Jump to content
Christt

S3 8P Stage2+ 0.88 λ .....

Recommended Posts

άρα έσπασε ένα S3! Μάλιστα.

Τι φορούσε και γιατί έσπασε ξέρουμε; Έτσι για εγκυκλοπαιδικούς λόγους το ρωτάω. Διάβασα τα post σε αυτό εδώ το θέμα, αλλά αισθάνομαι ότι όλοι γνωρίζουν από αλλού το συμβάν και εγώ ο κακομοίρης είμαι όλο απορία ;)

S3 TFSI Stg2+ ( εισαγωγη - εξατμιση - αντλια - κλπ ) , απεδωσε 364 μετρημενη / 408 διορθωμενη κατα DIN σε ΜΑΗΑ , λειτουργουσε με 0.88 λ με αρτιο μηχανικο συνολο , μετα απο λογκαρισμα και συμφωνα με μηχανικο - ιδιοκτητη ενημερωθηκε ο programmer και εσπασε λουκια εμβολου μετα απο λιγες ωρες λειτουργιας ... Το συστημα τροφοδοσιας ηταν σε αριστη κατασταση , μπρουτζακια , αντλιες APR κλπ ολα καινουρια .

http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,22852.270.html

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Για έμενα σαν πελάτης αν βάλεις σε μια ζυγαριά τους e-t@@ners και τους o@erl@ad θα δείξει Ο , οπότε τα ίδια είναι και οι μεν και η δε , όταν χρειάζεται απαντήσεις ο ιδιοκτήτης και ο κόσμος εξαφανίζονται.

Ο καλός ο καπετάνιος στην φουρτούνα φαίνεται, εμφανίζετε δε μετά από 1 χρόνο ως ναυαγοσώστης.

Αυτή η ιστορία στην Ελλάδα έχει πολλά επεισόδια ακόμα .

και όπως εχω ξαναγράψει , όσο μικραίνει η πίτα τα επεισόδια θα συνεχίζονται.

Edited by andre
Link to comment
Share on other sites

Από άλλο φόρουμ, ένας κάτοχος opc για το αμάξι του και τον Κύριλλο!

ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΣΤ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΟΧΟ ΤΟΥ ΚΟΡΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΔΩ.Καλησπερα σας' date=' ειμαι ο Φωτης με το Corsa για το οποιο γινεται λογος..[/b']

Δεν εχω λογαριασμο στο φορουμ αυτο και αυτην την στιγμη δεν με απασχολει κιολας να ανοιξω.. οποτε θα σας πω ορισμενα πραγματα, οποιος θελει τα διαβαζει, οποιος δεν θελει μπορει να επιμειενει και να λεει τα δικα του..

Οι λογοι για τους οποιους αλλαξα προγραμμα ειναι δικοι μου!! το οτι ειχα γραψει πολυ καλα λογια, παροτι ειχε καποια θεματα το αμαξι μου που παρατηρησα οταν εφτασα Θεσσαλονικη, ειναι γιατι μου λεγανε οτι θα λυθουν τα θεματα μου με ενα file κτλ.. τελικα μας δωθηκε η ευκαιρια για 2 μερες που ειμασταν μαζι στην Κοζανη να μου διορθωσουν το αμαξι αλλα δεν τα καταφεραν.. βελτιωθηκε λιγο μεν, αλλα τα προβληματα υπηρχαν σε μικροτερο βαθμο (κακαλα με λιγα λογια)..

ps0fs χαρακτηρισμους οπως πουτσες μπλε και πρασινα αλογα ή δεν ξερω και εγω τι κρατα τα για την παρτη σου!! οκ?? και ασε με να ξερω εγω τα προβληματα που ειχα!! αλλωστε δεν νομιζω να σε εχω θηξει χωρις να το ξερω..

andreaspunto Εσυ ειναι λογικο οτι θες να υποστηριξεις τους προγραμματιστες σου γιατι οταν ανατηναξαν το δικο σου μοτερ στο πληρωσαν για να βουλωσουν το στομα σου και να σε κανουν τσιρακι τους.. στο S3 βεβαια εγιναν αφαντοι γιατι δεν ειναι το ιδιο να πληρωνεις ενα 1,4φιατ με ενα 2,0TFSI.. Kαι τις ειρωνιες του τυπου οτι θα τσουλαει μονο με οπισθεν κρατα τες παλι για τον εαυτο σου!!

