poen Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 (edited) Καλησπερα... εχω 57000 χιλιομετρα σχεδων και τα 45000 με προγραμμα! μεχρι τωρα δεν ειχα κανενα θεμα με τα λαδια ανα service (15000) ειχε καψει ελαχιστα.. ποτε πανω απο 200ml. σημερα και ενω ειχα πολυ καιρο να τα τσεκαρω πηγα να βαλω υγρο στο παγουρι για τον καθαρισμο του παρμπριζ και λεω δεν τα κοιταω??? (το μοτερ σβηστο και κρυο απο εχθες το απογευμα σε ευθεια παντα) βγαζω και τι να δω???? τερμα κατω!!!!!! ακριβως εκει που ειναι το minimum!!!! γιατι μπορει να ειχα τετοιο ξαφνικο προβλημα???? επισης ειναι πολυ μαυρα τα λαδια. την τελευταια φορα δεν ειχα αγορασει εγω τα λαδια να τους τα παω στο service , υπαρχει περιπτωση να εκαναν καμια πατατα που εχουν κανει σε αρκετους και να μου εβαλαν 40αρια αντι για 5-30? θα βγω να παρω τωρα ενα λιτρο 5-30 castrol. τι γνωμη σας. Edited April 13, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Εγω λεω να πας να παρεις λαδια και φιτρο λαδιου και να τα αλλαξεις και βλεπεις γιατι σιγουρα σου εβαλαν αλλα λαδια και τα καλα τα κρατησαν για παρτι τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Και 10-40 να σου εβαλαν δεν δικαιολογει το καψιμο λαδιου..Ισα ισα που ειναι πιο χοντρα και τα καιει πιο δυσκολα απο οτι τα 5-30!Παιζει να μην σου εβαλαν καθολου λεω εγω ή να συμπληρωσαν λιγο!Επισης θα σου ελεγα να κοιτας τα λαδια πχ οταν ειναι κρυο εντελως να το αναβεις για 2 λεπτα στο ρελαντι να φουσκωσουν και μετα να τα κοιτας γιατι με κρυο δειχνει παντα λιγοτερο απο οτι ειναι!Ετσι εχω παρατηρησει εγω στο δικο μου και με καποιον μηχανικο που το συζηταγα μου ειπε οτι ετσι ειναι το σωστο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 13, 2011 Author Report Share Posted April 13, 2011 (edited) τι να πω ειμαι και στενα απο χρηματα αυτο τον καιρο δεν ειμαι για φουλ αλλαγη λαδιων. λεω να παρω και ενα φιλτρο να τα αλλαξω μονος μου στην τελικη... θα δω. Edited April 13, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Και 10-40 να σου εβαλαν δεν δικαιολογει το καψιμο λαδιου..Ισα ισα που ειναι πιο χοντρα και τα καιει πιο δυσκολα απο οτι τα 5-30!Παιζει να μην σου εβαλαν καθολου λεω εγω ή να συμπληρωσαν λιγο!Επισης θα σου ελεγα να κοιτας τα λαδια πχ οταν ειναι κρυο εντελως να το αναβεις για 2 λεπτα στο ρελαντι να φουσκωσουν και μετα να τα κοιτας γιατι με κρυο δειχνει παντα λιγοτερο απο οτι ειναι!Ετσι εχω παρατηρησει εγω στο δικο μου και με καποιον μηχανικο που το συζηταγα μου ειπε οτι ετσι ειναι το σωστο... φιλε μου πως μπορει να ειναι σωστο αυτο αφου τα λαδια ανεβαινουν στη μηχανη.. εγω αν το βαλω ρελαντι για λιγο που το εκανα για δοκιμη μου εβγαλε μισο λιτρο κατω... θελει παντα παγωμενο κατα τη γνωμη μου.. ας πει καποιος που ξερει καλυτερα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Δοκιμασε αν σου ειναι ευκολο να δεις τα λαδια οπως σου ειπα... φιλε μου πως μπορει να ειναι σωστο αυτο αφου τα λαδια ανεβαινουν στη μηχανη.. εγω αν το βαλω ρελαντι για λιγο που το εκανα για δοκιμη μου εβγαλε μισο λιτρο κατω... θελει παντα παγωμενο κατα τη γνωμη μου.. ας πει καποιος που ξερει καλυτερα.. Τι να σου πω...Οι αποψεις για αυτο ειναι διαφορετικες!Εγω παντως ετσι τα κοιταω χρονια τωρα!