Jump to content
Guest Nikolas83

Πρόβλημα ρελαντί

Recommended Posts

Εγώ κατέληξα σε δύο συμπεράσματα, ένα ακριβό και ένα πολύ ακριβό

(αισθητήρας λ ή εγκέφαλος)

βαρέθηκα κιόλας, κάνει και συνέχεια κρύο,

οπότε θα το πάω σε έναν καινούριο μάστορα που βρήκα.

Έκλεισα ραντεβού για την άλλη εβδομάδα την Τετάρτη

να δω τι θα μου πει και αυτός

(και πόσα θα μου πάρει)

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε γιατι έχει αρχίσει και εμένα τα πολύ περίεργα το δικό μου και πάω τώρα απο το συνεργείο. Τους εχω ετοιμάσει δε 1 σελιδά Α4 παρακαλώ με προβλήματα. Ξέρετε... Θέλω να μην κουνιέτε ούτε βίδα. Πλήρωσα και θα τους βάλω να μου αλάξουν όλο το αμάξι μέχρι να βγώ ... Ηδη έχουν αλάξει 5 χιλιάρικα σε ανταλακτικά. 5 χιλιάρικα ενοώ θα κόστιζαν σε εμένα αν τα αγόραζα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83

:baby:

Kαλησπέρα μάγκες!

Τι κάνει το Γκέτο Σ,Τ,Ρ,

Μάγκες το δικό μου πρόβλημα διορθώθηκε...

Του Π@@στη αν είχε πρόβλημα ξανά θα μου το είχε βγάλει...

Απότι μου πε το άτομο που τελικά μου το έφτιαξε και γενικά πάω το αμάξι για σερβις είναι ότι ήθελε αλλαγή πεταλούδας , όπως μου την είχαν αλλάξει στην 1 επίσκεψη απο την αντιπροσωπία... αλλά οι λαλακες περάσαν τις ρυθμίσεις όταν δεν είχε φτάσει στην κατάλληλη θερμοκρασια ο κινητήρας(75 C) με αποτέλεσμα οι ρυθμίσεις να είναι λανθασμένες..

Με αποτέλεσμα να παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα το ξαναπήγα στην αντιπροσωπεια(την ιστορία την γράφω και πιο πάνω..) και μου αλλάξαν πολλ\στη και μπουζοκαλώδια που δεν ευθυνοταν κάτι απο αυτα δυο..

Πήγα στο τύπο το ζέστανε πέρασε τις βασικές ρυθμίσεις όταν ήταν ΖΕΣΤΟ το αμάξι και αυτό ήταν..

Τωρα παιδιά για περισσότερες λεπτομέριες θα τον ρωτήσω να μου πει αναλυτικά μήπως και σας βοηθήσω...

@Pacific εσένα τι προβλήματα σου παρουσιάζει..

Link to comment
Share on other sites

Παίδες νικήσαμε :lol::D:D:D:D

Στο προηγούμενο πόστ που έλεγα για βαλβίδες EGR κλπ έλεγα μ@λ@κieς tongue.gif

Λερωμένος αισθητήρας υποπίεσης ήταν

ή για να το περιγράψω ποιο καλά, ο μάστορας έβγαλε ένα κομμάτι κάρβουνο

το οποίο μετά τα καθάρισμα έγινε αισθητήρας,

απορώ πως δούλευε ως τώρα :blink: (ε, βασικά δεν δούλευε tongue.gif )

Βέβαια για να βγει ο αισθητήρας χρειάστηκε να βγει όλη η πολλαπλή εισαγωγής

η οποία είχε μέσα νυχτερίδες κι αράχνες tongue.gif και της κάναμε και αυτής ένα μπανάκι.

(μου φαίνεται θα καταργήσω την επιστροφή των αναθυμιάσεων του κάρτερ,

όλη τη ζημιά αυτό την έκανε)

Μετά το μάζεμα έγινε ένας γενικός έλεγχος

σε ανάφλεξη, αισθητήρες, χρονισμό εκκεντροφόρων και ντιστριπιτέρ.

Βρέθηκε το ντιστριπιτέρ να είναι λάθος χρονισμένο με αποτέλεσμα να έχω μειωμένο αβάνς

(και κατά συνέπεια λιγότερα άλογα και μεγαλύτερη κατανάλωση)

και επίσης βρέθηκε και ο λ μισοχαλασμένος (όποτε θέλει δουλεύει)

Πάλι καλά που έβγαλε σχεδόν 99 άλογα στο δυναμόμετρο με όλα αυτά τα προβλήματα.

