Jump to content
TSI

Η Polara Στο W.R.C!

Recommended Posts

Η είδηση από τα χείλη της Volkswagen απομένει, αφού η εταιρία ανακοίνωσε ότι την Πέμπτη 05/05/2011 θα προβεί σε δηλώσεις στο Rally Σαρδηνίας (5-8 Μαΐου 2011), ώστε να ανακοινώσει επίσημα την συμμετοχή στο WRC. Ήδη από τον Αύγουστο του 2010 υπήρχαν φήμες, πως η VW έχει εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον, οι οποίες φούντωσαν τον περασμένο Μάρτιο, και πράγματι, σε λιγότερο από έτος κάνει την είσοδό της!

Και είναι μια είσοδος, που αν μη τι άλλο, η Citroen φοβάται, καθώς γνωρίζει τη θέση του VW group στην αυτοκινητοβιομηχανία, και γνωρίζει πως η επένδυσή της VW, θα έχει στόχο την ίδια τη πρωτοκαθεδρία της Citroen. Όμως, η κόντρα τους έχει ήδη ξεκινήσει, καθώς υπάρχουν φήμες πως η VW έχει επιδιώξει να πάρει στο στρατόπεδο της τον Loeb, με το Γάλλο να αρνείται τα 15.000.000 :startle: της VW.

Πάντως, όλοι οι παράγοντες της VW κρατούν τα στόματα τούς κλειστά, και όταν ρωτήθηκε υψηλόβαθμος είπε χαρακτηριστικά: “Δεν μπορώ να κάνω κανένα σχόλιο αυτή τη στιγμή.”

Φημολογείται επίσης, πως το αμάξι που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι ένα Polo και πως ο Petter Solberg :D και ο Nasser Al-Attiyah :thumbsup: που κέρδισε το φετινό Dakar, βρίσκονται πολύ κοντά στην υπογραφή συμβολαίων, ως οδηγοί. Υπομονή. :roadrage::goodjob:

autoblog.gr

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

αντε ρε πολαρα εισαι παντου ! Αντε με το καλο για να λεμε πλεον και εμεις οτι η VW κατεωβαινει σε ραλυ!!

Βλέπω πολλούς νέους τηλεθεατές στο WRC, και topic 150 σελίδες

Link to comment
Share on other sites

αντε με το καλο και επεισης αυτο θα βοηθησει και τα συμβατικα οχηματα αφου ολα τα πειραματα θα γινονται πρωτα εκει

Link to comment
Share on other sites

αντε με το καλο και επεισης αυτο θα βοηθησει και τα συμβατικα οχηματα αφου ολα τα πειραματα θα γινονται πρωτα εκει

σωστος! αλλα οχι μονο πειραματα, γενικα ο συναγωνισμος φερνει βελτιωση στα αμαξια κ στην τεχνολογια

Link to comment
Share on other sites

το μοτερ που θα χρησιμοποιησουνε θα ειναι 1,6 TSI να παραγει κοντα στα 300hpstartle.gif

αυτα απο μοτερ πλευρα cool.png

lol Οσο ενα golf 6 R σε άλογα!!!

Link to comment
Share on other sites

παιδια απο λοοκ ειναι καυλα,μαρεσει περισσοτερο απο το γκολφ 6 ρ ....αυτα τα φουσκωματα ειναι αλλο πραγμα,τα 300 ονομαστικα πραγματικα μπορει να ειναι 330+...μιλαμε για πολυ πυραυλο αυτοκινητο,θυμιζει κιτ καρ...ποσο να κανει?:blush::roadrage::bow:

το γκολφακι ποτε θα το κανουν τοσο ομορφο??:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε για να δώσει πόνο... http://www.youtube.com/watch?v=xs4donyiQgo&feature=youtu.be&hd=1

Four-cylinder turbo engine with direct injection and about 300 hp

The centrepiece of the Volkswagen Polo R WRC will be a 1.6-litre TSI engine with direct injection and turbo-charging that will achieve a power output of about 300 hp and a maximum torque of about 350 Newton metres. In accordance with the regulations the four-cylinder power-plant will have its air intake reduced by a 33-millimetre air restrictor at high engine speeds. The new engine regulations introduced in 2011 thus fit the Volkswagen philosophy of clever downsizing for high efficiency while delivering sporty performance to a T.

To transmit the engine’s power to the wheels a sequential gearbox is planned. In addition, the Polo R WRC will naturally be fitted with a safety cage, four-wheel drive and, last but not least, an aerodynamically ­optimised exterior. According to the regulations the minimum dry weight will be 1,200 kilograms. In the World Rally Championship the technical concept of a world rally car has to be based on the body shell of a production vehicle. Substantial driving assistance systems are prohibited. The aim is to put a reasonable cap on development costs.