Ποιο ειναι το σωστο ή οχι 100% δεν το ξερω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Αν και θεωρω λαθος τον τροπο που κοιταξες τα λαδια.. Δηλαδη η δικια μ αποψει ειναι 5 λεπτα βολτουλα σβησιμο και μετα απο 5 λεπτα κοιτα τα. Στην αντιπροσωπεια κατα 90% σ εβαλαν 5-40 διοτι πλεον τα 5-30 τα θεωρουν πολυ ακριβα και τα σταματησαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Dynamite, σωστά έλεγξες τα λάδια. Ο τρόπος μέτρησης είναι με τον κινητήρα κρύο. Μην σου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση που έπεσε η στάθμη, ειδικά αν έχεις αρκετά χιλιόμετρα ήπιας οδήγησης από τότε που τα άλλαξες. Όλοι οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού έχουν μια μικρή κατανάλωση λαδιού. Άλλος καίει 1 λίτρο στα 10.000χλμ, αλλος συμπληρώνει 1 λίτρο στα 2000χλμ. Εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης και την κατάσταση του μοτέρ. Θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να σε εξαπάτησαν στην αντιπροσωπεία, τέτοια πράγματα πολύ δύσκολα γίνονται και σίγουρα όχι την σήμερον ημέρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Το βιβλίο κατασκευαστή αναφέρει ότι ελέγχουμε τα λάδια με ζεστό κινητήρα, μετά από αναμονή 5-10 λεπτών από το σβήσιμο. Με παγωμένο κινητήρα λογικό είναι να δείχνει λιγότερο, γιατί ναι μεν έχουν "στραγγίξει" όλα, αλλά όταν ζεσταίνονται "φουσκώνουν"- πυκνώνουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfOnMe Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Το βιβλίο κατασκευαστή αναφέρει ότι ελέγχουμε τα λάδια με ζεστό κινητήρα, μετά από αναμονή 5-10 λεπτών από το σβήσιμο. Με παγωμένο κινητήρα λογικό είναι να δείχνει λιγότερο, γιατί ναι μεν έχουν "στραγγίξει" όλα, αλλά όταν ζεσταίνονται "φουσκώνουν"- πυκνώνουν. +10000..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Το πιο απλό λάθος που κάνουν στην αντιπροσωπεία είναι να βάζουν λιγότερα λάδια από την αρχή!!! Τους έχω δει από κοντά αφού δούλεψα σε αντιπροσωπείες, να βάζουν λιγότερα λάδια από το maximum και να ξεχνάνε να πουν στον πελάτη (όπως οφείλουν) να τα ξαναελέγξει μετά στο σπίτι όταν κρυώσει ο κινητήρας για 5-10 λεπτά όπως πολύ σωστά γράφει ο φίλος μας ο PiNiOn!!! Πάντα μετά από αλλαγή λαδιών ελέγχουμε την στάθμη μόνοι μας και συμπληρώνουμε εάν χρειαστεί γιατί μπορεί είτε ηθελημένα είτε από λάθος να μην έχουν βάλει τη σωστή στάθμη... στα συνεργεία! Και βέβαια παίζει ρόλο ο τρόπος οδήγησης όπως λέει ο salex Τα 5W40 που μπορεί να σου είχαν βάλει (αν και αμφιβάλω γιατί κοστίζουν το ίδιο με τα 5W30) δεν καίγονται πιο γρήγορα αφού έχουν φτιαχτεί για υψηλότερες θερμοκρασίες όπως λέει και το νούμερο τους!!! Απλά δεν κάνουν λόγω SAE για τους κινητήρες μας! Τα 5W40 φτιάχτηκαν αρχικά για κάποιους κινητήρες Volvo και μετά χρησιμοποιούνται και σε κάποιους κινητήρες BMW... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Το βιβλίο κατασκευαστή αναφέρει ότι ελέγχουμε τα λάδια με ζεστό κινητήρα, μετά από αναμονή 5-10 λεπτών από το σβήσιμο. Με παγωμένο κινητήρα λογικό είναι να δείχνει λιγότερο, γιατί ναι μεν έχουν "στραγγίξει" όλα, αλλά όταν ζεσταίνονται "φουσκώνουν"- πυκνώνουν. ναι αλλα το ενα λιτρο με το φουσκωμα να γινει δυο,ουτε ο ιησους απ'τη ναζαρετ δεν θα το καταφερνε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis_vwgolf Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 Εγω ενα ξέρω να πω μάθε να μην εμπιστευεσαι κανένα. Κατι έκαναν δεν μπορεί. Μήπως μόνο συμπλήρωσαν και δεν τα άλλαξαν. Σε πια αντιπροσωπία αν επιτρέπετε ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 13, 