pcrous Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 ΕΧΩ ΤΟ POLO 9N3 2005 1.4 16V ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ, ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΡΕΤΑΡΕΙ(ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ Ο ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ 1) ΚΑΙ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕ ΤΟ CHECK. ΣΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΔΕΙΞΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ 1 ΚΑΙ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΚΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ. ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΞΑΝΑ Ο ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΖΙ 4 ΜΠΟΥΖΙ ΑΛΛΑ ΜΑΝΤΕΨΤΕ...ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΣΒΗΣΤΕΙ Η ΒΛΑΒΗ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΤΕΝΕΣ ΨΑΞΙΜΟ ΣΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΙΔΑΜΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΧΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝΑΦΛΕΞΕΙΣ ΣΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΣΤΟ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ??? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 Προφανώς για να τα αλλάξανε όλα τα παραπάνω έλεγξαν και τα μπουζοκαλώδια, αλλά μήπως όχι? Τσέκαρέ τα είναι πολύ πιθανό να φταίνε αυτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcrous Posted April 12, 2011 Author Report Share Posted April 12, 2011 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΑ. ΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΠΟΥΖΙ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 (edited) Γράφε με μικρά. άμεσου ψεκασμού είναι κι αυτό το μοτέρ ; Μήπως το διακοπές ανάφλεξης είναι το ίδιο με τις διακοπές καύσης που έχουμε κι εμείς στα tsi λόγω επικαθήσεων στις βαλβίδες ; Λες να έχει σχέση με αυτό που συζητάμε εδώ ; Edited April 12, 2011 by subwrc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcrous Posted April 12, 2011 Author Report Share Posted April 12, 2011 Το αμάξι δεν είναι FSI.2 μηχανικοί που το έχουν ψάξει το αμάξι λένε ότι το πρόβλημα είναι μάλλον ηλεκτρικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 Να ελεγξετε την καλωδιωση των πολλαπλασιαστων.Λογικα ειναι ηλεκτρικο το προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcrous Posted April 14, 2011 Author Report Share Posted April 14, 2011 Ευχαριστώ...Μήπως έχει κανείς ιδέα κάποιο καλό συνεργείο για να ψάξει το συγκεκριμένο πρόβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispis Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Ευχαριστώ...Μήπως έχει κανείς ιδέα κάποιο καλό συνεργείο για να ψάξει το συγκεκριμένο πρόβλημα? Τελικά κατάφερες τίποτε; Φαίνεται να έχω το ίδιο πρόβλημα (Polo 9N 2004, 1.4 75PS). Τα συμπτώματά μου σε συντομία: - Βάζοντας μπρος αναβοσβήνει το τσεκ και σε λίγο σταθεροποιείται αναμμένο. - Το αυτοκίνητο πάει κανονικά μέσα στην πόλη. Σταμάτα-ξεκίνα, φρένα, όπισθεν, κλπ. - Μετά από μισή ώρα περίπου, στα ξαφνικά, αρχίζει να τραντάζεται και χάνει ισχύ. Έχει χάσει 1 ή 2 κυλίνδρους και το τσεκ αναβοσβήνει πάλι. - Μετά από κανένα μισάωρο ταραχής, πάλι ξαφνικά, επανέρχεται ένας κύλινδρος, οι κραδασμοί μειώνονται, η ισχύς ανεβαίνει. - Μετά επιστρέφει στα προηγούμενα χάλια. - Μετά όλοι οι κύλινδροι επανέρχονται. Οι κραδασμοί σταματούν, όλα καλά. - Μετά το παρκάρω και γράφω στο φόρουμ... Το αμάξι έχει 76.000 Km, έχουν αλλαχτεί και οι 4 πολλαπλασιαστές και τα μπουζί (στο σέρβις των 70 χιλιάδων). Βενζίνη Shell απλή ή VPower. Ηλεκτρικό πρόβλημα ή μπεκ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε βοήθεια. -Χ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Οπωσδηποτε να μπει σε διαγνωστικο γιατι οταν το τσεκ αναβοσβηνει πρεπει να μην κινειται το αμαξι. Θα πρεπει να μετρηθουν ή και να καθαριστουν τα μπεκ και επισης να μετρησετε συμπιεση μην τυχον ειναι μεγαλυτερο το προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispis Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 (edited) Το πρόβλημα που σας ανέφερα δυο μηνύματα πιο πάνω, λύθηκε. Ελέγχθηκαν πολλαπλασιαστές, μπουζί, εγχυτήρες και πεταλούδα. Τίποτε. Αλλάχτηκε δοκιμαστικά ο εγκέφαλος. Πάλι τίποτε. Εξακολουθούσε να ανάβει το τσεκ και στο διαγνωστικό έδινε σφάλματα στους κυλίνδρους 1 και 3. Αλλάχτηκαν τα λαστιχάκια της πολλαπλής εισαγωγής. Έκτοτε δουλεύει μια χαρά! Edited June 7, 2011 by konstantinos passat Διαφημιση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 Οποτε κομπλε Χρηστο!! το πιθανοτερο λοιπον ειναι οτι εμπαινε προφανως αερας απο τα χαλασμενα λαστιχακια με αποτελεσμα να δημιουργει τα μπερδεματα και τα σφαλματα αυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispis Posted August 3, 2012 Report Share Posted August 3, 2012 Οποτε κομπλε Χρηστο!! το πιθανοτερο λοιπον ειναι οτι εμπαινε προφανως αερας απο τα χαλασμενα λαστιχακια με αποτελεσμα να δημιουργει τα μπερδεματα και τα σφαλματα αυτα. Ενημερώνω το φόρουμ για την τελευταία εξέλιξη στο πρόβλημα που είχα αναφέρει (το οποίο επανήλθε λίγο μετά που σας είχα πει ότι λύθηκε και έκτοτε έψαχνα να βρω τι έχει). Μετά από υποδείξεις φίλων με εμπειρία σε αγώνες αυτοκινήτων, μετατροπές κλπ, έφτασα σε έναν μηχανικό του συναφιού τους. Βρήκε τι έχει και, όταν αποφάσισα να το φτιάξω και να μην το πουλήσω, του ανέθεσα την επισκευή. Το πρόβλημα ήταν στις βαλβίδες, οι οποίες από (φυσιολογική μου είπε) φθορά σε συνδυασμό με μια (κατά τη γνώμη του) σχεδιαστική ατέλεια, σταμάτησαν να πατούν καλά στις εδράσεις τους στο κεφαλάρι. Ανοίχτηκε το κεφαλάρι, έγινε ρεκτιφιέ στις εδράσεις, αλλάχτηκαν οι 16 βαλβίδες και, 650 ευρώ αργότερα, το πρόβλημα δείχνει να μην υφίσταται πλέον. Τα ρεταρίσματα σταμάτησαν, η κατανάλωση έπεσε και γενικά το πολάκι θυμίζει πλέον τον παλιό καλό του εαυτό. Καλό καλοκαίρι σε όλους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickflox Posted August 6, 2016 Report Share Posted August 6, 2016 Γεια σας και απο μένα παιδιά! Εχω ένα golf 6 tsi 122 το οποίο μετα τις 3-3,5 χιλιάδες στροφές εχει ένα μικρό ρεταρισμα και αναβοσβήνει το τσεκ! Πήγα αντιπροσωπεία και μου είπαν οτι δεν ειναι μπουζί ουτε πολλαπλασιαστής ουτε απώλεια συμπίεσης!!!και θα πρέπει να ανοιχτεί το καπάκι κλπ! Τι μπορεί να παίζει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...