Jump to content
TSI

Οργανα Απο Gti Σε Tsi?

Recommended Posts

Απορία: Θα μπορούσε να μπεί ο ταχογράφος-στροφόμετρο + ΜDF απο GTI?

Εχω δει foto και ξερω οτι γινεται,το παλικακαρι εχει βαλει και μπλε βελονες και ειναι κουκλα.Παντως οι διαστασεις ειναι ακριβως οι ιδιες αλλα θα πρεπει λογικα να θελει κωδικοποιηση μεσω vag-com για να δουλεψει και για να αλλαξεις τα χιλιομετρα

Link to comment
Share on other sites

Εχω δει foto και ξερω οτι γινεται,το παλικακαρι εχει βαλει και μπλε βελονες και ειναι κουκλα.Παντως οι διαστασεις ειναι ακριβως οι ιδιες αλλα θα πρεπει λογικα να θελει κωδικοποιηση μεσω vag-com για να δουλεψει και για να αλλαξεις τα χιλιομετρα

Eαν είναι καινούργιο θα έχει 0 χιλιόμετρα. Διαβάζει και την θερμοκρασία λαδιού?, Αν μπορείς δώσε καμιά πληροφοριά απο τον γνωστό σου. Μπλέ βελόνες? look golf R

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

Eαν είναι καινούργιο θα έχει 0 χιλιόμετρα. Διαβάζει και την θερμοκρασία λαδιού?, Αν μπορείς δώσε καμιά πληροφοριά απο τον γνωστό σου. Μπλέ βελόνες? look golf R

Ναι αν ειναι καινουριο θα εχει 0 χιλιομετρα,απλως καινουριο ειναι πανακριβο(εδω τα μεταχειρισμενα τα δινουν 200+ ευρω).Δεν ειναι γνωστος μου ,απλως το ειδα σε foto στο internet.Στο gti διαβαζει θερμοκρασια λαδιου ,αλλα για να γινει στο δικο μας αυτο θα χρειαζεται κωδικοποιηση.Οι μπλε βελονες ειναι look golf R.

Link to comment
Share on other sites

Απορία: Θα μπορούσε να μπεί ο ταχογράφος-στροφόμετρο + ΜDF απο GTI?

εαν υπάρχει βαθιά τσέπη πολλά γίνονται ...

Οριστε και foto.

My link

My link

My link

αχ αυτός ο Αρίστος ....

Link to comment
Share on other sites

Οριστε και foto.

My link

My link

My link

Αυτό που βλέπουμε είναι TSI που του έχει κάνει όλες τις αλλαγές για να μοιάζει με GTI ή είναι ένα GTI που έχει αλλαγμένες μόνο τις βελόνες??

Ρωτάω επειδή από τις φωτογραφίες δεν μπορώ να ξεχωρίσω..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που βλέπουμε είναι TSI που του έχει κάνει όλες τις αλλαγές για να μοιάζει με GTI ή είναι ένα GTI που έχει αλλαγμένες μόνο τις βελόνες??

Ρωτάω επειδή από τις φωτογραφίες δεν μπορώ να ξεχωρίσω..

Ειναι απλο tsi με αλλαγες

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ψάχνω να κάνω κι εγώ... Χεχε, μακράν το καντράν του GTI είναι και πιο όμορφο και έχει περισσότερες πλεροφορίες ναουμ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ψάχνω να κάνω κι εγώ... Χεχε, μακράν το καντράν του GTI είναι και πιο όμορφο και έχει περισσότερες πλεροφορίες ναουμ.

Kόστος κατράν 200ε δέν χέρω αν θέλει και τιποτα άλλο...

Link to comment
Share on other sites

Ειναι απλο tsi με αλλαγες

Έχει πέσει πολύ χρήμα τότε! :afro:

Ποιό είναι το link που τα βλέπεις αυτά? Έλληνας είναι?

Ωραίο και αυτό αλλά αυτό που με καίει εμένα είναι αν μπορούμε να βάλουμε shift paddles με κάποιο τρόπο..

Το έχει κάνει κανείς? Δηλαδή βάζοντας ένα τιμόνι GTI (με την απαραίτητη κωδικοποίηση φυσικά) θα παίξει? Υπάρχει υποστήριξη σε καλώδια / εγκεφάλους ή θα πρέπει να αλλαχτούν όλα?

