Jump to content
yositosi

Υγραεριοκινηση Passat Cc Tsi

Recommended Posts

Μιας και φαγώθηκε ο Γιώργος (cjgeorge)... έκανα λίγο γούγλινγκ...

Τι σας λένε τα παρακάτω;

http://www.baldiegovoni.it/site/impianto-vialle-lpdi.html

http://www.environmentallyfriendlymotoring.co.uk/gallery/main.php?g2_itemId=1252

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα δεν μου λένε Σίμο.Την τοποθέτηση αερίου στα αυτοκίνητά μας την θεωρώ κακοποίηση μόνο και τίποτα άλλο.Μόνο εργοστασιακά συστήματα εμπιστεύομαι και σε παραπέμπω στο 1.4 tsi bluemotion με φυσικό αέριο το οποίο όμως είναι απαγορευμένος καρπός στην Ελλάδα μιας και δεν είναι εφικτή από πρακτικής πλευράς η χρήση φυσικού αερίου.Αφού ξεστοκάρουν όλοι τα συστήματα υγραεριοκίνησης στην Ελλάδα μετά θα έρθει και το φυσικό αέριο το οποίο όπως ξέρετε είναι και 30 λεπτά φθηνότερο από το αέριο.Υπομονή συνιστώ,και περιορισμό της αλόγιστης χρήσης του αυτοκινήτου προς το παρόν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με το φυσικό αέριο έχεις το καλό ότι είναι ποιο φτηνό από το υγραέριο αλλά το αμάξι έχει μειωμένη απόδωση. Ενώ με το υγραέριο δεν έχεις μείωση των επιδώσεων σε κιτ 5ης γενιάς. Κάποιες εταιρίες άρχισαν να πουλάνε αυτοκίνητα με εγκατεστημένο το κιτ από το εργοστάσιο. Το ότι τα αμάξια δεν έχουν καμία αλλαγή στα μεταλικά μέρη πιστεύω αυτό λέει κάτι...:thumbsup:

Δεν είναι κάτι το επικίνδυνο ούτε θα σου την πουν αν βάλεις υγραέριο. Εδώ βάζουν σε πόρσε, BMW x5,x6 Lexus, mersedes και σε ένα άλλο ένα σωρό ακριβά καινούργια αμάξια ανώτερα από ένα passat.

Κάποια προβλήματα μπορεί να ακούστηκαν αλλά αυτό πέζει να είναι και ευθήνη του ανθρώπου που το περνάει και αυτο εξηγήτε ότι το 2010 είχε πχ 10 συνεργεία που περνάνε υγραέριο στην Ελλάδα και το 2011 έχει 300. Μόλις ο Έλληνας ακούει για εύκολο χρήμα τρέχει να βγάλει άδεια για να γίνει μάστορας. Η αισχροκερδία σε όλο της το μεγαλείο. Βουλγαρία περνάνε κιτ με 400€ και Ελλάδα θέλουν 1400. Ο νόμος λέει ότι μπορείς να περάσεις υγραέριο σε οποιαδήποτε χώρα της Ευρωπαϊκής ένωσης (η Βουλγαρία είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση) και δεν αναγνωρίζουν το κιτ άμα το περάσεις στην Βουλγαρία. Αυτά τα 1000 ευρώ παραπάνω Πιστεύω καταλαβένεται σε ποιανού τσέπη πάνε.

Από την άλλη σαν Ελληνες έχουμε ένα μικρό μειωνέκτιμα. Δεν δεχόμαστε εύκολα της αλλαγές και δεν ήμαστε σήγουροι για κάτι οπότε φοβόμαστε να βάζουμε χέρι (αλλά για μετατροπές και πατέντες ήμαστε πρώτοι.:whistling: )

Link to comment
Share on other sites

Aν βάλει ο Yosi θα βάλω κι εγώ...είναι η τηφλή εμπιστοσύνη περος το πρόσωπο του τα τελευταία χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Aν βάλει ο Yosi θα βάλω κι εγώ...είναι η τηφλή εμπιστοσύνη περος το πρόσωπο του τα τελευταία χρόνια

