Jump to content
aris298

Μοτέρ Σε Golf Mk3

Recommended Posts

Γεια σε όλους! Έχω ενα golf mk3 το οποιο αγοραστηκε πριν ενα χρονο περιπου. Ηταν 1,4 CL και εχει γινει μετατροπη σε 2.0 16v ABF. Ολα πηγαιναν καλα και ειχα παθει πλακα με τις επιδοσεις του (μεχρι τοτε οδηγουσα polo 6n2 1,4 75PS και πηγα στα διπλασια)! πριν 4 μηνεσ ομωσ χτυπησε μπιελα! αλλαγη τα μεταλα μπιελων και ξανα στο δρομο! ολα καλα! πριν κανα 2 βδομαδες ομως το μοτερ τα παιξε! Η κουδουνιστρα που ειχα μικρος πρεπει να εκανε λιγοτερα χτυπηματα! Παω για μοτερ λοιπον οποτε ηλπιζα μηπως υπαρχει καποιος με καμια προταση!

Link to comment
Share on other sites

Κριμα το μοτερ.. Το ABF ειναι απο τα καλυτερα π εχω γνωρισει στο γκρουπ.

Αν βρεις ABF αλλα σε καλη κατασταση εγω σ λεω ξαναπαρε. Πιστευω πως εχει δυνατοτερα μεταλλα απο το 20βτ.

Οχι οτι ξερω λεπτομερειες απλα ξερω abf κοντα στα 400 πονυ μαμα μοτερ. 20βτ στα 400 με μαμα μοτερ δεν ξερω.

Προταση μ ειναι ξανα abf αλλα οχι τοσο κακομεταχειρο μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Το 18αρι το 20βαλβιδο είναι μέσα στο μυαλό μου σαν ιδέα! Ο δισταγμός μου όμως είναι ότι τα περισσότερα του group VAG φοράνε το ίδιο μοτέρ! Ναι μεν βρίσκεις ευκολότερα πράγματα με λιγότερα σχετικά χρήματα αλλά από την άλλη δε έχεις κάνει κάτι διαφορετικό! Η βελτίωση ενός αυτοκινήτου είναι να κάνεις κάτι διαφορετικό κι εξίσου καλό, κατά την άποψη μου πάντα! Όσο για το VR6 το έχω βγάλει εντελώς από το μυαλό μου παρόλο που σε μια πρόσφατη έρευνα που έκανα, κυκλοφορούν αρκετά τέτοια μοτέρ και παραδόξως σε τιμές 600-1100 ευρώ! Είναι πολλά τα 2800cc και 2900cc με τη βενζίνη στο 1.80!!!!! Άσε που μετά το αμάξι 8α γίνει πολύ βαρυμούτσουνο και δεν θα στρίβει όπως θα έπρεπε! Πάντως κι εγώ τον ABF σκεφτόμουν! Ακούραστο όσο το είχα ζήσει! Έχει την ίδια ιπποδύναμη με το 20v αλλά είναι ατμοσφαιρικό και μεγαλύτερα περιθώρια βελτίωσης πιστεύω λόγω κυβικών! Άσε που ίδιο μοτέρ σημαίνει ότι γλυτώνεις και εγκέφαλο και πλεξούδα! Επίσης επειδή το 20v το ζητάνε πολλοί ( πιο γνωστό και τους παίρνει να το δηλώσουν) ο κάθε ένας ζητάει ότι γουστάρει!!! diMake λες να μην είναι τόσο κακομεταχειρισμένο! Πώς το ξέρεις όμως αυτο? Μπορείς να είσαι σίγουρος? Όταν παίρνεις μοτέρ είναι σχεδόν σα να παίρνεις γουρούνι σε σακί!!!

Link to comment
Share on other sites

Βασικα γουρουνι στο σακι περνεις :thumbsup:

Απο οσο εχω ακουσει(δεν εχω δει) υπαρχουν κανα 2-3 βαγκαδες μαστορες που εχουν μεταχειρα ABF τσεκαρισμενα οτι αντεχουν ακομα.

Link to comment
Share on other sites

Μακράν απο το πιό αξιόπιστα μοτέρ του γκρούπ!!!

Δυνατό,ζωηρό,αθάνατο,αλλά λίγο πεινασμένο(..σε βενζίνη)

Link to comment
Share on other sites

Βασικα γουρουνι στο σακι περνεις :thumbsup:Απο οσο εχω ακουσει(δεν εχω δει) υπαρχουν κανα 2-3 βαγκαδες μαστορες που εχουν μεταχειρα ABF τσεκαρισμενα οτι αντεχουν ακομα.

Αν ισχύει αυτό, τότε θα με βοηθούσες πολύ και θα σου ήμουν ευγνόμων αν μπορούσες να βρείς κανένα τηλεφωνάκι να επικοινωνήσω!!! Pleaseeeeee...... lol

Μακράν απο το πιό αξιόπιστα μοτέρ του γκρούπ!!!Δυνατό,ζωηρό,αθάνατο,αλλά λίγο πεινασμένο(..σε βενζίνη)

Αυτό που μου αρέσει σε αυτό το μοτέρ είναι η ροπή του! Τσαρουχιά στο γκάζι με 5η στα 80 και το βλέπεις να ανεβάζει άνετα μέχρι και τα 220!!! Όσο για την πείνα του μην το συζητάς! Αν είχα παιδί πιο φτηνά θα μου ερχόταν! Και μιλάω μόνο για βενζίνες!!! Τώρα βέβαια για να μην πω και ψέματα το 1.8Τ δεν το έχω κάνει βόλτα! Οπότε δεν μπορώ να ξέρω!!!