Συνολικό κουστούμι 70¤, στο οποίο περιλαμβάνετε και επισκευή της μίζας

που μου έκανε ένα περίεργο θόρυβο χθες (χαλασμένο ένα χάλκινο δαχτυλίδι)

Τέλος μπορώ να πω πως επιτέλους βρήκα ένα μάστορα της προκοπής για VAG,

ο οποίος να ξέρει πιο πολλά από μένα για το αμάξι μου :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83

Soto τι έγινε έχουμε καμια εξέλιξη στο πρόβλημά σου?

Εγώ μέχρι στιγμής είμαι ωραίος δεν έχει βγεί ούτε ο παραμικρός ήχος..Γκαζώνεις και επιτέλους ακούς καθαρό ωραίο ήχο..

Vracho εσύ όλα καλά?

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου είναι τον περισσότερο καιρό οκ και μερικές φορές που κάνει κόλπα είναι λόγο του λ.

Ο οποίος ήρθε σήμερα από Germany καινούριος με 70ευρά (παραγγελία από ebay)

Αύριο έχω ραντεβού για αλλαγή της αντλίας νερού (παλιό αμάξι έχω τι να κάνουμε)

και θα γίνει και η τοποθέτησή του.

Μετά την επισκευή είχα πολλές καλές παρενέργειες

μειώθηκε η κατανάλωση, τώρα βγάζω περίπου 50 Km παραπάνω στο ντεπόζιτο

και εξαφανίστηκαν τελείως κάποια πιράκια που είχα κάτω από τις 3000 στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Soto τι έγινε έχουμε καμια εξέλιξη στο πρόβλημά σου?

Εγώ μέχρι στιγμής είμαι ωραίος δεν έχει βγεί ούτε ο παραμικρός ήχος..Γκαζώνεις και επιτέλους ακούς καθαρό ωραίο ήχο..

Vracho εσύ όλα καλά?

Εγώ βαρέθηκα να πληρώνω και εγκατέλειψα τις προσπάθειες. ;) Το πρόβλημα εξακολουθεί αλλά αν δεν βρώ σίγουρα τι φταίει δεν ξαναπληρώνω για κάτι που "ίσως είναι αυτό..." rocket.gifshockgun.gifnew_killpc.gifknife.gif

Link to comment
Share on other sites

παιδια και γω έχω ασταθές ρελαντί, τι γίνεται? οταν έχω on το air condition παίζει το ρελαντί. για επιτε τιποτα. 6ν2 έχω

Οταν ανοιγεις το αιρ condition ειναι λογικο να εχει λιγο ασταθες ρελαντι στην αρχη γιατι τραβαει πολυ απο την μπαταρια.

Link to comment
Share on other sites

Οταν ανοιγεις το αιρ condition ειναι λογικο να εχει λιγο ασταθες ρελαντι στην αρχη γιατι τραβαει πολυ απο την μπαταρια.

και επειδη τραβάει απο την μπαταρία, τι έγινε? ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα συνάδελφοι...

ξανανοίγω το θέμα διότι φαίνεται ότι και εγώ έγινα μέλος του συνδέσμου με το ρελαντί...

Σήμερα πήγα στον ηλεκτρολόγο για να συνδέσω τα προβολάκια μου καθώς το καλώδιο είχε φύγει από τν θέση του...

Αφού λοιπόν τα συνέδεσα αποφάσισα να ρωτήσω τον ηλεκτρολόγο τι είναι αυτο το συνεχόμενο μπιπ το οποίο ακούγεται από την μηχανή μου κοντά στον παλιό και μή λειτουργικό πλέν συναγερμό μου.

Μου απάντησε ότι δεν είναι από εκει και ότι είναι από το συνεχόμενο ρεύμα που πέρνει η μπαταρία μου στην πεταλούδα.Σήκωσε λοιπον τον παπά έκανε καθαρισμό πεταλούδας μηδένισε τον εγκέφαλο ο οποίος δεν έβγαζε σφάλματα, και πέρασε ξανά τις βασικές ρυθμίσεις πεταλούδας...ΚΑΙ?

δεν έμπαιναν οι ρυθμίσεις!δεν έμεναν στον εγκέφαλο!Ξεσυνέδεσε την μπαταρία τις ξαναπέρασε και τελικά πάλι τίποτε!

Συμπέρασμα?ΤΟ ρελαντί μου τώρα είναι στις 1000 στροφές!Και όλο αυτό γιατί ο εγκέφαλος δεν μπορεί να κρατήσει τις ρυθμίσεις!Γίνεται αυτό ρε παιδιά?

Αισθητήρας λάμδα καλός

Πεταλούδα κανένα πρόβλημα!

μου είπε να το οδηγήσω λίγο μήπως και στρώσει από μόνο του το ζήτημα και βλέπουμε!

Τi να φταίει ρε παιδιά!?