Προκύπτει δηλαδή πως έχουν σπάσει και 1.4 fiat... Και η λίστα μεγαλώνει...

Υ.Γ. Ποστ το οποίο και μόλις σβήστηκε από τον site admin...

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Για έμενα σαν πελάτης αν βάλεις σε μια ζυγαριά τους e-t@@ners και τους o@erl@ad θα δείξει Ο , οπότε τα ίδια είναι και οι μεν και η δε , όταν χρειάζεται απαντήσεις ο ιδιοκτήτης και ο κόσμος εξαφανίζονται...

Φιλε μου , δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα ... Δεν με ενδιαφερει αν εξαφανιστηκε ο οποιοσδηποτε επειδη μπορει να το "στεγνωσε" και να εσπασαν τα εμβολα , με ενδιαφερει τι κανουμε εμεις . Και εμεις φιλε μου , πριν ενα χρονο , πηγαμε αεροπορικως για να δουμε τι εγινε και δωσαμε τις τεχνικα τεκμηριωμενες απαντησεις μας . Δεν κλεισαμε τα κινητα , ουτε ηταν η πολιτικη μας ποτε να δειχνουμε δυναμομετρησεις τρελες , που τα αυτοκινητα μετα απο 3 μερες σπανε ...

Ετσι ομως οπως παρουσιαζονται τα πραγματα μεσα στα φορουμ , με το μπαχαλο που γινεται και με το γεγονος οτι ολοι υπαρχουν πισω απο ενα nickname , λογικο ειναι να αναφερεις οτι "ολοι σε ενα καζανι βραζουν" ...

Αλλωστε στην Ελλαδα δεν υπαρχει κανενα νομοθετικο πλαισιο για το ποιος θα κανει αυτη τη δουλεια . Μπορει να την κανει ο οποιοσδηποτε , αφου το λογισμικο εμπορευεται . Δεν ειναι σαν μια στατικη μελετη οικοδομης ή μια επιβλεψη κατασκευης , που πρεπει να γινει απο μηχανικο και αν υπαρξει αστοχια , πρεπει να λογοδοτησει ο μηχανικος , που εχει τις αναλογες σπουδες , ειναι γραμμενος στο αναλογο επιμελητηριο και εχει αδεια ασκησης επαγγελματος . Εδω μπορει να ρυθμιζει ή να επιβλεπει και κρινει την αρτια λειτουργια μιας ρυθμισης ο καθε ανειδικευτος , που εντυπωσιθαζει , κραζει ή γινεται γραφικος στο internet ... Γι αυτο ειμαστε οτι ειμαστε !

Δεν πειραζει , ο καθενας ειναι σκεπτομενος ανθρωπος και κρινει απο αυτα που διαβαζει ποιον θα εμπιστευτει και τι σκοπους εχει με την περιουσια του .

Link to comment
Share on other sites

Από άλλο φόρουμ, ένας κάτοχος opc για το αμάξι του και τον Κύριλλο!

Προκύπτει δηλαδή πως έχουν σπάσει και 1.4 fiat... Και η λίστα μεγαλώνει...

Υ.Γ. Ποστ το οποίο και μόλις σβήστηκε από τον site admin...

Νικο , στη μηχανολογια αστοχιες θα υπαρχουν . 0% αστοχια δεν υπαρχει . Και τα νορμαλ μοτερ χαλανε .

Απλα , ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα να χαλασει ενα μοτερ , μετα απο 4 χρονια με το ενα μπεκ να ψεκαζει στο 68% σε σχεση με τα αλλα στην ογκομετρηση και να χαλασε ενα εμβολο και τελειως διαφορετικο πραγμα , να βλεπει ο ιδιοκτητης και ο μηχανικος οτι δουλευει με 0.88 λ χωρις καμια μηχανικη βλαβη , μεσα σε 5 ωρες λειτουργιας μετα το προγραμμα και να σπαει το εμβολο . Εκει καποιος φταιει , απο αντικειμενικα επικινδυνες ρυθμισεις , και πρεπει να γινει μια αναληψη ευθυνων .