Πάντως παιδιά αν πέσει κανένα τέτοιο μοτεράκι στην αντίληψή σας πείτε μου γιατί δεν θα την παλέψω! Ξαναγύρισα και οδηγώ το Polo με 75PS!!! Ελπίζω να με λυπηθήκατε τωρα...!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχύει αυτό, τότε θα με βοηθούσες πολύ και θα σου ήμουν ευγνόμων αν μπορούσες να βρείς κανένα τηλεφωνάκι να επικοινωνήσω!!! Pleaseeeeee...... lol

Αυτό που μου αρέσει σε αυτό το μοτέρ είναι η ροπή του! Τσαρουχιά στο γκάζι με 5η στα 80 και το βλέπεις να ανεβάζει άνετα μέχρι και τα 220!!! Όσο για την πείνα του μην το συζητάς! Αν είχα παιδί πιο φτηνά θα μου ερχόταν! Και μιλάω μόνο για βενζίνες!!! Τώρα βέβαια για να μην πω και ψέματα το 1.8Τ δεν το έχω κάνει βόλτα! Οπότε δεν μπορώ να ξέρω!!!

Πάντως παιδιά αν πέσει κανένα τέτοιο μοτεράκι στην αντίληψή σας πείτε μου γιατί δεν θα την παλέψω! Ξαναγύρισα και οδηγώ το Polo με 75PS!!! Ελπίζω να με λυπηθήκατε τωρα...!!!

To 1.8Τ με ενα προγραμμα εχει διπλασια ακριβως ροπη απο το 2λτ ABF...

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας

μαμα το 1.8τ και μαμα το ABF εχουν την ιδια δυναμη αλλα 3 κιλα παραπανω ροπη το 1.8τ....

+ οτι αν σε πιασουν το δηλωνεις και τελιωσες....αλλο 260 ευρω...αλλο 600 του ABF

+ οτι απλα με ενα προγραμμα...πας σε νουμερα που το ABF θελει ενα σκασμο λεφτα

+ οτι το 1.8t ειναι και ποιο οικονομικο σε βενζινες

αυτα απο εναν εραστη της ατμοσφαιρας και πρωιν κατοχο Golf MK2 VR6

Edited by Κωστας
Link to comment
Share on other sites

To 1.8Τ με ενα προγραμμα εχει διπλασια ακριβως ροπη απο το 2λτ ABF...

Και τελειωνει στις 5000... χο0αοχ0αοχ0αοχα0οα0ο

ΓΙα σπινιαριστες καλο ειναι...

Λοιπον! Εχω και 20vt(a4 του μπαμπα) και ABF Turbo

Ποιο οικονομικο το 20vt??? Δν νομιζω... Καλοσυντηρημενο ABF(με 2y σασμαν) δν καιει...

Οσο οφορα τις αντοχες των κινητηρων δν συγκρινονται....

Εχω μαμα μοτερ περιπου 400 αλογα και στροφαρω 8000!!!! και με φασμα ε....

Για να στροφαρει ενα vt 8000 πρεπει να κανεις ταμα!

Φιλε μου βρες παρε εναν ABF βρες ενα καλο μηχανικο κανε επισκευη μοτερ(ελατηρια κουζινετα) και θα εισαι οκ!

Εγω οταν πηρα το αμαξι το μοτερ ειχε 87,000κμ.Το ψεκασα νιτρα και τωρα το εκανα τουρμπο! Χωρις να πειραξω καθολου σωθηκα.Μονο μια φλατζα εχω βαλει τωρα για να πεσει η συμπιεση!!!

Δες ενα βιντεακι! http://www.youtube.com/user/Renault516V#p/u/7/l4LdUDxAltY

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για όλες τις ιδέες και πληροφορίες και να ξέρετε ότι σέβομαι κάθε άποψη! Όπως είπα όμως δεν γνωρίζω πολλά για το 20v! Ακόμα κι ο κολητός μου αυτό μου λέει να βάλω! Θα σας απαντήσω όμως όπως και σ' αυτόν! Και πες βάζω το 20v! Τσιμπάω κι ένα προγραμματάκι κι είμαι έτοιμος! Στο δρόμο όμως μου "κολάει" ένας άλλος με όχημα του VAG... ανοίγουμε και στο επόμενο φανάρι με ρωτάει... "μεγάλε τι φοράς?" ...του λέω και ξέρω ότι κατά πάσα πιθανότητα θα πει "κι εγώ"! Τέρμα η μικρή ιστοριούλα και ξαναγυρνάω στην πραγματικότητα! Καλά είναι όλα αυτά! Κι έχεις τα γκάζια σου και τα όλα σου! Η διαφορά όμως δεν έχει γίνει! Φοράς το ίδιο μοτέρ με με το 1/3 των βελτιωμένων VAG στην Ελλάδα! Και πιστέυω ότι ένας ABF είναι αρκετός να κανει τη διαφορα!!! Φίλε JP_Mk2 το βίντεο που ανέβασες είναι πραγματικά όνειρο!!!