Ξέρει κανένας να μου δώσει τα φώτα του?

Σημειωτέο μπουζοκαλώδια οκ και φρέσκοαλλαγμένα μαζί με τα μπουζί...

Πεστε μου αν μορείτε γιατί έχω στεανχωρηθεί πάρα πολύ.

ευχαριστώ πολύ και περιμένω απάντησή σας..

Κυριοι απλα να ενημερώσω οτι μετα απο 2 ώρες βγαλμένη μπαταρία η μηχανή μου ηρέμησε και πήρε ο εγκέφαλος τις ρυθμίσεις...

φιλικά

Χρήστος

Edited by Itseto
Link to comment
Share on other sites

Παίδες νικήσαμε :huh:<_<:lol::lol::D

Στο προηγούμενο πόστ που έλεγα για βαλβίδες EGR κλπ έλεγα μ@λ@κieς tongue.gif

Λερωμένος αισθητήρας υποπίεσης ήταν

ή για να το περιγράψω ποιο καλά, ο μάστορας έβγαλε ένα κομμάτι κάρβουνο

το οποίο μετά τα καθάρισμα έγινε αισθητήρας,

απορώ πως δούλευε ως τώρα :blink: (ε, βασικά δεν δούλευε tongue.gif )

Βέβαια για να βγει ο αισθητήρας χρειάστηκε να βγει όλη η πολλαπλή εισαγωγής

η οποία είχε μέσα νυχτερίδες κι αράχνες tongue.gif και της κάναμε και αυτής ένα μπανάκι.

(μου φαίνεται θα καταργήσω την επιστροφή των αναθυμιάσεων του κάρτερ,

όλη τη ζημιά αυτό την έκανε)

Μετά το μάζεμα έγινε ένας γενικός έλεγχος

σε ανάφλεξη, αισθητήρες, χρονισμό εκκεντροφόρων και ντιστριπιτέρ.

Βρέθηκε το ντιστριπιτέρ να είναι λάθος χρονισμένο με αποτέλεσμα να έχω μειωμένο αβάνς

(και κατά συνέπεια λιγότερα άλογα και μεγαλύτερη κατανάλωση)

και επίσης βρέθηκε και ο λ μισοχαλασμένος (όποτε θέλει δουλεύει)

Πάλι καλά που έβγαλε σχεδόν 99 άλογα στο δυναμόμετρο με όλα αυτά τα προβλήματα.

Συνολικό κουστούμι 70¤, στο οποίο περιλαμβάνετε και επισκευή της μίζας

που μου έκανε ένα περίεργο θόρυβο χθες (χαλασμένο ένα χάλκινο δαχτυλίδι)

Τέλος μπορώ να πω πως επιτέλους βρήκα ένα μάστορα της προκοπής για VAG,

ο οποίος να ξέρει πιο πολλά από μένα για το αμάξι μου :D

Επειδή και εμένα αντιμετωπίζει παρόμοια προβλήματα με το δικό σου, μήπως είναι εύκολο να μου πεις σε ποιόν μάστορα το πήγες...

Link to comment
Share on other sites

Ο Vrachos επειδή άλλαξε αμάξι δεν μπαίνει ποιά στο φόρουμ, κοιτάει μόνο τις συναντήσεις.

Είσαι τυχερός όμως γιατί ξέχασε να βγάλει αυτό το θέμα από αυτά που παρακολουθεί και του ήρθε mail.

Ελπίζω να μένεις Λάρισα γιατί εκεί είναι το συνεργείο που αναφέρει και είναι του Μίλτου Γιαννάκου

Τώρα γιατί μιλάω για μένα σε τρίτο πρόσωπο ούτε εγώ δεν ξέρω :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

λοιπον τι να πω....συνεχεια τα ιδια και τα ιδια!!!!!!

προβλημα παλι με το ρελαντι!τα γνωστα σβηνει,ανεβοκατεβαζει στροβες.....

προχθες δεν επερνε μπροστα....με τα πολλα πηρε και μετα μου εκανε κατι κορυφαιο..............!!!

δουλευε 1600 στροφες!

το παω στον μηχανικο το βαζουμε στον εγκεφαλο μου βγαζει πεταλουδα.

την καθαριζουμε κανουμε και μια βασικη ρυθμιση.

οι στροφε εκει 1600..............

τι γινετε ρε παιδια???????

η πετελουδα κουβαλαει 45000 χλμ.........

Link to comment
Share on other sites

λοιπον τι να πω....συνεχεια τα ιδια και τα ιδια!!!!!!

........................................

τι γινετε ρε παιδια???????

