Jump to content
Christt

S3 8P Stage2+ 0.88 λ .....

Recommended Posts

Επειδη μεσα σε αυτο το τοπικ μερικοι πηγαν να βγουν οι μαμαω κ ρυθμιζουν τα παντα σωστα δειτε τι κανουν κ μετα εξαφανιζονται απο προσωπου γης......Μηχανικοι κ πελατες τους ψαχνουν κ εγιναν λαγοι..............OVERBOOOOOMMMMM

http://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/10077-s3-setup-%CF%83%CE%B5-18-tfsi/page__st__340__gopid__248588#entry248588

0.88λ ζητουμενο απο το προγραμμα ειχε το S3 κ μεσα σε λιγες μερες τα ελιωσε ολα....

Αντε βγειτε μερικοι με vagcom να δειτε τον λ σας πριν τα λιωσετε ολα.........

Link to comment
Share on other sites

Ωχου παλι.!!!!

Παιδες λαθη παντα θα υπαρχουν.. εξαιρεσς παντα θα υπαρχουν. Φτανουν τα καρφωματα!

Μετα απο τοσα χρονια μεχρι και εγω εμαθα να ρυθμιζω τσι/τφσι :friends:

Link to comment
Share on other sites

Ωχου παλι.!!!!

Παιδες λαθη παντα θα υπαρχουν.. εξαιρεσς παντα θα υπαρχουν. Φτανουν τα καρφωματα!

Μετα απο τοσα χρονια μεχρι και εγω εμαθα να ρυθμιζω τσι/τφσι :friends:

Οντως φιλε μου καλα τα λες.Λαθη παντα θα υπαρχουν το θεμα ειναι οτι εδω δεν εγινε λαθος αλλα εσκεμενα το προγραμμα ζητουσε 0.88....Αν ειναι ποτε δυνατον δηλαδη.....Καθως κ αλλα πολλα που θα βγουν στην συνεχεια....

Αλλα οταν ξερουν να κραζουν με την πρωτη στραβη θα πρεπει να περιμενουν κ τον αντιλογο.....Δεν γινεται να αποσιωπηθει κ αυτο.......

Edited by Speedy
Αφαίρεση off topic σχολίων
Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν είπε να αποσιωπηθεί!!! Αλλά ρε παιδιά... Αυτή την κόντρα etuners με overload δεν μπορώ να την καταλάβω... Λεφτά σας δίνουν ή νταβατζήδες σας είναι... Ηρεμήστε σας παρακαλώ...

Παρουσιάστε το θέμα χωρίς ειρωνικά σχόλια...

Τι αμάξι έσπασε, τι είχε πάνω, τι έφταιξε, ποια είναι η έκταση της βλάβης;

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν είπε να αποσιωπηθεί!!! Αλλά ρε παιδιά... Αυτή την κόντρα etuners με overload δεν μπορώ να την καταλάβω... Λεφτά σας δίνουν ή νταβατζήδες σας είναι... Ηρεμήστε σας παρακαλώ...

Παρουσιάστε το θέμα χωρίς ειρωνικά σχόλια...

Τι αμάξι έσπασε, τι είχε πάνω, τι έφταιξε, ποια είναι η έκταση της βλάβης;

Μονοι τους ξεκινησαν αυτην την κοντρα κ γραφουν στα δικα τους site διαφορα.......Σε εμενα ο λαγος εχει αναφερθει παμπολλες φορες χωρις να μπορω να απαντησω στο δικο τους site....

Το αυτοκινητο ειναι S3 φουλ πρωτο σταδιο με forge wastgate κ προσφατα εβγαλε 400+ αλογα σε Μαχα.Μετα απο λιγες μερες τα ελιωσε ολα μεσα.....Μηχανικος κ πελατης περνανε τον λαγο αλλα ειχε γινει λαγος πραγματικα....

Τι εφταιξε φιλε μου λες????Θελεις να βαλεις το μιγμα στο 0.88 κ να κανεις καμια 10αρια πατημα να δεις αν θα απομεινει τπτ μετα απο το μοτερ????Επεισης κουρεμενοι ολοι Knok sensors στο 40-50%....Τους ειχε κουφανει τους καημενους οταν πριν μερικους μηνες διδασκε πως να γινεται σωστα το κουφωμα στους knoks.....Τους ερχονται μπουμεραγκ ολα αυτα που ελεγαν τοσο καιρο κ κατηγορουσαν.....