Κώστα μ' αρέσουν τα επιχειρήματά σου αλλά αν σε αυτά προσθέσεις και το κόστος αγοράς και τοποθέτησης του 20v? Πιστεύω σου φτάνουν να βελτιώσεις έναν ABF! Και δεν ξέρω ποιο θα είναι καλύτερο αλλά σίγουρα η διαφορά θα είναι αμελητέα!

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας

...απλα να ξερεις οτι με λιγα λεφτα το abf παει στα 180 ps

αλλα αμα θες να ξεπερασεις το φραγμα των 200ps θελεις

πολλα-πολλα περισσοτερα....και οταν βαρεθεις τα 180ps και θα θελεις και αλλο

εκει θα εχεις προβλημα......

εξαρτατε το τι βλεψεις εχεις....αμα σε φτανουν τα 150 ps και τα 180 με ενα

σετ εκκεντρα...οκ τοτε! ! ! αμα θελεις να πας για παραπανω,,,,,,δεν κανει το ABF

ΠΟΛΛΑ τα λεφτα για το "μετα"

.η αποφαση ειναι δικια σου εννοιειται! :pardon:

Link to comment
Share on other sites

...απλα να ξερεις οτι με λιγα λεφτα το abf παει στα 180 ps

αλλα αμα θες να ξεπερασεις το φραγμα των 200ps θελεις

πολλα-πολλα περισσοτερα....και οταν βαρεθεις τα 180ps και θα θελεις και αλλο

εκει θα εχεις προβλημα......

εξαρτατε το τι βλεψεις εχεις....αμα σε φτανουν τα 150 ps και τα 180 με ενα

σετ εκκεντρα...οκ τοτε! ! ! αμα θελεις να πας για παραπανω,,,,,,δεν κανει το ABF

ΠΟΛΛΑ τα λεφτα για το "μετα"

.η αποφαση ειναι δικια σου εννοιειται! :p

Πλακα κανεις ετσι?

τσιμπας μια μεντεμενια πολαπλη+μια παλια 3αρα(τσαμπα τις δινουν)

εκκεντρα απο 1.8(επισης τσαμπα-με το κιλο τα δινουν οι παλιατζιδες)

φλατζα

μπεκ 440

αντλια απο γκολφ 2

σοληνωσεις

κουλερ

μαρκουτσια

εξατμιση

προγραμα

τωρα για να φτιαξεις εναν βτ

τα μπεκ

τις σωληνωσεις

το ιντερκουλερ

την εξατμιση

το προγραμμα

τα θες ετσι και αλλιως...

Αν θες να πας παραπανω απο 300-330 θες μεταλλα.. στον ABF οχι... θελει μονο μπιελες για να περασεις τα 400 και πας μεχρι 500 με μαμα πιστονια....

και καμια σχεση η δυναμη σε ενα ABF και σε ενα VT...

Αν εχεις ενα γκολφ 3 ABF και θες να το κανεις μετατροπη σε vt θα σου βγει περισσοτερα λεφτα.

Κρατας τα λεφτα που θα εριχνες για την αγορα μετατροπης και τοποθετησης τα ριχνεις στο ABF και ειναι τερας...

Σε βλεπουν τα vt και κλ@νουν μπιελες απο την εξατμιση

χ0αοχ0αοχ0αοχ0αοχα0οχ0αοχ0οαχχο0α

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για όλες τις ιδέες και πληροφορίες και να ξέρετε ότι σέβομαι κάθε άποψη! Όπως είπα όμως δεν γνωρίζω πολλά για το 20v! Ακόμα κι ο κολητός μου αυτό μου λέει να βάλω! Θα σας απαντήσω όμως όπως και σ' αυτόν! Και πες βάζω το 20v! Τσιμπάω κι ένα προγραμματάκι κι είμαι έτοιμος! Στο δρόμο όμως μου "κολάει" ένας άλλος με όχημα του VAG... ανοίγουμε και στο επόμενο φανάρι με ρωτάει... "μεγάλε τι φοράς?" ...του λέω και ξέρω ότι κατά πάσα πιθανότητα θα πει "κι εγώ"! Τέρμα η μικρή ιστοριούλα και ξαναγυρνάω στην πραγματικότητα! Καλά είναι όλα αυτά! Κι έχεις τα γκάζια σου και τα όλα σου! Η διαφορά όμως δεν έχει γίνει! Φοράς το ίδιο μοτέρ με με το 1/3 των βελτιωμένων VAG στην Ελλάδα! Και πιστέυω ότι ένας ABF είναι αρκετός να κανει τη διαφορα!!! Φίλε JP_Mk2 το βίντεο που ανέβασες είναι πραγματικά όνειρο!!!