Τι έγινε Δημητράκη? Αφού έκανες το project μετατροπή Caddy σε υβρίδιο Passat berlina TDi τώρα ψάχνεσαι και για να κάνεις μετατροπή και σε αέριο? :drinks: :drinks: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τι έγινε Δημητράκη? Αφού έκανες το project μετατροπή Caddy σε υβρίδιο Passat berlina TDi τώρα ψάχνεσαι και για να κάνεις μετατροπή και σε αέριο? :drinks: :drinks: :thumbsup:

My link..........ακομη κ αυτο θα το εκανα αν το λεγε ο σιμος!!!!!!!! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τι έγινε Δημητράκη? Αφού έκανες το project μετατροπή Caddy σε υβρίδιο Passat berlina TDi τώρα ψάχνεσαι και για να κάνεις μετατροπή και σε αέριο? :rolleyes::thumbsup: :thumbsup:

Αδερφέ προχώρησα και σε 2ο project με ABF ατμοσφαιρικό...και είναι πολύ λαίμαργο

Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει που ξεκίνησες τρελέ να ταιριάζεις τροπέτα από το ένα μοντέλο σε πατώματα από το άλλο, με σκοπό να πετύχεις "χαμηλή κατανάλωση", και στο τέλος κατέληξες σε "λαιμαργίες". Δεν υπάρχεις Δημήτρη :rolleyes::thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Έχω οικονομικό και λαίμαργο..

Αλλά ξέρεις πως πάνε αυτά...ξεκινά ςμε λίγα και ζητά ςπολλά(επι εποχής ibiza που παλευάμε με βαρελάκια-σκουπάκια κτλ κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Και επειδή όπως και να το κάνεις ο ΕΛΛΗΝΑΣ είναι αλλιώς έχουμε και τα εξής τρελά πέρα από τον κάθε τυχάρπαστο που την είδες "ειδικός αεριτζής" (μάλλον γιατί αεριζόταν περίτεχνα)

1. Αφού είδαν και από είδαν οι εγχώριοι επαγγελματίες πολύ κόσμο να τραβιέται BG για να κάνει την δουλειά, σου πουλάνε αν θέλεις με 200ευρουλάκια μόνο την πιστοποίηση!

2. Τα αδέρφια μας τα BG, βλέποντας ότι η βενζίνη κοστίζει για να πας μέχρι εκεί, και αρκετοί το "παρατείνουν" πλεον κλείνουν και ραντεβού και κατεβαίνουν αυτοί και σου το κάνουν!

Αυτό θα πει "ολοκληρωμένες λύσεις για τον καταναλωτή"! ;) :twitch: :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Βενζίνη,πετρέλαιο,Υγραέριο,φυσικό αέριο,μπαταρίες,νερό σε λίγο θα μας λένε όταν σε ποιάνη το κατούριμα τραβα πίσω να φουλάρεις :frantics: :frantics: :frantics: :frantics:

Τι άλλο θα βγάλουν αυτοί οι επιστήνονες?

Link to comment
Share on other sites

2600 το κιτ 5ετης γενιάς για το 1.8 tsi :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics::whistling: :whistling: :whistling::hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Link to comment
Share on other sites

2600 το κιτ 5ετης γενιάς για το 1.8 tsi :thumbsu::goodjob::hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Δηλαδη ΔΕΝ θα κανεις ΠΟΤΕ αποσβεση... :zorro:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ΔΕΝ θα κανεις ΠΟΤΕ αποσβεση... :zorro:

Και το τέταρτης γενιάς κάποιοι έξυπνοι το πουλούσαν 2.000€ και άλλοι 850€.

Η αισχροκερδία δεν έχει όρια στην Ελλάδα.

Ο ένας να κατηγοράει τον άλλον για να σε κερδίση πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

αυτος ποσο καιει στα 100 χλμ?!?! My link

Ισα με 3000 Kcal!!!

Μονο με φτιαγμενη κελεμπια ομως!!!

Link to comment
Share on other sites

Συστήματα υγρού ψεκασμού κυκλοφορούν για αμάξια άμεσου ψεκασμού όπως το cc αλλά το αμάξι πρέπει να είναι μαμά και το κοστολόγιο κοντά στα 3.000€. Η BRC το 2012 θα παρουσιάση το δικό της κιτ υγρού ψεκασμού.