2011 Author Report Share Posted April 13, 2011 (edited) στο Φιλοσιδη αν και δεν πιστευω να εκαναν τετοια μαλακια. γενικα ειναι πολυ ενταξει και παντα ειμαι μπροστα στα σερβις. εκτως απο το προηγουμενο που δεν μπορουσα λογο δουλειας που προεκυψε ενω περιμενα και επρεπε να φυγω. πηρε 600ml εβαλα λιγο μπρος να δουλεψει το μοτερ και το εσβησα. (πριν καμια ωρα ολα αυτα) θα παω τωρα να ξαναδω που ειναι και λογικα θα παρει και αλλο. αφου με το μοτερ "ζεστο" εσβησα και τα τσεκαρα μετα απο 10 ηταν κατω απο τη μεση. τωρα θα παω να δω με κρυο μοτερ που ειναι οπως το κοιταω παντα. Μου το ματιασαν κατι γαλο-ιαπωνες που μου ελεγν κουκλα το golf αλλα μαζι με βενζινη βαζεις και λαδι ε;;! και τους ελεγα οχι και δεν με πιστευαν. Μπορει να ειναι κατι αλλο;;;; καποιο ραγισμα στη τουρμπινα και να τα καιει απο εκει;;;; η ελατηρια κλπ;;;; 0_ο Edited April 13, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 καποιο ραγισμα στη τουρμπινα και να τα καιει απο εκει;;;; η ελατηρια κλπ;;;; 0_ο Βρε μην φέρνεις την καταστροφή! Join the direct injection club. Με τον καιρό θα το συνηθίσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 να πω κατι να φτιαξω το κεφι?οσο gινεται...ρε πανο ενημερωσε μας.... ολα τα προβληματα στα αμαξια ξαφνικα τα βλεπουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 φιλε μου πως μπορει να ειναι σωστο αυτο αφου τα λαδια ανεβαινουν στη μηχανη.. εγω αν το βαλω ρελαντι για λιγο που το εκανα για δοκιμη μου εβγαλε μισο λιτρο κατω... θελει παντα παγωμενο κατα τη γνωμη μου.. ας πει καποιος που ξερει καλυτερα.. Ναι αλλα το ενχειριδιο αναφέρει ποσοτητα λαδιου με φιλτρο 3,6 λιτρα.Από την στιγμή που το φίλτρο είναι πάνω δεν πρέπει να δουλέψει ωστε να ανέβουν τα λάδια στο φίλτρο και μετά να τα μετρήσουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 Πάνο μην εμπιστευεσαι καμια αντιπροσωπεία. Και ο θείος μου είχε Πολλά παράπονα απο το τελευταίο του σέρβις, στο GT του. Δυστυχώς... Δοκίμασε να κανεις αλλαγή λαδιων και να τα μετράς πολυ προσεκτικά απο εκει και μετα. Επίσης, δοκίμασε να σηκώσεις το αμάξι για δεις για καμια διαρροή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 14, 2011 Author Report Share Posted April 14, 2011 σημερα εγραψα αρκετα χιλιομετρα.. με πολυ κεντρο και trafic και πατηματα Αττικη οδο. ας κρυωσει τωρα και θα δουμε τι θα παιξει τωρα. συνολικα πηρε 700ml σκαρτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 Όσον αφορά τη συγκεκριμμένη αντ/πεία, όταν έκανα σέρβις τέλη Φλεβάρη, αφού έβαλαν 3.6 λίτρα (κουβαλούσα τόσα ακριβώς, τυχαία όμως) το παιδί τσέκαρε τη στάθμη ΑΦΟΥ έβαλε μπρος για λίγο το μοτέρ. Μου συμπλήρωσε κι άλλο λάδι δικό του (παρά τις ενστάσεις μου) ώστε να δείχνει φουλ. Αφού την επόμενη μέρα μέτρησα με κρύο μοτέρ τη στάθμη (και φυσικά βγήκε 3-4mm πάνω απτο max) πήγα κατευθείαν εκεί και μετά από πολλή μουρμούρα (και απαντήσεις του στυλ "δεν ξέρω τη δουλειά μου;", "έτσι μετριέται η στάθμη, βάζεις μπρος και μετράς 1 λεπτό μετά το σβήσιμο") μου αφαίρεσαν το έξτρα. Δες το βιβλιαράκι σου, στο κεφάλαιο 3.2 νομίζω σελ. 64, γράφει ότι αν είναι ζεστό το μοτέρ, μετράς 10-15 λεπτά αφού το σβήσεις. ΜΕ ΚΡΥΟ ΜΟΤΕΡ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΗ ΣΤΑΘΜΗ. (Όταν μίλησα με τον ίδιο το Φιλοσίδη μου είπε ότι οι οδηγίες τους είναι κατευθείαν από τα Γερμανικά manual και τα Ελληνικά ίσως είναι λάθος μεταφρασμένα, βγάλε άκρη). ΜΑΝΤΕΨΤΕ όταν τους είπα ότι διάβασα στο φόρουμ πώς μετριέται το λάδι, πώς αντέδρασαν!