Kόστος κατράν 200ε δέν χέρω αν θέλει και τιποτα άλλο...

Καινούριο θα κάνει πιο πολλά.

Ο Chris αναφέρει ότι 200+ κάνουν τα μεταχειρισμένα.

Link to comment
Share on other sites

Έχει πέσει πολύ χρήμα τότε! :)

Ποιό είναι το link που τα βλέπεις αυτά? Έλληνας είναι?

Ωραίο και αυτό αλλά αυτό που με καίει εμένα είναι αν μπορούμε να βάλουμε shift paddles με κάποιο τρόπο..

Το έχει κάνει κανείς? Δηλαδή βάζοντας ένα τιμόνι GTI (με την απαραίτητη κωδικοποίηση φυσικά) θα παίξει? Υπάρχει υποστήριξη σε καλώδια / εγκεφάλους ή θα πρέπει να αλλαχτούν όλα?

Καινούριο θα κάνει πιο πολλά.

Ο Chris αναφέρει ότι 200+ κάνουν τα μεταχειρισμένα.

Προσοχή. Ένας μεταχειρισμένος πίνακας οργάνων (καντράν) με άνω των 100 km στο μετρητή δεν μπορεί πλεον να προγραμματιστεί και δε θα λειτουργήσει. Η ενεργοποίηση μπορεί, προς το παρόν, να γίνει μόνο από την αντιπροσωπεία. Μετά την εγκατάσταση του νέου καντράν, το αμάξι μπριζόνεται για να συνδεθεί με τον server της VW. Από εκεί λαμβάνει έναν προσωρινό κωδικό πρόσβασης (ισχύει για 1 ώρα περίπου) που επιτρέπει την πρόσβαση στον πίνακα οργάνων. Μην ξεχνάτε πως στην ουσία το καντράν είναι ένας από του πολλούς υπολογιστές του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια φορτώνονται τα στοιχεία από το παλιό καντράν (π.χ. ένδειξη χιλιομετρητή). Tελικά πρέπει να αναπρογραμματιστούν και όλα τα κλειδιά (πρέπει να τα έχετε όλα μαζί σας) αλλιώς δεν τρέχει τίποτα (κυριολεκτικά).

Το δικό μου καντράν το πήρα μέσω ebay για 280 €. Βάλτε και περ. 50 € για τις ανωτέρω εργασίες. Θεωρώ όμως πως αξίζει, ειδικά εάν έχεις και εργοστασιακό GPS και bluetooth.

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή. Ένας μεταχειρισμένος πίνακας οργάνων (καντράν) με άνω των 100 km στο μετρητή δεν μπορεί πλεον να προγραμματιστεί και δε θα λειτουργήσει. Η ενεργοποίηση μπορεί, προς το παρόν, να γίνει μόνο από την αντιπροσωπεία. Μετά την εγκατάσταση του νέου καντράν, το αμάξι μπριζόνεται για να συνδεθεί με τον server της VW. Από εκεί λαμβάνει έναν προσωρινό κωδικό πρόσβασης (ισχύει για 1 ώρα περίπου) που επιτρέπει την πρόσβαση στον πίνακα οργάνων. Μην ξεχνάτε πως στην ουσία το καντράν είναι ένας από του πολλούς υπολογιστές του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια φορτώνονται τα στοιχεία από το παλιό καντράν (π.χ. ένδειξη χιλιομετρητή). Tελικά πρέπει να αναπρογραμματιστούν και όλα τα κλειδιά (πρέπει να τα έχετε όλα μαζί σας) αλλιώς δεν τρέχει τίποτα (κυριολεκτικά).

Το δικό μου καντράν το πήρα μέσω ebay για 280 €. Βάλτε και περ. 50 € για τις ανωτέρω εργασίες. Θεωρώ όμως πως αξίζει, ειδικά εάν έχεις και εργοστασιακό GPS και bluetooth.