Link to comment
Share on other sites

Μονοι τους ξεκινησαν αυτην την κοντρα κ γραφουν στα δικα τους site διαφορα.......Σε εμενα ο λαγος εχει αναφερθει παμπολλες φορες χωρις να μπορω να απαντησω στο δικο τους site....

Δεκτό. Έχω δει και σε άλλα site τι γίνεται, βλέπε gtcclub. Γιατί όμως πρέπει να τους απαντάς; Πιστεύω πως το να παρουσιάζεις ένα θέμα με τη σοβαρότητα που του αρμόζει τους βάζει στη θέση τους πολύ ευκολότερα από όταν τους κράζεις. Όχι βέβαια πως δεν θέλει και λίγο κράξιμο το σχεδόν 90 λ!!!

Από κει και πέρα, έχουμε χάσει πιστεύω την ουσία του προγράμματος. Θεωρώ πως πρέπει να κυνηγάμε τα περισσότερα safe άλογα και όχι τα περισσότερα άλογα. Εγώ προτιμώ ένα πρόγραμμα που θα κρατήσει το αμάξι μου χωρίς προβλήματα για 5 χρόνια κι ας είναι 10 άλογα κάτω παρά το ένα στημένο αμάξι με σύντομη ημερομηνία λήξης.

Παρακαλώ, προτού πάτε στον οποιοδήποτε προγραμματιστή, ξανά σκεφτείτε τι ακριβώς θα απαιτήσετε από το πρόγραμμα σας!

Link to comment
Share on other sites

Το πιο σωστό ποστ που διάβασα (και προφανώς αποστασιοποιημένο)...

..."over@@ad vs e*tu*er* 1-1

Για να δούμε τι θα γίνει στην παράταση."

Το θέμα είναι παίδες ότι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων την πληρώνουνε όχι οι τιουνεράδες...

Link to comment
Share on other sites

Δεκτό. Έχω δει και σε άλλα site τι γίνεται, βλέπε gtcclub. Γιατί όμως πρέπει να τους απαντάς; Πιστεύω πως το να παρουσιάζεις ένα θέμα με τη σοβαρότητα που του αρμόζει τους βάζει στη θέση τους πολύ ευκολότερα από όταν τους κράζεις. Όχι βέβαια πως δεν θέλει και λίγο κράξιμο το σχεδόν 90 λ!!!

Από κει και πέρα, έχουμε χάσει πιστεύω την ουσία του προγράμματος. Θεωρώ πως πρέπει να κυνηγάμε τα περισσότερα safe άλογα και όχι τα περισσότερα άλογα. Εγώ προτιμώ ένα πρόγραμμα που θα κρατήσει το αμάξι μου χωρίς προβλήματα για 5 χρόνια κι ας είναι 10 άλογα κάτω παρά το ένα στημένο αμάξι με σύντομη ημερομηνία λήξης.

Παρακαλώ, προτού πάτε στον οποιοδήποτε προγραμματιστή, ξανά σκεφτείτε τι ακριβώς θα απαιτήσετε από το πρόγραμμα σας!

K γιαυτο γινονται ολα αυτα πιστευω...Αν ηθελε να βγαλει αλογα στο δυναμομετρο ας το ειχε 0.88 για ενα πατημα κ μετα ας το εβαζε στην θεση του....Αλλα το θεμα δεν ηταν να βγαλει αλογα.....Εκρινε σωστο οτι το αυτοκινητο ειναι ασφαλες να δουλευει ετσι σχεδον χωρις βενζινη κ οταν σε λιγες μερες ηρθε το αποτελεσμα εγινε καπνος.....Τι φταιει μηχανικος κ πελατης να πληρωνει?Γιαυτο θελει προσοχη που μερικοι δεν το καταλαβαινουν κ επηρρεαζονται πολυ κ απο τα φορουμ.....

Link to comment
Share on other sites

Ξερω ατομο που ρυθμισε αμαξι σε πολυ μεγαλο ονομα και ειχε μεγαλα προβληματα και τρεξιματα...

Τελικα εγινε απο τον ιδιο προγραμματιστη το αμαξι και δουλευει Σουπερ..