Κώστα μ' αρέσουν τα επιχειρήματά σου αλλά αν σε αυτά προσθέσεις και το κόστος αγοράς και τοποθέτησης του 20v? Πιστεύω σου φτάνουν να βελτιώσεις έναν ABF! Και δεν ξέρω ποιο θα είναι καλύτερο αλλά σίγουρα η διαφορά θα είναι αμελητέα!

Κρατα τα λεφτα που θα εριχνες για αγορα μετατροπη σε 20vt....

Ανοιξε το μοτερ σου και δες τι ζημια εχει.

Αλλαξε πιστονια(κανε 0.25 ρεκτιφιε να εχεις το κεφαλη σου ησυχο) μπιελες

Αγορασε απο το EBAY μια μαντεμενια πολαπλη(ή αν δν εχεις οικονομικο προβλημα παρε ενα σοληνωτο χταποδι)

μια 3αρα απο Escort Cosworth

παρε ενα μαπ σενσορ απο Fiat Punto Gt

μπεκ 440cc

εξατμιση

και εισαι αρχοντας...

υ.γ. βιντεακια εχω και αλλα αν θελεις!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας

Πλακα κανεις ετσι?

τσιμπας μια μεντεμενια πολαπλη+μια παλια 3αρα(τσαμπα τις δινουν)

εκκεντρα απο 1.8(επισης τσαμπα-με το κιλο τα δινουν οι παλιατζιδες)

φλατζα

μπεκ 440

αντλια απο γκολφ 2

σοληνωσεις

κουλερ

μαρκουτσια

εξατμιση

προγραμα

τωρα για να φτιαξεις εναν βτ

τα μπεκ

τις σωληνωσεις

το ιντερκουλερ

την εξατμιση

το προγραμμα

τα θες ετσι και αλλιως...

Αν θες να πας παραπανω απο 300-330 θες μεταλλα.. στον ABF οχι... θελει μονο μπιελες για να περασεις τα 400 και πας μεχρι 500 με μαμα πιστονια....

και καμια σχεση η δυναμη σε ενα ABF και σε ενα VT...

Αν εχεις ενα γκολφ 3 ABF και θες να το κανεις μετατροπη σε vt θα σου βγει περισσοτερα λεφτα.

Κρατας τα λεφτα που θα εριχνες για την αγορα μετατροπης και τοποθετησης τα ριχνεις στο ABF και ειναι τερας...

Σε βλεπουν τα vt και κλ@νουν μπιελες απο την εξατμιση

χ0αοχ0αοχ0αοχ0αοχα0οχ0αοχ0οαχχο0α

Κρατα τα λεφτα που θα εριχνες για αγορα μετατροπη σε 20vt....

Ανοιξε το μοτερ σου και δες τι ζημια εχει.

Αλλαξε πιστονια(κανε 0.25 ρεκτιφιε να εχεις το κεφαλη σου ησυχο) μπιελες

Αγορασε απο το EBAY μια μαντεμενια πολαπλη(ή αν δν εχεις οικονομικο προβλημα παρε ενα σοληνωτο χταποδι)

μια 3αρα απο Escort Cosworth

παρε ενα μαπ σενσορ απο Fiat Punto Gt

μπεκ 440cc

εξατμιση

και εισαι αρχοντας...

υ.γ. βιντεακια εχω και αλλα αν θελεις!!

ετσι ε? δλδ με ενα 1000ακαι ειναι τζετ! πλακα κανεις? ? ?

και για ποσα κμ θα δουλεβει? ? ? για 5000-10.000 κμ? γιατι μετα θα αρχισουν τα οργανα!

μεταχειρο το ενα...μεταχειρο το αλλο.......σπουδαια μετατροπη! της κυριακης χαρας και της Δευτερας λυπη!

τις turbo-πολλαπλες\ και...μεταχειρο πραγματα....τα εχουν κανει και αλλοι ...και μετα τα πληρωσανε ξανα!

αν θελεις να κανεις ενα σωστο μοτερ δεν κανεις βλκιες με μεταχειρο turbo ....και intercooler απο ebay κτλ κτλ

δουλειες του ποδαριου........κολαρα του εμποριου που καθε 3 και λιγο θα σχιζονται....προγραμματα κονσερβα που καπια στιγμη θα παρεις το μοτερ στην "μασχαλη" .....και ο καταλαγος ειναι μακρης!...

(και το δικο σου επαθε ζημια...γιατι δεν το λες ...το εχεις γραψει στο θεμα με το αμαξι σου!πως και επαθε ζημια το αθανατο συμφωνα με τα λεγομενα σου ABF ???η κακια στιγμη βλεπεις....)

για κανει ενα σωστο turbo το ABF θελει το "ταλιρο" και βαλε! .......γιατι ο μαστρο-μανωλης και ο μαστρο-παναγιωτης...μια που θα το φτιαξει και μια που θα γινουν κολλητοι φιλοι μετα! ......πασχα μαζι! γιορτες! και παει λεγοντας!

οποιος εκανε turbo ενα ατμοσφαιρικο μοτερ...εβαλε μπελα στο κεφαλι του!

ειτε σου αρεσει ειτε οχι! ..

να ειμαστε αντικειμενικοι!