Aκριβά το πήρες εγώ το είδα ebay 225e

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή. Ένας μεταχειρισμένος πίνακας οργάνων (καντράν) με άνω των 100 km στο μετρητή δεν μπορεί πλεον να προγραμματιστεί και δε θα λειτουργήσει. Η ενεργοποίηση μπορεί, προς το παρόν, να γίνει μόνο από την αντιπροσωπεία. Μετά την εγκατάσταση του νέου καντράν, το αμάξι μπριζόνεται για να συνδεθεί με τον server της VW. Από εκεί λαμβάνει έναν προσωρινό κωδικό πρόσβασης (ισχύει για 1 ώρα περίπου) που επιτρέπει την πρόσβαση στον πίνακα οργάνων. Μην ξεχνάτε πως στην ουσία το καντράν είναι ένας από του πολλούς υπολογιστές του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια φορτώνονται τα στοιχεία από το παλιό καντράν (π.χ. ένδειξη χιλιομετρητή). Tελικά πρέπει να αναπρογραμματιστούν και όλα τα κλειδιά (πρέπει να τα έχετε όλα μαζί σας) αλλιώς δεν τρέχει τίποτα (κυριολεκτικά).

Το δικό μου καντράν το πήρα μέσω ebay για 280 €. Βάλτε και περ. 50 € για τις ανωτέρω εργασίες. Θεωρώ όμως πως αξίζει, ειδικά εάν έχεις και εργοστασιακό GPS και bluetooth.

Aν μπορείς πές μας κατι παραπάνω για την ενεργοποίηση, το ζήτησες απο τη αντιπροσωπεία ? δεν υπάρχει θέμα με την εγγύηση η την λειτουργία του εγκεφάλου έτσι?

Link to comment
Share on other sites

Aν μπορείς πές μας κατι παραπάνω για την ενεργοποίηση, το ζήτησες απο τη αντιπροσωπεία ? δεν υπάρχει θέμα με την εγγύηση η την λειτουργία του εγκεφάλου έτσι?

Ναι, το ζήτησα από την αντιπροσωπεία και το κάνανε. Στη Γερμανία γίνεται κατά κώρων. Εκεί το βάζουν και σε TDI. Προβλήματα με τον εγκέφαλο δεν υπάρχουν, διότι ο πίνακας οργάνων απλώς προβάλει τα στοιχεία που του διατίθενται μέσω του δίαυλου οχήματος (can bus). Γι' αυτό είναι σε θέση να προβάλει π.χ. και τη θερμοκρασία λαδιού, κάτι που το γνήσιο καντράν δεν μπορεί. Επίσης οι ενδείξεις για θερμοκρασία νερού και ρεξερβουάρ δείχνουν ακριβείς τιμές (το ρεξερβουάρ του GTI είναι το ίδιο με αυτό του TSI). Το μόνο που δεν ταιριάζει είναι η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου που αρχίζει αργότερα στο GTI (στις 6800 νομίζω), αλλά και αυτό δεν έχει καμία επίπτωση, καθώς οι στροφές που δείχνει είναι πραγματικές και ο κόφτης κόβει εκεί που έκοβε πάντα.

Τώρα, όσον αφορά την εγγύηση δεν γνωρίζω απόλυτα. Η αλλαγή καντράν ή τιμονιού ή ζαντών δεν έχει καμία επίπτωση στο μοτέρ, στα φρένα, σε οτιδήποτε. Δεν είναι το ίδιο με τσιπάρισμα. Παραμένη όμως ένα μικρό ρίσκο, που ο καθένας πρέπει να έχει υπόψη του.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάνει πολύ καλή δουλεία στο polo σου αλλά θέλω να σε ρωτήσω στο mdf λειτούργει κανονικά ? δλδ έχεις ένδειξη π.χ από το τη παίζει το ραδιόφωνο . Επίσης ξερής αν μπαίνει πολυλειτουργικό τιμόνι γιατί αυτό θα μου άρεσε παρά πολύ μιας και εχω dsg .(αν μπορείς πες μου σε pm πως βρήκες το κανταρν) ευχαριστώ προκαταβολικά .

Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάνει πολύ καλή δουλεία στο polo σου αλλά θέλω να σε ρωτήσω στο mdf λειτούργει κανονικά ? δλδ έχεις ένδειξη π.χ από το τη παίζει το ραδιόφωνο . Επίσης ξερής αν μπαίνει πολυλειτουργικό τιμόνι γιατί αυτό θα μου άρεσε παρά πολύ μιας και εχω dsg .(αν μπορείς πες μου σε pm πως βρήκες το κανταρν) ευχαριστώ προκαταβολικά .

