Jump to content
dieselo267

Προβλημα Με Touareg!

Recommended Posts

Κατ αρχην γεια σας !!Ειμαι καινουργιος στο Club !

εχω ενα touareg v6 βενζινα και εχω προβλημα μ ετο σαζμαν(αυτοματο) !Η αλλαγη απο 4η σε 5η κλοτσαει !....και στο ανεβασμα και στο κατεβασμα !!υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο εκτος απο μηχανικη βλαβη του σαζμαν πχ καποιος υπολογιστης!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλωσορισες στην παρεα!!Αν θελεις κανε και μια παρουσιαση σου στα νεα μελη.

Ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι?Το κλοτσημα αυτο μπορει να ειναι ειτε θεμα ρυθμισης του αυτοματου ή καποια βλαβη του.

Link to comment
Share on other sites

Συνηθως στα αυτοματα κιβωτια,αλλαζουν και τις βαλβολινες που εχουν αν δεν ειναι θεμα ρυθμισης.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλε δεν ξερω αν εχεις κανει τιποτα με το προβλημα σου αλλα θα σου πω ..αυτο προερχεται απο φθορα σε βαλβιδα επανω στο μπλοκ βαλβιδων του κιβωτιου και δυστυχως για σενα θα πρεπει να το αλλαξεις ολο που σημαινει μαζι με λαδια και φιλτρο περιπου 1300-1500 ευρω

Link to comment
Share on other sites

   Η πρώτη  κίνηση που πρέπει  να κάνεις  είναι  να αλλαξεις τις ολες βαλβολινες του σασμαν με καινουριες γνησιες. Περιπου 350€ ειναι το κοστος και θα ηρεμισει αρκετά. Μετα απο καμια 30.000 χλμ θελει παλι και λογικα θα εχεις λύσει  το πρόβλημα.  Αυτο συμβαίνει  από  προβλημα στις βαλβιδες του σασμαν λογω μη αλλαγής  λαδιων. Πραγματικά  αυτο που κανει VW να μην εχει ως συντήρηση  την αλλαγή  των βαλβολινων με ξεπερνάει.  Κανονικα άλλοι  κατασκευαστές  λενε ανα 60.000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα touareg v6 πετρέλαιο 2006 και έχω πρόβλημα με το σασμάν (αυτοματο) ! Η αλλαγή από 3η σε 4η ή από 4η σε 5η  κλοτσαει  στο ανέβασμα, μόνο όταν ζορίζεται πολύ! Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο εκτός από μηχανική βλάβη, kάτι διάβασα για αλλαγή λαδιών ή βαλβολινων σαζμάν (γιατί δεν τις έχω αλλάξει και έχω 128.000 χλμ)

Εάν ξέρει κάποιος κάτι  ευπρόσδεκτο !!

Ευχαριστώ

Νίκος

 

 

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπανε αλλαγή. Ξεκινάς απο εκεί και βλέπεις. Στα περισσότερα αυτόματα που που κλωτσανε στις αλλαγές υπάρχει κάπου ένας αισθητήρας με μαγνήτη που πιάνει γρεζια απο τα παλιά λάδια και δε δουλεύει σωστά.

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ αυτό ήταν το πρόβλημα και εάν δεν το προλάβεις πάει το σαζμάν. Όπως αναφέρθηκε αλλαγή λαδιών σαζμάν (9 λίτρα από 30 ευρώ περίπου το ένα +φίλτρο) στα 80.000 με 90.000 χλμ άσχετα τι θα πεί οποιοσδήποτε ¨ειδήμων ¨ και καθαρισμό το σύστημα αυτό  (μπίλιες και λοιπά) πριν την τοποθέτηση των νέων λαδιών από ένα καλό ¨ μάστορα¨     μιας και η WV ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΣΤΑΤΕΥΕΙ σε αυτό το θέμα τους πελάτες της!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.