Αριστερα δεξια ακουγεται οτι αυτος π εχει το αμαξι επρεπε να κανει 43 γυρους της ελλαδος και μετα να φυγει απο τον προγραμματιστη για να σιγουρευτει οτι δουλευει σωστα... Οτι αυτος π εχει το αμαξι ειναι πιτσιρικας και το αμαξι ειναι του μπαμπα γιαυτο χαλασε οΟ. Αν το αμαξι ηταν του παππου ισως δν γινοταν λαθος..

Ο προγραμματιστης δν θα το παραδεχθει ποτε οτι εκανε λαθος.

Δν βγηκε ποτε ομως το παλικαρι να γραψει κακο λογο για τον προγραμματιστη ισα ισα που ελεγε Νταξει εγινε ενα λαθος.. ο προγραμματιστης ειναι γ@μ@τος. Μαλιστα του εστειλε και κανα 2-3 πελατες.

Πλεον μετα απο λιγο καιρο στο χωρο καταλαβα ενα πραγμα.. Γ@μ@τος δν ειναι αυτος που ρυθμιζει ΤΕΛΕΙΑ ενα αμαξι. Γ@μ@τος ειναι αυτος που θα σηκωσει το τηλ. θα παραδεχθει χωρις χαζες δικαιολογιες.

Link to comment
Share on other sites

Πλεον μετα απο λιγο καιρο στο χωρο καταλαβα ενα πραγμα.. Γ@μ@τος δν ειναι αυτος που ρυθμιζει ΤΕΛΕΙΑ ενα αμαξι. Γ@μ@τος ειναι αυτος που θα σηκωσει το τηλ. θα παραδεχθει χωρις χαζες δικαιολογιες.

Συμφωνώ αλλά αυτοί στην Ελλάδα δεν υπάρχουν!

Η δική μου εμπειρία μου έχει δείξει, πως γ@μ@τος προγραμματιστής είναι αυτός που έχει φτιάξει το αμάξι καθενός. Γ@μ@το αμάξι είναι αυτό που έχει ο καθένας. Τα υπόλοιπα ή δεν πάνε ή σπάνε. Γ@μ@τη εισαγωγή είναι αυτή που φοράει ο καθένας...

Γι' αυτό μια ζωή θα είμαστε πίσω από τον ήλιο. Μας χαλάει υπερβολικά να παραδεχτούμε πόσο Μ@λ@κες είμαστε ώρες ώρες και να κατακρίνουμε μερικές επιλογές μας...

Link to comment
Share on other sites

τι ναλεμε τωρα καλυτερα να ανοιξουμε μαγαζια ολοι με ανταλλακτικα να γραφομαστε στα φορουμα,να μπριζωνουμε τους πιτσιρακες και να ταχωνουν στα αυτοκινητα τους και να γινεται κυκλος για να μπορουμε και εμεις να κανουμε το κομματι μας...ελεος πια... οσο για το ποσο μαλακςε ειμαστε μερικοι καλα μην σου πω και με πατεντα κιολας στις επιλογες μας...απλα πιστευω δεν αλλαζει αυτο ,παντα μερικοι θα βγαζουν λεφτα απο αυτο....δηλαδη απο εμας τους τρελαμενους(κοροιδα)

Link to comment
Share on other sites

Παίζανε με την φωτιά πάντως τα 1,8 είχαν αγνοήσει εντελώς 1,2ο σταδιο και πλακώσαν όλοι τα Κ04 setup, κάποια στιγμή θα γινοταν το μπαμ! 11 ανέφερε μόνο ο ένας μηχανικός ότι είχε φτιάξει και άλλο ένα με ΙΗΙ από ΜΚ6 GTI.

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

καλα ρε φιλε τη σχεση εχουν τα s3 με τα 200αρια Tsi????

τραγικη η ολη φαση....

Οντως τραγικο να σου βαζουν τον λ στο 0.88 κ να τα λιωνεις ολα....

Κριμα στα παιδια που τον εμπιστευτηκαν....

Edited by Speedy
Αφαίρεση off topic σχολίων
Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ, προτού πάτε στον οποιοδήποτε προγραμματιστή, ξανά σκεφτείτε τι ακριβώς θα απαιτήσετε από το πρόγραμμα σας!

καταρχην , το σπασμενο εμβολο δεν αφορα στα ΤSI , αλλα σε ενα S3 ΤFSI MY 2007 .