Link to comment
Share on other sites

Το καινούργιο vw Passat βγαίνει με βενζίνη και φυσικό αέριο. Μείωσαν το τεπόζιτο της βενζίνης για να χωρέσει και του αερίου. Ειναι ποιο οικονομικό με φυσικό αέριο στην κατανάλωση ούτε 30% παραπάνω η ακριβώς το ίδιο όπως γίνεται με το υγραέριο και έχει ακριβώς της ίδιες επιδώσεις. Η τιμή του φυσικού αερίου ειναι στο 1€ αλλά έχει ένα μόνο πρατήριο στην Αθήνα. Λέει το φυσικό αέριο αλλά δεν έχουμε δίκτυο στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Επαναφέρω το θέμα...

Θεωρείτε ασφαλές και συμφέρον την εγκατάσταση υγραεριοκίνησης στο Passat CC ?

Υπάρχει κάποιος που το έχει δοκιμάσει και θέλει να μοιραστεί τις εντυπώσεις του?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ 2 αμάξια που ήξερα ότι έβαλαν αέριο εδώ σε Κοζάνη σε tsi δυστυχώς έσπασαν και τα δύο το ένα στο εξάμηνο και το άλλο στο οχτάμηνο χωρίς ζορίσματα και πολλά γεμίσματα... αυτό έχει βέβαια 2.5 χρόνια τώρα μπορεί να έχουν βγάλει πιο καλά συστήματα!!! Για πιο λόγο να το κάνεις αέριο τέτοιο μοτέρ ??? τόσο πολύ καίει ??? ένα αυτοκίνητο 1500 κιλά με 178 ίππους με ένα σκασμό ηλεκτρονικά συστήματα full με τα όλα του ξέρεις απο την αρχή ότι θα καίει περίπου 7.5 με 8.5 λίτρα με νορμαλ οδήγηση αν σε φαίνονται πολλά το πουλάς και παίρνεις κάτι άλλο η ντίζελ... πως να το κάνουμε δεν γίνετε να τα έχεις όλα!!! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστος ο Τονι, συμφωνω εν μέρη, ισως ομως ειναι σωτηρια (....?) για κάποιον που κανει πολλά χλμ. Όπως και να'χει καλο ειναι ομως να μας παραθέσουν τις εμπειρίες του οσοι εχουν βαλει αεριο σε cc προς ενημέρωση των μελών.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν η ίδια η VW άργησε και ταλαιπωρήθηκε πολύ για να βγάλει μοτέρ τότε κάτι δεν στέκεται καλά, πόσο δε όταν για να βγάλουν μοτέρ αερίου άλλαξαν αρκετά πράγματα.

 

Πιο καθαρή καύση, αλλά άλλες θερμοκρασίες, και φυσικά έτσι και δουλέψει με φτωχό μίγμα, οι θερμοκρασίες προκαλούν πολύ μεγάλες φθορές!!! Προσωπικά δεν έχω δει ακόμα κάποιο κιτάκι να δουλεύει 100% αξιόπιστα, και το βασικότερο να έχει δοκιμαστεί στο χρόνο!

 

Πάντα προσωπική άποψη, ότι αν δει κάποιος το κόστος ανταλλακτικών/επιδιορθώσεων σε αυτό το αμάξι, αν τα βάλει κάτω και συγκρίνει τα ενδεχόμενα ρίσκα/κόστη με τα οφέλη τότε θα το σκεφτεί ξανά και ξανά! Αν πάλι συνυπολογίσει ότι πλέον παίζει παντού ελεύθερα και η επιλογή του diesel, τότε το θεωρώ πιο λογικό να κοιτάξει κάπου κατά εκεί (πλέον παίζουν ελαφρώς μεταχειρισμένα σε πολύ καλές τιμές)

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ειναι, μονο εργοστασιακό συμφέρει το φυσικό αέριο. Το ψάχνω 3+ χρόνια τωρα να βάλω στο δικό μου tsi και κατέληξα ότι δεν πρόκειται να το μετατρέψω τελικά, το ρίσκο ειναι μεγαλύτερο απο το κέρδος.

Edited by dragonfighter
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.