Υ.Γ. :

1) Η λιστα με τα σπασμενα ξεκινα απο τα corsa ... και ολα αυτα γιατι ??? Για να βγαλουν αλλα 5-10 αλογα στο dyno και να γινει διαφημηση μεσω υψηλης ισχυος , σε ενα μοτερ που σπαει και νορμαλ ...

2) Ο antreaspunto "εξυπηρετηθηκε" με νεο μοτερ , μεσω εγγυησης ! Δεν πληρωσε κανενας απο την τσεπη του , συμφωνα με οσα λεγονται . Σε αλλη περιπτωση ( και μελος του club μαλιστα και συμφωνα με οσα μου ανεφερε ) , για εγκεφαλο που χαλασε απο κολλησεις σε τσιπακι ουτε τον εγκεφαλο δεν καλυψαν ( την 2η φορα ) , που ειναι το αυτονοητο για εναν προγραμματιστη να καλυψει τον εγκεφαλο , ασχετα αν δεν εχει δωσει εγγυηση γι αυτον . Δε μιλαμε για μοτερ ...

Link to comment
Share on other sites

Από άλλο φόρουμ, ένας κάτοχος opc για το αμάξι του και τον Κύριλλο!

Προκύπτει δηλαδή πως έχουν σπάσει και 1.4 fiat... Και η λίστα μεγαλώνει...

Τωωωωωωωρα ;; last last year

Σιγά την ανακάλυψή, πολλά είναι που έχουν σπάσει και δεν έχουν βγεί παρά έξω

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου , δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα ... Δεν με ενδιαφερει αν εξαφανιστηκε ο οποιοσδηποτε επειδη μπορει να το "στεγνωσε" και να εσπασαν τα εμβολα , με ενδιαφερει τι κανουμε εμεις . Και εμεις φιλε μου , πριν ενα χρονο , πηγαμε αεροπορικως για να δουμε τι εγινε και δωσαμε τις τεχνικα τεκμηριωμενες απαντησεις μας . Δεν κλεισαμε τα κινητα , ουτε ηταν η πολιτικη μας ποτε να δειχνουμε δυναμομετρησεις τρελες , που τα αυτοκινητα μετα απο 3 μερες σπανε ...

Ετσι ομως οπως παρουσιαζονται τα πραγματα μεσα στα φορουμ , με το μπαχαλο που γινεται και με το γεγονος οτι ολοι υπαρχουν πισω απο ενα nickname , λογικο ειναι να αναφερεις οτι "ολοι σε ενα καζανι βραζουν" ...

Αλλωστε στην Ελλαδα δεν υπαρχει κανενα νομοθετικο πλαισιο για το ποιος θα κανει αυτη τη δουλεια . Μπορει να την κανει ο οποιοσδηποτε , αφου το λογισμικο εμπορευεται . Δεν ειναι σαν μια στατικη μελετη οικοδομης ή μια επιβλεψη κατασκευης , που πρεπει να γινει απο μηχανικο και αν υπαρξει αστοχια , πρεπει να λογοδοτησει ο μηχανικος , που εχει τις αναλογες σπουδες , ειναι γραμμενος στο αναλογο επιμελητηριο και εχει αδεια ασκησης επαγγελματος . Εδω μπορει να ρυθμιζει ή να επιβλεπει και κρινει την αρτια λειτουργια μιας ρυθμισης ο καθε ανειδικευτος , που εντυπωσιθαζει , κραζει ή γινεται γραφικος στο internet ... Γι αυτο ειμαστε οτι ειμαστε !

Δεν πειραζει , ο καθενας ειναι σκεπτομενος ανθρωπος και κρινει απο αυτα που διαβαζει ποιον θα εμπιστευτει και τι σκοπους εχει με την περιουσια του .

Αν απαντήσει τώρα ο Νίκος για της ανακρίβειες που γράφετε θα βρεθείτε με την πλάτη στων τοίχο, μην ξανά-χρησιμοποιήσετε την περίπτωση του παιδιού από την κρήτη που το βαφτίσατε τσικαμουμ σαν κατόρθωμα γιατί θα εκτεθείτε ανεπανόρθωτα.