Το αυτοκινητο ηταν STG2+ : Αντλια ΥΠ , εισαγωγη , εξατμιση turboback , forge WG , κλπ , οπου προγραμματιστηκε στο MAHA LPS 3000 Κοζανης στις 26/2/2011 .

Η αποδοση ηταν 364 αδιορθωτη , 408 διορθωμενη ( DIN ) , 534Νm ροπη .

Μετα απο διαπιστωση περιεργων ενδειξεων στο VAGCOM ( 0.88 λ , κλπ ) , επικοινωνησε αμεσα ο μηχανικος με τον προγραμματιστη για διευκρινησεις που εχουν να κανουν με τη ρυθμιση .

Πολυ συντομα μετα απο καποιες ωρες λειτουργιας του κινητηρα , και μετα απο ανιχνευση απωλειας συμπιεσης σε εναν κυλινδρο , λυθηκε το μοτερ . Διαπιστωθηκε οτι ενα εμβολο ειχε σπασει στα λουκια ελατηριων .

Το μοτερ αυτη τη στιγμη λειτουργει με RS4 μπεκ και 0.79 λ ( με ΟΕΜ scaling στους knock sensors κλπ ) και δεν διαπιστωθηκε καμια βλαβη στην τροφοδοσια του .

Φυσικα , τη "νυφη" την πληρωσαν ο ιδιοκτητης και ο μηχανικος ... Τα συμπερασματα δικα σας .

Επισης :

1) Πρεπει να μαθαινεται ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ για το τι ισχυει τεχνικα και τι οχι ... Δεν γινεται πχ να περιμενει ο καθε ιδιοκτητης απο το 18αρι TSI του να βαζει μια Κ04 και περιφερειακα , να θελει 380+ αλογα και να νομιζει οτι θα λειτουργει οπως ενα S3 STG2+ ή ενα Edition30 με ΟΕΜ turbo ! Γιατι μεχρι στιγμης απο τοπικ 1.8ΤSI K04 στα διαφορα φορουμ , αυτο το συμπερασμα εβγαινε . Δεν θα λειτουργει , δυστυχως , γιατι οι λογοι ειναι μηχανολογικοι - ηλεκτρολογικοι και το μοτερ ψηλα θα κανει misfires . Δεν συζηταω για τη συγκεκριμενη περιπτωση του Α3 , που το αυτοκινητο πρακτικα δεν δουλευει , αφου με μισο γκαζι σκαει σαν τρελο απο τα misfires . Και φυσικα δεν ευθυνεται ουτε ο μηχανικος , που εχει κανει δεκαδες τετοια σεταπ με αψογη εφαρμογη - περιφερειακα , ουτε ο ιδιοκτητης που ταλαιπωρειται επι 1+ μηνα ...

2) O συγκεκριμενος προγραμματιστης εχει πολυ μεγαλο και κακο στομα ! Δεν εχω δει ποτε κανεναν να κανει site μονο και μονο για να κραζει ! Αυτο το εκανε . Και οχι μονο σε μενα . Και στον Βασιλη , σε εταιριες , παει στα dynos και δυσφημει , κλπ κλπ κλπ . Οταν λοιπον θες να "κραζεις" , χωρια απο το οτι ειναι αντιδεοντολογικο , πρεπει ο ιδιος να εισαι ο τελειος προγραμματιστης , ο αλανθαστος ( που τελειο και αλανθαστο αποτελεσμα στο 100% των προγραμματων δεν υπαρχει ) . Δεν μπορεις λοιπον να τους προσβαλεις ολους ακομα και σε πραγματα που δεν ειναι απαραιτητο οτι φταιει το software ( πχ κομμενο κεφαλι βαλβιδας στο λεον κλπ ) , γιατι οταν σπανε λουκια με 0.88 λ προφανως θα βρεθεις στο στοχαστρο και δικαια ... Εκτος κι αν πρεπει να λεμε μονο για τους αλλους και οχι για τα "απλυτα" μας ...