Link to comment
Share on other sites

ετσι ε? δλδ με ενα 1000ακαι ειναι τζετ! πλακα κανεις? ? ?

και για ποσα κμ θα δουλεβει? ? ? για 5000-10.000 κμ? γιατι μετα θα αρχισουν τα οργανα!

μεταχειρο το ενα...μεταχειρο το αλλο.......σπουδαια μετατροπη! της κυριακης χαρας και της Δευτερας λυπη!

τις turbo-πολλαπλες\ και...μεταχειρο πραγματα....τα εχουν κανει και αλλοι ...και μετα τα πληρωσανε ξανα!

αν θελεις να κανεις ενα σωστο μοτερ δεν κανεις βλκιες με μεταχειρο turbo ....και intercooler απο ebay κτλ κτλ

δουλειες του ποδαριου........κολαρα του εμποριου που καθε 3 και λιγο θα σχιζονται....προγραμματα κονσερβα που καπια στιγμη θα παρεις το μοτερ στην "μασχαλη" .....και ο καταλαγος ειναι μακρης!...

(και το δικο σου επαθε ζημια...γιατι δεν το λες ...το εχεις γραψει στο θεμα με το αμαξι σου!πως και επαθε ζημια το αθανατο συμφωνα με τα λεγομενα σου ABF ???η κακια στιγμη βλεπεις....)

για κανει ενα σωστο turbo το ABF θελει το "ταλιρο" και βαλε! .......γιατι ο μαστρο-μανωλης και ο μαστρο-παναγιωτης...μια που θα το φτιαξει και μια που θα γινουν κολλητοι φιλοι μετα! ......πασχα μαζι! γιορτες! και παει λεγοντας!

οποιος εκανε turbo ενα ατμοσφαιρικο μοτερ...εβαλε μπελα στο κεφαλι του!

ειτε σου αρεσει ειτε οχι! ..

να ειμαστε αντικειμενικοι!

Δν γηνεσε αντικειμενικος! Ασχετος γηνεσε!

Παρτο χαμπαρι το ABF ειναι καλυτερο.. ανωτερο πως το λενε.....

Εμενα μια βαλβιδα επαθε.Και δν φταιει που το εκανα τουρμπο...Ασχετε! Αν ηταν βτ δν θα εμενε τιποτα απο την κεφαλη.... εχω δει παρα μα παρα πολλα βτ Το αμαξι μου τρωει γ@μh$1@ που δν φανταζεσε

Ταληρο θελει καποιος που δν ξερει....

Το μονο που εβαλα μεταχειρο ειναι το τουρμπο... Και ηταν σε υπεραριστη κατασταση.Α και το εξτερναλ! Σορυ που δν εδωσα 300+ για να παρω τα ψευτοTIAL... Αυτα σας πασσαρουν αυτα ειναι καλα ε???? Το external που φοραω τα φορουσαν Porsche 944 audi quattro audi 80 και ενα σωρο αλλα αυτοκινητα... Υπαρχει κιτ επισκευης με ουτε 50ε.... παντε εσεις παρτε TIΑL...

Πληρωσε εσυ κολαρσα σαμκο!!!! Εγω εβαλα κατι κενεζικα μπλε.... Ναι το ενα τρυπησε! ΔΝ εκοψα καλα τον προφυλακτηρα και εβρησκε.Το σαμκο δν θα κοβοταν?

Να σου πω εγω τι εκανα?

Πηγα πηρα σωληνες για σωληνωσεις εξατμιση χταποδι εκοψα πλακες για εξτερναλ πατημα τουρμπινας και κεφαλης κολαρα κινεζικα εξτερναλ απο ενα παλιατζη με κοστος 50ε μπεκ καινουργια bosch 440cc αντλια καινουργια απο γκολφ 2 και δουλευει υποδειγματικα το αμαξι!

Το αμαξι μου δν επαθε ζημια απο πιεση η λογω τουρμπισματος.... Το αμαξι ειχε νιτρα παλιοτερα.Ξερεις τι σημαινει αυτο?

Ελα δες το αμαξι μου εσυ και πες μου αν ειναι σπουδαια μετατροπη...Φερε και κανα vt με μαμα σωθικα να δεις τι θα παθει.....

Αν εσυ πρεπει να πληρωσεις 5000ε για να σου τουρμπισουν abf και σου προτεινουν 20 vt σορυ αλλα σε ποιανουν κοτσο...

Με 5000 εγω θα ημουν 500+ και απολυτα αξιοπιστα! Θα ειχα προβλημα με σασμαν αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα....

Που θεωρουνται και αξιοπιστα τα vt.....

Οχι και ασχημα ε???? 16V Power!!!!!!!

Βλεπεις το εξτερναλ(4,46 στο βιντεο) που φοραει???? Το ιδιο φοραω και εγω.... Απο κανα παλιατζη θα το πειραν και αυτοι.... 0χαο0χοα0οχ0αοχ0αοχα0χ

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σορι κιολας που επεμβαινω αλλα το παλικαρι ζητησε μια γνωμη και εδω μιλατε πλεον για ασχετοσυνη!

ο καθενας ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟς ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟς ΜΕ ΤΟ ΞΕΝΟ!

