dieselo267 Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Κατ αρχην γεια σας !!Ειμαι καινουργιος στο Club ! εχω ενα touareg v6 βενζινα και εχω προβλημα μ ετο σαζμαν(αυτοματο) !Η αλλαγη απο 4η σε 5η κλοτσαει !....και στο ανεβασμα και στο κατεβασμα !!υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο εκτος απο μηχανικη βλαβη του σαζμαν πχ καποιος υπολογιστης!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 16, 2011 Report Share Posted April 16, 2011 Καλωσορισες στην παρεα!!Αν θελεις κανε και μια παρουσιαση σου στα νεα μελη. Ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι?Το κλοτσημα αυτο μπορει να ειναι ειτε θεμα ρυθμισης του αυτοματου ή καποια βλαβη του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dieselo267 Posted April 18, 2011 Author Report Share Posted April 18, 2011 Εχει 120,000 Km , το εχεις ξανακουσει το συγκεκριμενο προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 18, 2011 Report Share Posted April 18, 2011 Συνηθως στα αυτοματα κιβωτια,αλλαζουν και τις βαλβολινες που εχουν αν δεν ειναι θεμα ρυθμισης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 καλησπερα φιλε δεν ξερω αν εχεις κανει τιποτα με το προβλημα σου αλλα θα σου πω ..αυτο προερχεται απο φθορα σε βαλβιδα επανω στο μπλοκ βαλβιδων του κιβωτιου και δυστυχως για σενα θα πρεπει να το αλλαξεις ολο που σημαινει μαζι με λαδια και φιλτρο περιπου 1300-1500 ευρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leonidas touareg Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 χαιρεται .εχω και εγω ακριβως το ιδιο προβλημα φιλε εδω και 10 μερες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lefteriskeib Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Η πρώτη κίνηση που πρέπει να κάνεις είναι να αλλαξεις τις ολες βαλβολινες του σασμαν με καινουριες γνησιες. Περιπου 350€ ειναι το κοστος και θα ηρεμισει αρκετά. Μετα απο καμια 30.000 χλμ θελει παλι και λογικα θα εχεις λύσει το πρόβλημα. Αυτο συμβαίνει από προβλημα στις βαλβιδες του σασμαν λογω μη αλλαγής λαδιων. Πραγματικά αυτο που κανει VW να μην εχει ως συντήρηση την αλλαγή των βαλβολινων με ξεπερνάει. Κανονικα άλλοι κατασκευαστές λενε ανα 60.000 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
npetrotos Posted March 20, 2019 Report Share Posted March 20, 2019 Έχω ένα touareg v6 πετρέλαιο 2006 και έχω πρόβλημα με το σασμάν (αυτοματο) ! Η αλλαγή από 3η σε 4η ή από 4η σε 5η κλοτσαει στο ανέβασμα, μόνο όταν ζορίζεται πολύ! Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο εκτός από μηχανική βλάβη, kάτι διάβασα για αλλαγή λαδιών ή βαλβολινων σαζμάν (γιατί δεν τις έχω αλλάξει και έχω 128.000 χλμ) Εάν ξέρει κάποιος κάτι ευπρόσδεκτο !! Ευχαριστώ Νίκος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexturbo Posted March 21, 2019 Report Share Posted March 21, 2019 Όπως είπανε αλλαγή. Ξεκινάς απο εκεί και βλέπεις. Στα περισσότερα αυτόματα που που κλωτσανε στις αλλαγές υπάρχει κάπου ένας αισθητήρας με μαγνήτη που πιάνει γρεζια απο τα παλιά λάδια και δε δουλεύει σωστά. Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
npetrotos Posted March 24, 2019 Report Share Posted March 24, 2019 Ευχαριστώ πολύ αυτό ήταν το πρόβλημα και εάν δεν το προλάβεις πάει το σαζμάν. Όπως αναφέρθηκε αλλαγή λαδιών σαζμάν (9 λίτρα από 30 ευρώ περίπου το ένα +φίλτρο) στα 80.000 με 90.000 χλμ άσχετα τι θα πεί οποιοσδήποτε ¨ειδήμων ¨ και καθαρισμό το σύστημα αυτό (μπίλιες και λοιπά) πριν την τοποθέτηση των νέων λαδιών από ένα καλό ¨ μάστορα¨ μιας και η WV ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΣΤΑΤΕΥΕΙ σε αυτό το θέμα τους πελάτες της!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
npetrotos Posted March 24, 2019 Report Share Posted March 24, 2019 Ξέχασα να αναφερθώ ότι μιλάμε για το αυτόματο σαζμάν και επίσης εάν υπάρχει αερανάρτηση έλεγχος μη είναι κάποια προβληματική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...