3) ... και σημαντικοτερο . Πρεπει να γινει κατανοητο οτι : Η ΙΣΧΥΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΧΝΑΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ , και οχι απο τις επιθετικες ρυθμισεις . Αυτες οδηγουν σε ανατιναξεις . Αυτο που πουλαει μπορει να ειναι τα αλογα στο dyno , αλλα αν ειναι μετα απο λιγο να μην υπαρχουν εμβολα , δεν χρειαζεται να γινεται κατι τετοιο . Ας ειναι και 5-10% πιο κατω , δεν χαθηκε ο κοσμος ! Δεν πρεπει να λαμβανεται υπ οψιν μονο το νουμερο της ισχυος , αλλα και οι συνθηκες λειτουργιας .

4) Τα του Καισαρος τω Καισαρι ! Ο καθενας πρεπει να ειναι υπευθυνος για τις πραξεις του ! Γραπτες εγγυησεις μπορει να μην υπαρχουν , αλλα τουλαχιστον σε βαθμο ευθιξιας πρεπει να υπαρχει μια αναληψη ευθυνων . Μιλαω για βλαβες που ειναι απολυτα προφανες απο τι προερχονται πχ αν ενας προγραμματιστης να καψει εναν εγκεφαλο ή να βαλει τρελο στοχο μιγματος ή οταν ενας μηχανικος κανει μια λαθος εφαρμογη και χαλασει κατι ( πχ ρακορ λαδιου τουρμπινας , λαθος μεταλλα , κλπ ) .

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω στο 4 200% μαζι σου ...αλλα καθαρα ειναι θεμα ευθιξιας του καθε προγραμματιστη...ειναι που θα πεσεις....εγω πρωτη φορα απεκτησα ευχαριστηση οτι το αμαξι πηγαινε ωραια αλλα και μια ταλαιπωρια οταν καηκε το τσιπακι(γολφ20βταγκου) και δεν αλλαζανε εγκεφαλο γαιτι ο τεχνικος εχει το τελειο χερι και ειναι ρομποτ η κολληση που κανει και φταιει ο πελατης γιατη ν περιπτωση που καψουμε τα ποδαρακια του τσιπ και το διαλυσουμε...τι ναλεμε τωρα και τι να θυμαμαι ξανα...καταληγω

στο οτι τα καινουργια που θελουν απλο φλασαρισμα τα κανουν ολοι,τα ποιο παλια θελανε τεχνη και απο πολυ λιγους γινονται χωρις ζημιες με κολλημα τσιπ,..τα ιδια ειναι παντου...αμα ξερεις τι θες και δεν θες το οριο γιατι εκει ειναι συνηθως οπου βγαινουν οι ζημιες στο τελευταιο αλογο και σε αυτο το20% πανω ακομη απτον νορμαλ φτιαξιμο....καλυτερα 1000 φορες κατι επι της περπατημενης και αφηστε τους αλλους την αναζητηση του χαμενου αλογου....

και για τα μελη ,αμα κατσουμε ποτε να συζητησουμε ποτε σαν μελη και ιδιοκτητες κα αφησουμε απεξω τους βελτιωτικους ¨<οικους> και πουμε για την αντιμετωπιση που τυνχανουμε στην περιπτωση της στραβης θα αναθεωρησουμε πολλα και που εχουμε παει...

ειναι διαφορετικο να δουλευουν ολα καλα και διαφορετικο να σου σπαει ,να εχεις ζημιες και οτι αλλο υπαρχει...νομιζω οτι ολοι το καταλαβαινουμε αυτο...τα χαμογελα οπως ερχονται αλλο τοσο φευγουν....

οκ μπορουμε να σβησουνε οι μοντ οτι θελουν γιατι εχουμε βγει και εκτος θεματος ναι πολλες σελιδες τωρα...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω τους διαχειριστές και τους αρμόδιους συντονιστές του vwclub.

Τι θέση έχουν στο vwclub και ακόμη πιό συγκεκριμένα στο topic με τίτλο "Έφτασαν τα 200άρια" ... αναφορές πιθανών προβλημάτων σε αυτοκίνητο άλλης εταιρείας (ειδικά όταν γίνονται μεταξύ ανταγωνιστών) ?

Είχα την εντύπωση , ότι μετά την σοβαρότατη ζημιά που είχαν προκαλέσει οι e-tuners στο Golf GTI στην Κρήτη , ότι θα είχαν σταματήσει αυτού του είδους οι διαμάχες μεταξύ βελτιωτών , εδώ στο φόρουμ μας.

Προσπαθούμε πάλι να αναβιώσουμε καταστάσεις και κόντρες του παρελθόντος ?