ας πει ο καθενας σας τη γνωμη του τεκμηριωμενη και ας αποφασησει το παλικαρι!

τωρα πιανου ειναι καλυτερο κ ποιος την εχει μεγαλυτερη(την ροπη εννοειται)ειναι συγγρησεις δημοτικου

και οχι ενος φορουμ σαν το δικο μας!

ας κρατησουμε λοιπον επιπεδο και χωρις χαρακτηρισμους παρακαλω!

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας

ρε παιδια σορι κιολας που επεμβαινω αλλα το παλικαρι ζητησε μια γνωμη και εδω μιλατε πλεον για ασχετοσυνη!

ο καθενας ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟς ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟς ΜΕ ΤΟ ΞΕΝΟ!

ας πει ο καθενας σας τη γνωμη του τεκμηριωμενη και ας αποφασησει το παλικαρι!

τωρα πιανου ειναι καλυτερο κ ποιος την εχει μεγαλυτερη(την ροπη εννοειται)ειναι συγγρησεις δημοτικου

και οχι ενος φορουμ σαν το δικο μας!

ας κρατησουμε λοιπον επιπεδο και χωρις χαρακτηρισμους παρακαλω!

εχεις δικιο αδελφε!

ενα συγνωμη απο εμενα που ξεφυγα!

Edited by Κωστας
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σορι κιολας που επεμβαινω αλλα το παλικαρι ζητησε μια γνωμη και εδω μιλατε πλεον για ασχετοσυνη!

ο καθενας ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟς ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟς ΜΕ ΤΟ ΞΕΝΟ!

ας πει ο καθενας σας τη γνωμη του τεκμηριωμενη και ας αποφασησει το παλικαρι!

τωρα πιανου ειναι καλυτερο κ ποιος την εχει μεγαλυτερη(την ροπη εννοειται)ειναι συγγρησεις δημοτικου

και οχι ενος φορουμ σαν το δικο μας!

ας κρατησουμε λοιπον επιπεδο και χωρις χαρακτηρισμους παρακαλω!

Εισαι λαθος φιλε.Για διαβασε λιγο πιο πανω

Εχουμε και 20vt στην οικογενεια.με κ04 κιολας...

Τεσπα τελος και απο μενα! Ο καθενας εχει τη γνωμη του! ΑΛλα να ξερετε το abf ειναι καλυτεραο χ0αοχαο0χαο0χαοχ0α

Link to comment
Share on other sites

...απλα να ξερεις οτι με λιγα λεφτα το abf παει στα 180 psαλλα αμα θες να ξεπερασεις το φραγμα των 200ps θελειςπολλα-πολλα περισσοτερα....και οταν βαρεθεις τα 180ps και θα θελεις και αλλοεκει θα εχεις προβλημα......εξαρτατε το τι βλεψεις εχεις....αμα σε φτανουν τα 150 ps και τα 180 με ενασετ εκκεντρα...οκ τοτε! ! ! αμα θελεις να πας για παραπανω,,,,,,δεν κανει το ABFΠΟΛΛΑ τα λεφτα για το "μετα".η αποφαση ειναι δικια σου εννοιειται! :shocked:

Όπως είπα και πιο πάνω Κώστα δεν ψάχνω για μετατροπή ΑΒΦ ή μετατροπή 20βτ! Έχω ΑΒΦ και βάρεσε μπιέλα! Οπότε το να κάνω μετατροπή σε 20βτ θα μου φτάσει γυρω στα 2000 ευρώ! Το να πάρω ένα μοτέρ ΑΒΦ θα μου φτασει το πολυ 600 ευρω! Οπότε μπορείς να συγκρινεις τώρα ενα μαμάτο 20βτ με έναν ΑΒΦ που έχει πάνω του 1400 ευρώ σε βελτίωση?

οποιος εκανε turbo ενα ατμοσφαιρικο μοτερ...εβαλε μπελα στο κεφαλι του!ειτε σου αρεσει ειτε οχι! ..να ειμαστε αντικειμενικοι!

Αυτό που λες εδώ δεν ισχύει! Είναι πάρα πολλά τα μοντέλα που από ατμοσφαιρικά έγιναν τούρμπο! Άλλωστε κι ένα μαμάτο τούρμπο να πάρεις, όταν το δυναμώσεις αρκετά δεν έχει καμιά διαφορά! Γιατί ο κατασκευαστης υπολογίζει τον κινητήρα να δουλευει με 0,5 bar κι εσυ το δουλεύεις 1.5 bar! Πάλι πρέπει να του αλλά3εις σωθικά να αντέχει όπως και στο ατμοσφαιρικό! Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω?