Μιας και ξαναγίνεστε ομιλητικοί , γιατί ονομάσατε το Νίκο τσικαμούν ?

Link to comment
Share on other sites

Αν απαντήσει τώρα ο Νίκος για της ανακρίβειες που γράφετε θα βρεθείτε με την πλάτη στων τοίχο, μην ξανά-χρησιμοποιήσετε την περίπτωση του παιδιού από την κρήτη που το βαφτίσατε τσικαμουμ σαν κατόρθωμα γιατί θα εκτεθείτε ανεπανόρθωτα.

Μιας και ξαναγίνεστε ομιλητικοί , γιατί ονομάσατε το Νίκο τσικαμούν ?

Tσικαμπουμ δεν τον ονομασαν οι "e-tuners" αλλα καποιοι αλλοι.... :thumbsup::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να αρχίσει άλλος ένας γύρος επεισοδίων μεταξύ γνωστών-αγνώστων οι οποίοι είναι 10 συγκεκριμένα άτομα που γράφουν παντού με αυτοσκοπό να κράξουν και μόνο, και ταυτοχρόνως να επαινέσουν τον "δικό τους", τότε ας παύσει εδώ αυτή η κουβέντα και ας διατηρήσουμε ένα επίπεδο.

Επειδή δεν τα κατέχω και πολύ τα θέματα με τα μικρά ονόματα των προγραμματιστών-εμπόρων, μπορείτε να μου πείτε τι πρόγραμμα φορούσε αυτό το S3?

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να αρχίσει άλλος ένας γύρος επεισοδίων μεταξύ γνωστών-αγνώστων οι οποίοι είναι 10 συγκεκριμένα άτομα που γράφουν παντού με αυτοσκοπό να κράξουν και μόνο, και ταυτοχρόνως να επαινέσουν τον "δικό τους", τότε ας παύσει εδώ αυτή η κουβέντα και ας διατηρήσουμε ένα επίπεδο.

Επειδή δεν τα κατέχω και πολύ τα θέματα με τα μικρά ονόματα των προγραμματιστών-εμπόρων, μπορείτε να μου πείτε τι πρόγραμμα φορούσε αυτό το S3?

Την αποτυχία τους στην κρητη την διαφημίζουν σαν επιτυχία εις βάρος ανθρώπου που παραλίγο να καεί και να σκοτωθεί και μετά των κοροϊδεύουν κιόλας γιατί αυτοί των ονόμασαν τσικαμπουμ , τέλος πάντων δεν το συνεχίζω γιατί δεν αξίζει των κόπο.

Link to comment
Share on other sites

Την αποτυχία τους στην κρητη την διαφημίζουν σαν επιτυχία εις βάρος ανθρώπου που παραλίγο να καεί και να σκοτωθεί και μετά των κοροϊδεύουν κιόλας γιατί αυτοί των ονόμασαν τσικαμπουμ , τέλος πάντων δεν το συνεχίζω γιατί δεν αξίζει των κόπο.

Τι πρόγραμμα φορούσε το S3 γνωρίζεις να μου πεις;

Link to comment
Share on other sites

φορουσε προγραμμα απο τον οικο βελτιωσεως overload του κυριλου-γιαννη-κωστα(3 συναιτεροι).

.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη κλειδωσανε το θεμα στο Seatclub,εγω θα ηθελα να δω καποιες φωτο απο την ζημια.

Δεν με ενδιαφερει εαν σταματησαν την συνεργασια τους η' οχι,αλλα ουτε και ποιος θα πληρωσει.

Με ενδιαφερει αποκλειστικα το τεχνικο κομματι,για να δουμε και οπτικα την ζημια.

Το σπασμενο λουκι που διαβασα καπου,δε μου λεει κατι.

Αυτα τα πιστονια εχουν ετσι κι αλλιως προβλημα εκει.Σαν αντιλογο βεβαια,υπαρχουν αρκετα big turbo 500+ ιππων,με εργοστασιακα πιστονια.

Καποια φωτο???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.