Kαι εγώ έχω DSG, μάλλον λές gia τα paddles όπως στο Gti αλλά είμαστε λίγο offtopic :gym:

Link to comment
Share on other sites

Ναι sorry και αυτό αλλά λέω αν μπορώ να βάλω πολυλειτουργικό τιμόνι αν τα κουμπάκια θα κάνουν τις αλλαγές στα τραγούδια αν θα φέρονται στη οθόνη του κοντέρ δηλαδή αν υπάρχει σωστή συνεργασία χωρίς προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάνει πολύ καλή δουλεία στο polo σου αλλά θέλω να σε ρωτήσω στο mdf λειτούργει κανονικά ? δλδ έχεις ένδειξη π.χ από το τη παίζει το ραδιόφωνο . Επίσης ξερής αν μπαίνει πολυλειτουργικό τιμόνι γιατί αυτό θα μου άρεσε παρά πολύ μιας και εχω dsg .(αν μπορείς πες μου σε pm πως βρήκες το κανταρν) ευχαριστώ προκαταβολικά .

Έχω βάλει ένα RNS510 και bluetooth για ανοιχτή ακρόαση (όλα από ebay). Όλα συνεργάζονται τέλεια με το MFA+ (Multi- Funktions Anzeige = Ένδειξη Πολλαπλών Λειτουργιών) του καντράν. Δείχνει τα βελάκια καθοδήγησης όταν έχει ενεργοποιηθεί η καθοδήγηση GPS ή αλλιώς πυξίδα, στοιχεία για το τρέχον μουσικό κομμάτι, τηλεφωνικό κατάλογο, μπορείς να διαβάσεις τα SMS που λαμβάνεις και χίλια άλλα. Γι' αυτό είπα σε προηγούμενο post μου πως αξίζει τα λεφτά του. Δε θα το 'περνα μόνο για την ένδειξη θερμοκρασίας και λαδιού. Λογικά πρέπει να παίζει και με RCD210, RCD310, RCD 510, RNS310 κλπ. Έχω δει τελευταία κάποια κομμάτια να πωλούνται στο ebay.

Αυτό ου ίσως ενδιαφέρει μερικούς είναι πως σε κάποια μοντέλα λειτουργεί και το staging -> βλ. εδώ

Συγνώμη που δεν απαντώ στο off-topic. Αν αρχίσω η κουβέντα θα πάει αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει ένα RNS510 και bluetooth για ανοιχτή ακρόαση (όλα από ebay). Όλα συνεργάζονται τέλεια με το MFA+ (Multi- Funktions Anzeige = Ένδειξη Πολλαπλών Λειτουργιών) του καντράν. Δείχνει τα βελάκια καθοδήγησης όταν έχει ενεργοποιηθεί η καθοδήγηση GPS ή αλλιώς πυξίδα, στοιχεία για το τρέχον μουσικό κομμάτι, τηλεφωνικό κατάλογο, μπορείς να διαβάσεις τα SMS που λαμβάνεις και χίλια άλλα. Γι' αυτό είπα σε προηγούμενο post μου πως αξίζει τα λεφτά του. Δε θα το 'περνα μόνο για την ένδειξη θερμοκρασίας και λαδιού. Λογικά πρέπει να παίζει και με RCD210, RCD310, RCD 510, RNS310 κλπ. Έχω δει τελευταία κάποια κομμάτια να πωλούνται στο ebay.

Αυτό ου ίσως ενδιαφέρει μερικούς είναι πως σε κάποια μοντέλα λειτουργεί και το staging -> βλ. εδώ

Συγνώμη που δεν απαντώ στο off-topic. Αν αρχίσω η κουβέντα θα πάει αλλού.

Αν και λίγο offtopic..

Η κεραία GPS του RNS510 που μπαίνει?

Link to comment
Share on other sites

Αν και λίγο offtopic..

Η κεραία GPS του RNS510 που μπαίνει?

Κάνε τον κόπο να ανοίξης νέο thread γι' αυτό το θέμα και θα σου απαντήσω.

Link to comment
Share on other sites

Κάνε τον κόπο να ανοίξης νέο thread γι' αυτό το θέμα και θα σου απαντήσω.

[Polo 6R] Συστήματα Ήχου Και Πλοήγησης

Με γεια μας. =@

Και σχετικά με το DSG υπάρχει ήδη αυτό:

Pad Τιμονιου Σε Polo 1.2Tsi Dsg

Edited by zafevolution
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.