Δν γηνεσε αντικειμενικος! Ασχετος γηνεσε!Παρτο χαμπαρι το ABF ειναι καλυτερο.. ανωτερο πως το λενε.....Εμενα μια βαλβιδα επαθε.Και δν φταιει που το εκανα τουρμπο...Ασχετε! Αν ηταν βτ δν θα εμενε τιποτα απο την κεφαλη.... εχω δει παρα μα παρα πολλα βτ Το αμαξι μου τρωει γ@μh$1@ που δν φανταζεσεΤαληρο θελει καποιος που δν ξερει....Το μονο που εβαλα μεταχειρο ειναι το τουρμπο... Και ηταν σε υπεραριστη κατασταση.Α και το εξτερναλ! Σορυ που δν εδωσα 300+ για να παρω τα ψευτοTIAL... Αυτα σας πασσαρουν αυτα ειναι καλα ε???? Το external που φοραω τα φορουσαν Porsche 944 audi quattro audi 80 και ενα σωρο αλλα αυτοκινητα... Υπαρχει κιτ επισκευης με ουτε 50ε.... παντε εσεις παρτε TIΑL...Πληρωσε εσυ κολαρσα σαμκο!!!! Εγω εβαλα κατι κενεζικα μπλε.... Ναι το ενα τρυπησε! ΔΝ εκοψα καλα τον προφυλακτηρα και εβρησκε.Το σαμκο δν θα κοβοταν?Να σου πω εγω τι εκανα?Πηγα πηρα σωληνες για σωληνωσεις εξατμιση χταποδι εκοψα πλακες για εξτερναλ πατημα τουρμπινας και κεφαλης κολαρα κινεζικα εξτερναλ απο ενα παλιατζη με κοστος 50ε μπεκ καινουργια bosch 440cc αντλια καινουργια απο γκολφ 2 και δουλευει υποδειγματικα το αμαξι! Το αμαξι μου δν επαθε ζημια απο πιεση η λογω τουρμπισματος.... Το αμαξι ειχε νιτρα παλιοτερα.Ξερεις τι σημαινει αυτο? Ελα δες το αμαξι μου εσυ και πες μου αν ειναι σπουδαια μετατροπη...Φερε και κανα vt με μαμα σωθικα να δεις τι θα παθει.....Αν εσυ πρεπει να πληρωσεις 5000ε για να σου τουρμπισουν abf και σου προτεινουν 20 vt σορυ αλλα σε ποιανουν κοτσο...Με 5000 εγω θα ημουν 500+ και απολυτα αξιοπιστα! Θα ειχα προβλημα με σασμαν αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα....Που θεωρουνται και αξιοπιστα τα vt.....http://www.youtube.com/watch?v=6CV30gYKTYU&playnext=1&list=PL8A82A6869DF17CFFΟχι και ασχημα ε???? 16V Power!!!!!!!Βλεπεις το εξτερναλ(4,46 στο βιντεο) που φοραει???? Το ιδιο φοραω και εγω.... Απο κανα παλιατζη θα το πειραν και αυτοι.... 0χαο0χοα0οχ0αοχ0αοχα0χ

Εδώ να πω ένα μπράβο! Για το λόγο του οτι αν μπορεισ να φτιαξεις κατι μόνος σου γιατί να το αγοράσεις έτοιμο και να δώσεις τα διπλάσια+? Γι αυτό πιστεύεται οτι το να κανεις κατι στον κινητήρα θέλει πολλα λεφτά! Δεν λέω όμως! Είναι κάποια πραγματα που θα προτιμούσα να τα πάρω ετοιμα απο το να τα φτιαξω!! (π.χ.:τουρμπίνα!!! χαχαχαχαχαχα)

ρε παιδια σορι κιολας που επεμβαινω αλλα το παλικαρι ζητησε μια γνωμη και εδω μιλατε πλεον για ασχετοσυνη!ο καθενας ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟς ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟς ΜΕ ΤΟ ΞΕΝΟ!ας πει ο καθενας σας τη γνωμη του τεκμηριωμενη και ας αποφασησει το παλικαρι!τωρα πιανου ειναι καλυτερο κ ποιος την εχει μεγαλυτερη(την ροπη εννοειται)ειναι συγγρησεις δημοτικουκαι οχι ενος φορουμ σαν το δικο μας!ας κρατησουμε λοιπον επιπεδο και χωρις χαρακτηρισμους παρακαλω!

Παιδιά εδώ έχει δίκιο! Κάνουμε συζήτηση εδώ ανταλλάσοντας απόψεις! Δε λέει να χαλάμε τη ζαχαρένια μας! Ο κάθε ένας έχει τις δικές του εμπειρίες και κάτι περισσοτερο θα ξέρει! Ας σεβαστούμε ο ένας τον άλλον!!! Το βραδυ θα σας ενημερώσω για έρευνα που έκανα σε μαντρες στην Πάτρα και τι τιμή άκουσα!!!!! ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

AriS mk3 ανέβασε καμια φωτογραφία ρε απο το εργαλείο όπως τo βλέπω στο avatar πρέπει να είναι πολύ μάχιμο :shocked::growl::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας

μορε αμα σου πω οτι μου ειχε διαφυγει τελειος....οτι εχεις ABF πανω στο αμαξι......

τι θα μου πεις τωρα.......εμ! μου ανεβασε την πιεση ο JP_MK2 με το ABF TURBO και θολωσα!ΛΟΛ

τοτε βαλε ενα ABF να κανεις την δουλεια σου! και τελος!

παντος γενικα απο οσο ξερω.......τα ατμοσφαιρικα που εγιναν turbo....λιγα επεζησαν....τωρα αν συμβαινει κατι αλλο....και δεν το εχω παρει χαμπαρι.........

