Jump to content
toure7

Zηταω Την Βοηθεια Των 1.6 Fsi!

Recommended Posts

Γνωστος μου , μου πουλαει το vw golf 1.6 fsi 2005 trendline 7000 euro. Το αμαξι το γνωριζω, εχει κανει ολα τα service , ειναι ατρακαριστο,ΑΛΛΑ εχει 120.000χμ. Θα ηθελα να μαθω πως παει απο αξιοπιστια. Ο γνωστος μου του βαζει την 95αρα και οχι την 100αρα που λενε οτι πρεπει να βαζει. Θα αντεξει αραγε ο κινητηρας ακομα 100.000χμ ή μετα απο 20.000χμ θα τρεχω για αλλαγη? Εχει πεσει πολυ θαψιμο για τους fsi οποτε οσοι εχετε πολλα χμ ενημερωστε με.

Υ.Γ Οχι δεν μπορω να δωσω 3500 ευρω παραπανω για να παρω τον tsi.

Link to comment
Share on other sites

O FSI δεν θελει 100 που λενε.. 95 ειναι μια χαρα. Τα χιλιομετρα του αυτο που με κανουν να σκεφτω ειναι οτι οτι ηταν να βγαλει (μεχρι και τα ακριβα) τα εβγαλε..

Οποτε πιστευω καμια 60-70.000 ακομα θα τα βγαλει απροβληματιστα αλλα ποτε δεν ξες. Το σιγουρο ειναι οτι αφου το ξες θα ειναι σε καλυτερη κατασταση απο το να το παρεις απο καποιον αλλο.

Υ.Γ Οχι μην παρεις τσι. Μην παρεις καν γκολφ. :p Σοβαρα μιλαω! Δεν ειναι αυτοκινητο του λαου πλεον.

Link to comment
Share on other sites

Έχω Golf V 1.6 FSi Sportline (10/2004) με 135.000 Km. Τα τελευταία 80.000 Km βάζω 95άρα. Αν περιμένεις ακόμα 5.000 Km θα σου πω αν θα αντέξει ο κινητήρας!!! Πάντως μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα πρόβλημα... Μην περιμένεις το αυτοκίνητο να 200ρίζει!!! Μάλλον η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη για trendline... Ψάξε λίγο στο http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL* να δεις τι παίζει με τις τιμές...

http://www.ukmotoris...olf%201.6%20FSi

Edited by spooky
Link to comment
Share on other sites

εχω 95.000ΚΜ δεν καιω σταγονα λαδια γιατι και αυτο το λενε συχνα για τους fsi αλλα μετα απο διαφορες συζητησεις και εδω μεσα αλλα και με εξουσιοδοτημενα συνεργεια vw το θεμα για τα λαδια αφορα τα 1.4fsi ποιο πολλυ παρα για τα 1.6fsi.

Σαν αυτοκινητο ειναι αρκετα καλο, και δεν μου εχει βγαλει μηχανικα προβληματα.

Το ποιο πιθανο προβλημα που μπορει να αντιμετωπισεις ειναι με τους αισθητηρες Λ και ΝΟΧ.

προσωπικα ειναι το μονο προβλημα που με βασανιζει στο αυτοκινητο μου.

τωρα οσον αφορα την τιμη εγω θα ελεγα πως ειναι καλη, αν σκεφτεις οτι το αυτοκινητο κοστισε καινουριο καπου στα 17-18000 το 2005 (δεν ξερω την ακριβη τιμη του σαν καινουριιο). και λεω ειναι αρκετα καλη η τιμη γιατι πριν 2 χρονια που αγορασα εγω το δικο μου μεταχειρισμενο μοντελο του 2004, οι τιμες επεζαν απο 12.500-14000 ευρω.

αν αυτη τη στιγμη θα αγοραζα Μκ5, δεν θα επελεγα ομως το trendline.

μπορεις να παρεις μια γευση απο απο το δικο μου παρακατω:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34677

εκτος αν δεν σε ενδιαφερουν και τοσο οι διαφορες αναμεσα σε trendline & sportline.

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

->Το 1.6Fsi γ@μιέται στα πυράκια με 95αρα. Πάει και τελείωσε. Σε σημείο που μου κόλωσε το αμάξι μια φορά σε ανηφόρα. Το επόμενο πρωί είχε τρεμούλιασμα και... χέρετε αισθητήρες. Αυτό αν θα το πάθεις είναι και θέμα τύχης αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να το ξαναπάθω ούτε να ακούω το αμάξι να βαράει πυράκια με τρίτη στις 4000 στροφές. Κάποιος μπορεί να είναι αναίσθητος να μην ξέρει καν τι είναι αυτό, να μην το ακούει καν, μαγκιά του. Εγώ δεν μπορώ.