Edited by Speedy
Αφαίρεση off topic σχολίων
Link to comment
Share on other sites

Είχα την εντύπωση , ότι μετά την σοβαρότατη ζημιά που είχαν προκαλέσει οι e-tuners στο Golf GTI στην Κρήτη , ότι θα είχαν σταματήσει αυτού του είδους οι διαμάχες μεταξύ βελτιωτών , εδώ στο φόρουμ μας.

Υπάρχουν και εφαρμόζονται κανόνες στο φόρουμ αυτό ?

Αυτό το επίπεδο θέλουμε στο φόρουμ ?

Έχεις χίλια δίκια, απλά τους κανόνες εδώ πέρα ο καθένας του θυμάται όταν τον συμφέρει...

Μετά τη ζημιά των e-tuners είχε γίνει χαμός σε πολλά φόρουμ συμπεριλαμβανομένου και του παρόντος. Τώρα το ίδιο θα γίνει και για τη ζημιά των overload. Ειδική μεταχείριση δεν πρόκειται να έχει κανένας...

Βέβαια καλό θα ήταν να συζητιόταν σε άλλο θέμα και με απούσες τις ειρωνικές κριτικές αλλά με τη σοβαρότητα που του αρμόζει...

Edited by Speedy
Αφαίρεση off topic σχολίων
Link to comment
Share on other sites

εγω σκεφτομαι να μην τα σβησουμε γιατι αποτελουν ιστορια απο μελη και εμπειριες,απλα να τα μεταφερουμε σε ενα καινουργιο θεμα οπου θα αναφερονται οι εμπειριες μας και το τι ξερουμε για τον καθενα απο τις δουλειες τους....

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω τους διαχειριστές και τους αρμόδιους συντονιστές του vwclub.

1)Τι θέση έχουν στο vwclub και ακόμη πιό συγκεκριμένα στο topic με τίτλο "Έφτασαν τα 200άρια" ... αναφορές πιθανών προβλημάτων σε αυτοκίνητο άλλης εταιρείας (ειδικά όταν γίνονται μεταξύ ανταγωνιστών) ?

Είχα την εντύπωση , ότι μετά την σοβαρότατη ζημιά που είχαν προκαλέσει οι e-tuners στο Golf GTI στην Κρήτη , ότι θα είχαν σταματήσει αυτού του είδους οι διαμάχες μεταξύ βελτιωτών , εδώ στο φόρουμ μας.

Προσπαθούμε πάλι να αναβιώσουμε καταστάσεις και κόντρες του παρελθόντος ?

Αυτό το επίπεδο θέλουμε στο φόρουμ ?

Τάσο, λυπάμαι πολύ που μετά από την εκτενή τεχνική ανάλυση στο θέμα που αναφέρεσαι ακόμα δεν κατάλαβες ότι η μηχανική βλάβη στο Γκολφ από την Κρήτη

ουδεμία σχέση είχε με το πρόγραμμα. Πρέπει να είσαι το λιγότερο τυφλός για να μην το καταλάβεις αυτό που είναι προφανές από τις φωτογραφίες.

Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα να δημιουργείται ολόκληρη πλοκή και συστηματική συκοφαντική δυσφήμιση για μια μηχανολογική κακοτεχνία που οδήγησε σε μηχανική βλάβη σε σχέση

με τη βλάβη που προκύπτει από λανθασμένες επιλογές χαρτογράφησης, ως φυσιολογικό αποτέλεσμά τους.

Όταν έγινε η ζημιά στην Κρήτη εμείς ως etuners επιβαρυνθήκαμε με τα έξοδα του ταξιδιού, πήγαμε και επιθεωρήσαμε οι ίδιοι το αυτοκίνητο. Γιατί θέλαμε να δούμε τί συνέβη.

Για αυτό ακριβώς είδαμε τη βλάβη και έχουμε τη συνείδησή μας καθαρή, όπως και όλο το τεχνικό υλικό που το αποδεικνύει.

Στο αυτοκίνητο εν λόγω ούτε έσπασε η Ν75 στην τουρμπίνα, ούτε χάλασε αντλία βενζίνης, ούτε σηκώθηκε η πίεση περισσότερο από ό,τι ήταν προκαθορισμένο.