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

παιδια απο λοοκ ειναι καυλα,μαρεσει περισσοτερο απο το γκολφ 6 ρ ....αυτα τα φουσκωματα ειναι αλλο πραγμα,τα 300 ονομαστικα πραγματικα μπορει να ειναι 330+...μιλαμε για πολυ πυραυλο αυτοκινητο,θυμιζει κιτ καρ...ποσο να κανει?:flowers::roadrage::goodjob:

το γκολφακι ποτε θα το κανουν τοσο ομορφο??:thumbsup:

Στα WRC οσα αλογα λενε τοσα ειναι γιατι ειναι δυναμομετρημενα και με κατηγοριες...Δεν ειναι οπως στα αυτοκινητα παραγωγης...

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

το μοτερ που θα χρησιμοποιησουνε θα ειναι 1,6 TSI να παραγει κοντα στα 300hpstartle.gif

αυτα απο μοτερ πλευρα cool.png

Οι μηχανές στη κατηγορία WRC είναι 1.600 cc.

Σε όλα τα αυτοκίνητα. Και βγάζουν περί τα 300 άλογα.

Δεν είναι κάτι καινούριο αυτό.

παιδια απο λοοκ ειναι καυλα,μαρεσει περισσοτερο απο το γκολφ 6 ρ ....αυτα τα φουσκωματα ειναι αλλο πραγμα,τα 300 ονομαστικα πραγματικα μπορει να ειναι 330+...μιλαμε για πολυ πυραυλο αυτοκινητο,θυμιζει κιτ καρ...ποσο να κανει?:thumbsup::goodjob: :goodjob:

το γκολφακι ποτε θα το κανουν τοσο ομορφο??:roadrage:

Το κόβω περίπου 300.000 euro

Κουβαλάς ψιλά ή θα πρέπει να πάμε στο περίπτερο να χαλάσουμε? :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Ωραιο ειναι αλλα το WRC δεν το παίρνεις με την ομορφιά, εχει να βγαλει ενα καρο παιδικες αρρώστιες μεχρι να πεις οτι θα κανει κατι. Ίδωμεν

Link to comment
Share on other sites

κακιες....απλα ειναι respect to εργαλειο....δηλαδη παρολο που εχω πει οτι το επομενο αμαξι μου δεν θα ειναι vw αλλα κανα με μπαταριες για αυτο αλλαξο πιστο!!!:thumbsup::drinks: :drinks:

οσο για 300000 θα αλλαξουμε τα αυτοκολητα που εχει πανω και θα λεμε οτι ειναι για το χαμογελο του μεγαλου παιδιου!!!!οχι του μικρου..θα κανουμε ερανο στον εφοπλιστικο κυκλο του πειραια και θα την βγαλουμε την ακρη..

Link to comment
Share on other sites

να και το πρώτο video με τις δοκιμές

http://www.highoctan...comp=volkswagen

παναγια μου τι τερας ειναι αυτο..πως μουγκριζει ετσι....ποοοοοοοοοο

παναγια μου τι τερας ειναι αυτο..πως μουγκριζει ετσι....ποοοοοοοοοο

βασικα ουρλιαζει δεν μουγκριζει χαχα

Link to comment
Share on other sites

Υπέγραψε στη VW o Ogier

wp_3698_0.jpeg

Το μυστήριο λύθηκε. Με την Ford να μην έχει ανακοινώσει ακόμα τι θα κάνει το 2012 και τη VW να πιέζει, ο Sebastien Ogier υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για τρία χρόνια.

Ο Γάλλος που τερμάτισε τρίτος στο φετινό Πρωτάθλημα και κατέκτησε πέντε νίκες, έλυσε το συμβόλαιο του με τη Citroen, μετά από τα προβλήματα που υπήρχαν στη συνεργασία του με τον ομόσταυλο του, Sebastien Loeb.

Το μοναδικό γεγονός που έκανε επιφυλακτικό τον Ogier στη σύναψη συμφωνίας με την VW ήταν το γεγονός ότι για το 2012 θα πρέπει να μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης και να περιοριστεί στις δοκιμές εξέλιξης με το Polo R WRC. Κάτι που εν τέλει ο Γάλλος προσπέρασε και υπέγραψε το τριετές συμβόλαιο με την VW. «Η VW είναι το νούμερο ένα στην Ευρώπη και σύντομα θα είναι το νούμερο 1 στον κόσμο. Είμαι σίγουρος, ότι στο WRC θα αγωνιστούν έχοντας τον ίδιο στόχο. Να κατακτήσουν τον τίτλο. Είμαι χαρούμενος που θα αποτελέσω μέρος αυτής της ομάδας».

Edited by nikoskallithea
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

και εψαχνα να βρω τι δωρο θα ζητησω απο τον bill ( αγιος βασιλης) φετος τα χριστουγεννα μιας και ημουν και @@@@ τα παιδια!!!! :laugh: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.