ή όχι...Δεν είναι ο μοναδικός tsi που έχουμε στην οικογένεια.Ο αδερφός μου με 20000 χιλιόμετρα στο fr και με προγραμματάκι απο τα 10000 δεν έχει κάψει σταγόνα και ακολούθησε και αυτός τον τρόπο του στρωσίματος που έκανα και εγώ.Σκίσιμο άφημα για 10 λεπτάκια να κρυώσει και ξανά σκίσιμο.Όχι χαλαρά 1500 στροφές με 2000 και μετά τα 1500 χιλιόμετρα χρησιμοποιούμε την sport όπως βλακωδώς λένε πολλοί πωλητές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Εγώ έκανα άλλη θεωρία στρωσίματος ούτε χαλαρά ούτε σκίσιμο , συνέχεια σχεδόν στις 3,500-4,000 και άφημα φρένο κινητήρα και όχι από πεντάλ σε ανοιχτό δρόμο. Άλλαξα λάδια στις 3,000 χλμ και δεν είδα πόσο έκαψε και τώρα που κοίταξα και είμαι στα 6,000χλμ είναι πάνω από την μέση του σαγρέ προς το φουλ. Πόσο είναι αυτό δεν ξέρω λογικά είναι κάπου στα 500μλ ίσως και πιο λίγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasd Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Εφόσον είναι πάνω από τη μέση του σαγρέ μάλλον κοντά στα 400 ml πρέπει να σου έχει κάψει.Εγώ όταν συμπλήρωσα ήμουν κάτω από τη μέση του σαγρέ και από ότι ξέρω όλο το σαγρέ είναι 1000 ml.Tελικά φίλε μου το πήρες απόφαση θα το δώσεις το πολάκι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted October 8, 2011 Report Share Posted October 8, 2011 Κοίτα αν είναι κάτω απο 500 ml σε 3000χλμ που έχω κάνει από την 1η αλλαγή μου φένεται φυσιολογικότατο. Και το type-r που είχα έκαιγε λαδάκι , δεν είναι κακό να καίει τόση ποσότητα τέτοια μοτέρ. Απλά μια φιλολογική κουβέντα έκανα για το πόσο πιάνει. Από την στιγμή που όπως είναι εμένα από εργοστάσιο έχει 21,500 - 22,000 αν πας να το παραγγείλεις τότε σε 8 μήνες έχει χάσει περίπου 4,000 ευρώ , οπότε η τιμή του είναι περίπου στα 17,000 - 18,000 ευρώ χοντρικά. Έως στιγμής είμαι ικανοποιημένος , δεν καίει ούτε λαδάκι , οικονομικό στην βενζίνη είναι , δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα πουθενά , οπότε συνεχίζω και βλέπουμε. Άλλωστε 4 χρόνια εγγύηση έχει ότι και να βγάλει δεν πληρώνω η μόνη μ@λ@κία είναι η καλή μικτή που έχω και πάει 1000ευρώ τον χρόνο και τσούζει λίγο ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasd Posted October 8, 2011 Report Share Posted October 8, 2011 Κοίτα αν είναι κάτω απο 500 ml σε 3000χλμ που έχω κάνει από την 1η αλλαγή μου φένεται φυσιολογικότατο. Και το type-r που είχα έκαιγε λαδάκι , δεν είναι κακό να καίει τόση ποσότητα τέτοια μοτέρ. Απλά μια φιλολογική κουβέντα έκανα για το πόσο πιάνει. Από την στιγμή που όπως είναι εμένα από εργοστάσιο έχει 21,500 - 22,000 αν πας να το παραγγείλεις τότε σε 8 μήνες έχει χάσει περίπου 4,000 ευρώ , οπότε η τιμή του είναι περίπου στα 17,000 - 18,000 ευρώ χοντρικά. Έως στιγμής είμαι ικανοποιημένος , δεν καίει ούτε λαδάκι , οικονομικό στην βενζίνη είναι , δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα πουθενά , οπότε συνεχίζω και βλέπουμε. Άλλωστε 4 χρόνια εγγύηση έχει ότι και να βγάλει δεν πληρώνω η μόνη μ@λ@κία είναι η καλή μικτή που έχω και πάει 1000ευρώ τον χρόνο και τσούζει λίγο ... Άστα να πάνε φίλε μου και εγώ μικτή το έχω κάνει και πληρώνω 518 ευρώ το εξάμηνο,βέβαια το λυπάμαι ακόμα για αυτό σκέφτομαι να κρατήσω την μικτή μέχρι να το ξεχρεώσω στην τράπεζα,δλδ ακόμα 3.5 χρόνια.Μετά μάλλον θα το δώσω κιόλας γιατί έτσι όπως είναι η εποχή είναι πολύ δύσκολο να συντηρείς 2 αυτοκίνητα,εκτός βέβαια αν αλλάξουν τα κόζια μέσα σε 3.5 χρόνια και βελτιωθεί η κατάσταση της χώρας μας.Δυστυχώς όμως δεν βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο.Anyway να χαιρόμαστε τα εργαλεία μας να είμαστε γεροί και όλα καλά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted October 8, 2011 Report Share Posted October 8, 2011 giorgopap μη το δωσεις το πολακι ειναι αστερι..και μενα μου τσιμπαει λιγο λαδακι αλλα κοντα στα φυσιολογικα πλαισια και ας το σκιζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRATOSX Posted October 11, 2011 Report Share Posted October 11, 2011 800ml λαδι στα 1.100χλμ...στο συνολο 9.000χλμ δεν ειναι πολλα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...