Ούτε φτιάχτηκε ολόκληρος ιστότοπος για κοροιδία κανενός ή απόπειρα δυσφήμισης.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για μηχανικούς και τον ιδιοκτήτη που πρόλαβαν και είδαν πώς λειτουργούσε το αυτοκίνητο πριν χαλάσει, είδαν με τα μάτια

τους ότι οι ζητούμενες ρυθμίσεις ήταν επικίνδυνες αλλά παραταύτα εμπιστεύτηκαν τον άνθρωπο που το ρύθμισε. Στο τελος, όλα έγιναν καπνός.

Δεν είναι λοιπόν δυνατόν να συκοφαντείς τους πάντες και τα πάντα, να τους θεωρείς όλους απατεώνες (μικρούς και μεγάλους μαζί), να έχεις τις δικές σου κοσμοθεωρίες

και στο τέλος να ανατινάζονται τα αυτοκίνητά σου χωρίς καμία μηχανολογική δυσλειτουργία.

Κύριε, είσαι άκυρος. Το να είσαι άκυρος δεν πειράζει τόσο πολύ, το να είσαι άφαντος και να μην παραδέχεσαι το λάθος σου πειράζει περισσότερο.

Εδώ δεν υπάρχει καμία κόντρα. Υπάρχει όμως παντελής έλλειψη σοβαρότητας και άνθρωποι σαν τον εν λόγω "ανατιναχτή" καταστρέφουν

την εικόνα για τους εγχώριους βελτιωτές που τόσο σκληρά προσπαθούν για το καλύτερο αποτέλεσμα.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Κύριλλε καλύτερα να μασάς παρά να πληκτρολογείς :):D

Και για την ιστορία, ένα απο τα ΠΟΛΛΑ 1.6Τ opel που έχει σπάσει ο συγκεκριμένος προγραμματιστείς http://img859.imageshack.us/img859/1073/pb020283.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εγω χαιρομαι να βλεπω τον χρηστη TASOS_1.8T να γραφει οπου υπαρχει θεμα με προγραμματιστες και να υποστηριζει το δικο του!Σε εχουν παρει ΟΛΟΙ πρεφα!Δεν βαρεθηκες?Σε τοπικ με σπασμενο(θεωρητικα) σπασμενο αμαξι απο e-tuners(ετσι υποστηριζατε γιατι σας βολευε) αναστα ο κυριος γινοταν και περνατε θεση και τωρα μιλατε για vwclub κανονες και τα συναφη?Πηγαινε στο δικο σου γκετο και γραψε οτι θες...

Καλημερα

Link to comment
Share on other sites

Εγω χαιρομαι να βλεπω τον χρηστη TASOS_1.8T να γραφει οπου υπαρχει θεμα με προγραμματιστες και να υποστηριζει το δικο του!Σε εχουν παρει ΟΛΟΙ πρεφα!Δεν βαρεθηκες?Σε τοπικ με σπασμενο(θεωρητικα) σπασμενο αμαξι απο e-tuners(ετσι υποστηριζατε γιατι σας βολευε) αναστα ο κυριος γινοταν και περνατε θεση και τωρα μιλατε για vwclub κανονες και τα συναφη?Πηγαινε στο δικο σου γκετο και γραψε οτι θες...

Καλημερα

+ άπειρο

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το πρώτο link δεν μπορώ να το ανοίξω, θα ήθελε κάποιος να γράψει τι ακριβώς έχει γίνει γιατί διαβάζω μια για 1.8TFSI και μια για S3 και έχω μπερδευτεί;

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά :p

Link to comment
Share on other sites

Το topic που είναι στο link αφορά "S3 setup σε 1,8tfsi" και επειδή δεν είχε διευκρινιστεί γραφόταν ότι έσπασε 1,8. Μέχρι που διευκρινίστηκε από τον μηχανικό που είχε επιμεληθεί της βελτίωσης ότι αφορά αυτοκίνητο S3.

Link to comment
Share on other sites

άρα έσπασε ένα S3! Μάλιστα.

Τι φορούσε και γιατί έσπασε ξέρουμε; Έτσι για εγκυκλοπαιδικούς λόγους το ρωτάω. Διάβασα τα post σε αυτό εδώ το θέμα, αλλά αισθάνομαι ότι όλοι γνωρίζουν από αλλού το συμβάν και εγώ ο κακομοίρης είμαι όλο απορία :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.