Έλα Λάρισα :lol:

Ναι ακόμα μου έρχονται mail όταν απαντάει κάποιος εδώ

Edited by Vrachos
Link to comment
Share on other sites

μου το χει κανει πολλες φορες αλλα εμενα μεχρι 2000 και κατι λιγο οχι τοσο πολυ που λες. μην πατας γκαζι αφηνεις συμπλεκτη κ φευγεις κανονικα.. tongue.gif

κ εγω τρελη πικρα με ολο αυτο παντως για πολυ καιρο και ποσα αλλα μου εκανε, εσβηνε εν κινησει, σε στροφες, δεν επαιρνε μπροστα με τπτ, το στροφομετρο τρελαινοταν συνεχεια, ακομα κ το γκαζι πολλες φορες νεκρωνε κ το παταγα κ δεν υπηρχε καμια αντιδραση ενω πχ ημουν στην εθνικη με 100! απιστευτα πραγματα. πεταλουδα αλλαξα, ρυθμισεις ξανα κ ξανα, τρομπες πολλαπλασιαστες φιλτρα ουτε κ εγω δεν ξερω τι εχει αλλαχτει στο αμαξι κ με εχει εγκαταλειψει το προβλημα εδω κ αρκετο καιρο.. (εχουν ερθει αλλα ταυτοχρονα πιο δυνατα οποτε μια χαρα εισαι.. :) )

αλλαξε μαστορα γιατι κ εγω τοσο καιρο με τον αλλον καθε λιγο το ιδιο ηταν κ χειροτερα, εγω αυτο εκανα κ λυθηκε. τουλαχιστον αυτο το προβλημα..

Edited by Spiros23
Link to comment
Share on other sites

το σηριαλ συνεχιζετε....

τελικα δεχθηκε την βασικη ρυθμιση ο εγκεφαλος αφου πρωτα αλλαξαμε μια βαλβιδα που ειχε χαλασει κ δεν διαβαζε ο εγκεφαλος την σωστη θερμοκρασια του αυτοκινητου....

το θεμα ειναι οτι τωρα δουλευει καπως καλυτερα στις 1100 με 1200 στροφες....

ακομα ομως οι 900 ειναι μακρια....

Link to comment
Share on other sites

το σηριαλ συνεχιζετε....

τελικα δεχθηκε την βασικη ρυθμιση ο εγκεφαλος αφου πρωτα αλλαξαμε μια βαλβιδα που ειχε χαλασει κ δεν διαβαζε ο εγκεφαλος την σωστη θερμοκρασια του αυτοκινητου....

το θεμα ειναι οτι τωρα δουλευει καπως καλυτερα στις 1100 με 1200 στροφες....

ακομα ομως οι 900 ειναι μακρια....

την προτελευταια φορα που πηγα για το προβλημα αυτο ειχε συμβει το ιδιο και μου ειπε ο μαστορας οτι θα επανελθει μονο του στις 900 και οντως ετσι εγινε.

αλλο που μετα απο κανα μηνα αρχισε παλι τα ιδια σιγα σιγα και ιδιαιτερα μετα απο λιγο παραπανω σκισιμο τρελαινοταν.

απλα μην το πιεζεις πολυ το αμαξι τις επομενες μερες για να δεις

Edited by Spiros23
Link to comment
Share on other sites

την προτελευταια φορα που πηγα για το προβλημα αυτο ειχε συμβει το ιδιο και μου ειπε ο μαστορας οτι θα επανελθει μονο του στις 900 και οντως ετσι εγινε.

αλλο που μετα απο κανα μηνα αρχισε παλι τα ιδια σιγα σιγα και ιδιαιτερα μετα απο λιγο παραπανω σκισιμο τρελαινοταν.

απλα μην το πιεζεις πολυ το αμαξι τις επομενες μερες για να δεις

ναι ετσι γινετε συνηθως αλλα ακομα τιποτα...

με κουρασε,δυστυχως το πωλητηριο ειναι κοντα......

Link to comment
Share on other sites

ναι ετσι γινετε συνηθως αλλα ακομα τιποτα...

με κουρασε,δυστυχως το πωλητηριο ειναι κοντα......

πωλητήριο η μοτεράκι?????????

Link to comment
Share on other sites

λοιπον τα προβληματα συνεχιζονται...

χθες μου εκανε διακοπες το πηγα στηον μηχανικο δεν βγαζει απολυτως κανενα προβλημα!

το παιρνω το κανω βολτα και ξαφνικα απο εκει που δουλευε 1200 στροφες αρχισε να δουλευει ξανα 2500.....

τοτο ξαναπαω το βαζουμε στον εγκεγαλο τιποτα βλαβη.

του κανουμε βασικη ρυθμιση κ τωρα δουλευει παλι 1200....

απλα τα πραγματα θελω να μου πειτε εναν μηχανικο να παω για να μου πει τι ειναι......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.