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 14, 2011 Report Share Posted April 14, 2011 (edited) Όσον αφορά τη συγκεκριμμένη αντ/πεία, όταν έκανα σέρβις τέλη Φλεβάρη, αφού έβαλαν 3.6 λίτρα (κουβαλούσα τόσα ακριβώς, τυχαία όμως) το παιδί τσέκαρε τη στάθμη ΑΦΟΥ έβαλε μπρος για λίγο το μοτέρ. Μου συμπλήρωσε κι άλλο λάδι δικό του (παρά τις ενστάσεις μου) ώστε να δείχνει φουλ. Αφού την επόμενη μέρα μέτρησα με κρύο μοτέρ τη στάθμη (και φυσικά βγήκε 3-4mm πάνω απτο max) πήγα κατευθείαν εκεί και μετά από πολλή μουρμούρα (και απαντήσεις του στυλ "δεν ξέρω τη δουλειά μου;", "έτσι μετριέται η στάθμη, βάζεις μπρος και μετράς 1 λεπτό μετά το σβήσιμο") μου αφαίρεσαν το έξτρα. Δες το βιβλιαράκι σου, στο κεφάλαιο 3.2 νομίζω σελ. 64, γράφει ότι αν είναι ζεστό το μοτέρ, μετράς 10-15 λεπτά αφού το σβήσεις. ΜΕ ΚΡΥΟ ΜΟΤΕΡ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΗ ΣΤΑΘΜΗ. (Όταν μίλησα με τον ίδιο το Φιλοσίδη μου είπε ότι οι οδηγίες τους είναι κατευθείαν από τα Γερμανικά manual και τα Ελληνικά ίσως είναι λάθος μεταφρασμένα, βγάλε άκρη). ΜΑΝΤΕΨΤΕ όταν τους είπα ότι διάβασα στο φόρουμ πώς μετριέται το λάδι, πώς αντέδρασαν!!!! Τα tsi παίρνουν ακριβώς 3,6 λίτρα λαδιού. Το site της Castrol λέει ακριβώς πόσα λίτρα λάδι πέρνει το κάθε μοντέλο οποιασδήποτε μάρκας : http://www.castrol.com/castrol/iframe.do?categoryId=9024084&contentId=7044829 Edited April 14, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted April 15, 2011 Report Share Posted April 15, 2011 Τα tsi παίρνουν ακριβώς 3,6 λίτρα λαδιού. Εγώ το ξέρω, είχα αγοράσει 3 λίτρα και ήξερα ότι είχα σχεδόν ένα λίτρο σε μπουκαλάκι που έχω πάντα στο πορτμπαγκάζ. Τελικά ήταν περίπου 600ml. Περίμενα να συμπληρώσει ελάχιστο λάδι αλλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted April 15, 2011 Report Share Posted April 15, 2011 Στις 56000 χλμ που έχω, έχω αλλάξει 7 φορές λάδια (κάθε 7500) μιά φορά άφησα να βάλουν τα castrol και πρώτη φορά συμπλήρωσα 300ml σε 6000χλμ που τα οποία από τις 3500χλμ είναι κατάμαυρα ενώ με τα mobil δεν συνέβει ποτέ τίποτα από τα δύο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 15, 2011 Report Share Posted April 15, 2011 Στις 56000 χλμ που έχω, έχω αλλάξει 7 φορές λάδια (κάθε 7500) μιά φορά άφησα να βάλουν τα castrol και πρώτη φορά συμπλήρωσα 300ml σε 6000χλμ που τα οποία από τις 3500χλμ είναι κατάμαυρα ενώ με τα mobil δεν συνέβει ποτέ τίποτα από τα δύο... πάντα όταν αλλάζεις μάρκα λαδιών την πρώτη φορά παρατηρήτε μικρή καύση στη δεύτερη αλλαγή είσαι οκ . το λέω εμπειρικά πάντα γινόταν αυτό σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα όταν άλλαζα μάρκα λαδιού.Εγώ castrol βάζω και δεν μου καίει σταγόνα και στα 15.000km που τα αλλάζω είναι μια χαρά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted April 15, 2011 Report Share Posted April 15, 2011 Στις 56000 χλμ που έχω, έχω αλλάξει 7 φορές λάδια (κάθε 7500) μιά φορά άφησα να βάλουν τα castrol και πρώτη φορά συμπλήρωσα 300ml σε 6000χλμ που τα οποία από τις 3500χλμ είναι κατάμαυρα ενώ με τα mobil δεν συνέβει ποτέ τίποτα από τα δύο... Όταν το λάδι δεν μαυρίζει σημαίνει οτι δεν κάνει σωστά τη δουλειά του: καθαρισμός-μόνωση-προστασία εκτός της λίπανσης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...