->Λάδια δεν καίω ούτε εγώ.

->Ο συμπλέκτης παρά την αλλαγή στην εγγύηση δίσκου-πλατώ-ρουλεμάν στα 15.000 τρίζει. Ευτυχώς το ακούω μόνο όταν είναι σβηστό ή αν το σκεφτώ και στήσω αυτί.

->Τα παράθυρα κάνανε ότι γουστάρανε πραγματικά εγώ τα έκλεινα αυτά ανοίγανε και το αντίθετο ή γυρνούσα και τα έβρισκα ανοιχτά. Ανοίξανε πόρτες, πάλι στην εγγύηση, ξυλώσανε-αλλάξανε μηχανισμούς και τα παράθυρα εντάξει προς το παρόν ακούνε.

Κατά τα άλλα μια χαρά. Χαίρομαι που έχω αυτό το αμάξι. Μου αρέσει απίστευτα εμφανισιακά μέσα-έξω. Tρελαίνομαι να το οδηγώ είτε γρήγορα είτε αργά. Κι αν δεν το είχα , κάθε φορά που το έβλεπα στον δρόμο θα έλεγα: Να!Να! αυτό θέλω να πάρω! :thumbsup: . Δεν το έχω μετανιώσει καθόλου τελικά.

Link to comment
Share on other sites

Λετε να ψαξω για κανα αλλο με λιγοτερα χμ? Το θεμα ειναι πως ξερω οτι ειναι πραγματικα τα χμ? Ακομα και στο διαγνωστικο μπορει να μην φανει η αληθεια αν εχει αλλαξει εγκεφαλο. Σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Λετε να ψαξω για κανα αλλο με λιγοτερα χμ? Το θεμα ειναι πως ξερω οτι ειναι πραγματικα τα χμ? Ακομα και στο διαγνωστικο μπορει να μην φανει η αληθεια αν εχει αλλαξει εγκεφαλο. Σωστα?

Υποτιθεται πως το πουλαει γνωστος σου και δεν νομιζω να ειναι τοσο μεγαλο λαμογιο που να αλαξε ΚΜ και να σου πει ψεματα.

μονο καντραν να εχει αλαξει φτανει για να δειχνει λιγοτερα Κμ το αυτοκινητο.

στην θεση σου θα εψαχνα για tsi παντως γιατι o fsi με τα 116 αλογα για το βαρος του αυτοκινητου δεν νομιζω πως επαρκουν πληρως. αν θα εισαι φορτωμενος αποσκευες και 3-4 ατομα μεσα στο αυτοκινητο οι επιδωσεις πεφτουν κατακορυφα.

Link to comment
Share on other sites

Toure εγω θα σου ελεγα παρτο γιατι ειναι πολυ καλο να αγοραζεις ενα αμαξι που το ξερεις οτι δεν εχει τρακαρει, δεν εχει προβλημα κτλ. Εγω εχω το ιδιο αμαξι του 2004 αλλα sportline με 80.000χλμ και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. Προβληματα μεγαλα δεν ειχα, σχεδον παντα βαζω 95ρα (αλλα απο επιλεγμενα πρατηρια), η καταναλωση ειναι λογικη και κυριως το αμαξι ειναι πολυ ανετο στο ταξιδι. Το να βγαλει αλλα 100.000 ο κινητηρας ειναι απολιτως εφικτο απο την στιγμη που γινονται αλλαγες λαδιων στην ωρα τους και δεν το σκιζεις. Τα σημεια που πρεπει να προσεξεις ειναι

1)ΝΟΧ αισθητηρας. Αμα εχει χαλασει κοστιζει 500Ε, αναβει λαμπακι και οσες φορες και να το σβησεις απο vag-com μετα απο λιγο ξανα-αναβει.

2)Θελει καλης ποιοτητας βενζινη και ας ειναι και 95ρα. Οποτε εχεις μαζι σου παντα ενα μπουκαλακι καθαριστικο και αμα ποτε σου αναψει λαμπακι ή εμφανιζει κανενα προβλημα το πετας μεσα για να γλυτωσεις τα χειροτερα.