ναι οκ εχω λαθος

JP_MK2 για να ληξει εδω το θεμα!

προσωσπικα ΔΕΝ θα εφτιαχανα ΠΟΤΕ τετοια μετατροπη σαν την δικια σου (abf turbo)...θα προτημουσα να τα "σκασω" οπως το λες και να το φτιαξω το μοτερ με new και σωστα υλικα γιατι τα ματια μου εχουν δει πολλα σπασμενα μοτερ...και εχω ακουσει περισσοτερα

.....(εγω ο ασχετος)....δεν θα το ρισκαρα με μεταχειρο....

τωρα ασχετος εγω...ασχετος εσυ......ο καθενας εχει την γνωμη του....

καλα κμ σου ευχομαι και μακρια απο ζημιες...

OVER AND OYT απο εμενα!

Link to comment
Share on other sites

AriS mk3 ανέβασε καμια φωτογραφία ρε απο το εργαλείο όπως τo βλέπω στο avatar πρέπει να είναι πολύ μάχιμο :thumbsup::yahoo: :yahoo:

Φίλε μου Grouper θα ανεβάσω μόλις βρώ το πώς και όταν βγάλω καμία! Θα με πιστέψεις αν σου πώ ότι μόνο εκείνη στο avatar έχω? θα την ανεβάσω όμως σε μεγαλύτερη ανάλυση αν τα καταφέρω για να μη σου χαλάσω και το χατήρι! :console:

μορε αμα σου πω οτι μου ειχε διαφυγει τελειος....οτι εχεις ABF πανω στο αμαξι......τι θα μου πεις τωρα.......εμ! μου ανεβασε την πιεση ο JP_MK2 με το ABF TURBO και θολωσα!ΛΟΛτοτε βαλε ενα ABF να κανεις την δουλεια σου! και τελος! παντος γενικα απο οσο ξερω.......τα ατμοσφαιρικα που εγιναν turbo....λιγα επεζησαν....τωρα αν συμβαινει κατι αλλο....και δεν το εχω παρει χαμπαρι.........ναι οκ εχω λαθοςJP_MK2 για να ληξει εδω το θεμα!προσωσπικα ΔΕΝ θα εφτιαχανα ΠΟΤΕ τετοια μετατροπη σαν την δικια σου (abf turbo)...θα προτημουσα να τα "σκασω" οπως το λες και να το φτιαξω το μοτερ με new και σωστα υλικα γιατι τα ματια μου εχουν δει πολλα σπασμενα μοτερ...και εχω ακουσει περισσοτερα.....(εγω ο ασχετος)....δεν θα το ρισκαρα με μεταχειρο....τωρα ασχετος εγω...ασχετος εσυ......ο καθενας εχει την γνωμη του....καλα κμ σου ευχομαι και μακρια απο ζημιες...OVER AND OYT απο εμενα!

Δεν πειράζει μωρέ! Κάλιο αργά παρά ποτέ λένε στο χωριό μου! χαχαχ!!!

Όσο για τα υπόλοιπα κοίτα να δεις... Το θέμα turbo vs ατμόσφαιρα είναι ένα θέμα που ίσως θα έπρεπε να μπει σε ξεχωριστό topic μόνο του!!! θα γράψουν όλοι κι ίσως στο τέλος όλοι να πιστεύουν ότι και στην αρχή! Είναι μια διαφορετική εντελώς φιλοσοφία! Αν υπάρχει πάντως παρόμοιο topic ας με ενημερώσει κάποιος με pm!

Επίσης έχε στο μυαλό σου ότι η βασική διαφορά ενος τουρμπατου κινητήρα με εναν ατμοσφαιρικό είναι η βεβιασμένη είσοδος του αέρα στους κυλίνδρους! Αν λοιπόν οι υπόλοιπες μετατροπές και ρυθμίσεις γίνουν όπως πρέπει τότε είναι ακριβώς το ίδιο! Πόσα απόλυτα ατμοσφαιρικά type R έχουν γίνει turbo και ξυρίζουν?

Και τέλος δεν σημαίνει ότι το ακριβό είναι πάντα το καλύτερο! Μπορείς να κάνεις διάφορα και με πιο φτηνά πράγματα! Ποτέ όμως τσάμπα!

Μόνο αυτό μπορώ να κάνω προς το παρόν!

post-16415-0-44774400-1303151615_thumb.j

Edited by AriS mk3
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Φίλε μου Grouper θα ανεβάσω μόλις βρώ το πώς και όταν βγάλω καμία! Θα με πιστέψεις αν σου πώ ότι μόνο εκείνη στο avatar έχω? θα την ανεβάσω όμως σε μεγαλύτερη ανάλυση αν τα καταφέρω για να μη σου χαλάσω και το χατήρι! :console:

Μόνο αυτό μπορώ να κάνω προς το παρόν!

Thank you thank you!!!

:yahoo::console::frantics: Όπως θα το'χα κι εγώ απλό και περιποιημένο!!!! Άντε και με ένα καλό μοτεράκι εύχομαι :thumbsup::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.