Jump to content
pcrous

Ρεταρισμα Κινητηρα Και Αναβοσβηνει Το Check

Recommended Posts

ΕΧΩ ΤΟ POLO 9N3 2005 1.4 16V

ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ, ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΡΕΤΑΡΕΙ(ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ Ο ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ 1) ΚΑΙ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕ ΤΟ CHECK.

ΣΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΔΕΙΞΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ 1 ΚΑΙ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΚΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ.

ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΞΑΝΑ Ο ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΖΙ 4 ΜΠΟΥΖΙ ΑΛΛΑ ΜΑΝΤΕΨΤΕ...ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΣΒΗΣΤΕΙ Η ΒΛΑΒΗ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΤΕΝΕΣ ΨΑΞΙΜΟ ΣΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΙΔΑΜΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΧΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝΑΦΛΕΞΕΙΣ ΣΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΣΤΟ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ.

ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ???

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ...

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς για να τα αλλάξανε όλα τα παραπάνω έλεγξαν και τα μπουζοκαλώδια, αλλά μήπως όχι? Τσέκαρέ τα είναι πολύ πιθανό να φταίνε αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Γράφε με μικρά.

άμεσου ψεκασμού είναι κι αυτό το μοτέρ ; Μήπως το διακοπές ανάφλεξης είναι το ίδιο με τις διακοπές καύσης που έχουμε κι εμείς στα tsi λόγω επικαθήσεων στις βαλβίδες ;

Λες να έχει σχέση με αυτό που συζητάμε εδώ ;

Edited by subwrc
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ...Μήπως έχει κανείς ιδέα κάποιο καλό συνεργείο για να ψάξει το συγκεκριμένο πρόβλημα?

Τελικά κατάφερες τίποτε; Φαίνεται να έχω το ίδιο πρόβλημα (Polo 9N 2004, 1.4 75PS). Τα συμπτώματά μου σε συντομία:

- Βάζοντας μπρος αναβοσβήνει το τσεκ και σε λίγο σταθεροποιείται αναμμένο.

- Το αυτοκίνητο πάει κανονικά μέσα στην πόλη. Σταμάτα-ξεκίνα, φρένα, όπισθεν, κλπ.

- Μετά από μισή ώρα περίπου, στα ξαφνικά, αρχίζει να τραντάζεται και χάνει ισχύ. Έχει χάσει 1 ή 2 κυλίνδρους και το τσεκ αναβοσβήνει πάλι.

- Μετά από κανένα μισάωρο ταραχής, πάλι ξαφνικά, επανέρχεται ένας κύλινδρος, οι κραδασμοί μειώνονται, η ισχύς ανεβαίνει.

- Μετά επιστρέφει στα προηγούμενα χάλια.

- Μετά όλοι οι κύλινδροι επανέρχονται. Οι κραδασμοί σταματούν, όλα καλά.

- Μετά το παρκάρω και γράφω στο φόρουμ...

Το αμάξι έχει 76.000 Km, έχουν αλλαχτεί και οι 4 πολλαπλασιαστές και τα μπουζί (στο σέρβις των 70 χιλιάδων). Βενζίνη Shell απλή ή VPower.

Ηλεκτρικό πρόβλημα ή μπεκ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Οπωσδηποτε να μπει σε διαγνωστικο γιατι οταν το τσεκ αναβοσβηνει πρεπει να μην κινειται το αμαξι.

Θα πρεπει να μετρηθουν ή και να καθαριστουν τα μπεκ και επισης να μετρησετε συμπιεση μην τυχον ειναι μεγαλυτερο το προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα που σας ανέφερα δυο μηνύματα πιο πάνω, λύθηκε.

Ελέγχθηκαν πολλαπλασιαστές, μπουζί, εγχυτήρες και πεταλούδα. Τίποτε.

Αλλάχτηκε δοκιμαστικά ο εγκέφαλος. Πάλι τίποτε. Εξακολουθούσε να ανάβει το τσεκ και στο διαγνωστικό έδινε σφάλματα στους κυλίνδρους 1 και 3.

Αλλάχτηκαν τα λαστιχάκια της πολλαπλής εισαγωγής. Έκτοτε δουλεύει μια χαρά!

Edited by konstantinos passat
Διαφημιση
Link to comment
Share on other sites

Οποτε κομπλε Χρηστο!!

το πιθανοτερο λοιπον ειναι οτι εμπαινε προφανως αερας απο τα χαλασμενα λαστιχακια με αποτελεσμα να δημιουργει τα μπερδεματα και τα σφαλματα αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Οποτε κομπλε Χρηστο!!

το πιθανοτερο λοιπον ειναι οτι εμπαινε προφανως αερας απο τα χαλασμενα λαστιχακια με αποτελεσμα να δημιουργει τα μπερδεματα και τα σφαλματα αυτα.

Ενημερώνω το φόρουμ για την τελευταία εξέλιξη στο πρόβλημα που είχα αναφέρει (το οποίο επανήλθε λίγο μετά που σας είχα πει ότι λύθηκε και έκτοτε έψαχνα να βρω τι έχει).

Μετά από υποδείξεις φίλων με εμπειρία σε αγώνες αυτοκινήτων, μετατροπές κλπ, έφτασα σε έναν μηχανικό του συναφιού τους. Βρήκε τι έχει και, όταν αποφάσισα να το φτιάξω και να μην το πουλήσω, του ανέθεσα την επισκευή. Το πρόβλημα ήταν στις βαλβίδες, οι οποίες από (φυσιολογική μου είπε) φθορά σε συνδυασμό με μια (κατά τη γνώμη του) σχεδιαστική ατέλεια, σταμάτησαν να πατούν καλά στις εδράσεις τους στο κεφαλάρι. Ανοίχτηκε το κεφαλάρι, έγινε ρεκτιφιέ στις εδράσεις, αλλάχτηκαν οι 16 βαλβίδες και, 650 ευρώ αργότερα, το πρόβλημα δείχνει να μην υφίσταται πλέον. Τα ρεταρίσματα σταμάτησαν, η κατανάλωση έπεσε και γενικά το πολάκι θυμίζει πλέον τον παλιό καλό του εαυτό.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και απο μένα παιδιά! Εχω ένα golf 6 tsi 122 το οποίο μετα τις 3-3,5 χιλιάδες στροφές εχει ένα μικρό ρεταρισμα και αναβοσβήνει το τσεκ! Πήγα αντιπροσωπεία και μου είπαν οτι δεν ειναι μπουζί ουτε πολλαπλασιαστής ουτε απώλεια συμπίεσης!!!και θα πρέπει να ανοιχτεί το καπάκι κλπ! Τι μπορεί να παίζει;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.