3)Η κακης ποιοτητας βενζινη δεν ειναι τοσο επιβλαβης στο μοτερ αλλα στους αισθητηρες. Για αυτο δινεις προσοχη εκει.

4)Η αναρτηση και τα λαστιχα του trendline δεν αξοιοποιουν τοσο καλα το πολυ καλο σασι.Αμα το παρεις μελλοντικα καλα ειναι να το μετατρεψεις σε sportline. Αλλωστε στα 120.000 χλμ τα αμορτισες πλησιαζουν στο τελος και θα πρεπει να τα αλλαξεις ουτος η αλλως.

5)Ο δικος μου συμπλεκτης απο οταν το πηρα κανει ενα μικρο τριξιμο +μοιαζει λιγο ευθραστος αλλα ακομα δεν εβγαλε προβλημα.Οποτε ελενξε τον καλου κακου μη πληρωνεις μετα .Παντος αμα κανεις αλλα 100.000 οπως λες σιγουρα θα χρειαστεις συμπλεκτη καποια στιγμη, εκτος αν η χρηση ειναι μονο ταξιδια.

Αυτα μου ηρθαν στα γρηγορα. Και εγω το σκευτομουν καποτε να το αλλαξω με ΤΣΙ, αλλα οντος ειχα καταληξει τοτε πως η διαφορα τιμης δεν αξιζει τα (αρκετα) περισσοτερα αλογα.

Link to comment
Share on other sites

παρακολουθω τις συζητησεις και αναρωτιεμαι με τα πιρακια που λετε, οταν αγορασα το golf 1,6 fsi το αγορασα μαζι με ενα φιλαρακι, δηλαδη και οι 2 τα πηραμε μαζι. Ο φιλος μου το δουλευε συνεχεια μεσα στιν σαλλονικη και τωρα χτυπαει πιρακια, μαλιστα ακολουθουσε τισ οδηγίες τισ αντιπροσωπιας αλλαζε τισ ταχλυτητες στισ 3000 στροφες και το φουλαριζε με 95 βενζινι. Εγω ακολουθησα διαφορετικη συνταγη, το γεμιζα ολο 100 αρα βενζινι και το εκανα αλλαγες ταχυτητον στις 4,5 στροφες και μετα τισ 3000 χιλομετρα αρχιζα να το αλλαζο ταχητητες στισ 5000 στροφες. ολα αυτα για στρωσημο αναφερομε μηχανησ και καλα. Αυτιν την στιγμη εχω 60.000 χιλιομετρα, φουλαρο συνεχια 95 βενζινι, η λεξη πυρακια ειναι αγνωστη στο αυτοκινητο και αλλαγεσ το κανω στισ 4.000 στροφες. Οποτε και να πατησω το γκαζι αισθανομε το τραβιγμα στην μεση μου, δηλαδι το αυτοκινητο ακουει στο γκαζι και ειμια απολητα ευχαριστημενος. Ο φιλος μου ειδη πηγε για καθαρισμο τεποζητου και τα πιρακια πανε full. Εν ολιγησ θελω να σας πω οτι ποτε μα ποτε δεν οδηγουμε το αυτοκινητο κουφια με μεγαλη ταχυτητα και κυριος στην ανηφορα εκει τιν τρομε τελιος την μηχανη. Παντα εχουμε μια ταχυτητα στο αυτοκινητο ετσι οστε ανα πασα στιγμη και να πατησουμε το γκαζι να επιταχυνει ομαλά. οι περισσοτεροι απο οτι καταλαβενω οταν το αυτοκινητο το ειχανε καινουργιο το πιγενανε χαλαρα και ιδου τα αποτελεσματα. Ισα ισα οταν εχεις ενα καινουργιο αυτοκινητο προσπαθηστε στα χρονια τισ εγγιησης να το δουλευετε πιο απαιτηττικα. Και σε τελικη τα Golf 1,6 FSI για να πουμε οτι δουλευουνε και πανε δυναμικα στο δρομο πρεπι να τα δουλευετε πανω απο 4.000 στροφες ασχετε την καταναλωση. Αυτην ειναι η δικια μου εμπειρια. Golf εχω και παλι Golf θα αγορασω.

Υγ: οσοι βαζουνε 95 να βαζουνε απο συγκεκριμενο πρατηριο και ανα τουσ αναψει το λαβακι, αμεσο; να το γυρισουνε στην100 αρα για καπιο μικρο διαστημα, και παλι λεγοντας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.